Siis Suomessa ei kerta kaikkiaan ole kelvollisia naisia. Pyöräilin tänään noin 20 kilometriä Itä-helsingissä ja kantakaupungissa ja näin tasan tarkkaan yhden kauniin nuoren naisen joka aiheutti välittömän seisokin. Surkeaa :(
Ei ole naisia
76
1241
Vastaukset
- kaisanoasaa
Oon samaa mieltä. Poljen joka päivä 10-20 kilsaa ja en näe yhtään kunnollista naista.
- mas_adeus
Naiset ovat ei-ulkoiluvaatteissa, ei niitä pyöräilessä näekään. Ja niitä on ainakin hirveästi koulutuksissa, tietty osa on varattuja. Kaikki teille sopivia, monet hyvän näköisiä. Olen vaan niin eri mieltä väitteestä.
Tilannehan vaikuttaa tuollaiselta, kun hakee jotain, sitten kun ei hae, alkaakin nähdä. Ehkä nyt on myös lomat, osa on matkoilla? Sama asia toisinkin päin, siis ongelma on myös joskus naisilla. - Revisiitä
Surkeaa on vain se, että ei ole miehiä, joilla tapahtuisi korvain väliss' jotain muutakin kuin "seisokki".
- Korvien_välissä_seisoo
No ei rumaa naista silti pysty nussimaan, ei pysty vaikka kuinka filosofeeraisi.
- Sinunrumaluontos
Korvien_välissä_seisoo kirjoitti:
No ei rumaa naista silti pysty nussimaan, ei pysty vaikka kuinka filosofeeraisi.
Terve PRM taas! Eks sä laittanu aina silmät kiinni vanhan tai ruman kans? Älä leiki Jeesusta!
- popppy
Kyllä sitä muutakin tapahtuu mutta kiinnostuksen edellytys on se että nainen on fyysisesti haluttava ja siihen tarvitaan tyttö joka on nuori ja nätti (noin 16-25 vuotias).
- kunhanjoriset
Korvien_välissä_seisoo kirjoitti:
Mikä on ongelma? Tulevatko rumat naiset housuihisi? Luulen että naisilla on enemmän ongelmaa miesten lähentelystä. Myös niillä "rumilla".
- Paskaatarjolla
Hyvin sanottu. Suomalaiset miehet eivät osaa keskustella, ovat yksinkertaisia kuin saapas. Ja mitähän jää jäljelle sitten kun kauneus rapistuu pois? En ottaisi miestä joka haluaa minur ulkonäön perusteella. Kertoo paljon miehen henkisestä ja älyllisestä kapasiteetista.
- Tuskaatarjottimella
Eeerittäin "hyvin sanottu". Toisaalta vähälahjaisille on vain hyvä, kun saavat kaunottarensa, joka sitten tekee heidän elämästään pelkkää helwettiä luonteensa kauheudella.
- Uusi4967
"Siis Suomessa ei kerta kaikkiaan ole kelvollisia naisia"
Parhaat on varattu.- eiooheleppoatää
Näinhän se menee naisten suhteen, että ovat kuin sontahyyskät, parhaat ovat varattuja ja vapaat täynnä paskaa. Tai parkkipaikat, parhaat paikat on jo käytössä ja vapaat on vammaisille.
- eioohelppoaei
Sama miesten suhteen.
Kumma juttu, että mä nään jossain tuppykylässäkin mielenkiintoisia naisia. Ihan kaikessa ikähaarukassa. Ja toisaalta on ihan sama onko ne varattuja vai ei.
Ois kiva tutustua moneen ja toisaalta taas kiva jättää jotain arvailuidenkin varaan. Mitenkähän seksuaalinen tuokin about 55 vuotias on, kun on niin nuorekas ja vinkkasi oikein silmää. Tai että tietääköhän tuo nuori about 20 vuotias mitä kaikkea kivaa seksistä löytyykään? Sekin hymyili takas. Päivää vaan neiti päivänpaiste....
Ja heitä löytyy kaikkialta. Kassajonosta, kassalta. Tulossa kauppaan, lähdössä kaupasta... Ihan tavallisia. Erikoisen näköisiä. Verkkarilenkkarijuoksijoita. Hipsuttelevia sihteeriköitä.
Minne helkuttiin te katselette ja pe..esilmälläkö?Sulla on yllättävän laaja skaala tämän palstan vakimieheksi. Naisiahan näkee, jos vaan tuijottelee muutakin kuin kengänkärkiään, mut kun pitäis olla neitseellistä sakkolihaa melkein, että käppänöille kelpais.
elämänpeli1 kirjoitti:
Sulla on yllättävän laaja skaala tämän palstan vakimieheksi. Naisiahan näkee, jos vaan tuijottelee muutakin kuin kengänkärkiään, mut kun pitäis olla neitseellistä sakkolihaa melkein, että käppänöille kelpais.
No mä oon toisinajattelija, niinkuin nimimerkki sanoo. Haluan olla kärkijoukoissa joka näkee tasa-arvoisessa maailmassa miehen aseman mahdollisuutena. Se houkuttaakin naisia, mutta samalla lyö kynsillekin. Jos saa vapautta, se lisää vastuuta.
Ja tää palsta vaan koukuttaa. Mulla on irl ihan omat kuviot, mut täällä tykkään viskoo ajatuksia.Dissident kirjoitti:
No mä oon toisinajattelija, niinkuin nimimerkki sanoo. Haluan olla kärkijoukoissa joka näkee tasa-arvoisessa maailmassa miehen aseman mahdollisuutena. Se houkuttaakin naisia, mutta samalla lyö kynsillekin. Jos saa vapautta, se lisää vastuuta.
Ja tää palsta vaan koukuttaa. Mulla on irl ihan omat kuviot, mut täällä tykkään viskoo ajatuksia.Piristävä poikkeus tällä palstalla, jossa sinkkunainen on uhka eikä mahdollisuus. Mutta naiseton kitisijä varmasti kitisee muuallakin kuin tällä palstalla ja pilaa siten mahdollisuutensa. Jäljelle jää vain uhka ja sitä pitää pelätä ja vihata.
elämänpeli1 kirjoitti:
Piristävä poikkeus tällä palstalla, jossa sinkkunainen on uhka eikä mahdollisuus. Mutta naiseton kitisijä varmasti kitisee muuallakin kuin tällä palstalla ja pilaa siten mahdollisuutensa. Jäljelle jää vain uhka ja sitä pitää pelätä ja vihata.
Jokainen nainen tai mies on mahdollisuus. Uhkan saat vaan tehtyä itse...jos pelkäät, vihaat, epäilet tai vaikka myönnyt, teet sen itse. Ja teet sen koska et luota itseesi.
Ei minun tarvitse puolustaa tai suojella itseäni. Voin ns. Kulkea ihan alasti henkisellä tasolla, eikä hävetä yhtään. Ei minusta tarvia tykätä ja ihan sama vaikka vihaa. Minä olen edelleen se mikä olen, koska minä tiedän itse mitä olen ja haluan.
Eikä mun tarvia korostaa mitään. Jos mulla on olo murjaista vitsi, läsäytän sen. Jos mä haluun vi..uilla. Vitt..ilen. Itse otan reaktiot vastaan. Mutta teen kuten haluan.
Tännekin mä kirjoitan miten musta sattuu tuntumaan. Jos edes käyn...nyt oon näköjään täällä.Dissident kirjoitti:
Ja tää palsta vaan koukuttaa. Mulla on irl ihan omat kuviot, mut täällä tykkään viskoo ajatuksia."Ja tää palsta vaan koukuttaa. Mulla on irl ihan omat kuviot, mut täällä tykkään viskoo ajatuksia."
Peukutin tuota. Musta tuntuu, ettei kovin monella palstalaisella ole juuri oikeita kontakteja oikeisiin ihmisiin oikeassa elämässä. Täällä jäävät sitten kiertämään kehää jankkaustensa kanssa.
Voisit nyt joskus tulla veetuilemaan mullekin :)LinerT.2 kirjoitti:
"Ja tää palsta vaan koukuttaa. Mulla on irl ihan omat kuviot, mut täällä tykkään viskoo ajatuksia."
Peukutin tuota. Musta tuntuu, ettei kovin monella palstalaisella ole juuri oikeita kontakteja oikeisiin ihmisiin oikeassa elämässä. Täällä jäävät sitten kiertämään kehää jankkaustensa kanssa.
Voisit nyt joskus tulla veetuilemaan mullekin :)No nykysellään tulee harvemmin tehtyä aloituksia, eikä ne saiskaan mitään kiinnostusta, joten koitan lähinnä etsiä "varmoja asiastaan yleistävästi" - kommentteja ja pistää sinne kysymyksiä lisää. Voin yhä saada jotain kivaa uuttaa ajatusta palstalta.
No jos ihminen focusoi yhden asian päämääräkseen ja ainoaksi joka on ongelmana elämässä, on tulos tuo mitä palstalla nähdään. Täällä se näkyy näittän ätmien pilluttomuuteen/seksittömyyteen ja varmaan vauvapalstalla taas naisten toisenlaiseen kiukkuilemiseen...(siellä en oo käynyt. )
Veetuilemaan sulle? Mitähän mä osaisin veetuilla? Sä korostat vaan kovaa sitä mitä sinä haluat, että en mä siitä löydä mitään veetuilemista. Ehkä talklaan leikkimielisesti, että pitääkö hikitreenejä hillitä, kun epätyypillinen terävyys meinaa hävitä ja huomaan miltei naismaista hempeyttä sinussa...pitääkö olla huolissaan? Joko oot salaa käynyt pallohametta sovittamassa?Dissident kirjoitti:
No nykysellään tulee harvemmin tehtyä aloituksia, eikä ne saiskaan mitään kiinnostusta, joten koitan lähinnä etsiä "varmoja asiastaan yleistävästi" - kommentteja ja pistää sinne kysymyksiä lisää. Voin yhä saada jotain kivaa uuttaa ajatusta palstalta.
No jos ihminen focusoi yhden asian päämääräkseen ja ainoaksi joka on ongelmana elämässä, on tulos tuo mitä palstalla nähdään. Täällä se näkyy näittän ätmien pilluttomuuteen/seksittömyyteen ja varmaan vauvapalstalla taas naisten toisenlaiseen kiukkuilemiseen...(siellä en oo käynyt. )
Veetuilemaan sulle? Mitähän mä osaisin veetuilla? Sä korostat vaan kovaa sitä mitä sinä haluat, että en mä siitä löydä mitään veetuilemista. Ehkä talklaan leikkimielisesti, että pitääkö hikitreenejä hillitä, kun epätyypillinen terävyys meinaa hävitä ja huomaan miltei naismaista hempeyttä sinussa...pitääkö olla huolissaan? Joko oot salaa käynyt pallohametta sovittamassa?Jos terävyys alkaa kadota, se voi tosiaan kertoa erilaisista treeneistä - kovat voimatreenit ei oo just tän kauden jumppaa. Voimatreenien sivutuotteena tulee vahva itseluottamus ja jämäkkyys, asiat hoidetaan rivakasti ja selkeästi, siinä huiskaistaan helposti heikot hommia haittaavat ulisijat sivuun. Raskaat painot nousee paitsi voimalla, myös aggressiivisuudella, silloin ei pehmeillä. Se jää tosiaan päälle siviilissäkin, ei siis aggressiivisuus vaan se määrätietoisuus ja tietty jämptiys. Vahva usko omiin kykyihin ja siihen että pystyy hoitamaan hommansa. Raskas rautakaan ei nouse, jos ei ole täysin varma siitä että se nousee.
Pk-treenit voi siis oikeasti pehmentää :)
Kesällä on kiva pitää sellaisia joustavia vartalonmyötäisiä pitkiä halkiollisia mekkoja. Mulla onkin erilaisia mekkoja enemmän kuin housuja. Pallohameet ei oikein natsaa, paitsi ehkä hame pallokuvioilla. Olen mä silti aikas mörkö, voima näkyy kropassa. Mun ikäiset miehet on muhun verrattuna ihan pullamössöä >:-(
Koitas nyt keksiä jotain rähinän aihetta!LinerT.2 kirjoitti:
Jos terävyys alkaa kadota, se voi tosiaan kertoa erilaisista treeneistä - kovat voimatreenit ei oo just tän kauden jumppaa. Voimatreenien sivutuotteena tulee vahva itseluottamus ja jämäkkyys, asiat hoidetaan rivakasti ja selkeästi, siinä huiskaistaan helposti heikot hommia haittaavat ulisijat sivuun. Raskaat painot nousee paitsi voimalla, myös aggressiivisuudella, silloin ei pehmeillä. Se jää tosiaan päälle siviilissäkin, ei siis aggressiivisuus vaan se määrätietoisuus ja tietty jämptiys. Vahva usko omiin kykyihin ja siihen että pystyy hoitamaan hommansa. Raskas rautakaan ei nouse, jos ei ole täysin varma siitä että se nousee.
Pk-treenit voi siis oikeasti pehmentää :)
Kesällä on kiva pitää sellaisia joustavia vartalonmyötäisiä pitkiä halkiollisia mekkoja. Mulla onkin erilaisia mekkoja enemmän kuin housuja. Pallohameet ei oikein natsaa, paitsi ehkä hame pallokuvioilla. Olen mä silti aikas mörkö, voima näkyy kropassa. Mun ikäiset miehet on muhun verrattuna ihan pullamössöä >:-(
Koitas nyt keksiä jotain rähinän aihetta!Hahaa. Koetkohan samaa kuin minä jonkinaikaa sitten? Jonkinmoista haastetta, että olet kanssa valinnut oikean tien?
Mutta ei se selviä muiden haastamisilla. Itsekin jonkinaikaa rinta rottingilla naureksin, että ei muut muhun vaikuta, mutta silti en saanut jotain tyydytystä siihen oloon. Enää ei voi haastaa kuin itsensä.
Mä haastoin fyysisesti/henkisesti itseni sheivaamalla itseni totaalisen posliiniks. Saattaa kuullostaa naurettavalta ja varmaan onkin. Mutta toisaalta tää on tuonut ihan hassuja fiiliksiäkin. Olen tavallaan oman mukavuusymmärryksen ulkopuolella. Ja toisaalta saan tehdä näin, koska haluan.
Tavallaan tää on jotain samaa kuin säkin teet. Kuritat itseesi fyysisesti ja haastat itseäsi. Toisaalta niinkuin minä, sinäkin haastaa sen toisen...oon mikä oon. Perkele kun mieli tekis läsäyttää hymiö....mut tää ei niinkuin niitä laita.Dissident kirjoitti:
Hahaa. Koetkohan samaa kuin minä jonkinaikaa sitten? Jonkinmoista haastetta, että olet kanssa valinnut oikean tien?
Mutta ei se selviä muiden haastamisilla. Itsekin jonkinaikaa rinta rottingilla naureksin, että ei muut muhun vaikuta, mutta silti en saanut jotain tyydytystä siihen oloon. Enää ei voi haastaa kuin itsensä.
Mä haastoin fyysisesti/henkisesti itseni sheivaamalla itseni totaalisen posliiniks. Saattaa kuullostaa naurettavalta ja varmaan onkin. Mutta toisaalta tää on tuonut ihan hassuja fiiliksiäkin. Olen tavallaan oman mukavuusymmärryksen ulkopuolella. Ja toisaalta saan tehdä näin, koska haluan.
Tavallaan tää on jotain samaa kuin säkin teet. Kuritat itseesi fyysisesti ja haastat itseäsi. Toisaalta niinkuin minä, sinäkin haastaa sen toisen...oon mikä oon. Perkele kun mieli tekis läsäyttää hymiö....mut tää ei niinkuin niitä laita.Tuossa posliiniksi sheivaamisessa on vaan yksi äärettömän huono juttu - sänki. Enemmin vahaa ja epilaattoria, niin karvankasvu on pehmeää ja miellyttävää. Kamalaa jos kumppanin alapäässä on pistävä sänki, kun on täydessä tohinassa, koko hommasta menee into. Muutenhan siistinä olo on todella miellyttävää ihan itsellekin.
Ei mulla ole mitään kriisiä ollut eikä ole. Perusläpsytystä. Muita on aina hyvä haastaa, tietää sitten minkälaisten ihmisten kanssa on tekemisissä. Oikeassa elämässä se on tietysti helpompaa kuin täällä, ja paljon miellyttävämpääkin. Tuo toisten haastaminen onkin sitten ihan eri asia kuin itsensä haastaminen. Sama sana mutta täysin eri asia.Dissident kirjoitti:
Hahaa. Koetkohan samaa kuin minä jonkinaikaa sitten? Jonkinmoista haastetta, että olet kanssa valinnut oikean tien?
Tavallaan tää on jotain samaa kuin säkin teet. Kuritat itseesi fyysisesti ja haastat itseäsi. Toisaalta niinkuin minä, sinäkin haastaa sen toisen...oon mikä oon. Perkele kun mieli tekis läsäyttää hymiö....mut tää ei niinkuin niitä laita."Hahaa. Koetkohan samaa kuin minä jonkinaikaa sitten? Jonkinmoista haastetta, että olet kanssa valinnut oikean tien? "
En nyt ihan saa tuosta kiinni, mutta täytyy sanoa että omiin valintoihin olen ollut aina tyytyväinen. Joskus päätösten teko on kestänyt liian kauan, mutta kun itsetunto on parantunut, niin osaa kantaa toisillekin aiheuttamansa pettymykset paremmin ja vaikeidenkin ratkaisujen tekeminen on helpottunut. Ja toi kaikki on parantunut ihan huomattavasti elämänlaatua. Jokainen kun on itse vastuussa omista tunteistaan, niin ei niitä ikäviä ratkaisuja kannata pitkittää. :)LinerT.2 kirjoitti:
"Hahaa. Koetkohan samaa kuin minä jonkinaikaa sitten? Jonkinmoista haastetta, että olet kanssa valinnut oikean tien? "
En nyt ihan saa tuosta kiinni, mutta täytyy sanoa että omiin valintoihin olen ollut aina tyytyväinen. Joskus päätösten teko on kestänyt liian kauan, mutta kun itsetunto on parantunut, niin osaa kantaa toisillekin aiheuttamansa pettymykset paremmin ja vaikeidenkin ratkaisujen tekeminen on helpottunut. Ja toi kaikki on parantunut ihan huomattavasti elämänlaatua. Jokainen kun on itse vastuussa omista tunteistaan, niin ei niitä ikäviä ratkaisuja kannata pitkittää. :)No mä vasta totun ajatukseen.. käytännön kokemukset ovat kaukana..
Mutta aina voi mennä pitemmälle...sokerointi. Mutta tuohan tää muuten uuden ulottuvuuden suuseksiin. Nöfnöf...
Niin. Se lienee monelle vaikeampaa huomata, että aiheuttaa pettymyksen muillekin kuin itselleen.
Aikansa kun tässä kuopii, niin löydetäänkin kovan sisältä pehmoinen hellyttelijä susta.Dissident kirjoitti:
No mä vasta totun ajatukseen.. käytännön kokemukset ovat kaukana..
Mutta aina voi mennä pitemmälle...sokerointi. Mutta tuohan tää muuten uuden ulottuvuuden suuseksiin. Nöfnöf...
Niin. Se lienee monelle vaikeampaa huomata, että aiheuttaa pettymyksen muillekin kuin itselleen.
Aikansa kun tässä kuopii, niin löydetäänkin kovan sisältä pehmoinen hellyttelijä susta.Mulle on ollut aina vaikeampi huomata, että aiheutan pettymyksiä itselleni, kun muka koitan säästää muita niiltä. Eikä se edes mene niin, ei me voida tietää miten hyvin ihmiset selviävät kolauksista. Terveet ihmiset selviävät hyvin. Sitten on ne mt-ongelmaiset ja muut henkiset rääpäleet, jotka eivät selviä ehkä niin hyvin. Tai voivat hekin selvitä. Tai jos eivät, niin olisi syytä opetella. Ei kukaan saa pilata omaa elämäänsä pelkäämällä aiheuttavansa toisille pettymyksiä. Ne pettymykset kuuluu elämään siinä kuin onnistumisetkin.
Kaikissa on monta erilaista puolta, minussakin :)Dissident kirjoitti:
No mä vasta totun ajatukseen.. käytännön kokemukset ovat kaukana..
Aikansa kun tässä kuopii, niin löydetäänkin kovan sisältä pehmoinen hellyttelijä susta.Lasken tuon sokeroinnin samaan sarjaan vahauksen kanssa, räps vaan :) Jos epäilyttää, kannattaa käydä alan ammattilaisella poistattamassa karvat ens kerralla. Ettei tule kiusallisia tilanteita kotona, kun ei sitten uskallakaan repäistä. Miehet kun ovat niin kipuherkkiä noiden karvojensa kanssa... ;)
LinerT.2 kirjoitti:
Mulle on ollut aina vaikeampi huomata, että aiheutan pettymyksiä itselleni, kun muka koitan säästää muita niiltä. Eikä se edes mene niin, ei me voida tietää miten hyvin ihmiset selviävät kolauksista. Terveet ihmiset selviävät hyvin. Sitten on ne mt-ongelmaiset ja muut henkiset rääpäleet, jotka eivät selviä ehkä niin hyvin. Tai voivat hekin selvitä. Tai jos eivät, niin olisi syytä opetella. Ei kukaan saa pilata omaa elämäänsä pelkäämällä aiheuttavansa toisille pettymyksiä. Ne pettymykset kuuluu elämään siinä kuin onnistumisetkin.
Kaikissa on monta erilaista puolta, minussakin :)Itsensä hyväksyminen on tehtävä monipuolisesti. Itsensä sääliminen on ärsyttävintä itsessään. Marttyyriajatukset teki mieli joskus puukottaa itsestään. Niitä vihasi. Mutta se on katsottava syyt ja asiat, itsensä silmästä silmään, ettei tee vaan ulkoisia asioita sen ylipääsemiseksi...se on kohdattava itsessään.
Kyllä mä oon nähnyt jo sussa vaikka mitä puolia. En ole niin sokea ja tyhmä miltä vaikutan. Kiva vaan tökkiä.LinerT.2 kirjoitti:
Lasken tuon sokeroinnin samaan sarjaan vahauksen kanssa, räps vaan :) Jos epäilyttää, kannattaa käydä alan ammattilaisella poistattamassa karvat ens kerralla. Ettei tule kiusallisia tilanteita kotona, kun ei sitten uskallakaan repäistä. Miehet kun ovat niin kipuherkkiä noiden karvojensa kanssa... ;)
No mä tässä oon muutamana päivänä tutustunut karvanpoiston saloihin ja saanut tuntea kivun ja sitäkautta kekkanaurujakin. Ois pitänyt filmata ne sessiot, koska sanotaanko näin, että kaikkea oon kokeillut.. ja sokerointitamineet tilattu. Tähän pitää kokeilla se oma juttu.
Tuosta kipukynnyksestä on vaikea sanoa vertaavia analyysejä, mutta rajain ei toimi löysään ohueen ihoon yhtään... nimimerkki verta kentälle.Dissident kirjoitti:
No mä tässä oon muutamana päivänä tutustunut karvanpoiston saloihin ja saanut tuntea kivun ja sitäkautta kekkanaurujakin. Ois pitänyt filmata ne sessiot, koska sanotaanko näin, että kaikkea oon kokeillut.. ja sokerointitamineet tilattu. Tähän pitää kokeilla se oma juttu.
Tuosta kipukynnyksestä on vaikea sanoa vertaavia analyysejä, mutta rajain ei toimi löysään ohueen ihoon yhtään... nimimerkki verta kentälle.Heh-heh... Laitathan tänne sitten yksityskohtaisen raportin miten sokerointi sujui :D
Kyllä ne epilaattorit toimii, pitää vaan ostata käyttää. Eli toisella kädellä katsot, että nahka pysyy kireänä. Ja aroissa kohdin pitää muistaa hengittää oikein ;D Muuten tosiaan .... auuts!! Vai mikä tuo "rajain" on, jokin leikkuri? Älä sellaista... ;)
En mä oikein tiedä tuotakaan, että pitääkö itsensä hyväksyä ihan kokonaisuudessaan. Aika itsekeskeinen ajatus. Mun mielestäni pitää jättää aina tilaa kehittymiselle. No toisaalta, eihän se kehittyminen ja paremmaksi opettelu kumoa itsensä hyväksymistä, ainakaan jos ymmärtää oikein tuon. Jos taas kuvittelee olevansa täydellinen hyväksyessään itsensä, niin sitten menee mettään. Mä ajattelen tuon jotenkin niin, että mussa on paljon vikoja, mutta tulen toimeen niiden kanssa. Tiedostan ne, ja koitan muistaa ne pahoissa kohdissa. Se on auttanut paljon, se tiedostaminen. Joinakin päivinä ne heikot puolet tuntuu pahemmilta kuin toisina (parempina) päivinä. Jos taas itsensä hyväksyminen = hyvä ja terve itsetunto, asia on pihvi, tuo kuulostaa hyvältä :)LinerT.2 kirjoitti:
Heh-heh... Laitathan tänne sitten yksityskohtaisen raportin miten sokerointi sujui :D
Kyllä ne epilaattorit toimii, pitää vaan ostata käyttää. Eli toisella kädellä katsot, että nahka pysyy kireänä. Ja aroissa kohdin pitää muistaa hengittää oikein ;D Muuten tosiaan .... auuts!! Vai mikä tuo "rajain" on, jokin leikkuri? Älä sellaista... ;)
En mä oikein tiedä tuotakaan, että pitääkö itsensä hyväksyä ihan kokonaisuudessaan. Aika itsekeskeinen ajatus. Mun mielestäni pitää jättää aina tilaa kehittymiselle. No toisaalta, eihän se kehittyminen ja paremmaksi opettelu kumoa itsensä hyväksymistä, ainakaan jos ymmärtää oikein tuon. Jos taas kuvittelee olevansa täydellinen hyväksyessään itsensä, niin sitten menee mettään. Mä ajattelen tuon jotenkin niin, että mussa on paljon vikoja, mutta tulen toimeen niiden kanssa. Tiedostan ne, ja koitan muistaa ne pahoissa kohdissa. Se on auttanut paljon, se tiedostaminen. Joinakin päivinä ne heikot puolet tuntuu pahemmilta kuin toisina (parempina) päivinä. Jos taas itsensä hyväksyminen = hyvä ja terve itsetunto, asia on pihvi, tuo kuulostaa hyvältä :)No eiköhän tuon voi raportoida sit. Onpahan siinä sit imelää jollekin naikkoselle, jos ei uskalla/kärsi kiskoo irti.
Epilointia kokeilin kanssa...ihan partakoneella, Mut tuota kassien seutua on vaikea lepotilassa saada tasaisen pinkeäksi ja ihan ei saa virittäydyttyä "toimintatilaansa", lisäksi jälkipoltot on sitä luokkaa, että liikkuminen sen jälkeen ilman talkkipöllyttelyä on mahdotonta. Voin kuvitella näyttäväni säikyltä mannelta nostellessa jalkoja korviin.
Niin. Heikkoudet... onko ne edes heikkouksia vai ominaisuuksia kun ne huomaa? Alussa niitä korostaa muille ja sitten tietää, että ne kun perustelee itselle, ei tarvitse enää puolustaa niitä muualle. Ja kehittymiselle ei liene kuin kuolema ainoa päätepiste... ja hitostakos sitä tietää, että vääntää vielä Pietarin kanssa asioista portilla.Dissident kirjoitti:
No eiköhän tuon voi raportoida sit. Onpahan siinä sit imelää jollekin naikkoselle, jos ei uskalla/kärsi kiskoo irti.
Epilointia kokeilin kanssa...ihan partakoneella, Mut tuota kassien seutua on vaikea lepotilassa saada tasaisen pinkeäksi ja ihan ei saa virittäydyttyä "toimintatilaansa", lisäksi jälkipoltot on sitä luokkaa, että liikkuminen sen jälkeen ilman talkkipöllyttelyä on mahdotonta. Voin kuvitella näyttäväni säikyltä mannelta nostellessa jalkoja korviin.
