Das Model 3

Teknodonna

Skip Ad

Eli pohjanoteerauksia torstaina 5.10.2017 klo 14:05

Tunnen olevani eristetty tai eristyksissä. Tunnen lehtien liikkeen puissa ja tuulen näkymättömän äänen. Toisinaan jopa tunnen, kuinka pyörin planeettani mukana olemattomana pisteenä, häviävänä mitättömyytenä loputtomassa pimeydessä.

Silloin, kun vielä kävelin pitkin loputtomia kenkien kolinoita, ollen esillä, niin pukkareiden kalkatus kävi korviini niin pahasti, että kuurouduin kaikelle sille. Kasvoni tyhjenivät tunteista, mutta sisällä kiehui ja kuohui magma. En koskaan osannut olla nainen naisen siinä merkityksessä. Osasin vain tukkia suuni, kerätä sisäistä painetta ja kuumuutta, tuijottaa peiliin tyhjin silmin ja suunnitella.

Jos en olisi löytänyt sanoja, olisin vetänyt överit, eikä minua, mitätöntä pistettä kalkattavassa maailmassa, enää olisi. Olisi vain tunne lehtien liikkeestä ja ymmärrys pyörimisen tajusta syvällä pimeyden sisällä. Eksyä ulos maneereista, on mittava työ käsille, jotka eivät tiedä mitä tehdä, mitä sanoa tai kirjoittaa, mitä tunnistaa tai tuntea.

(reps)

19

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

Eli mä kävin vitutusröökillä

(hirn)

• Teknodonna

Nyt pitäs ihan oikeesti (aikuusten) rakentaa jonkinlainen välivaiheprotokolla, jolla mä pääsisin pomppimaan kuin pussihyppelyssä tuonne myöhäisempään syksyyn, jolloin vasta olisi mahdollisuus lähteä vittuun tästä tihenevästä pimeydestä.

Ideoita otetaan vastaan?

Kuinka käytän aikanne?

(naurua)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Nyt pitäs ihan oikeesti (aikuusten) rakentaa jonkinlainen välivaiheprotokolla, jolla mä pääsisin pomppimaan kuin pussihyppelyssä tuonne myöhäisempään syksyyn, jolloin vasta olisi mahdollisuus lähteä vittuun tästä tihenevästä pimeydestä.

Ideoita otetaan vastaan?

Kuinka käytän aikanne?

(naurua)

Sinäkin rukkaparka täällä raapustelet (vingutat) liitutauluusi kuin ei mitään.

Siistii

😀

• Vulva sun kraaterissas kiehuu.

• Teknodonna

Mjoo

Olen saunapuhdas.

👍😀

• modelli
        Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Olen saunapuhdas.

👍😀

Hiljaa hullu!

• höyhenvaaka

Jos olis kylmä lonkero, ni rullaisin sillä ohimoitani.

• Teknodonna

Tähän en kommentoi mitään, sillä se on omalla ohimollani.

(Reps)

😀✌

• Varmaatietoakin

Kysy Mieliviiniltä, se tietää kaiken...

• Teknodonna

Okke

Miksi Herolta tulee leffa, jossa ATM tapaa "kuvankauniin" Emilyn?

Ohjelmapolitiikkaa?

👍😀

• eitäällähöpsö
        Teknodonna kirjoitti:

Okke

Miksi Herolta tulee leffa, jossa ATM tapaa "kuvankauniin" Emilyn?

Ohjelmapolitiikkaa?

👍😀

Sen omassa apunurkkauksessa pitää kysyä, se ei jalkaudu rahvaan sekaan...

• Teknodonna

Skip Ad

Hajareisin päälläni polvisteleva mies tyydytti itseään. Hän oli erityisen kiinnostunut minussa “mallin rinnoistani”, eli siis siitä, että rintoja ei käytännöllisesti katsoen ollut olemassakaan. Varsinkaan niitä ei ollut, jos makasit selälläsi. Mies tuli nopeasti. Se oli aika sotkuista, inhottavaa ja limaista touhua. Jäin aika tyhjille, sillä häntä ei kiinnostanut minun tyydyttämiseni. Hän oli täällä tyydyttääkseen itseään. Seksuaalinen aluksemme jäi tuuliajolle lupaavasta alusta huolimatta. Syntyi vaivautuneisuuden tiloja, erilaisia kiireympyröitä ja ajatuksia siitä, että jotain älyllisempääkin voisi tehdä.

En harrastanut minkäänlaista seksiä puoleentoista vuoteen. Keskityin vain ylläpitämään ulkonäköäni ulkonäköpainotteisessa maailmassa. Se oli mielenkiintoisen pakkomielteistä ja vaihtoehdotonta. Lisäksi ulkonäöllä ei ollut mitään järkevää tavoitetta, kuten ei aamun valaisemalla kaupungin siluetillakaan ollut. Se oli kaunis ja herkkä, mutta aivan turha. Se oli itseään varten, ja jos näin oli, olin minäkin vain itseäni varten. Tietääkö valkoinen ruusu ikkunalaudalla olevansa valkoinen ruusu, vai ei?

Istun nykyään usein vaatehuoneessa kirjoittamassa. Pidän siitä, että seinät ovat lähellä ja ikkunoita ei ole. Pidän kohtumaisesta olotilasta vaatimattomalla jakkaralla, jonka päällä on mielestäni mukava naputella sanoja paperille kenenkään häiritsemättä. Vaatehuoneessa on ilmastointiventtiili, josta toisinaan kuuluu kolinaa. Lisäksi minulla on täällä pistorasia, johon voin kytkeä läppärin. WLAN toimii nopeasti ja moitteettomasti, jos en satu tietämään, oliko jokin sana yhdyssana vai ei.

Vaatehuone on naiselle se tärkein paikka koko olemassaolon kudoksessa. Se ei ole keittiö, vaan huone täynnä naamiaisasuja. Vaatehuoneeseen liittyy puhtauden tuoksu, järjestys ja lievä hajuveden etäinen humina. Omasta mielestäni pukeutuminen on halpaa. Naisten vaatteet eivät maksa kuin siinä mielessä paljon, että niitä ostaa paljon. Tila on kuitenkin loogisin ongelma, sillä on erittäin vaikea luopua mistään, joten järjestystä on kohennettava tai lisätilaa hankittava. On käytettävä jokainen neliösenttimetri hyväksi. Oli opittava pakkaamaan asioita niin pieneen tilaan, että ne lähes katosivat tiivistyessään, viikkautuessaan ja limittyessään, lokeroituessaan. Ne olivat yhä paikalla, mutta vain siinä ja siinä kohtaa todellisuutta, josta kykeni myös sammuttamaan lähtiessään valot.

Eteisessäni on seinän kokoinen peili, jonka ilmestyminen siihen on ollut jo pitkään mysteeri. Brysselissä asuessani huomasin, että muuttaminen tapahtuu nosturilla kadunpuoleisten ikkunoiden kautta. Portaissa ei kuljeteta mitään. Luultavasti jättimäinen peili on tuotu rakennukseen jo sen valmistumisvaiheessa, eli vuonna 1932. Sen verran säntillisiä asukkaita, että peili on yhä ehjä. En todellakaan osaa sanoa, että onko Madridista ostettu alusasusetti hintansa väärti, sillä se on päälläni ensimmäistä kertaa. Se on hyvin... espanjalainen, ultramusta. Vaatehuone oli oksentanut sen kädelleni, sillä vaatehuoneellani on omituinen huumorintaju, jota se piilottelee unohdetuissa paperikasseissa, jotka ovat kuin muistojen arsenaali, suurteos ja kaikki Karamazovin veljesten keskustelut yhteensä. Sivu tolkulla selitystä siitä, missä mikin ajatus on ollut, kun se kassiin myyjät toimesta sujautettiin. Rinnoilleni ei mikään liivi mahda juuri mitään. Oli kuviteltava ne suuremmiksi, jotta niille ei roiskittaisi ihmiskunnan helmeilevää kuraa.

(hirn)

• Teknodonna

Kävin pummaamassa naapurista aamusavut. Neidillä oli seuraa, sillä ei pyytänyt jutustelemaan eikä aamukahville. Minusta tällainen on hieno juttu, jos sen osaa coupata. Hän kyllä osaa. Ei otettu aiheeksi, vaikka hän kyllä älysi, että minä älysin hänen älyävän älyämiseni.

Sanattomat sopparit kaikessa yhteisymmärryksessä ovat superlatiiveja.

(hirn)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Kävin pummaamassa naapurista aamusavut. Neidillä oli seuraa, sillä ei pyytänyt jutustelemaan eikä aamukahville. Minusta tällainen on hieno juttu, jos sen osaa coupata. Hän kyllä osaa. Ei otettu aiheeksi, vaikka hän kyllä älysi, että minä älysin hänen älyävän älyämiseni.

Sanattomat sopparit kaikessa yhteisymmärryksessä ovat superlatiiveja.

(hirn)

Hetki naapurissa

En yleensä retostele toisten elämällä, koska omassa on niin paljon materiaalia. Mutta huomiolle pantavaa naapurissani on hänen eloisuutensa, lyhyytensä ja naismaisuutensa. Siinä missä oma eloisuuteni netissä on eloista, niin siviilissä se on aneemista. Ehkä ajattelan ja katselen liikaa. Ei siis, etteikö naapurini ajattelisi ja katselisi, vaan että hän katselun ja ajattelemisen välissä ehtii myös ottaa kantaa. Lisäksi hänellä on aivan sairaan kauniit ja pyöreät rinnat ja vitun tiukka asenne "juttuihin".

Ihana ihminen.

Itse olen pervojen runkkausmateriaalia... tyyliin.

(naurua)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Hetki naapurissa

En yleensä retostele toisten elämällä, koska omassa on niin paljon materiaalia. Mutta huomiolle pantavaa naapurissani on hänen eloisuutensa, lyhyytensä ja naismaisuutensa. Siinä missä oma eloisuuteni netissä on eloista, niin siviilissä se on aneemista. Ehkä ajattelan ja katselen liikaa. Ei siis, etteikö naapurini ajattelisi ja katselisi, vaan että hän katselun ja ajattelemisen välissä ehtii myös ottaa kantaa. Lisäksi hänellä on aivan sairaan kauniit ja pyöreät rinnat ja vitun tiukka asenne "juttuihin".

