Miksi älykäs ihminen alkaa sarjamurhaajaksi tai politiikoksi? Onko ns. tavallinen elämä liian tylsää älykkäälle ihmiselle?
Älykkyys ja hulluus käsi kädessä
9
336
Vastaukset
- jhgijkhygiueyi
Sarjamurhaajien korkeampi älykkyys on pelkkä myytti, Hollywoodin levittämä urbaanilegenda jota ei ole voitu tutkimuksin vahvistaa todeksi. Taas poliitikot... no, sanotaanko että kukaan ei ole todistanut niillä olevan korkemman tason tietoista ajattelukykyä ensinkään.
Ne älykkäät ei oo vaa jääny kiini, ja siks niistä ei tiedetä et ne olikii sarjamurhaajii.
Poliitikot on tylsii paskoi!- gfds
Enpä usko. Tyhmä jää liian helposti kiinni ja ura sarjamurhaajana tyssää alkuunsa.
- hfmfx
Jossain luki joskus että normaalia korkeampi ja matalampi älykkyysosamäärä aiheuttaa ongelmia. Iso osa sitten kuuluu johonkin siihen keskikastiin. Kyllähän talous-ja taiderikokset vaatii toisenlaista "älykkyyttä" verraten johonkin toisen hakkaamiseen.
- Näinhän_se_on
minkkilaukku kirjoitti:
Taiderikokset,... salli mun nauraa. Ai et kopioi jonku vitun töherryksen? Ei saatana!
Niin, eihän taideväärennöksillä mahdolliset pieniriskiset sadattuhannet, miljoonat tai jopa kymmenet miljoonat idiootteja toki kiinnostakaan, vaan tekijällä pitää olla älyä.
- Älä_nyt
Murtautuvathan idiootit sentään kioskeihin ja pöllivät tupakkaa sekä keskikaljaa. Eivät he ihan saamattomia ole.
Itse en pyri poliitikoksi vaan kansan edustajaksi. Tyhmä saa olla, mutta ei viisas. www.sdl.fi
- Lähetti2
Olen allekirjoittanut toisen asteen tiedettä opistossa, jonka nimi oli pa kerran en tiedä mutta tuntuisi siltä, että olen ehkä erehtynyt. Nimittäin jos psykologia on tiedettä ja sitten jo toiseenm aiheeseen.
Med Börjare, vil du ha kaffe? Ja, tack so much. I am a svenska film production. Nej, jag inte behöva anglestad verkstykloda. Min verktygsloda innehåller olika verktyg. Exsample hammer och skurvmejssel. Hammer men inte behöva.
Ja se tällä kertaa on sitten melko lailla en tiedä pitää katsoa ettäjottakoska kun kunnes jos vaikka kui ellei jollei nämä nuo ne tämä tuo se, tämä tuo se kylläkin kuuluu nämä nuo ne eteen. Ska vi du ha måste? Ja, till måste. På svenska finland filmprodukter är olika film. Exsample på olika verktyg.
Mööh, olen huippuälykäs yksilö. Huppu, huipp, huip hui hu h ... ? Esitin kysymyksen, kuka keksi painovirheen. Ja sain vastauksen huipp. Olen aivan varma, että måste kaffe. Jag didikare till måste kaffe. Kaff, kaf, ka k.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633792Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091403- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839- 65831
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827