Sisäsiittoisuuden ongelmat todiste rappetumisesta

kiistaton.todiste

Vedenpaisumuksen aikoihin vielä geenistö oli sen verran hyvässä kunnossa, että sukulaisten kanssa lisääntyminen ei tuottanut mitään haittaa, vaan päinvastoin näin syntyneet ihmiset elivät satoja vuosia, kuten Raamattu kertoo.

Syntisyys on kuitenkin koko ajan johtanut uusien geenivikojen syntyyn ja nyt perimä on sellainen, että sukulaisten kesken lisääntyminen johtaa heti hirveisiin ongelmiin.

Evoluutiotieteilijät haluavat johtaa ihmisiä harhaan ja syöttävät heille pajunköyttään pitääkseen ihmiset syntisinä. He ovat sielunvihollisen asialla kalastamassa ihmisiä kadotukseen!

10

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Vedenpaisumuksen aikoihin vielä geenistö oli sen verran hyvässä kunnossa..."

      Ja tuosta sinulta löytyy jotain dataa vai tuntuuko sinusta vain siltä?

      • kiistaton.todiste

        Raamattu kertoo selvästi näin olleen ja tiedämme sen muutenkin. Eihän tässä oltaisi, jos geenistö ei silloin olsi ollut hyvässä kunnossa!


      • kiistaton.todiste kirjoitti:

        Raamattu kertoo selvästi näin olleen ja tiedämme sen muutenkin. Eihän tässä oltaisi, jos geenistö ei silloin olsi ollut hyvässä kunnossa!

        Eli sinusta vain tuntuu siltä. Olet mutu tiedemies-wannabe.


    • VankkaTodiste

      Eloton aine voi muuttua elolliseksi. Todistaa Kalevala.

      "Hiiet hirveä rakenti, juuttahat poroa laati:
      pään panevi pökkelöstä, sarvet raian haarukasta,
      jalat rannan raippasista, sääret suolta seipähistä,
      selän aian aiaksesta, suonet kuivista kuloista,
      silmät lammin pulpukoista, korvat lammin lumpehista,
      ketun kuusen koskuesta, muun lihan lahosta puusta.

      Hiisi neuvoi hirveänsä, porollensa suin puheli:
      "Nyt sie juokse, hiitten hirvi, jalkoa, jalo tevana,
      poron poikimasijoille, Lapin lasten tanterille!
      Hiihätä hikehen miestä, Lemminkäistä liiatenki!"

      Siitä juoksi hiitten hirvi, poropeura poimetteli
      Pohjan aittojen alatse, Lapin lasten tanteritse:
      potkaisi koasta korvon, kaatoi kattilat tulelta,
      lihat tuhkahan tuherti, liemet lietehen levitti."

      • kiistaton.todiste

        Pakanoiden höpinöitä. Menee samaan sarjaan monen tieteellisen hupatuksen kanssa.


      • OppiaOnttoonKalloon
        kiistaton.todiste kirjoitti:

        Pakanoiden höpinöitä. Menee samaan sarjaan monen tieteellisen hupatuksen kanssa.

        Ei vaan menee ihan samaan sarjaan Raamatun kanssa! :)

        Sä voit verrata tota ylläolevaa, Raamattuas, ja tätä "tieteellistähupatusta" toisiinsa, ja fundeeraa iha keskenäs et kummassa on enemmän samankaltaisuuksia? :)

        "The Big Bang theory is the prevailing cosmological model for the universe from the earliest known periods through its subsequent large-scale evolution. The model describes how the universe expanded from a very high density and high temperature state, and offers a comprehensive explanation for a broad range of phenomena, including the abundance of light elements, the cosmic microwave background (CMB), large scale structure and Hubble's law."

        PS: poistin tosta noi viittausnumerot suosiolla turhina, koska et sä olis niistä tajunnu yhtään sen enempää, ku sika hopeoidusta älykellosta! :/


    • Et osaa selittää, miksi olisi älykästä ylipäätään suunnitella koko elokehä lisääntymään suvullisesti. Jos unohdetaan evoluutio, niin suvullisessa lisääntymisessäkään ei ole järkeä.

      • etkö.ymmärrä

        Jumala voi tehdä niin ihan vain siksi, että Häntä huvittaa tehdä niin.

        Sinun on pienine aivoinesi turha miettiä asiaa sen enempää. ei se kuitenkaan aukea sinulle.


      • TolloJumala
        etkö.ymmärrä kirjoitti:

        Jumala voi tehdä niin ihan vain siksi, että Häntä huvittaa tehdä niin.

        Sinun on pienine aivoinesi turha miettiä asiaa sen enempää. ei se kuitenkaan aukea sinulle.

        No miks jumalaa huvitti luoda dinosaurukset? Koska niitten takia se joutu odottelemaan parisataa miljoonaa vuotta lisää että sille syntyis palvojia? :)
        Onks se sun jumalas vähän tyhmä? Vai nauttiiko se vaan odottelusta?


      • etkö.ymmärrä kirjoitti:

        Jumala voi tehdä niin ihan vain siksi, että Häntä huvittaa tehdä niin.

        Sinun on pienine aivoinesi turha miettiä asiaa sen enempää. ei se kuitenkaan aukea sinulle.

        Sinun on turha kiukutella. Ei ollut kyse minun mielipiteestäni, vaan kerroin, että sinä et osaa selittää miksi käytännössä koko elokehä lisääntyy suvullisesti. Sitä ei voi selittää "älykkääksi" kreatinismiin perustuen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe