BF:n perhe syyttää mua poikansa vegaaniudesta

antaakukkienkukkia

Olemme olleet kasvissyöjiä poikakaverin kanssa on/off noin 2 vuotta ja nyt pari kuukautta sitten vaihdettiin täysin vegaaniruokaan. Tuolloin on/off kautena saatoimme syödä esim. kalaa tai kanaa jos oltiin kyläilemässä, ettei aiheudu liikaa vaivaa muille.

No nyt kun on totaali blokki päällä niin tuli esille poikakaverin perheen todelliset värit. Oltiin siellä tossa noin viikko sitten ja voi sitä riitelemisen määrää just tästä vegaani aiheesta. Siis sitä väittelyä kesti monta tuntia. Mä en ole mikään väittelijä luontoinen ja vihaan kaikkea negatiivisuutta, minkä takia se on muilta pois jos me syödään eri tavalla? Me ei missään nimessä ite otettu asiaa esille vaan itse nämä lihafanit kiven kovaan halus tietää minkä takia me ei nyt tykätäkkään lihan mausta. (????)

No tänään poikakaverin isä soitti sille ja pyysi sitä illalla grillailemaan, hän vastas "kyllähän ME voidaan tulla" ja isä siihen "aijjaa luulin että tyttöystäväs on jo poissa kaupungista (olen lähdössä huomenna) eipä sitten mitään, viettäkää ilta kahdestaan" tämmöstä ei ole ikinä aikaisemmin tapahtunut. Mä olen aina ennen ollut tervetullut sinne, vaikka olisikin päivä ennen lähtöä jonnekin. Nytpä mä siis mietin, että ne sillon viikko sitten jo vaikutti vähän oudoilta mua kohtaan ja ne varmaan olettaa, että MINÄ pakotan poikakaverin syömään vegaaniruokaa. Tai sitten ne halus kattoa sortuuko se kun näkee pihvin grillissä tirisemässä enkä mä ole vartioimassa mitä se syö? Sellanen kutina mulla kyllä nyt on:( Mä en ikinä missään tapauksessa pakottais ketään tekemään mitään mitä ne ei itse halua?!! Hän on 100% itse valintansa tehnyt.

Eipä tähän varmaan mitään ratkaisua ole muuta kun aika. Halusin vaan vähän avautua jonnekin kun ärsyttää. Oisko jollain samanlaisia kokemuksia vaikka?

Onneksi oma perhe arvostaa vegaani ja kasvis elämäntyyliä niin ei tarvii stressata sinne menoa samalla tavalla..

Tämä ei nyt varmaan ole mikään maailman aktiivisin foorumi, mutta kaikki facebookit ja redditit on paljon julkisempia niin en viitti sinne kirjottaa.

1

371

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zedä

Voimia niiden kanssa <3 Poikaystäväsi varmaan kannattaisikin mennä sinne yksin käymään ja näyttämään mistä on kyse ja ettei ole pakotettu mihinkään. Kyl ne jossain vaihees kyllästyy meuhkaamaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      181
      2945
    2. 86
      1280
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      242
      1087
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      124
      1045
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      84
      936
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      92
      781
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      104
      667
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      55
      665
    9. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      104
      589
    10. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      572
    Aihe