Neil Strauss, pelimiesoppaat, iskukoulu ja metoo

todellavaikeeta

Olen lukenut Neil Straussin pelimiesoppaan ja täytyy sanoa, että paljon löytyi erittäin hyviä neuvoja. Itselläni koko ikäni ollut tuo naisiin tutustuminen todella vaikeeta, joten suosittelen kaikille, joilla samanlaisia ongelmia. Tosin kriittisyys on ehdottomasti tärkeää ja täytyy myös suhteuttaa aikaan. Tämä teos on jo jonkin verran vanha. Nämä opit kaipaavat varmasti jonkin verran uudistusta, mutta perus idea toimii sellaisille miehille, joilla naisiin tutustuminen keskivertoa huomattavasti vaikeampaa.
Nyt tämän metoo kampanjan ohella olisi enemmän kuin tärkeää, että tällaisia oppaita alkaisi taas ilmestymään ja asiaa ei hävettäisi liikaa tarjota sellaisille henkilöille, joilla sosiaaliset taidot ovat keskitasoa selvästi jäljessä. Miettikää näitä haittoja työpaikan menettämisistä puhumattakaan henkisistä, taloudellisista kärsimyksistä ja sosiaalisesta maineesta, jos henkilö syyllistyy kömpelyyttään ahdisteluun, vaikka hän ei olisi kosketellutkaan ketään, eikä ehdottanut seksiä, puhunut seksistä tms. Hänen todellinen tarkoituksensa oli vain ollut tutustua naiseen parisuhdetarkoituksessa. Säännöt koskettelu tai seksin ehdottaminen tai siitä puhuminen ovat sääntöjä, jotka on helppo ymmärtää, vaikka olisi selvästi tavallista kömpelömpi sosiaalisissa taidoissa, mutta sitten kun mennään spesifimmälle tasolle, asia mutkistuukin huomattavasti.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000555688.html

Juuri tuo on tärkeä huomio, jos käytös ei ole tiedostettua empatiataitojen puutteen takia. Jos kyse on todellakin osaamattomuudesta, pitäisi näihin taitoihin jossain vaiheessa puuttua. Pelimiesoppailla on tällaisiin ongelmiin paljon annettavaa. Mielestäni tämä Neil Straussin pelimieskirja tähtää nimenomaan miehen palkitsemiskyvyn nostamiseen, jolloin mies saa naisia korkealla vetovoimalla eikä millään pakottamalla naisia seksiin. Mä en todellakaan ymmärrä, miksi tuo Neil Straussin Pelimies kirja saa myös niin paljon negatiivistakin palautetta, vaikka siinä juuri neuvotaan miehiä saamaan korkeampi vetovoima, jolloin naiset itse haluavat seksiä, koska mies yksinkertaisesti viehättää heitä. Se mitä olen pelimiesoppaista ymmärtänyt, on se, että niissä juuri neuvotaan miestä oikeanlaiseen käyttäytymiseen naisen iskutilanteessa, jotta nainen kiinnostuisi. Mitä pahaa siinä on? Mies oppii sopivat käytösmallit saadakseen todennäköisemmin naisen kiinnostumaan ja pienentämään riskiä syyllistyä ahdisteluun. Katsos kun ahdistelu syntyy siitä, kun ensivaikutelmaltaan ei toivottu mies lähestyy naista tökerösti. Siksi tarvitaan oppaita, joissa on tarkka analyysi kaikista mahdollisista yksityiskohdista, jotka on otettava huomioon herättääkseen naisen kiinnostuksen ja välttääkseen ahdistelijan leiman.
Tämäntyyppisestä kirjallisuudesta on ilman muuta apua, mutta lisäksi pitäis olla joku valmentaja sellaisissa paikoissa, joissa nyt yleensä tehdään tuttavuutta tuntemattomiin parisuhdehaku mielessä. Taitava valmentaja osais huomauttaa heti, jos kömpelö mies ei osaa tarpeeksi hyvin tulkita asioita spesifimmällä tasolla, vaikka edelleen ymmärtää suoran palautteen naiselta, kun nainen tylysti vastaa EI. Herää kysymys, onko silloin menty jo liian pitkälle, vaikka ei mitään koskettelua tai seksin ehdotusta tai seksistä puhumista olisi tapahtunutkaan?
Onko teillä kokemusta minkäänlaisesta naiseniskuvalmentajasta, joka tarkkailisi teidän käyttäytymistään baareissa tai yökerhoissa, jotka nyt yleensä ymmärretään iskupaikoiksi.
Pelkkä kirjojen luku ei missään tapauksessa riita, vaan tarvitaan käytännön tilanteita ja jos spesifi ymmärryskyky sosiaalisista tilanteista ei ole vielä riittävällä tasolla, tarvitaan ehdottomasti valmentaja avuksi, jotta vain vältyttäs katastrofilta. Siis ymmärtäkää, tätä katastrofilta välttymistä ei voi koskaan liikaa korostaa! Paljon paljon pienemmät haitat on sillä, että sosiaalisesti kömpelöt saisivat laadukasta opetusta naisenisku taidoissa! Toivottavasti tämä metoo kampanja panee lopultakin joitain uudistuksia asenteissa liikkeelle varsinkin tuo pelimiesoppaiden vähättely, mikä ei ollenkaan niin yksinkertaista, miltä asia ehkä näyttää, kun puhutaan sanoilla pelimiesopas.

https://areena.yle.fi/1-4140771

Mitä olette mieltä?

60

1969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hukassa2017

      Olen lukenut myös Neil Straussin pelimies kirjan. Siinä on oikeasti ihan hyviäkin juttuja mutta ottakaa huomioon sekin että se on novelli ja pinta raapaisu naisten viettelemiseen.

      Sanoisin näin että 20% faktaa ja loput hölynpölyä. Tämä on se juttu miksi se saa negatiivista palautetta.

      Mä taas suosittelisin Joshua Pellicerin oppeja, siinä luodaan vetovoima luonnollisesti alitajuisesti jonka opit vain käytännön harjoittelulla. Ei taikatempuilla. Mutta lopuksi siinäkin on kyseenalaista että onko se manipulointia vai pokausta. Itselle on toiminut ainakin kirjan kehonkielen osuus.

      Siinä olet oikeassa, että valmentajan kanssa. Mutta mikä tyyli sitten sopii itselle? Onko valmentajia? Suomi on liian pienimaa, missä tämä on hieman hankalaa ja koko pokaus kulttuuri Suomessa on underground kamaa.


      Vastaukseni ahdisteluihin. Yksinkertaisesti miehet/julkkismiehet ei jaksa enää pureutua oikeisiin asioihin mikä saa naiset syttymään, uran pitäminen yllä ja alkukantainen seksin ehdottelu naisille välinpitämättömästi luo näitä tilanteita. Usko pois 1/100 naisesta tarttuu tähän.

    • Kierrätys

      Vanha keskustelun aihe.

      Tästä on väännetty vaikka kuinka monella langalla s24:sessa ja monella mullakin sivustolla. Tässä muutamia linkkejä jos aihe on sinulle uusi:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/3661285/pokaaja-yhteiso

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/13456855/mita-tarkoittaa-pua

      https://pakkotoisto.com/threads/pickup-community-pua.129698/

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/4903167/pelimies-on-todellakin-erimies

      https://www.city.fi/suhteet/pelimiesteoria/1211

      Näitä keskusteluketjuja ja erilaisia artikkeleita löytyy pilvin pimein jos jaksaa vain hieman tonkia netin ihmeellisen maailman syöveristä.

      • todellavaikeeta

        Onko siinä sitten jotain haittaa tai onko se ehdottoman väärin, jos asian ottaa jossain vaiheessa uudelleen puheeksi varsinkin kun asia on mielestäni tämän metoo kampanjan osalta ajankohtainen. Ok, keskustelun aiheen olis voinu mieluummin aloittaa vaikka näin: "Iskukoulu suomeen! Nyt se lopultakin tarvittais" ja puhua jostain vaikka uudemmasta pelimiestyylisestä kirjasta, josta vähemmän keskusteluja, jos tuo Neil Strauss on jo liian vanha ja neuvot vanhentuneita. Myönnän kyllä, että tuosta Neil Straussista on jo aika paljon keskusteltu ja toki olen lukenutkin näitä keskusteluja vaikka millä mitalla. Mutta idea iskemisen opetuksesta ja tarvittaessa valmentajan kanssa ei kuitenkaan vanhene ja on varsinkin nyt erittäin ajankohtainen. Pidän erityisen tärkeenä, että sosiaalisesti taitamattomat miehet saisivat perusteellista opetusta naisen iskutaidoissa ja tarvittaessa valmentajan kanssa, etteivät ainakaan tekis peruuttamattomia mokia, kun eivät osaa samalla tavalla lukea sosiaalisia tilanteita kuin keskiverto mies. Tästä, että tietyt miehet sais iskuopetusta tulee olemaan varmasti pitkässä juoksussa paljon enemmän hyötyä kuin siitä, että he jätetään täysin yksin selviytymään naiseniskemisen äärimmäisen monimutkaisessa maailmassa. Tuossa Neil Straussin pelimieskirjassahan puhutaan juuri tuonkaltaisesta järjestelystä.

        Lue tuo artikkeli
        https://www.hs.fi/tiede/art-2000005438747.html
        Tuossa todetaan. että palaute auttaa miehiä oppimaan.

        Tuossa keskustelussa on lisää tuosta tiedeartikkelista.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15061527/metoo-kampanjan-vaikutuksia


    • Kierrätys-

      Pelimies kirja näytti jättävän ihmisiin syvän jäljen niin positiivisessa, kuin negatiivisessa valossa, koska ihmiset haluavat kuulla menestymisen ja selviytymisen tarinoita.
      Herra kuitenkin on nostanut kytkintä ja keskittyy nykyään muunlaisiin asioihin.
      https://www.is.fi/viihde/art-2000001033027.html
      https://www.hs.fi/elama/art-2000002872695.html

      Vaikka kyllähän tuon kyseisen kirjan julkaisun aikoihin toimi Suomessa muutamia tyyppeja hunolla menestyksellä.

      Suomessa tämä jäi enemmän undeground tasolle jossa moni kirjoitti keskustelupalstoilla ja foorumeilla kokeakseen sen jonkinlaisena tukiverkostona jossa porukka jakaa kokemuksiaan.

      Se mitä tulee Jenkkeihin niin siellä on isommat kuviot, koska nämä tyypit haistoivat rahan.
      Epäillä sopii, että kuka maksaa 4000 dollaria kahden päivän opetuksesta ?
      No varakkaat epätoivoiset, ei menestyksekkäät miehet tietenkin.

      Eri asia miten joku vastaavanlainen toimisi Suomessa, vaikka tuollaista Jenkkien tyylistä rulettibisnestä en kaipaa Suomeen.
      Jos haluaa kehittää itseään niin sen voi mielestäni tehdä muullakin tavalla, kuin menemällä ylikalliisiin seminaareihin.

      • todellavaikeeta

        Erittäin tärkeä huomio tuo haittapuoli. Srrausshan sanoi, että terapiasta on ollut apua. Jonkin tason vastaava ongelma voi tulla myös sellaisilla pitkään yksinäisyyttä kärsineillä miehillä, että he jättävät kaiken vanhan elämän taakseen, kun lopultakin löytävät parisuhteen. Täytyy aina kuitenkin miettiä, mikä elämässä on tärkeää. Oletko mielekkäässä työssä, onko elämässä muita tärkeitä ihmissuhteita, onko elämässä tärkeitä harrastuksia. Mä hyvin ymmärrän, jos on jo vaikka 16 vuotiaasta lähtien toivonut, että saisi tyttöystävän ja joutunut jopa kolmekymppiseks kärsimään yksinäisyydestä, voi myös tulla uusi haaste, kun lopultakin löytää jonkun.
        Tuossa on mielenkiintoinen artikkeli.
        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005062092.html
        Kun luette tuon artikkelin kommentit, voitte huomata, että aika moni on sitä mieltä, että parisuhteessa elävät jättävät sinkun yksin. Olen tätä kuullut muiltakin, mutta voisiko asia olla silloin erityisen suuri riski, jos pitkään sinkkuna ollut mies löytää parisuhteen ja silloin hylkää kaikki sinkkukaverit?
        Kertokaa ihmeessä mielipiteitä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14735362/suomalaisilla-miehilla-menee-huonosti-ei-naista!!!
        Tuossa keskustelussa todetaan: "Kun ikää kertyy, alkaa pariutumisen toinen kierros, jossa naisten preferenssit ovat muuttuneet vakautta arvostavaan suuntaan. Pidemmän tähtäyksen strategian ongelma piilee siinä, että keskeisimmät pariutumisen ja nuoruuden vuodet menevät ”hukkaan” yksinäisyydessä." Muistan lukeneeni tuon jostain Henry Laasasen artikkelista.
        Eli näyttäis siltä, että esimerkiksi, jos selvästi haluais tyttöystävän sanotaanko vaikka 20 vuotiaana ja joutuu olemaan ilman tyttöystävää kolmeenkymppiin asti jopa vanhemmaksi, voi todellakin olla isompi riski, että ei ole oppinut tarvittavia parisuhdetaitoja silloin kun ne olisivat pitäneet oppia eli sanotaanko normaalisti vaikka 18-20 vuotiaana. Kun parisuhdetaitoja ei ole vielä kolmekymppisenä tai sitä vanhempana, voi ensimmäisessä parisuhteessa olla jotenkin hukassa.


      • Hukassa2017

        Sun kannattaa ehkä lukea Laasasen "Naisten sexuaalinen valta" sieltä saa monia näkökulmia näihinkin asioihin.

        Mitä sä teet 18-20v opituilla parisuhde taidoilla jos sen jälkeen on 10v välissä yksinäisyyttä? Se millä tekee on pariutumisen taito josta seuraa parisuhde taidot.

        Laasanen kertoi kirjassaan tähän tyyliin. "Pelimiehet ei edelleenkään ole tasa-arvoisia pariutumis markkinoilla. Koska ne ovat joutuneet tekemään todella paljon töitä sen eteen että ne saavuttaisi saman sexuaalisen markkina-arvon kuin naiset."

        En ole Laasanen fani mutta allekirjoitan tämän.


      • todellavaikeeta
        Hukassa2017 kirjoitti:

        Sun kannattaa ehkä lukea Laasasen "Naisten sexuaalinen valta" sieltä saa monia näkökulmia näihinkin asioihin.

        Mitä sä teet 18-20v opituilla parisuhde taidoilla jos sen jälkeen on 10v välissä yksinäisyyttä? Se millä tekee on pariutumisen taito josta seuraa parisuhde taidot.

        Laasanen kertoi kirjassaan tähän tyyliin. "Pelimiehet ei edelleenkään ole tasa-arvoisia pariutumis markkinoilla. Koska ne ovat joutuneet tekemään todella paljon töitä sen eteen että ne saavuttaisi saman sexuaalisen markkina-arvon kuin naiset."

        En ole Laasanen fani mutta allekirjoitan tämän.

        Olen lukenut tuota kirjaa. Sanon kyllä 100% faktan - kaikkien miesten, joilla on vaikeuksia naisten saannissa, pitäis lukea tuo kirja.
        Pariutumisen taito on ilman muuta tärkeä taito, samoin toki parisuhde taidot. Tämä palsta keskittyy naisen iskemiseen, joten pyrin ehkä itse enemmän painottaa omissa kirjoituksissa enemmän nimenomaan tuohon pariutumisen taitoon. Se mitä haluan pariutumisen taidosta sanoa vielä: on mielestäni 100% fakta, että pariutumisen taito on todellakin taito. Valitettavasti vain joillakin on tuossa taidossa jonkin verran etumatkaa ja toisilla etumatka voi olla todella suuri. Mutta positiivista on kuitenkin se, että sitäkin taitoa voi kehittää. Vaikka pelimiesoppaat saakin paljon negatiivista palautetta, ainakin itse uskon, että niiden avulla voi tuota pariutumisen taitoa kehittää. Olen myös samaa mieltä tuosta: "Pelimiehet ei edelleenkään ole tasa-arvoisia pariutumis markkinoilla. Koska ne ovat joutuneet tekemään todella paljon töitä sen eteen että ne saavuttaisi saman sexuaalisen markkina-arvon kuin naiset."
        Tuo seksuaalista markkina-arvoa tukee myös tuo Vaarasenkin artikkeli.
        https://yle.fi/uutiset/3-9887406
        Hän puhuu tuosta seksuaalisesta karismasta, kun ihmiset lopultakin tapaa oikeessa elämässä, kun he aluksi ovat tutustuneet netissä.
        Vaaranen toteaa: "Kun lopulta netti-deitit tapaavat toisensa, he tekevät seksuaaliseen karismaan perustuvan valinnan. Ei se pelkällä nettiyhteydellä onnistuisikaan, sillä ihmiset haluavat myös aistia toistensa ominaistuoksun. Se joko hirvittää tai sitten saa sydämen väpättämään."
        Lisäksi hän toteaa: "Samoin on kosketuksen laita. Kosketuksen vetovoiman voi tuntea vasta, kun kaksi ihmistä on samassa huoneessa netti suljettuna. Vasta tälle pohjalle alkaa rakentua parisuhde ja molemminpuolinen halu tuntea toinen paremmin. Tätä viimeisintä on melkein mahdotonta selittää. Se on se pilke tai se jokin tuttuus, jonka vain aistii."
        Ennenkuin tuolle tasolle pääsee, pitää juuri tehdä tuo valtava työ, mitä nuo pelimiehet juuri tekevät. Tai oikeammin jotkut joutuvat tekemään valtavan työn ja toiset pääsee tuossakin asiassa helpommalla. Täytyy siis osata herättää kiinnostus. Sen takia täytyy olla kiinnostava ja se kova työ täytyy tehdä, jotta tulis kiinnostavaksi.

        Vaikka kaikki eivät olisikaan Laasasen faneja, mutta mielestäni tuo Laasanen osaa erittäin terävästi tuoda esiin nuo tärkeät ongelmat parisuhteen muodostumiselle.


      • Hukassa2017
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Olen lukenut tuota kirjaa. Sanon kyllä 100% faktan - kaikkien miesten, joilla on vaikeuksia naisten saannissa, pitäis lukea tuo kirja.
        Pariutumisen taito on ilman muuta tärkeä taito, samoin toki parisuhde taidot. Tämä palsta keskittyy naisen iskemiseen, joten pyrin ehkä itse enemmän painottaa omissa kirjoituksissa enemmän nimenomaan tuohon pariutumisen taitoon. Se mitä haluan pariutumisen taidosta sanoa vielä: on mielestäni 100% fakta, että pariutumisen taito on todellakin taito. Valitettavasti vain joillakin on tuossa taidossa jonkin verran etumatkaa ja toisilla etumatka voi olla todella suuri. Mutta positiivista on kuitenkin se, että sitäkin taitoa voi kehittää. Vaikka pelimiesoppaat saakin paljon negatiivista palautetta, ainakin itse uskon, että niiden avulla voi tuota pariutumisen taitoa kehittää. Olen myös samaa mieltä tuosta: "Pelimiehet ei edelleenkään ole tasa-arvoisia pariutumis markkinoilla. Koska ne ovat joutuneet tekemään todella paljon töitä sen eteen että ne saavuttaisi saman sexuaalisen markkina-arvon kuin naiset."
        Tuo seksuaalista markkina-arvoa tukee myös tuo Vaarasenkin artikkeli.
        https://yle.fi/uutiset/3-9887406
        Hän puhuu tuosta seksuaalisesta karismasta, kun ihmiset lopultakin tapaa oikeessa elämässä, kun he aluksi ovat tutustuneet netissä.
        Vaaranen toteaa: "Kun lopulta netti-deitit tapaavat toisensa, he tekevät seksuaaliseen karismaan perustuvan valinnan. Ei se pelkällä nettiyhteydellä onnistuisikaan, sillä ihmiset haluavat myös aistia toistensa ominaistuoksun. Se joko hirvittää tai sitten saa sydämen väpättämään."
        Lisäksi hän toteaa: "Samoin on kosketuksen laita. Kosketuksen vetovoiman voi tuntea vasta, kun kaksi ihmistä on samassa huoneessa netti suljettuna. Vasta tälle pohjalle alkaa rakentua parisuhde ja molemminpuolinen halu tuntea toinen paremmin. Tätä viimeisintä on melkein mahdotonta selittää. Se on se pilke tai se jokin tuttuus, jonka vain aistii."
        Ennenkuin tuolle tasolle pääsee, pitää juuri tehdä tuo valtava työ, mitä nuo pelimiehet juuri tekevät. Tai oikeammin jotkut joutuvat tekemään valtavan työn ja toiset pääsee tuossakin asiassa helpommalla. Täytyy siis osata herättää kiinnostus. Sen takia täytyy olla kiinnostava ja se kova työ täytyy tehdä, jotta tulis kiinnostavaksi.

        Vaikka kaikki eivät olisikaan Laasasen faneja, mutta mielestäni tuo Laasanen osaa erittäin terävästi tuoda esiin nuo tärkeät ongelmat parisuhteen muodostumiselle.

        Niin, mä en oikein usko että ihan kaikkien kannattaa lukea tuota. Se voi tuottaa jopa masentavia ajatuksia kumppanin löytämiselle normaalille ihmiselle.

        Jos mennään ilman taitoja sinkkumarkkinoille, niin Laasasen kirja pitää yli 80% paikkaansa. Mutta jos haluat taitoja, niin sitä ei löydy siitä kirjasta.

        Naisten saamiseen käsitteleviä kirjoja on paljon, ongelma on vain siinä että normaali mies ei jaksa laittaa käytäntöön, lukea kaikkia ja etsiä itselleen kultaista keskitietä plus keskittyä kaikkeen samaan aikaan. Vaikeinta on että et tiedä missä sinä teet väärin. Olen vasta itse ymmärtänyt kuinka järkyttävä prosessi nostattaa omaa markkina-arvoaan jossa olen vielä puolitiessä.

        Niin, siis tarkoitan niitä taitoja että mies osaisi toimia oikein jossa itseäkin kiinnostava nainen antaa kiinnostuksen merkkejä. Normaali mies saa naisen kunhan tekee aloitteita niille naisille jotka vastaa omaa markkina-arvoa tai hieman sen alapuolta, sekin suhteella 100 lähestymistä ja 1 onnistuminen johon liittyy paljon psykologisia vaikutuksia jota Laasanenkin kirjassaan kertoo. Myös itsellänikin on omakohtaista kokemusta.


        Sen asian juuri tuotkin esillä noista nettideitti jutuista, mä suoraan sanoen ärsyynnyn koko nettideiteistä koska siinä ei käsitellä yhtää seksuaalista vetovoimaa. Tai sitten voi mennä suoraan tinderiin, jos on mallin näköinen. Ainakin itse keskityn ihan reality elämään jossa on paremmat mahdollisuudet. Baarit sun muut kekkerithän on sitä varten että nopeasti siinä punnitaan että kuka sinä olet.


      • todellavaikeeta
        Hukassa2017 kirjoitti:

        Niin, mä en oikein usko että ihan kaikkien kannattaa lukea tuota. Se voi tuottaa jopa masentavia ajatuksia kumppanin löytämiselle normaalille ihmiselle.

        Jos mennään ilman taitoja sinkkumarkkinoille, niin Laasasen kirja pitää yli 80% paikkaansa. Mutta jos haluat taitoja, niin sitä ei löydy siitä kirjasta.

        Naisten saamiseen käsitteleviä kirjoja on paljon, ongelma on vain siinä että normaali mies ei jaksa laittaa käytäntöön, lukea kaikkia ja etsiä itselleen kultaista keskitietä plus keskittyä kaikkeen samaan aikaan. Vaikeinta on että et tiedä missä sinä teet väärin. Olen vasta itse ymmärtänyt kuinka järkyttävä prosessi nostattaa omaa markkina-arvoaan jossa olen vielä puolitiessä.

        Niin, siis tarkoitan niitä taitoja että mies osaisi toimia oikein jossa itseäkin kiinnostava nainen antaa kiinnostuksen merkkejä. Normaali mies saa naisen kunhan tekee aloitteita niille naisille jotka vastaa omaa markkina-arvoa tai hieman sen alapuolta, sekin suhteella 100 lähestymistä ja 1 onnistuminen johon liittyy paljon psykologisia vaikutuksia jota Laasanenkin kirjassaan kertoo. Myös itsellänikin on omakohtaista kokemusta.


        Sen asian juuri tuotkin esillä noista nettideitti jutuista, mä suoraan sanoen ärsyynnyn koko nettideiteistä koska siinä ei käsitellä yhtää seksuaalista vetovoimaa. Tai sitten voi mennä suoraan tinderiin, jos on mallin näköinen. Ainakin itse keskityn ihan reality elämään jossa on paremmat mahdollisuudet. Baarit sun muut kekkerithän on sitä varten että nopeasti siinä punnitaan että kuka sinä olet.

        Kannattaa lukea tuo keskustelu
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14938006/missa-nuoria-sinkkunaisia-tapaa


      • todellavaikeeta
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Kannattaa lukea tuo keskustelu
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14938006/missa-nuoria-sinkkunaisia-tapaa

        Äsken luin tuon keskustelun uudelleen läpi ja huomasinkin, että olet jo aikaisemminkin kommentoinut. No kannattaa jokatapauksessa lukea. Tänään sinne joku nainenkin antoi neuvoja miehelle alotteen tekemiseen ja minä jatkoin analyysia.


      • todellavaikeeta
        Hukassa2017 kirjoitti:

        Niin, mä en oikein usko että ihan kaikkien kannattaa lukea tuota. Se voi tuottaa jopa masentavia ajatuksia kumppanin löytämiselle normaalille ihmiselle.

        Jos mennään ilman taitoja sinkkumarkkinoille, niin Laasasen kirja pitää yli 80% paikkaansa. Mutta jos haluat taitoja, niin sitä ei löydy siitä kirjasta.