Niin. Heikkoudet... onko ne edes heikkouksia vai ominaisuuksia kun ne huomaa? Alussa niitä korostaa muille ja sitten tietää, että ne kun perustelee itselle, ei tarvitse enää puolustaa niitä muualle. Ja kehittymiselle ei liene kuin kuolema ainoa päätepiste... ja hitostakos sitä tietää, että vääntää vielä Pietarin kanssa asioista portilla.Ei kai partakoneella voi nyppiä karvoja juurineen, eikös se vaan leikkaa? Epilaattori siis nyppii karvat juurineen, sama idea kuin vahauksella ja sokeroinnilla, tää vaan tehdään koneella :)
LinerT.2 kirjoitti:
Ei kai partakoneella voi nyppiä karvoja juurineen, eikös se vaan leikkaa? Epilaattori siis nyppii karvat juurineen, sama idea kuin vahauksella ja sokeroinnilla, tää vaan tehdään koneella :)
Voipa olla niinkin. Mutta minusta siinä on jotain samaa? Mutta oli niin tai näin, niin aika nanukkia tuokin tekee. Mutta sokerointivehkeitä odotellessa mennään näin. Saa eräs nainen kokea yllätyksen huomenillalla. Ja en muuten laita alkkareitakaan farkkujen alle. Lisää yllätyksen määrää, kun vetskarin nykäisee alas.
Dissident kirjoitti:
Voipa olla niinkin. Mutta minusta siinä on jotain samaa? Mutta oli niin tai näin, niin aika nanukkia tuokin tekee. Mutta sokerointivehkeitä odotellessa mennään näin. Saa eräs nainen kokea yllätyksen huomenillalla. Ja en muuten laita alkkareitakaan farkkujen alle. Lisää yllätyksen määrää, kun vetskarin nykäisee alas.
Kuules, sheivattuna kannattaa kyllä käyttää alushousuja farkkujen alla. Parempi iholle.
Toivottavasti sulla ei ole sänkeä huomenna ;) Äläkä sitten loukkaannu, jos se kuolee nauruun. Naisille noi jutut ei nappaa ihan samalla tavalla kuin miehille ;)Dissident kirjoitti:
Ai niin, noita partakoneita myydään sillä, että ne nostaa karvaa vähän ihon sisästä, jolloin sänki pysyy kauemmin poissa.
Kannattaa muuten sitten ottaa tarkkaan selvää, mitä iholle pitää levittää ennen sokeritöhnän levittämistä. Muuten lähtee iho mukana :DLinerT.2 kirjoitti:
Ai niin, noita partakoneita myydään sillä, että ne nostaa karvaa vähän ihon sisästä, jolloin sänki pysyy kauemmin poissa.
Kannattaa muuten sitten ottaa tarkkaan selvää, mitä iholle pitää levittää ennen sokeritöhnän levittämistä. Muuten lähtee iho mukana :DTalkkia tai bentoniittisavea. Olen jo opiskellut.
Joo, se voi olla, että partakone toimii just noin kun sanot. Mutta mä luulen, että tää sokerointi vois olla se mun juttu. Sehän kun kiskotaan tupesta asti irti, niin seuraava karva on jo hentoisempi. Lisäksi se saattaa lopettaa kokonaan karvan kasvun. Että sitä sit on aika harvakasvuinen sen jälkeen jokatapauksessa. Ja mä kyllä laajensin sen ajelun ihan koko alapäähän, oikeestaan puhtaanapidonkin kannalta. Ei jää enää niitä kuuluisia rekkamiehen pastilleja sit.LinerT.2 kirjoitti:
Kuules, sheivattuna kannattaa kyllä käyttää alushousuja farkkujen alla. Parempi iholle.
Toivottavasti sulla ei ole sänkeä huomenna ;) Äläkä sitten loukkaannu, jos se kuolee nauruun. Naisille noi jutut ei nappaa ihan samalla tavalla kuin miehille ;)No on mulla repussa housut mukana ja siinäpähän nauraa. Ja sos jää sänkeä, niin sit saa ajella sen itse pois. Näin se homma etenee... Ja oikeastaan mä tiedän, että ei se naura, Veikkaan ennemmin kimppuunkäymistä. On sellainen nainen, että tuo laji on sille intohimo ja toisaalta menee sen piikkiin, että tein tuon häntä varten, mikä lisännee intoa. Ihan hauskaa, kun voi yllättää. Ja silläkin uhalla, että ois parempi alushousujen kanssa mennä, menen ilman kun niin jo päätin. Pitää uskaltaa uhmata kaikkea...
Dissident kirjoitti:
Talkkia tai bentoniittisavea. Olen jo opiskellut.
Joo, se voi olla, että partakone toimii just noin kun sanot. Mutta mä luulen, että tää sokerointi vois olla se mun juttu. Sehän kun kiskotaan tupesta asti irti, niin seuraava karva on jo hentoisempi. Lisäksi se saattaa lopettaa kokonaan karvan kasvun. Että sitä sit on aika harvakasvuinen sen jälkeen jokatapauksessa. Ja mä kyllä laajensin sen ajelun ihan koko alapäähän, oikeestaan puhtaanapidonkin kannalta. Ei jää enää niitä kuuluisia rekkamiehen pastilleja sit.Toi on ihan urbaanilegendaa, että karva siitä hentonisi tai karvankasvu lakkaisi kokonaan, kun nypitään juurineen. Karvatuppi jää sinne joka tapauksessa kasvattamaan uutta karvaa. Sitten pitää muistaa hoitaa ihoa ihan erilailla, koska muuten karvatuppi voi tulehtua. Eli pitää kuoria välillä ja muistaa kosteuttaa, koska epilointi saattaa hiukan vaurioittaa ihon pintaa ja tukkia karvan ulospääsytien. Joku voi väittää, että tukkeutuminen johtuu karvan hentoisuudesta, mutta testaa itse, anna kasvaa ja huomaat että ihan yhtä jykevä siitä tulee lopulta kuin aikaisemmastakin.
Jos haluat karvoista kokonaan eroon, kosmetologeilla on laserhoitoja siihen tarpeeseen. Karvatuppi kerrallaan käräytetään sähköllä, jee...
Kokeiles ihan huviksesi, miltä tuntuu kun pinsetillä nyppää vähän aremmasta paikasta nipun karvoja irti juurineen (kjäh-kjäh) >:-)LinerT.2 kirjoitti:
Toi on ihan urbaanilegendaa, että karva siitä hentonisi tai karvankasvu lakkaisi kokonaan, kun nypitään juurineen. Karvatuppi jää sinne joka tapauksessa kasvattamaan uutta karvaa. Sitten pitää muistaa hoitaa ihoa ihan erilailla, koska muuten karvatuppi voi tulehtua. Eli pitää kuoria välillä ja muistaa kosteuttaa, koska epilointi saattaa hiukan vaurioittaa ihon pintaa ja tukkia karvan ulospääsytien. Joku voi väittää, että tukkeutuminen johtuu karvan hentoisuudesta, mutta testaa itse, anna kasvaa ja huomaat että ihan yhtä jykevä siitä tulee lopulta kuin aikaisemmastakin.
Jos haluat karvoista kokonaan eroon, kosmetologeilla on laserhoitoja siihen tarpeeseen. Karvatuppi kerrallaan käräytetään sähköllä, jee...
Kokeiles ihan huviksesi, miltä tuntuu kun pinsetillä nyppää vähän aremmasta paikasta nipun karvoja irti juurineen (kjäh-kjäh) >:-)No mä luin vaan jostain kosmetologisivulta, että ois hentoisempi...ja vois jopa loppua kokonaan jonkun tupen kohdalta karvan kasvu...Mutta yksilöllistä kuulemma. Joo, oon jo huomannut, että kosteusvoiden tekee hyvää ja sit se talkkikin on ihan kiva, kun nivusien ja pallien välissä ei ole eristävää tuppoa karvaa. Mutta kyllä tää on ihan kiva homma ja opiskelen lisää kantapään kautta.
No niitä laserijuttujahan on olemassa myytävänäkin, mutta vaatii pigmenttiä...no noissahan ois, mutta katsotaan sitä sit jos kiinnostaa enempi. Ei ehkä ihan lähiaikoihin...
Kiähkiäh vaan, mutta työpaikka ei ole varustautunut pinseteillä, että jää nyppimättä, ja toisekseen...eipä ole mihin tarttua edes pinsetillä...että hähhäh vaan.Dissident kirjoitti:
No mä luin vaan jostain kosmetologisivulta, että ois hentoisempi...ja vois jopa loppua kokonaan jonkun tupen kohdalta karvan kasvu...Mutta yksilöllistä kuulemma. Joo, oon jo huomannut, että kosteusvoiden tekee hyvää ja sit se talkkikin on ihan kiva, kun nivusien ja pallien välissä ei ole eristävää tuppoa karvaa. Mutta kyllä tää on ihan kiva homma ja opiskelen lisää kantapään kautta.
No niitä laserijuttujahan on olemassa myytävänäkin, mutta vaatii pigmenttiä...no noissahan ois, mutta katsotaan sitä sit jos kiinnostaa enempi. Ei ehkä ihan lähiaikoihin...
Kiähkiäh vaan, mutta työpaikka ei ole varustautunut pinseteillä, että jää nyppimättä, ja toisekseen...eipä ole mihin tarttua edes pinsetillä...että hähhäh vaan.Ai tämä oli se juttu mitä tuolla toisaallakin sivuuttiin? Älä nyt jumalauta urpo lähde noihin naisten höpötyksiin, Liner vedättää sua :D Mies sheivaa gilletellä & partavaahdolla ja siistiä tulee.
Harmaaritari kirjoitti:
Ai tämä oli se juttu mitä tuolla toisaallakin sivuuttiin? Älä nyt jumalauta urpo lähde noihin naisten höpötyksiin, Liner vedättää sua :D Mies sheivaa gilletellä & partavaahdolla ja siistiä tulee.
No ihan oma idea. Ei Linerillä ole osaa eikä arpaa...
Dissident kirjoitti:
No ihan oma idea. Ei Linerillä ole osaa eikä arpaa...
Tykkäisit kai sitten myös laittaa pallit johonkin puristimeen jos jotain vahapoistoja meinaat? Usko pois, kolmiterä gillette ja partavaahto on paras ja kivuttomin tapa.
Harmaaritari kirjoitti:
Tykkäisit kai sitten myös laittaa pallit johonkin puristimeen jos jotain vahapoistoja meinaat? Usko pois, kolmiterä gillette ja partavaahto on paras ja kivuttomin tapa.
En. Ja sokeroinnin teen.
Tuli mieleen vitsi tuosta...
Isä löysi tyttönsä nujuamasta kylän pahamaineisen rengin kanssa heinäladosta. Tarttui renkiä hepistä ja kiinnitti sen ruuvipenkkiin, heitti veivin ulos ja alkoi teroittaa puukkoaan. "Meinasitko leikata multa kyrvän?" Pelokas renki kiljui tuskissaan. "En toki...." Mies sanoi rauhallisesti ja löi puukon pöytään, otti tupon heinää ja sytytti sen ja viskaisi heinäkasaan... "Saat tehdä sen itse".
Ihan hyvä
Ja lisätään aloittajalle montako suomalaista siellä enää on jäljellä näiden jälkeen
https://www.hel.fi/helsinki/fi/kaupunki-ja-hallinto/tietoa-helsingista/tilastot-ja-tutkimukset/vaesto/maahanmuuttovaltakunta kirjoitti:
Ja lisätään aloittajalle montako suomalaista siellä enää on jäljellä näiden jälkeen
https://www.hel.fi/helsinki/fi/kaupunki-ja-hallinto/tietoa-helsingista/tilastot-ja-tutkimukset/vaesto/maahanmuuttoOtetaan nyt wipedia mukaan
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Helsinki
Monstako kosta suomalaista naista siitoskykyistä jäljejellä kun Suomessa on iäkästä väkeä. Nämä on niin kivoja suhteutteja että voimme yrittää pohtia mitä sinä sitten oikeasti näitvaltakunta kirjoitti:
Otetaan nyt wipedia mukaan
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Helsinki
Monstako kosta suomalaista naista siitoskykyistä jäljejellä kun Suomessa on iäkästä väkeä. Nämä on niin kivoja suhteutteja että voimme yrittää pohtia mitä sinä sitten oikeasti näitVoi kun elämäni taas hymyilee.
Ymmärräthän että voit miettiä kuka kohta on enää sumalainenvaltakunta kirjoitti:
Voi kun elämäni taas hymyilee.
Ymmärräthän että voit miettiä kuka kohta on enää sumalainenSiis suomalainen
- yjgtisr
valtakunta kirjoitti:
Voi kun elämäni taas hymyilee.
Ymmärräthän että voit miettiä kuka kohta on enää sumalainenOletko saanut töitä? :)
yjgtisr kirjoitti:
Oletko saanut töitä? :)
En ole hakenut,minulla on ihan kotona tarpeeksi tekemistä, on tarkoituksella ensin opiskelemassa ennen töitä.
- eivaankiinnosta
Se on aivan tosiasia, että nuorten suomalaisnaisten taso on aivan surkea. Se on romahtanut viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. Ei todellakaan ole ihme, että Suomessa on syntyvyys laskussa.
Mistä sinä löydät tänä päivänä sellaisen naisen, jonka kanssa voisit kuvitella perheen perustamista? Vi**u ihan oikeasti! Toki niitä on, mutta miesten lukumäärään nähden hyvin vähän ja ovat varattuja yleensä täytettyään 16 vuotta.
Suomalainen nainen = lävistetty ja tatuoitu päärynävartaloinen feministitonnikeiju, toisessa kädessä rööki ja toisessa siideritölkki.
Elän mieluummin poikamiehenä elämäni.- 23456
Pakkohan sun on vanhanapoikana elää. Vanha ukkohan sä jo oot, jos kerran parikytävuotta sittenkin jo oot naisia kattellu. Susta kukaan teini/nuori vois enää kiinnostua.
