Kotivärjätty tukka, alaselkätatuointi, ripsien pidennykset, liuta lapsia, crocsit, tupakointi, piraattilaukku, lasten etunimissä kirjain c tai y (kuten Yasmine), suurikokoisen koiran omistaminen, kitkerän tavaratalohajuveden käyttö, laivaristeilyillä käyminen sekä miesten arvostelu peniksen koon perusteella,lempiohjelmia ovat Salkkarit tai Hottikset
White trash-naisen tuntomerkkejä
43
2085
Vastaukset
- on.kokemusta.vlttvst
Kuulosta normaalilta naiselta.
Yleensä sellasten takapuolet ei haise koira-asennossa, mutta yliopistonörttien haisee.
On nimittäin kokemusta, valitettavasti.- Wulwawa
Ei se koira-asento, nimestään huolimatta, tarkoita että täytyy nenä työntää toisen pehvaan.
- Wulwawa
Sain vain kaksi osumaa. Nyyh.
Tarkistuslista, vain yksi osuma. Tavaratalosta ostettu hajuvesi löytyy (löytyy muualtakin ostettuja), tosin sekin on imelän eli sokerisen tuoksuinen. Tykkään makeista kukkais ja hedelmäisistä tuoksuista. Muihin joutuu nyt toteamaan, ei osu.🤗
Itseasiassa Lahden kauppakeskuksesta. Triosta. Ja rollonin olen joskus ostanut Heppamattilastakin Tokmannilta. Robin Hoodia ei enää ole. Yves Rocherilta ja Oriflamelta olen hajuja tilannut. Laivalta tuliaisina saanut kerran Lauran hajuvettä. Mä olen laivalla ollut viimeksi 17-vuotiaana eli siitä on kauan. 🤣
muhkee_muhku kirjoitti:
Itseasiassa Lahden kauppakeskuksesta. Triosta. Ja rollonin olen joskus ostanut Heppamattilastakin Tokmannilta. Robin Hoodia ei enää ole. Yves Rocherilta ja Oriflamelta olen hajuja tilannut. Laivalta tuliaisina saanut kerran Lauran hajuvettä. Mä olen laivalla ollut viimeksi 17-vuotiaana eli siitä on kauan. 🤣
Niinkin vanhaa hajuvettä löytyy laatikosta, kuin 16- vuotta. Ispahan niminen puteli.😋 En paljon käytä hajuvesiä, rolloneja enempi.
- muutakin.on
muhkee_muhku kirjoitti:
Sun pitäs alkaa elää eikä vain leikkiä kotia.
- hyhhyh
Yves Rocher ja Oriflame ovat myös niitä wt-hajusteita.
muutakin.on kirjoitti:
Sun pitäs alkaa elää eikä vain leikkiä kotia.
Koti on maailman paras paikka elää. Kyllä tässä on matkojakin mietitty lähelle ja kauas, mutta tärkeysjärjestys sanelee mitä ensin ja missä järjestyksessä. Lapset, työ, koulu, rakentaminen jne. kaikkeen ei repeä yhtäaikaa. Laivamatka oli varattuna, kun huomasin odottavani esikoista, joten peruin sen pahoinvoinnin takia. Tulen merisairaaksi aina botskeilla.🤤
muhkee_muhku kirjoitti:
Koti on maailman paras paikka elää. Kyllä tässä on matkojakin mietitty lähelle ja kauas, mutta tärkeysjärjestys sanelee mitä ensin ja missä järjestyksessä. Lapset, työ, koulu, rakentaminen jne. kaikkeen ei repeä yhtäaikaa. Laivamatka oli varattuna, kun huomasin odottavani esikoista, joten peruin sen pahoinvoinnin takia. Tulen merisairaaksi aina botskeilla.🤤
Kotimaan matkailua on hiukan harrastettu, lähinnä sukulaisissa käyty. Ne kun asuu useampia satojen kilsojen päässä. Edellinen mies ei tykännyt matkustella, tapahtumissa lähinnä käydä ja nykyinenkään ei liioin välitä matkailla. Joten mun vaikeaa lähteä ominpäin ja jättää muut kotiin märisemään.😕
muhkee_muhku kirjoitti:
Kotimaan matkailua on hiukan harrastettu, lähinnä sukulaisissa käyty. Ne kun asuu useampia satojen kilsojen päässä. Edellinen mies ei tykännyt matkustella, tapahtumissa lähinnä käydä ja nykyinenkään ei liioin välitä matkailla. Joten mun vaikeaa lähteä ominpäin ja jättää muut kotiin märisemään.😕
Ja mä en saa mitään mistään biletyshommista. Tansseissa ois kiva käydä, mut ketään tuttavaa ei taas nappaa. Se on nyt tämmöstä vähän jähmeetä. Ois kivaa tehdä monenmoista, mut kun tarttee ottaa muutkin huomioon. Ei voi vaan mennä ja tehdä päähänpistojen mukaan. Tarttis saada muutkin innostumaan läheisistä. 😊 Sanotaan näin, että eläminen on mulla työnalla.🤣
- Hlvlvjvljvljvlvj
Asuinpaikka Kallio tai Kerava. Myös kaikki muut Junttilat.
