Pillu on kaikista hienoin juttu naisissa.

Tindermies

Onneksi olkoon pillustanne naiset. Jos teillä ei olis pillua niin ei teitä kukaan yrittäisi iskeä.

40

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annanpakit

Miehen vehkeet on ihan turhia. Niistä huolimatta kukaan ei yritä iskeä.

• On paljon muitakin avuja...ilmeisesti et ole niistä perillä, kun rajaat noin yhteen asiaan. :D

• Tissitki löytyy. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Tissitki löytyy. :D

Muun muassa ja paljon muutakin mukavaa. :D

• ei.yhtään.mitään

Mitä tekee tisseillä ja muulla ilman sitä reikää?

• ei.yhtään.mitään kirjoitti:

Mitä tekee tisseillä ja muulla ilman sitä reikää?

Tykkää ihmisestä. :)

• herää.jo
        monnom kirjoitti:

Tykkää ihmisestä. :)

Ei naisessa ole mitään muuta tykättävää kuin limaiset kehonaukot.

• herää.jo kirjoitti:

Ei naisessa ole mitään muuta tykättävää kuin limaiset kehonaukot.

On on ja on, paljonkin. Tietäisit jos oisit joskus aidosti naisesta tykännyt. :)

• näin.se.on
        monnom kirjoitti:

On on ja on, paljonkin. Tietäisit jos oisit joskus aidosti naisesta tykännyt. :)

Kyllä minä olen tykännyt, mutta huora sekin oli. Reikänsä vietävissä oleva pinnallinen lehmä, aivan kuten sinäkin.

• näin.se.on kirjoitti:

Kyllä minä olen tykännyt, mutta huora sekin oli. Reikänsä vietävissä oleva pinnallinen lehmä, aivan kuten sinäkin.

Heh, erehdyt poikaseni pahemman kerran. Minä en ole lehmä, enkä reikäni vietävissä. Voin koska tahansa päättää kursia rekäni umpeen, koskaan avaamatta ilmettäkään väräyttämättä. Ei tee pahaa olla käyttämättä reikää.

• hooora
        näin.se.on kirjoitti:

No mistä tykkäsit siitä ennen kuin paljastui huoraksi?

• Kiltti-nainen-

Onhan se hienoa omistaa pillu mutta vielä hienompaa on ettei kukaan mies saa koskea siihen ikinä.

• assmanni

Nainen on parhaimmillaan pillu auki ja suu kiinni.

• Kyl jotkut on toistakin mieltä, pillu kiinni ja suu auki. :)

• monnom kirjoitti:

Kyl jotkut on toistakin mieltä, pillu kiinni ja suu auki. :)

Itsekkin annan peukun tuolle suihinotolle, mutta kylla naisessa muutakin hyvaa on. Mieluummin otan naisen ystavaksi kuin miehen..

• CamelBoots kirjoitti:

Itsekkin annan peukun tuolle suihinotolle, mutta kylla naisessa muutakin hyvaa on. Mieluummin otan naisen ystavaksi kuin miehen..

Niin ja olet vaan yks tyttökavereista.. :D

Miespuolinen sisko..

Monet näistä naisten miespuolisista tyttökavereista luulee olevansa pelimiehiä mutta todellisuudessa eivät saa pesää...

Pääsevät vaan juoruamaan ja arvostelemaan toisia likkojen kanssa. :D

• Totuus-

Naisten pillu on aina auki jännämiehille.

• KonnaKettu kirjoitti:

Niin ja olet vaan yks tyttökavereista.. :D

Miespuolinen sisko..

Monet näistä naisten miespuolisista tyttökavereista luulee olevansa pelimiehiä mutta todellisuudessa eivät saa pesää...

Pääsevät vaan juoruamaan ja arvostelemaan toisia likkojen kanssa. :D

Ystavyys naisen kanssa on parhaimmillaan kun se on fwb tyyppinen juttu, mutta kylla naisen kanssa voi muutenkin puhua paljon monipuolisemmin asioista...Miehen kanssa se kun olisi vahan homoa jos ymmarrat mita tarkoitan.
        Ja myoskin se alkaa olla itellani jo ikakysymyskin...Tuntuis jotenkin homolta lahtee miehen kanssa vaikkapa elokuviin?
        Mieluummin sita naisen kanssa iltaa istuu tammonen neljaa kymppia lahestyva karpaasi.

• JonneHomola

Olis aika homoa vetää sipsejä samasta pussista ja sit viel homompaa, jos kumpikin tunkis samaan aikaan kätensä samaa sipsipussiin ja kädet koskettas toisiaan.
        Mielummin naisen kanssa sellasta harrastaa, et kehon osat osuu toisiaan vasten.

• No.HuH.HuH
        monnom kirjoitti:

Kyl jotkut on toistakin mieltä, pillu kiinni ja suu auki. :)

Johan olet ämmä unen nähnyt !

Että muka parempi pillu kiinni ja suu auki ???!!!!! Ei saatana, älä nyt nauruun hullu lehmä tapa !!!!

• No.HuH.HuH kirjoitti:

Johan olet ämmä unen nähnyt !

Että muka parempi pillu kiinni ja suu auki ???!!!!! Ei saatana, älä nyt nauruun hullu lehmä tapa !!!!

Äläkä sä nimittele. Pässi. :)

• Naurudonna

Mjoo

Pitkällisen ja huolellisen pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että näin tosiaan on.

Mutta.

Rakastan muttia.

Rajaus on liian suppea.

Se on universumin hienoin juttu.

• Rumasinkkumies-

Naiset vois antaa pillua minullekkin.

• rakkausvaje

Aloittaja ei taida saada rakkautta keneltäkään, eikä taida tulla eteen sitä päivää. Ehkä tällaisen suoltajan olisi hyvä miettiä,mikseivät naiset ole hänestä kiinnostuneita pidemmän päälle.

• Tindermies

Loppujen lopuksi naiset on miehille vain esineitä ja sitähän te naiset olette halunneet. Mies haluaa sinulta pillua, sinä haluat mieheltä rahaa. Molemmat siis haluaa jotain mitä itsellänne ei ole. Entisaikaankin käytiin vaihtokauppaa jossa nainen halusi hyvän toimeentulon rahan avulla.

• gayppari

Kunnon peba voittaa aina jonkun losopillun!

• kaikysyäsaa

Mitä pillu maksaa?

• Se.ainakin.tietää

Kysypä Axl Smithiltä, sillä on viimeisimmät tiedot taksoista, jotka tuomari on vahvistanut. Kumpi tuli halvemmaksi, panoringin huora vai juristi? Tuntipalkkaa tarkoitin.

• SokeastiIhastunut

On naisessa paljon muutakin ihanaa, jos vaan sais naista.
      Kaikki ihastuksen erittämät tuoksutkin on huumaavia...
      Mä maksasin mitä vaan, jos mä saisin mun ihastukseni istuun mun syliin ja ihastuksen pikkareista maksasin ihan mitä vaan....

• EiSedillePilluaRy

Hyi mikä likanen pervo setä!! Tiedätkö miten kuvottavan irvokkaalta tuo ”pikkarit” kuulostaa!!!???? Olet iljettävä!

• seonparastaelämää

Minä kun en enää anna kenellekään niin sehän on hyvä vaan ettei kukaan yritä iskeä. Niitä pi...n perässä kärkkyjiä on ollut ihan liikaa. On ihanaa kun saa olla ja elää rauhassa yksinään.

• niinonparasta

Taisi parasta-ennen-päiväys mennä ohi ajat sitten!

• Tahvo53

Palstatotuuksia.....?

• assmanni

Pillu olisi niin ihana... mutta kun se haisee sillille... ja inhoan silliä!

• Haista.itse

Ei haise pestynä yhtään millekään. Olen kerran päässyt haistamaan!
        Ja Rosa Meriläisen mukaan: "Vittu haisee hyvälle". En kyllä Rosalta haistelisi vaikka kuinka pesisi...

• kaikysyäsaa

Mitä pillu maksaa?

• asiantuntijamerkonomi

Se riippuu ihan miten sitä käyttää. Muutuva pillu ei tule kovinkaan kalliiksi, kiinteäksi otettuna saattaa maksaa kivitalonkin verran. Riippuu mistä sen kiinteän ottaa.
      Mutta pääperiaatteena jos haluaa litran maitoa ei kannata ottaa koko lehmää!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3655
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3280
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3112
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2750
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2292
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1842
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1809
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      36
      1769
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1678
    Aihe