        Naisten saamiseen käsitteleviä kirjoja on paljon, ongelma on vain siinä että normaali mies ei jaksa laittaa käytäntöön, lukea kaikkia ja etsiä itselleen kultaista keskitietä plus keskittyä kaikkeen samaan aikaan. Vaikeinta on että et tiedä missä sinä teet väärin. Olen vasta itse ymmärtänyt kuinka järkyttävä prosessi nostattaa omaa markkina-arvoaan jossa olen vielä puolitiessä.

        Niin, siis tarkoitan niitä taitoja että mies osaisi toimia oikein jossa itseäkin kiinnostava nainen antaa kiinnostuksen merkkejä. Normaali mies saa naisen kunhan tekee aloitteita niille naisille jotka vastaa omaa markkina-arvoa tai hieman sen alapuolta, sekin suhteella 100 lähestymistä ja 1 onnistuminen johon liittyy paljon psykologisia vaikutuksia jota Laasanenkin kirjassaan kertoo. Myös itsellänikin on omakohtaista kokemusta.


        Sen asian juuri tuotkin esillä noista nettideitti jutuista, mä suoraan sanoen ärsyynnyn koko nettideiteistä koska siinä ei käsitellä yhtää seksuaalista vetovoimaa. Tai sitten voi mennä suoraan tinderiin, jos on mallin näköinen. Ainakin itse keskityn ihan reality elämään jossa on paremmat mahdollisuudet. Baarit sun muut kekkerithän on sitä varten että nopeasti siinä punnitaan että kuka sinä olet.

        Tuo on kyllä niin totta, mitä sanoit: "Naisten saamiseen käsitteleviä kirjoja on paljon, ongelma on vain siinä että normaali mies ei jaksa laittaa käytäntöön, lukea kaikkia ja etsiä itselleen kultaista keskitietä plus keskittyä kaikkeen samaan aikaan. Vaikeinta on että et tiedä missä sinä teet väärin. Olen vasta itse ymmärtänyt kuinka järkyttävä prosessi nostattaa omaa markkina-arvoaan jossa olen vielä puolitiessä. "
        Keskitien löytäminen on todella tärkeetä. On aivan turha lukea kirjallisuutta ja yritää 100% matkia, mitä kirjassa sanotaan esimerkiksi joistain tietyistä tempuista, jotka herättävät kiinnostuksen. Jokaisen kun pitäis löytää ne omat temput, mutta toki tieto tässäkin auttaa.
        Tuo, että lukee useita kirjoja, jotka käsittelee naisten saantia, mikä on todella tärkeetä. Ei yksi kirja vielä paljon mitään opeta. Jokatapauksessa tuo kirjojen lukeminen vie aikaa.
        Kuten sanoin, jokaisenhan pitäis kehittää omat temppunsa ja siihenkin menee aikaa valtavasti. Noista tempuista sen verran, että mulle vaan tuli esimerkki, jonka mainitsin tuossa toisessa keskustelussa, se, että esimerkiksi elokuvateatterin sisäänkäynnin luona kohdatessaan kiinnostavannäköisen tuntemattoman naisen, voi vaikkapa aloittaa keskustelun elokuvista. Toki tuo keskustelun aloitus pitää aloittaa oikealla tyylillä. Kömpelyys ei ole koskaan kannattavaa.
        Se, että on jollain tavalla valveutunut uusista elokuvista, löytyy varmasti helposti puheenaiheita uuden tuttavuuden kanssa, josta et tiedä mitään muuta kuin sen, että tämä nainen on kiinnostavannäköinen ja matkalla elokuvateatteriin. Todennäköisesti hän jotain myös elokuvista tietääkin. Lisäksi olis hyvä osaa ainakin jotain sanoa vaikka joistain paljon katsojia keränneistä elokuvista. Jokatapauksessa se, että olet valveutunut, vaatii työtä, pitää hankkia tietoa uusista elokuvista, lukea arvosteluja tms.
        Tuossa juuri se vaikeus tuon ajankäytön suhteen: samaan aikaan jatkuvasti hankkia tietoa naisen iskemisestä ja samanaikaisesti olla esimerkiksi valveutunut uusista elokuvista, jos haluaa esimerkiksi tuolla kyseisellä tavalla tehdä naiseen aloitteen. Toki elokuvia varmasti kattoo aika moni, joten eiköhän elokuvista voi puhua aika monessakin tilanteessa, jossa tulee mahdollisuus tutustua naiseen. Helpointa tietysti, jos olet leffateatterissa tai videovuokraamossa, jossa kyllä mulle on joskus joku nainen jotain jutellut, kun mietin jotain elokuvaa. Sanoi, että kannattaa katsoa. Valitettavasti olin silloin tavattoman ujo kuten olen vieläkin, joten en osannut jatkaa keskustelua.
        Tuokin on niin totta, että toimia oikein, kun itseä kiinnostava nainen antaa merkkejä kiinnostuksesta. Asia ei todellakaan aina mene niin yksinkertaisesti, vaikka nainenkin tekis aloitteen, koska kaikista ei itsekään kiinnostu. Ja vielä tuo ujous, joka itsellä on ongelma, sekin tuo vielä yhden lisäongelman, kun saattaa kuitenkin haluta tehdä tuttavuutta, mutta ei vaan pysty, kuten mulle kävi silloin videovuokraamossa, kun joku nainen jotain jutteli. Tilaisuus menee erittäin nopeasti ohi, kun olis heti pitänyt osata reagoida.


      • todellavaikeeta

        Vielä tuohon haluisin lisätä, että jokaiseen yritykseen joutuu käyttämään aikaa pohdinnan merkeissä, kun tulee illalla kotiin, kun on ollut tekemässä iskuyrityksiä naisiin. Kuten puhuit tuosta markkina.arvosta,t äytyy todella miettiä, missä on tehnyt virheen, kun tekee yrityksiä useitakin, eikä onnistu. Omalla kohdallani, kun huomaa, että helposti naisen kanssa asia menee tyyliin "ollaan liian erilaisia", on todellakin joutunut nöyrästi toteamaan, että itselläkin tuo markkina-arvo on ollut ja on vieläkin liian puolitiessä.


      • Hukassa2017
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuo on kyllä niin totta, mitä sanoit: "Naisten saamiseen käsitteleviä kirjoja on paljon, ongelma on vain siinä että normaali mies ei jaksa laittaa käytäntöön, lukea kaikkia ja etsiä itselleen kultaista keskitietä plus keskittyä kaikkeen samaan aikaan. Vaikeinta on että et tiedä missä sinä teet väärin. Olen vasta itse ymmärtänyt kuinka järkyttävä prosessi nostattaa omaa markkina-arvoaan jossa olen vielä puolitiessä. "
        Keskitien löytäminen on todella tärkeetä. On aivan turha lukea kirjallisuutta ja yritää 100% matkia, mitä kirjassa sanotaan esimerkiksi joistain tietyistä tempuista, jotka herättävät kiinnostuksen. Jokaisen kun pitäis löytää ne omat temput, mutta toki tieto tässäkin auttaa.
        Tuo, että lukee useita kirjoja, jotka käsittelee naisten saantia, mikä on todella tärkeetä. Ei yksi kirja vielä paljon mitään opeta. Jokatapauksessa tuo kirjojen lukeminen vie aikaa.
        Kuten sanoin, jokaisenhan pitäis kehittää omat temppunsa ja siihenkin menee aikaa valtavasti. Noista tempuista sen verran, että mulle vaan tuli esimerkki, jonka mainitsin tuossa toisessa keskustelussa, se, että esimerkiksi elokuvateatterin sisäänkäynnin luona kohdatessaan kiinnostavannäköisen tuntemattoman naisen, voi vaikkapa aloittaa keskustelun elokuvista. Toki tuo keskustelun aloitus pitää aloittaa oikealla tyylillä. Kömpelyys ei ole koskaan kannattavaa.
        Se, että on jollain tavalla valveutunut uusista elokuvista, löytyy varmasti helposti puheenaiheita uuden tuttavuuden kanssa, josta et tiedä mitään muuta kuin sen, että tämä nainen on kiinnostavannäköinen ja matkalla elokuvateatteriin. Todennäköisesti hän jotain myös elokuvista tietääkin. Lisäksi olis hyvä osaa ainakin jotain sanoa vaikka joistain paljon katsojia keränneistä elokuvista. Jokatapauksessa se, että olet valveutunut, vaatii työtä, pitää hankkia tietoa uusista elokuvista, lukea arvosteluja tms.
        Tuossa juuri se vaikeus tuon ajankäytön suhteen: samaan aikaan jatkuvasti hankkia tietoa naisen iskemisestä ja samanaikaisesti olla esimerkiksi valveutunut uusista elokuvista, jos haluaa esimerkiksi tuolla kyseisellä tavalla tehdä naiseen aloitteen. Toki elokuvia varmasti kattoo aika moni, joten eiköhän elokuvista voi puhua aika monessakin tilanteessa, jossa tulee mahdollisuus tutustua naiseen. Helpointa tietysti, jos olet leffateatterissa tai videovuokraamossa, jossa kyllä mulle on joskus joku nainen jotain jutellut, kun mietin jotain elokuvaa. Sanoi, että kannattaa katsoa. Valitettavasti olin silloin tavattoman ujo kuten olen vieläkin, joten en osannut jatkaa keskustelua.
        Tuokin on niin totta, että toimia oikein, kun itseä kiinnostava nainen antaa merkkejä kiinnostuksesta. Asia ei todellakaan aina mene niin yksinkertaisesti, vaikka nainenkin tekis aloitteen, koska kaikista ei itsekään kiinnostu. Ja vielä tuo ujous, joka itsellä on ongelma, sekin tuo vielä yhden lisäongelman, kun saattaa kuitenkin haluta tehdä tuttavuutta, mutta ei vaan pysty, kuten mulle kävi silloin videovuokraamossa, kun joku nainen jotain jutteli. Tilaisuus menee erittäin nopeasti ohi, kun olis heti pitänyt osata reagoida.

        Itse olen siinä pisteessä että kirjaan ainakin baari illoista olevat raportit ylös omalle koneelle. Kun kirjoitan ylös niin seuraavan kerran kun menen baariin niin ennen sitä luen ja analysoin raportit että keskittyisin korjaamaan virheitäni. Noi jutut oikeastaan keskittyy yöpeleihin.

        Mutta nyt luen Chase Amante: How to text a girl. Tilasin Amazonista.

        Miksi päädyin tilaamaan tekstiviesteihin keskittyvän kirjan niin puhtaasti sen takia että on tilanteita jossa en kertakaikkiaan ehdi tekemään kunnon vaikutusta jolloin nainen antaa itse puhelinnumeronsa tai minä kysyn sitä. Sen numeron saatuani olen kussut ihan totaallisesti mahdollisuuteni lähettämällä kaikkea aivan tyhmää. Tuossa kerrotaan miten se tehdään onnistuneesti ja en ole noudattanut kuin siinä mainittavat virheet :)

        Tuli vain mieleen kun mainitsit elokuva naisen. Olisit voinut höpistä jotain pientä leffasta, mainita vaikka tapaamista muissa merkeissä esim ensiviikolle. Siinä vaiheessa hän todennäköisesti antaa numeronsa tai kysyt sitä. Koska hänelle se numeron antaminen ei ole iso juttu, vaikka itse pitäisit sitä isona juttuna. ISO juttu on se että miten toimit jatkossa numeron saatuasi ja deiteillä.

        Toinen on että soittaa naiselle jos ei tekstaa, sitä on muutama nainen sanonutkin mulle suoraan kun antoi numeron. Silloin sitten soitetaan ja sovitaan tapaaminen. Mutta kaikki ei ole yhtä rohkeita että voisi vastaan ottaa puhelun.

        Englannin(Amerikan enkku) taito on tärkeä noita kirjoja lukiessa, Joshua Pellicerin teoksessa käytin vielä maksullista kääntäjää. Nyt opettelen myös englantia koska jenkeissä ollaan aina askeleen edellä.

        Toivottavasti näistä on sulle apuja.


      • todellavaikeeta
        Hukassa2017 kirjoitti:

        Itse olen siinä pisteessä että kirjaan ainakin baari illoista olevat raportit ylös omalle koneelle. Kun kirjoitan ylös niin seuraavan kerran kun menen baariin niin ennen sitä luen ja analysoin raportit että keskittyisin korjaamaan virheitäni. Noi jutut oikeastaan keskittyy yöpeleihin.

        Mutta nyt luen Chase Amante: How to text a girl. Tilasin Amazonista.

        Miksi päädyin tilaamaan tekstiviesteihin keskittyvän kirjan niin puhtaasti sen takia että on tilanteita jossa en kertakaikkiaan ehdi tekemään kunnon vaikutusta jolloin nainen antaa itse puhelinnumeronsa tai minä kysyn sitä. Sen numeron saatuani olen kussut ihan totaallisesti mahdollisuuteni lähettämällä kaikkea aivan tyhmää. Tuossa kerrotaan miten se tehdään onnistuneesti ja en ole noudattanut kuin siinä mainittavat virheet :)

        Tuli vain mieleen kun mainitsit elokuva naisen. Olisit voinut höpistä jotain pientä leffasta, mainita vaikka tapaamista muissa merkeissä esim ensiviikolle. Siinä vaiheessa hän todennäköisesti antaa numeronsa tai kysyt sitä. Koska hänelle se numeron antaminen ei ole iso juttu, vaikka itse pitäisit sitä isona juttuna. ISO juttu on se että miten toimit jatkossa numeron saatuasi ja deiteillä.

