Pienempänä tuli syötyä perjantaisin saunan jälkeen kaupasta ostettuja mikrohampurilaisia. Pussi oli punertava ja muistikuva olisi, että etiketissä oli jonkinlainen mieshahmo, ehkä vaalea parta ja vanhahtava ukko muutenkin? Voi olla täysin vääräkin muistikuva. Hampurilaisessa itsessään oli seesamin siemenet sämpylän päällä ja sisällä ei ollut mitään lisätäytteitä saati kastikkeita. Koitin googlesta jo selailla, mutta en mielestäni löytänyt kyseistä mikrohampurilaista.... Nostalgiamielessä muistelen, kun oli niin herkullista ja josko vastaavaa löytyisi vielä erilaisessa paketissa. Onko kellään muistikuvaa kyseisestä purilaisesta?
Vastaukset 2
- DukeNuke
Oisko ollu Duke's? Punainen pakkaus ja pakkauksessa sinipukuinen mieshahmo, muistan itsekin kun koulun jälkeen tuli joskus välipalaksi syötyä. Ei kyllä googlaamallakaan löytynyt oikein kunnon kuvaa: http://i.imgur.com/Q3Nq544.jpg
- Mikrohampurilaiskeissi
Ite oon ettiny samaa myös... Toi Duke's ei munmielestä ainakaan näytä ihan siltä... (Tai ehkä pakkaus on vaan vaihtunut) Mä muistaisin että miehellä ei ollut mitään partaa ainakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511333Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt181043- 93987
- 77683
- 37678
- 27470
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423