Ikä
Pituus
Paino
Hampaiden kunto
Muu terveys
Mielenterveys
Hygienia
Sosialiset taidot
Missä kunnossa sinkku on?
33
425
Vastaukset
- Miksikyselettyperiä
Puolet hampaista puuttuu, ylipainoa 30kg, öisin hätistelen pikku-ukkoja haima ja maksa sökönä. Eli kaiken kaikkiaan menee mukavasti
- Höpö1234
160 ja painan 120kg. Hampaista puuttuu puolet ja tekarit tilauksessa..Kalja maistuu ja välillä näen pikku-ukkoja..Ihmisiä kartan kaikin tavoin.liikun vain pimeän aikaan.Suihkussa käyn joka toinen viikko..
- Totuuss
Painan 85 kg, hampaat vinossa ja muu hygienia huippu tasoa.
- nihhhhhhhhhh
Ikä: 24, reilun kuukauden päästä 25
Pituus: 181 cm 5 vuoden takaisen mittauksen perusteella, tuskinpa olen noista ajoista kasvanut
Paino: En ole käynyt vaa'alla kuukausiin, arvaukseni on, että jtn 73 kg ehkä
Hampaiden kunto: Onhan noita reikiä jonkun verran ollut, joita on tarvinnut paikata ja ainakin kerran on tarvinnut antaa juurihoitoa.
Muu terveys: Tällä hetkellä vaikuttaisi olevan ihan ok...
Mielenterveys: Ahdistuneisuus- ja paniikkihäiriötä, sosiaalisten tilanteiden pelkoa, aiemmin myös kahvikuppineuroosia jne. Myös masennus vaivaa ainakin osan ajasta.
Hygienia: En käy joka päivä suihkussa, joten saatan haiskahtaa välillä vähän hielle. Eipä tuolla nyt sinkkuna ole kai niin väliä muutenkaan.
Sosiaaliset taidot: No osaan olla melko ystävällinen ja kohtelias, mutta olen aika huono esittämään rooleja tai pelaamaan valtapelejä jne. Kavereita ei ole ollut enää moneen vuoteen, enkä ole muutenkaan koskaan kokenut kykeneväni integroitumaan mihinkään miesporukoihin, jotka yleensä tuntuisivat sitäpaitsi keskittyvän keskinäiseen kilpailuun, pippelinmittaukseen, pullisteluun, suunsoittoon, nulikkamaiseen perseilyyn jne.
Toisaalta en usko, että sopeutuisin oikein mihinkään naisporukkaankaan, eli en ole mikään varsinaisesti feminiininen mies kuitenkaan. Kyllä mies varmasti on toiselle miehelle kaverina tai ystävänä varmaan yleisesti ottaen se paras vaihtoehto, itse olen tosin hyvin valikoiva mahdollisten kavereiden suhteen. Ei mikään verkostoituminen ole minulle mikään itseisarvo, vaan haluaisin pikemminkin viihtyä jonkun vertaiseni/vertaisteni seurassa. Ikä
-25 eli parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin :)))
Pituus
-185cm
Paino
-Noin 70kg
Hampaiden kunto
-Paikkoja on useita, mutta ulkoisesti ihan normaalit ja siistit hampaat. Pesen kahdesti päivässä.
Muu terveys
-Hyvä, joskin tällä hetkellä olen vähän flunssainen
Mielenterveys
-7 diagnoosia joista yksikään ei ole masennus!
Hygienia
-Alusvaatteet vaihdan päivittäin, päällysvaatteet ovat yleensä puhtaat, peseydyn päivittäin, ja käytän kosmetiikkaa ehkä enemmän kuin keskiverto suomalainen mies.
Sosiaaliset taidot
-Omasta mielestäni ihan hyvät. Ehkä liiankin hyvät että saisi tehtyä vaikutuksen suominaiseen. Pitäisi kai vain kovaan ääneen mölistä jotain turhaa paskaa, niin johan saisi naiset nauramaan. Tai no sellainen heikkous tuli mieleen, että keskusteltaessa mun on vaikea katsoa toista silmiin.- hankimassaa
185/70 ?