        Toinen on että soittaa naiselle jos ei tekstaa, sitä on muutama nainen sanonutkin mulle suoraan kun antoi numeron. Silloin sitten soitetaan ja sovitaan tapaaminen. Mutta kaikki ei ole yhtä rohkeita että voisi vastaan ottaa puhelun.

        Englannin(Amerikan enkku) taito on tärkeä noita kirjoja lukiessa, Joshua Pellicerin teoksessa käytin vielä maksullista kääntäjää. Nyt opettelen myös englantia koska jenkeissä ollaan aina askeleen edellä.

        Toivottavasti näistä on sulle apuja.

        Tuo on kyllä erittäin fiksua kirjata ylös jokainen tutustumisyritys naiseen. Entä jutteletko small talkia baarissa työntekijän kanssa? Eikös se ole kohtuu luvallista baaritiskillä? Tosin on myös ollut erittäin tylyjäkin tarjoilijoita. Täällä suomi24 palstalla on kyllä keskusteluja asiakaspalvelijan iskemisestä.

        Tuossa tarjoilijan iskeemisestä
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/1939193/miten-iskea-tarjoilija

        Tuossa hampurilaisravintolan tarjoilijan iskemisestä
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/8118948/miten-iskea-pikaruokalan-myyja
        Ehdin vähän lukee jo tuota aloitusta ja täytyy kyllä sanoa, että ihan samanlaisia asioita olen pohtinut. Yhdessä hampurilais paikassa on yksi todella kiinnostavannäköinen työntekijä, joka kerran tuli ulos sieltä jonkun kaverinsa kanssa. Kyllä harmittaa, että en silloin vielä tiennyt, että hän on töissä siellä, koska todennäköisesti silloin olis voinut huomattavasti luontevammin jutella jotain small talkia. Kun nainen on esimerkiksi parhaan ystävänsä kanssa liikkeellä, todennäköisesti hänellä on silloin turvallisempi olo jutella tuntemattomien miesten kanssa.
        Hampurilaisravintolasta sen verran, että baari illan jälkeenhän saatetaan mennä tuollaisiin paikkoihin ja jos on samassa paikassa käynyt monta kertaa, on tullut jo tutuksi työntekijoille.

        Tuosta raportin teosta, itsekin pyrin tekee, jos jaksan, analyysia kaikista sosiaalisista tilanteista naisten kanssa. Aina ei jaksa kirjoittaa, mutta ainakin pyrin käyttää aikaa pohtimiseen.
        Fiiliksiäkin on tärkeä analysoida, koska niilläkin on merkitystä, miten nainen reagoi. Ainakin itse olen huomannut, jos on kovin masentuneen oloinen, kannattaa antaa olla ja lähteä vaikka kotiin. Tiedän, ne on hyvin kivuliaita tilanteita, kun ei yhtään yritystä koko illan aikana, koska ei yksinkertaisesti ollut sopivalla tuulella. Jos joku nainen sitten olis ollut kiinnostunut ja tehnyt aloitteen, tuskin pääsee kovin pitkälle keskusteluissa, jos on kovin masentunut. Masentuneita baari iltoja sattuu ja niiden kanssa on opittava elämään, mutta koskaan ei saa luovuttaa, koska täytyy aina muistaa, että joskus myös on ollut todella hyviäkin iltoja. Ne surkeet fiilikset surkeen baari illan jälkeen menee kyllä ohi aikanaan ja sitten todennäköisesti olemme vähän taitavampia seuraavalla kerralla. Näin asian ainakin pitäis mennä. Siksi pidän todella tärkeenä tarkkaa analyysia jokaisesta sosiaalisesta tilanteesta naisen kanssa.
        Joo tuohon oikeaoppiseen tekstiviestittelyynkin varmasti fiksua perehtyä. Itsekin olen varmasti joskus mokannut jopa lupaavaltakin alkaneen tuttavuuden täysin. Mulla on joskus ollut loistava jutteluilta baarissa naisen kanssa, mutta tekstiviestittelyyn kaatui.
        Entä mitä olet mieltä noista netissä oppaista, jossa annetaan neuvoa netissä tutustumiseen, vaikka siitähän me keskusteltiin aikaisemmin, kuinka netissä tutustumisessakin on omat hankaluutensa. Tuollainen teos löytyy kun Nettideittailijan eloonjäämisopus ja Nettideitit - uusi onni verkosta? En ole vielä lukenut.
        Tuo, että osaa englantia hyvin, antaa kyllä entistäkin paremmat mahdollisuudet. Toisaalta netissä tutustumisessa se etu, että voi muihinkin maihin ottaa kontaktia. Jos todella osaa tuon netissä tutustumisen taidon, toki tällaisissa tapauksissa siitä voi olla hyötyä, jos tuleva kumppani asuu toisessa maassa. Täältähän voi lukea keskusteluja monikulttuurisista suhteista.


      • Yh-Lover82
        Hukassa2017 kirjoitti:

        Sun kannattaa ehkä lukea Laasasen "Naisten sexuaalinen valta" sieltä saa monia näkökulmia näihinkin asioihin.

        Mitä sä teet 18-20v opituilla parisuhde taidoilla jos sen jälkeen on 10v välissä yksinäisyyttä? Se millä tekee on pariutumisen taito josta seuraa parisuhde taidot.

        Laasanen kertoi kirjassaan tähän tyyliin. "Pelimiehet ei edelleenkään ole tasa-arvoisia pariutumis markkinoilla. Koska ne ovat joutuneet tekemään todella paljon töitä sen eteen että ne saavuttaisi saman sexuaalisen markkina-arvon kuin naiset."

        En ole Laasanen fani mutta allekirjoitan tämän.

        Älkää laasasta lukeko, se on atm joka ei ole saanut pillua


    • kierrätys--

      Omasta mielestäni pelimies kirjan sijasta pitäisi olla semmoinen teos missä käsitellään miehen ja naisen välisiä asioita, eli molemmille osapuolille tarjotaan sosiaalisiataitoja itsensä kehittymisen kannalta. Teoksessa voitaisiin käsitellä miehen ja naisen välistä seksuaalisuutta ja sosiaalistentaitojen eroja jota pystyttäisiin soveltaa.

      On toki annettu ymmärtää, että kauniilla naisilla on liikaa valtaa, mutta minä ajattelen myös samalla tavalla niitä vähemmän suosittuja naisia siinä missä miehetkin.
      Naisen itsetunto rakentuu usein hänen ulkoiseen muotoon ja sen avulla he kilpailevat usein myös keskenään kylmäverisesti työpaikoista, miehistä, suosista jne.

      Mutta entäs sitten, kun kaunis nainen joutuu sinne naisten vankilaan niin kauneus ei olekaan enää hänen valtti suosioonsa. Siellä astuu jo aivan uudet säännöt voimaan joka on valta ja voima. Mielestäni jotkut naiset tarvitsevat sosiaalistentaitojen kehitystä siinä missä miehetkin, koska niin kuin jo mainitsin naiset kilpailevat keskenään. On naisia jotka joutuvat alistumaan ja hyväksymään astuen takaviistoon syrjemmälle varjoon, kun ne kauniimmat naiset pyörittävät kuviota.

      • todellavaikeeta

        Tuo on kyllä totta, että samalla tavalla oikeastaan myös naisissakin on niitä vähemmän suosittuja. Ja olen kyllä löytänytkin naisille suunnattuja oppaita. Niitäkin on ihan mielenkiintoista lukea, vaikka tietysti sitä on helposti itsellä kiire ja itsekkäästi vaan pyrkii parantamaan omaa asemaa, mutta on tärkeä ymmärtää tuo parisuhdeongelma molempien sukupuolien osalta. Tällä palstalla puhutaan naisen iskemisestä, joten on täysin totta, että esimerkiksi baareissa jotkut naiset saavat enemmän yrityksiä kuin toiset.
        Ja tuo kauneus on mielenkiintoinen kysymys. Puhun jälleen inhorealistisesti, eli käytän sanaa markkina-arvo, josta tuo Laasanen puhuu, koska muuten tämä asia ei tule mielestäni tarpeeksi selkeästi avattua. Olen jo siitä lähtien, kun tutustuin Laasasen kirjaan Naisten seksuaalinen valta, nimenomaan todennut tuon markkina-arvo teorian tärkeyden ehkä ratkaisevimmaksi tekijäksi tuon parisuhdesyrjäytymisen osalta. Siis naisen markkina-arvosta varmasti yleisesti ymmärretään, että sitä kohottaa nuoruus ja kauneus. Tuo nuoruus on mielenkiintoinen kysymys, koska ainakin nykyään myös vanhemmilla naisilla voi olla jopa huomattavasti nuorempi mies. Olen lukenut suomi24 keskusteluja ja on jäänyt mieleen, että joillakin 40-50 vuotiailla naisilla on paljon myös nuoria miehiä yrittämässä. Olen itsekin huomannut, että asia ei ole aina niin yksinkertainen, kun puhutaan markkina-arvo teoriasta ja oletetaan, että tietyt ominaisuudet täyttävä nainen on aina sellainen, jonka kaikki miehet haluaa.
        Tämä ongelma, että joillakin naisilla on selvästi vaikeampaa löytää miestä on tietysti aivan yhtä tärkeä tunnistaa. Onneksi myös naisille on suunnattu vastaavanlaista kirjallisuutta. Tuossa esimerkkejä: Sari Järnin Hiirestä puumaksi, jota olen jonkin verran lukenut ja samalta kirjailijalta näyttäis löytyvän tuollainen kun Lupaan sulle ruusutarhan. Myös Tracey Coxin Superflirtti kirjassa on naisille neuvoja. Superflirtti kirjaa ja Hiirestä puumaksi olen jonkin verran lukenut ja suosittelen. Tuo Hiirestä puumaksi keskittyy vanhempiin naisiin, mikä on todella tärkeetä. On äärimmäisen tärkeetä, että huomioidaan tuo yksinäisyys kaikissa ikäluokissa.


    • Kierrätys----_

      Se minua kiinnostaisi tietää, että kuinkakohan moni nainen on palkattu mukaan tuohon Jenkkien pokauskouluun. Kyseisten naisten rooli on olla mukana juonessa jossa he ikään kuin odottavat yökerhossa saapuvia pokaajakoulujen amatööri-nörttien lähestymistä.

      Heidän tehtävä on esittää kiinnostunutta johon saattaa kuulua erilaiset flirttailut, poskisuudelmat jne. Kyseisellä keinolla saadaan nostettua miehen itsetuntoa, mutta todellisuudessa koko yökerho kuvio on pelkkää kulsissia joista ei tiedä loppupeleissä siitä millaiset kuviot tällä ns pokaaja "ammattilaisen " diilit on erilaisten tahojen kanssa. Nämä amatööri-nörtit ei tietenkään tiedä sitä mikä kuvio tässä on todellisuudessa ja eihän he sitä myönnä sekä niistä saattaa olla pahimmassa tapauksessa kirjalliset sopimukset johon kuuluu vaitiolovelvollisuus.

      Sitä rikkoessaan voi olla isot sanktiot, sillä saman tyyppisiä sopimuksia käyttää tv-yhtiöt jne.

      Tuota yllämainittua en voi todistaa, mutta jokainen voi tehdä omat johtopäätökset sillä Jenkeissä tuo ei ole mikään pikku bisnes.

      Ihan samalla tavalla minä voisin maksaa neljälle naiselle joiden tehtävä on poseraa minun kanssani samassa kuvassa vetävässä asussa ja kuvasta tulisi kirjan etukansi sekä nimeksi Suomalainen naistenmies.

    • neuvojanaiselta

      Yhdessä vaiheessa kaikki tapaamani miehet halusivat ottaa kädestä kiinni, ja korostetusti sovitella sormiaan sormieni lomaan. Lisäksi halusivat friikkimäisesti sivellä ja hivellä kasvojani. Kummastutti vaan kun kaikki miehet tekivät noita samoja juttuja, ovatko nämä noita hullunkurisia naisteniskuoppeja? Jos on, niin kannattaa suhtautua todella varauksella ja miettiä itsekin, mitähän nainen miettii tuollaisesta oudosta lähminnästä.

      Liian monta kertaa on myös tullut vastaan miehiä, jotka avaavat keskustelun joko v*ttuilemalla minulle ja/tai tekeytymällä ällöttäviksi naistenmiehiksi. Sanomattakin selvää, että olen ignoorannut nuo tyypit täysin jo heti ensikättelyssä. Hämmentävintä on ollut se, että nämä ignooratut miehet ovat olleet aidosti hämmentyneitä, miksen innostu..??? xD

      Kuunnelkaa miehet ennemmin omaa intuitiota naisesta, kaikki jutut ei toimi kaikkien kanssa ja lähinnä annatte itsestänne naurettavan vaikutelman toistelemalla samoja idioottimaisia stereotypioita. Ja jos lähetytte v*ttuilemalla, voitte olla aika varmoja että nainen tekee samaa teillekin.

      • Kierrätys---_-

        Tuo suhtautuminen varauksella ja yhdistämällä suuntaan jos toiseen eri lähestymistyyleistä voidaan päätellä yhtä ja toista, sillä ei ole yhtä ja ainutta oikeaa tapaa tehdä asioita oikein.
        Jos joku tietty tapa toimii sinuun niin se ei tarkoita, että se toimisi kymmeneen muuhun tai päinvastoin, eli niin tai näin, joku tekee sen aina jonkun mielestä väärinpäin.

        Jos tapaat ihmisiä kadulla, koulussa, töissä ti jossain muualla ja kymmenen miestä on hymyillyt sinulle päivän aikana niin se ei tarkoita vielä sitä, että kyseinen "hymy" olisi lainattu/opeteltu jostain pelimies kirjasta. On toki sääli jos jotkut elävät joidenkien kirjojen tekniikoiden muottien ympärillä, mutta jostain he ovat lähteneet liikkeelle parantaakseen omia sosiaalisia-taitojaan.
        Pelimies on kuitenkin semmoinen termi, että sen voi ymmärtää niin hyvässä, kuin pahassa ja usein se on tuo jälkimmäinen viittaus.

        On haluttu ymmärtää, että pelimies on manipuloiva naisten naurattaja joka käyttää vain hyväksi naisten tunteita joka olisi verrattavissa johonkin Auervaaraan.

        Sekin on myös totta, että pelimies kirja saattaa johtaa miehen vääristyneisiin mielikuviin joka voi johtaa myöhemmin hänen sosiaaliset taidot ja ajatukset entistä syvemälle.

        Kyseisen kirjan voi kuitenkin sisäistää ja opetella myös positiivisella tavalla sillä meillä jokaisella on omat tavoitteet elämässä.

        Vetoakseni teorian metodeista siitä millä keinolla mies saa naisen tai miten hänen kannattaisi lähestyä häntä on, että ihminen voi sisäistää itseensä teoriaa niin paljon, kuin sielu sietää.

        Lukemalla ja laajentamalla ajatusmaailmaa sata paksua kirjaa, erilaisia videoita jotka käsittelee naisen pokaamista niin ei toimi jokaisen ihmisen kohdalla.

        En väitä että ne ei toimisi, mutta mielestäni tässä tulee yksi mutka matkaan ja se on ihmisen luonne. Ihminen joka on sisäistänyt itseensä valtavan määrän teoriaa jolla saattaa olla melkoinen tietopaketti päässä. Ne on vain mielikuvia asioista jolla ei välttämättä ole todellisuutta millään tavalla oman elämän kanssa. Teoriat kuulostaa jännittävän ihanilta josta ujokin mies haaveilee pilvilinna maailmassaan, kun hänellä on silinterihattu päässään syventyän pokaamisen ihmeelliseen evoluutioon.

        Teorian sijasta henkilö joka on sisäistänyt tätä teoriaa ja lähtee kokeilemaan näitä käytännössä voi poiketa TÄYSIN eri tavalla hänen luonteen vuoksi. On tietysti hyvä harjoitella erilaisia asioita, mutta me olemme yksilöitä ja siksi en haluaisi, että ihmisiä opetetaan johonkin tiettyyn muotiin.

        Itse olen sitä mieltä, että me ihmiset elämme eri ajatus-maailmoissa ja asetamme omat arvot ja tavoitteet elämässä. Jos joku opettelee jotain viettely tekniikoita niin en voisi sanoa, että käyttääkö tai tekeekö hän oikein tai väärin. En laita ihmisiä samaan lokeroon joten jokainen ihminen on vastuussa omista teoistaan siitä miten hän päättää toimia itsensä tai muiden kohdalla. Tässä kohtaa haluan myös sanoa, että meidän jokaisen ihmisen luonne ja mieli, toisin sanoen erilaiset tunne-tilat sekä elämäntausta vaikuttaa omaan tekemiseen.

        Jos miehellä on ollut yhden illan seikkailuja niin jokainen voi miettiä onko se oikeutettua vai ja onko se pelaamista sillä uskallan väittää, että kyllä varmasti naisillakin on niitä yhdenillan suhteita.
        Niin tai näin meitä on moneksi.


      • Hukassa2018
        Kierrätys---_- kirjoitti:

        Tuo suhtautuminen varauksella ja yhdistämällä suuntaan jos toiseen eri lähestymistyyleistä voidaan päätellä yhtä ja toista, sillä ei ole yhtä ja ainutta oikeaa tapaa tehdä asioita oikein.
        Jos joku tietty tapa toimii sinuun niin se ei tarkoita, että se toimisi kymmeneen muuhun tai päinvastoin, eli niin tai näin, joku tekee sen aina jonkun mielestä väärinpäin.

        Jos tapaat ihmisiä kadulla, koulussa, töissä ti jossain muualla ja kymmenen miestä on hymyillyt sinulle päivän aikana niin se ei tarkoita vielä sitä, että kyseinen "hymy" olisi lainattu/opeteltu jostain pelimies kirjasta. On toki sääli jos jotkut elävät joidenkien kirjojen tekniikoiden muottien ympärillä, mutta jostain he ovat lähteneet liikkeelle parantaakseen omia sosiaalisia-taitojaan.
        Pelimies on kuitenkin semmoinen termi, että sen voi ymmärtää niin hyvässä, kuin pahassa ja usein se on tuo jälkimmäinen viittaus.

        On haluttu ymmärtää, että pelimies on manipuloiva naisten naurattaja joka käyttää vain hyväksi naisten tunteita joka olisi verrattavissa johonkin Auervaaraan.

        Sekin on myös totta, että pelimies kirja saattaa johtaa miehen vääristyneisiin mielikuviin joka voi johtaa myöhemmin hänen sosiaaliset taidot ja ajatukset entistä syvemälle.

        Kyseisen kirjan voi kuitenkin sisäistää ja opetella myös positiivisella tavalla sillä meillä jokaisella on omat tavoitteet elämässä.

        Vetoakseni teorian metodeista siitä millä keinolla mies saa naisen tai miten hänen kannattaisi lähestyä häntä on, että ihminen voi sisäistää itseensä teoriaa niin paljon, kuin sielu sietää.

        Lukemalla ja laajentamalla ajatusmaailmaa sata paksua kirjaa, erilaisia videoita jotka käsittelee naisen pokaamista niin ei toimi jokaisen ihmisen kohdalla.

        En väitä että ne ei toimisi, mutta mielestäni tässä tulee yksi mutka matkaan ja se on ihmisen luonne. Ihminen joka on sisäistänyt itseensä valtavan määrän teoriaa jolla saattaa olla melkoinen tietopaketti päässä. Ne on vain mielikuvia asioista jolla ei välttämättä ole todellisuutta millään tavalla oman elämän kanssa. Teoriat kuulostaa jännittävän ihanilta josta ujokin mies haaveilee pilvilinna maailmassaan, kun hänellä on silinterihattu päässään syventyän pokaamisen ihmeelliseen evoluutioon.

        Teorian sijasta henkilö joka on sisäistänyt tätä teoriaa ja lähtee kokeilemaan näitä käytännössä voi poiketa TÄYSIN eri tavalla hänen luonteen vuoksi. On tietysti hyvä harjoitella erilaisia asioita, mutta me olemme yksilöitä ja siksi en haluaisi, että ihmisiä opetetaan johonkin tiettyyn muotiin.

        Itse olen sitä mieltä, että me ihmiset elämme eri ajatus-maailmoissa ja asetamme omat arvot ja tavoitteet elämässä. Jos joku opettelee jotain viettely tekniikoita niin en voisi sanoa, että käyttääkö tai tekeekö hän oikein tai väärin. En laita ihmisiä samaan lokeroon joten jokainen ihminen on vastuussa omista teoistaan siitä miten hän päättää toimia itsensä tai muiden kohdalla. Tässä kohtaa haluan myös sanoa, että meidän jokaisen ihmisen luonne ja mieli, toisin sanoen erilaiset tunne-tilat sekä elämäntausta vaikuttaa omaan tekemiseen.

        Jos miehellä on ollut yhden illan seikkailuja niin jokainen voi miettiä onko se oikeutettua vai ja onko se pelaamista sillä uskallan väittää, että kyllä varmasti naisillakin on niitä yhdenillan suhteita.
        Niin tai näin meitä on moneksi.

        Harvinaisen fiksua tekstiä. Lisäisin vielä tohon että estääkö joku psyykkinen häiriö esim henkisellä puolella kehittymisen. Nämä on asioita jotka ovat yksin ongelmien kanssa olevalle hyvin vaikeita joka ei edes tiedä että onko avun tarpeessa.

        Niin kuin sanoit, jostain on lähdettävä.


    • Mun aloittama ketju.

    • En ole lukenut kirjaa, mutta jotenkin särähti se, ettei seksiä voisi jonkun meetoon vuoksi ehdottaa. Ihminen vain täytyy tuntea, tai tilanteen olla sopiva, kun mennään niin intiimeihin keskusteluihin. En muista että kukaan olisi ikinä loukkaantunut, enkä itsekään. Joskus natsaa, joskus ei. Ylipäätään keskustelu seksin saamisesta on mielestäni nykyään liioiteltua. Entäs rakkaus sitten, sitähän myös etsitään? Ainakin itse saisin seksiä vaikka päivittäin, viikoittain ainakin, mutta rakkautta en taida saada koskaan, vaikka olisin valmis jakamaan, antamaan, ainakin yrittäisin kaikkeni.

    • Reseptimenestykseen

      Jopa oli pitkiä kirjoituksia,en edes viitsinyt lukea niitä.Paskat mitään kirjoja kannata lukea,pieni testokuuri ja sopivasti perulaista marssipulveria niin taivas vaan rajana kaadat ihan kenet vaan kunhan vaan et juo itseäsi vahvaan humalaan.Vielä keskiyön jälkeen vähän naksua kielen alle niin voi vittu kaikki naiset pärrää ympärilläsi.5/5Jos joku vielä kehtaa väittää jotain muuta niin paskahousu ei ole ikinä edes testannu ko.hommaa:)

    • Piijuuei

      Miksi Puaa aina mollataan? Paljon suurempi ongelma on se että naista EI saa kuin että naisen saisi jollain tavalla. Pua juurikin yrittää saada naisen jollain tavalla.

    • Kierrätys---

      wake up guys

      Tällä keskustelulangalla on ollut vähän aikaa hiljaista missä itsekin olen kirjoitellut niin minä tulin nyt vähän herättelemään sitä.

      Kirjoitin aijemmin kierrätys nimimerkillä niin laiteaan nyt uudestaan.

      Mitä tulee pelimihien pokaamisen tekniikoihin niin ne toimivat vain tietyissä tilanteessa luukuunottamatta nyt jotain hymyä ja katsekontaktia jota voi harrastaa missä vain.
      Tiietyn tyyppiset vaativat jonkinlaisen tilanteen jolloin niiden merkitys ja tehokkuu astuu esiin ja niitä ei voi lähteä välttämättä tekemään suoraan. Täytyy kuitenkin muistaa oma persoonallisuus ja tyyli siitä miten tuo itseään esille ja millaisella tyylillä toimii.
      Vaikka ihmiset opettelisivat jotain tekniikoita missä tahansa lajissa niin tekniikoiden tyyli voi erota monella tavalla toisisttaan hänen persoonallisuuden takia siitä miten hän toimii.

      Tämä täysin sama asia ja idea korustuu monissa muissaskin osa-aluiella, kuten urheilussa tai vaikkapa pokerissa.

      Jossain urheilulajissa missä porukka opettelee jotain tiettyjä tekniikoita niin jotkut ovat silti parempia niissä. Se voi olla tilanteen hahmottaminen missä pelisilmä on alkanut hahmotttumaan ja osaa hakea tai nähdä paikkoja mitkä hänelle tarjoutuu.
      Se voi olla myös nopeus, ketteryys, voima, kestävyys, äly jne..

      Tämä on täysin sama asia sosiaalisissataidoissa jos vaikka joku haluaa lähteä kehittämään itseään ja haluaa oppia hyväksi puhajaksi jota vaikkapa poliitikot, näyttelijät tai seminaarin vetäjät harjoittelevat jotta he saisivat tuoda sanomansa mahdollisimman tehokkaasti esille.
      Hyvän puhujan opetteleminen toimii myös tavallisissa arkitilanteissa vaikka sitten siellä baari illan vietossa, kun kommunikoi naisten kanssa.

      Oman tyylin ja persoonallisuuden sekä tekniikoiden asiat viestittää sitä, että millä tavalla jokainen toimii, oli se sitten joku urheilulaji tai työpaikan kokouksessa olevat neuvottelukeskustelut missä pitäisi saada hyvää kehitystä sekä kovia tuloksia saada aikaan.

      jos nyt ottaisin vaikkapa muutaman esimerkin pokerista ja urheilusta joissa tekniikoiden ja oman tyylin esiintuomisessa on tärkeää.

      Aloitetaan pokerista ja siitä millaisia pelityylejä on:
      1 löysä ( ei lähde yleensä haastamaan muita ja tyytyy kortteihin mitä hänellä on ja etenee pelitilanteiden mukaan. )
      2 passiivinen ( ei yleensä korota tai lyö mutta lähtee mielellän mukaan jos joku näin tekee
      3 agresiivinen ( Korottaa ja lyö usein )

      jos joku on noista pokerin pelityyleistä kiinnistunut niin niistä löytyy paljon tietoa, että mitä kaikkiea nuo tyylit pitävät sisällään ja miten heidän läsnäolo on pöydässä.

