Miksi tässä keskustelussa kysytään, että vihjaako joku, että Urho Kekkonen on kuollut? Eikös se nyt ole yleisesti tiedetty asia? http://keskustelu.suomi24.fi/t/10567198/matti-kekkonen-(kekkosenpoika)
Miksi tässä keskustelussa kysytään näin?
7
213
Vastaukset
Siis "Yllätyin tiedosta että Urho kekkonen toinen kaksoispojista olisi vielä elossa."
Kysyttäisiin Kekkosesta, jos tuossa olisi lisää pilkkuja:
"Yllätyin tiedosta, että Urho Kekkonen, toinen kaksoispojista, olisi vielä elossa."
Voisi kyllä kysyä, mitä ne "kaksoispojat" oikein ovat...
Mutta nyt siinä on vain kirjoitusvirheitä. Po:
"Yllätyin tiedosta, että Urho Kekkosen kaksospojista olisi toinen vielä elossa."
"- pokke_
Niin, keskustelussa puhutaan pääosin Kekkosen pojista, mutta löytyy myös viesti, jossa kysytään, että vihjaako joku, että itse Urho Kekkonen on kuollut.
- heksari
Kekkostahan ei todellisuudessa haudattu valtiollisin menoin, vaan se oli vain lavastusta. Todellisuudessa hän kuoli kaikessa hiljaisuudessa huomattavasti myöhemmin, eikä siitä kerrottu koko Suomen kansalle. Hän jopa toivoi, ettei hänen hautansa olisi tunnistettavissa hautausmaalla. Ainoastaan lähimmät omaiset tietävät sen, ja hekin menevät sinne naamioituneina etteivät herättäisi epäilyksiä.
- Vasarina
Juontaako tästä juurensa huhut "Kekkosen vaihtamisesta"? Eikös se vaihdettu ulkomaan lomamatkalla?
- heksari
Kyllä kai.
- näin.on.näppylät
Kekkonen liukastui Mörrum-joella ja adjutantit saivat kiinni ison lohen. Lohi sitten puettiin Kekkoseksi eikä kukaan huomannut mitään.
- kake_
Koska tämä, jolle niin on sanottu, on kysellyt merkityksettömiä kysymyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939