Kyllä tekis mieli vetää jojoon itseni!!!

Paskaelämämies

Mitä vittua tätä paskaa elämää elää, ei tässä ole mitään mukavaa! Maksuja vain, ja vuokrakin nousee perkele.

23

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuss

Kyllä elämä on turhaa kun ei naista saa.

• Kunnonsuomimies

Totta, kai se on ruvettava köyttä valmistelemaan.

• Metri.lisää.narua

Kumpi se on se virallinen kierrosmäärä siinä köydessä, 7 vai 13?

• Älä tuollaista väitä pitää pottaa hyvää se on vaan pitkä aika ja siihen on pyrittävä teoilla.

• Siiss oottaa

• Piti ihan katsoa tuo profiilikuva. Aika symppis, sulla on taiteellisia kykyjä.

• Harmaaritari kirjoitti:

Piti ihan katsoa tuo profiilikuva. Aika symppis, sulla on taiteellisia kykyjä.

Tämä on meidän väliaikainen lemmikki.On ihan kiva että ainakin taiteellista silmää. Mutta kunnia menee ukolleni. Se kyllä väitti ettei osa piirtää, . En usko siihen enää. Pistän pois alkoi jo hävettämään ja nolottamaan.😳

• on muuten tosi kiinnostava kommentti

• Kiltti-ja-kunnollinen

Laskuja tulee. Just tuli kotivakuutuslasku 124 euroa vuosilasku. Nettilasku tulee joka kuukausi 30 euroa ja muita laskuja minulle ei tule.

• 5n19vm2

Ketään ei kiinnosta.

• Kyllä.kiinnostaa

Äitikö maksaa sähkön ja vesilaskun? Vai elätkö jossain korvessa omavaraistaloudessa?

• Kiltti-ja-kunnollinen

Ihan itse olen laskuni maksanut viimeiset 17 vuotta.

• lihatipunen

No ihan kauheeta, kyllä nyt varmaan menet vararikkoon. Kuuluuko sulla sähkö ja vesi vuokraan vai miksi et niitä maininnut? Mulla kuuluu vesi mutta sähkölasku tulee erikseen.

• lihatipunen
        lihatipunen kirjoitti:

No ihan kauheeta, kyllä nyt varmaan menet vararikkoon. Kuuluuko sulla sähkö ja vesi vuokraan vai miksi et niitä maininnut? Mulla kuuluu vesi mutta sähkölasku tulee erikseen.

Niin ja kuka sen vuokran maksaa, koska et sitäkään maininnut?

• kymymys

Pappa betalar vai?

• Vuokrien nousua voi estää hankkiutumalla omaan. Nousee ne vastikkeetkin mutteivat ihan niin paljoa.

• SolitudeMan1977

Mielummin vuokralla, kuin "muka-omassa" lainarahalla maksetussa asunnossa. Lainaa en periaatteesta tule enään koskaan ottamaan. Opintolaina oli tarpeeksi. Mielummin velaton ja kevyt mieli, kuin velkataakan painama mieli. Siispä vuokralla asun elämäni. Eri asia, jos voitan lotossa.

• LainatMaksettu
        SolitudeMan1977 kirjoitti:

Mielummin vuokralla, kuin "muka-omassa" lainarahalla maksetussa asunnossa. Lainaa en periaatteesta tule enään koskaan ottamaan. Opintolaina oli tarpeeksi. Mielummin velaton ja kevyt mieli, kuin velkataakan painama mieli. Siispä vuokralla asun elämäni. Eri asia, jos voitan lotossa.

Itse päätin jo opiskelu aikoina että minulla ei ikinä ole varaa muuttaa vuokralle. Siispä ostin oman asunnon. Myin sen muutaman vuoden jälkeen voitolla ja ostin toisen. Nyt olen lainani maksanut ja ikääkin edelleen alle 40. Eipä tarvi asumisesta enään muutakun perus kulut maksaa. Et jos sulla on koko ikäs niin hyvät liksat että saat sen liki tonnin tai reilu laitettua kuussa asumiseen myös eläkeiässä niin onnea. Itselläni ei siihen varat olis riittäny mut muutamalla hyvällä sijoituksella asuntojen suhteen ne huolet on nyt pois. Se mikä ennen meni asuntoon menee nyt visusti säästötilille.

• SolitudeMan1977 kirjoitti:

Joo, näistä nyt on aina väitelty täälläkin ja tullaan varmaan väittelemään mutta kerropa nyt millä tavalla se velkataakka painaa? Ei mulla ainakaan ikinä ole painanut ja perusteena oman hankinnalle oli se ettei oikeastaan olisi ollut vara asua vuokralla. Onkos mieli sitten kevyt kun vuokranantaja ilmoittaa muuttavansa itse sun kämppään, sanoo "kerää kamas ja häivy". Omissa nimissä olevassa ei koskaan käy niin.

• EdesUnissa

Olenko positiivinen mies jos sanon että ihmisen tulisi toimia kuten mieli tekee ?

• Karvamuna-

Kyllä tekis mieli seksiä taas. vasta viikko sitten sain viimeksi. Pitää varmaan soittaa sille vakituiselle että tulee käymään.

• Se olis miehen teko..

Hinttarit, suvakit, neidit jne. vetää hybridiautonsa rekan keulaan ja vaaraantaa koko liikenteen.

• Eki_tilittää

Kallista... oivoi :(

Mä kun sitä en olekaan lasteni OIKEA isä, vaan pelkkä aisuri-iskä :))))))))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5004
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      23
      4083
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2371
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2184
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1567
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe