Tinder????

Jklmmm

Liityin muutama viikko sitten tinderiin.. No, olin tosi innoissani lukuisista matcheista ja yhteydenotoista.. Mutta miten se homma toimii? Joidenkin kanssa olen viestitellyt enemmänkin, mutta sitten on niitä jotka innostuvat, ehdottavat jopa treffejä ja katoavat... Mitä näille tapahtuu? Kuinka löytää pitkäkestoista seuraa edes treffeille asti?? Taitaa olla aikuisten leikkikenttä vaan...

21

3279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinder-on-ok

      Homma toimii siten, että muutama viesti, sitten ehdotat tapaamista, tapaat ja katsot miten homma etenee.

      Itse olen muutaman miehen sieltä tavannut. Ihan mukavia kavereita, mutta sen enempään ei ole vielä johtanut. Muutaman kanssa vielä treffit sopimatta.

      • Utelias4444

        Miten hyvät orkut olet saanut, pisteitä 1-10
        keskiarvo? Ihan mukavat orkut vai huonot. Ottaisitko uudestaan vai pitääkö saada enemmän fiilistä lisää. Toimiiko ne vehkeet aina vai tapahtuuko lässähdyksiä paljon?


      • Anonyymi

        Ei kannata lukea pidemmälle tätä keskustelua, koska Suomi24 palstaa sensuroivat Astrid Thors, Kooma-Antti eli Antti Rinne, ja ylioppilas ulkoministeri, joka haluaa ISIS-terroristit Suomeen ilmaisella konsulikyydillä.


    • Hjkkmmm

      Ai okei.. Kuuluuko siis pelin henkeen, että treffeille kysytään melko pian.. No, miksei miehet kysy.. Tai jos kysyvät, niin saattavat tehdä katoamistempun....

      • Mimimimiiiii

        Osat kysyy heti, osa ei.
        Itse kuulun niihin, jotka haluaaa viestitellä vähintään pari päivää, ennen kuin suostun treffeille. Ihan siitä syystä, että jos parissa päivässä juttu ei suju edes kännykän välityksellä luontevasti, niin ei se suju kasvokkainkaan. Niin usein olen tuon todistanut (ihan jo kaveripohjalta, kun uusia tuttavuuksia tavannut).

        Mutta katoamisesta ja sitten tiedä. Itse lopetan viestittelyn, jos toinen osapuoli alkaa vastailemaan parilla sanalla, eikä siitä saa keskustelua aikaan, vaan on sellainen yksipuolinen keskustelu, jota pidetään väkisin yllä.
        "Miten päivä meni?"
        "Ihan ok, töissä."
        "Oliko rankka duunipäivä?"
        "No joo."
        "Onko viikonlopulle suunnitelmia."
        "Ei, kaverien kanssa kai."

        Tässä vaiheessa minä yleensä lopetan. Tai jos sitten vastaavanlaisesti keskustelu menee siihen, että toinen kyselee kaikki ummet ja lammet ja jos minä kysyn häneltä jotakin, niin vastataan mahdollisimman lyhyesti ja pintapuolisesti ja kysymyspatteristo taas tulee minun suuntaani. En vaan jaksa. Joskus laitan noille ihmisille, että ei tästä tule mitään, onnea seuraavan kanssa, mutta kysymykset vaan jatkuneet. Miksi ei tule? Miksi et anna mahdollisuutta? Oletko jo löytänyt jonkun? Oletko varattu? Miksen kelpaa? Miksi olet tuollainen nipo? Miksimiksimiksimiksi???


      • Minä-68

        Samaa mieltä. Nopeasti sen huomaa luistaako juttu vai ei ja kannattaako edes ehdottaa tapaamista.

        Hjkkmmm... miksi odotat, että mies ehdottaa tapaamista? Jos siltä tuntuu, niin ehdota sitä itse. Ei kai me millään keskiajalla enää eletä. Nykymaailmassa nainenkin voi olla aloitteellinen. 😉


      • justjoojo
        Mimimimiiiii kirjoitti:

        Osat kysyy heti, osa ei.
        Itse kuulun niihin, jotka haluaaa viestitellä vähintään pari päivää, ennen kuin suostun treffeille. Ihan siitä syystä, että jos parissa päivässä juttu ei suju edes kännykän välityksellä luontevasti, niin ei se suju kasvokkainkaan. Niin usein olen tuon todistanut (ihan jo kaveripohjalta, kun uusia tuttavuuksia tavannut).