- Nainen39vee
Joo-o. Kyllähän varmasti on paljon enemmän tai vähemmän ylipainoisia naisia, monilla on tatuointeja, lävistyksiä ja jotkut polttavat (tosin tupakointi on vähenemässä niin naisten kuin miestenkin keskuudessa) ja aika moni varmasti käyttää joskus alkoholia. Mutta nyt täytyy silti ihmetellä, että millaisessa ympäristössä te oikein pyöritte, jos tuo kuvattu edustaa enemmistöä?
Aika kummallista. Tuntemistani aikuisista naisista vain yksi juo siideriä (keliakian vuoksi, kun jotkut muut juomat eivät käy), mutta aika moni aikuinen on kyllä siirtynyt noista teinijuomista vähän aikuismaisempiin juomiin. Ja niissä piireissä, joissa itse liikun, ovat lävistykset ja tatuoinnit ihan marginaalissa, tupakointikin harvinaista. Eli kannattaisiko teidänkin yrittää etsiä vähän muualta?
Tosin jos itse olette tuon kuvatun naistyypin miespuolisia vastineita, ja jos oma viiteryhmänne on tuota osastoa, niin sitten en ihan tajua, mitä valitatte. Jos jopa edustustehtävissä juotu samppanjalasillinen on ehdoton ei, eli haette ihan täysin absolutistia, niin kyllähän heitäkin löytyy. Helpoiten tietysti jostain uskovaispiireistä - oletteko etsineet sieltä? Uskovaisissahan on paljon ryhmittymiä, jotka suhtautuvat meikkaamiseen, tatuointeihin ja lävistyksiin kielteisesti, joten voi olla, että tämä toivottu nainen voisi löytyä sieltä. Ja siis kyllä muissakin ryhmissä on naisia, jotka eivät käytä alkoholia, mutta ajattelin vaan, että uskovaispiireissä voisi se olla lähtöoletuksena. Voi tosin olla, että hän sitten haluaisi myös sinun olevan täysin absolutisti - oletko?? - realitytsekkaus
Nainen39vee kirjoitti:
Joo-o. Kyllähän varmasti on paljon enemmän tai vähemmän ylipainoisia naisia, monilla on tatuointeja, lävistyksiä ja jotkut polttavat (tosin tupakointi on vähenemässä niin naisten kuin miestenkin keskuudessa) ja aika moni varmasti käyttää joskus alkoholia. Mutta nyt täytyy silti ihmetellä, että millaisessa ympäristössä te oikein pyöritte, jos tuo kuvattu edustaa enemmistöä?
Aika kummallista. Tuntemistani aikuisista naisista vain yksi juo siideriä (keliakian vuoksi, kun jotkut muut juomat eivät käy), mutta aika moni aikuinen on kyllä siirtynyt noista teinijuomista vähän aikuismaisempiin juomiin. Ja niissä piireissä, joissa itse liikun, ovat lävistykset ja tatuoinnit ihan marginaalissa, tupakointikin harvinaista. Eli kannattaisiko teidänkin yrittää etsiä vähän muualta?
Tosin jos itse olette tuon kuvatun naistyypin miespuolisia vastineita, ja jos oma viiteryhmänne on tuota osastoa, niin sitten en ihan tajua, mitä valitatte. Jos jopa edustustehtävissä juotu samppanjalasillinen on ehdoton ei, eli haette ihan täysin absolutistia, niin kyllähän heitäkin löytyy. Helpoiten tietysti jostain uskovaispiireistä - oletteko etsineet sieltä? Uskovaisissahan on paljon ryhmittymiä, jotka suhtautuvat meikkaamiseen, tatuointeihin ja lävistyksiin kielteisesti, joten voi olla, että tämä toivottu nainen voisi löytyä sieltä. Ja siis kyllä muissakin ryhmissä on naisia, jotka eivät käytä alkoholia, mutta ajattelin vaan, että uskovaispiireissä voisi se olla lähtöoletuksena. Voi tosin olla, että hän sitten haluaisi myös sinun olevan täysin absolutisti - oletko??Eihän ätmit mitään naisia tunne. Toi on se mitä näkyy ostarilla. Tai sit vaan omassa mielikuvituksessa, mikä tekee yksinolosta helpompaa.
- kaameajokinorsu
No mut kundithan voi paritella keskenänsä.
- Nainen39vee
Ihme natinaa, että valitetaan siitä, jos suurin osa naisista ei ole niitä "oman tyyppisiä". Ei tietenkään ole. Parisuhteista ja romanttisista/eroottisista kohtaamisista katoaisi iso osa viehätyksestä, jos kumppani voisi olla "kuka tahansa". Juuri sen vuoksihan kohtaamiset tuntuvat erityisiltä ja tuntuvat jossain muuallakin kuin seisokissa, kun tulee sellainen tunne, että "se on juuri tämä yksi ihminen, jota haluan".
- Antaa_palaa
No, niin ukkelit... Nyt löytyi. kielitaitoisille ja kokeilunhaluisille löytyy aivan rahallinen vastike.
Seksistä maksaminen on tullut elämäntapa valinta tuhansille Britannian uranaisille
To 21.5.2015
http://www.express.co.uk/news/uk/578929/British-women-paying-sex-male-escorts-more
"Yhä useammat brittiläiset naiset maksavat seksistä kuin koskaan ennen, koska he ovat liian kiireisiä tavanomaisille suhteille, uusi tutkimus on paljastanut."
"Aivan kuin maksaa miehiä heidän aikojensa välille, myös naiset ovat valmiita maksamaan" kumppanuudesta ".
Niin sanottu "poikaystäväkokemus" sisältää miehiä Escortsin, joka kokoontuu naisasiakkaidensa kanssa ja juo drinkin tai aterian ennen hieronnan ja seksiä. Ja liiketoiminta on niin vilkasta, että miesten, jotka tarjoavat maksullisia seksuaalisia palveluita naisille Yhdistyneessä kuningaskunnassa, TRIPLED on viimeisten viiden vuoden aikana yli 15 000.
Lancasterin yliopiston tohtori Sarah Kingstonin johtaman uuden akateemisen tutkimuksen, jonka tohtori Natalie Hammond on johtava Manchester Metropolitan -yliopiston johdolla, lupaa olla perusteellinen analyysi Yhdistyneessä kuningaskunnassa koskaan toteutetusta aiheesta.
Hänen varhaiset havainnot paljastavat, että sukupuolen maksavat naispuoliset ennätykset tulevat kaikista taustoista ja ikäisistä, vaikka kolmekymppisiä ja 40-vuotiaita naisia on paljon. "
Tässä on tilaisuus, jos on oikein pulassa. Ottaa terveydenhuollon tarkatukset lähtiessään Suomesta. Jatkuva valitus seis. - MMM184
Itse tulin juuri muutaman päivän vaellukselta jossa kiertelin
pari vaaraa ja tunturia. Siinä maisemien ohessa mitä tuli
seurattua muita vaeltajia niin aika paljon oli naisporukoita ikäluokassa
20-40. En tiedä onko tuo vaellus tai patikointi nyt naisille samanlainen
trendi kuin miehillä pyöräily, mutta suhteessa aika paljon niitä löytyi.
