http://aijaa.com/6jys0M
Oliko muilla mitään poltettavaa?
Tuollainen paloi eilen
14
218
Vastaukset
Miksiköhän se Sun KokkoAloitus poistettiin?.. Ihmettelin, kun teit samantapaisen aloituksen, mut sitten hokasin, että se KokkoAloitus on Hävinnyt.. ;P
.. Hieno Kokko.. ;P.. Mulla vain Maksa Poltteli "vähäisen" määrän AlkomaHoolia.. ;Dpujottelija kirjoitti:
2 kertaa jo hävinnyt
Tuplien mies selkeesti... se on puikkari sun destiny! 😁
tähänsekaappi kirjoitti:
Tuplien mies selkeesti... se on puikkari sun destiny! 😁
Ei voi vastaan väittää
pujottelija kirjoitti:
Ei voi vastaan väittää
Mutta väliin yllätät yhdellä. 😁
No mitäs muuta kun kokonpolttoo? Tuliko suorituksia muilla rintamilla? 😊tähänsekaappi kirjoitti:
Mutta väliin yllätät yhdellä. 😁
No mitäs muuta kun kokonpolttoo? Tuliko suorituksia muilla rintamilla? 😊Valitettavasti en päässyt tutustumaan kenenkään naisen "tupliin"
pujottelija kirjoitti:
Valitettavasti en päässyt tutustumaan kenenkään naisen "tupliin"
Hei, siinähän on iskurepla. Hei! Mä laitan kaikki viestit tuplana ja viskinkin tilaan tuplana. Kuitenkin olen yhden naisen mies, miten mä voisin tutustua yhteen naiseen kun oon tuplien mies? Ja sit kiikaroit eturipustusta kysyvästi. 😁
pujottelija kirjoitti:
2 kertaa jo hävinnyt
.. Ylläpito ja/tai SensuuriBotti on näemmä Vitsikkäällä tuulella.. ;D.. Kuittailee Sulle Tuplisti, Muka Ovelalla tavalla.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ylläpito ja/tai SensuuriBotti on näemmä Vitsikkäällä tuulella.. ;D.. Kuittailee Sulle Tuplisti, Muka Ovelalla tavalla.. ;D
.. Siis Tuplista.. Ei Tuplisti.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Ylläpito vois poistaa tämän tupla-aloitukseni toisen osan
pujottelija kirjoitti:
Ylläpito vois poistaa tämän tupla-aloitukseni toisen osan
.. Ne on Hjuumori tuulella.. Ja varmaan Kännissä kuin Käet, niin ei ne sitä tee.. ;D.. Ja voi olla, että SensuuriBottinikin näkee kaiken vähintään Tuplana nyt, niin ei se osaa erottaa sitä, että koska Palstalla on oikeasti TuplaAloitus ja koska kyseessä on MyrkytysTilan aiheuttamaTuplaantumisHarha.. ;D
En tiedä valehteleeko kuva, mutta näyttää kyllä pirun vaaralliselta. Epäilen, että läpäisisi palotarkastusta.
pujottelija kirjoitti:
Ei ollut mitään vaarallista, kokko oli vihreän kasvillisuuden keskellä, ja sehän ei pala
.. Palaa Sekin.. Kokemusta on.. Puskat ja Puut varsinkin.. ;P .. Joskus ollut LäheltäPiti tilanne/tilanteita.. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6052172- 1081088
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,211035Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4907Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 81812
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89742- 63725
- 65563