Turun Sanomat skriver: Ruotsalaislentokoneet harjoittelevat Suomen puolustamista
Vad gjorde ryssen som fennulina så vurmar för, för en tid sedan i sina övningar? Tränade de möjligtvis på att bjuda grannländerna på aktivitet där grannarna verkligen kan testa sitt försvar?
Georgien, Ukraina och några fler försvarar sig ensamma dagligen mot stråtrövarna från öster.
Lyckligtvis finns det någon granne till Finland som har något annat än stöld i tankarna.
SFP:s försvarsarbete har burit frukt
14
129
Vastaukset 14
- knjbhvgfc
Fint med goda grannar där samarbetet löper bra.
- ocksågranne
Vill inte Putin delta ?
Peppu-Reino kirjoitti:
Den sovjeten är mera för att erövra.
Ruotsalaiskoneita jouduttiin odottamaan vuosikaudet, kunnes Persut tulivat hallitukseen.
Jussi Niinistö puolustusministerinä hoiti asian, joka Elisabeth Rehn, Stefan Wallin ja Carl Haglund puolustusministerinä jättivät hoitamatta. Ruotsalaisille pitää puhua englantia, niin asiat hoituu. Finlandssvenskaa puhumalla ne vain nauraa!
- VuodenVitsi
Hehheh!? Ruotsalaiset ovatkin aina olleet kovia Suomen puolustajia VAIN rauhan aikana! :-)
- ingakrig
Svenskarna är bra på att föra dialoger med grannländerna.(någon fenno påstod att det är viktigt )
-Turun Sanomat skriver: Ruotsalaislentokoneet harjoittelevat Suomen puolustamista
Opettelisivat ensin hereillä oloa.
http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/2013042216931865_ul.shtml
Sovjetslickarna fick tydligen löptid då Sverige igen en gång konkret visade var det står i förhållandet till Finland. Det är något helt annat än fennonas älsklingslands ständiga kränkande av finskt luftrum och territorialvatten.
- ensamtmajestät
De har sina privata övningar ?
- bätrefolket
Sverige var så vänlig mot Finland, att dom skickade 30000 unga muslimmen till oss.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on211351Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1701072Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041070- 65785
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57762Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51761Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28731Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47714- 51669
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee563634Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30617Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32602- 84588
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20573- 31551
- 7544
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14525- 43523
- 44511
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81499