kun ei puhuta tai no ei laiteta alastomien naisten kuvia ja pimppi kuvia tisseistä ei kuvia ei pepuista kuvia niin kyllä olisi kiva katsella naisten kuvia ja vertailla onko sama naismaku tai kuka laittaa seksikkäimmän naisen kuvan niin tosi tylsä sivu
mikä palsta tämä oikein on
ei.mitään.kivaa
4
81
Vastaukset
Olen kelannut ihan samaa, jos nyt ihan ei heti ekassa postauksessa tarttis laittaa kuvaa omasta fjöösasta, niin ainakin sitten tokassa viimeistään. Ja muutenkin olisi hyvä tiedostaa se, että kuka on palstan seksikkäin nainen, koska kyseinen asia on juuri nyt ajan kohtaista.
- kaisanoasaa
Naiset niin rumia etteivät kehtaa kuvia laittaa
- Maisteri_Bubbelström
Täällä on vaan meitä yliopistobubbeleita. Meillä kikkelit haisee kakalle eikä naiset kiinnosta, olemmehan sentään maistereita ja bubbeleita!
- idolit
Palstan miehillä on ainakin sama miesmaku. Tykkäävät ja ihannoivat jännämiehiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665565Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932902- 2742591
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212150Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611734Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571313Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131193- 881155
- 901136