Onneksi olkoon pillustanne naiset. Jos teillä ei olis pillua niin ei teitä kukaan yrittäisi iskeä.
Pillu on kaikista hienoin juttu naisissa.
40
881
Vastaukset
- annanpakit
Miehen vehkeet on ihan turhia. Niistä huolimatta kukaan ei yritä iskeä.
On paljon muitakin avuja...ilmeisesti et ole niistä perillä, kun rajaat noin yhteen asiaan. :D
- ei.yhtään.mitään
Mitä tekee tisseillä ja muulla ilman sitä reikää?
ei.yhtään.mitään kirjoitti:
Mitä tekee tisseillä ja muulla ilman sitä reikää?
Tykkää ihmisestä. :)
- herää.jo
monnom kirjoitti:
Tykkää ihmisestä. :)
Ei naisessa ole mitään muuta tykättävää kuin limaiset kehonaukot.
herää.jo kirjoitti:
Ei naisessa ole mitään muuta tykättävää kuin limaiset kehonaukot.
On on ja on, paljonkin. Tietäisit jos oisit joskus aidosti naisesta tykännyt. :)
- näin.se.on
monnom kirjoitti:
On on ja on, paljonkin. Tietäisit jos oisit joskus aidosti naisesta tykännyt. :)
Kyllä minä olen tykännyt, mutta huora sekin oli. Reikänsä vietävissä oleva pinnallinen lehmä, aivan kuten sinäkin.
näin.se.on kirjoitti:
Kyllä minä olen tykännyt, mutta huora sekin oli. Reikänsä vietävissä oleva pinnallinen lehmä, aivan kuten sinäkin.
Heh, erehdyt poikaseni pahemman kerran. Minä en ole lehmä, enkä reikäni vietävissä. Voin koska tahansa päättää kursia rekäni umpeen, koskaan avaamatta ilmettäkään väräyttämättä. Ei tee pahaa olla käyttämättä reikää.
- hooora
näin.se.on kirjoitti:
No mistä tykkäsit siitä ennen kuin paljastui huoraksi?
- Kiltti-nainen-
Onhan se hienoa omistaa pillu mutta vielä hienompaa on ettei kukaan mies saa koskea siihen ikinä.
- assmanni
Nainen on parhaimmillaan pillu auki ja suu kiinni.
monnom kirjoitti:
Kyl jotkut on toistakin mieltä, pillu kiinni ja suu auki. :)
Itsekkin annan peukun tuolle suihinotolle, mutta kylla naisessa muutakin hyvaa on. Mieluummin otan naisen ystavaksi kuin miehen..
CamelBoots kirjoitti:
Itsekkin annan peukun tuolle suihinotolle, mutta kylla naisessa muutakin hyvaa on. Mieluummin otan naisen ystavaksi kuin miehen..
Niin ja olet vaan yks tyttökavereista.. :D
Miespuolinen sisko..
Monet näistä naisten miespuolisista tyttökavereista luulee olevansa pelimiehiä mutta todellisuudessa eivät saa pesää...
Pääsevät vaan juoruamaan ja arvostelemaan toisia likkojen kanssa. :D- Totuus-
Naisten pillu on aina auki jännämiehille.
KonnaKettu kirjoitti:
Niin ja olet vaan yks tyttökavereista.. :D
Miespuolinen sisko..
Monet näistä naisten miespuolisista tyttökavereista luulee olevansa pelimiehiä mutta todellisuudessa eivät saa pesää...
Pääsevät vaan juoruamaan ja arvostelemaan toisia likkojen kanssa. :DYstavyys naisen kanssa on parhaimmillaan kun se on fwb tyyppinen juttu, mutta kylla naisen kanssa voi muutenkin puhua paljon monipuolisemmin asioista...Miehen kanssa se kun olisi vahan homoa jos ymmarrat mita tarkoitan.
Ja myoskin se alkaa olla itellani jo ikakysymyskin...Tuntuis jotenkin homolta lahtee miehen kanssa vaikkapa elokuviin?
Mieluummin sita naisen kanssa iltaa istuu tammonen neljaa kymppia lahestyva karpaasi.- JonneHomola
Olis aika homoa vetää sipsejä samasta pussista ja sit viel homompaa, jos kumpikin tunkis samaan aikaan kätensä samaa sipsipussiin ja kädet koskettas toisiaan.
Mielummin naisen kanssa sellasta harrastaa, et kehon osat osuu toisiaan vasten. - No.HuH.HuH
monnom kirjoitti:
Kyl jotkut on toistakin mieltä, pillu kiinni ja suu auki. :)
Johan olet ämmä unen nähnyt !
Että muka parempi pillu kiinni ja suu auki ???!!!!! Ei saatana, älä nyt nauruun hullu lehmä tapa !!!! No.HuH.HuH kirjoitti:
Johan olet ämmä unen nähnyt !
Että muka parempi pillu kiinni ja suu auki ???!!!!! Ei saatana, älä nyt nauruun hullu lehmä tapa !!!!Äläkä sä nimittele. Pässi. :)
- Naurudonna
Mjoo
Pitkällisen ja huolellisen pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että näin tosiaan on.
Mutta.
Rakastan muttia.
Rajaus on liian suppea.
Se on universumin hienoin juttu. - Rumasinkkumies-
Naiset vois antaa pillua minullekkin.
- rakkausvaje
Aloittaja ei taida saada rakkautta keneltäkään, eikä taida tulla eteen sitä päivää. Ehkä tällaisen suoltajan olisi hyvä miettiä,mikseivät naiset ole hänestä kiinnostuneita pidemmän päälle.
- Tindermies
Loppujen lopuksi naiset on miehille vain esineitä ja sitähän te naiset olette halunneet. Mies haluaa sinulta pillua, sinä haluat mieheltä rahaa. Molemmat siis haluaa jotain mitä itsellänne ei ole. Entisaikaankin käytiin vaihtokauppaa jossa nainen halusi hyvän toimeentulon rahan avulla.
- gayppari
Kunnon peba voittaa aina jonkun losopillun!
- kaikysyäsaa
Mitä pillu maksaa?
- Se.ainakin.tietää
Kysypä Axl Smithiltä, sillä on viimeisimmät tiedot taksoista, jotka tuomari on vahvistanut. Kumpi tuli halvemmaksi, panoringin huora vai juristi? Tuntipalkkaa tarkoitin.
- SokeastiIhastunut
On naisessa paljon muutakin ihanaa, jos vaan sais naista.
Kaikki ihastuksen erittämät tuoksutkin on huumaavia...
Mä maksasin mitä vaan, jos mä saisin mun ihastukseni istuun mun syliin ja ihastuksen pikkareista maksasin ihan mitä vaan....- EiSedillePilluaRy
Hyi mikä likanen pervo setä!! Tiedätkö miten kuvottavan irvokkaalta tuo ”pikkarit” kuulostaa!!!???? Olet iljettävä!
- seonparastaelämää
Minä kun en enää anna kenellekään niin sehän on hyvä vaan ettei kukaan yritä iskeä. Niitä pi...n perässä kärkkyjiä on ollut ihan liikaa. On ihanaa kun saa olla ja elää rauhassa yksinään.
- niinonparasta
Taisi parasta-ennen-päiväys mennä ohi ajat sitten!
- Tahvo53
Palstatotuuksia.....?
- Kaisanoasaa
https://imgix.ranker.com/user_node_img/50055/1001089647/original/it-only-takes-one-person-to-ruin-everything-photo-u1?w=650&q=60&fm=jpg&fit=crop&crop=faces
Tuollaisten naisten pillut on varmaan kauniita - assmanni
Pillu olisi niin ihana... mutta kun se haisee sillille... ja inhoan silliä!
- Haista.itse
Ei haise pestynä yhtään millekään. Olen kerran päässyt haistamaan!
Ja Rosa Meriläisen mukaan: "Vittu haisee hyvälle". En kyllä Rosalta haistelisi vaikka kuinka pesisi...
Sullapas ei ole. LÄLLÄÄLÄÄ
https://youtu.be/TsqbxwQLeEE- kaikysyäsaa
Mitä pillu maksaa?
- asiantuntijamerkonomi
Se riippuu ihan miten sitä käyttää. Muutuva pillu ei tule kovinkaan kalliiksi, kiinteäksi otettuna saattaa maksaa kivitalonkin verran. Riippuu mistä sen kiinteän ottaa.
Mutta pääperiaatteena jos haluaa litran maitoa ei kannata ottaa koko lehmää!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873655
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813280Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683112On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702750Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502292- 651842
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271809- 361769
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601678