Dark fearilla ei ole koskaan ollut naisia

kaikysyäsaa

Kuitenkin se haukkuu naisettomia miehiä palstalla. Melkoinen luuseri neitsyt setä joka haukkuu naisettomia miehiä vaikkka itsellään ei ole kokemusta naisista. Pistäppä nyt todeisteet dark niistä naisistasi, et pysty koska sulla ei ole kokemusta naisista?

16

150

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukavaann

Tunnetko henkilökohtaisesti kyseisen "henkilön"? Ei ehkä kannata ottaa niin tosissaan kenenkään profiileja.
      Kyse voi olla myös nuoresta tytöstä tai seitsemänkymppisestä mummosta. Voi olla myös se miksi on itsensä kuvannut. Ei voi tietää.

• Tarkennus

On kuvannut ja lähettänyt kuvan itsestään vain miespuolisille palstalaisille.

• Sellainenmies
        Tarkennus kirjoitti:

Juu sehän kuva pyöri täällä palstalla pari vuotta sitten. Sellainen päälakikalju hevari muka olevinaan...

• kukavaann
        Tarkennus kirjoitti:

Onhan niitä kuvia... ja kuvia.

• Sellainenmies kirjoitti:

Juu sehän kuva pyöri täällä palstalla pari vuotta sitten. Sellainen päälakikalju hevari muka olevinaan...

Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies.

Kyllä mulla on naisia ollut elämäni aikana, mutta en mä ala tänne mitään heidän nimiä, kuvia tai mitään yhteysietoja laittamaan.

• Näinkö.tosiaan
        Sellainenmies kirjoitti:

Onko DarkFear tosiaankin ihan kalju? Sehän on aina vannottanut että omistaa paksun ja vahvan tukan.
        Mutta luulo ei ole sitten näköjään tiedon väärti.

• Näinkö.tosiaan kirjoitti:

Onko DarkFear tosiaankin ihan kalju? Sehän on aina vannottanut että omistaa paksun ja vahvan tukan.
        Mutta luulo ei ole sitten näköjään tiedon väärti.

Niin mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies.

• ei-vaaraa

Dark on mielenterveysongelmainen joka luulee olevansa kovakin panomies.

• hienoahienoa

Jos tuo pitää paikkansa, niin tuo mies enemmän tai vähemmän vihaan itseään. Hän on itse ätmi ja projisoi vihan itseään kohtaan muihin ätmeihin, koska näkee itsensä, jota vihaa, ätmeissä. Ymmärsinkö nyt tämän termin oikein? Jos en, niin korjatkaa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Projektio_(psykologia)

• Tietäjä-

Dark oli palstalla jo 10 vuotta sitten nimellä surunveri

• tämä-selvä

Darkin ainoa naiskokemus on kun dark meni koululääkärille 13 vuotiaana ja lääkäri pyysi näyttämään pippeliä. Lääkäri pelästyi sillä eihän se ollut kasvanut lainkaan ja näin olleen dark ei ole koskaan uskaltanut lähestyä naisia. Dark on aina sanonutkin että naiset ajattelee kaikkea negatiivista yksinäisestä darkista.

• Nyt saa loppua tollanen paskanpuhuminen mun frendistä DarkFearista! Silloin kun hän asui vielä Turussa, niin näin useammankin kerran kun DarkFear vietti aikaa suunnilleen oman ikäisten (parikymppisten) naisten kanssa.

• Vaikea uskoa, että miehellä jolla on "Pirlo tukka", ei muka olis tai ollut muka naista/paljon naisia. Mielestäni mies jolla on paljon naisia, ei niillä kersku.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4736
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1773
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1732
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      167
      1557
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      201
      1242
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1169
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      206
      1158
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe