Jotain kirjallisuuspalkintoa hänen uutterasta fiktiohahmojen luomistyöstään palstalla? :-)
Listaa hahmoista voit nähdä hänen kirjoituksessaan T2017: Tehdäänpä muutama asia nyt selväksi.
Pitäisikö perikselle hakea
22
338
Vastaukset
- Nuuskaehdottelee
Saunan taakse Mieluummin..;P
- Hilda-Hymy
Onko se huenia, että S24:n pahin trolli on tällä palstalla? 😄
- jonakselle.palkinto
Peris on mies_86:n kehittämä trollihahmo aivan kuten DarkFearkin
- ei.pitäs.vaan
Tunti turpaan niin lähtee trollaushalut
- Mohammed_Liljalaakso
Tuo on lämminhenkinen ja kannatettava ajatus.
En tajua miksi oon nykyään niin vihattu tällä palstalla. En ole viime aikoina kirjoittanut niin naisvihaa pursuavia juttuja kuin muutama vuosi sitten, en solvaa muita käyttäjiä samalla tavalla kuin mua solvataan, enkä reagoi näihin solvauksiin millään autistisilla setäraivokohtauksilla eli jää sekin viihde näkemättä.
Tuntuu että kaikkia vähänkään menestyneitä sinkkuja vainotaan tällä palstalla. DarkFear saa osakseen ihan samanlaista tai oikeastaan pahempaa vainoamista sillä hänkin kuuluu yläluokkaan tulojensa, tukkansa yms. perusteella. Samoin Bicky Royal miestä haukutaan ties miksi mulatiksi, homoksi ja mitä näitä nyt oli, sillä hän on edennyt Penetrators MC:n Suomen chapterin presidentiksi ja saanut vieläpä arvonimen Tatuoitukaluinen Penetraattori.
On tämä perisuomalainen kateus kyllä jännä juttu. Jos on ruma, köyhä, työtön, ajaa pyörällä tai jopa jollain 90-luvun pikkuautolla ja valittaa palstalla omaa kohtaloaan, niin silloin on oikeaoppinen ATM joka hyväksytään palstalle.- Eki-setä
Totuus2017Official kirjoitti:
En tajua miksi oon nykyään niin vihattu tällä palstalla. En ole viime aikoina kirjoittanut niin naisvihaa pursuavia juttuja kuin muutama vuosi sitten, en solvaa muita käyttäjiä samalla tavalla kuin mua solvataan, enkä reagoi näihin solvauksiin millään autistisilla setäraivokohtauksilla eli jää sekin viihde näkemättä.
Tuntuu että kaikkia vähänkään menestyneitä sinkkuja vainotaan tällä palstalla. DarkFear saa osakseen ihan samanlaista tai oikeastaan pahempaa vainoamista sillä hänkin kuuluu yläluokkaan tulojensa, tukkansa yms. perusteella. Samoin Bicky Royal miestä haukutaan ties miksi mulatiksi, homoksi ja mitä näitä nyt oli, sillä hän on edennyt Penetrators MC:n Suomen chapterin presidentiksi ja saanut vieläpä arvonimen Tatuoitukaluinen Penetraattori.
On tämä perisuomalainen kateus kyllä jännä juttu. Jos on ruma, köyhä, työtön, ajaa pyörällä tai jopa jollain 90-luvun pikkuautolla ja valittaa palstalla omaa kohtaloaan, niin silloin on oikeaoppinen ATM joka hyväksytään palstalle.Varmaankin syynä on tuo jatkuva esittäminen, että tänne rekattuina nikkeinä kirjoittavat bickyt ja kumppanit olisivat muuta kuin sinun kehittämiäsi trollihahmoja. Itse olet kertonut, että ovat sinun näppikseltä tulevia sepustuksia. Et ansaitse muuta kuin vihaa. Alter egosi darkkis on niin kaistapäinen hahmo ettei sellaista voi olla oikeasti olemassa.
Tuon kaikenhan sinä tiedät, mitä lie kiksejä kaikesta tosta mahdat saada. - näin.on.näppylät
Totuus2017Official kirjoitti:
On tämä perisuomalainen kateus kyllä jännä juttu. Jos on ruma, köyhä, työtön, ajaa pyörällä tai jopa jollain 90-luvun pikkuautolla ja valittaa palstalla omaa kohtaloaan, niin silloin on oikeaoppinen ATM joka hyväksytään palstalle.Mutta sähän lähinnä elelet perintörahoillasi, eli olethan säkin käytännössä työtön. Luulitko, että joku joskus otti tosissaan nämä sun jutut menestyneestä ja varakkaasta toimitusjohtajasta useiden kymppitonnien omaisuudesta, jotka on ansaittu muutoin kun suvun omaisuutta myymällä?
näin.on.näppylät kirjoitti:
Mutta sähän lähinnä elelet perintörahoillasi, eli olethan säkin käytännössä työtön. Luulitko, että joku joskus otti tosissaan nämä sun jutut menestyneestä ja varakkaasta toimitusjohtajasta useiden kymppitonnien omaisuudesta, jotka on ansaittu muutoin kun suvun omaisuutta myymällä?
Joo, äitini on tehnyt virheitä myymällä suvun omaisuutta hänen vanhempiensa kuoltua. Se on varmaan ikuisesti eräänlainen särö meidän väleissä, vaikka siitä ei päivittäin jauhettaisikaan. Tuosta mun reilun 50k€ rahallisesta omaisuudesta noin 33k€ on ennakkoperintöä ja loput ~20k€ mun omia ansiotuloja. Ja puolisen miljoonaa on juotu, syöty ja pelattu. Timppaa ja Ekiä lainatakseni: Oivoi... voi...
- hihhhih
Eki-setä kirjoitti:
Varmaankin syynä on tuo jatkuva esittäminen, että tänne rekattuina nikkeinä kirjoittavat bickyt ja kumppanit olisivat muuta kuin sinun kehittämiäsi trollihahmoja. Itse olet kertonut, että ovat sinun näppikseltä tulevia sepustuksia. Et ansaitse muuta kuin vihaa. Alter egosi darkkis on niin kaistapäinen hahmo ettei sellaista voi olla oikeasti olemassa.
Tuon kaikenhan sinä tiedät, mitä lie kiksejä kaikesta tosta mahdat saada.Peris ei koskaan kommentoi viestejä joissa mainitaan hänen itsensä kertoneen olevansa bicky royal ym. satuhahmot ;)
- Mohammed_Liljalaakso
hihhhih kirjoitti:
Peris ei koskaan kommentoi viestejä joissa mainitaan hänen itsensä kertoneen olevansa bicky royal ym. satuhahmot ;)
Palsta joutuu periskatoon:)))))))))))))))
Mohammed_Liljalaakso kirjoitti:
Palsta joutuu periskatoon:)))))))))))))))
Oletko sä muuten se Timpan poika sieltä Liljanlaaksosta?
Tai eipä se Timppa sittenkään ole sun oikea isä, vaan ainoastaan sun elätyksestä vastaava aisuri-isä:)))))))))))))))))))
Eikös sun oikea isä ollut se joku deodorantti-mainoksen väriseväkaluinen penetraattori:)))))))))))))))))))))))))näin.on.näppylät kirjoitti:
Mutta sähän lähinnä elelet perintörahoillasi, eli olethan säkin käytännössä työtön. Luulitko, että joku joskus otti tosissaan nämä sun jutut menestyneestä ja varakkaasta toimitusjohtajasta useiden kymppitonnien omaisuudesta, jotka on ansaittu muutoin kun suvun omaisuutta myymällä?
Kyllä Peris on myös kertonut ihan itse sitä omaisuutta tienanneen, kun on töitä tehnyt ja ilmeisesti hänen firmalla on myös ihan suhteellisen hyvin mennyt, kun on rahaa ajella Mersulla ja Jaguarilla ja ylläpitää vielä lisäksi kahta eri autoa.
Eki-setä kirjoitti:
Varmaankin syynä on tuo jatkuva esittäminen, että tänne rekattuina nikkeinä kirjoittavat bickyt ja kumppanit olisivat muuta kuin sinun kehittämiäsi trollihahmoja. Itse olet kertonut, että ovat sinun näppikseltä tulevia sepustuksia. Et ansaitse muuta kuin vihaa. Alter egosi darkkis on niin kaistapäinen hahmo ettei sellaista voi olla oikeasti olemassa.
Tuon kaikenhan sinä tiedät, mitä lie kiksejä kaikesta tosta mahdat saada.Eikä perikselle tarvitse mitään kirjallisuuspalkintoja hakea, kun ei hän ole täällä mitään tarinoita kehittänyt tai yhtäkään trollihahmoa tänne keksinyt.
Mä oon sentään itse melkein kaikki nämä tyypit nähnyt, joita jotkut täällä väittävät ja luulevat joksikin Periksen kehittämiksi trolleiksi. Turussa näin usein varissuolla Bicky Royal-miehen, Paksuniska-Maken ja muita Penetrators MC:n miehiä ja Prismassa käydessäni näin joskus myös Timpan ja Ekin perheineen.
Lisäksi oon nähnyt myös Lahdessa SUOMI-Maken ja Penetraattori-Peten, että kyllä näitä palstan tyyppejä on tullut nähtyä milloin missäkin paikassa.Totuus2017Official kirjoitti:
On tämä perisuomalainen kateus kyllä jännä juttu. Jos on ruma, köyhä, työtön, ajaa pyörällä tai jopa jollain 90-luvun pikkuautolla ja valittaa palstalla omaa kohtaloaan, niin silloin on oikeaoppinen ATM joka hyväksytään palstalle.Niin näinhän se just suomessa menee, kun täällä on niin kateellisia ihmisiä, että varsinkaan tällaisella ätmipalstalla sitä ei olla koskaan pidetty kenestäkään menestyvistä miehistä, eikä varsinkaan naisista.