Itsensä panettaminen turkissa. - semmoistaarkea
Tuommoisilla naisilla varmaan riittää vientiä.
Surullisinta on olla mies joka halveksii naisia ympärillään. - Wulwf
"Itsensä panettaminen turkissa."
turkissa vai Turkissa?- Wee-TEE
No Turkissa tietysti. Se on eliitti kun panee turkissa.
Ainut mikä osu liuta lapsia mutta olen kuitenkin vieläkin saman miehen kanssa kenen kanssa olen tehnyt lapset.
Joten en koe itseäni tuollaiseksi.- White_Trash_Ensin
Juo kaljaa Suomi Ensin vajakkien seurassa ja rääkyy tupakan ja viinan raiskaamalla äänellä.
- hmmmmmmmmm
- Epäterveellisistä elämäntavoista kielivä fyysinen habitus (Esim. roikkuvat vatsamakkarat ja vuosia ryypänneen/narkanneen näköinen naama) - Naama täynnä lävistyksiä ja niiden jäljiltä reikiä - Hiuksissa sinisiä/blondeja/punaisia/mustia väriraitoja juurikasvu näkyy - Hopparien yms. alaluokan edustajien suosimat merkkivaatteet - Usein häpeilemätön, aggressiivinen ja jollain lailla maskuliininen käytös -Usein ns. tappajakoiran maineessa olevan koiran omistaminen (tällä hetkellä wt-väen suosima muotirotu näyttäisi olevan amerikanstaffordshirenterrieri).
- oksettavat
Nuo mainitut koirat kuuluu kyllä eräälle "miesrodulle". Tatuoinnit, lävistykset, kireä ilme, roikkuvat ketjut yms. ovat tämän miesrodun tuntomerkkejä. Tietenkin ympärikyliä oleva jälkasvu.
Joku joskus sanoi, että kuuntelee tusinamusaa. Eli semmosta, kun itsekin tulee kuunneltua. Ei mitään tekotaiteellista paskaa siis, vaan tavallista vallan.
https://youtu.be/qfE-uRebbII- Ug7hh7h7h
Luin nimimerkkisi muhkee_mulkku
LinerT.2 kirjoitti:
Parkkonen pienenä :) Olipa söpö :)
Oli kyllä söpö, kuin pupu pienenä. Melkein heräsi suojeluvaistot videota katsellessa. 😘
Kai tuosta saa jotain tyydytystä, että kokee olevansa parempi ihminen. Terveempää olisi keskittyä omaan elämään ja jättää muiden lifestylejen kyylääminen ja arvostelu vähemmälle.
- Wulwawa
Ja muuten. Unohdit laittaa lainausmerkit tuohon hesarista kopsaamaasi listaan. Ja lähteen unohdit myös mainita.
- nähtyon
elämänpeli1 kirjoitti:
Ei tuota listaa tarvitse kopioida mistään, samat huomiot tekee, kun liikuskelee kylillä.
Siellähän ne ovat.. samanlaiset miehet ja naiset sekaisin.
- 12121212121212
Kielenkäyttö. "Pano"-sanan käyttäminen on WT-väen merkki, riippumatta sosioekonomisesta statuksesta.
"Pano"
"Paneminen"
"Vakipano"
Nyt siis puhutaan naisista.
Muita:
- kiistojen ja parisuhdeasioiden puiminen somessa
- yläkulmasta otetut selfiet jotka korostavat tissejä
- "mietelauseet" tyyliin mä oon kuka mä oon ettekä voi mua pysäyttää
- liian pienet vaatteet yöelämässä, erityisesti ylipainoisilla
- miehekkyyden korostaminen WT-termeillä kuten "tosimies" ja "mies isolla M:llä"
- vanha bemari, mersu tai joku muka urheilullinen 2-ovinen raato jossa on iso spoileri ja tarroja
- tietämätön möykkääminen poliitikoista, rikkaista ja pörssistä- Nainensanoo
Ei panenisessa mitään vikaa ole mutta itse en ikinä käyttäisi sanaa vakipano koska se lähtökohtaisesti kuulostaa jo niin ihmisarvoa alentavalta. Ihminen kun ei ole pelkkä pimppi tai pippeli vaan tunteva aistiva kokonaisuus. Jokainen teko minkä teet toiselle vaikuttaa myös toisen mieleen ja pahimmassa tapauksessa mieli voi aiheuttaa fyysisiä sairauksia. Toivon vastuunkantoa jokaiselta. Paneminen ei ole vain panemista vaan se vaikuttaa myös toisen aivoihin ja tunne-elämään ja kokonaisterveyteen. Sitäpaitsi yksikin pano voi tuoda uuden ihmisen maapallolle.
