Mitään muuta selitystä en keksi minuun kohdistetulle kiusaamiselle kuin uskon tähden vainoaminen. Kristuksesta ja kirkosta en silti eroa, kiusatkaa jos se teitä miellyttää. Minun omatuntoni on puhdas. Miten on teidän vainoajien ja kiusaajien omatunnon laita?
Uskovia vainotaan!!!
228
1187
Vastaukset
Se on totta! Minuakin täällä nimitellään ja haukutaan ja sanotaan pelleksi ja trolliksi ja miksilie peikoksi vaikka mitä minä teen! Todistan että Raamattu on totta alusta alkaen! Mutta se ei tälle yleisölle maistu se ilosanoma! Ei! Haukkuvat vaan ja ilkkuvat. Ei tänne viitsi kirjoitella kun porukalla kaikki vaan hyökyvät kimppuun niinkuin sika limppuun! Kutsuvat itseään uskovaisiksi! Ovat kaikkea muuta!
Minä taas koen olevani vihattu ja "vainottu" vain siksi, että olen ateisti ja esiinnyn homona. Minua pidetään "valehtelijana". Se ei voi muusta syystä johtua.
Kun olin uskovana ja esiinnyin heterona, niin moitteen sanaa ei kuulunut.torre12 kirjoitti:
Minä taas koen olevani vihattu ja "vainottu" vain siksi, että olen ateisti ja esiinnyn homona. Minua pidetään "valehtelijana". Se ei voi muusta syystä johtua.
Kun olin uskovana ja esiinnyin heterona, niin moitteen sanaa ei kuulunut.Miksi esiinnyt jonakin? Miksi et ole vain oma itsesi?
taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:
Miksi esiinnyt jonakin? Miksi et ole vain oma itsesi?
Olen toki oma itseni. Mutta olin avioliitossa naisen kanssa. No olin perheenisänäkin elementissäni. Vaimoni ei tykännyt lastenhoidosta, mutta minä tykkäsin.
Olin oma itseni kun uskoin Jumalaan ja Jeesukseen, mutta tietoa etsivänä olen oma itseni myös nyt, kun olen ateisti. Onko sekavaa? Nuorena olin altis vaikutteille kuten uskovaisuuteen ja avioliittoon naisen kanssa.torre12 kirjoitti:
Olen toki oma itseni. Mutta olin avioliitossa naisen kanssa. No olin perheenisänäkin elementissäni. Vaimoni ei tykännyt lastenhoidosta, mutta minä tykkäsin.
Olin oma itseni kun uskoin Jumalaan ja Jeesukseen, mutta tietoa etsivänä olen oma itseni myös nyt, kun olen ateisti. Onko sekavaa? Nuorena olin altis vaikutteille kuten uskovaisuuteen ja avioliittoon naisen kanssa.Hieman on sekavaa. Pääasia kuitenkin on että elät omana itsenäsi. Jos sitten saat osaksesi herjausta se on loppupeleissä noiden herjaajien synti josta myös itse seuraukset kantavat, ennemmin tai myöhemmin.
Hieman on sekavaa. Pääasia kuitenkin on että elät omana itsenäsi. Jos sitten saat osaksesi herjausta se on loppupeleissä noiden herjaajien synti josta myös itse seuraukset kantavat, ennemmin tai myöhemmin.
Niin. Kiitosta. Pääasia kuitenkin se, että minut tuntevat yhä arvostavat minua: ex-vaimonikin. Esikoispoikani tulee kylään joulukuussa. 6.12. :on kova päivä: Suomen 100- vuotisjuhlat päivällä, ja illalla mahtava Espanjan perustuslainpäivän paraati. Koko maa on kiinni 6.12.
Suomen juhlan järjestävät Ev-lut. seurakunta ja Suomi-Seura, kun tavallisesti pitävät vuorotellen.torre12 kirjoitti:
Niin. Kiitosta. Pääasia kuitenkin se, että minut tuntevat yhä arvostavat minua: ex-vaimonikin. Esikoispoikani tulee kylään joulukuussa. 6.12. :on kova päivä: Suomen 100- vuotisjuhlat päivällä, ja illalla mahtava Espanjan perustuslainpäivän paraati. Koko maa on kiinni 6.12.
Suomen juhlan järjestävät Ev-lut. seurakunta ja Suomi-Seura, kun tavallisesti pitävät vuorotellen.Asut Espanjassa? Ihanaa!
Tsättitsättitsätätkää vaan! Tämä on kamal paikka täällä viitsi kirjoitella kun herjataan vaan ja ilkutaan!
- nyt.ei.onnistukaan
torre12 kirjoitti:
Olin oma itseni kun uskoin Jumalaan ja Jeesukseen, mutta tietoa etsivänä olen oma itseni myös nyt, kun olen ateisti. Onko sekavaa? Nuorena olin altis vaikutteille kuten uskovaisuuteen ja avioliittoon naisen kanssa.Peppupanot ovat lähellä sydäntäsi. Mites nyt kun miehesi ei anna peppuun?
nyt.ei.onnistukaan kirjoitti:
Peppupanot ovat lähellä sydäntäsi. Mites nyt kun miehesi ei anna peppuun?
Heh. Mutta kun en minäkään halua antaa peppuuni. Kun on kaksi samanlaista, niin siinä se on. Helppo ymmärtää toista.
Heteroilla on helpompaa: naiset tykkäävät saada peppuun enemmän kuin homot.- fdsafdsfasdf
tarviiko tollasia asioita oikeasti käydä läpi täällä? tarviiko kysellä, tarviiko vastata?
fdsafdsfasdf kirjoitti:
tarviiko tollasia asioita oikeasti käydä läpi täällä? tarviiko kysellä, tarviiko vastata?
Pimeitä puolia. Minun on aina pakko kertoa totuus.
- fdasfddsag
torre12 kirjoitti:
Pimeitä puolia. Minun on aina pakko kertoa totuus.
se vaan on uuvuttavaa että niin moni keskustelu pyörii aikaa kirjaimellisesti sun peräreikäs ympärillä. anteeks vaan karkea kielenkäyttö, mut niin se vaan on. ei pelkästään että yks tai muutama jaksaa sua jatkuvasti asiasta vaivata, mut et sä jaksat siihen joka kerta lähteä. uudestaan ja uudestaan, mietitäämpä sun takapuoltas. ei vaan jaksais aina.
fdasfddsag kirjoitti:
se vaan on uuvuttavaa että niin moni keskustelu pyörii aikaa kirjaimellisesti sun peräreikäs ympärillä. anteeks vaan karkea kielenkäyttö, mut niin se vaan on. ei pelkästään että yks tai muutama jaksaa sua jatkuvasti asiasta vaivata, mut et sä jaksat siihen joka kerta lähteä. uudestaan ja uudestaan, mietitäämpä sun takapuoltas. ei vaan jaksais aina.
Olen kyllä välillä jättänyt noita kummallisia juttuja aivan väliin. Ihmetyttää silti kuinka täällä kiinnostaa peppujutut, kuten erityisesti pertsaa. Minä taidan olla täällä vähiten kiinnostunut niistä asioista.
- HimoitsetPertsaa
torre12 kirjoitti:
Olen kyllä välillä jättänyt noita kummallisia juttuja aivan väliin. Ihmetyttää silti kuinka täällä kiinnostaa peppujutut, kuten erityisesti pertsaa. Minä taidan olla täällä vähiten kiinnostunut niistä asioista.
Sinä olet eniten kiinnistunut peppujutuista. Himoitset jostain syystä myös Pertsaa.
Kerropa siis enemmän tai vähemmän rehellisesti, miksi käytät täsmälleen samaa nimimerkkiä joka Eerikalla oli viime keväänä.
Älä kuvittelekaan, että minä olen ainoa joka muistaa kirkkaana, miksi hänen piti nikistään luopua: joku oli silkkaa ilkeyttään rekannut sen.Tämä on minun nimimerkkini. Jos joku muukin on sen rekisteröinyt, minkä minä sille voin. Tämä on minun.
Tämä on minun nimimerkkini. Jos joku muukin on sen rekisteröinyt, minkä minä sille voin. Tämä on minun.
Olette te patmoslaiset kyllä harvinaisen mulkkua sakkia. Maailmassa on miljardi nikkiä vapaana, ja sinä (te) "sattumalta" rekkaat Eerikan nikin.
Nurkkaan häpeämään! Vaikka ettehän te hävetä osaa, Pyhän hengen valtaamat. 👎🏽RepeRuutikallo kirjoitti:
Olette te patmoslaiset kyllä harvinaisen mulkkua sakkia. Maailmassa on miljardi nikkiä vapaana, ja sinä (te) "sattumalta" rekkaat Eerikan nikin.
Nurkkaan häpeämään! Vaikka ettehän te hävetä osaa, Pyhän hengen valtaamat. 👎🏽En edelleenkään ymmärrä miksi kiusaat minua. Onko nimimerkkini eerika? Ei ole! Minulla ei ole mitään tekemistä kenenkään Eerikan kanssa. Enkä ole patmoslainen. Jos joku Eerika tai joku muu haluaa kirjoittaa minun nimimerkilläni sen kuin kirjoittaa, ei se minua haittaa. Sitä en vain ymmärrä miksi ei omansa kelpaa.
- e1-e7
kyseessä on palstan multinikki ja
HERJAAJA
pilkkuviivaviiva joka on paitsi esiintynyt useilla nimimerkeillä
MYÖS
useampi kuin yksi kirjoittaja on käyttänyt nimimerkkiä
PILKKUVIIVAVIIVA
ja vain yhtä tarkoitusta varten eli
HERJATAKSEEN
uskovia ja pelastuksen periviä!!! Ei voi veemäisimpiä eikä vainoharhoista kärsivimpiä ihmisiä olla kun nämä patmoslaiset ja "pelastuksen perijät."
sage8 kirjoitti:
Ei voi veemäisimpiä eikä vainoharhoista kärsivimpiä ihmisiä olla kun nämä patmoslaiset ja "pelastuksen perijät."
No minä en joka tapauksessa tiedä patmoksista sun muista mitään. Sen taas tiedän että kun antaa elämänsa Kristukselle ja ottaa Hänet henkilökohtaiseksi vapahtajakseen, perii myös ikuisen elämän.
sage8 kirjoitti:
Ei voi veemäisimpiä eikä vainoharhoista kärsivimpiä ihmisiä olla kun nämä patmoslaiset ja "pelastuksen perijät."
Mikäs vika patmoslaisissa on? 🤗
usko.vainen kirjoitti:
Mikäs vika patmoslaisissa on? 🤗
Tekevät mm. jatkuvasti negaation kautta olevia aloituksia joissa ei ole yleensä mitään muuta kuin toisten vainoharhaisia syytöksiä ja toisella lailla uskovien helvettiin tuomitsemisia.
sage8 kirjoitti:
Tekevät mm. jatkuvasti negaation kautta olevia aloituksia joissa ei ole yleensä mitään muuta kuin toisten vainoharhaisia syytöksiä ja toisella lailla uskovien helvettiin tuomitsemisia.
Enpäs ole huomannut. Sinulla varamaan on taas muutamia esimerkkejä noista😳?
usko.vainen kirjoitti:
Enpäs ole huomannut. Sinulla varamaan on taas muutamia esimerkkejä noista😳?
Viime vuonna tämä palsta oli täynnä Patmosta ja aitoavioa. Siten on suuri mahdollisuus, että nimimerkki "Jeesus tulee pian" on Patmos. "Olen allekirjoittanut (kansalaisaloitteen). Homot roviolle ja sitten hirteen".
En tosin ole varma että oli Patmoksesta. Patmosväki on kyllä ollut jotenkin oudompaa kuin muut.
Haluatko kertoa millä tavalla sinua kiusataan taskuttäynnäkiviäkö? Millaiset asiat koet kiusaamisena?
En, en halua. Haluan olla rauhassa.
Ehkä ei sitten kannata keskustella täällä, jos haluaa olla rauhassa.
Millä todennäköisyydellä ajattelet kahden ihmisen päätyvän samaan nikkiin toisistaan tietämättä? Osaisiko joku matemaatikko laskea todennäköisyyden?Eerikatässämoi kirjoitti:
Millä todennäköisyydellä ajattelet kahden ihmisen päätyvän samaan nikkiin toisistaan tietämättä? Osaisiko joku matemaatikko laskea todennäköisyyden?Kyllä minä saan keskustella täällä siinä kuin muutkin. Ja tämä nimimerkki on minun. Miksi sinä kahta käyttäisit? Sinulla on hyvä ja kaunis nimimerkki.
Kyllä minä saan keskustella täällä siinä kuin muutkin. Ja tämä nimimerkki on minun. Miksi sinä kahta käyttäisit? Sinulla on hyvä ja kaunis nimimerkki.
Totta kai saat kirjoitella.
Eerikatässämoi kirjoitti:
Millä todennäköisyydellä ajattelet kahden ihmisen päätyvän samaan nikkiin toisistaan tietämättä? Osaisiko joku matemaatikko laskea todennäköisyyden?>Millä todennäköisyydellä ajattelet kahden ihmisen päätyvän samaan nikkiin toisistaan tietämättä? Osaisiko joku matemaatikko laskea todennäköisyyden?
Ja kun se nikki on vielä aivan äärimmäisen epätodennäköinen sanayhdistelmä eikä mikään "matti.ja.teppo", "rukousystävä" tai "haistakaa_paska".
Todennäköisyys lienee loton päävoiton luokkaa, etenkin jos otetaan huomioon vielä se että nikillä oli henkilö A kirjoittanut kymmeniä viestejä ennen kuin B rekkasi sen. Tämä vielä kasvattaa epätodennäköisyyttä huomattavasti.
Massiivisten aihetodisteiden perusteella kyse oli siis vittuilusta, M.O.T.RepeRuutikallo kirjoitti:
>Millä todennäköisyydellä ajattelet kahden ihmisen päätyvän samaan nikkiin toisistaan tietämättä? Osaisiko joku matemaatikko laskea todennäköisyyden?
Ja kun se nikki on vielä aivan äärimmäisen epätodennäköinen sanayhdistelmä eikä mikään "matti.ja.teppo", "rukousystävä" tai "haistakaa_paska".
Todennäköisyys lienee loton päävoiton luokkaa, etenkin jos otetaan huomioon vielä se että nikillä oli henkilö A kirjoittanut kymmeniä viestejä ennen kuin B rekkasi sen. Tämä vielä kasvattaa epätodennäköisyyttä huomattavasti.
Massiivisten aihetodisteiden perusteella kyse oli siis vittuilusta, M.O.T.Tulin palstalle ja rekisteröin nimimerkkini viime kuussa. En ole nähnyt kenenkään muun käyttävän nimimerkkiäni saatikka että olisi runsaasti viestejä. Mutta kaikin mokomin, jos joku syystä tai toisesta haluaa tätä käyttää, olkaa hyvät vaan. Mikseivät omat nimimerkkinne kelpaa? Vaikka mitäpä se minulle kuuluu.
Totta kai saat kirjoitella.
Kiitos Eerika. Joitakin tosin tuntuu häiritsevän. En mielestäni ole kenellekään pahasti sanonut.
Tulin palstalle ja rekisteröin nimimerkkini viime kuussa. En ole nähnyt kenenkään muun käyttävän nimimerkkiäni saatikka että olisi runsaasti viestejä. Mutta kaikin mokomin, jos joku syystä tai toisesta haluaa tätä käyttää, olkaa hyvät vaan. Mikseivät omat nimimerkkinne kelpaa? Vaikka mitäpä se minulle kuuluu.
Kuten jo kerroin, minä käytin sitä nikkiä ennen kuin rekkasit sen. muut tuskin haluavat sinun nikkiäsi, en halua minäkään. Kun sitä alkoinkäyttää joku muu tällä samalla palstalla, luovuin siitä.
Se mikä tässä on mielenkiintooista on juuri tuo , että millä todennäköisyydellä kaksi toisistaan tietämätöntä valitsee saman nikin ja kuten RepeRuutikallo sanoi, ei tuo nikki ehkä ihan helposti mieleen tule kun nikkiä miettii.
Huomaan, että sinun on vaikea ymmärtää selityksistä huolimatta tätä asiaa. Mutta nikki on sinun, koska olet sen rekannut, eikä muilla ole sitä mahdollista käyttää. Vaikea on uskoa kenenkään tahtovankaan käyttää toisen nikkiä, vai mitä itse luulet?taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:
Tulin palstalle ja rekisteröin nimimerkkini viime kuussa. En ole nähnyt kenenkään muun käyttävän nimimerkkiäni saatikka että olisi runsaasti viestejä. Mutta kaikin mokomin, jos joku syystä tai toisesta haluaa tätä käyttää, olkaa hyvät vaan. Mikseivät omat nimimerkkinne kelpaa? Vaikka mitäpä se minulle kuuluu.
Vai niin. taskuttäynnäkiviäkö kylläkin rekattiin joskus huhti-toukokuussa, tai ainakin silloin sen käyttäjä eli nykyinen Eerika kertoi että joku sen on häneltä nyt rekannut.
Pidäpä hauskaa.Eerikatässämoi kirjoitti:
Kuten jo kerroin, minä käytin sitä nikkiä ennen kuin rekkasit sen. muut tuskin haluavat sinun nikkiäsi, en halua minäkään. Kun sitä alkoinkäyttää joku muu tällä samalla palstalla, luovuin siitä.
Se mikä tässä on mielenkiintooista on juuri tuo , että millä todennäköisyydellä kaksi toisistaan tietämätöntä valitsee saman nikin ja kuten RepeRuutikallo sanoi, ei tuo nikki ehkä ihan helposti mieleen tule kun nikkiä miettii.
Huomaan, että sinun on vaikea ymmärtää selityksistä huolimatta tätä asiaa. Mutta nikki on sinun, koska olet sen rekannut, eikä muilla ole sitä mahdollista käyttää. Vaikea on uskoa kenenkään tahtovankaan käyttää toisen nikkiä, vai mitä itse luulet?Kyllä, vaikea on uskoa. Saisinko siis olla rauhassa?
RepeRuutikallo kirjoitti:
Vai niin. taskuttäynnäkiviäkö kylläkin rekattiin joskus huhti-toukokuussa, tai ainakin silloin sen käyttäjä eli nykyinen Eerika kertoi että joku sen on häneltä nyt rekannut.
Pidäpä hauskaa.Rekisteröin tämän nimimerkin palstalle saapuessani lokakuussa. Jos se on myös jonkun muun käytössä kirjoitelkoon rauhassa hänkin.
Kyllä, vaikea on uskoa. Saisinko siis olla rauhassa?
Minustakin on vaikea uskoa, että joku käyttää toisen nikkiä. Ja minua hämmästyttää se, että me molemmat keksimme saman nikin. Taitaa olla aika harvinaista sellainen , mitä luulet?
Huomaan, että sinun on vaikea ymmärtää selityksistä huolimatta tätä asiaa. Mutta nikki on sinun, koska olet sen rekannut, eikä muilla ole sitä mahdollista käyttää. Vaikea on uskoa kenenkään tahtovankaan käyttää toisen nikkiä, vai mitä itse luulet?>Huomaan, että sinun on vaikea ymmärtää selityksistä huolimatta tätä asiaa.
Tietysti se ymmärtää. Meitä vedätetään. Tai yritetään, mutta eipä järin taitavasti. 🙃taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:
Rekisteröin tämän nimimerkin palstalle saapuessani lokakuussa. Jos se on myös jonkun muun käytössä kirjoitelkoon rauhassa hänkin.
Sehän ei voi olla kenenkään muun käytössä koska olet rekannut sen. Ymmärrän kyllä halusi käyttää sitä, minustakin se on oikein hyvä nikki, enhän muuten olisi sitä käyttänytkään. :)
Kyllä, vaikea on uskoa. Saisinko siis olla rauhassa?
Mitä ihmettä täällä teet, jos haluat vain olla rauhassa? 😮
En ole ennen kuullutkaan, että joku tulee näille turhankin villeille vapaille keskustelupalstoille saadakseen olla rauhassa.
On muuten hyvin mielenkiintoista, että palstojen ilkein häirikkö ja räyhääjä on ylistänyt sinua useammassakin ketjussa... 🤔
No, tämä riitti mulle nyt. Asia on ymmärretty, joskaan ei varmaankaan siten kuin tarkoitit(te).RepeRuutikallo kirjoitti:
>Huomaan, että sinun on vaikea ymmärtää selityksistä huolimatta tätä asiaa.
Tietysti se ymmärtää. Meitä vedätetään. Tai yritetään, mutta eipä järin taitavasti. 🙃Repeliinikö sai taas nokilleen 😂😂😂?
Sehän ei voi olla kenenkään muun käytössä koska olet rekannut sen. Ymmärrän kyllä halusi käyttää sitä, minustakin se on oikein hyvä nikki, enhän muuten olisi sitä käyttänytkään. :)
Eikä siinä ole edes pieni l/iso I-kirjainta...
En ole ennen kuullutkaan, että joku tulee näille turhankin villeille vapaille keskustelupalstoille saadakseen olla rauhassa.
On muuten hyvin mielenkiintoista, että palstojen ilkein häirikkö ja räyhääjä on ylistänyt sinua useammassakin ketjussa... 🤔
No, tämä riitti mulle nyt. Asia on ymmärretty, joskaan ei varmaankaan siten kuin tarkoitit(te).Oletko sinä ylistänyt nikkiä taskuttäynnäkiviäkö, Repeliini😳?
Meillä on sitten edes jossain asiassa sama maku, Repeliini 😳RepeRuutikallo kirjoitti:
No, tämä riitti mulle nyt. Asia on ymmärretty, joskaan ei varmaankaan siten kuin tarkoitit(te).Jos olet ymmärtänyt viestini toisin kuin viesti on tarkoitettu, olet ymmärtänyt sen väärin. Mutta ei se mitään, älä välitä.
- tietoa.hänestä
Kiitos Eerika. Joitakin tosin tuntuu häiritsevän. En mielestäni ole kenellekään pahasti sanonut.
RepeRuutikallō alias Räyhís on palstan vanha tuttu mielenvikainen kirjoittelija. Ei siis kannata välittää hänestä. Hän on myös hōmoseksuaali, vaikka eihän siinä mitään pahaa. Kukin tyylillään.
- poisajoako
No, tämä riitti mulle nyt. Asia on ymmärretty, joskaan ei varmaankaan siten kuin tarkoitit(te)."Mitä ihmettä täällä teet, jos haluat vain olla rauhassa?"
.... sanoo koulukiusaajat kiusatuille! usko.vainen kirjoitti:
Oletko sinä ylistänyt nikkiä taskuttäynnäkiviäkö, Repeliini😳?
Meillä on sitten edes jossain asiassa sama maku, Repeliini 😳Tarkoitat, että taskuttäynnäkiviä on sinulle hyvä "maku"? Haluat olla valmiina ensimmäisenä kivittämään kuoliaaksi?
- uyutytrgfhf
onkohan mennyt niin, että tuo nikki on pudonnut pois rekisteristä käyttämättömyyden takia ja sitten tämä nykyinen taskuttäynnä otti sen käyttöönsä, kun siitä nimimerkistä oli joku aika sitten täällä puhetta? jossain niissä ketjuissa joissa usko.vainen tms morkkas eerikaa että miksi ei käytä sitä vanhaa nikkiään, bla bla bla bla.
onko sulla joku järkeily ton nimimerkin käyttöönoton takana, taskuttäynnä? uyutytrgfhf kirjoitti:
onkohan mennyt niin, että tuo nikki on pudonnut pois rekisteristä käyttämättömyyden takia ja sitten tämä nykyinen taskuttäynnä otti sen käyttöönsä, kun siitä nimimerkistä oli joku aika sitten täällä puhetta? jossain niissä ketjuissa joissa usko.vainen tms morkkas eerikaa että miksi ei käytä sitä vanhaa nikkiään, bla bla bla bla.
onko sulla joku järkeily ton nimimerkin käyttöönoton takana, taskuttäynnä?Se joka keväällä nikin rekkasi ei todellakaan käyttänyt sitä ainakaan uskontopalstoilla. Eihän tuo mahdotonta ole, että sininen nikki jolla ei ole kirjoitettu yhtään viestiä pudotettaisiin rekisteristä. Asiallinen huomio.
Tämä ei kuitenkaan selitä sitä, miksi nykyinen käyttäjä valitsi juuri tämän nimenomaisen nikin jopa miljardeista mahdollisista merkkiyhdistelmistä, kuten logiikkasi nähdäkseni aivan oikein jatkui.- ymmärrän.toki
Ei muuten ole.
Ymmärrän että sinua harmittaa kun jäit kiinni😊
Jokainen lukutaitoinen, omilla aivoilla ajatteleva, keskivertoa älykkäämpi täällä kirjoittava ihminen näkee, että levität väärää tietoa. Olet ehkä kateellinen hänen taidostaan kirjoittaa?
Jokainen järkevä, keskivertoa älykkäämpi ihminen tietää, että sinä et tiedä, sinä luulet paljon. Jokainen yhtään realiteeteista jotain ymmärtävä, omilla aivoilla avatteleva , peruskoulun suorittanut ihminen ymmärtää, että satuilet. Mutta mukavaa päivän jatkoa sinulle.
Jokainen järkeään edes auttavasti käyttävä ymmärtää sinun kertoilevan sepittämiäsi satuja .
- hyvä.tietää
Se joka keväällä nikin rekkasi ei todellakaan käyttänyt sitä ainakaan uskontopalstoilla. Eihän tuo mahdotonta ole, että sininen nikki jolla ei ole kirjoitettu yhtään viestiä pudotettaisiin rekisteristä. Asiallinen huomio.
Tämä ei kuitenkaan selitä sitä, miksi nykyinen käyttäjä valitsi juuri tämän nimenomaisen nikin jopa miljardeista mahdollisista merkkiyhdistelmistä, kuten logiikkasi nähdäkseni aivan oikein jatkui.Eeríkatässä moi on siis yksi monista nikeistäsi, Räyhís😊
- e1e2e3e4e5e6
hyvä.tietää kirjoitti:
Eeríkatässä moi on siis yksi monista nikeistäsi, Räyhís😊
samoin pilkkuviivaviiva
- siivoten
Se joka keväällä nikin rekkasi ei todellakaan käyttänyt sitä ainakaan uskontopalstoilla. Eihän tuo mahdotonta ole, että sininen nikki jolla ei ole kirjoitettu yhtään viestiä pudotettaisiin rekisteristä. Asiallinen huomio.
Tämä ei kuitenkaan selitä sitä, miksi nykyinen käyttäjä valitsi juuri tämän nimenomaisen nikin jopa miljardeista mahdollisista merkkiyhdistelmistä, kuten logiikkasi nähdäkseni aivan oikein jatkui.Tällainen lause löytyy säännöistä: "Yli 6 kuukautta käyttämättä olleet Suomi24-käyttäjätunnukset voidaan poistaa ylläpidon toimesta."
Ei tietenkään kerro mitään siitä, miksi tämä kirjoittaja on valinnut juurikin tuon nimimerkin, mutta ainakin tekee selväksi että vanhojen nimimerkkien uudestaan käyttäminen on mahdollista. siivoten kirjoitti:
Tällainen lause löytyy säännöistä: "Yli 6 kuukautta käyttämättä olleet Suomi24-käyttäjätunnukset voidaan poistaa ylläpidon toimesta."
Ei tietenkään kerro mitään siitä, miksi tämä kirjoittaja on valinnut juurikin tuon nimimerkin, mutta ainakin tekee selväksi että vanhojen nimimerkkien uudestaan käyttäminen on mahdollista.Tämä muuten selvensi asiaa suuresti, kiitos kun tsekkasit. Nimittäin ttkk tuli tällä nikillä palstalle vain reilun neljän kuukauden kuluttua siitä kun nykyinen Eerika menetti ttkk-nikkinsä rekkaajalle. Siitä voi tehdä, hmm, päätelmiä.
Mulla on kaikki versiot RepeRuutikallosta rekattuina (kun siinä on nuo ällät), ja kun viimeksi tsekkasin varaversioitten toimivuuden, aikaa niiden testikäytöstä oli kulunut paljon yli 6 kk.
Jäljet johtavat sylttytehtaalle.Eerikatässämoi kirjoitti:
Jokainen järkeään edes auttavasti käyttävä ymmärtää sinun kertoilevan sepittämiäsi satuja .
Kuuluu kulttuuriin. 👺
- salaliittoteoriointia
Tämä muuten selvensi asiaa suuresti, kiitos kun tsekkasit. Nimittäin ttkk tuli tällä nikillä palstalle vain reilun neljän kuukauden kuluttua siitä kun nykyinen Eerika menetti ttkk-nikkinsä rekkaajalle. Siitä voi tehdä, hmm, päätelmiä.
Mulla on kaikki versiot RepeRuutikallosta rekattuina (kun siinä on nuo ällät), ja kun viimeksi tsekkasin varaversioitten toimivuuden, aikaa niiden testikäytöstä oli kulunut paljon yli 6 kk.
Jäljet johtavat sylttytehtaalle.Mikähän tuo sylttytehdas siis on? Eerika itse? Joku muu?
salaliittoteoriointia kirjoitti:
Mikähän tuo sylttytehdas siis on? Eerika itse? Joku muu?
No Eerika varmaan itse juu... aika velikulta olet. 😁
Sanotaan niin, että moni tietää, ja arvaanpa että tiedät sinäkin. Tästä tullaan varmaan vielä bamlaamaan, mutta en aloita sitä mahdollisesti sylttytehdasta itseään edustavan puskanikin kanssa.- e1e2e3e4e5e6e7
No Eerika varmaan itse juu... aika velikulta olet. 😁
Sanotaan niin, että moni tietää, ja arvaanpa että tiedät sinäkin. Tästä tullaan varmaan vielä bamlaamaan, mutta en aloita sitä mahdollisesti sylttytehdasta itseään edustavan puskanikin kanssa.Se on pilkkuviivaviiva. Toki se on lukuisilla muillanin nickeillä esiintyny mutta hirveimmillään pvv:eenä ollessaan oli. Pystyn vasen käsi selän taakse sidottuna esittämään monta pilkun multinickiä.
pilkkuviivaviiva
taskuttäynnäkiviäkö
mummomuori
atteisti
aivot.hoi
naturalismi
,--
qv
jne
jne
Tämä velikulta vekkuli on tuo sylttytehdas.
KAVAHTAKAA!!! e1e2e3e4e5e6e7 kirjoitti:
Se on pilkkuviivaviiva. Toki se on lukuisilla muillanin nickeillä esiintyny mutta hirveimmillään pvv:eenä ollessaan oli. Pystyn vasen käsi selän taakse sidottuna esittämään monta pilkun multinickiä.
pilkkuviivaviiva
taskuttäynnäkiviäkö
mummomuori
atteisti
aivot.hoi
naturalismi
,--
qv
jne
jne
KAVAHTAKAA!!!Haukotus.
e1e2e3e4e5e6e7 kirjoitti:
Se on pilkkuviivaviiva. Toki se on lukuisilla muillanin nickeillä esiintyny mutta hirveimmillään pvv:eenä ollessaan oli. Pystyn vasen käsi selän taakse sidottuna esittämään monta pilkun multinickiä.
pilkkuviivaviiva
taskuttäynnäkiviäkö
mummomuori
atteisti
aivot.hoi
naturalismi
,--
qv
jne
jne
KAVAHTAKAA!!!Kyllä meistä jokainen voi kirjoittaa listan nikeistä, joiden luulee olevan sama ihminen, mutta meillä ei ole mitään todisteita siitä. Sitä voi tietenkin pohtia miksi joku tarvitsee useita nikkejä ja sitäkin voi pohtia miksi joku valitsee jonkun nikin. kaikkia keinoja käytetään, joihin on mahdollisuus, kysymys onkin ; miksi...miksi joku haluaa rekata toisen käyttämän nikin, miksi joku haluaa rekata toisen nikkiä mahdollisimman lähellä olevan nikin, miksi joku haluaa yrittää kirjoittaa toisena kirjoittajana, miksi joku haluaa pohtia koko ajan kuka kukin on? Oma lukunsa on sitten rekkaamattomat nikit, miksi halutaan valita nikki, jolla ikään kuin loukataan sitä, jonka kommenttiin kommentoidaan...
Onko syy näihin kaikkiin ihan vaan yksinkertaisesti tarve kiusata toisia....Eerikatässämoi kirjoitti:
Kyllä meistä jokainen voi kirjoittaa listan nikeistä, joiden luulee olevan sama ihminen, mutta meillä ei ole mitään todisteita siitä. Sitä voi tietenkin pohtia miksi joku tarvitsee useita nikkejä ja sitäkin voi pohtia miksi joku valitsee jonkun nikin. kaikkia keinoja käytetään, joihin on mahdollisuus, kysymys onkin ; miksi...miksi joku haluaa rekata toisen käyttämän nikin, miksi joku haluaa rekata toisen nikkiä mahdollisimman lähellä olevan nikin, miksi joku haluaa yrittää kirjoittaa toisena kirjoittajana, miksi joku haluaa pohtia koko ajan kuka kukin on? Oma lukunsa on sitten rekkaamattomat nikit, miksi halutaan valita nikki, jolla ikään kuin loukataan sitä, jonka kommenttiin kommentoidaan...
Onko syy näihin kaikkiin ihan vaan yksinkertaisesti tarve kiusata toisia....Ja kuten RepeRuutikallo kirjoittikin, joskus on rekattava kaikki mahdollinen, ettei joudu "identiteettivarkauden" kohteeksi. Siinäkin kohtaa vaan kysyn, miksi ...mistä nousee tarve esiintyä toisena ja yleensä vielä yrittää esittää se toinen ääliönä...mitä omasta elämästä silloin puuttuu..??
- ikävä.sanoa.mutta
Tämä muuten selvensi asiaa suuresti, kiitos kun tsekkasit. Nimittäin ttkk tuli tällä nikillä palstalle vain reilun neljän kuukauden kuluttua siitä kun nykyinen Eerika menetti ttkk-nikkinsä rekkaajalle. Siitä voi tehdä, hmm, päätelmiä.
Jäljet johtavat sylttytehtaalle.Vaikutat todelliselta mielipuolelta, Räyhís. Pakkomielteesi tähän palstaan on sairaalloista ja sinulla ei taida olla tämän palstan lisäksi mitään muuta elämää😕
- Lopetajonyt
Ja kuten RepeRuutikallo kirjoittikin, joskus on rekattava kaikki mahdollinen, ettei joudu "identiteettivarkauden" kohteeksi. Siinäkin kohtaa vaan kysyn, miksi ...mistä nousee tarve esiintyä toisena ja yleensä vielä yrittää esittää se toinen ääliönä...mitä omasta elämästä silloin puuttuu..??
Miksi siis hyökkäät ttkta vastaan onhan todistettu ettei nikki ole sulla koskaan voinut ollakaan
>Huomaan, että sinun on vaikea ymmärtää selityksistä huolimatta tätä asiaa.
Tietysti se ymmärtää. Meitä vedätetään. Tai yritetään, mutta eipä järin taitavasti. 🙃>> Tietysti se ymmärtää. <<
Sillä on sairaalloinen huomiontarve ja tuo "jättäkää mut rauhaan" sen jälkeen kun se on ensin rekannut toisen käyttämän nimimerkin, antaa sille jotkut pervot kiksit.Lopetajonyt kirjoitti:
Miksi siis hyökkäät ttkta vastaan onhan todistettu ettei nikki ole sulla koskaan voinut ollakaan
Jaa miten muka?
- nnnnnäin
qwertyilija kirjoitti:
>> Tietysti se ymmärtää. <<
Sillä on sairaalloinen huomiontarve ja tuo "jättäkää mut rauhaan" sen jälkeen kun se on ensin rekannut toisen käyttämän nimimerkin, antaa sille jotkut pervot kiksit.Juu kukahan on käyttäytyny noin alusta saakka? Eerika itse joka muka nyt väittää nikkinsä kaapatun.
M.O.T. - juuriniin_
nnnnnäin kirjoitti:
Juu kukahan on käyttäytyny noin alusta saakka? Eerika itse joka muka nyt väittää nikkinsä kaapatun.
M.O.T.Juuri niin!
taskuttäynnäkiviäkö
23.5.2017 19:21
kaikkihan ovat poispoikenneet, mikäli Raamatus valossa asiaa katselee. Ei ole synnitöntä, eikä synneissä asteikkoja.
RepeRuutikallo kiitos sanoistasi.
---Huomaatko ongelman taskuttäynnäkiviäkö?No jos tuo toinen haluaa nimimerkkiäni käyttää, käyttäköön. Onhan hän näköjään kirjoittanut ennen kuin minä, itse kun tulin viime kuussa tänne. Miksi sinä tuolla minua kiusaat? En ole sinun nimimerkkiäsi havittelemassa.
Onkohan tuo kivitasku itse Korkkiruuvi? Räyhis peesaa perskärpäsenä siihen malliin nyt. Tyylissä on paikoin Korkkarin makua.
Ei kai nyt sentään! Mutta ahdistavaa on hänen tyylinsä kieltämättä.
Kyllä se sitä on, sano minun sanoneen 😉
Onkohan tuo kivitasku itse Korkkiruuvi? Räyhis peesaa perskärpäsenä siihen malliin nyt. Tyylissä on paikoin Korkkarin makua.
Siinäpä sinulle Repeliini onkin taas puuhaa moneksi viikoksi 😂
No jos tuo toinen haluaa nimimerkkiäni käyttää, käyttäköön. Onhan hän näköjään kirjoittanut ennen kuin minä, itse kun tulin viime kuussa tänne. Miksi sinä tuolla minua kiusaat? En ole sinun nimimerkkiäsi havittelemassa.
Sillähän ei nyt sinänsä ole merkitystä missä järjestyksessä ja kuka näitä nikkejä käyttää. Ihmeellinen sattuma vain. Olemmekohan muunkin ajattelun osalta yhtä lähellä toisamme :)
Sillähän ei nyt sinänsä ole merkitystä missä järjestyksessä ja kuka näitä nikkejä käyttää. Ihmeellinen sattuma vain. Olemmekohan muunkin ajattelun osalta yhtä lähellä toisamme :)
Joko käyt kiinni 😂😂😂
- tässä.faktaa
usko.vainen kirjoitti:
Siinäpä sinulle Repeliini onkin taas puuhaa moneksi viikoksi 😂
Tällä hetkellä RäyhísRepè on juomassa sossurahojaan Nèkalan Baaríssa😂
En tiedä olemmeko samanlaisia ajatuksiltamme vai emme. Muutaman viestinhän olemme keskenämme vaihtaneet, mutta emme kovin montaa. Vaikutat kyllä mukavalta ja asialliselta kirjoittajalta.
Sinulla ei taida olla kaikki ihan hyvin....
Minulla on kaikki oikein hyvin, kiitos kysymästä. Mutta sinulla halipula näyttää jatkuvan 🤗🤗🤗
tässä.faktaa kirjoitti:
Tällä hetkellä RäyhísRepè on juomassa sossurahojaan Nèkalan Baaríssa😂
No, sitten varmaan alkaa "tutkia" asiaa kun palaa kotikoloonsa 🤗
- ihmettelenn
Tiedäthän miten voi käydä kun levittelee luvatta toisten kuvia?
Jos olet joskus pannut kuvasi nettiin, niin miksi valitat? Tiedät kyllä että kuvasi säilyy netissä iankaiken.
- pärstäkerroin
Netti on ihan yleinen foorumi. Vai onko joku murtautunut koneellesi?
- mitä.sönkkäät
Itse olet laittanut kuvasi treffipalstalle.
- onko.näin
usko.vainen kirjoitti:
No, sitten varmaan alkaa "tutkia" asiaa kun palaa kotikoloonsa 🤗
Eikö hänen kotikolonsa ole juurikin Nekalan Baarissa?
onko.näin kirjoitti:
Eikö hänen kotikolonsa ole juurikin Nekalan Baarissa?
Minä,luulin, että Repeliinin kotikolo se 15m2 Hervannan vuokrakasarmissa 😳
Edellä näkyvä sanailu lukuisine Räyhiksen räyhänimimerkkeineen on taas hyvää näyttöä siitä että hänen asiansa voisivat tosiaan olla paljon paremmin, mutta tätä se nyt vain on. ☠️
- ainatäällänäin
No jos tuo toinen haluaa nimimerkkiäni käyttää, käyttäköön. Onhan hän näköjään kirjoittanut ennen kuin minä, itse kun tulin viime kuussa tänne. Miksi sinä tuolla minua kiusaat? En ole sinun nimimerkkiäsi havittelemassa.
Älä välitä kivitasku. Tuo salaliittoteoria Eerikan sivupersoonista alkoi kai jo palstalta poistuneen aivot.hoi-nimimerkin toimesta. Hän vainosi Eerikaa joskus keväällä ja kesällä. Nyt joku vainoaa sinua, tai ainakin sinusta tuntuu siltä. Yhtä kaikki, älä välitä. Voimia!
- RomahtanutUskonto
Uskovia pitääkin vainota! Jumala on pettänyt ihmiset ja siinä se syy!
Uskovaiset ovat niitä jotka syyttelevät toisia synnin tekemistä ja pelottelevat helvettiin joutumisella.
Kovin ikävä kuva sinulla uskovista. Oletko pohtinut miksi?
Oletko itse pohtinut sitä miksi joku vittuuntuu uskovaisten jumala hömpötyksistä?
Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Oletko itse pohtinut sitä miksi joku vittuuntuu uskovaisten jumala hömpötyksistä?
En, en juuri tuhlaa aikaani moiseen. Kannattaako sinunkaan? Sen sijaan kannattaa pohtia ikuisuuselämäänsä ja missä sen tahtoo viettää.
En, en juuri tuhlaa aikaani moiseen. Kannattaako sinunkaan? Sen sijaan kannattaa pohtia ikuisuuselämäänsä ja missä sen tahtoo viettää.
Et siis 'tuhlaa' aikaasi siihen mitä voisit itsestäsi tai käytöstäsi parantaa, mutta silti vaadit muita pohtimaan omia tekojaan ja näkemyksiään.
"Sen sijaan kannattaa pohtia ikuisuuselämäänsä ja missä sen tahtoo viettää."
Et siis tätäkään viestiä osaa kirjoittaa ilman uskontosi tuputtamista? Ymmärrätkö miksi tämä voisi vituttaa jotakuta?Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Et siis 'tuhlaa' aikaasi siihen mitä voisit itsestäsi tai käytöstäsi parantaa, mutta silti vaadit muita pohtimaan omia tekojaan ja näkemyksiään.
Et siis tätäkään viestiä osaa kirjoittaa ilman uskontosi tuputtamista? Ymmärrätkö miksi tämä voisi vituttaa jotakuta?Anteeksi jos olen huonosti käyttäytynyt. Yritän toki parantaa. Oletko pohtinut miksi olet noin herkillä defenssiesi kanssa että yksi lause on jo mielessäsi kääntynyt tuputtamiseksi?
- kysynvaaan
Et siis tätäkään viestiä osaa kirjoittaa ilman uskontosi tuputtamista? Ymmärrätkö miksi tämä voisi vituttaa jotakuta?"Et siis tätäkään viestiä osaa kirjoittaa ilman uskontosi tuputtamista? "
Jos et kestä evankeliumia, niin miksi evankelioivalla foorumilla olet? taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:
Anteeksi jos olen huonosti käyttäytynyt. Yritän toki parantaa. Oletko pohtinut miksi olet noin herkillä defenssiesi kanssa että yksi lause on jo mielessäsi kääntynyt tuputtamiseksi?
Ei taaskaan puhuttu mitään 'ikuisuuselämästä' tai muusta, silti oletuksenasi oli että kaikki elää ikuisesti. Taivaasta tai helvetistä ei ole mitään todisteita. Et siis voi olettaa että vain koska sinä luulet taivaan olevan olemassa se oikeasti olisi.kysynvaaan kirjoitti:
"Et siis tätäkään viestiä osaa kirjoittaa ilman uskontosi tuputtamista? "
Jos et kestä evankeliumia, niin miksi evankelioivalla foorumilla olet?Kerro toki mostä raamatun kohdasta kyseinen kommentti on peräisin. Sitäpaitsi palstan aiheena on luterilaisuus ei evankeliumi.
- evankelistafoorum
Kerro toki mostä raamatun kohdasta kyseinen kommentti on peräisin. Sitäpaitsi palstan aiheena on luterilaisuus ei evankeliumi.
Evankelis-luterilainen foorumi ...
evankelistafoorum kirjoitti:
Evankelis-luterilainen foorumi ...
Luterilainen ja evankelis-luterilainen ovat kaksi eri asiaa. Vai väitätkö että sormi on sama asia kuin etusormi?
kysynvaaan kirjoitti:
"Et siis tätäkään viestiä osaa kirjoittaa ilman uskontosi tuputtamista? "
Jos et kestä evankeliumia, niin miksi evankelioivalla foorumilla olet?Millä hiton "evankelioivalla foorumilla" muka? 😯
Tämähän on _vapaa keskustelupalsta_, jonka _aihe on luterilaisuus_.taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:
>Sen sijaan kannattaa pohtia ikuisuuselämäänsä ja missä sen tahtoo viettää.
Asiaa, josta ei ole mitään varmaa eikä luotettavaa tietoa saatavissa, ei erityisemmin kannata pohtia.
- vainoatulee
Uskoviin kohdistuva vaino ja kiusaaminen on Jumalan Sanassa paalutettu asia eivätkä nämä kiusaajat kertakaikkiaan voi itselleen mitään tässä suhteessa, vaikka kuinka heitä opetettaisiin, että ei tule ketään kiusata. Ei siinä nollatoleranssit paljon vaa'assa paina, kun se sisäinen paine uskovien kiusaaminen jyllää sisuksissa.
2. Tim. 3:12
Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:
Tämä on totta. Aamen!
Taitaa tuota vainoa olla hyvin vähän länsimaissa. Ja aika vähän tämän 2000 vuoden aikana.
Korkkiruuvi tarkoittaa, että muiden kuin "uskovien" tulee noudattaa Jeesuksen käskyä kääntää toinen poskensa – ja mielellään vielä kolmas ja neljäskin. Jos he eivät näin tee, "uskova" alkaa välittömästi parkua osakseen saamastaan kiusaamisesta, vainoamisesta ja vihasta.
- menee-jo-sekaisin
Korkkiruuvi tarkoittaa, että muiden kuin "uskovien" tulee noudattaa Jeesuksen käskyä kääntää toinen poskensa – ja mielellään vielä kolmas ja neljäskin. Jos he eivät näin tee, "uskova" alkaa välittömästi parkua osakseen saamastaan kiusaamisesta, vainoamisesta ja vihasta.
Kumpi sinä oikein olet Korkkiruuvi vai Räyhis?
- tietoa.hänestä
menee-jo-sekaisin kirjoitti:
Kumpi sinä oikein olet Korkkiruuvi vai Räyhis?
Korkkiruuvi on yksi RäyhísRepen lukuisista sivupersoonista. Kyseessä on siis todella sairas tapaus.
- dia_gnoosi
tietoa.hänestä kirjoitti:
Korkkiruuvi on yksi RäyhísRepen lukuisista sivupersoonista. Kyseessä on siis todella sairas tapaus.
vakavasti sairas onkin koska on tukenut sinua usein.
dia_gnoosi kirjoitti:
vakavasti sairas onkin koska on tukenut sinua usein.
Nyt kyllä repesin. 🤣
- en.ole.toki.yllättynyt
Nyt kyllä repesin. 🤣
Olet siis jo humalassa tyypilliseen tapaasi, Räyhís😕
- dia_gnoosi
en.ole.toki.yllättynyt kirjoitti:
Olet siis jo humalassa tyypilliseen tapaasi, Räyhís😕
humalassa sinäkin olisit hauskempi. Sulla ei tosin muuta suuntaa voi ollakaan
- en.ole.toki.yllättynyt
dia_gnoosi kirjoitti:
humalassa sinäkin olisit hauskempi. Sulla ei tosin muuta suuntaa voi ollakaan
Olet siis alkoholisti RäyhísRepén tapaan. En ole yllättynyt tästäkään tiedosta.
- vfihimsf
Eikö uskonsodat ja ihmisiin kohdistuva vaino ole ihan maailmanlaajuinen ilmiö kautta vuosituhanten - ei edes aina ymmärrä että miksi?--
- äläsanoäläkysy
Esivalta säätää asiat Herraa vastaan, mutta noita ei pidä säikähtää.
- Poisseposse
Politiikanhenki ei syö leipää, ei tee työtä.
Ikävää, jos koet täällä kiusaamista. Vainoamiseksi en kyllä sitä lähtisi nimittämään, sitäkin nimittäin on tässä maailmassa ja silloin puhutaan ihan eri luokan asiasta kuin nettipalstalla kiusaamisesta. Täällä kiusaamista saavat osakseen varmaan tasapuolisesti uskovat ja ei-uskovat. Ikävää se on joka tapauksessa, siitä ei pääse mihinkään. Jaksamista sinulle.
Kiitos lämpimistä sanoistasi. Kiusaaminen ja vaino ovat oman tuntemukseni mukaan kyllä aivan oikeita termejä kuvaamaan kokemaani kohtelua tämän lyhyen palstahistoriani aikana. Tietysti sekä kiusaamisella että vainolla on aivan eri mittasuhteita, varsinkin jos suhteutetaan palstan ulkopuoliseen maailmaan, johon sinäkin viittaat. Tämä minun kokemani kiusaminen ja vainohan loppuu siinä vaiheessa kun päätän olla kirjautumatta palstalle. Pysyn kuitenkin täällä, koska kaikesta huolimatta suurin osa käymästäni keskustelusta on sujunut asiallisesti ja lämpimien fiksujen ihmisten kanssa.
Kiitos lämpimistä sanoistasi. Kiusaaminen ja vaino ovat oman tuntemukseni mukaan kyllä aivan oikeita termejä kuvaamaan kokemaani kohtelua tämän lyhyen palstahistoriani aikana. Tietysti sekä kiusaamisella että vainolla on aivan eri mittasuhteita, varsinkin jos suhteutetaan palstan ulkopuoliseen maailmaan, johon sinäkin viittaat. Tämä minun kokemani kiusaminen ja vainohan loppuu siinä vaiheessa kun päätän olla kirjautumatta palstalle. Pysyn kuitenkin täällä, koska kaikesta huolimatta suurin osa käymästäni keskustelusta on sujunut asiallisesti ja lämpimien fiksujen ihmisten kanssa.
>Kiusaaminen ja vaino ovat oman tuntemukseni mukaan kyllä aivan oikeita termejä kuvaamaan kokemaani kohtelua tämän lyhyen palstahistoriani aikana.
Oletko ajatellut, että voisit lopultakin selittää ymmärrettävästi, miksi valitsit miljardien joukosta juuri tämän Eerikan aiemmin käyttämän hyvin erikoisen nimimerkin?
Niin kauan kuin sinua voidaan epäillä palstailkimys Räyhiksen kanssa kompuksessa olevaksi nimimerkkivarkaaksi, et tulle olemaan kovin pidetty. Tarvittaisiin vain yksi hyvä selitys ilman kiertelyä ja joutavaa uhriutumista, ja se on siinä. Pidän nimittäin hienokseltaan mahdollisena, että olisit vilpitön, mutta en siltikään millään ymmärrä miten päädyit kirjaimen tarkkuudella juuri tähän keväällä pöllittyyn nimimerkkiin.RepeRuutikallo kirjoitti:
>Kiusaaminen ja vaino ovat oman tuntemukseni mukaan kyllä aivan oikeita termejä kuvaamaan kokemaani kohtelua tämän lyhyen palstahistoriani aikana.
Oletko ajatellut, että voisit lopultakin selittää ymmärrettävästi, miksi valitsit miljardien joukosta juuri tämän Eerikan aiemmin käyttämän hyvin erikoisen nimimerkin?
Niin kauan kuin sinua voidaan epäillä palstailkimys Räyhiksen kanssa kompuksessa olevaksi nimimerkkivarkaaksi, et tulle olemaan kovin pidetty. Tarvittaisiin vain yksi hyvä selitys ilman kiertelyä ja joutavaa uhriutumista, ja se on siinä. Pidän nimittäin hienokseltaan mahdollisena, että olisit vilpitön, mutta en siltikään millään ymmärrä miten päädyit kirjaimen tarkkuudella juuri tähän keväällä pöllittyyn nimimerkkiin.Jos täällä mitä on keväällä tapahtunut en siitä tiedä mitään. Olen ollut täällä noin kuukauden, jostakin ehkä löytyisi päivämäärä jolloin olen nimimerkkini rekisteröinyt. En kylläkään osaa sitä etsiä, mutta viime kuussa se oli.
Eerikan tai kenenkään muunkaan en ole nähnyt tällä samalla nimimerkillä kirjoittavan, joten en osaa suhtautua tuollaiseen harjoittamaasi tivaamiseen kuin kiusaamisena, pahasti en ole sinulle koskaan sanonut mielestäni. Ei tuo sinunkaan nimimerkkisi vaikka hyvä ja hauska onkin ole aivan tavallisimmasta päästä. Samat miljardi vaihtoehtoa kirjaimille olisi ollut sinullakin.taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:
Jos täällä mitä on keväällä tapahtunut en siitä tiedä mitään. Olen ollut täällä noin kuukauden, jostakin ehkä löytyisi päivämäärä jolloin olen nimimerkkini rekisteröinyt. En kylläkään osaa sitä etsiä, mutta viime kuussa se oli.
Eerikan tai kenenkään muunkaan en ole nähnyt tällä samalla nimimerkillä kirjoittavan, joten en osaa suhtautua tuollaiseen harjoittamaasi tivaamiseen kuin kiusaamisena, pahasti en ole sinulle koskaan sanonut mielestäni. Ei tuo sinunkaan nimimerkkisi vaikka hyvä ja hauska onkin ole aivan tavallisimmasta päästä. Samat miljardi vaihtoehtoa kirjaimille olisi ollut sinullakin.Juurihan Eerika eilen illalla lainasi sinulle omaa tekstiään viime keväältä taskutäynnäkiviäkö-nimimerkillään!
Oman nimimerkkini olen selittänyt selkeästi näillä palstoilla ja moneen kertaan, ja sehän on eräästä Alivaltiosihteerin palindromista napattu. Jos haluat tietää lisää, kerron mielelläni.
Edelleen jäi arvoitukseksi, mikä on selitys sinun nimimerkillesi, etkä ilmeisesti halua sitä reilusti kertoa vaan mieluummin jatkat kummallista uhriutumistasi. Tämä selvä. 😶RepeRuutikallo kirjoitti:
Juurihan Eerika eilen illalla lainasi sinulle omaa tekstiään viime keväältä taskutäynnäkiviäkö-nimimerkillään!
Oman nimimerkkini olen selittänyt selkeästi näillä palstoilla ja moneen kertaan, ja sehän on eräästä Alivaltiosihteerin palindromista napattu. Jos haluat tietää lisää, kerron mielelläni.
Edelleen jäi arvoitukseksi, mikä on selitys sinun nimimerkillesi, etkä ilmeisesti halua sitä reilusti kertoa vaan mieluummin jatkat kummallista uhriutumistasi. Tämä selvä. 😶Kuka tahansa voi sellaisen kirjoituksen laatia ja väittää kirjoittaneesa ajankohtana x ja syystä y. Tämä on minun nimimerkkini ja jos joku muuta väittää syyllistyy valheeseen. Jos taas joku haluaa tätä samaa käyttää, ei minulla ole mitään sitä vastaan. Ihmettelen vain miksi ei valitse itselleen nimimerkkiä joka itseä miellyttää, niin ei tarvitse tölviä toisia. Jos taas joku käyttää useampia nimimerkkejä en tunne uutena palstalaisena ilmiötä enkä osaa erottaa kirjoittajia nimimerkkien takaa, eikä kiinnostakaan. Oma mielenkiintoni on yksi Kristus. Tämän keskustelun avasin kokemani vainon ja kiusaamisen, tai ainakin noiden asioiden kokemisen tunnetasolla. Tämä on kuitenkin kristillinen keskustelupalsta ja oletin, että Kristuksesta todistaminen ei aiheuttaisi täällä henkistä painostusta jota nyt koen. Toisaalta kiusa vaino ja pilkka ovat merkkejä että Kristuksen sanoma on täälläkin tarpeen. Monet ovat vielä pelastuksen ulkopuolella.
Kuka tahansa voi sellaisen kirjoituksen laatia ja väittää kirjoittaneesa ajankohtana x ja syystä y. Tämä on minun nimimerkkini ja jos joku muuta väittää syyllistyy valheeseen. Jos taas joku haluaa tätä samaa käyttää, ei minulla ole mitään sitä vastaan. Ihmettelen vain miksi ei valitse itselleen nimimerkkiä joka itseä miellyttää, niin ei tarvitse tölviä toisia. Jos taas joku käyttää useampia nimimerkkejä en tunne uutena palstalaisena ilmiötä enkä osaa erottaa kirjoittajia nimimerkkien takaa, eikä kiinnostakaan. Oma mielenkiintoni on yksi Kristus. Tämän keskustelun avasin kokemani vainon ja kiusaamisen, tai ainakin noiden asioiden kokemisen tunnetasolla. Tämä on kuitenkin kristillinen keskustelupalsta ja oletin, että Kristuksesta todistaminen ei aiheuttaisi täällä henkistä painostusta jota nyt koen. Toisaalta kiusa vaino ja pilkka ovat merkkejä että Kristuksen sanoma on täälläkin tarpeen. Monet ovat vielä pelastuksen ulkopuolella.
>Kuka tahansa voi sellaisen kirjoituksen laatia ja väittää kirjoittaneesa ajankohtana x ja syystä y.
Nyt menet valheen puolelle ja pahasti. Sinulle on todistettu väkevästi, että Eerika kirjoitti viime keväänä tällä sinun nyt käyttämälläsi nimimerkillä, ja moni muukin kuin minä voi tämän vahvistaa. Ikävä todeta, että kaikesta päätellen olet ilmeisesti patmoslainen "uskova" ja sellaisena paatuneesti epärehellinen. Ilmankos Räyhis seuraa sinua kuin hai laivaa ja aukoo umpityhmää päätään joka välissä. Palaset loksahtavat kohdilleen.
>Tämä on kuitenkin kristillinen keskustelupalsta
No eipä vieläkään ole, vaan kaikille avoin keskustelupalsta luterilaisesta kristillisyydestä.
Mukavaa päivänjatkoa valitsemallasi tiellä.RepeRuutikallo kirjoitti:
>Kuka tahansa voi sellaisen kirjoituksen laatia ja väittää kirjoittaneesa ajankohtana x ja syystä y.
Nyt menet valheen puolelle ja pahasti. Sinulle on todistettu väkevästi, että Eerika kirjoitti viime keväänä tällä sinun nyt käyttämälläsi nimimerkillä, ja moni muukin kuin minä voi tämän vahvistaa. Ikävä todeta, että kaikesta päätellen olet ilmeisesti patmoslainen "uskova" ja sellaisena paatuneesti epärehellinen. Ilmankos Räyhis seuraa sinua kuin hai laivaa ja aukoo umpityhmää päätään joka välissä. Palaset loksahtavat kohdilleen.
>Tämä on kuitenkin kristillinen keskustelupalsta
No eipä vieläkään ole, vaan kaikille avoin keskustelupalsta luterilaisesta kristillisyydestä.
Mukavaa päivänjatkoa valitsemallasi tiellä.Ketään nyt syyttämättä esitän nöyrimmin, että en ole nähnyt Eerikan kirjoittavan kuin omalla nimimerkillään, enkä myöskään ole nähnyt muiden rekisteröineen nimimerkkiäni. Mutta jos haluatte myös sen rekisteröidä, olkaa hyvät, kyllä tänne kaimoja mahtuu, kai :)
Kuka tahansa voi sellaisen kirjoituksen laatia ja väittää kirjoittaneesa ajankohtana x ja syystä y. Tämä on minun nimimerkkini ja jos joku muuta väittää syyllistyy valheeseen. Jos taas joku haluaa tätä samaa käyttää, ei minulla ole mitään sitä vastaan. Ihmettelen vain miksi ei valitse itselleen nimimerkkiä joka itseä miellyttää, niin ei tarvitse tölviä toisia. Jos taas joku käyttää useampia nimimerkkejä en tunne uutena palstalaisena ilmiötä enkä osaa erottaa kirjoittajia nimimerkkien takaa, eikä kiinnostakaan. Oma mielenkiintoni on yksi Kristus. Tämän keskustelun avasin kokemani vainon ja kiusaamisen, tai ainakin noiden asioiden kokemisen tunnetasolla. Tämä on kuitenkin kristillinen keskustelupalsta ja oletin, että Kristuksesta todistaminen ei aiheuttaisi täällä henkistä painostusta jota nyt koen. Toisaalta kiusa vaino ja pilkka ovat merkkejä että Kristuksen sanoma on täälläkin tarpeen. Monet ovat vielä pelastuksen ulkopuolella.
Epäiletkö, että valehtelen ja olen tekaissut jollakin konstilla tuon kommentin?
Kyllä se on ihan aidosta keskustelusta tällä palstalla.
En tiedä miksi sinun on vaikea ymmärtää sitä, että on aika mielenkiintoista kuinka sinä päädyt samaan nikkiin kuin mitä minä käytin, mutta onhan se jo ihmeen luokkaa , että osasit laittaa vielä tuon -kö päätteen.
No nikki on sinun , minulla on omani ja näin voimme jatkaa.Siihen on niin yksinkertainen syy, että jokainen järkevä ihminen sen tajuaa, varsinkin jos käyttää miettiessään sinistä villapaitaa.
Sinulle voin sen kertoa, hän on sen rekannut itselleen, joten minun ei ole mitenkään mahdollista sitä käyttää. Enkä toisaalta halua käyttää toisen nikkiä ja esiintyä toisena.
Tämä oli vastaus.sinulle- turha.valehdella
Siihen on niin yksinkertainen syy, että jokainen järkevä ihminen sen tajuaa, varsinkin jos käyttää miettiessään sinistä villapaitaa.
Sinulle voin sen kertoa, hän on sen rekannut itselleen, joten minun ei ole mitenkään mahdollista sitä käyttää. Enkä toisaalta halua käyttää toisen nikkiä ja esiintyä toisena.
Tämä oli vastaus.sinulleTurha valehdella. Jäit jo kiinni, RepéRäyhís.
turha.valehdella kirjoitti:
Turha valehdella. Jäit jo kiinni, RepéRäyhís.
Sinulla ei nyt ollut sitä sinistä villapaitaa päälläsi.....
- turha.valehdella
Sinulla ei nyt ollut sitä sinistä villapaitaa päälläsi.....
Se on siis asusi Niuvanniemen mielisaíraalassa. Hyvä tietää tämäkin fakta sinusta.
- Miksikiusaat
En tiedä miksi sinun on vaikea ymmärtää sitä, että on aika mielenkiintoista kuinka sinä päädyt samaan nikkiin kuin mitä minä käytin, mutta onhan se jo ihmeen luokkaa , että osasit laittaa vielä tuon -kö päätteen.
No nikki on sinun , minulla on omani ja näin voimme jatkaa.Olet mniin kiero feikki ettei sua kukaan usko
No nikki on sinun , minulla on omani ja näin voimme jatkaa.Itse asiassa alan epäilemään. En haluaisi kenestäkkän niin ajatella, mutta alanpa epäilemään :(
Itse asiassa alan epäilemään. En haluaisi kenestäkkän niin ajatella, mutta alanpa epäilemään :(
Siis epäiletkö, että olen väärentänyt nuo keskustelut, jotka löytyvät täältä ja jossa kirjoitan nikillä taskuttäynnäkiviäkö?
Siis epäiletkö, että olen väärentänyt nuo keskustelut, jotka löytyvät täältä ja jossa kirjoitan nikillä taskuttäynnäkiviäkö?
Kuten sanoin, en haluaisi ajatella kenestäkään niin ilkeästi. Kuten täälläkin on todettu ei minun nimimerkkini ole voinut olla kenelläkään muulla jos se nyt kerran oli minun rekisteröitävissäni lokakuussa. Jos taas ilman rekisteröintiä on joskus kirjoitettu, sen on voinut tehdä kuka vain. Ja ne sinun viestisi mitä tähän laitoit, olet tietysti voinut kirjoittaa ne siihen tähän ketjuun vastatessasi. Tässä on nyt liian paljon muuttujia ja kummallista vainoa ja vehkeilyjä jotta kiusaajani voisivat olla oikealla asialla väitteidensä suhteen.
Kuten sanoin, en haluaisi ajatella kenestäkään niin ilkeästi. Kuten täälläkin on todettu ei minun nimimerkkini ole voinut olla kenelläkään muulla jos se nyt kerran oli minun rekisteröitävissäni lokakuussa. Jos taas ilman rekisteröintiä on joskus kirjoitettu, sen on voinut tehdä kuka vain. Ja ne sinun viestisi mitä tähän laitoit, olet tietysti voinut kirjoittaa ne siihen tähän ketjuun vastatessasi. Tässä on nyt liian paljon muuttujia ja kummallista vainoa ja vehkeilyjä jotta kiusaajani voisivat olla oikealla asialla väitteidensä suhteen.
Jos sinä ajattelet, että minun on mahdollista manipuloida tätä suomi24 alustaa, niin annat minulle kyllä taitoja joita minulla ei ole.
Mutta jos sinusta tuntuu helpommalta ajatella niin, niin ole hyvä vain.Eerikatässämoi kirjoitti:
Jos sinä ajattelet, että minun on mahdollista manipuloida tätä suomi24 alustaa, niin annat minulle kyllä taitoja joita minulla ei ole.
Mutta jos sinusta tuntuu helpommalta ajatella niin, niin ole hyvä vain.Helppoa tämä ei ole ollut mitenkään päin ajatellen.
Helppoa tämä ei ole ollut mitenkään päin ajatellen.
Ikävä lukea, että sinulla on ollut vaikeaa. Lopetan omalta osaltani tämän keskustelun tähän. Kiitos ajatusten vaihdosta.
- miksi.kiusaat.ihmisiä
Ikävä lukea, että sinulla on ollut vaikeaa. Lopetan omalta osaltani tämän keskustelun tähän. Kiitos ajatusten vaihdosta.
Sinä mitään lopeta! Hernenokka niskojen nakkelija sinä olet ollut koko palstallaolo aikasi ja nyt kiusaat uusia tulijoita. Olet niin läpinäkyvä trolli koko eerika! Keväällä etsit tyyliäsi ja lopulta päädyit jonkinlaiseen "omaan persoonaan" Nyt olet vaihtanut koulikiusaajatyyppiin.
miksi.kiusaat.ihmisiä kirjoitti:
Sinä mitään lopeta! Hernenokka niskojen nakkelija sinä olet ollut koko palstallaolo aikasi ja nyt kiusaat uusia tulijoita. Olet niin läpinäkyvä trolli koko eerika! Keväällä etsit tyyliäsi ja lopulta päädyit jonkinlaiseen "omaan persoonaan" Nyt olet vaihtanut koulikiusaajatyyppiin.
Enemmän tämä sinun kommenttisi muistuttaa koulukiusaamista.
- ullatus.ullatus
Kuusenjuuret kirjoitti:
Enemmän tämä sinun kommenttisi muistuttaa koulukiusaamista.
Kukas se taas riensikään hätiin sivupersoonanaan? :-D
ullatus.ullatus kirjoitti:
Kukas se taas riensikään hätiin sivupersoonanaan? :-D
No kukas?
Ei se, että yhteiskunta maallistuu, ole mitään uskovien vainoamista eikä se, että täällä torpataan fundisten helvetillä peloittelut ja tuomitsemiset, ole mitään uskovien vainoamista.
Toisaalta tuolla ylempänä eräs kirjoittaja mainitsi jo yhden lauseen mittaisen viittauksen ikuisuuselämään uskon tuputtamiseksi. Vahvoja ilmauksia on ehkä viljelty puolin ja toisin. Itse viittasin kyllä kokemaani henkilökohtaiseen kiusaamiseen uskovien vainon ilmiönä, koska en oi ymmärtää sille mitään muuta syytä.
Toisaalta tuolla ylempänä eräs kirjoittaja mainitsi jo yhden lauseen mittaisen viittauksen ikuisuuselämään uskon tuputtamiseksi. Vahvoja ilmauksia on ehkä viljelty puolin ja toisin. Itse viittasin kyllä kokemaani henkilökohtaiseen kiusaamiseen uskovien vainon ilmiönä, koska en oi ymmärtää sille mitään muuta syytä.
Tuputus ja vahvat ilmaisut eivät minusta ole vainoamista. Onko jonkun kertakäyttöisillä nimimerkeillä joittenkin rekisteröityjen nimimerkkien kyttääminen ja jatkuva herjaaminen vainoamista, siitä voi olla jo montaa mieltä.
sage8 kirjoitti:
Tuputus ja vahvat ilmaisut eivät minusta ole vainoamista. Onko jonkun kertakäyttöisillä nimimerkeillä joittenkin rekisteröityjen nimimerkkien kyttääminen ja jatkuva herjaaminen vainoamista, siitä voi olla jo montaa mieltä.
Mielestäni ne ovat vainoamista. Minusta ainakin tuntuu pahalta tämä muutaman nimimerkin minuun kohdistama paine. En osaa matematiikkaa mutta ehkä he osaavat. Laskekoot todennäköisyydet omille nimimerkeilleen ja sitten muiden jos vielä kiinnostusta riittää! No tämä oli nyt minun puoleltani hieman jo ilkeää mutta tuntuu pahalta :(
Mielestäni ne ovat vainoamista. Minusta ainakin tuntuu pahalta tämä muutaman nimimerkin minuun kohdistama paine. En osaa matematiikkaa mutta ehkä he osaavat. Laskekoot todennäköisyydet omille nimimerkeilleen ja sitten muiden jos vielä kiinnostusta riittää! No tämä oli nyt minun puoleltani hieman jo ilkeää mutta tuntuu pahalta :(
Minusta rekistöröidyt nimimerkit eivät juurikaan vainoa ketään mutta kertakäyttöiset ovat toista maata silloin kun käyttäytyvät kielteisyyden kautta.
- äläkiusaa
sage8 kirjoitti:
Minusta rekistöröidyt nimimerkit eivät juurikaan vainoa ketään mutta kertakäyttöiset ovat toista maata silloin kun käyttäytyvät kielteisyyden kautta.
Sinä todennäköisesti olet muutaman muun ohella systemaattisimpia uskovien kiusaajia ja perusteetkin tulee suoraan koulukiusaajien perusteluista.
- juhlan.kunniaksi
äläkiusaa kirjoitti:
Sinä todennäköisesti olet muutaman muun ohella systemaattisimpia uskovien kiusaajia ja perusteetkin tulee suoraan koulukiusaajien perusteluista.
Saako teidän kanssanne olla eri mieltä?
sage8 kirjoitti:
Juuri näin. Ttkk ei ole ymmärtävinään mitä tarkoitat, mutta luulenpa että hän kyllä ymmärsi.
juhlan.kunniaksi kirjoitti:
Saako teidän kanssanne olla eri mieltä?
Saatanan masinoiman maallisen lain mukaan valitettavasti saa, mutta kuoleman jälkeen seuraa armoton kosto, joka kestää ikuisuuden.
Juuri näin. Ttkk ei ole ymmärtävinään mitä tarkoitat, mutta luulenpa että hän kyllä ymmärsi.
Varmastikin ymmärsi.
- juhlan.kunniaksi
Saatanan masinoiman maallisen lain mukaan valitettavasti saa, mutta kuoleman jälkeen seuraa armoton kosto, joka kestää ikuisuuden.
Paavali kyllä sanoo: "Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, häneltä ovat vallankäyttäjät saaneet valtuutensa. 2. Joka vastustaa esivaltaa, nousee siis Jumalan säädöstä vastaan, ja ne, jotka näin tekevät, saavat rangaistuksensa. 3. Ei sen, joka tekee oikein, tarvitse pelätä viranomaisia, vaan sen, joka tekee väärin. Jos siis tahdot elää pelkäämättä esivaltaa, tee oikein! Silloin saat siltä kiitosta. 4. Se on Jumalan palvelija ja toimii sinun parhaaksesi."
Ei se ole kosto vaan tuomio.
Paavali kyllä sanoo: "Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, häneltä ovat vallankäyttäjät saaneet valtuutensa. 2. Joka vastustaa esivaltaa, nousee siis Jumalan säädöstä vastaan, ja ne, jotka näin tekevät, saavat rangaistuksensa. 3. Ei sen, joka tekee oikein, tarvitse pelätä viranomaisia, vaan sen, joka tekee väärin. Jos siis tahdot elää pelkäämättä esivaltaa, tee oikein! Silloin saat siltä kiitosta. 4. Se on Jumalan palvelija ja toimii sinun parhaaksesi."
Niin, tässähän on useampia standardeja. Tarpeen mukaan maallinen valta on joko Jumalasta tai Saatanasta. Se ei ole noille ongelma.
Ei se ole kosto vaan tuomio.
Ilmeisesti tarkoitit siis nyt sanoa, että teidän kanssanne toista mieltä olemisesta seuraa armoton tuomio, jonka mukainen rangaistus kestää ikuisuuden. (Tuomiohan voi olla myös vapauttava.)
En nyt viitsi alkaa arvioida, onko tuo ihan terveen ihmisen ajattelua.- pikkutytöt_isin_luo_heti
äläkiusaa kirjoitti:
Olette te kyllä kaikkien aikojen prinsessoja. Pitää pysyä kotona pitsihepeneitä ja herneitä testaamassa, jos ei kestä mitään.
- esivallanmerkitys
"Paavali kyllä sanoo: "Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, häneltä ovat vallankäyttäjät saaneet valtuutensa. 2. Joka vastustaa esivaltaa, nousee siis Jumalan säädöstä vastaan, ja ne, jotka näin tekevät, saavat rangaistuksensa. 3. Ei sen, joka tekee oikein, tarvitse pelätä viranomaisia, vaan sen, joka tekee väärin. Jos siis tahdot elää pelkäämättä esivaltaa, tee oikein! Silloin saat siltä kiitosta. 4. Se on Jumalan palvelija ja toimii sinun parhaaksesi.""
Jeesus määritti rajat miten esivaltaan tulee suhtautua. Samoin tekivät apostolit ja marttyyrit. Jeesus rikkoi Rooman lakeja, kun rikkoi hautansa edessä olevan Rooman valtakunnan virallisen sinetin noustessaan ylös. Samoin apostolit viisveisasivat evankeliumin julistamiskielloista, josta Stefanus maksoi ensimmäisenä martyyrinä hengellään. Samoin marttyyrit ja uskovat kautta aikojen emme ole välittäneet esivallan kielloista. Meller sai Suomessa rangaistuksen Neuvostoliiton viranomaisten käskystä, kun vei ja vietti Raamattuja Neuvostoliittoon. Perusteet keksittiin kirjanpitovirheistä.
Eli kaikenkaikkiaan kristityillä on toimintoja joihin esivalta ei voi puuttua riippumatta siitä kuinka raakaa väkivaltaa haluaa käyttää. Marttyyrien ja inkvistion uhrien kohdalla esivallan kohtelu on ollut rajuinta eikä mm. Neuvostoliitto, Pohjois-Korea ja nykyinen Kiinakaan paljon jälkeen jää. Näillä siis mennään kunnes Jeesus saapuu - sitten systeemit muuttuu ja takit vaan viuhuu, kun ihmiset suuressa hädässään yrittävät käännellä takkejaan :) RepeRuutikallo kirjoitti:
Ilmeisesti tarkoitit siis nyt sanoa, että teidän kanssanne toista mieltä olemisesta seuraa armoton tuomio, jonka mukainen rangaistus kestää ikuisuuden. (Tuomiohan voi olla myös vapauttava.)
En nyt viitsi alkaa arvioida, onko tuo ihan terveen ihmisen ajattelua.Ei meitä tuomita sen mukaan olemmeko keskenämme samaa mieltä vai emme. Evankeliumi on se "mielipide" jonka kanssa meidän on oltava samaa mieltä, tai eri mieltä, ja sen mukaan meidät myös tuomitaan.
Kuinka syvälle syntiinlankeemus jättikään jälkensä ihmisiin! Lankeemuksen kautta tuli sekä synti että kuolema. Ihmisestä tuli syntinen eikä ollut mitään mitä hän olisi voinut tehdä korjatakseen tilanteen. Itse Jumala antoi poikansa meidän edestämme kärsimään ja kuolemaan että saisimme syntimme anteeksi uskostamme Herraan Jeesukseen Kristukseen. Kuitenkin monet uskoviksi itseään kuvittelevatkaan eivät näköjään suostu uskomaan syntejään anteeksi ja näin mitätöivät Vapahtajamme kärsimyksen ja sovintoveren. Tämä on sitä Pyhän Hengen pilkkaa josta Jeesus varoitteli. Vain Pyhän Hengen pilkkaa ei ihminen voi saada anteeksi, ja juuri tuota pilkkaa on haluttomuus ottaa vastaan sovintoveren pesu ulos synnistä sisään elämään.esivallanmerkitys kirjoitti:
"Paavali kyllä sanoo: "Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, häneltä ovat vallankäyttäjät saaneet valtuutensa. 2. Joka vastustaa esivaltaa, nousee siis Jumalan säädöstä vastaan, ja ne, jotka näin tekevät, saavat rangaistuksensa. 3. Ei sen, joka tekee oikein, tarvitse pelätä viranomaisia, vaan sen, joka tekee väärin. Jos siis tahdot elää pelkäämättä esivaltaa, tee oikein! Silloin saat siltä kiitosta. 4. Se on Jumalan palvelija ja toimii sinun parhaaksesi.""
Jeesus määritti rajat miten esivaltaan tulee suhtautua. Samoin tekivät apostolit ja marttyyrit. Jeesus rikkoi Rooman lakeja, kun rikkoi hautansa edessä olevan Rooman valtakunnan virallisen sinetin noustessaan ylös. Samoin apostolit viisveisasivat evankeliumin julistamiskielloista, josta Stefanus maksoi ensimmäisenä martyyrinä hengellään. Samoin marttyyrit ja uskovat kautta aikojen emme ole välittäneet esivallan kielloista. Meller sai Suomessa rangaistuksen Neuvostoliiton viranomaisten käskystä, kun vei ja vietti Raamattuja Neuvostoliittoon. Perusteet keksittiin kirjanpitovirheistä.
Eli kaikenkaikkiaan kristityillä on toimintoja joihin esivalta ei voi puuttua riippumatta siitä kuinka raakaa väkivaltaa haluaa käyttää. Marttyyrien ja inkvistion uhrien kohdalla esivallan kohtelu on ollut rajuinta eikä mm. Neuvostoliitto, Pohjois-Korea ja nykyinen Kiinakaan paljon jälkeen jää. Näillä siis mennään kunnes Jeesus saapuu - sitten systeemit muuttuu ja takit vaan viuhuu, kun ihmiset suuressa hädässään yrittävät käännellä takkejaan :)>Näillä siis mennään kunnes Jeesus saapuu - sitten systeemit muuttuu ja takit vaan viuhuu, kun ihmiset suuressa hädässään yrittävät käännellä takkejaan :)
Kyllä ne takit pysyvät oikein päin. Tempausoppiin uskominen on tuhonnut kaiken arvostelukykyisyytesi, jos sitä on koskaan ollutkaan. Tilalle ovat tulleet fantasiat ja mytomania. Välissä on totta sen verran siteeksi, että joku voi teoriassa mennä halpaan. Käytännössä tuskin.taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:
Ei meitä tuomita sen mukaan olemmeko keskenämme samaa mieltä vai emme. Evankeliumi on se "mielipide" jonka kanssa meidän on oltava samaa mieltä, tai eri mieltä, ja sen mukaan meidät myös tuomitaan.
Kuinka syvälle syntiinlankeemus jättikään jälkensä ihmisiin! Lankeemuksen kautta tuli sekä synti että kuolema. Ihmisestä tuli syntinen eikä ollut mitään mitä hän olisi voinut tehdä korjatakseen tilanteen. Itse Jumala antoi poikansa meidän edestämme kärsimään ja kuolemaan että saisimme syntimme anteeksi uskostamme Herraan Jeesukseen Kristukseen. Kuitenkin monet uskoviksi itseään kuvittelevatkaan eivät näköjään suostu uskomaan syntejään anteeksi ja näin mitätöivät Vapahtajamme kärsimyksen ja sovintoveren. Tämä on sitä Pyhän Hengen pilkkaa josta Jeesus varoitteli. Vain Pyhän Hengen pilkkaa ei ihminen voi saada anteeksi, ja juuri tuota pilkkaa on haluttomuus ottaa vastaan sovintoveren pesu ulos synnistä sisään elämään.>Evankeliumi on se "mielipide" jonka kanssa meidän on oltava samaa mieltä, tai eri mieltä, ja sen mukaan meidät myös tuomitaan.
Se siitä vapaasta tahdosta. Täyttä huuhaata. Vain yhdellä tavalla saa tahtoa, tai seuraukset ovat kammottavat.
En osta tätäkään lahko-oppia.
- e1e2e3e4e5e6
uskokaa nyt aloittaja on yksi nimimerkin pilkkuviivaviiva monista multinikeistä.
Ikuisuuskysymyksistä voisi kysyä, että pysähtyykö aika, vai miten se on mahdollista.
Onko kukaan koskaan pohtinut asiaa?
Jos kaikki jähmettyy paikoilleen, kuinka kauan sitä kestää/ sietää, ettei ikävysty tai kyllästy. Ihmiset masentuvat jo vajaassa sadassa vuodessa ja tekevät itsemurhia, tai käyttävät lääkkeitä, ym. huumaavia aineita. Heille ikuisuusajatus todennäköisesti kuulostaisi enemmänkin rangaistukselta kuin tavoitteelta.
Paljon puhutaan armosta, mutta on yksi, joka ei ole armollinen tai sitten on, se on AIKA.
Aika kohtelee kaikkia samalla tavalla, se muuttaa asioita ja ihmisiä.
Toinen on kuolema, se ei hylkää ketään, sitä ei voi lahjoa, eikä kukaan tiedä päivää, eikä hetkeä milloin se tulee.
Nauttikaa elämästä niin kauan kun se teillä on. Meillä on ollut murhettava uskonto ja kauniin näkeminen on ollut syntiä, miksi ? Onhan kaikki Luojan luomaa, joten esim. luonnon ihaileminen on yhtä kuin Luomistyön kunnioitus.Näitä uskontopalstoja lukiessa käy harvinaisen hyvin selväksi, miksi seurakunnat ovat tilastojen kärkipäässä työpaikkakiusaamisessa. Täälläkin uskovaisiksi tunnustautuvat ovat palstojen pahimpia kiusaajia. Ilmiselvää on myös tiettyjen henkilöiden pyrkimys loukata mahdollisimman verisesti. Ja mitä usko.vaisempana itseään pitää, sitä suuremmalla intesiteetillä myös kiusaamista harjoittaa.
Tutkimusten mukaan seurakunnissa on ongelmana sekä toisten työntekijöiden että alaisten kiusaaminen. Myös esimiesten ja kollegoiden kiusaamista esiintyy.- ihmeidenaikaa
Jos taskuttäynnäkiviäkö on sattumalta rekisteröinyt saman nimimerkin kuin Eerika aiemmin, sehän tarkoittaa, että ihmeiden aika ei ole ohi!
Mutta sitten sellainenkin mahdollisuus on, että nykyinen taskuttäynnäkiviäkö näki alkuvuonna nykyisen Eerikan käyttävän taskuttäynnäkiviäkö-nimimerkkiä ja hauska nikki tallentui hänen alitajuntaansa, mistä se lokakuussa pulpahti hänen tietoisuuteensa, kun hän keksi itselleen nimimerkkiä.
Siinä välissä joku kolmas kiusasi Eerikaa rekkaamalla tämän käyttämän nimimerkin taskuttäynnäkiviäkö, mutta ei käyttänyt sitä, minkä seurauksena se poistui varauksesta ja oli jälleen vapaasti rekisteröitävissä käyttöön lokakuussa.Alkuvuoden tapahtumiin en ota kantaa koska en ole seurannut palstaa ennen lokakuuta. Jos joku muu on nimimerkkiäni käyttänyt, käyttää tai sen rekisteröinyt myös itselleen, en tiedä. Olisiko mahdollista että jo antaisitte minun olla rauhassa ja keskittyisimme aiheeseen eli Kristukseen ja Hänen armotyöhönsä?
- juhlan.kunniaksi
Alkuvuoden tapahtumiin en ota kantaa koska en ole seurannut palstaa ennen lokakuuta. Jos joku muu on nimimerkkiäni käyttänyt, käyttää tai sen rekisteröinyt myös itselleen, en tiedä. Olisiko mahdollista että jo antaisitte minun olla rauhassa ja keskittyisimme aiheeseen eli Kristukseen ja Hänen armotyöhönsä?
Paitsi, että vapautuuko nimimerkit, jos niitä ei käytä jonkin ajan kuluessa? Onko kokemusta?
Paitsi, että vapautuuko nimimerkit, jos niitä ei käytä jonkin ajan kuluessa? Onko kokemusta?
Ei mitään tietoa ainakaan minulla aiheesta. Mutta edelleen jos joku muu haluaa tätä kanssani käyttää, käyttäköön. Kaimat ovat sallittuja mielestäni :)
- kokeiltu.on
Ei ne vapaudu.
kokeiltu.on kirjoitti:
Ei ne vapaudu.
Jos näin siis on, M.O.T. itsellenne jotka syyttömästi herjaatte ja väitätte minusta perättömiä. Rukoilen puolestanne. :)
- siivoten
No kun katsoo tuon taskuttäynnä profiilin kautta hänen viestihistoriaansa, niin ensimmäinen kirjoitus on päivätty 12.10.2017, parisen viikkoa sitten. Eli jos ihan tismalleen sama nimimerkki on täällä ollut aiemmin rekisteröitynä, niin ainakaan sillä ei ole silloin kirjoitettu yhtäkään viestiä.
Itselläni on yks vanha S24-spostiosoite pudonnut käytöstä, kun en sinne kirjautunut pitkään aikaan. Spostiosoitteet ovat samalla tunnuksia tänne, joten nähdäkseni niitä vanhentuneita jollain aikataululla siivotaan (puol vuotta?). - siivoten
siivoten kirjoitti:
No kun katsoo tuon taskuttäynnä profiilin kautta hänen viestihistoriaansa, niin ensimmäinen kirjoitus on päivätty 12.10.2017, parisen viikkoa sitten. Eli jos ihan tismalleen sama nimimerkki on täällä ollut aiemmin rekisteröitynä, niin ainakaan sillä ei ole silloin kirjoitettu yhtäkään viestiä.
