Niinistö lupasi ostaa hävittäjät omin luvin!

suullinen_tilaus_pätevä

Niinistö meni omin päin vallasta humaltuneena lupaamaan ostaa Boingeja
vaikkei olla yhdessä sovittu. Ilman lupaa lupasi ostaa!

15

232

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järjenhäive

Joo ihan lupasi. Trump on aika veijari. Kehumalla Boeing f/a 18 e/f Super hornettia erikseen sai taas näpäytettyä Lockheed Martinin hävittäjähankkeita. Ovat liian kalliita Trumpin makuun. Sitä paitsi asiasta on jo sovittu ihan yhteisesti suomen ilmavoimien kanssa että uusi kone tulee olemaan juuri Super Hornet. Asia on päivänselvä. Nykyistä toimivaa järjestelmää kannata mihinkään vaihtaa. Ihan sama kuin minä joka omistan Nikon järjestelmäkameran kalliine objektiiveineen ja tykötarpeineen menisin ja vaihtaisin sen Canoniin. Saman tien joutuisin ostamaan myös uudet objektiivit ja muut tilpehöörit.

• beethooven

Taas köyhää kansaa kupataan ylikalliilla sotaleluilla onnettomien ja yksinkertaisten hyväksi varmaankin.

• paraspressaikinä
    • järjenhäive

Leipää ja sirkushuveja. Senhän tiesi muinaiset roomalaisetkin. Hävittäjät on sitä jälkimmäistä. Muutaman kerran olen ollut katselemassa F-18 hävittäjillä suoritettuja temppuloita. Hyvä meininki. Kiihtyvyys ja meteli suorastaan korkealuokkaista. Ennen niitä katselen kuin joitain Formula-autokisoja. Siinä aitaa kaatuu ja tanner jytisee kun Hornetit pauhaavat, Millainen suurten vetten pauhu tulee olemaankaan tulevilla Supereilla häiveineen. Minä vaan kysyn.

• r3fkm

Kas kun ei luvannut osaa amerikkaa kokonaan

• Sama kai tuo on kumpi kumman ostaa. Eikö nämä jenkit jonkin iltaisensanomain uutisoinnin mukaan olisi olleet halukkaita jopa vaihtamaan Trumpin Niinistöön.
        Siinähän sitä kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

• Kauppa_käynnissä

Nykyisiäkin F-18 Hornettejamme päivitetään kaiken aikaa, joten nykyistenkin F-18 Hornettien kauppa on yhä edelleen käynnissä. Trump todennäköisesti viittasi F-18 puheillaan tähän nykyiseen käynnissä olevaan kauppaan, eikä tulevaan kauppaan josta on mukana kilpailemassa myös toinenkin amerikkalainen valmistaja nimeltä Lockheed omalla F-35 hävittäjällään.

• tääontätätätä

Älyttömintä mitä voi ajatella on moittia Niinistöä Trumpin puudeliksi. Niinistö osasi käyttäytyä ja heillä todella näytti synkkaavan ihan hyvin. Jos on pakko valita, niin kuin Suomen kokoisen maan on, isoisista joku, niin Yhdysvallat on luontevin valinta. Euroopan Unioni on silkkaa paperia ja pahvia tosi paikan tullen. Ainoastaan Yhdysvalloista tulee tarvittava pelote ja voima Venäjää vastaan. Tällöin on tietysti luontevinta ostaa yhteensopiva aseistuskin. Kuten amerikkalainen hävittäjäkalusto.

• Kun.Sale.Suomen.möi

Niinistö myönsi hiljaa olemalla Trumpin puhuvan totta.

• Lljtwriåputik

Ei Niinistöllä niinpaljon rahaa lie, haloskalla varmaan on on piilotellut niitä paratiiseihin

• koplasiasiat

Ei kai niinistö itse koneita osta vaan koplasi tapaamiskutsua vastaan

• kateellinenoot

Olisit sinä haloska käyttänyt samaa kikkaa, mutt se vaan rukoilit polvillaan kutsua ja revit solmiosta!!?
      Kutsua ei sulle mummulle koskaan tullut, turistikierrosta ei lasketa.

• älkjhfdaweyuop

Haloshaataskan luvalla olis voinut ostaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      135
      775
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      632
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      561
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    9. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      465
    10. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      261
      449
    11. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      93
      434
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      401
    13. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    15. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    16. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    17. 21
      382
    18. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      32
      376
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Kangasluoman kirjoitus Lapuan Sanomissa

Ei voi kun nauraa. Nyt tämä henkilö ajaa säästöjä lakkauttamalla kouluja ja sitä myöten tapetaan sivukyliä. Kyseinen h
      Lapua
      49
      365
    Aihe