Youtuben K-marketin mainoksista tulee sellanen fiilis, että vain maahanmuuttajat saa alennusta.
Miksi näin?
Pitäiskö mun pistää K-market boikottiin, vai olenko sitten rasisti????
Miksi vain Arman saa alennusta K-marketista?
9
232
Vastaukset
- VIHAANRASISTEJA
Olet rasisti kun edes ajattelet tuollaista!!!
Saatanan RASISTI! - suosittelenvälttämään
Taidat vain olla hieman herkkä? Kaikki maksavat ja paljon kun asioivat K-marketissa.
Tästä huolimatta, laita boikotti pystyy - minulle aivan sama, yksi tampio vähemmän pyörimässä käytävillä.- kadettaako
kun tarvitaan koemaistajia
- nakkisämpylät_mamuille
suv akkien sala liitto !
Itse kävin kaupassa ja jouduin maksamaan ulko maalaisten ruoat ! Suomalaista duuni ukkoa saa syrjiä mutta kun arman tai joku muu mamu menee kauppaan niin heti on suomi naiset pyllyt pystyssä ja suomi ukkeli maksaa ruoat !
Just tän vuoks äänestän vasemmisto liiton li andersson se pistää kuriin suomen juha sipilä ja perus suomalais hallituksen joka roudaa 10^7 mamua tänne per nanosekunti !- ÄidinKieli
Opettele kirjoittamaan ja avaudu sen jälkeen uudellleen. Taidat olla hieman tyhmä? Erisnimet ja yhdyssanat ova vaikeita...
- isämmmaallinen
taidat olla joku mamujen rakastaja isäm maan petturi? ainoastaan yli opisto pellet alkaa inisemään oikein kirjotuksesta suomessa on kirjoitettu miljoonia vuosia suomea että sun kaltaiset yli opisto pellet voi pitää ihan omana tietonansa nuo pään aukomiset!
jussi halla aho on isäm maan petturi joka rakastaa ma muja!
- vaihdankanaavaa
valitettavasti näitä karvaturpia otetaan suomeen, vaihtaakaa mainos, kiitos.
- autistiapina
Kutsuisin sinua rasistiksi mutta todennäköisesti pahottaisit siitä mielesä joten pitää kai jättää kutsumatta.
- jaakkokolmonen
samaa mieltä, näitä ei kaivata, suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395544
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253506Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142750- 472458
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631841Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491780Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201596- 321587
- 211582
- 281530