Sulla on vahva kokemus noista WT-piireistä. Yksi merkki siitä, että kuulut niihin itsekin. Suurin leima on kuitenkin tuo pyrkyryys osoittaa ylemmyytensä ja sitä kautta yrittää saada etäisyyttää WT-porukkaan ja saada arvostusta muissa piireissä. Mä en nimittäin ollenkaan ymmärrä, miten ihan toisenlaisten ihmisten elämä, joka ei siis liity itseen mitenkään, voi merkitä noin järjettömän paljon kellekään.
Nainensanoo kirjoitti:
Ei panenisessa mitään vikaa ole mutta itse en ikinä käyttäisi sanaa vakipano koska se lähtökohtaisesti kuulostaa jo niin ihmisarvoa alentavalta. Ihminen kun ei ole pelkkä pimppi tai pippeli vaan tunteva aistiva kokonaisuus. Jokainen teko minkä teet toiselle vaikuttaa myös toisen mieleen ja pahimmassa tapauksessa mieli voi aiheuttaa fyysisiä sairauksia. Toivon vastuunkantoa jokaiselta. Paneminen ei ole vain panemista vaan se vaikuttaa myös toisen aivoihin ja tunne-elämään ja kokonaisterveyteen. Sitäpaitsi yksikin pano voi tuoda uuden ihmisen maapallolle.
Vakipano on vakipano, jos mukana ei ole tunteita. Ihan sama, miten tunnet sen ihmisarvoa alentavaksi. Kaikki seksisuhteet vain eivät ole eivätkä koskaan muodostu parisuhteiksi.
Kielenkäyttö, alatyylinen puhe, kyllähän ne kertovat sivistymättömyydestä, ihan sama onko mies vai nainen. Siksi en ymmärrä, miksi sanat pano tai paneminen naisen suusta kuultuna olisi pahempi rikos kuin miehen suusta kuultuna.
- Naisasialooser11
Siksi koska pano ja paneminen eivät kuulu kunnollisen naisellisen naisen sanavarastoon. Miehen sanavarastoon ne kuuluvat, myöskään kiroilu ei sovi naiselle, mutta sopii miehelle.
- ljlkjhkljhljhljhl
Ei nuo teitä tarvitse mihinkään.
Tuon tyyppiset naiset hengailevat jännämiesten kanssa. Ette tekään kelpaisi edes niille, kun ette muillekaan kelpaa. White trash-naisille, eli elämänkoululaisille tarkoitettu kurssitarjonta:
Sosiaalitoimistossa asioimisen perusteet (10 op)
Päihteidenkäyttö (pakollinen sivuaine: perus-, syventävät ja aineopinnot; 20 op)
Toisen omaisuuden haltuunotto (5 op)
Draaman alkeet (3 op)
Opi oma tekemä tatuointi (2 op)
Leikkaa ja värjää hiukset itse (2 op)
Oman elämän kielipoliisi (4 op)
Näin opit lukihäiriön (3 op)
Kognitiivisen dissonansin ja Perustelemattomuuden taito Kuinka olla oikeassa (6 op)
Syrjäytyminen (10 op)
Vastuunpakoilun perusteet (5 op)
Virkavallan kanssa tekemisiin joutumisen alkeiskurssi (4 op)
Johdatus säännöllisen seksuaalielämän varhaiseen aloittamiseen (6 op)
Muuta yhteen narsistin kanssa (3 op)
Ehkäisystä ja sen unohtamisesta (2 op)
Kuinka antaa lapselle erottuvaTM nimi (2 op)
Kasvata lapset oma itse (10 op)
Sosiaaliturvan hyväksikäyttö ja työn välttäminen (15 op)- näkeekatukuvassa
Koskee suurinta osaa miehistä.
Tämä listahan ei ole sukupuolisidonnainen. Jos superätmin mielestä vain naiset syyllistyvät noihin, niin kertoo aika paljon superin taustasta, jos ei muunlaisia naisia tunne.
- roska.tuntuu.likaiselra
Itselle tulee aina tosi likainen olo, kun on paneskellut jonkun tollaisen naisen kanssa.
- pesepippelisi
No voi voi. Niinkö helposti tollainen naisen sai sulta.
- Naisasialooser11
No sinähän kovasti aloit kehumaan edellisen kirjoittajan panotaitoja, hän siis mielestäsi kuuluu siihen pieneen prosenttiin miehistä jotka ovat niin taitavia että voidaan sanoa naisenkin saaneen. Miksi naiset aina kehuvat palstamiesten panotaitoja jumalaisiksi vaikka muuten näitä haukkuvat? Miksi uskot palstamiesten olevan taitavia rakastajia? Kyllähän se varmasti imartelee kun naiset anonyyminäkin seksitaitoja ylistävät
- Nainensanoo
En saanu ku yhen pisteen: salatut elämät
- invaasio
Suurin osa maailman ihmisistä mahtuu kategoriaan trash :))
Minäkin. Sinäkin ap. Itseasiassa ihminen on lajina roskaa.
Mut näillä mennään, yritetään kehittyä paremmiksi.. ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185403MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182808- 122530
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6012063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1251786Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701362Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31128Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3991077Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641067