Hintelä. Kyllä 185 miehen pitää painaa 90-100 kg. Ei naiset katsele kukkakeppejä. - 345543
hankimassaa kirjoitti:
185/70 ?
Hintelä. Kyllä 185 miehen pitää painaa 90-100 kg. Ei naiset katsele kukkakeppejä.Läskiätmin puheita.
- näinseonbaan
hankimassaa kirjoitti:
185/70 ?
Hintelä. Kyllä 185 miehen pitää painaa 90-100 kg. Ei naiset katsele kukkakeppejä.70 kg on ihan hyvä paino tuon mittaiselle, ellei ole käynyt salilla. 85 kg tai yli on jo helåosti laihaläski tuolla pituudella
- ent.hernekeppi
Itse olen 185 ja painan 91 kg. Läskiä ei ole. Vedän 20 leukaa ja cooperissa 2800. Ikä 47v ja näytän laihalta. Nuorenpana painoin 77-78 ja olin tosilaiha.
- näinonpakkoolla
ent.hernekeppi kirjoitti:
Itse olen 185 ja painan 91 kg. Läskiä ei ole. Vedän 20 leukaa ja cooperissa 2800. Ikä 47v ja näytän laihalta. Nuorenpana painoin 77-78 ja olin tosilaiha.
Sulla on ilmeisesti lihasta keskimääräistä enemmän, jos kerran näytät laihalta, vaikka painoindeksi näyttää ylipainoa.
- sisimmiltäänjyystäri
Periksellä on selvästikin jotain traumoja tuosta hintelästä rakenteestaan. Niitä kompensoidakseen hän on luonut vajakki-mulatti Bickyn sekä läski-Maken hahmot
Jos mies painaa 80 kiloa ja nainen 65 kiloa, mitä autonkuljettaja painaa?
- Teknodonna
Luultavasti sitä naista, jos on pelimiehiä.
😀 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Luultavasti sitä naista, jos on pelimiehiä.
😀Mä en ole millään tavalla puuttunut tähän jännä-episodiin, koska jännässä ei ole minulle mitään jännää.
Jos mennään tähän jännä-maailmaan - sen fiktiivisessä mielessä - niin tuottoisin elämys minulle on ollut jo hyvin kauan leffa Bourne Identity.
Ja kas!
Tuoltahan se taas tulla taapertaa. Oliko se Vitosta vai mitä femmaa?
(hirn) - Buhahaha
Autonkuljettaja paina kaasua ja jarrua, kenties myös kytkintä?
Satunnaisesti myös liftarityttöjä?
Joskus olen lyhyt, joskus olen pitkä, mutta aina seuraan tiukasti kannoillasi. Mikä olen?
- Teknodonna
Varjo
Mulla on tässä nyt muutakin tekemistä kuin tää
😀
- Ulkonäkö-on-kemia
Ika 42, pituus 167cm, paino 86 kg. Hygienia kunnossa ja terve muutenkin. Sosiaaliset taidot on ihan hyvät. En tee alotteita naisille.
-sosiaaliset taidot. Mikä on Annankadun vastakohta?
- Teknodonna
Ai mun pitää olla hiljaa?
(Reps)
😀 - seonsevastakohta
En anna, en kadu..
- Teknodonna
seonsevastakohta kirjoitti:
En anna, en kadu..
Ihanaa tämä ihmiskunnan selväjärkisyys.
Ei vittu mun pitää lähteä taas röökille, tämä vaatii sitä.
(hirn)
.. Varmasti ihan HuippuKunnossa.. Ainahan voisi olla Huonommassakin.. ;P
.. PosiTiivarius on Vain AsenneKyMysys.. Noh, eihän se aina helppoo ole.. Mut kuka on väittänyt, että ElämäOn.. ;D- PalstaTrolli
Ikä: Voin ostaa kaupasta olutta laillisin tempuin
Pituus: Pituus sentteinä on kolminumeroinen luku, jonka summa on 12
Paino: Setä on pullea
Hampaiden kunto: Cosmic secret
Muu terveys: Ei fyysisiä sairauksia ja jaksaa paarustaa metsässä yli 100 km
Mielenterveys: Palstalla
Hygienia: Suihkuhävittäjä, tuo hygienian pahin vihollinen
Sosialiset taidot: Neidilläähh on thosih upeat korvhat, hik! - parisuhdemies-
Olen rapakunnossa koska syön roskaruokaa. En jaksa tehdä kunnon ruokaa.
