Voisiko joku tietäjä ystävällisesti kertoa, miksi harakat pesivät mielellään pihapuissa. Meillä Oulun kaupunkialueella omakotitalo, meillä ja naapureiden pihoilla kuusia, joissa varmaan kuusi pesintää käynnissä.
Ihmetyttää, että eikö ne voisi mennä pesimään vähän sivummalle metsään.
Se ääni ei nimittäin ole niitä luonnon kauneimpia, vaikka en kyllä minäkään käy lauluäänelläni kehumaan.
Harakan pesintä
Hesca
3
299
Vastaukset
- ÄänellänsäLintukin
"Se ääni ei nimittäin ole niitä luonnon kauneimpia, vaikka en kyllä minäkään käy lauluäänelläni kehumaan."
Oliisko selityksen avain tuossa? Jos se tykkää sinun laulunäänestäsi? - vcxxxt
Metsässä on kaikenmaailman petoja enemmän, kuin pihapiirissä. Harakka on niitä älykkäimpiä lintuja ja osaa ottaa hyödyn tuostakin.
- syöntipolittinen.asia
Sapuska taitaa vaikuttaa kuitenkin vielä enemmän majapaikan X-Y–tasoiseen valintaan. Puussa asustelu blokkaa jo aika monta petoa pois kuvioista.
Hescan tunkiolla lienee paljon herkkuja. Veikkaisin että seuraavaksi siellä alkaa kulkemaan susia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait52878- 392517
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381383- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32776
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi26632Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596