Englantia puhuvat naiset soitelleet minulle tälllä viikolla jo monta kertaa. Yks sama nainen soittanut kolme kertaa. Pyysin yhtä kahville mutta löi luurin kiinni. Äskenkin yksi sama ainen soitti uudelleen kuten eilenkin. Ajattelin että kun lehdissä lukenut että ulkomaalaiset vieneet rahaa miehiltä suomessa että ne on niitä huijari naisia.
Onko teille tullut outoja puheluita?
7
212
Vastaukset
- Totuus-
Suuntanumeron perusteella puheluita tulee maltalta ja giraltarilta
- Wwu
No mitäs ne puhuvat? On taas ilmoja pidelly?
- peljättävä_puhelu
Kyll mää nim man kauhhiast peljästysisi ko he alko sil ulkomaa kiälel pulputtama. Mää luuli et ISIS siäl mua yrittä värvät viarastaisteliaks tai jotta. Mää panisisi ovet ja akkuna lukiten.
- vaino-harhainen
Maailmalla on myynnissä numerolistoja. Call centereitten puhelinmyyjät sitten soittelevat tietämättä minne.
VAi luulitko että englanninkielinen valepoliisi soittaa ja yrittää saada sinut luopumaan kiljuvarastoistasi vastikkeetta? Mulle on soitellu joku musunainen..
Ahmed ahmed ahmed kuuluu luurista sillai kysyvään sävyyn..- äläedesvastaa
Ei kannata sanoa mitään tai sitoudut ostamaan ties mitä ja lasku tulee.
- IT-mies
Juu on kanssa ollut outoja soittoja. Naisia nämäkin ja kyselevät jotain yrityksen tietotekniikka asioita ihan pirusti. No mähän se vasta olenkin oikea tyyppi siihen vastaamaan. Työttömänä tulee ensi vuonna täyteen 10 vuotta. Atk tukihenkilön koulutus käyty joskus yli 15 vuotta sitten. Ja niitä hommia on sitten ollutkin ihan perkeleesti sen jälkeen (sarkasmi).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775922- 353251
- 442898
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402142Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272105- 1061929
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1771867
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241538Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171298