Varmasti sitä olisi silloin palstalla pidetympi persoona, jos olisi joko työtön, pienipalkkaisessa työssä, asuisi yksiössä ja ajaisi vaan jollain 90-luvun pikkuautolla tai vaatimattomalla Toyota Corollalla.
Aika jännä juttu silti, että Timppaa ja Ekiä ei kukaan täällä kadehdi, vaikka he varmaan tienaavat meitäkin enemmän ja asuvat uusissa Älvsby-taloissa ja ovat vielä ostaneet oikein upouudet VGA-konsernin farmariautot:))))))))))))))))))))
Jos sitä tulojen, asumisen ja autojen vuoksi pitää muita kadehtia, niin luulisi just, että silloin Timppaa ja Ekiä kohtaan oltaisiin kaikkein kateellisimpia:))))))))))))))))))))- Wulwawa
DarkFear kirjoitti:
Niin näinhän se just suomessa menee, kun täällä on niin kateellisia ihmisiä, että varsinkaan tällaisella ätmipalstalla sitä ei olla koskaan pidetty kenestäkään menestyvistä miehistä, eikä varsinkaan naisista.
Varmasti sitä olisi silloin palstalla pidetympi persoona, jos olisi joko työtön, pienipalkkaisessa työssä, asuisi yksiössä ja ajaisi vaan jollain 90-luvun pikkuautolla tai vaatimattomalla Toyota Corollalla.
Aika jännä juttu silti, että Timppaa ja Ekiä ei kukaan täällä kadehdi, vaikka he varmaan tienaavat meitäkin enemmän ja asuvat uusissa Älvsby-taloissa ja ovat vielä ostaneet oikein upouudet VGA-konsernin farmariautot:))))))))))))))))))))
Jos sitä tulojen, asumisen ja autojen vuoksi pitää muita kadehtia, niin luulisi just, että silloin Timppaa ja Ekiä kohtaan oltaisiin kaikkein kateellisimpia:))))))))))))))))))))Väsy läppä nro 5000 perikseltä. Yrität varmaan tyhjentää tän palstan kirjoittajista.
DarkFear kirjoitti:
Niin näinhän se just suomessa menee, kun täällä on niin kateellisia ihmisiä, että varsinkaan tällaisella ätmipalstalla sitä ei olla koskaan pidetty kenestäkään menestyvistä miehistä, eikä varsinkaan naisista.
Jos sitä tulojen, asumisen ja autojen vuoksi pitää muita kadehtia, niin luulisi just, että silloin Timppaa ja Ekiä kohtaan oltaisiin kaikkein kateellisimpia:))))))))))))))))))))Niin kyllähän insinööri enemmän tienaa kuin sä tai mä, ja Timpan uudenkarhea grafiitinharmaa Octavia Combi 1.0 TSI on arvokkaampi kuin nuo mun käytetyt premium-autot yhteensä. Ehkä porukka tuntee lähinnä sääliä tai jopa myötähäpeää Timppaa ja Ekiä kohtaan kun ovat niin tossun alla eivätkä ole edes lastensa oikeita isiä :)))))
Varmaan se vituttaa porukkaa eniten kun nuorella sinkkumiehellä on lompakko kunnossa, mahdollisuus tehdä mitä itse huvittaa, eikä elämä pyöri sen naisettomuuden ympärillä.
- rotutohtori.ehdottaa
Pitäisi myöntää Finlandia-palkinto.
- Urban_Sohjo
Puupalttoo olisi parempi muistaminen.
- kaisanoasaa
Kellokosken sairaalan vuoden mielisairas ätmi-palkinto on perikselle todella lähellä.
En ymmärrä miksi rekisteröityneitä palstoilla kirjoittavia henkilöitä vainotaan , näin on myös muilla palstoilla. Mikä kumma ihmisiä vaivaa? Eikö tänne voi kirjoittaa henkilö jolla on Pirlotukka ja joka on veronmaksaja, eikä mikään pummi. Tai vaikka joku nimimerkillä kirjoittava Totuus2017Official, jolla yleensä on jotain sanottavaa, mikä saattaa hipaista rajapintaa totuudesta. Joka "saatanan" paikassa tuntuu olevan tyyppejä jotka uuvuttavat palstat, työpaikat ja parhaat jopa koko yhteiskunnan, palstapäivä ei tunnukaan muistakaan enää niin kivalta. Tuo kaikesta valittaja ja negatiivisuuden ilmentymä on kuin mustepisara, joka vesilasiin päästyään värjää koko veden. Tai sitten vaan olen "pannut" =harrastanut seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin että en enää kykene hahmottamaan totuutta kuvitelmista.
- ziseI
Modelli-ukki on samanlainen satusetä kuin peris. Mielipiteesi on hylätty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906