Onko teillä tiedossa muita foorumeja, missä keskustellaan kielistä. Olen aina pitänyt tämän tyyppiset keskustelut mielenkiintoisina.
Voin itse ehdottaa Lonely Planetin "Speaking in Tongues". Siellä keskustellaan kaiken maailman kielistä ja englannista.
http://thorntree.lonelyplanet.com/categories.cfm?catid=47
Muita keskusteluja?
5
289
Vastaukset
Ainakin news:sfnet.keskustelu.kieli
jota voi lukea myös suoraan selaimella, esim.
sivuston http://www.sfnet.fi kautta (tosin ei toimi juuri nyt jostain syystä).- pilkkuiivari
"Onko teillä tiedossa muita foorumeja, missä keskustellaan kielistä. Olen aina pitänyt tämän tyyppiset keskustelut mielenkiintoisina."
Hassua ja varsinkin tähän aikaan aamusta täällä lueskelen, mutta ajattelin, kun luin tuota edellä lainaamaani, kirjoittamaasi tekstiä, niin tuli mieleen:
"Olen aina pitänyt tämän tyyppiset keskustelut mielenkiintoisina." -Niin tarkoitatko, että sinä olet osallistumalla ja vaikuttamalla keskusteluun, saanut ne pysymään mielenkiintoisena?
Aika metkaa tämä kommunikointi, että minkälaisen impulsin tai assosiaation se saa aikaan. Joskus ei tule niin ajateltuakaan lukemaansa, kunhan lukee vaan. No hyvää jatkoa ja keskustellaan!
PS. Jos olisit vaan sanonut, että pidät tämäntyyppisistä keskusteluista, en olisi miettinyt eikä olisi tullut kaksoisviestiä.- Matti Mainio
(...) "Olen aina pitänyt tämän tyyppiset keskustelut mielenkiintoisina." - Niin tarkoitatko, että sinä olet osallistumalla ja vaikuttamalla keskusteluun, saanut ne pysymään mielenkiintoisena? (...)
Mainiota, Pilkkuiivari. Itsekin kiinnitin huomiota samaan lauseeseen. Muotoilit ihmettelysi diplomaattisen kommunikatiivisesti ja puhuit samalla minunkin puolestani, kiitos. - keskustelija2
Suomen kieli ei ole äidinkieleni. Lause näytti kyllä kummalliselta, mutta en jaksanut miettiä miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142032
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1662028- 77931
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46797Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35756Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156732Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢108723Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30716- 43694
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50664