En opi hahmottamista tai koordinaatiota vaativia askeleita tanssitunnilla yhtä nopeasti kuin muut. Ylipäätään en opi katsomalla, vaan pitää aina itse päästä kokeilemaan ja oikein itselle rautalangasta pitää vääntää että miten jotkut askeleet esim. menee. Ongelmia on myös mm. autolla peruuttaessa sekä esim. matikassa geometriassa hahmottamisessa..Myös kuullunymmärtämisessä vieraissa kielissä on ongelmaa, kun kyseessä on vaikea kuuntelu.
Lukihäiriötä olen epäillyt, mutta kirjoittaminen ja lukeminen on minulle helppoa, en tee kirjoitusvirheitä ja olen aina menestynyt muutenkin äidinkielessä erinomaisesti. Mikä mua mahtaa vaivata?
Miksi en hahmota?
2
115
Vastaukset
Dysfasia on kun ei hahmota kielenäänteitä vaikka kuulo normaali ja lapsena on näkyy poikkeuksellisella ja yleensä hitaalla kielen kehityksellä.
Tarvitset ohjeet kirjalliset ja esim liitännäisairauksia voi olla toiminnassa tai tarkkaavaisuudessa.
Pojallani uusien sanojen oppiminen työlästä mutta taas kun oppii osaa tehokkaasti käyttää ja on toiminnallisia vaikeuksia,juurikin jalan ojentaminen housujen laitossa vaikeaa ja tarvitsee juurikin kädestä pitäen ohjausta tai sanallista ohjausta ojella jalka.
Mutta myös muissa hinomogoriikan ohjauksessa täytyy olla tarkempi oikea kynä ote yms. Mutta taito kehittyy kun paljon harjoittelee liikkeitä.- hyväkielissä
Olet Alexander Stubb.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488