BF:n perhe syyttää mua poikansa vegaaniudesta

antaakukkienkukkia

Olemme olleet kasvissyöjiä poikakaverin kanssa on/off noin 2 vuotta ja nyt pari kuukautta sitten vaihdettiin täysin vegaaniruokaan. Tuolloin on/off kautena saatoimme syödä esim. kalaa tai kanaa jos oltiin kyläilemässä, ettei aiheudu liikaa vaivaa muille.

No nyt kun on totaali blokki päällä niin tuli esille poikakaverin perheen todelliset värit. Oltiin siellä tossa noin viikko sitten ja voi sitä riitelemisen määrää just tästä vegaani aiheesta. Siis sitä väittelyä kesti monta tuntia. Mä en ole mikään väittelijä luontoinen ja vihaan kaikkea negatiivisuutta, minkä takia se on muilta pois jos me syödään eri tavalla? Me ei missään nimessä ite otettu asiaa esille vaan itse nämä lihafanit kiven kovaan halus tietää minkä takia me ei nyt tykätäkkään lihan mausta. (????)

No tänään poikakaverin isä soitti sille ja pyysi sitä illalla grillailemaan, hän vastas "kyllähän ME voidaan tulla" ja isä siihen "aijjaa luulin että tyttöystäväs on jo poissa kaupungista (olen lähdössä huomenna) eipä sitten mitään, viettäkää ilta kahdestaan" tämmöstä ei ole ikinä aikaisemmin tapahtunut. Mä olen aina ennen ollut tervetullut sinne, vaikka olisikin päivä ennen lähtöä jonnekin. Nytpä mä siis mietin, että ne sillon viikko sitten jo vaikutti vähän oudoilta mua kohtaan ja ne varmaan olettaa, että MINÄ pakotan poikakaverin syömään vegaaniruokaa. Tai sitten ne halus kattoa sortuuko se kun näkee pihvin grillissä tirisemässä enkä mä ole vartioimassa mitä se syö? Sellanen kutina mulla kyllä nyt on:( Mä en ikinä missään tapauksessa pakottais ketään tekemään mitään mitä ne ei itse halua?!! Hän on 100% itse valintansa tehnyt.

Eipä tähän varmaan mitään ratkaisua ole muuta kun aika. Halusin vaan vähän avautua jonnekin kun ärsyttää. Oisko jollain samanlaisia kokemuksia vaikka?

Onneksi oma perhe arvostaa vegaani ja kasvis elämäntyyliä niin ei tarvii stressata sinne menoa samalla tavalla..

Tämä ei nyt varmaan ole mikään maailman aktiivisin foorumi, mutta kaikki facebookit ja redditit on paljon julkisempia niin en viitti sinne kirjottaa.

1

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zedä

      Voimia niiden kanssa <3 Poikaystäväsi varmaan kannattaisikin mennä sinne yksin käymään ja näyttämään mistä on kyse ja ettei ole pakotettu mihinkään. Kyl ne jossain vaihees kyllästyy meuhkaamaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      637
      4708
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3221
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2479
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 252
      1877
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      97
      1354
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe