Miten aiot juhlua uutta vuotta?

Kaikysyäsaa

Juhlitko jonkun kanssa vai etkö juhli lainkaan?? Nykyään uuden vuoden juhlat on aika mauttomat jos vertaa vaikka 10 -15 v takaisiin juhliin. Silloin kutsuttiin kaikki juhlimaan jonkun luokse tai mentiin baariin. Nykyään ei edes baareissa ole porukkaa uutena vuotena paitsi nyt jossain hesassa koska siellä asuu paljon ihmisiä muutenkin.

28

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viinamies

Ryyppään yksin, kun vakiopanoni lähti matkoille.
      Uutena vuotena ajattelin baarissa tarjota akoille juomista, ja löytää pano.

• Ihan himassa juhitaan ainakin alkuilasta. Vietän aikaa kumppanin ja muutaman kaveripariskunnan kanssa. Otetaan hyvää ruokaa ja juomaa. On tarkoitus pitää nyyttärit, eli "otetaan mitä on"- meiningillä. Näin alustavasti. Ilta näyttää mihin mennään, vai ollaanko vaan täällä.

• yybee

Olet uskoton Miehen Logiikalle :(

• Kyllä, olet oikeassa. Haluan laajentaa reviiriä ja keskustella ihmisten kanssa. Sopiiko se sinulle? Vai pitäisikö minun yksin nököttää tyhjällä palstalla?
        Olisi ehkä pitänyt pyytää lupa. Mutta keneltä?

• yybee
        tosi..typy kirjoitti:

Kyllä, olet oikeassa. Haluan laajentaa reviiriä ja keskustella ihmisten kanssa. Sopiiko se sinulle? Vai pitäisikö minun yksin nököttää tyhjällä palstalla?
        Olisi ehkä pitänyt pyytää lupa. Mutta keneltä?

Onhan siellä Lääkelehtinen harisemassa.

• yybee kirjoitti:

Onhan siellä Lääkelehtinen harisemassa.

Olisiko siltä pitänyt kysyä lupaa? Se on jotenkin omissa maailmoissaan. Ei se mulle juttele. Mutta mikäs siinä, hän viihtyy siellä. Se on ihan OK.
        Voin minäkin siellä piipahdella, jos joku siellä vielä kirjottelee.

• .. Tulee ehkä mentyä tekemään EmpiiristäTutkimusta BonoBoista.. Ja siinä sivussa tulee varmasti myös jauhettua KaikenLaista Tuubaa Tuttujen&Tuntemattomin kanssa.. =)

.. Ja varmasti tulee myös nautiskeltua ViisastenJuomaa.. Fiksusti&Viisaasti.. ;D

• Kai sitä voisi kansalaistorille vääntäytyä.

• SolitudeMan1977_

Yksin kämpillä vaan. Selvin päin. Vaivun melankoliaan vuoden vaihtuessa. Sitten menen vain nukkumaan. Seuraava päivä onkin sitten parempi olo. Uusi vuosi ja uudet kujeet. Näin se menee aina hautaan asti.

• Viinamies-

Menen naisen luokse juhlimaan. Alkoholia paljon koska siten saa naisenkin kiinnostumaan.

• Pjgtkbj

Näinhän se asia just onkin, atm32.

• Kiltti-nainen-

Juhlin yksin tai en edes juhli. Olen kotona yksin koska miehet on tylsiä.

• Tylsä.nössö.mies

Kotona yksin. Hyvissä ajoin otan nukahtamispillerin ja tungen 20 v vanhat korvatulpat korviini niin syvälle kuin saan. Ja sitten itseni viereen köllähdän, koskapa olen niin tylsä etten kenellekään kainaloksi kelpaa.
        Nyt just syön porkkanalaatikkoa jonka viimeinen käyttöpäivä oli eilen. Sotkin sen sekaan kermaa ja paistoin ohjeen mukaan pakkauksessaan uunissa. Hyvää on ja halpaa, oli se pienempi pakkaus 50 c halpakaupassa.

• Hippopotalamuz

Asemalla otetaan uusi vuosi vastaan. Palju, sauna, raketit, ”perhe”. Hauska vuodenvaihde tulossa.

• Totuus-

En aikonut juhlia mutta kävin kaupassa ja ostin raketteja ja olutta. Olen juonut kaksi olutta ja illalla meen ampumaan raketteja pohjois-koreaan.

• .. Mistä Sä MannertenVälisiä Raketteja sait ostettua?.. ;P

• Totuus-
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Mistä Sä MannertenVälisiä Raketteja sait ostettua?.. ;P

See oli vitsi. Ammun tuos puistos raketteja tylsän illan ratoksi.

• Totuus- kirjoitti:

See oli vitsi. Ammun tuos puistos raketteja tylsän illan ratoksi.

.. Noh, Kyllä mä sen nyt tiesin.. Kuhan heitin HuononLäpän.. Tylsyyttäni varmaan.. ;D

• crux

Kuuntelen hyvää musiikkia kotona ja juopottelen hieman. Haaveilen enimmäkseen. Myöhemmin lähden varmaan kantabaariin katselemaan kuinka ihmiset saapuvat sinne toiveikkaina. Juon pari olutta ja pari lonkeroa ja kävelen kotiin. Olisi hienoa jos kotimatkalla näkyisi taivaalla kuu.

• En juhli lainkaan. Nautin suhteellisen hiljaisesta kodista, kiireettömyydestä ja ilman vastuuta sosiaalisista paineista.

• Vähän samoilla linjoilla. Huomenna on kuitenkin vp, joten kun joskus harvoin voi ja yhtään huvitaa niin nyt otan pari olutta. Ihanaa vaan olla ja löllötellä :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Vähän samoilla linjoilla. Huomenna on kuitenkin vp, joten kun joskus harvoin voi ja yhtään huvitaa niin nyt otan pari olutta. Ihanaa vaan olla ja löllötellä :)

Viikkoja odotin vuodenvaihdetta, pitkän vapaan takia. Piti mennä reissuun, mutta ei kertakaikkiaan jaksanut. Mukavuudenhalu voitti kaikki muut.

Mitään juhlia en halunnut järjestää, myöskin mukavuudenhalu. Vaikkakin sattui vapaata mullekin uudeksivuodeksi, niin viitti edes ottaa mitään. Huono krapulansieto ja saisi nyt ihan vain levätä ja olla huomisenkin. Ihanaa vaan olla :) Ja sopivasti namusia hankittu varalle, jos iskee sokerihimo :)

• epäusko

Yksin, syöden ja juoden.

• Atm-tapaus

Ol vittu mauttomat ku olin kaverin luona niin siin naiset tuli vaan hakee ilmaisia juomia ja ilmoittivat etä menevät toisaalle. Kaveri onneks tajus ja suuttui siitä eikä naiset saanut viinoja mukaan, muijat lensi rappukäytävään.

• miesmies-

En jaksa enää panna joten tulin palstalle huilaamaan.

• Julluhuoppo

Näin Joulujen jälkeen tulkoon todetuksi, että käänsin koko Joulun pyhät ja vielä uutena vuotenakin. Pilasin lasteni juhlan. Näin oma isänikin teki aikoinaan.

• miestoimii

Joo, kiitos kysymästä. Huomasin tosiaan tuossa just, että vuosi on vaihtunut; niin, että Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Voikohan uutta vuotta vielä juhlia, kun siitä on jo melkein viikko, kun se vuosi vaihtui? Meinaan katsooko ne kieroon, jos kävelee tähtisadetikku kädessä kadulla ja näyttää onnelliselta? Onkohan baareissa tänä viikonloppuna ketään?

• Toiseen käteen otat vappuhuiskan ja tonttulakki vielä päähän - ja eikun krebaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      89
      5095
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      4012
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      23
      2073
    4. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1775
    5. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1717
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1414
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      26
      1185
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1006
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      971
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      960
    Aihe