Kuinka vähiten pitää odottaa?

Odotellessaa

Naiset aina sanoo et kun vähiten odotat se oikea osuu kohdalle. Olen nyt vähiten odottanu 36 vuotta ja sitä oikeaa saati ylipäätään naista ei oo tullu. Odotanko jotenkin väärin? Miten voin parantaa vähiten odottamista että löydän naisen?

36

977

Äänestä

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noknoknok

Ehkä se koputtaa oveen vielä :D

• TotuusTämä

Sanonta pätee vaan naisiin. Naisille asiat "vain tapahtuvat" odottamatta. Mies joutuu tekemään työtä löytääkseen naisen. Naisen ei tarvi kuin odottaa.

• oopääkää

Juuri näin se menee naisilla, ja siksi naiset olettavat asian menevän samoin myös miesten osalta. Se oikea mies jonka kanssa naisen kemiat kohtaavat on se naisen mielestä tosipanettavan näköinen ja oloinen mies, joka kyllä todennäköisesti aina joskus osuukin ainakin jokaisen keskenkertaisen näköisen naisen ja rumimpienkin kohdalle. Toki nämä suhteet voivat jäädä hyvinkin lyhyiksi näiden kemiamiesten kanssa, mutta tämä kemioiden kohtaaminen naisten osalta aina tapahtuu itsestään.

• toimii-vain-naisille

Kun halusin parisuhteen = En saanut parisuhdetta
      Kun en kaivannut parisuhdetta vaan keskityin mielelläni vain itseeni = En saanut parisuhdetta

• Katriiii

Mikä teitä riivaa. Minäkin oon 37 v lapseton nainen. Ihan nätti,hoikka,huolehtiva,lapsirakas,täysin raitis,kiltti. Elämä pitää hyväksyä sellaisena kuin se annetaan. Se oikea tulee kohdalle huomenna tai 30 v päästä tai ehkä vasta myöhemmin. Onhan tässä elämässä nyt tärkeempääkin. Eipä se hakemalla ole löytynyt kun joskus senkin virheen tein

• PalstaTrolli

Niinpä niin, pitää hyväksyä nälänhätä, isorokko ja orjuus.

Kun ne kerran annetaan.

• Kyllä siinä varmaan jotain sukupuolisidonnaista on tuossa asiassa, miehenä et vaan osaa vähiten odottaa. Naiselta se vähiten odottaminen onnistuu ihan luonnostaan kun semmoisissakin paikoissa joissa etsitään seuraa naisen tarvitsee vain vähiten odottaa koska "se oikea" osuu kohdalle. Naisethan ei koskaan varsinaisesti etsi mitään kun se vähiten odottaminenkin toimii niillä, ilmeisesti se johtuu miehistä jotka ei malta odottaa vaan hyökkäävät kuin sika limppuun havaitessaan noita vähiten odottavia naisia.

• Juu. Näin on. Tuskimpa on 36 vuotta aloittanutkaan odotellut. 😂

• vihreä.olet

Hirveää tuo kateellisuus naisia kohtaan tällä pastalla :D

• naisillahelpompaa
        vihreä.olet kirjoitti:

Vituttaahan se kun nainen saa aina halutessaan miehen mut mies ei välttämättä edes kovankaan työn tuloksena ikinä saa naista.

• vihreä.olet kirjoitti:

Niin, jos sinulla olisi ystävätär joka ostaisi joka viikko ihan huvikseen jonkin raha-arvan ärrältä ja muistaisi aina sanoa "en odotakaan voittavani mitään" ja silti sen arpa voittaisi aina, milloin enemmän ja milloin vähemmän mutta ihan aina vähintäänkin omat panostukset tulisi takaisin. Sinullakin olisi tapana ostaa arpa, tai oikeastaan useampia kun toivot niin kovasti voittavasi, sinulle ne rahat tulisisivat tarpeeseen, etkä silti ikinä voita, et ikinä. Väitätkä että et olisi yhtään kateellinen? Siis et yhtään vaan olisit vain pelkästään onnellinen ystävättäresi hyvästä tuurista?

• hilshruilghr
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin, jos sinulla olisi ystävätär joka ostaisi joka viikko ihan huvikseen jonkin raha-arvan ärrältä ja muistaisi aina sanoa "en odotakaan voittavani mitään" ja silti sen arpa voittaisi aina, milloin enemmän ja milloin vähemmän mutta ihan aina vähintäänkin omat panostukset tulisi takaisin. Sinullakin olisi tapana ostaa arpa, tai oikeastaan useampia kun toivot niin kovasti voittavasi, sinulle ne rahat tulisisivat tarpeeseen, etkä silti ikinä voita, et ikinä. Väitätkä että et olisi yhtään kateellinen? Siis et yhtään vaan olisit vain pelkästään onnellinen ystävättäresi hyvästä tuurista?

Hyvin tiivistetty ja kuten huomaat et saa enään vastaväitteitä.

• HOMO-ATM

Naisilla vähiten odottaminen tarkoittaa sitä, että jatkuvasta torjunta-defenssistä on luovuttu hetkellisestä syystä tai toisesta ja mies sattuu kokeilemaan onneaan juuri tuolloin. Luopuminen torjumisdefenssistä tapahtuu tiedostamatta, siksi asiat vain tapahtuvat.

• KunSitäVähitenOdottaa

Koskee vain naisia liittyen oman vuoron odotteluun pelimiehen panopiirissä.

Ajatellaan vaikka työpaikkaa jossa komea pelimies on nussinut osastonsa lähestulkoon jokaista naista. Ujo ja hiljainen Maija on kuitenkin jäänyt ilman pelimiehen huomiota, ja hän tyytyy kahvihuoneessa vain hiljaa kuuntelemaan tyttöjen juttuja pelimiehen sänkytaidoista.

Mutta eräänä päivänä juuri kun Maija sitä vähiten odottaa kyseinen pelimies tulee työpaikan käytävällä Maijaa vastaan ja pysähtyy sanoen: "Sua mä en ole vielä nussinutkaan." Ja sinä iltana Maijakin saa kokea elämänsä suurimman rakkauden, millaista hän ei enää koskaan tule kokemaan kenenkään toisen kanssa. Ja rakastivat toisiaan seuraavat kaksi viikkoa, eikä Maija enää koskaan rakastanut ketään toista. Sen pituinen se tarina.

• LittleSunshine

Mun versiossa Maija oli kyllä astetta fiksumpi nainen ja jätti ton tarinan panomiehen nuolemaan näppejään...

• PalstaTrolli

Mutta kun se panomies oli niiiiin ihana.

Hän antaa ymmärtää, että Maija on Se Oikea. Se ainutkertainen Ihana Nainen, joka saa panomiehen sitoutumaan yhteisen pesän rakentamiseen.

Kahden viikon kuluttua tulee yllätysero, eikä Maija ymmärrä mikä meni pieleen.

Maijan mielestä on kuitenkin parempi rakastaa edes kerran.

Tämä näkemys vahvistuu erityisesti Maijan katsoessa naapurikuution sinkku-insinööri Perttiä. Niinpä, parempi yksin kuin huonossa parisuhteessa, ajattelee Maija.

• 121212121212
        LittleSunshine kirjoitti:

Mun versiossa Maija oli kyllä astetta fiksumpi nainen ja jätti ton tarinan panomiehen nuolemaan näppejään...

Tosielämän tarinassa Maija päättää vihdoinkin mennä työpaikan bileisiin joissa eronnut ja isomahainen firman pikkupomo leuhkii moottoripyörällä, kesämökillä ja (keksityillä) naisseikkailuilla.

"Minähän en pelimiehiin sekoa!", huudahtaa Maija.