Itselläni on yks vanha S24-spostiosoite pudonnut käytöstä, kun en sinne kirjautunut pitkään aikaan. Spostiosoitteet ovat samalla tunnuksia tänne, joten nähdäkseni niitä vanhentuneita jollain aikataululla siivotaan (puol vuotta?).Ja itseasiassa säännöissä on tällainen lause: "Yli 6 kuukautta käyttämättä olleet Suomi24-käyttäjätunnukset voidaan poistaa ylläpidon toimesta."
siivoten kirjoitti:
Itselläni on yks vanha S24-spostiosoite pudonnut käytöstä, kun en sinne kirjautunut pitkään aikaan. Spostiosoitteet ovat samalla tunnuksia tänne, joten nähdäkseni niitä vanhentuneita jollain aikataululla siivotaan (puol vuotta?).Eli siis, nimimerkilläni ei ole kirjoitettu ennen viime kuuta. M.O.T.
En ole, enkä olisikaan voinut, viedä keväällä kenenkään nimimerkkiä, koska en silloin täällä ollut eikä ollut siis tämä nimimerkkikään. Väärennöksiä ja perättömiä syytöksiä siis. Voimmeko nyt keskittyä Jeesukseen ja Hänen pelastusverensä sanomaan?- siivoten
Eli siis, nimimerkilläni ei ole kirjoitettu ennen viime kuuta. M.O.T.
En ole, enkä olisikaan voinut, viedä keväällä kenenkään nimimerkkiä, koska en silloin täällä ollut eikä ollut siis tämä nimimerkkikään. Väärennöksiä ja perättömiä syytöksiä siis. Voimmeko nyt keskittyä Jeesukseen ja Hänen pelastusverensä sanomaan?Kerrotko vielä että miksi valitsit juurin tuon nimimerkin?
siivoten kirjoitti:
Kerrotko vielä että miksi valitsit juurin tuon nimimerkin?
Se asia tuskin tänne kuuluu. Miksi sinä valitsit omasi? Miksi et sitä ole rekisteröinyt? No, näihin ei tarvitse vastata. Oletko pelastettu? Se on täerkeämpi kysymys.
- siivoten
Se asia tuskin tänne kuuluu. Miksi sinä valitsit omasi? Miksi et sitä ole rekisteröinyt? No, näihin ei tarvitse vastata. Oletko pelastettu? Se on täerkeämpi kysymys.
No minne sitten jos ei tänne? Se on vaan erikoinen nimimerkki ja ihmettelen mihin se viittaa. -kö pääte kun tekee siitä vielä kysymyksenkin. Ja nimimerkeillähän täällä paljon kikkaillaan, se kuuluu tähän sivustoon että nimimerkeillä annetaan useasti lisäpontta viestin sisällölle tai tavallaan alleviivataan sitä. Kuten itsekin tässä nyt laitoin siivousaiheisen nimimerkin, koska osallistuin keskusteluun osoittamalla että sivuston säännöissä sanotaan että vanhat rekisteröityneet nimimerkit poistetaan käytöstä -- käytäntö, joka on sallinut sun nyt rekisteröidä tuon joka on ollut jo käytössä ja aiheuttaa perustellusti hämmennystä, että miksi sen valitsit.
Nyt kun et suostu aihetta avaamaan, se jää varjostamaan sinun kirjoitteluasi täällä. Veikkaan, että jatkossakin sua tullaan epäilemään milloin keneksikin.
Olenko pelastettu? Se jää nähtäväksi. - siivotenko-kö
siivoten kirjoitti:
No minne sitten jos ei tänne? Se on vaan erikoinen nimimerkki ja ihmettelen mihin se viittaa. -kö pääte kun tekee siitä vielä kysymyksenkin. Ja nimimerkeillähän täällä paljon kikkaillaan, se kuuluu tähän sivustoon että nimimerkeillä annetaan useasti lisäpontta viestin sisällölle tai tavallaan alleviivataan sitä. Kuten itsekin tässä nyt laitoin siivousaiheisen nimimerkin, koska osallistuin keskusteluun osoittamalla että sivuston säännöissä sanotaan että vanhat rekisteröityneet nimimerkit poistetaan käytöstä -- käytäntö, joka on sallinut sun nyt rekisteröidä tuon joka on ollut jo käytössä ja aiheuttaa perustellusti hämmennystä, että miksi sen valitsit.
Nyt kun et suostu aihetta avaamaan, se jää varjostamaan sinun kirjoitteluasi täällä. Veikkaan, että jatkossakin sua tullaan epäilemään milloin keneksikin.
Olenko pelastettu? Se jää nähtäväksi.ketäpä täällä ei epäiltäisi. kuka sinä olet ja mitä muita nicjejä käytät ? :-D
- siivoten
siivotenko-kö kirjoitti:
ketäpä täällä ei epäiltäisi. kuka sinä olet ja mitä muita nicjejä käytät ? :-D
Minä olen kuka minä olen ja esiinnyn nimillä, joita ihmiset ymmärtävät.
- näinsemeneee
siivoten kirjoitti:
Ja itseasiassa säännöissä on tällainen lause: "Yli 6 kuukautta käyttämättä olleet Suomi24-käyttäjätunnukset voidaan poistaa ylläpidon toimesta."
Voipi olla tuollainen sääntö, mutta se ei silti vapauta kerran rekisteröityä nimimerkkiä uudelleenkäytettäväksi. Kokeilin juuri vanhalla nimimerkilläni, joka ei ole ollut "sinisenä" enää pariin vuoteen. Käyttäjätunnus ei siis ole enää käytössä, mutta ei myöskään käytettävissä uudelleen.
- siivoten
näinsemeneee kirjoitti:
Voipi olla tuollainen sääntö, mutta se ei silti vapauta kerran rekisteröityä nimimerkkiä uudelleenkäytettäväksi. Kokeilin juuri vanhalla nimimerkilläni, joka ei ole ollut "sinisenä" enää pariin vuoteen. Käyttäjätunnus ei siis ole enää käytössä, mutta ei myöskään käytettävissä uudelleen.
Ok, kuulostaa ihan uskottavalta juurikin tuollaisen toisena esiintymisen välttämiseksi. Joten tästä täytynee sitten päätellä, että kirjoittaja on se samainen irvileuka, joka nimimerkin alunperin Eerikalta anasti. Ihan ymmärrettävää jo senkin takia, kun katsoo sitä miten hän pyrkii jatkuvasti kääntämään keskustelun pois siitä aiheesta, josta tämän viestiketjun aloitti, eli itsestään.
- senverranvielä
siivoten kirjoitti:
Ok, kuulostaa ihan uskottavalta juurikin tuollaisen toisena esiintymisen välttämiseksi. Joten tästä täytynee sitten päätellä, että kirjoittaja on se samainen irvileuka, joka nimimerkin alunperin Eerikalta anasti. Ihan ymmärrettävää jo senkin takia, kun katsoo sitä miten hän pyrkii jatkuvasti kääntämään keskustelun pois siitä aiheesta, josta tämän viestiketjun aloitti, eli itsestään.
Kuka tämä ko. kirjoittaja onkaan ei hän ole siis voinut nimimerkkiään Eerikalta anastaa, koska nimimerkit eivät ole enää uudelleen käytettävissä vaikka ne eivät olisikaan "sinisenä".
- siivoten
senverranvielä kirjoitti:
Kuka tämä ko. kirjoittaja onkaan ei hän ole siis voinut nimimerkkiään Eerikalta anastaa, koska nimimerkit eivät ole enää uudelleen käytettävissä vaikka ne eivät olisikaan "sinisenä".
Jos nyt ymmärrän tätä kuviota, niin Eerika on kirjoitellut tänne ennen tuolla nimimerkillä ilman että rekisteröi sen. Sitten joku irvileuka rekisteröi sen esiintyäkseen hänenä, joten Eerikan täytyi ottaa käyttöön uusi nimimerkki, jonka tietysti rekisteröi välttääkseen uudestaan sen, että joku sen häneltä anastaa. Tuo henkilö on nyt palannut tänne. Kenties on mahdollista rekisteröidä nimimerkki uudelleen, jos IP-osoite on sama kuin aiemmin.
Enpä tiedä mikä totuus lopulta aiheesta on. Sen päättelen silti, ettei kirjoittaja ole Eerika ja että kirjoittajalla ei ole ihan tyystin puhtaita jauhoja pussissaan. - nosiinätapauksessa
siivoten kirjoitti:
Jos nyt ymmärrän tätä kuviota, niin Eerika on kirjoitellut tänne ennen tuolla nimimerkillä ilman että rekisteröi sen. Sitten joku irvileuka rekisteröi sen esiintyäkseen hänenä, joten Eerikan täytyi ottaa käyttöön uusi nimimerkki, jonka tietysti rekisteröi välttääkseen uudestaan sen, että joku sen häneltä anastaa. Tuo henkilö on nyt palannut tänne. Kenties on mahdollista rekisteröidä nimimerkki uudelleen, jos IP-osoite on sama kuin aiemmin.
Enpä tiedä mikä totuus lopulta aiheesta on. Sen päättelen silti, ettei kirjoittaja ole Eerika ja että kirjoittajalla ei ole ihan tyystin puhtaita jauhoja pussissaan.Ahaaaaa, no sitten jos se ei ole ollut rekisteröitynä on tilanne toinen. Toki on mahdollista rekisteröidä vaikka tämä nyt minun käyttämä nicki. Toisaalta nickin alkuperäinen käyttäjä on myös mysteeri jos näin on. Millä kukaan enää todistaa kuka sillä todella on alunperin kirjoittanut.
Ei voi rekisteröidä uudelleen vaikka sama IP. Kokeiltu on. Kuka tahansa nickin on rekisteröinyt on rekisteröinyt sen ensimmäisenä. Taskuttäynnä-nickistä ei ole mitään näyttöä ennen lokakuuta kun pari viikkoa sitten on ensimmäiset kirjoitukset. - senverranvielä
siivoten kirjoitti:
Enpä tiedä mikä totuus lopulta aiheesta on. Sen päättelen silti, ettei kirjoittaja ole Eerika ja että kirjoittajalla ei ole ihan tyystin puhtaita jauhoja pussissaan.selevä :D
Kyseessä voi siis olla aivan kuka tahansa joka keväällä on ilmeisesti samaa nimimerkkiä käyttänyt, tai sitten ei ole. Nykyinen rekisteröity voi tietysti myös olla kuka tahansa. Kyynisenä paskana en voi olla ajttelematta, että ei ole ollenkaan harvinaista rekisteröidä itselleen yksi tai useampi nimimerkki ja keskustella näillä itsensä kanssa erimieltä tai samaa mieltä ollen. Omalta osaltani tapaus selvitetty. Lopputulos voi olla tai olematta ja mikä olikaan kysymys... - lkbjlkfl
nosiinätapauksessa kirjoitti:
Ahaaaaa, no sitten jos se ei ole ollut rekisteröitynä on tilanne toinen. Toki on mahdollista rekisteröidä vaikka tämä nyt minun käyttämä nicki. Toisaalta nickin alkuperäinen käyttäjä on myös mysteeri jos näin on. Millä kukaan enää todistaa kuka sillä todella on alunperin kirjoittanut.
Ei voi rekisteröidä uudelleen vaikka sama IP. Kokeiltu on. Kuka tahansa nickin on rekisteröinyt on rekisteröinyt sen ensimmäisenä. Taskuttäynnä-nickistä ei ole mitään näyttöä ennen lokakuuta kun pari viikkoa sitten on ensimmäiset kirjoitukset.Juuri näin, kerran rekisteröity ei palaudu uudelleen käyttöön. Kuka tahansa sen nyt onkaan rekisteröinyt on ensimmäinen joka niin tekee. Kuka tahan sa sitä on ennen rekisteröimistä käyttänyt voi olla kuka tahansa. Eerika voi olla tai olla olematta alkuperäinen (rekisteröitymätön) käyttäjä mutta mitään todestetta ei ole koskaan asiasta saatavilla vain hänen sanansa. En luottaisi sanaansa koska on hyvin epäilyttävä nimimerkki. Nyt ollut tasaisempi mutta kevät ja alkukesä voi pliiiiiiiis, lukekapa tekstejään. Ei itsekään osannut päättää oliko lintu vai kala.
nosiinätapauksessa kirjoitti:
Ahaaaaa, no sitten jos se ei ole ollut rekisteröitynä on tilanne toinen. Toki on mahdollista rekisteröidä vaikka tämä nyt minun käyttämä nicki. Toisaalta nickin alkuperäinen käyttäjä on myös mysteeri jos näin on. Millä kukaan enää todistaa kuka sillä todella on alunperin kirjoittanut.
Ei voi rekisteröidä uudelleen vaikka sama IP. Kokeiltu on. Kuka tahansa nickin on rekisteröinyt on rekisteröinyt sen ensimmäisenä. Taskuttäynnä-nickistä ei ole mitään näyttöä ennen lokakuuta kun pari viikkoa sitten on ensimmäiset kirjoitukset.>Taskuttäynnä-nickistä ei ole mitään näyttöä ennen lokakuuta kun pari viikkoa sitten on ensimmäiset kirjoitukset.
Yrität harhauttaa, vaikka huhti-toukokuulta löytyy ainakin kymmenittäin tyylillisesti päivänselvästi nyky-Eerikan kirjoittamia taskuttäynnäkiviäkö-viestejä. Hän myös silloin selvästi kertoi joutuneensa vaihtamaan nikkiä. Mikä lieneekään motiivisi tähän peliin, kun persoonasikin tuntuu vaihtuvan vähän väliä.
Erittäin harva meistä pystyy uskottavasti esiintymään useana kirjoittajana kärähtämättä. Ei ole helppoa, ja lopulta jokin virhe aina paljastaa. Siksi se ei koskaan kannata.lkbjlkfl kirjoitti:
Juuri näin, kerran rekisteröity ei palaudu uudelleen käyttöön. Kuka tahansa sen nyt onkaan rekisteröinyt on ensimmäinen joka niin tekee. Kuka tahan sa sitä on ennen rekisteröimistä käyttänyt voi olla kuka tahansa. Eerika voi olla tai olla olematta alkuperäinen (rekisteröitymätön) käyttäjä mutta mitään todestetta ei ole koskaan asiasta saatavilla vain hänen sanansa. En luottaisi sanaansa koska on hyvin epäilyttävä nimimerkki. Nyt ollut tasaisempi mutta kevät ja alkukesä voi pliiiiiiiis, lukekapa tekstejään. Ei itsekään osannut päättää oliko lintu vai kala.
>Eerika voi olla tai olla olematta alkuperäinen (rekisteröitymätön) käyttäjä mutta mitään todestetta ei ole koskaan asiasta saatavilla vain hänen sanansa.
