Onko teillä tiedossa muita foorumeja, missä keskustellaan kielistä. Olen aina pitänyt tämän tyyppiset keskustelut mielenkiintoisina.
Voin itse ehdottaa Lonely Planetin "Speaking in Tongues". Siellä keskustellaan kaiken maailman kielistä ja englannista.
http://thorntree.lonelyplanet.com/categories.cfm?catid=47
Muita keskusteluja?
5
322
Vastaukset
Ainakin news:sfnet.keskustelu.kieli
jota voi lukea myös suoraan selaimella, esim.
sivuston http://www.sfnet.fi kautta (tosin ei toimi juuri nyt jostain syystä).- pilkkuiivari
"Onko teillä tiedossa muita foorumeja, missä keskustellaan kielistä. Olen aina pitänyt tämän tyyppiset keskustelut mielenkiintoisina."
Hassua ja varsinkin tähän aikaan aamusta täällä lueskelen, mutta ajattelin, kun luin tuota edellä lainaamaani, kirjoittamaasi tekstiä, niin tuli mieleen:
"Olen aina pitänyt tämän tyyppiset keskustelut mielenkiintoisina." -Niin tarkoitatko, että sinä olet osallistumalla ja vaikuttamalla keskusteluun, saanut ne pysymään mielenkiintoisena?
Aika metkaa tämä kommunikointi, että minkälaisen impulsin tai assosiaation se saa aikaan. Joskus ei tule niin ajateltuakaan lukemaansa, kunhan lukee vaan. No hyvää jatkoa ja keskustellaan!
PS. Jos olisit vaan sanonut, että pidät tämäntyyppisistä keskusteluista, en olisi miettinyt eikä olisi tullut kaksoisviestiä.- Matti Mainio
(...) "Olen aina pitänyt tämän tyyppiset keskustelut mielenkiintoisina." - Niin tarkoitatko, että sinä olet osallistumalla ja vaikuttamalla keskusteluun, saanut ne pysymään mielenkiintoisena? (...)
Mainiota, Pilkkuiivari. Itsekin kiinnitin huomiota samaan lauseeseen. Muotoilit ihmettelysi diplomaattisen kommunikatiivisesti ja puhuit samalla minunkin puolestani, kiitos. - keskustelija2
Suomen kieli ei ole äidinkieleni. Lause näytti kyllä kummalliselta, mutta en jaksanut miettiä miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522