      Sitten seuraavaksi voisin ottaa urheilun esimerkkejä lainatakseni tästä wikipedian lähteestä https://fi.wikipedia.org/wiki/Nyrkkeily
      jossa mainitaan erilaisia ottelutyylejä.

      1 Boxer/out fighter

      Klassinen nyrkkeilijä tunnetaan myös nimellä "out fighter". Tässä tyylissä on tärkeää säilyttää tietty välimatka vastustajaan. Tässä tyylissä hyödynnetään omaa ulottuvuutta sekä jabia eli etummaisen käden suoraa ja vähitellen väsytetään vastustajaa. Tällä ottelutyylillä vastustaja voitetaan usein tuomariäänin täysien erien jälkeen vaikka jotkut nyrkkeilijät, kuten Lennox Lewis voittavat monet otteluistaan tyrmäyksellä. Tällä ottelutyylillä on kohtalaisen helppo kontrolloida ottelun tempoa.
      Boxer/Puncher

      2 Iskijä eli puncher

      hyödyntää otteluissaan käsiensä nopeutta, sekä iskuvoimaa. Ottelija tulee iskemään lähietäisyydeltä nopeita iskusarjoja vastustajaan ja joissain tapauksissa tyrmäämään vastustaja yksittäisellä kovalla iskulla. Joskus ottelut päättyvät pistevoittoon, mutta useimmiten ne tulevat tyrmäyksellä.

      3 Brawler/slugger

      Brawlerit ovat ottelijoita jotka eivät useinkaan liiku kehässä paljoa. Heillä on paljon iskuvoimaa. Tyyliin kuuluu myös etukädellä vastustajan kaukana pitäminen, ja sen jälkeen isku takakädellä. Tätä tyyliä käyttäville vaikeita vastustajia ovat vastaiskijät, jotka saattavat väistää kovan iskun, ja lyödä nopean koukun takaisin.

      4 Swarmers

      Lähiottelijat pyrkivät usein pysyttelemään vastustajan lähellä lyöden nopeita koukkusarjoja, sekä yllättäviä kovia iskuja. Hyvällä lähiottelijalla on usein hyvä iskunkestävyys, sillä kauempaa lyövä vastustaja ehtii lyödä paljon jabiaan ennen kuin toinen pääsee lähelle. Lähiottelija on yleensä lyhyt. Usein lähiottelijat taitavat tarvittaessa myös kauempaa ottelemisen.


      Lopuksi:

      oli kyse sitten ottelutyylistä tai puhetyylistä tai sitten jostain muusta niin on tärkeää miten tuo itsensä esiin ja millä tavalla toimii joiden kautta näkee omat heikkoudet ja vahvuudet sekä kehityksen kohteet omissa tavotteissa.
      Toivottavasti joku älypää-trolli ei nyt heti ala yhdistämään nyrkkeilyä pokaamisen kanssa sillä tavalla, että nyrkkeilyllä ja dominoivalla asenteella lyöden saat naisia.
      Nämä oli vain vertauskuvia, oli kyse mistä tahansa lajista, kuten vaikka rallikuskista ja autojen tekniikasta.

    • Hukassa2018

      Oikeastaan laji kuin lajia pystyy tavoitteellisesti suorittamaan ja treenaamaan johonkin pisteeseen asti. Kuten sanoit, jotkut on parempia kuin toiset ja eri tekniikoilla tietysti.

      Pokauksessa on kuitenkin pikkasen eri pelisäännöt. Aika harva pystyy treenaamaan suorittamaan asiaa kuten ole viehättävä oma itsesi. Vahingollisesti pystyt kyllä treenaamaan asiaa, älä ole oma itsesi.

    • Kierrätys

      Tuosta "ole oma itsesi" voisin jauhaa vaikka kuinkapaljon, mutta tuossa olen hiukan eri mieltä.
      Jokainen voi kehittyä olemalla parempi itse, mutta se vie aikaa ja vaivaa sekä periksiantamattomuutta.

      Aluksi ihminen ei välttämättä ole oma itsensä, koska hän harjoittaa omia rajojaan ja taitojaan.
      Se voi olla esimerkiksi ujouden tai korkeanpaikan kammon voittaminen tai uimataitojen opettelu.
      Asiat ei välttämättä tunnu luontevalta ja on normaalia, että ihminen vierastaa tai tuntee myötähäpeää tai vetää jotain roolia, kuten sosiaaliset tilanteet.

      Joku voi esimerkiksi pelkää menemästä johonkin huvipuiston laitteeseen, koska jännittää liikaa ja sitten kun hän päättää rohkaista itsensä niin toinen kerta ei tunnukkaan enää niin pahalta.

      Oli kyseessä sitten ujouden voittaminen tai naisten pokaaminen niin asiat tapahtuvat asteittain.
      Silloin, kun asiat tunuvat vieraalta on hyvin vaikea olla oma itsensä, mutta kun tekee asioita tarpeeksi usein niin oma siedätysrajat ja sopeutuminen ajan kanssa saattavat asettua aloilleen oman mielen sekä läsnäolon kanssa.

      Pokauksessa ei mielestäni ole sen suurempia sääntöjä, kuin muissakaan lajeissa. Kysymys kuuluu vain, että mitkä on mahdollisuutesi, kykysi ja kuinka voit lähteä vaikuttamaan tietyissä olosuhteissa jossa tulee esiin heikkoutesi sekä vahvuutesi.

      Esimerkiksi tietyissä paikoissa, kuten työympärstössä saattavat rajoittaa, mutta vain mielikuvitus on rajana ja jos toimii asiallisella tavalla niin pärjää aika hyvin.

    • Hukassa2018

      Fiksuja asioita tuot esille. En tiedä osaanko muotoilla tätä. Onhan se ihan kenelle vaan todella matala kynnys esimerkiksi lähteä suorittamaan/treenaamaan lajeja, esim juoksu ja kehittyä siinä vaikka hyväksi. Kukaanhan ei arvioi ryhtiäsi, juoksu tapaasi, vaatteitasi ja sosiaalista kanssa käymistäsi.

      Mutta kun otetaan ihmisuhteet esim pokaus. Nyt siihen tuleekin hyvin paljon henkistä ja ulkoista kuormaa mukaan mitkä pitäisi voittaa. Lopulta jotain ei voikkaan voittaa ja hyväksyä se asia että kiinnostavan naisen ulos kysyminen voi olla aina jännittävää mutta tehtävissä.

      Jos muistelen vaikka Straussin kirjasta Mysteryä, niin hän oikeastaan pokasi naisia vain niillä taikatempuillaan, se oli hänen juttunsa. Hän halusi olla jonkin sortin taikuri ja naisiin tämä teki vaikutuksen. Mysteryhän ihastui johonkin naiseen mutta raukka ei koskaan uskaltanut sanoa sitä sille naiselle vaan oli tapojensa ja iskutemppujensa orja. Yritti unohtaa ihastuksensa uusilla naisilla.

      Olisi vissiin kokenut ihastusta myös vastapuolelta jos olisi vain hyväksynyt että kyseinen asia kannattaa kertoa :/

    • Kierrätys

      Mystery on tosiaan joo tunnettu taikatempuistaan ja se oli hänen vahvuutensa jonka kautta pystyi olemaan hyvässä vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa.

      Neil Strauss:in vahvuus oli taas kirjoittaminen ja se oli hänen juttunsa.

      Luulen, että kirjoittamisen avulla hän pääsi näihin pelimies tyyppien piireihin, koska hän oli varmaan tehnyt sopimuksen näiden tyyppien kanssa, että tekee kirjan pua aiheesta ja näistä henkilöistä, koska sillä tavalla kyseiset kouluttajat saivat lisää mainosta ja mainetta itselleen.

      Lisäksi he tiesivät, että Neil Strauss on Lehti reportteri ammatiltaan joka oli tehnyt monenlaisia artikkeleita julkisuuden henkilöistä.

      Mystery on saattanut sanoa Neil Straussille, että "voimme opettaa sinulle pokaus tekniikoita jos teet vastalahjaksi aiheesta kirjan.

      En tiedä onko asia näin, mutta semmoinen epäilys minulla on asiasta.

    • Siis pua toimii, ainoa propleema on siinä että se on vaan hetki! Omana itsenä kantsii olla koska sillä on jatkumoa.

    • Hukassa2018

      No asia taas karkasi aiheesta joka käsitteli omana itsenään olemista ja pokaamista

      Mutta jos palaan tuohon Neil straussin kirjaan niin kyllä se oli oikeasti Mysteryn ja Straussin egojen nostatusta plus rahat pois epätoivoisilta novelli. Voi olla kuten sanoit niin Mystery on ehdottanut diiliä.

      Lopulta siinäkin Neil ajautui parisuhteeseen ilman mitään temppuja. Mikään muu siihenkään ei vaikuttanut paitsi ulkonäkömuutos tyylin vaihdolla plus parempi itsevarmuus oikean henkilön eteen sattuessa. Muu kirjassa olikin täyttä skeidaa.

    • kierrätys

      Eräässä lehtiartikkelissa Neil Strauss oli muostaakseni yhdessä vaiheessa seksiaddikti jossa joutui jopa terapiahoitoon, mutta kun löysi rakkauden päätti valita sen.

      Elämässä voi tehdä erilaisia valintoja ja vaikka olisikin useita erilaisia seksikumppaneita niin se ei tarkoita, että ihminen ei voisi olla luonnollinen.
      Jokainen saa itse tehdä omat johtopäätökset kirjan tekniikoiden suhteen, että toimiiko ne.


      Se on aika yksilöllistä, että mikä tekniikka tai joku asia toimii kenenkin kohdalla.

      Jos joku käyttää jotain tiettyjä tekniikoita niin se ei tarkoita, että ihminen ei siitä huolimmatta voisi olla oma luonnollinen itsensä.

      Se on sama kuin työpaikalla, eli jos minulle opetettaisiin tiettyjä työtaitoja ja tekniikoita, että miten asiat kyseisessä työympäristössä hoidetaan tiimin kanssa niin se ei välttämättä poista minua olemasta oma luonnollinen itseni.

      Oli kyse sitten pokaus tai jonkun muun tekniikan hiomisesta niin sanoisin, että kyse on enemmän persoonallisuudesta, asenteesta ja niihin liityvistä ajattelutavoista siitä millaisien mielikuvien kanssa elää.

      "Mielikuvat" on omastamielestäni avain sana itsensä kehittämisessä ja se on minun yksi suosikkejani.

      Mielikuvista voisin höpistä ja kirjoittaa vaikka kuinka paljon siitä miten jokaisen ihmisen oma mieli toimii ja kuinka niillä voidaan lähteä vaikuttamaan todellisuuteen oman sekä muiden läsnäolojen kanssa.

      Palatakseni vielä näihin tekiniikka juttuihin niin:

      Tekniikan merkitys ja toimivuus koostuu erilaisista menettelytavoista joka saattaa toimia vain tietynlaisissa tinteissa tai olosuhteissa.
      Tekniikan merkitys menettää arvokkuuden tai toimivuuden jos sitä ei ole pystytty teorian lisäksi näyttämään käytännössä.
      Kaikki tekniikat eivät myöskään ole näkyviä vaan tulevat tietyissä tilanteissa esille.
      Esimerkiksi jossain rakennusprojektissa sattaa huomata, että millaista tekniikkaa siihen käytetetty joka on näkyvä puoli.

      Ei näkyvä saattaa olla taas vaikkapa joku urheilutekniikka joka tulee esille vasta tiettyjen liikkeiden suorituksen aikana.

      tekniikan esille tuleminen suorituksen aikana ilmenee.
      tekniikoiden merkitys saattaa koostua monesta eri välivaiheesta jotta se saavuttaa päämääränsä ja tehokkuutensa.
      Jossain urheilutekniikassa saattaa olla sarja toistoja jolla pyritään pääsemään tietynlaiseen tilanteeseen.

      Myös monia eri tekniikoita on mahdollista yhdistää jotta saavutettaisiin tehokas maksimaalinen hyöty irti tilanteesta.

      Toki jos oppilas treenaa esimerkiksi joidenkien konkareiden kanssa niin he pystyvät antamaan vinkkejä ja neuvoja, koska sparratessa esimerkiksi he näkevät kokemattoman ottelijan jotkut tietyt tyypilliset virheet tekiniikoiden ja ottelun suorittamisessa.

      Ulkopuolinen tekijä vamentaja tai joku muu kilpaurheila saattaa nähdä uuden oppilaan tai urheiljan lahjat ja huomaa että tuosta tyypistä tulee vielä kova jätkä jos motivaatio hänellä sailyy tässä lajissa.

      Konkarit osaavat nähdä uusien oppilaiden kehityksen kaaren ja näkevät epäkohdat, että missä ois hiomisen varaa seuratessaan toisen suoritusta.

    • Hukassa2018

      "Jos joku käyttää jotain tiettyjä tekniikoita niin se ei tarkoita, että ihminen ei siitä huolimmatta voisi olla oma luonnollinen itsensä."