Mutta sitten, juuri ennen valomerkkiä koko illan firman kuumimman naisen kanssa jutellut mies huomaakin Maijan. Oi mikä ihana, kiva ja mukava tavallinen rock-henkinen mies! Kaikki vain tapahtuu ja tuntia myöhemmin firman pelimies jyystää Mijaa saatuaan pakit kuumemmalta sihteeriltä.

• tämä-oleellista
        121212121212 kirjoitti:

Tosielämän tarinassa Maija päättää vihdoinkin mennä työpaikan bileisiin joissa eronnut ja isomahainen firman pikkupomo leuhkii moottoripyörällä, kesämökillä ja (keksityillä) naisseikkailuilla.

"Minähän en pelimiehiin sekoa!", huudahtaa Maija.

Mutta sitten, juuri ennen valomerkkiä koko illan firman kuumimman naisen kanssa jutellut mies huomaakin Maijan. Oi mikä ihana, kiva ja mukava tavallinen rock-henkinen mies! Kaikki vain tapahtuu ja tuntia myöhemmin firman pelimies jyystää Mijaa saatuaan pakit kuumemmalta sihteeriltä.

Tajusinko oikein vai väärin? Oliko "isomahainen firman pikkupomo" sama kuin "firman kuumimman naisen kanssa jutellut mies"? Vai eri henkilö?

• AvioATMies
        tämä-oleellista kirjoitti:

Tajusinko oikein vai väärin? Oliko "isomahainen firman pikkupomo" sama kuin "firman kuumimman naisen kanssa jutellut mies"? Vai eri henkilö?

Toimari on esimerkki huonosta pelimiehestä - minkälaisia naiset kuvittelevat kaikkien pelimiesten olevan. Maijaa siis ällöittää pikkupomo, joka ei osaa iskeä naisia.

Se "mukava tavallinen rock-henkinen mies" on eri mies - hyvä pelimies. Sellainen, joka osaa iskeä naisia. Niin hyvä, ettei nainen häntä pelimieheksi tunnista. Siksi nainen näkee hänet mukavana ja tavallisena, vaikka miehessä ei oikeasti ole mitään tavallista, ja se mukavuuskin on paljolti teeskentelyä tavoitteeseen pääsemiseksi.

• casanovan_neuvo

No niin. Ensiksikin kannattaa mennä tyrkylle oikeaan paikkaan. Sinne missä nainen aktiivisesti liikkuu. Vaikkapa ostoskeskuksen kahvioon. Istut lukemaan kirjaa ja hörpit kahvia. Semmoinen vaahtoinen kupliva cappuccino on paras. Vaatetuksena farkut ja puvuntakki. Odottelet siinä ihan vaan muina miehinä, Sitten rupea yllättävästi tapahtumaan. Sinut noteerataan. Naiset huomaavat sinut. Istuvat "vahingossa" lähipöytään. Se on menoa silloin. Silmäpeli alkaa. Vaan uskallatko ? Onko sinussa miestä ?

• PalstaTrolli

Oikeastihan tämä menee niin, että istun ostoskeskuksen kahviossa juomassa kirjaa ja lukemassa kahvia. Mietiskelen laiskahkosti suomalaisten myyttien yhteyksiä Obin ja Altain traditioon.

Asusteenani ovat mustat villakangashousut, siniruudullinen kauluspaita ja näpsäkkä pikkutakki. Olen muistanut pukea myös sukat ja kengät (mustat, nahkaa).

Olen myös muistanut kammata hiukseni, käydä kylvyssä ja pestä hampaat. Käytän myös deodoranttia. En puhu rivouksia itsekseni tai henkilökunnalle.

Odoteltuani muina miehinä alkaa yllättävästi tapahtua. Viereiseen pöytään istuu vahingossa nainen.

Ja sitten se onkin menoa.

Nainen pompahtaa ylös ja vaihtaa välittömästi pöytää pari pöytää vasemmalle vilkaistuaan minua.

Luulen, että vika oli mustissa villakangashousuissa.

Olisi pitänyt olla farkut.

• LittleSunshine
        PalstaTrolli kirjoitti:

Oikeastihan tämä menee niin, että istun ostoskeskuksen kahviossa juomassa kirjaa ja lukemassa kahvia. Mietiskelen laiskahkosti suomalaisten myyttien yhteyksiä Obin ja Altain traditioon.

Asusteenani ovat mustat villakangashousut, siniruudullinen kauluspaita ja näpsäkkä pikkutakki. Olen muistanut pukea myös sukat ja kengät (mustat, nahkaa).

Olen myös muistanut kammata hiukseni, käydä kylvyssä ja pestä hampaat. Käytän myös deodoranttia. En puhu rivouksia itsekseni tai henkilökunnalle.

Odoteltuani muina miehinä alkaa yllättävästi tapahtua. Viereiseen pöytään istuu vahingossa nainen.

Nainen pompahtaa ylös ja vaihtaa välittömästi pöytää pari pöytää vasemmalle vilkaistuaan minua.

😄...

• PalstaTrolli kirjoitti:

Olisi piänyt olla pilllifarkut. Kesäisin varmaan pukeudut cargo-shortseihin?

http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/517091-nailla-nainen-hurmataan-ja-nailla-ei-tama-vaate-on-naisten-inhokki-onko-sinulla

No, paremmalla onnella sitten ensikerralla, muista tilata superfoodia lukemisen oheen.

• casanovan_neuvo
        PalstaTrolli kirjoitti:

😎 Ohops! Nyt häikäisee. Tuulenvire käy ja höyhen nousee lentoon. 😎

• PalstaTrolli

Käytit sellaisia termejä, että piti tukeutua kuukkeliin.

Superfood oli ihan sitä itteään ja täydellisesti vahvisti ajatukseni superfoodia hehkuttavien vakavista henkisistä rajoitteista. Ovat samaa sakkia, joiden mielestä tuulivoima ja ruokohelpi ovat ratkaisu Suomen energiaongelmiin kovallakin pakkasella. Sosiaalisesti oikeudenmukaiseen tulojen jakamiseen yhdistettynä tietenkin.

Mutta tämä cargo-shorts, aah.

Olen aivan rakastunut niihin ja varma siitä, että "cargo-shorts" sopisi erinomaisesti yhteen klassisen suomalaisen verkkopaidan sekä saketin kanssa.

Siinäpä sitä sitten voisi odotella neitojen parveilua pakurikääpäteetä rennosti siemaillen.

Kyllä nyt viimeinkin tärppää!

• casanovan_neuvo
        PalstaTrolli kirjoitti:

Käytit sellaisia termejä, että piti tukeutua kuukkeliin.

Superfood oli ihan sitä itteään ja täydellisesti vahvisti ajatukseni superfoodia hehkuttavien vakavista henkisistä rajoitteista. Ovat samaa sakkia, joiden mielestä tuulivoima ja ruokohelpi ovat ratkaisu Suomen energiaongelmiin kovallakin pakkasella. Sosiaalisesti oikeudenmukaiseen tulojen jakamiseen yhdistettynä tietenkin.

Mutta tämä cargo-shorts, aah.

Olen aivan rakastunut niihin ja varma siitä, että "cargo-shorts" sopisi erinomaisesti yhteen klassisen suomalaisen verkkopaidan sekä saketin kanssa.

Siinäpä sitä sitten voisi odotella neitojen parveilua pakurikääpäteetä rennosti siemaillen.

Kyllä nyt viimeinkin tärppää!

Tärppää hienosti, kun ripustat hankkimiisi cargo-shortseihin isoja väkäpäisiä kalakoukkuja. Kymmenkunta koukkua riittää hyvin alkajaisiksi. Sellaiset puolen metrin tapsit ja perukkeet. Käytä paksua 0.4 mm siimaa. Sitten tunget itsesi lähelle naisia kalastusmielessä. Paikalla ei ole väliä. Kassajono, linkkaripysäkki, päivätanssit jne. Kaikki paikat ovat hyviä. Voi olla, että saat samalla kertaa napattua parikin naista. Yleensä siinä alkaa tempoilu. Kelaat heidät lähellesi. Käytät väsytystaktiikkaa. Alamittaiset päästät takaisin kasvamaan. Niin sanoo laki. Näillä neuvoilla eteenpäin kohti kesää.

• nainen-ei-kestä
        PalstaTrolli kirjoitti:

Aarrrgghh, tulen hulluksi ihmisistä, jotka kutsuvat vaatteita asusteiksi!!! Asuste on esim. vyö, sukat, laukku, kengät. Housut tai paita EI ole asuste!!

• PalstaTrolli

Aina ilo palvella!

• beethooven

Totta tosiaan hiljan oli junassa koirineen tosi kaunis rinnakas kaunotar valitettavasti vain osan matkaa mutta siltikin?

• meniväärin

Jos teet asiasta numeron ja kerrot siitä täällä niin olet odottanut kuitenkin. Koko 36vuotta on mennyt hukkaan. Olet ajatellut asiaa ja se on sama kun odottaminen.

• mikälogiikka

Miten voi olla odottamatta asiaa mitä haluaa? Jos nainen haluaa miehen ja se tulee vähiten odottamatta niin silloinhan tilanteen pitää mennä niin että nainen ei ole alunalkaenkaan edes halunnut miestä koko elämänsä aikana mutta sitten se tuli odottamatta. Jos haluan auton ja suoritan kuitenkin ajokortin 18 vuotiaana niin tarkoittaako se jo silloin sitä että kun mulla on haave autoilusta eli en tule näin autoa saamaan koska se ei näinollen tule odottamatta?

• ajattelun_voima
        mikälogiikka kirjoitti:

Miten voi olla odottamatta asiaa mitä haluaa? Jos nainen haluaa miehen ja se tulee vähiten odottamatta niin silloinhan tilanteen pitää mennä niin että nainen ei ole alunalkaenkaan edes halunnut miestä koko elämänsä aikana mutta sitten se tuli odottamatta. Jos haluan auton ja suoritan kuitenkin ajokortin 18 vuotiaana niin tarkoittaako se jo silloin sitä että kun mulla on haave autoilusta eli en tule näin autoa saamaan koska se ei näinollen tule odottamatta?

Juuri noin se menee. Odottaa pitää oikealla asenteella ja virityksellä. Että hän tulee ja etsii minua. Voimakas sisäinen kuva ja tunne ja tilanne. Silloin se toteutuu ja yllättää hyvinkin nopeasti. Jos odottaa asenteella "minä en saa koskaan kaveria" , niin siten myös helposti käykin. Totuus on, että koko ajan joku etsii juuri sinunlaistasi ihmistä. Ihan tilastollinenkin fakta. Viritykset ja värinät on vaan oltava synkassa. Mielessään kannattaa speksata itsellensä rehellisesti oikeanlainen "nainen" ja aina nähdä hänet ja tilanne samanlaisena mielikuvana.

• justhinsajuu
        ajattelun_voima kirjoitti:

Juuri noin se menee. Odottaa pitää oikealla asenteella ja virityksellä. Että hän tulee ja etsii minua. Voimakas sisäinen kuva ja tunne ja tilanne. Silloin se toteutuu ja yllättää hyvinkin nopeasti. Jos odottaa asenteella "minä en saa koskaan kaveria" , niin siten myös helposti käykin. Totuus on, että koko ajan joku etsii juuri sinunlaistasi ihmistä. Ihan tilastollinenkin fakta. Viritykset ja värinät on vaan oltava synkassa. Mielessään kannattaa speksata itsellensä rehellisesti oikeanlainen "nainen" ja aina nähdä hänet ja tilanne samanlaisena mielikuvana.

Tää on taas tätä utopistista taikauskoa millä ei ole mitään tieteellistä faktaa. Vai miksi esimerkiksi komea mies saa odottamalla tai odottamatta naisen mutta ruma mies ei saa vaikka odottaisi tai ei odottaisi hetkeäkään?

• vapauta_mielesi
        justhinsajuu kirjoitti:

Tää on taas tätä utopistista taikauskoa millä ei ole mitään tieteellistä faktaa. Vai miksi esimerkiksi komea mies saa odottamalla tai odottamatta naisen mutta ruma mies ei saa vaikka odottaisi tai ei odottaisi hetkeäkään?

Stop ! Moni rumakin on saanut naisen. Moni vammainen on saanut oman kaverin. Arvaapas minkänäköinen nainen hänellä on. Yllätyt. https://www.youtube.com/watch?v=6P2nPI6CTlc

• 121212121212
        vapauta_mielesi kirjoitti:

Stop ! Moni rumakin on saanut naisen. Moni vammainen on saanut oman kaverin. Arvaapas minkänäköinen nainen hänellä on. Yllätyt. https://www.youtube.com/watch?v=6P2nPI6CTlc

Mutta arvaapas onko TV:ssä, sosiaalisessa mediassa ja puhelavoilla esiintynyt Nick saanut naisen vähiten odottamalla ja elämällä normaalia arkea?

Ei.

Tuo kirjoittamasi New Age-roska ei auta yhtään sen paremmin, ellet satu olemaan nainen.

Mies saa naisen seuraavilla ja vain seuraavilla tavoilla:
        - olemalla komea
        - omaamalla statusta
        - kovalla yrityksellä, olettaen että äsken mainittuja on edes auttavasti
        - tuurilla joka on verrattavissa lottovoittoon

Jokaista naista kohden jolle "asiat vain tapahtuivat" on mies joka pisti ne tapahtumaan.

• Rose_91
        121212121212 kirjoitti:

Mutta arvaapas onko TV:ssä, sosiaalisessa mediassa ja puhelavoilla esiintynyt Nick saanut naisen vähiten odottamalla ja elämällä normaalia arkea?

Ei.

Tuo kirjoittamasi New Age-roska ei auta yhtään sen paremmin, ellet satu olemaan nainen.

Mies saa naisen seuraavilla ja vain seuraavilla tavoilla:
        - olemalla komea
        - omaamalla statusta
        - kovalla yrityksellä, olettaen että äsken mainittuja on edes auttavasti
        - tuurilla joka on verrattavissa lottovoittoon

Jokaista naista kohden jolle "asiat vain tapahtuivat" on mies joka pisti ne tapahtumaan.

En ole varma oikeasta määritelmästä, mutta minä olen ymmärtänyt "kun vähiten odottaa" -lausahdukset niin, että tilaisuus voi tulla hetkessä/paikassa, jossa sitä ei kuvittelisi tulevan. Ja silloin pitää olla valmis toimimaan.

Esim. en itse todella osannut odottaa, että aloittaessani uuden harrastuksen, tapaisin siellä mieheni. Kuitenkin näin tapahtui. Ei suhde "vain tapahtunut" vaan me molemmat laitoimme asiat tapahtumaan. Ainoa mikä "vain tapahtui" oli se, että satuimme aloittamaan samassa harrastuksessa samaan aikaan. Jos siinä kohtaa olisi arkaillut, olisi voinut jäädä suhde syntymättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      56
      1254
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      18
      867
    3. 68
      752
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      63
      735
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      708
    6. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      704
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      635
    8. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      595
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      9
      580
    10. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      539
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      528
    12. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      506
    13. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      502
    14. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      483
    15. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      445
    16. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      444
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      16
      441
    18. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      70
      438
    19. Olet pelottava ilme vakavana

Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳
      Ikävä
      26
      427
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      36
      417
    Aihe