Mitä vittua tätä paskaa elämää elää, ei tässä ole mitään mukavaa! Maksuja vain, ja vuokrakin nousee perkele.
Kyllä tekis mieli vetää jojoon itseni!!!
23
667
Vastaukset
- Totuuss
Kyllä elämä on turhaa kun ei naista saa.
- Kunnonsuomimies
Totta, kai se on ruvettava köyttä valmistelemaan.
- Metri.lisää.narua
Kumpi se on se virallinen kierrosmäärä siinä köydessä, 7 vai 13?
Älä tuollaista väitä pitää pottaa hyvää se on vaan pitkä aika ja siihen on pyrittävä teoilla.
Harmaaritari kirjoitti:
Piti ihan katsoa tuo profiilikuva. Aika symppis, sulla on taiteellisia kykyjä.
Tämä on meidän väliaikainen lemmikki.On ihan kiva että ainakin taiteellista silmää. Mutta kunnia menee ukolleni. Se kyllä väitti ettei osa piirtää, . En usko siihen enää. Pistän pois alkoi jo hävettämään ja nolottamaan.😳
- Kiltti-ja-kunnollinen
Laskuja tulee. Just tuli kotivakuutuslasku 124 euroa vuosilasku. Nettilasku tulee joka kuukausi 30 euroa ja muita laskuja minulle ei tule.
- 5n19vm2
Ketään ei kiinnosta.
- Kyllä.kiinnostaa
Äitikö maksaa sähkön ja vesilaskun? Vai elätkö jossain korvessa omavaraistaloudessa?
- Kiltti-ja-kunnollinen
Ihan itse olen laskuni maksanut viimeiset 17 vuotta.
- lihatipunen
No ihan kauheeta, kyllä nyt varmaan menet vararikkoon. Kuuluuko sulla sähkö ja vesi vuokraan vai miksi et niitä maininnut? Mulla kuuluu vesi mutta sähkölasku tulee erikseen.
- lihatipunen
lihatipunen kirjoitti:
No ihan kauheeta, kyllä nyt varmaan menet vararikkoon. Kuuluuko sulla sähkö ja vesi vuokraan vai miksi et niitä maininnut? Mulla kuuluu vesi mutta sähkölasku tulee erikseen.
Niin ja kuka sen vuokran maksaa, koska et sitäkään maininnut?
- kymymys
Pappa betalar vai?
Vuokrien nousua voi estää hankkiutumalla omaan. Nousee ne vastikkeetkin mutteivat ihan niin paljoa.
- SolitudeMan1977
Mielummin vuokralla, kuin "muka-omassa" lainarahalla maksetussa asunnossa. Lainaa en periaatteesta tule enään koskaan ottamaan. Opintolaina oli tarpeeksi. Mielummin velaton ja kevyt mieli, kuin velkataakan painama mieli. Siispä vuokralla asun elämäni. Eri asia, jos voitan lotossa.
- LainatMaksettu
SolitudeMan1977 kirjoitti:
Mielummin vuokralla, kuin "muka-omassa" lainarahalla maksetussa asunnossa. Lainaa en periaatteesta tule enään koskaan ottamaan. Opintolaina oli tarpeeksi. Mielummin velaton ja kevyt mieli, kuin velkataakan painama mieli. Siispä vuokralla asun elämäni. Eri asia, jos voitan lotossa.
Itse päätin jo opiskelu aikoina että minulla ei ikinä ole varaa muuttaa vuokralle. Siispä ostin oman asunnon. Myin sen muutaman vuoden jälkeen voitolla ja ostin toisen. Nyt olen lainani maksanut ja ikääkin edelleen alle 40. Eipä tarvi asumisesta enään muutakun perus kulut maksaa. Et jos sulla on koko ikäs niin hyvät liksat että saat sen liki tonnin tai reilu laitettua kuussa asumiseen myös eläkeiässä niin onnea. Itselläni ei siihen varat olis riittäny mut muutamalla hyvällä sijoituksella asuntojen suhteen ne huolet on nyt pois. Se mikä ennen meni asuntoon menee nyt visusti säästötilille.
SolitudeMan1977 kirjoitti:
Mielummin vuokralla, kuin "muka-omassa" lainarahalla maksetussa asunnossa. Lainaa en periaatteesta tule enään koskaan ottamaan. Opintolaina oli tarpeeksi. Mielummin velaton ja kevyt mieli, kuin velkataakan painama mieli. Siispä vuokralla asun elämäni. Eri asia, jos voitan lotossa.
Joo, näistä nyt on aina väitelty täälläkin ja tullaan varmaan väittelemään mutta kerropa nyt millä tavalla se velkataakka painaa? Ei mulla ainakaan ikinä ole painanut ja perusteena oman hankinnalle oli se ettei oikeastaan olisi ollut vara asua vuokralla. Onkos mieli sitten kevyt kun vuokranantaja ilmoittaa muuttavansa itse sun kämppään, sanoo "kerää kamas ja häivy". Omissa nimissä olevassa ei koskaan käy niin.
- EdesUnissa
Olenko positiivinen mies jos sanon että ihmisen tulisi toimia kuten mieli tekee ?
- Karvamuna-
Kyllä tekis mieli seksiä taas. vasta viikko sitten sain viimeksi. Pitää varmaan soittaa sille vakituiselle että tulee käymään.
Se olis miehen teko..
Hinttarit, suvakit, neidit jne. vetää hybridiautonsa rekan keulaan ja vaaraantaa koko liikenteen.- Eki_tilittää
Kallista... oivoi :(
Mä kun sitä en olekaan lasteni OIKEA isä, vaan pelkkä aisuri-iskä :))))))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519