Jännämiestä haetaan

ggrr4

13

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännämies-

Tuon näköisen naisen ei pitäisi vaatia mitään miehen ulkonäöltä. Yhtä persoonaton kun baanaani.

• No ei siinnä omenankaan luomisessa ole käytetty luovaa osaamista, ovat molemmat kuin kantasuomalaisen arkkitehdin jalanjälki. Ananaksella on sentään tukka, siinnä pysyy maali kuin maali ja tekee kipeää jos sillä heittä.

• AvioATMies

Ihan nättihän tuo oli, ei mitään moitteen sijaa siinä suhteessa.

• kiltimpi

Mulla on kyllä parta ja jokunen tatuointi. En ole jännämies. Olen työssäkäyvä kiltti mies. Voi olla että naiset kiertää minut partani takia koska luulevat jännämieheksi. Haluan parisuhteen kiltin naisen kanssa ja perustaa perheen. Työssä on hyvät ylenemismahdollisuudet jne. Toivossa on hyvä elää. Sanoi lapamato..........

• tietäjä-

Tuossahan ois sulle sopiva nainen.

• kiltimpi
        tietäjä- kirjoitti:

Tuossahan ois sulle sopiva nainen.

Aloituksen mukaan nainen hakee jännämiestä. :D

• 8117
        kiltimpi kirjoitti:

Aloituksen mukaan nainen hakee jännämiestä. :D

Etkö ottanut itse selvää lukemalla naisen profiilin? Aloittajan mustasukkaisuus vain tuossa aloituksessa tulee ilmi, ei naisen toiveet.

• JännäMieskö

Jännämies on naisen mielestä ihana. Sellainen joka kiroilee ja polttaa sekä juo. Jännämiehellä on usein lyhyt pinna mutta se on naisen mielestä vain kivaa, mustan silmän saaminen silloin tällöin kuuluu parisuhteeseen.

• yygyhchu

Eihän tossa jännämiehyydestä sanota mitään, mutta joo tuskin mitään ituhippiä on hakemassa.

• tatuoitupaska

Itselläni ei oo partaa mut kädet on kyl tatuoitu. Naisia ei oo näkynyt siitä huolimatta.

• AvioATMies

Älä unohda pituutta! Se oli se tärkein ominaisuus: "Jos nyt jotain fyysisistä ominaisuuksista, niin pituus. Tää tappi tarvii hitusen pidemmän äijän ojentaa tavaroita ylähyllyiltä"

Tuo tuli jopa ennen tatuointia ja partaa.

Sitä paitsi eihän parta ole mikään jännämiesjuttu, sivistyneillä nörteilläkin on parta! Hitto, mullakin on parta, ja olen nössöistä nössöin...

• iygujhgy

Tais olla ihanteena 176 ettei ny mitään koljattia kuiteskaan.

• AvioATMies
        iygujhgy kirjoitti:

Tais olla ihanteena 176 ettei ny mitään koljattia kuiteskaan.

Mistä tuon 176 kaivoit? Sitä paitsi esim. 164 cm palstamiehelle tuokin olisi tavoittamaton mitta.

Mutta missasin minäkin sen kaikista tärkeimmän: K.E.M.I.A. - eli naisten yleisin "vapaudut vankilasta" -kortti. Olisi pinnallista dumpata mies sen takia että ei ole hyvän näköinen tai riittävän pitka, mutta kemian puute on aina hyvä syy lopettaa suhde alkuunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      32
      3987
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      143
      1649
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1541
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      77
      1187
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1121
    6. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      28
      1119
    7. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      60
      1094
    8. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      1037
    9. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      39
      1015
    10. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      960
    Aihe