Miehet keksivät lisää tekosyitä raiskaamiselle

sydämentuska

19

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neonsairaita

Mutulmaaneilla on kummallisia oletuksia.

• prinsessa.ja.herne

Mitä jos tämä Arvida ei laittaisi kuvia perseestään someen, karvoilla tai ilman?

• Pillujen--asiantuntija

Parisuhteessakin jännämiehet raiskaa naisiaan paljon.

• näinmeillä

Naisethan nauttii seksistä jännämiesten kanssa. Raiskausta ei silloin ole. Pillu kostuu eikä raiskaus ole raiskaus vaikka mies sen sellaiseksi luulee.

• pullamössöjenyleistys

Miksihän vitussa yleistät, todella sikamaista ja alhasta sellasia miehiä kohtaan jotka kunnioittavat naista erittäin paljon, eivät koskaan ahdistele, ovat miehiä ja kohtelevat naista niinku pitääkin eli välittävästi ja huomioimalla, keskustelemalla, kuuntelemalla naista, vittuako tässä enää ees ettimään elämänkumppani, luulin että kun tulee 30 täyteen niin ikäiseni naiset olisivta jo aikuisia, eivät pistäisi mahdottomia kriteerejä miehen suhteen, tunnistaisivat aidon miehen, oikealla ja terveellä itsevarmuudella ja itsetunnolla varustetun vaan ei, alanki ettimään 45-50 vuotiaita naisia, ehkä he ovat jo aikuistuneet, eikä mulle tarvi olla ku oma ittensä ja sellanen jolla on älyä ja realismia elämää kohtaan.

Enkä ole katkera, en luule olevani universumin lahja naisille, ihan tavallinen mies jolla on ollut elämässä tos rankkoja juttuja, siitä huoliamtta pystyn edelleen rakastamaan pyytettömästi, näyttämään myös kiltin ja herkän puoleni sekä olemaan rehellinen itelleni ja muille.

Kuitenkaan ettei vaa niillä joilla tää kolahtaa ala kitinä niin ei, en ole nyhverö kynnysmatto lammas mies, kuitenkin osaan käyttäytyä, jso tarve vaatii puolustan kyllä itseäni, lähimmäisiäni ja naista kuolemaan asti.

• Tämä lause on lähempänä totuutta. Naiset keksivät lisää tekosyitä tullakseen raiskatuksi. KÖYHÄ JA RUMA RAISKAA, rikas ja komea rakastelee ihanasti:D

• siinäkanspenikka
        modelli kirjoitti:

Tämä lause on lähempänä totuutta. Naiset keksivät lisää tekosyitä tullakseen raiskatuksi. KÖYHÄ JA RUMA RAISKAA, rikas ja komea rakastelee ihanasti:D

Ja tuo sun kommenttis kuuluu samaan idiootti kommentti kastiin kuin aloittajan, yleistystä, ei kaikki naiset ole samanlaisia ja raiskaus ei ole asia jolla vitsailisin, en vihaa naisia jos sitä luulet enkä ole katkera, enkä sillä vaivaa päätäni että joku ns jännämies saisi naisen mutta minä en, on vaan väsyny välillä kun huono tuuri käyny mutta sen verran itsevarma olen ja osaan itteänikin arvostaa ja rakastaa että tiedän että sen ihanan naisen löydän kyllä ihan oikeessa elämässä niinku oon ennenki löytäny että mua ei tosiaankaan pelota mitkään jännämiehet tai rikkaat.

• Karvanen nainen.. Hyi helevetti.

• äidillesikin

Sellaista se oikeasti on. Naisillekin kasvaa karvoja.

• Samat sanat, nyt meni juomahalut!

• Wuuw
      • No kainalopuskat... no mieti hei! Vähemmästäkin listitty. Varuilta vaan nirri pois tuheikkokainaloilta...sehän voi tarttua.

• Wuuw

Motiivi..
        Hätönen kertoo saaneensa jopa useita tappouhkauksia.

"- Kolme viikkoa sitten sain useita tappouhkauksia sekä suoria kehotuksia “päästää huora päiviltään”. Tänään sain nämä viestit, jotka on murto-osa niistä, joita vastaanotan sen takia, et olen nainen julkisessa ammatissa.

- Se viha ja arvostelu mitä työni puolesta saan, on useimmiten sidottu mun naiseuteen. Se on pelkästään väärin. Nää tyypit haluavat saada mut ja monet muut naiset epäilemään meidän omaa arvoamme, ammattitaitoamme ja älykkyyttämme, Hätönen kirjoittaa."

• Wuuw
        Dissident kirjoitti:

No kainalopuskat... no mieti hei! Vähemmästäkin listitty. Varuilta vaan nirri pois tuheikkokainaloilta...sehän voi tarttua.

Kyllähän Suomessakin naisia on listitty liian lyhyiden hiusten takia ja housujakin ne kehtasivat käyttää.
        Hennalan vankileirillä.

• Wuuw kirjoitti:

Kyllähän Suomessakin naisia on listitty liian lyhyiden hiusten takia ja housujakin ne kehtasivat käyttää.
        Hennalan vankileirillä.

Juuh. Ja keskiajalla zipilät tekevä naikkonen ois porukalla poltettu noitana. Aattele miten hyvä sinäänsä nyt. Saat liihotella ihan rauhassa...kunhan sheivaat kainalot. Hih

• Wuuw
        Dissident kirjoitti:

Juuh. Ja keskiajalla zipilät tekevä naikkonen ois porukalla poltettu noitana. Aattele miten hyvä sinäänsä nyt. Saat liihotella ihan rauhassa...kunhan sheivaat kainalot. Hih

Koita tässä nyt olla vakavana.. 🤡

• Wuuw
        Wuuw kirjoitti:

Koita tässä nyt olla vakavana.. 🤡

Sitä paitsi mä kyllä sheivaan kainalot ja niin pitäis miestenkin tehdä. Ällöttää ajatuskin, että sinne karvatuheron sekaan pyörittelee dödöä, ja sitten pitäis vielä mennä kainaloon..Taidankin alkaa lähettää tappouhkauksia kaikille kainolokarvaisille miehille..

Zipilällä on nyt uusi missio. Zädäm!

• Wuuw kirjoitti:

Sitä paitsi mä kyllä sheivaan kainalot ja niin pitäis miestenkin tehdä. Ällöttää ajatuskin, että sinne karvatuheron sekaan pyörittelee dödöä, ja sitten pitäis vielä mennä kainaloon..Taidankin alkaa lähettää tappouhkauksia kaikille kainolokarvaisille miehille..

Zipilällä on nyt uusi missio. Zädäm!

Ups...saattaa sänki olla...aloita etelästäpäin. Mä joudun vielä vaahteraa pilkkomaan. Palataan.

• mitä.ihmettä.taas

Kun näin tuon uutisotsikon, minut valtasi ensisijassa hämmennys.

Kyseiset miehet siis tarvitsevat karvaisen jalan, jotta kiihottuvat seksiin ja jopa rikolliseen sellaiseen? Tunnen itseni tosi vanhan koulukunnan ukoksi, kun minulla tuo karvajalka aiheuttaa täysin päinvastaisen vaikutuksen.

Kovin erilaistuva on maailma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      132
      2929
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      255
      2570
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1688
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      191
      1595
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1542
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1209
    7. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      43
      1185
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      1181
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      296
      1012
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1012
    Aihe