      Tässä se suurin ristiriita tuleekin, kun monet tekniikat tuntuvat keskittyvän sellaiseen missä joku on oppinut tietyn tekniikan mikä toimi hänellä, jos nyt lähtisin matkimaan Mysteryä niin se näkyy kilometrin päähän että yritän pokata muijaa epätoivoisesti. Kun aivan hyvin voisin sanoa että olet nätti ja tavattaisiinko jossain paremmalla ajalla?
      Baarissa en jaksa jutella enempää, muutama kehu ja seksi ehdotus. Thats it.

      Mutta se pitää paikkaansa että tietyt lainalaisuudet pätevät markkinoilla. Se että sinulla on tasa-arvoisessa yhteiskunnassa kuitenkin se miehenrooli ja pallit jalkovälissä. Tästä voi olla niin montaa mieltä että mikä se miehenrooli oikeasti on. Mediallakin on tietty vaikutus siitä roolista.

    • kierrätys

      Mielestäni tekniikoilla ei ole mitään tekemistä luonnollisuuden kanssa.
      Ne ovat vain työkaluja joita jokainen käyttää omalla tavallaan.
      Se että olet oma itsesi viittaa sinun peroonallisuuteen ja asenteeseen sekä ajatusmaailmaan on omaa luonnolisuutta.

      Persoonallisuus voi poiketa monella tavalla sillä jotkut saattavat olla luonteeltaan vaikkapa rikokseen taipuvaisia ja jollain taas yli tunnollisuus rehellisyyden kanssa.

      Jos yrität matkia Mysteryä ja et ole yhtä hyvä niin se ei tarkoita, että olisit luonnollinen.

      Luonne on oma itseä siitä miten haluat ajatella asiat oman pään sisällä.

      • kierrätys

        "Jos yrität matkia Mysteryä ja et ole yhtä hyvä niin se ei tarkoita, että olisit luonnollinen".

        Tarkoitin siis, että se ei tarkoita että olisit feikki.


      • Hukassa2018

        Kyllä mä nyt olen erimieltä, jos yritän matkia Mysteryä niin todellakin minua pidetään friikkinä. Ihan eri asia olisi jos Mystery näyttäisi temppujaan, koska se on hänen juttunsa ja näyttää vielä friikiltä.

        Tiedä sitten minne pokauskulttuuri on menossa, Helsingin baarissa eräs heppu yritti pokailla naisia aika ovelilla kysymys kikoilla mihin vastaaja astui ansaan. Kattelin vähän aikaa sitä touhua ja totesin pelimiehenä olemisen todella haastavana. Kampissa yks kaveri pelasi daygamea, päivät pitkät jutteli ja kertoi kaikkee paskaa naisille. Saikohan 100 yhden seksiin. Aika kova työ saada seksiä.

        Parhaat illat itsellä ovat olleet että olen oikeasti kiinnostunut siitä naisesta enkä ollut tarvitseva, siis sellaisesta josta huomasin että oli myös minuun tykästynyt. Nämä oikeastaan tapahtui kun seurustelin, nyt näin jälkikäteen ymmärsin että miksi tuolloin natsasi paremmin.

        Sit oli yksi kaveri jonka dumppasin, hän sai naisia baarista ja välillä ei saanut, ei ollut edes järin komea tai suosittu. Mutta hänen salaisuus oli narsistisuus, hän leikki johtajaa, tarjoili juomia, piti hauskaa. Tottakai alistuvimmat muijat kulki hänen perässään mutta ei hyvällä itsetunnolla varustetut. Jälkeen päin sain kuulla yhdelta naiselta että millainen se oli suhteessa. Narsistisen miehen kanssa pärjää toinen narsisti nainen. Se joka ei pärjää niin alistuu.

        Nykyään en jaksa hypätä enää paljon baareissa, jos näen kadulla tai harrastuksissa mielenkiintoisen hyvällä hetkelle niin isken kiinni.


    • kierrätys

      Hmm, en ole varma mitä tarkoitat tuolla matkimisella, mutta jos opettelet jotain tai jonkun tekniikoita niin se ei tee ihmisestä friikkiä tai epäluonnollista.

      Se on taas eri asia jos yrittää matkia hänen persoonallisuuttaan niin ei välttämättä onnistukkaan ihan luontevasti.

      Jos esimerkiksi joku yrittäisi matkia jonkun nyrkkeilijän jalkatyöskentelyä ja ei menesty siinä yhtä hyvin niin se ei tarkoita sitä, että hän olisi epäluonnollinen tai feikki.

      Tekniikoita voi kuka tahansa opetella, mutta oma persoonallisuus ja asenne ratkaisee siitä oletko luonnollinen vai epäluonnollinen.

      • kierrätys

        Lisäisin vielä sen, että on toki totta että joillain urheilijoilla tai ammatti esiinytjillä on joku bravuuri tavaramerkki jossain tekniikassa josta hänet erityisesti tunnetaan.

        Sellaisen matkiminen voi tuoda omat haasteensa ja riskinsä, että kannattaako edes lähteä yrittää matkimaan.

        Monella elokuvatähdellä saatta olla joku tietty tavaramerkki tai tekniikka josta heidät tunnistaa. Se voi olla vaatetyyli tai tietynlainen tyyli toteuttaa asiat, kuten vaikkapa stunt kohtaukset.


      • Hukassa2018

        Noh, en minä sitä lähde kieltämään jos joku toteuttaa Mysteryn tekniikoita ja vielä onnistuu niissä, oikeastaan ne pitää sitten tuntea omakseen.

        Mutta myös sekin kannattaa muistaa että missä maassa, jos jenkeissä naisten pokaaminen onnistuu noilla Mysteryn neuvoilla niin mikäs siinä. Tekniikoita sitten vain hiomaan ja jenkkeihin.

        Mutta jos otan Straussin kirjasta vaikka kuutiopelin, siinähän mennään jo vähän keskusteluissa syvemmälle jossa saadaan naiseen se henkisempi yhteys. Mut eiköst pintaa syvemmälle pääse ihan normaalillakin keskustelussa ilman peliä? Melkein väittäisin et suurin osa suomalais naisista pitää jo outona kun ei voi normaalisti keskustella syvällisemmin vaan pelin kautta :/ Ehkä tässäkin tulee ero, jenkkinaiset varmaan haluaa tällaista peliä.

        Jos vielä palaan tekniikoihin niin enemmän keskittyisin omaan kehonkieleen. Miehet baarissa kittaa kaljaa ja kun hiukankin jonkun naisen kanssa keskustelee niin muututaan koiraksi. Eli kehonkieli muuttuu heti tarvitsevaksi ja alistuvaiseksi. Eria asia silloin, kun jo pidemmän aikaa jutellut ja tavallaan saanut jo sen yhteyden niin tottakai otat enemmän huomioon, silloin voi jo vähän kumarrella enemmän naista päin.

        Ehkä tuotakin voi treenata ja suorittaa, mutta noi asiat tapahtuvat melkein itsestään kun et ole tarvitseva mutta kiinnostunut.


    • kierrätys

      Hmm En osaa sanoa Suomen ja Jenkkien välisiä eroja sosiaalisissa asioissa, mutta tottakai joissain kulttuurit eroaa toisistaan jolloin tilanteet eivät mene joka paikassa samalla tavalla.
      Kyseessä voi olla erilaiset uskomukset ja arvot miesten ja naisten välisissä asioissa siitä miten voi toimia, mutta siitä en sen enempää lähde sanomaan.

      Mitä tulee taas sitten näihin pelaamiseen ja aitouteen niin eiköhän kummallakin tyylillä saa tuloksia aikaa oli se sitten pelaamista tai aitoutta, mutta jokainen valitsee oman tiensä.
      Se on sitten jo oma juttunsa jos lähtee miettimään tässä näitä moraali kysymyksiä, että onko se oikein vai väärin, jokaisen pitäisi itse ymmärtää ne ja jos ei ymmärrä niin silloin kannattaa lähteä etsimään asioihin vastauksia eri tavoilla.

      Minä en lähde pelaamistesta sen enempää miettimään, sillä jokainen on vastuussa omista teoistaa siitä miten päättää toimia kenenkin kohdalla.
      Voisin korjata sen edellisisistäni kirjoituksistani, että tekniikoiden ja luonteisuuden merkityksellä on se yhdistävä tekijä, että niillä pystytään ohjaamaan ihmisiä ajatuksissa,ymmärtämisessä sekä heidän tietoisuuden mielikuvista.

      On paljon erilaisia teorioita joita monet ammattilaiset käyttää, mutta niin kauan kun niitä ei pystytä soveltaa omaan elämään tai niitä ei ole pystytty konkreettisesti todistamaan toimiviksi niin ne ovat silloin täysin arvottomia.
      Tekniikoiden avulla pystytään määrittämään ja asettamaan tavoitteet sekä vaihtoehtoiset ajatusmallit oman toiminnan ymmärtämisessä.

      Näitä asioita käydään myös terapiassa jossa pyritään avaamaan ihmisen lukkoja erilaisista ajatusmalleista siitä millaisessa ajatusmaailmassa hän elää oman elämänsä ympärillä.
      mm; kognitiivisessa terapiassa pyritään löytämään vastauksia omaan ajatteluun erilaisilla kysymyksillä siitä miksi ajattelee tai toimii juuri sillä tavalla ja voisiko siinä löytää vaihtoehtoisen menetelmän.
      Toisena on altistusharjoitukset jossa pystytään lähteä toteuttamaan asteittain.
      Elämässä on paljon erilaisia tekniikoita, oli ne sitten terapia tai viettelyä koskevia niin tärkeäintä on löytää ne omaan elämään hyödylliseksi.
      Jos joku henkilö on käynyt kahdella eri terapeutilla ja ei ole kokenut heidän antamistaan neuvoista ja tekniikoista mitään hyötyä niin silloin kannattaa keksiä jotain muuta.
      Täysin sama on pokaus ammattilaisten opettajien kanssa, kuten vaikkapa Mystery.
      Jos tuntee, että hänen tekniikat eivät tunnut hyvältä niin varmasti vaihtoehtoisia menetelmiä löytyy pilvin pimein, kunhan ne osoittautuu itselle toimiviksi.
      Oli ne sitten ajattelumalliin tai käytännönmallin tai sekä että.
      Sellaiset tekniikat ovat merkittäviä jos sen pystyy yhdistämään omaan ajattelutapaan eri elämän tilanteissa.

      Sellaiset tekniikat voivat koostua vaikkapa ujouden voittamisesta tai myyntityöstä palvelualalla.
      Puhe ja kirjoitus tekniikkaa voi aina hiota ja niitä taitoja voi käyttää missä tahansa elämän eri tilanteissa sillä sanojen voimalla on suuri merkitys jota käyttää myyjät, johtajat, poliitikot, seminaarin puhjat jne.

      Puhetekniikkaa voi soveltaa omaan luonnollisuuteen, kun oppii ymmärtää asioiden merkityksen

    • Hukassa2018

      "Sellaiset tekniikat voivat koostua vaikkapa ujouden voittamisesta tai myyntityöstä palvelualalla.
      Puhe ja kirjoitus tekniikkaa voi aina hiota ja niitä taitoja voi käyttää missä tahansa elämän eri tilanteissa sillä sanojen voimalla on suuri merkitys jota käyttää myyjät, johtajat, poliitikot, seminaarin puhjat jne."

      Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, sanojen voimalla voi olla kirjallisessa tekstissä hyötyä jonka sisällössä on tunnetta ja järkeä. Mutta kun mennään real life puhujiin. Otetaan esimerkiksi Trump, herran jutuissahan ei ole mitään järkeä välillä. Mutta sen sanat kuulostavat voimakkailta karismansa vuoksi. Karisma saa sanoihin voimaa, oli niissä järkeä tai ei. Sehän siinä oikeastaan hioutuu puhumisen aikana.

      Jotkut ihmisethän arvostavat Trumppia, mutta mahtavatkohan ne ymmärtää että ne todellisuudessa arvostavat hänen karismaansa. Tämähän pätee myös muihinkin puhujiin.

    • Kierrätys

      Teppo M - sata naista kirja on ihan viihdyttävää luettavaa joka tosin tehnyt ihan samanlaista vaikutusta, kuin Neil Strauss pelimies kirja.

      Teppo M kirjasta tekee ainoastaan kiehtovan hänen päämäärästään sadan naisen kanssa josta teki vedonlyöntiä kaverinsa kanssa, mutta siihen se kiehtovuus sitten jäikin.

      Jotenkin kirjassa ei ole sellaista hehkumaa ja mukaansa tempaavaa materiaalia.
      Näin lyhyesti ja ytimekkäästi kirjassa hän hankki AlfaRomeon auton sekä täytti kodin viinakaapin erilaisilla juomilla jossa oli tarkoitus pitää jatkot yökerho illan jälkeen naisen kanssa.

      Teppo M kirjasta piti muistaakseni tehdä jonkinlainen elokuva kirjan pohjalta, mutta sitä ei koskaan tehty. Näin ainakin luin muutamasta artikkelista, mutta en tiedä mikä meni pieleen toteutuksessa.