Ihana ihminen.

Itse olen pervojen runkkausmateriaalia... tyyliin.

(naurua)

Oven sulkeuduttua kääntyi vierailija kannoillaan, ja astahti kohti omaa oveaan mielessään seksi ja rakkaus, suhdekiemurat ja epätoivo, riidat ja pettymykset, väkivalta. Orgastiset kasvot vääntelehtivät hänen näkökentässään. Ne voisivat olla kenen tahansa kasvot. Vaikka hänen itsensä kasvot.

Vuoteessa puhutaan, suudellaan ja nauretaan. Elämä maistuu elämälle, kun se maistuu toisen ihmisen huulille. On hyvä olla.

Vierailija on vierailulla omassa kehossaan. Hän makaa pitkin pituuttaan ja katselee seinää, jonka takana elämää on.

(hihitystä)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Oven sulkeuduttua kääntyi vierailija kannoillaan, ja astahti kohti omaa oveaan mielessään seksi ja rakkaus, suhdekiemurat ja epätoivo, riidat ja pettymykset, väkivalta. Orgastiset kasvot vääntelehtivät hänen näkökentässään. Ne voisivat olla kenen tahansa kasvot. Vaikka hänen itsensä kasvot.

Vuoteessa puhutaan, suudellaan ja nauretaan. Elämä maistuu elämälle, kun se maistuu toisen ihmisen huulille. On hyvä olla.

Vierailija on vierailulla omassa kehossaan. Hän makaa pitkin pituuttaan ja katselee seinää, jonka takana elämää on.

(hihitystä)

Itselleni ei seksistä tule mitään hyvää mieleen. Seksi on väkinäistä, ahdistavaa, pakonomaista ja kaiken lisäksi epäeroottista, eläimellistä ja karkeaa. Yksinkertaisesti lakkaa olemasta olemassa, kun ryhtyy pikapanoon jossain kämäsessä vessassa.

No, ei tuo viimeinen nyt ihan siitä kämäsimmästä päästä ollut, mutta jotain sellaista kuitenkin.

Romantico

Misu oli aika huteran oloinen, mutta ihan pantavan näköinen. Se tykkäs siitä, että sen hame nostettiin ylös, sen pikkarit laskettiin alas, ja siihen vain survaistiin sisään.

Näkeehän sen jo naamasta. Sehän nauttii tästä.

Ei siis mitään vitun ylimäärästä, vaan vain kliininen suoritu,s ja sitten adios Lolita.

(hihitystä)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Itselleni ei seksistä tule mitään hyvää mieleen. Seksi on väkinäistä, ahdistavaa, pakonomaista ja kaiken lisäksi epäeroottista, eläimellistä ja karkeaa. Yksinkertaisesti lakkaa olemasta olemassa, kun ryhtyy pikapanoon jossain kämäsessä vessassa.

No, ei tuo viimeinen nyt ihan siitä kämäsimmästä päästä ollut, mutta jotain sellaista kuitenkin.

Romantico

Misu oli aika huteran oloinen, mutta ihan pantavan näköinen. Se tykkäs siitä, että sen hame nostettiin ylös, sen pikkarit laskettiin alas, ja siihen vain survaistiin sisään.

Näkeehän sen jo naamasta. Sehän nauttii tästä.

Ei siis mitään vitun ylimäärästä, vaan vain kliininen suoritu,s ja sitten adios Lolita.

(hihitystä)

Taas naisten kanssa häärätessä sitä ollaan yleensä hieman enemmän läsnä. Naiseus vaatii paikallaoloa ja intensiivistä kehonkielen tulkintaa. Nainen on kuin monimutkainen ja herkästi käsiin hajoava yhtälö, joka voi myös tulla äkkiä silmille.

Nainen on kuin epästabiilia räjähdysainetta. Ei sellaiseen survota mitään, paitsi kuin erittäin harvinaisissa nyrkkitappelutapauksissa.

(hihitystä)

• Teknodonna

75A

75A on räjähdysainetta, jota voi hakata vasaralla ja jonka voi vaikka sytyttää tuleen, eikä se tömähdä.

On kokeiltu.

Kuinka kummassa olen joutunut tällaiseen tilanteeseen, niin se on sitten oma tarinansa. Itse mielelläni sepustan tarinoita, sillä elämä tuolla vaatehuoneen ulkopuolella on niin kammottavaa, etten halua ottaa siihen millään lailla osaa.

(reps)

• Teknodonna

Kyllä mulla on täällä näiden ritareiden seassa sitten kuppanen olo.

Kyllä mä oon sitten surkea.

(reps)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      136
      3185
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      272
      2794
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1738
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      215
      1737
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      60
      1638
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      48
      1330
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1269
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1242
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      316
      1120
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1042
    Aihe