Onko Kuu projektio?

NakitHernesopassa

11

147

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ressu1

jep nasa on yli 10.000 projisoinut kuuta taivaallemme..taitaa olla ensimmäiset kirjoitukset kuusta noilta ajoilta...

• ParempiProvoEnsiKerralle

Projektio, joka aiheuttaa mitattavissa olevan vuorovesivoiman ja onnistuu estämään taakseen jäävän Auringon valon näkymisen Maan päällä auringonpimennyksen aikana? Juuei. Parempi provo ensi kierrokselle.

• Trollotilollolloo

HÖLMÖ!!
        Tottakai se AURINKO on ihan samanlainen projektio!
        Sen takia se kuuprojektio pystyy peittämään sen!

:D

PS: Alottaja. Hakeudu hoitoon. Vielä kun kerkeet. Sun viimesille aivosoluille saattaa olla vielä jotain tehtävissä?

• tämäkinvielätänään
        Trollotilollolloo kirjoitti:

HÖLMÖ!!
        Tottakai se AURINKO on ihan samanlainen projektio!
        Sen takia se kuuprojektio pystyy peittämään sen!

:D

PS: Alottaja. Hakeudu hoitoon. Vielä kun kerkeet. Sun viimesille aivosoluille saattaa olla vielä jotain tehtävissä?

Myöhäistä.Aloittaja on kussut viimeisenkin aivosolunsa keskikaljapöhnässä,mitään ei ole enää tehtävissä.Ja taas on yhteiskunta saanut yhden vajakin lisää elätettäväksi.

• Minämahtimies

Kyllä se tavallaan on prjojektio. Aloittaja ei maininnut sanallakaan Nasasta.

Koko universumi on keinotekoinen ja virtuaalinen todellisuus. Ei teidän aivot riitä ymmärtämään tätä tosiasiaa. Kaikki mitä ymärrätte on vain opeteltuja asioita.

• vellipää

On ne vaan taitavia tekemään nuo japanilaiset - eiku kiinalaiset nykyään noita projektoreita.
      Se kyllä näyttää tuolla taivaankannella ihan aidolta kuumollotukselta, mutta kyllä se sittenkin taitaa olla projektoreilla heijastettu feikki. Jatkokymysys kuuluukin, onko sen profiloitumisen hoitaneet nassaulaiset vai kiinalaiset ?

• Yleisneron Walter Russellin mukaan koko elämä on projektiota, ja aurinko on tavallaan kuin projektorin lamppu. Ilman valoahan, me emme voisi nähdä mitään. Einstein sanoi myös että aika/liike on illuusiota.

• EnsioKarpo

Aika vapaasti suapi ja voipi heitellä mitä vana kun ei kukaan tiedä hölkäsen pöläystäkään missä me oikeastaan olemme.

• Tarkkuusinstrumentti

Kyllä minä ainakin tiiän tismalleen missä mä olen!
        Mä kirjotin sen oikeen lapulle ylös, että muistan.
        Siinä on nuoli, ja sit siinä lukee: "Olet tässä!" :P
        Kerran kyl pääs käymään silleen, että se lappu hävis, ja mä olin ihan hukassa kunnes löysin sen.

• helppoakunosaa

Onhan se, koska maapallokin on projektio.

• VääräPaikka

Jos teillä siellä kaupungissa Kuu on projektio, niin muuttakaa ihmeessä maalle.
      Tapani Kansa toteaa, että vanha kunnon Kuu paistaa vain maalla.

"En enää lähde kaupunkiin...

Vain täällä tuoksuu havupuu
      Ja paistaa vanha kunnon kuu
      Se onkin onni, että saan
      Taas maalla kuuta tuijottaa ja rakastaa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      17
      1244
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1161
    3. 64
      1140
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      87
      991
    5. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      979
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      63
      971
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      927
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      180
      874
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      80
      801
    10. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      761
    11. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      40
      723
    12. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      616
    13. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      57
      614
    14. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      608
    15. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      47
      592
    16. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      40
      582
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      83
      558
    18. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      534
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      51
      519
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      295
      506
    Aihe