Olisikohan olosuhteista johtuvaa vai mistä lie mutta aika paljon tulivat
siellä itse vielä tarinoimaankin. Helsingistä ei tainut ketään olla
mutta suurin osa kuitenkin ruuhka-Suomesta tai niiltä kulmilta.
En nyt tiedä mitä aloittaja tarkoittaa määritelmällä kelvollinen
mutta yhtään tupakoitsijaa ei näkynyt enkä usko että kukaan tuonne
lähtisi sidukkapullojakaan kantamaan. Osa oli varmasti enemmän
liikuntaa harrastaneet kuin toiset mutta se asenne jolla olivat
liikkeellä eli sinnillä mennään ja kaveria ei jätetä teki kyllä minuun
vaikutuksen.
Eli ehkä se naislaatu paranee siellä itä-Helsingissäkin kunhan nämä
naiset lomareissultaan palautuvat.- crux
Vaellus on tosiaan yksi trendilaji ja siinähän ei tietenkään ole mitään pahaa, päinvastoin. Luulen kuitenkin tietäväni vähän omien kokemustenikin kautta kuinka elitististä on näiden naisten ajatusmaailma miesten suhteen. Miehen pitäisi olla innostunut juuri samalla hetkellä juuri samasta harrastuksesta ja sen parissa voisi kohdata. Siksi he varmaan niin innolla tulevatkin juttelemaan - se on heille lähes ainoa tilaisuus jossa sillä hetkellä voisi "kolahtaa" heidän puolelta. Toki kohta voi tulla seuraava innostus ja silloin niitä kohtaamisia toivotaan siinä pienessä piirissä.
- hyhhhyhyyhh
Juu, minustakin varsinkin Itä-Helsinki on kamala paikka, täynnä RUMIA ihmisiä, sukupuolesta viis. Onneksi en asu siellä.
- Muuttolintu0
On sellanen sanontakin kun "liian kaunis kontulaan". Kaikki joilla vähänkin raksuttaa muuttavat ennemmin tai myöhemmin pois sieltä.
- Aurinkolahteen
Itä-Helsingistä löytyy muutama uimaranta. Eiköhän sieltä löytyisi muutama nätti nainenkin bikineissä näin hyvällä säällä? En kyllä usko, että ilahtuvat jos aloittajankaltaiset pyöräilijät tuijottaa seisokkinsa kanssa.
- Totuuss
Kyllä naisia on mutta ei ne halua näin rumaa.
- kurppaska
Ei voi sitten mitään. Miesten ei auta muu kun jatkaa itkemistä.
- Helennn
No enpä ole itsekään eläissäni nähnyt komeaa suomalaista miestä. Ei suomalaista miestä voi ajatella seksuaalisessa mielessä. Kukaan suomalainen mies ei kiihota. Onneksi muualta on löytynyt mieleisiä
- XcXwx
Pitäisikö jonkun heti kiihottaa? ; )
Voi, niitä on täällä aivan liikaa. Ei ne komeita ole siten kuin nuori Brad Pitt, mutta niissä on muutakin. Se on hullunkurista, ennen asustelin seudulla, jossa oli vähemmän ihmisiä . Kai ne kaikki jostain puuttuvat ovat nyt täällä. Niistä on myös paljon homppeleita. Onneksi melkein kaikki ovat perheellisiä.
Vaaleita ja komeita filmitähtiä esikuviksi.
Nuori Brad Pitt
http://4.bp.blogspot.com/-FDshQfwAuKY/UIQlMKtFOyI/AAAAAAAAADE/nWOH6hX2ybM/s1600/Young Brad Pitt images sexy hunky.jpg
Eric Bana
https://en.wikipedia.org/wiki/Eric_Bana#/media/File:Eric_Bana_and_fan_at_the_2009_Tribeca_Film_Festival_(cropped).jpg
Sam Heughan
http://outlandertvnews.com/wp-content/uploads/2014/08/sam-heughan-just-jared-spotlight-06.jpg
Max Irons /elokuvasta: https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/26/valkoinen-kuningatar
https://fi.wikipedia.org/wiki/Max_Irons
http://images6.fanpop.com/image/photos/32400000/Max-Irons-max-irons-32473797-599-860.jpg
Josh Lucas
http://www.imdb.com/name/nm0524197/
Paul Bettany (hirveitä psykon rooleja)
http://www.imdb.com/name/nm0079273/
Jörrikkämäinen James Bond, Daniel Craig
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/03_03/DanielCraigBBH_468x381.jpg
Muita:
http://www.imdb.com/list/ls000483771?ref_=rls_2
Olisiko nuo "kiihkoilija-valittajat" tilapäissinkkuja, useilla on ehkä korkea koulutus, kaikesta päätellen, siksi kukkoillaan? - Helennn
Hisler kirjoitti:
Mikä suomalaisissa on vikana?
Ei mitään vikaa. Kyllä Suomi miesten kaveri voi olla samaan tyyliin kuin niitä on tyttökavereina. Mut ei niiden kans seksiä voi aatella. Ne ei kiihota siinä mielessä että seksi vois onnistua. Kavereina ihan kelpo seuraa vaikka pelaamaan afrikantähteä
- Domfg
Samaa mieltä suomalaiset miehet rumia. En olisi romanttisessa mielessä tekemisissä suomalaisen miehen kanssa. Briteissä, ranskassa, italiassa komeimpia miehiä.
- 1f41234f124f
Kuinka kehtaat loukata minua sun geenit ovat samaa paskaa kuin mulla.
- vikaonkinsinussa
Sä oot vanhentunut. Ei seiso enää niin helposti.
Älä hätäile, niin käy muillekin miehille. - Naurattaisi.jos.ei
On "oikein hyvä" juttu, kun tekoäly tai mode poistaa tiedot turkulaisten tekemästä tutkimuksesta. Porukka elää tietämättämänä edelleen?
- hihulihei
Kylläpä on aloittajalla suuret luulot itsestään.Katsokaapa 40v miehiä isot mahat ja näyttävät 70v puhumattakaan et olisivat halutun näköisiä.Nyt vaan miehillä näyttää olevan egonsa nostattamisessa hirveä työ yli 40v ei pysty mihinkään luulevat itsestään liikaa keskustelutaito tyystin kateissa.Voihan olla et seisoo mut sekin hetkellistä lerpahtaa ennenkö naista näkevätkään.
SIINÄ SYY - Trsa
Suomalaiset miehet on leuhkoja ja luulee olevansa parempia kuin muut. Harva on ns perhe poika jota kiinnostais perheen perustaminen.seksi ja löhöily vaan kiinnostaa. Lapsellisia kun vaatii et naisen on käytettävä ehkäsyä. Ulkomaamaalaise ei sitä vaadi vaan ovat iloisia vauvoista
- karu.totuus
Ulkomaalaiset yrittävät sillä tavalla saada oleskeluluvan.
- Trsa
Ehkä. Mutta ei sitä muutkaan ulkomaalaiset vaadi. Suomalainen mies ei naista ansaitse
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185473MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192846- 142748
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6052088Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1401897Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701382Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421355Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31148Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4041096Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077