Olen sitä miettinyt onko se nolompaa elää yksinäisenä elämänsä kuin ottaa ehkä pakit pari kertaa ennenkuin tärppää?
Mitä mieltä muut?
nolointa elämässä
20
338
Vastaukset
Ei pakit ole noloja.
Pettymyksiä pitää oppia kestämään.Parit pakit ei haittaa yhtään. Mutta siinä vaiheessa kun pakkeja on tullut monta vuodesta toiseen eikä pääse edes helposti treffeille, niin kannattaa elää yksin muttei yksinäisenä. MGTOW !!!
DarkBeer kirjoitti:
Sinähän sitä oletkin sellainen kestosinkku luonteesi johdosta.
Ja sinähän sitä oletkin sellainen kestoidiootti luonteesi johdosta.
super-atm kirjoitti:
Ja sinähän sitä oletkin sellainen kestoidiootti luonteesi johdosta.
Shaming language, sitä taisi loppua kestosinkun argumentit.
DarkBeer kirjoitti:
Shaming language, sitä taisi loppua kestosinkun argumentit.
Itse aloitit. Sitä saa mitä tilaa. Syytä itseäsi.
super-atm kirjoitti:
Itse aloitit. Sitä saa mitä tilaa. Syytä itseäsi.
Sinähän sitä haukkumisen aloit, minä vain puhuin kestosinkusta. Et taida kestää faktoja.
DarkBeer kirjoitti:
Sinähän sitä haukkumisen aloit, minä vain puhuin kestosinkusta. Et taida kestää faktoja.
En aloittanut. Et taida ymmärtää faktoja.
- Valitettavasti
super-atm kirjoitti:
En aloittanut. Et taida ymmärtää faktoja.
Yksinäisenä hautaan saakka, voi miten surkea elämä. Kaikilla lähes on kuitenkin perhe/parisuhde, eikä niillä ole aikaa viettää yksin elävien kanssa aikaa vaan perheensä kanssa, yksinäiseksi sen yksinäisen elämä jää.
Valitettavasti kirjoitti:
Yksinäisenä hautaan saakka, voi miten surkea elämä. Kaikilla lähes on kuitenkin perhe/parisuhde, eikä niillä ole aikaa viettää yksin elävien kanssa aikaa vaan perheensä kanssa, yksinäiseksi sen yksinäisen elämä jää.
No eihän se nykyisin ihan noinkaan ole. Tilastot kertovat, että perheettömiksi jääviä on huomattava osuus.
- lihatipunen
DarkBeer kirjoitti:
Super-atm on pienenä pudonnut känkkäränkkä-pataan.
Valitettavasti kirjoitti:
Niin mitä sitten? Tuoko oli sinun sanoma sinkkupalstalle kun tiedät hyvin että tätä palstaa lukee monet miehet, jotka ovat tahtomattaan sinkkuja koko elämänsä ajan?
lihatipunen kirjoitti:
Super-atm on pienenä pudonnut känkkäränkkä-pataan.
Lihatipunen on pienenä pudonnut silavapataan ja on nyt lihava isotipunen.
- kaisanoasaa
Nolointa on olla ruma ja kokematon.
- Nolointakaikista
on elää esittäen jotain mitä ei todellakaan ole....
- Ujoatm28v-
No ei siinä nyt mitään noloa ole jos saa parit pakit kun lähes kaikki niitä varmaan elämässään saa mutta pahoin pelkään että niitä pakkeja tulis ainakin parisataa ennenkuin tärppäis jos sittenkään.
- Totuuss
Noloa on saada pakkeja rumilta naisilta.
Kumpikaan ei ole erityisen noloa, koska muita ei yksinkertaisesti kiinnosta tuollaiset täysin yksityiset asiat. Nolouden edellytyksenä on huomionherättävyys.
- DarkFearin_äiti
Nolointa on Pirlo-tatuointi anuksessa.
- Mrs.Bean
Mitä tarkoittaa nolottaminen / olla nolona ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571868Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917- 87898
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2727- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543