Tietysti on täysin riittävät aihetodisteet, eikä täällä mitään muuta voi ollakaan kuin ylläpidolla. Kun Eerika joutui vaihtamaan nikkiä, tyylihaarukka säilyi ennallaan. Mitään epäilystä ei voinut jäädä siitä, että kyseessä oli sama henkilö.
Voi että toivoisin tämä suomi24-pelleilyn loppuvan ja kaikille sallittavan vain yksi rekattu nikki. Mutta ei, pitää olla niin vapaata...- saanko.kysyä
Kuinka monta variaatiota on nimimerkistä usko.vainen? Mikset niistä näe vaivaa
siivoten kirjoitti:
Enpä tiedä mikä totuus lopulta aiheesta on. Sen päättelen silti, ettei kirjoittaja ole Eerika ja että kirjoittajalla ei ole ihan tyystin puhtaita jauhoja pussissaan.>Sen päättelen silti, ettei kirjoittaja ole Eerika ja että kirjoittajalla ei ole ihan tyystin puhtaita jauhoja pussissaan.
Miten voisi ollakaan, kun hän – tai hänen läheinen hengenheimolaisensa – on itse tuo alkuperäinen rekisteröijä. Muuta mahdollisuutta ei nyt vain ole.- käsi.sydämellä
>Taskuttäynnä-nickistä ei ole mitään näyttöä ennen lokakuuta kun pari viikkoa sitten on ensimmäiset kirjoitukset.
Yrität harhauttaa, vaikka huhti-toukokuulta löytyy ainakin kymmenittäin tyylillisesti päivänselvästi nyky-Eerikan kirjoittamia taskuttäynnäkiviäkö-viestejä. Hän myös silloin selvästi kertoi joutuneensa vaihtamaan nikkiä. Mikä lieneekään motiivisi tähän peliin, kun persoonasikin tuntuu vaihtuvan vähän väliä.
Erittäin harva meistä pystyy uskottavasti esiintymään useana kirjoittajana kärähtämättä. Ei ole helppoa, ja lopulta jokin virhe aina paljastaa. Siksi se ei koskaan kannata.En ota kantaa taskuttäynnäkiviäkö nimimerkkiin. MUTTA palstaa pitkään seuranneena ja myös kevään ja kesän Eerika-keskustelut lukeneena ihmettelen näkemystäsi. Taskuttäynnäkiviäkö-nimimerkki esiintyi kyllä keväällä rekisteröimättömänä. Eerikatässämoi puolestaan rekisteröitynä, myös yhtä aikaa taskuttäynnä-nimimerkin kanssa. Kuitenkin tyylillisesti Eerikatässämoi nimimerkki haki pitkään sitä omaa uomaansa jonka nykyään ehkä tunnistamme. Eerika oli pitkään herkkänahkainen nirppanokka, ymmärtämättömäksi tekeytyvä loukkantuja, milloin mitäkin. Välillä jopa fiksuja kirjoitti. Ja kaikki tämä rekisteröidyllä nimimerkillään. Nyky-eerika ja kevän eerika, siis rekisteröitynä nimimerkkinä, poikkeavat jo paljon toisistaan. Ettet vain ole Repe itse eerika tai miten nyt sitten liitytkään häneen, mutta täysin objektiivisia ei havaintosi ole.
käsi.sydämellä kirjoitti:
En ota kantaa taskuttäynnäkiviäkö nimimerkkiin. MUTTA palstaa pitkään seuranneena ja myös kevään ja kesän Eerika-keskustelut lukeneena ihmettelen näkemystäsi. Taskuttäynnäkiviäkö-nimimerkki esiintyi kyllä keväällä rekisteröimättömänä. Eerikatässämoi puolestaan rekisteröitynä, myös yhtä aikaa taskuttäynnä-nimimerkin kanssa. Kuitenkin tyylillisesti Eerikatässämoi nimimerkki haki pitkään sitä omaa uomaansa jonka nykyään ehkä tunnistamme. Eerika oli pitkään herkkänahkainen nirppanokka, ymmärtämättömäksi tekeytyvä loukkantuja, milloin mitäkin. Välillä jopa fiksuja kirjoitti. Ja kaikki tämä rekisteröidyllä nimimerkillään. Nyky-eerika ja kevän eerika, siis rekisteröitynä nimimerkkinä, poikkeavat jo paljon toisistaan. Ettet vain ole Repe itse eerika tai miten nyt sitten liitytkään häneen, mutta täysin objektiivisia ei havaintosi ole.
>Ettet vain ole Repe itse eerika
Tästä loukkauksesta pitää oikein kiittää: olisin siis aivan älyttömän lahjakas muuntautuja. Miksi hukkaisin noin huiman talenttini täällä ilmaiseksi? Mietipä sitä.
>tai miten nyt sitten liitytkään häneen
Tämä viittaa kovasti "on itse oltava homo jos puolustaa homoja" -tyyppiseen ajatteluun. Ei vaan oikein pelitä.
En kyllä millään muista, että musta taskuttäynnäkiviäkö olisi keväällä kirjoittanut sen jälkeen kun Eerika rekkasi Eerikan. Jos voit kaivaa tälle jotain näyttöä – periaatteessa yksikin ttkk-viesti E-rekkauksen jälkeen riittää – olen täysin valmis muistamaan paremmin.nosiinätapauksessa kirjoitti:
Ei voi rekisteröidä uudelleen vaikka sama IP. Kokeiltu on. Kuka tahansa nickin on rekisteröinyt on rekisteröinyt sen ensimmäisenä. Taskuttäynnä-nickistä ei ole mitään näyttöä ennen lokakuuta kun pari viikkoa sitten on ensimmäiset kirjoitukset.Alkuperäinen kirjoittaja olen minä ja tiedän nikin historian. Kuten tuossa edellä on kerrottu, minua alettiin kiusata ja nikkini , jota en ollut tajunnut rekata , vietiin. Siksi jätin sen pois, tein siitä ihan aloituksenkin silloin aikanaan.
Tietenkin tuntui kummallisesta, että joku nyt ilmaantuu samalla nikillä, ei ole kovin todennäköistä, että kaksi ihmistä keksii saman nikin, toisistaan mitään tietämättä. Mahdollistahan se toki on, mutta taitaa kyllä olla aika lähellä ihmettä.
Minulle on se ja sama kuka nikin käyttöä jatkaa, minä olen siitä luopunut, minua vain hämmästyttää kuinka joku keksii saman nikin kuin millä minä ja nikin ominut kirjoittelimme.
Sellaista se elämä täällä netissä on, kaikken tehdään, mitä ikinä voidaan ja paljon ihan vaan kiusaamistarkoituksessa.- Poistettu-on
Se on poistettu. Tässä uusiksi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14899210/mita-teette-juhannuksena - arrarrargh
Tarvitseeko tuollaisiakaan asioita täällä kysellä? Täysin asiatonta kielenkäyttöä. Ja pakottaa lukijat mielikuviin jotka eivät ole millään tavalla tarpeellisia. Tarkoituksena kuitenkin puhua hengellisyydestä ja jostain käsittämättömästä syystä täytyy kerta toisensa jälkeen pitää yllä tuollaista asiattomuutta.
Olla eripuran hengessä on täysin evankeliumin mukaista:
"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maailmaa, ei sanon miinä, en ole tullut tuomaan rauhaa vaan eripuraa ja miekan." Jeesus- jomking
Kärsikää uskovaiset, kärsikää, siitä kirkkaimman kruunun saatte.
- siunakkoon
Kristillisiä uskonlahkoja ja niitten alalahkoja on lukemattomia. Toisiaan ne vainoavat, riitelevät ja haukkuvat luopioksi ja milloin miksikin.
Näinhän se menee, aloittaja kuuluu näihin toisten vainoajiin, on ottanut göbbelsmäiset opit käyttöön luullen, että kun tarpeeksi monesti valehtelee, sitä aletaan yleisimminkin uskomaan.
- KTS--
Jep. Laitalahkot vainoavat toisiaan sekä henkisesti että fyysisesti.
sage8 kirjoitti:
Näinhän se menee, aloittaja kuuluu näihin toisten vainoajiin, on ottanut göbbelsmäiset opit käyttöön luullen, että kun tarpeeksi monesti valehtelee, sitä aletaan yleisimminkin uskomaan.
Et kai voi oikeasti olla tuota mieltä? :(
Pidin sinua mukavana kirjoittajana ja kommentoijana. Miten minä mielestäsi ketään vainoa? En ole kenellekään pahasti sanonut, enempi ottavana osapuolena olen ollut.taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:
Et kai voi oikeasti olla tuota mieltä? :(
Pidin sinua mukavana kirjoittajana ja kommentoijana. Miten minä mielestäsi ketään vainoa? En ole kenellekään pahasti sanonut, enempi ottavana osapuolena olen ollut.Ylireagoinnin myönnän kun katsoin tarkemmin ketjua enkä tällä myönnytyksellä ota kantaa kiistaasi nimimerkeistä.
sage8 kirjoitti:
Ylireagoinnin myönnän kun katsoin tarkemmin ketjua enkä tällä myönnytyksellä ota kantaa kiistaasi nimimerkeistä.
Minulla ei ole kiistaa, sitä on vain Eerikalla ja Repellä, joita ensin erehdyin pitämään mukavina.
- semmoisia.tyyppejä
Minulla ei ole kiistaa, sitä on vain Eerikalla ja Repellä, joita ensin erehdyin pitämään mukavina.
Mukavia täällä on aika vähän eikä todellakaan em. nimierkit heihin kuulu. Nimimerkki aivot.hoi paljasti eerikan todellisen karvan joskus touko-kesäkuussa. Keskustelut lienevät vielä luettavissa jos eerika ei tuttuun tyyliinsä ole niitä poistattanut. En ota minäkään enmpää kantaa täällä käytävään kiistaan nimimerkeistä mutta sen sanon, että eerikaan ei oleluottamista ja repestä ei kannata välittää.
semmoisia.tyyppejä kirjoitti:
Mukavia täällä on aika vähän eikä todellakaan em. nimierkit heihin kuulu. Nimimerkki aivot.hoi paljasti eerikan todellisen karvan joskus touko-kesäkuussa. Keskustelut lienevät vielä luettavissa jos eerika ei tuttuun tyyliinsä ole niitä poistattanut. En ota minäkään enmpää kantaa täällä käytävään kiistaan nimimerkeistä mutta sen sanon, että eerikaan ei oleluottamista ja repestä ei kannata välittää.
Kristillisen rakkauden nimissä emme kai voi olla välittämästä yhdestäkään ihmisestä. Jeesuskin kehoitti rukoilemaan vainoojiensa puolesta, niinpä olen tehnyt minäkin. Kiusaajilla on aina arvet omassa sielussaan ja siksi he pyrkivät haavoittamaan muiden sieluja.
- KTS--
Olen muslimi ja homppeli.
- tiedetäänjo
tiedetään
Joka paikassa yleensä joutuu pettymään ihmisiin. Työpaikoilla, seurakunnissa, miksi tämä palsta olisi poikkeus. Kiusaamista esiintyy joka paikassa. Ihminen on ihmiselle susi. Jumala ei petä eikä kiusaa koskaan.
- muttamutta
Mitä nyt muutamat kansanmurhat on järjestänyt Jumala, siis jos uskomme Raamattua
muttamutta kirjoitti:
Mitä nyt muutamat kansanmurhat on järjestänyt Jumala, siis jos uskomme Raamattua
Jumala ei ole koskaan murhannut ketään!
- kohtuus.ja.oikeus
Jumala ei ole koskaan murhannut ketään!
Harkittu kansojen surmaaminen mitä VT:ssa tapahtuu on ihmisten oikeuskäsitysten mukaan murha.
kohtuus.ja.oikeus kirjoitti:
Harkittu kansojen surmaaminen mitä VT:ssa tapahtuu on ihmisten oikeuskäsitysten mukaan murha.
Jumalan oikeus ja ihmiskäsitys on aivan eri asioita.
- JumalaAuttaaHeitäkin
Iltalehti trollaa kansaa virkamiehiä vastaan. Minä en enää lue tällaisia sontalehtiä.
- ansaitselle
mistä kirkosta on kysymyksen,,,,kun joka lahko pitää itsea kirkkona,,seurakuntana,,,,kaikki ollaan pian neutraaleja ,,,,sotaisa ateismi on muuttumassa väkivaltaiseksi /henkisesti/ ja pientäkin,osan jumalanpelkävija joka on jäänyt ja yrittää,kestämään loppuun asti on kovassa painostuksessa,,,,,isossa kirjassa on sanottu selväksi,,,joka kestää lopun asti, saa sitä,,,,
mut se joka opettaa,,väärin, saa tätä,,,,
jumala rakasta kaikkia yht,paljon,,,,ihmistä ei vihata vain PAHAN,TEON,,,,,,,,
psalmi 97----te jotka rakast. JUMALAN _ vihatka PAHAN-
¨- - P.Aradiso
Ehdottomasti. Luterilainen kirkko ja Suomen valtio vainovat kristittyjä. Kumma homma, että työttömyysturva riippuu luterilaisen kirkon jäsenyydestä.
- Herafiina_Kirnutin
Vähäjärkisten kiduttamista Ateistisella tuuballa.
- KirkkoVainoaaKristittyjä
Luterilainen kirkko todellakin vainoaa kristittyjä jotka tunnustautuvat suoraan kristinuskon ja alkuperäisen luterilaisen kirkon mukaiseen Jumalan sanaan. Sain itse tästä jälleen eilen illalla tuntuvan kokemuksen eräällä kirkon foorumilla. Jälleen pitkä banni kun arvostelin kirkolliskokouksen toimintaa keskeyttää sellaisen kristityn puheenvuoro joka kannatti perinteistä kristinuskoa, perinteistä luterilaisen kirkon oppia ja henkeä ja miehen ja naisen välistä avioliittoa.
Arkkipiispa Mäkinen sanoi Turun terroristista joka leikkasi kurkut auki neljältä ohikulkijalta: "Hän on yksi meistä." Mäkinen siis tunnusti muslimiterroristin kirkon omaksi, mutta Suomen ev.lut.kirkossa kristityiltä toisinajattelijoilta "leikataan kurkut auki" kieltämällä sananvapaus.
Merkittävää on, että tämäkin kirkollinen foorumi estää kirjoittajien tunnusten poiston, vaikka allekirjoittanut on sitä muutamat kerrat aiemmin vaatinut. En tiedä missään muualla internetin keskustelufoorumeilla pidettävän pitkään bannattuja foorumisteja lieassa foorumiin, joka sitten lähettelee omia viestejään bannatun sähköpostiin. Bannatulta siis estetään viestin lähetykset joissa hän vaatisi tunnuksensa poistoa.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003745378- 182319
- 1982181
- 1071516
- 841470
- 741032
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601023IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.127908Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796