En opi hahmottamista tai koordinaatiota vaativia askeleita tanssitunnilla yhtä nopeasti kuin muut. Ylipäätään en opi katsomalla, vaan pitää aina itse päästä kokeilemaan ja oikein itselle rautalangasta pitää vääntää että miten jotkut askeleet esim. menee. Ongelmia on myös mm. autolla peruuttaessa sekä esim. matikassa geometriassa hahmottamisessa..Myös kuullunymmärtämisessä vieraissa kielissä on ongelmaa, kun kyseessä on vaikea kuuntelu.
Lukihäiriötä olen epäillyt, mutta kirjoittaminen ja lukeminen on minulle helppoa, en tee kirjoitusvirheitä ja olen aina menestynyt muutenkin äidinkielessä erinomaisesti. Mikä mua mahtaa vaivata?
Miksi en hahmota?
2
177
Vastaukset
Dysfasia on kun ei hahmota kielenäänteitä vaikka kuulo normaali ja lapsena on näkyy poikkeuksellisella ja yleensä hitaalla kielen kehityksellä.
Tarvitset ohjeet kirjalliset ja esim liitännäisairauksia voi olla toiminnassa tai tarkkaavaisuudessa.
Pojallani uusien sanojen oppiminen työlästä mutta taas kun oppii osaa tehokkaasti käyttää ja on toiminnallisia vaikeuksia,juurikin jalan ojentaminen housujen laitossa vaikeaa ja tarvitsee juurikin kädestä pitäen ohjausta tai sanallista ohjausta ojella jalka.
Mutta myös muissa hinomogoriikan ohjauksessa täytyy olla tarkempi oikea kynä ote yms. Mutta taito kehittyy kun paljon harjoittelee liikkeitä.- hyväkielissä
Olet Alexander Stubb.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887