- paistoinäskenleipää
Nimimerkkisi on parisuhdemies, eikö suhteen toinen osapuoli laita ruokaa.
- Wuuw
Kaikkea noita löytyy, toistaiseksi.
Vaikkei kysyttykään.. - wertrtyr
28
171 cm
64 kg
Ei reikiä, en tupakoi, oiottu on
Ei sairauksia ja syön terveellisesti yrittääkseni ehkäistä elintapasairauksia
Mielenterveys on paskana kiusaamisesta
Hygienia hyvä, käyn joka päivä suihkussa, sillä liikun paljon. Hiuksia ei viitä shampoolla joka kerta pestä
Sosiaaliset taidot huonot; olen arka, ujo enkä ota kontaktia ihmisiin kovin mielelläni - Teknodonna
Olen unohtanut itse kirjoittaa tähän speksejä, koska olen niin hanakka kommentoimaan muita.
Joo siis mä kävin vetämässä jo toisen vitutusröökin, koska nyt vain yksinkertaisesti on sellainen draivi päällä.
(hirn)
https://www.youtube.com/watch?v=MlMj_DBF814- Teknodonna
Ihmiset ovat niin kuin joitain ranskalaisia viivoja ja summittaisia määritelmiä.
Jos mä vastaan kysymykseen, että mikä mun ikä on, niin mun pitäisi sanoa, että olen n. 35 mrd vuotta vanha.
Jos taas mun pitäs vastata, että mikä mun pituus on, niin onko se keskiarvo jostain päivän pituusotannasta, vai vuoden?
Sama painon kanssa.
Hampaat? Siis olenko mä jokin hevonen, vai mikä?
Muu terveys tarkoittaa mulle mun ympärillä olevaa terveyttä, ei omaani.
Mielenterveyskyselyt ovat täällä lähes jatkuvia, tai ainakin primus motor, jos ajattelee, kuten minä ajattelen.
Veden suurkuluttajana en vastaa kysymyksiin taloyhtiössä, jossa suurkuluttajat ovat vähemmistönä.
Sosiaaliset taidot taas tulevat itsestään. En koe niitä ongelmaksi kuin keskustelupalstoilla verbaalisessa muodossa.
(hihitystä) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Ihmiset ovat niin kuin joitain ranskalaisia viivoja ja summittaisia määritelmiä.
Jos mä vastaan kysymykseen, että mikä mun ikä on, niin mun pitäisi sanoa, että olen n. 35 mrd vuotta vanha.
Jos taas mun pitäs vastata, että mikä mun pituus on, niin onko se keskiarvo jostain päivän pituusotannasta, vai vuoden?
Sama painon kanssa.
Hampaat? Siis olenko mä jokin hevonen, vai mikä?
Muu terveys tarkoittaa mulle mun ympärillä olevaa terveyttä, ei omaani.
Mielenterveyskyselyt ovat täällä lähes jatkuvia, tai ainakin primus motor, jos ajattelee, kuten minä ajattelen.
Veden suurkuluttajana en vastaa kysymyksiin taloyhtiössä, jossa suurkuluttajat ovat vähemmistönä.
Sosiaaliset taidot taas tulevat itsestään. En koe niitä ongelmaksi kuin keskustelupalstoilla verbaalisessa muodossa.
(hihitystä)Vielä hetki tästä aiheesta.
Siis mua on aina vituttanut esiintyminen. Netissä ei esiintyminen taas tuota minkäänlaista ongelmaa.
Go figure.
(reps)
- Gnuk
Hehheh...
Ikä- 42
Pituus- olikohan se 162...?
Paino- en ole käynyt vähän aikaan puntarilla, mutta siinä 75 hujakoilla
Hampaiden kunto- ihan ok, kai
Muu terveys- fyysinen terveys ok
Mielenterveys- hullu, mikä hullu
Hygiena- haisen kuulemma hyvälle
Sosiaaliset taidot- vaihtelee, riippuu ihmisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363145Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712768Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641728Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2111712- 601618
- 481299
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831259Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781232Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3121107Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042