      Neil Strauss taas kirjassaan osaa kirjoittaa ja kuvailla tilanteet hyvin luontevasti, huumorintajuisesti käyttäen samalla kirjoitustyylissä psykologian sekä filosofian ajattelutapoja, samalla löytäen vastauksia oman tiedon ja taidon välillä.
      Kirjassa myös käydään läpi heikkouksia ja vahvuuksia jossa pyritään löytämään sisäinen minä siitä miten ajattelen asiat nyt ja jatkossa.

      Esimerkiksi joidenkien tekniikoiden teoriassa käydään läpi epävarmuutta tai mielihyvän nautintoja vastakkaisen sukupuolen kanssa kommunikoinissa tai seksissä ja nämä on mielestäni verrattavissa erilaista energioiden ymmärryksestä, kuten Endorfiinit, Dopamiini, Serotoniini, Oksitosiini.
      Muistaakseni Shaun Michael Discovery ja Ross Jeffries puhui näistä pelimies kirjassa jonkun verran.

    • Hukassa2019

      Mä melkein kyllä väittäisin että Teppo M kirjan vinkit toimivat paremmin Suomen baareissa kuin Neil Straussin. Olen itse myös lukenut Tepon opuksen. Miksi olen sitä mieltä?

      Teppohan puhuu suoraan ja miehekkäästi haluistaan naiselle ja huom, sellaiselle naiselle joka etsii seuraa. Mutta yhtä juttua en usko Teposta, ei varmasti olisi ottanut vetoa ja kirjoittanut blogia jos jutut olisi ihan huttua. Joku varmuus itsensä kehittämisessä oli pakko olla ennen kuin päätti vedosta. Hän ehkä oivalsi 37v että miksi pillun vonkaaminen oli epäonnistunut nuorempana, jotenkin hän ymmärsi muuttua.

      Ainiin, oma uusivuosi käynnistyi niin että sain yökerhosta bongattua 25v kissan. Seksiä harrastettiin ja olin siihen tyytyväinen.

    • kierrätys

      No siihen en lähde sanomaan sen enempää, että mikä tekniikka toimii ja mikä ei.
      Jokainen voi testata ja kokeilla eri tyylejä mistä tahansa kirjasta jossa sitten huomaa, että mikä osoittautuu toimivaksi omalla kohdalla, oli se sitten Teppo M tai Neil Strauss materiaalia.

      Tarkoitukseni oli lähinnä anoistaan vertailla kirjoitus ja ilmaisutyyliä, mutta jokainen löytää oman mieltymyksensä.
      Enkä mielestäni lähtenyt vertaa kyseisien kirjojen tekniikoiden eroa vaan enemmänkin kirjojen kokonaisuutta, siitä mitä voi oppia oman ajatusmaailman kanssa.

      Esimerkiksi Teppo M kirjassa käydään läpi vain naisten kaatamista, mutta Neil Straussin kirjassa käydään omasta mielestäni läpi pintaa syvemmältä jossa tarkoituksena on ymmärtää ne heikkoudet ja vahvuudet nostaen omaa henkistä tasoa siitä kuinka voi tulla itsevarmemmaksi ja paremmaksi ihmikseksi.

      Pelaaminen naisten kanssa on sitten oma lukunsa ja sen saa valita jokainen ihminen, mutta kirjan voi käsitellä positiivisellakin ajattelutavalla ilman, että lukija harjoittaa ja elää pelimies ajatusmaailmassa.

      En kuitenkaan lähde sanomaan että Teppo M kirja ei olisi hyvä.
      Hänellä on antaa hyviä vinkkejä ihmisille, mutta niin kuin sanoin jokainen itse käsittelee ja kokeilee mitkä osoittautuvat toimiviksi.

    • Hukassa2019

      Ei millään pahalla, mitä itse olen lukenut niin pintaa syvemmälle pelimies kirjassa ei vain oikeasti pääse, pinta raapaisun kylläkin. On ihan totta että Teppo M kirjassa ei mennä myöskään syvälle mutta siinä käsitellään enemmän miehen vuorovaikutusta/roolia houkuttelevalla tavalla yöelämässä joka nyt ei ole rakettitiedettä.

      Mä melkein sanoisin että itsevarmemmaksi ja paremmaksi ihmiseksi ei tulla ellei voida myöntää haavoittuvuuttaan, ihan vaikka naiselle myöntää kyseinen asia että on vaikka ujo ja jännittää. Harmi vain vain etten nuorempana ole käsittänyt asiaa.

      Kuitenkaan itsevarmuuden saaminen ei ole näin yksinkertaista, monet virheet ja erheet läpikäytynä oikeastaan vahvistaa itseluottamusta kun löytää oikean suunnan. Itseluottamus on monen asian summa, kuitenkaan ihan pohjalle ei tarvitse vajota eikä myöskään huippusuoritusta tarvita sen saavuttamiseen. Se on asia minkä naiset aistivat.

      Jos jotain kirjaa suosittelisin 10nuoremmalle itselleni niin Mark Mansonin Vulnerability, mutta tietäisin jo vastauksen. Pitäisin kirjaa paskana ja kuvittelisin että naisen pokaamiseen tarvitaan jokin taikakoodi jota lukisin pelimieskirjoista.

    • kierrätys

      Jokainen löytää omat mieltymykset ja mieleisensä teokset josta saattaa löytyä vastauksia omaan elämän tilanteisiin tai sitten se on muuten vaan viihteelistä luettavaa, joten en lähde vääntää mikä kirja on parempi tai paras.

    • joo.pajoo

      onpa menny tieteelliseksi. -80 luvulla riitti kun oli takatukka ja puhu ummet ja lammet. ;D

      • Niimpä-niin

        En tiedä oletko trolli vai heititkö vain jonkun aivopieru ilmauksen tieteellisyyden kanssa, mutta
        sä olet varmaan niitä ihmisiä jotka pitää kaikkia asioita itsestään selvyytenä ja jos tulee vastoinkäymisiä omalla kohdalle niin silloin ei haluta edes lähteä selvittämään sitä asiaa, että mistä se voisi johtua, vaan vika on jossain aivan muualla kuin itsessäsi ?

        Sinun mielestä itsensäkehitäminen on turhaa hommaa niinko ?

        Ajatteletko näin, että joko niitä sosiaalisia taitoja on tai sitten ei ja jos niitä ei ole niin se on ihan turhaa lähteä ottamaan asioista selvää ?

        Miksiköhän ihmisiä mahdetaan kouluttaa eri ammateissa, kuten markkinointipalveluissa niin myyjien, esimiesten tai johtajien tasolla ?

        Jos joku firma ei lähde kehittämään jotain palvelua siitä millä tavalla asiakas ja itse yritys hyötyy niin tulos voi olla aika heikkoa jos ei tiedosta firman kehitymisen elinkaarta heikkouksien ja vahvuuksien kanssa.

        Tämä on täysin sama asia on myös jokaisen ihmisen kohdalla henkilökohtaisella tavalla, oli kyse sitten uusien kavereiden saamisessa, ujouden voittamisessa tai naisten pokaamisessa.


    • Kierrätys

      Onkohan Suomessa ollut 90-80luvulla mitään vastaavanlaista teosta joka käsittelee naisten pokausta oppikirjana.

      Minulla on joitain tiedossa ja ajattelin pistää tänne alas, mutta jos joku muukin tietää niin voidaan vähän vertailla jotta jospa minullekin tulisi joku aivan ns uusi teos joka on mennyt minulta kokonaan ohi.

      Tässäon ainakin seuraavanlaisia teoksia elokuvista:

      Elokuvat:

      - American Gigolo ( 1980 )
      - L.A. Gigolo ( 2009 )
      - The Love Guru ( 2008 )
      - Don Juan Demarco ( 1995 )
      - Pelimiehen painajainen ( 2009 )
      - Peluri - How to be a player ( 1997 )
      - Casanova Fellini ( 1976 )
      - Pukki sängynlaidalla ( 1972 )

      Siinä oli jotain ja erilaisia vanhoja eroottisia elokuvia löytyy pilvinpimein 1960 - 1970 luvulta, mutta en tiedä voidaanko kaikkia luokitella suoranaisesti pokausfilmeihin.
      Vanhoja kirjoja Suomenkielellä myös tiedän joitain mutta ajattelin nyt laittaa ainoastaan elokuvia pokaus aiheeseen liittyen.

    • joo.pajoo

      kuten sanoin, ennen oli helpompaa tuo nais-seuraan pääsy. mistä v....n Woody allenin elokuvista te opitte tuota juppasua?

      • Jiihu

        "ennen oli helpompaa" ja nyt ei ilmeisesti sitten enää ole, kun tänne eksyit kuitenkin kirjoittelemaan.


    • Anonyymi

      Hah hah, täällä vaan miehet kirjoittelee keskenään: missä on teidän naiset, muka? Tosiasia on, että pelimiesten ja pick up artistien keinoin saa niitä naisia joilla ei ole itsetuntoa kunnolla, ja ne vain alistuu siihen paskaan mitä keskinkertaisilta ukoilta saa. Ei sen kummempaa. Harmittaa vaan niiden naisten puolesta! Toivottavasti ette tauteja jakele, jos jotain saatte.

      • Anonyymi

        Tässä taas tuli tyypilliset stereotypiat esiin joka perustuu sinun mielipiteeseen jota pidät ainoana totuutena.


      • Anonyymi

        Tyypillinen AFC miehen tulkinta PUAsta. PUA auttaa palauttamaan menetetyn itsetunnon ja ottamaan vastuun omasta elämästä. Näitä AFC miehiä jotka ovat katkeroituneet naisasioissaan on palstat pullollaan. Kun on paras oma itsensä niin naisetkin alkavat kiinnostua miehestä.


    • Anonyymi

      Mites sitten tämmöset ukot ,jotka pyörittää haaremia toimii kuin auervaarat,niillä on aina ollut naisia?Satoja naisia.Ei ne kaikki voi olla rumia.!!Juttelin vankilassa sen kansainvälisesti etsintäkuulutetun äijän kanssa, joka oli silloin 52v ja nyt se on 54v.
      Sillä on yli 1000kaatoa.

      Tää kaveri aloitti naisten pokauksen 16vuotiaana,taitava puhumaan erittäin sosiaalinen.pukeutuu hyvin on siisti jne...

      Tämmönen ukkohan ois oiva opettaja pokauksessa,se mailma on sille luontaista.

    • Anonyymi

      Onko teillä päämääränä yhden yön kaadot vai parisuhteet?

    • Anonyymi

      Naiset ei halua mitään pelimiehiä, ellei ole pelinainen itsekin, sellaselle pelimies voi tuoda haastetta.

      Naisen hurmaa olemalla oma itsensä, olemalla ystävällinen, huomaava, kohtelias, eli kiltti mies. Mutta on hyvä osata olla myös tietyssä määrin määrätietoinen, ei epäröidä naisen koskettamista tms. sitten kun sellainen tilanne tulee ajankohtaiseksi ja niissä tilanteissa luonnon pitäisi kyllä osata ohjata kumpaakin, kun ei ala liikaa miettimään.

      Naiset oikeasti haluaa kiltin miehen, ei mitään pelimiestä.

      Jos ei jotain tiettyä naista saa, se tarkottaa vaan sitä ettei molemminpuolista kiinnostusta ole, ainakaan siinä elämänvaiheessa, ei kaikki voi olla muutenkaan kaikkien kanssa, eihän kaikki sovi geenienkään osalta toisilleen.

    • Anonyymi

      BRAVO!
      Itse olen myös saanut hyviä neuvoa ”Mystery Method - How to get beautiful women into bed” -kirjasesta. Provosoiva nimi, mutta todella hyviä pikku vinkkejä. Auttoi myös ymmärtämään mikä on ehkä mennyt pieleen aiemmissa treffailuissa, jotka eivät johtaneet seksuaaliseen parisuhteeseen. Varmasti samankaltainen kuin mainitsemasi Neil Straussin kirja.

    • Anonyymi

      Joku tuossa mainitsi, että onpa tämä naisten iskeminen mennyt rakettitieteeksi.
      Voisin sanoa, että nämä sosiaalisten-taitojen harjoittelu ei hirveästi eroa liiketoiminnan ja markkinoinnin oppaista joissa koulutetaan ihmisiä.

      Voisin heijastaa nämä tekniikat esimerkiksi:
      - Asiakaspalvelu prosessi
      - Myynti ja osto prosessi
      - Markkinointi ja mainonta prosessi
      - yrityksen ja henkilöstön välinen johtamisen prosessi
      - Yrityksen tulot ja menot sekä tuloksellisuus menestymisessä
      - Henkilöstön ja yrityksen vahvuudet, heikkoudet, uhat, ja mahdollisuudet.

      Näistä yllämainituista asioista löytyy pilvin pimein teoksia siitä miten liiketoimintaa harjoitetaan ja tulosta saadaan aikaan ja jos myös nuo ovat jonkun mielestä hölynpölyä niin kyseinen henkilö voi avata silmänsä ja katsoa ympärilleen, kuinka paljon näkee arjen elämässä yrityksiä sekä asiakaspalvelijoita.

      Silloin kun osaa omaksua liiketoiminnan asioita niin ne näkyy myös vahvasti sosiaalisessa elämässä niin työssä, kuin arjessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe