Lieksassa suruliputus unohtunut!

Liputtajat

Ihan hävettävää välinpitämättömyyttä Lieksassa niin yrittäjät, kaupunki ja srk! Ei ollut kovin monessa salossa lippua puolitangossa tänään keskustan läpi ajaessa.
Näinkö kunnioitamme maamme päämiehenä suuren työn tehnyttä Koivistoa?
Jos ei kiinteistöhuollon väkeä ole riittämiin töissä,niin missä on se kuuluisa yhteisvastuullisuus? Kyllä lipun osaa salkoon vetää muutkin henkilökunnasta, jos vain haluaa.
Maunon muistolle, hyviä aikoja muistellen ja osanotot koko kansan yhteiseen suruun.

34

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi kiinteistöhuollon työntekijä näkyi nostavan lippua, muita ei ole näkynyt. Tosiaan aika häpeällistä.

      • Kierroksella

        Äläs nyt pankko. Kyllä tuolla kylällä näkyy lippuja vaikka kuinka. Olen pitänyt sinua tolkun eläjänä, mutta nyt menit siitä yli missä piikkilankaa oli vähiten.
        Olisit käynyt lenkillä niin olisit nähnyt jotain muuta. Nyt vain kuvittelit.
        Kehotan häpeämään.


    • Eiooliputuspäivä

      Minkä vuoksi pitäis liputtaa??

      • KaikenlaisiaIdiootteja

        Seuraa uutisia tyhmä! Suruliputus presidentti Mauno Koiviston kuoleman johdosta!


    • pklmjiuhbvgy

      Ei nuo hallitusherrat ja presidenttikään muista meitä lieksalaisia, joten kait se on niinkuin puolin ja toisin!

      • arwosana

        Nyky Presidentti saa 10. ..mutta hallitus 5.
        (persut pettymys Saa ehdot..)


    • Hattua.nostan

      Todella sodankäynyt työn ohessa kouluttautunut Koivisto, joka korosti eduskunnan asemaa ja noudatti itsekin pressan valtakausien tuolloin vasta ehdotettua rajaamista, on liputuksen ansainnut!

      • Mwwdwd

        Köyhistä oloista Suomen Presidentiksi....siinäpä tavoitetta!


      • Mauno oli kaukopartiomies ja Törnin alaisuudessa. Hänet lähetettiin monen vaikeaan paikkaan. Koivisto kritisoi Törnin johtamistyyliä siitä, että Törni ei aina kertonut tehtävän tarkkaa luonnetta ja kuvausta. Ja vaikka kokoomuslainen olenkin, arvostan sitä, että Mauno oli ensimmäinen presidentti työväenpuolueesta, vasemmiston riveistä. Se on tosiasia, joka ei muuksi muutu. Siksi on todella hatun noston arvoinen ja liputuksen ansainnut.


      • arvosana4-
        Katuvankka kirjoitti:

        Mauno oli kaukopartiomies ja Törnin alaisuudessa. Hänet lähetettiin monen vaikeaan paikkaan. Koivisto kritisoi Törnin johtamistyyliä siitä, että Törni ei aina kertonut tehtävän tarkkaa luonnetta ja kuvausta. Ja vaikka kokoomuslainen olenkin, arvostan sitä, että Mauno oli ensimmäinen presidentti työväenpuolueesta, vasemmiston riveistä. Se on tosiasia, joka ei muuksi muutu. Siksi on todella hatun noston arvoinen ja liputuksen ansainnut.

        Halonenon ollut huonoin presidentti ja Koivisto oli samaa luokaa ajamassa Suomea alas.


      • arvosana4- kirjoitti:

        Halonenon ollut huonoin presidentti ja Koivisto oli samaa luokaa ajamassa Suomea alas.

        Totta sikäli, että Koivisto oli ajamassa esimerkiksi presidentin valtaoikeuksia alas. Hän muistaakseni itsekin on todennut jälkeenpäin sen, että se oli ehkä virhe. Hän antoi perinnöksi sen suhteen seuraajilleen kavennetut mahdollisuudet toimia tietyissä asioissa ylipäällikkönä.
        Joka tapauksessa liputuksensa on ansainnut.

        Odotin kyllä väittämää, että Koivisto olisi ollut muuta kuin kaukopartiomies, mutta ei vielä tullut. Se olisikin mielenkiintoista tarkastella miten jääkäristä tuli sissi? Vai olenko ihan hakoteillä?

        Siitä olen samaa mieltä, että Halonen ei todellakaan vastannut mitenkään mielestäni ylipäällikön ominaisuuksia.


      • huono.pressa
        Katuvankka kirjoitti:

        Totta sikäli, että Koivisto oli ajamassa esimerkiksi presidentin valtaoikeuksia alas. Hän muistaakseni itsekin on todennut jälkeenpäin sen, että se oli ehkä virhe. Hän antoi perinnöksi sen suhteen seuraajilleen kavennetut mahdollisuudet toimia tietyissä asioissa ylipäällikkönä.
        Joka tapauksessa liputuksensa on ansainnut.

        Odotin kyllä väittämää, että Koivisto olisi ollut muuta kuin kaukopartiomies, mutta ei vielä tullut. Se olisikin mielenkiintoista tarkastella miten jääkäristä tuli sissi? Vai olenko ihan hakoteillä?

        Siitä olen samaa mieltä, että Halonen ei todellakaan vastannut mitenkään mielestäni ylipäällikön ominaisuuksia.

        Koivisto ei osannut kunnolla hiihtää jonka tunusti itsekkin joten ei voinut olla kaukopartiossa eikä sissinä. Takalinjoilla oli töpinässä.


      • Nevannen
        Katuvankka kirjoitti:

        Mauno oli kaukopartiomies ja Törnin alaisuudessa. Hänet lähetettiin monen vaikeaan paikkaan. Koivisto kritisoi Törnin johtamistyyliä siitä, että Törni ei aina kertonut tehtävän tarkkaa luonnetta ja kuvausta. Ja vaikka kokoomuslainen olenkin, arvostan sitä, että Mauno oli ensimmäinen presidentti työväenpuolueesta, vasemmiston riveistä. Se on tosiasia, joka ei muuksi muutu. Siksi on todella hatun noston arvoinen ja liputuksen ansainnut.

        Koivisto oli hyvä presidentti, juuri sopiva valtionpäämieheksi. Kaukopartiojoukoissa hän ei ollut, vaan erikoisyksikössä linjojen lähellä. Kaikesta huolimatta, suuri isänmaamme ystävä ja puolustaja.


      • partiomies2017
        Katuvankka kirjoitti:

        Mauno oli kaukopartiomies ja Törnin alaisuudessa. Hänet lähetettiin monen vaikeaan paikkaan. Koivisto kritisoi Törnin johtamistyyliä siitä, että Törni ei aina kertonut tehtävän tarkkaa luonnetta ja kuvausta. Ja vaikka kokoomuslainen olenkin, arvostan sitä, että Mauno oli ensimmäinen presidentti työväenpuolueesta, vasemmiston riveistä. Se on tosiasia, joka ei muuksi muutu. Siksi on todella hatun noston arvoinen ja liputuksen ansainnut.

        Ei ollut kaukopartiomies, vaan ( Törnin) iskuryhmän jäsen.


    • ei.Lieksassa

      Sisäministeriö määräsi lauantain vastaisena yönä, että valtion virastot ja laitokset suruliputtavat lauantaina kello 8–21. Koko maan toivottiin yhtyvän suruliputukseen. Varsin harvassa on näkynyt lippuja puolitangossa.

      • oli.huono.pressa

        Niinistö on hyvä ja hänen muistokseen liputtaisin sitten kun joskus keikahtaa. Koivistoa en kunnioittanut yhtään.


      • Johtuneeko sitten siitä, että aika lyhyt varoitusaika. Näinä aikoina on se peräänkuulutettu yhteisvastuu niin kadonnutta, kuin talkoohenkikin.
        Niinistölle lisää valtaoikeuksia. Mitenköhän se onnistuisi;)


    • I.J

      ILJA presidentiksi!

      • Katsotaan ensin miehistyykö edes sen verran että kärsii rangaistuksen rikoksistaan. Keskenkasvuisia kloppeja ei siihen tehtävään tarvita.


      • Kdwsd

        Jo alkaa kommenteisssa huomata sukupolvien ero.
        Manu oli torjumassa naapurin hyökkäystä.SIITÄ KIITOS!
        Joku ilja eli siittiönä jonkun palleissa.
        Ja nyky tietokone pelleihin verrattuna =Suomi olisi venäjä


      • Surpeen surkeestako? Ei ikinä. Toki ymmärsin vitsin, ja sarkasmin.


    • Tllaa

      Lieksan lehti ?
      Missä oli Lippu ja missä ei?

    • Äänestäj

      Suomen ex presidentti on ollut torjumassa=tappamassa venäläisiä jotka ovat halunneet vallata suomen.
      Onko mannerheim ristin ritari?

    • Surpeen.susi

      Manu oli ajamassa Suomea alas eikä halunnut Karjalaa vaikka se oli tarjolla. Keräsi inkeriläisten nimellä venäläisiä kymmenintuhansin ja ajoi suomen EU:hun. Tällaisen takiako pitäisi koko maassa liputtaa eikö paremminkin jonkun köyhän kultua joka joutui kärsimää kaikesta.

      • Vronmaksaka

        On Jo liputettu!Yksi tervaskanto on jo historiaa!
        Kiitos Manulle!


    • matuttaakin

      Eikös siellä Lieksassa saisi suruliputus olla vaikka aina,kun näitä palstoja sattuu joskus lukemaan.

      • matutaak

        NO saisi! Tuntuupa vain sinuakin kiinnostavan.


    • oli.huono.pomo

      Koivisto ajoi Suomen talouslamaan 1992 ja viel olisi liputettava.

      • Duunari.2017

        Kamoja keraillään 2017 .
        Nyt näyttää ihan ok.


    • Valitettavaa jos virheistä, historiallisista ei opita mitään. Monesti olen miettinyt, että miksi?
      Totta on, että lamavuosina 90- luvun alussa Koivisto ei ollut kansantalouden rahamies paikallaan.
      Sitä en syvällisemmin tiedä, oliko yksin hänen, Väyrysen ja muiden kaikenpuolista venkoilua. Yhtä kaikki historiaan Manu kyllä pääsi, ja on paikkansa ansainnut.

      Olisiko sinusta tai minusta edes puoleenkaan samaan?

      • Koiviston aikana ei ollut enää presidentillä samanlaista valtaa kuin Kekkosella eikä varmaan ollut Koivisto ensimmäisenä päättämässä talousasioistakaan?


      • Uuninpankko kirjoitti:

        Koiviston aikana ei ollut enää presidentillä samanlaista valtaa kuin Kekkosella eikä varmaan ollut Koivisto ensimmäisenä päättämässä talousasioistakaan?

        Sen verran vielä tulkoon esille noista talousasioista, kysymysmerkistäsi johtuen. Koivisto toimi Suomen Pankin pääjohtajana 1968–1982. Toki päätöksien tekoon osallistui muitakin.

        Tietoinen hän varmaan oli, missä maa lepää taloutensa suhteen.


    • katuvankka.on.lahtari

      Minusta oli huonoin pressa ja Halonen hyvä kakkonen huonoudessa ei vasemmistoa vallankahvaan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe