Alkoholia juova mies voi kutsua naisen ulos ja he voivat mennä baariin. Mies juo kaljaa ja nainen siideriä. Alkoholi on kuitenkin yhdistävä tekijä heidän välillään ja tämä tapaaminen voi johtaa parisuhteeseen.
Raitis mies ei omaa mitään yhteistä naisen kanssa ja parisuhde jää syntymättä.
Alkoholi yhdistää, raittius erottaa
20
329
Vastaukset
- EdesUnissa
Yllättävän monet naiset myös syövät. Naisen voi pyytää myös syömään. Ja se sopii kaikille naisille, ja jokaisena viikonpäivänä.
- tätä.tarkoitettiin
Mutta et voi "mennä syömään" tavataksesi tuntemattomia naisia / miehiä. Jos menet syömään niin istut pöytään yksin ja syöt ruokasi yksin, korkeintaan vilkuilet vieraisiin pöytiin.
tätä.tarkoitettiin kirjoitti:
Mutta et voi "mennä syömään" tavataksesi tuntemattomia naisia / miehiä. Jos menet syömään niin istut pöytään yksin ja syöt ruokasi yksin, korkeintaan vilkuilet vieraisiin pöytiin.
EdesUnissa varmaan tarkoitti, että voit tarjota eri naisille illan aikana useita aterioita ja luonnollisesti sitten syöt itsekin 4-6 ateriaa 21:00-24:00 välisenä aikana.
- EdesUnissa
tätä.tarkoitettiin kirjoitti:
Tuohon aloitukseen vertaisin, toki silloin pitää ensin valita se nainen jonka pyydät. Tämä on sellainen suomalainen harha että mukava nainen pitäisi kutsua oluelle ja että se olisi jotenkin rennompaa kuin käydä illalliselle.
"Syövä mies voi kutsua naisen ulos ja he voivat mennä illalliselle. Mies voi syödä häränleikkeen ja punaviiniä ja nainen jättikatkarapuja ja valitsemansa juoman. Ruokailu on yhdistävä tekijä heidän välillään ja illallinen voi johtaa parisuhteeseen."
Halusin vain muistuttaa ettei kannata verhota kaikkea alkoholin taakse. Se ei ole oikeasti välttämätöntä. Sitäpaitsi naiset päihtyvät helposti. Kuva sinusta jää hämäräksi jos tapailet naista aina vain alkoholin varjolla.
Hengittäminenkin on monia yhdistävä tekijä. Kaikki tuntemani miehet ja naiset hengittää. Siinä sitä voi yhdessä ihastella toisen hengitystekniikkaa ja voi vaikka yhdessä hyperventiloida... Eikä tartte viinaksia...
- Pillujen--asiantuntija
Kaikki väkivaltaiset jännämiehet juo paljon viinaa ja hakkaavat naisia. Sellaisia miehiä naiset rakastaa.
- hyvämiespiloillako
Kun ei saa naista ollenkaan niin mielikuvitus rupeaa laukkaamaan.
- anteeksi.kun.sanon
Kyllä naisten hakkaajilla vaan naisia riittää. Niin monta tarinaa kuullut ja nähnyt omin silmin, et vaan tuollaisena pumpuli-urpona tiedä mistään mitään.
hyvämiespiloillako kirjoitti:
Kun ei saa naista ollenkaan niin mielikuvitus rupeaa laukkaamaan.
Niin näinhän se ätmeillä just menee, kun heillä se oma mielikuvitus laukkaa, kun eivät itse naisia ole koskaan saaneet.
- Wulwawa
Siideri on paljon kalliimpaa kuin kalja. Liian äitelääkin se on.
Ja noin yleisesti sanoisin, että se on kyllä alkoholi joka erottaa. - Normimies38
Tunnen pariskunnan jossa mies juo ja nainen käy töissä. Ovat yhdessä olleeet 10 vuotta. Mie son juoppo ja lapsiakin niillä on kaksi. Jos mies ei juo niin ei ole mahdollisuuksia saada tyttöystävää.
- sinkkunainenn
Onko tämä nyt yleistys jossa nainen aina sitä ja sitä ja mies aina sitä ja sitä? Itse olen norminainen joka ei käytä alkoholia ollenkaan. Ei löydy raitista miestä. Kaikki miehet ryyppää.
- onko.yleistys
sinkkunainenn kirjoitti:
Onko tämä nyt yleistys jossa nainen aina sitä ja sitä ja mies aina sitä ja sitä? Itse olen norminainen joka ei käytä alkoholia ollenkaan. Ei löydy raitista miestä. Kaikki miehet ryyppää.
Onko tämä nyt yleistys jossa kaikki miehet ryyppää?
- sinkkunainenn
onko.yleistys kirjoitti:
Onko tämä nyt yleistys jossa kaikki miehet ryyppää?
On.
- Unelmamies35
sinkkunainenn kirjoitti:
En minä ryyppää. Naiset tykkää ryyppäävistä miehistä.
- sinkkunainenn
Unelmamies35 kirjoitti:
En minä ryyppää. Naiset tykkää ryyppäävistä miehistä.
En tykkää. En varmaan ole sitten nainen.
sinkkunainenn kirjoitti:
En tykkää. En varmaan ole sitten nainen.
Samma här...ollaa epänaisia.
- suomalainen-mies-
Viinaa juomalla ne suhteet alkaa. Viinaa juovat tutustuu helpommin vastakkaiseen sukupuoleen.
Kyl mä väitän, että tuo on luonteesta kii kuinka helposti toisiin tutustuu. Viinaa latkiessa vaan usein ollaa jossain tiloissa joissa jaetaan yhteinen "harrastus" kiulu kädessä ja sosiaaliset tilaisuudet ja paikat tarjoo rohkaisuryypyn kera tilaisuuden.
Ihan yhtä helppoa tutustuminen on selvinpäinkin. Ei tarvi kun alkaa vaan juttelemaan ja jos vastapuolikin äityy juttelemaan ja innostuu tutustua sinuun, niin siinähän se tilaisuus heti jo tuli. 😊
- ihan-asiallinen-aloitus
Kyllä aloitus on asiaa valitettavasti.
Suomi on alkoholistien maa ja se on mukana niin monessa asiassa.
Alkoholi rentouttaa, siihen jää kiinni eli koukkuun.
Alkoholin hinta on politiikkaa ja terveyspolitiikkaa.
Alkoholilla voidellaan politikkoja ja monia duunareita.
Joissain yhteyksissä ilman alkoholia voi jäädä työttömäksikin.
Sairas on maa ja sen sairaat ihmiset.
Minä nostan hattua korkealle niille ihmisille, jotka eivät tarvitse alkoholia.
Se on elämässä parempi tie ja onnellisempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383459Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742960Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271864- 651822
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641788- 671563
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901336Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781272Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072