        Mutta katoamisesta ja sitten tiedä. Itse lopetan viestittelyn, jos toinen osapuoli alkaa vastailemaan parilla sanalla, eikä siitä saa keskustelua aikaan, vaan on sellainen yksipuolinen keskustelu, jota pidetään väkisin yllä.
        "Miten päivä meni?"
        "Ihan ok, töissä."
        "Oliko rankka duunipäivä?"
        "No joo."
        "Onko viikonlopulle suunnitelmia."
        "Ei, kaverien kanssa kai."

        Tässä vaiheessa minä yleensä lopetan. Tai jos sitten vastaavanlaisesti keskustelu menee siihen, että toinen kyselee kaikki ummet ja lammet ja jos minä kysyn häneltä jotakin, niin vastataan mahdollisimman lyhyesti ja pintapuolisesti ja kysymyspatteristo taas tulee minun suuntaani. En vaan jaksa. Joskus laitan noille ihmisille, että ei tästä tule mitään, onnea seuraavan kanssa, mutta kysymykset vaan jatkuneet. Miksi ei tule? Miksi et anna mahdollisuutta? Oletko jo löytänyt jonkun? Oletko varattu? Miksen kelpaa? Miksi olet tuollainen nipo? Miksimiksimiksimiksi???

        Olet varmaan älykkö tai sitten ihan vaan kylmäkkö. Että jos kysyt parilla sanalla niin miehen pitää vastata eri tavalla. Sitten ihmettelet miksi miehet katoaa. jos sulla on tolla tasolla ajatusmaailma, miehet varmaan katuu nähneensä sinut ollenkaan.


      • Anonyymi

        Itselleni on kehittynyt tietynlainen pelisilmä (if we can put it that way) sen suhteen, onko nainen sellaista "tavattavaa materiaalia".
        Sen saa hyvin vikkelästi selville, onko nainen esim fanaattinen(poliittisesti tms), tai onko kyseessä sellainen yksilö, joka ei ole puhjennut tunneälyllisesti/emotionaalisesti kukkaan.
        Jos puhutaan niistä ajoista, jolloin kaikilla muilla oli seurustelukumppaneita jne ja henkilö X on tavallaan kompensoinut tilannetta tekemällä kotona läksyjä (missä ei ole mitään pahaa/väärää, eikä se ole keltään mitään pois) silloin, kun kaikki muut ovat olleet ulkona tapaamassa uusia tuttavuuksia, kyseinen henkilö voi antaa kirjoittaen itsestään todella sosiaalisen vaikutelman, mutta livenä hän punastuu, eikä saa pidettyä keskustelua yllä = hänessä on vaikeasti lähestyttäviä piirteitä, joista hän ei etukäteen mainitse - mutta näitä asioita oppii tulkitsemaan.
        Jos esitän naiselle kysymyksen: "Mitä tykkäät tehdä vapaa-aikanasi?" ja hän kertoo katsovansa televisiosta salkkareiden uusintoja kauniina kesäpäivänä, tämä kielii sosiaalisesta rajoittuneisuudesta.
        Mutta jos ihmisen pitää antaa esim viidellä kuvalla itsestään jonkinlainen vaikutelma ja hänellä on joka kuvassa viinilasi kourassa, tämä kertoo siitä, että henkilöllä ei ole alkoholin suurkulutuksen lisäksi oikeastaan muita kiinnostuksen kohteita/harrastuksia, ja tämän koen myös luotaan työntävänä. Ei siis vaimomatskua, eikä sellaista seuraa, jonka kanssa voisi lähteä vaikka lenkille.
        Siitä voi tehdä omat tulkintansa, jos ihminen kertoo itsestään "minäminäminä sitä ja minä en pidä siitä, enkä tästä"- muodossa.
        Myös se, että henkilö X on asunut paikkakunnalla X koko ikänsä ja hän hakee seuraa netistä kertoo jotakin(ei kykene luomaan ihmis-suhteita). Ja se ei yleensä ole kovin positiivinen ilmiö.
        Muutamalla viestillä saa helposti selville, haluaako kyseisen henkilön tavata - kunhan osaa kysyä ne oikeat kysymykset (joiden konteksti vaihtelee tapauskohtaisesti).
        Itse poistan tässä vaiheessa parin listalta, ihan vain välttyäkseni ongelmilta.

        Ja jos joku kirjoittaa siihen savukeaskin varoitustekstin kokoiseen kenttään etsivänsä isää tuleville lapsilleen ja aviomiestä Tinderistä, kielii epätoivosta.

        Kirjoittelen esim muutaman päivän ajan naiselle ja jos hän vaikuttaa siltä, että mielekästä tekemistä löytyy, asiat ovat kunnossa ja yksilö vaikuttaa mielenkiintoiselta, pyydän hänet jonnekkin kahville. Siinä sen viimeistään huomaa, onko ihminen henkisesti stabiili ja kykeneväinen huolehtimaan itsestään.
        Siitä voi päätellä paljon, jos kuvissa näkyy pelkät kasvot ja hartiat. Siihen on kyllä syynsä, miksi kaikki muu on ikäänkuin jemmassa.

        Mulla on ollut tinderi 14kk ajan, sinä aikana on ollut kaksi sellaista henkilöä, joita tapailin parin kk:n ajan ja sitten pistin homman jäihin. Yhden hyvän ystävän olen sieltä saanut, pari vakituista kaveria "rentoihin illanviettoihin rankan viikon päätteeksi", nipun yhden illan juttuja ja parikymmentä sellaista tapausta, jotka estin heti ekan kerran jälkeen. Olen nähnyt jopa sellaista, että eräs mimmi oli luomalla luonut itselleeen vale-identiteetin ja sieltä tulikin sitten sellainen semi alkoholisoitunut nymfo, joka oli kaukana siitä timanttisesta hahmosta, jollaiseksi hänet kuvittelin alunperin - mutta virheistä oppii.

        On olemassa hyviä pelisääntöjä, kuten 1. älä lainaa rahaa kellekkään 2. tapaa ensin kahvilassa tms. äläkä kutsu kotiisi ihmistä, jota et tunne ja 3. kannattaa olla terveen skeptinen.
        Ajattelin joskus, että jos mies ja nainen kirjoittelevat netissä ja päättävät tavata, niin että miehenä minä en olisi se osapuoli, jonka tulisi olla varpaillaan(sillä mitä mulle voisi sattua).
        ....mutta voin kertoa sen, ettei hulluus ole siitä riippuvainen asia, mitä siellä jalkojen välissä on - vaan se on kiinni siitä, mitä ihmisen korvien välissä on.

        Monesti parhaat on jo poimittu joukosta, mutta onhan se mukava pitää toivon kipinää yllä ja ajatella, että eihän sitä koskaan tiedä, vaikka löytyisikin joku luotettava, mukava ja kaunis naaras, jolla on lumoavan pimeä huumorintaju, siis sellainen kapistus, jonka kanssa mielellään viihtyisi vielä vanhoillakin päivillä ja kykenisi vetämään yhtä köyttä.
        Jos pelkkää kertakäyttöistä viihdettä olisin vailla, Tinderi olisi loistava sovellus, mutta uskoni siihen, että sieltä löytyisi aikuisten oikeasti vaimomatskua on hiipumaan päin.
        Mutta elämä yllättää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni on kehittynyt tietynlainen pelisilmä (if we can put it that way) sen suhteen, onko nainen sellaista "tavattavaa materiaalia".
        Sen saa hyvin vikkelästi selville, onko nainen esim fanaattinen(poliittisesti tms), tai onko kyseessä sellainen yksilö, joka ei ole puhjennut tunneälyllisesti/emotionaalisesti kukkaan.
        Jos puhutaan niistä ajoista, jolloin kaikilla muilla oli seurustelukumppaneita jne ja henkilö X on tavallaan kompensoinut tilannetta tekemällä kotona läksyjä (missä ei ole mitään pahaa/väärää, eikä se ole keltään mitään pois) silloin, kun kaikki muut ovat olleet ulkona tapaamassa uusia tuttavuuksia, kyseinen henkilö voi antaa kirjoittaen itsestään todella sosiaalisen vaikutelman, mutta livenä hän punastuu, eikä saa pidettyä keskustelua yllä = hänessä on vaikeasti lähestyttäviä piirteitä, joista hän ei etukäteen mainitse - mutta näitä asioita oppii tulkitsemaan.
        Jos esitän naiselle kysymyksen: "Mitä tykkäät tehdä vapaa-aikanasi?" ja hän kertoo katsovansa televisiosta salkkareiden uusintoja kauniina kesäpäivänä, tämä kielii sosiaalisesta rajoittuneisuudesta.
        Mutta jos ihmisen pitää antaa esim viidellä kuvalla itsestään jonkinlainen vaikutelma ja hänellä on joka kuvassa viinilasi kourassa, tämä kertoo siitä, että henkilöllä ei ole alkoholin suurkulutuksen lisäksi oikeastaan muita kiinnostuksen kohteita/harrastuksia, ja tämän koen myös luotaan työntävänä. Ei siis vaimomatskua, eikä sellaista seuraa, jonka kanssa voisi lähteä vaikka lenkille.
        Siitä voi tehdä omat tulkintansa, jos ihminen kertoo itsestään "minäminäminä sitä ja minä en pidä siitä, enkä tästä"- muodossa.
        Myös se, että henkilö X on asunut paikkakunnalla X koko ikänsä ja hän hakee seuraa netistä kertoo jotakin(ei kykene luomaan ihmis-suhteita). Ja se ei yleensä ole kovin positiivinen ilmiö.
        Muutamalla viestillä saa helposti selville, haluaako kyseisen henkilön tavata - kunhan osaa kysyä ne oikeat kysymykset (joiden konteksti vaihtelee tapauskohtaisesti).
        Itse poistan tässä vaiheessa parin listalta, ihan vain välttyäkseni ongelmilta.

        Ja jos joku kirjoittaa siihen savukeaskin varoitustekstin kokoiseen kenttään etsivänsä isää tuleville lapsilleen ja aviomiestä Tinderistä, kielii epätoivosta.

        Kirjoittelen esim muutaman päivän ajan naiselle ja jos hän vaikuttaa siltä, että mielekästä tekemistä löytyy, asiat ovat kunnossa ja yksilö vaikuttaa mielenkiintoiselta, pyydän hänet jonnekkin kahville. Siinä sen viimeistään huomaa, onko ihminen henkisesti stabiili ja kykeneväinen huolehtimaan itsestään.
        Siitä voi päätellä paljon, jos kuvissa näkyy pelkät kasvot ja hartiat. Siihen on kyllä syynsä, miksi kaikki muu on ikäänkuin jemmassa.

        Mulla on ollut tinderi 14kk ajan, sinä aikana on ollut kaksi sellaista henkilöä, joita tapailin parin kk:n ajan ja sitten pistin homman jäihin. Yhden hyvän ystävän olen sieltä saanut, pari vakituista kaveria "rentoihin illanviettoihin rankan viikon päätteeksi", nipun yhden illan juttuja ja parikymmentä sellaista tapausta, jotka estin heti ekan kerran jälkeen. Olen nähnyt jopa sellaista, että eräs mimmi oli luomalla luonut itselleeen vale-identiteetin ja sieltä tulikin sitten sellainen semi alkoholisoitunut nymfo, joka oli kaukana siitä timanttisesta hahmosta, jollaiseksi hänet kuvittelin alunperin - mutta virheistä oppii.

        On olemassa hyviä pelisääntöjä, kuten 1. älä lainaa rahaa kellekkään 2. tapaa ensin kahvilassa tms. äläkä kutsu kotiisi ihmistä, jota et tunne ja 3. kannattaa olla terveen skeptinen.
        Ajattelin joskus, että jos mies ja nainen kirjoittelevat netissä ja päättävät tavata, niin että miehenä minä en olisi se osapuoli, jonka tulisi olla varpaillaan(sillä mitä mulle voisi sattua).
        ....mutta voin kertoa sen, ettei hulluus ole siitä riippuvainen asia, mitä siellä jalkojen välissä on - vaan se on kiinni siitä, mitä ihmisen korvien välissä on.

        Monesti parhaat on jo poimittu joukosta, mutta onhan se mukava pitää toivon kipinää yllä ja ajatella, että eihän sitä koskaan tiedä, vaikka löytyisikin joku luotettava, mukava ja kaunis naaras, jolla on lumoavan pimeä huumorintaju, siis sellainen kapistus, jonka kanssa mielellään viihtyisi vielä vanhoillakin päivillä ja kykenisi vetämään yhtä köyttä.
        Jos pelkkää kertakäyttöistä viihdettä olisin vailla, Tinderi olisi loistava sovellus, mutta uskoni siihen, että sieltä löytyisi aikuisten oikeasti vaimomatskua on hiipumaan päin.
        Mutta elämä yllättää :)

        On sulla ennakkoluulot ja rajoittuneet käsitykset! No ei siinä, saattaa se elämä tosiaan yllättää. (kirjoitetaan muuten ihmissuhteet)


    • jokumies83

      Hauska se on kun tykkäämällä ei saa matsia. 3kk käytetty ja 0 matsia.

      • Minä-68

        Kuviin kannattaa panostaa ja muutama rivi tekstiä voisi olla myös hyvä.

        Itse skippaan heti tyypit, joilla ei paita pysy päällä, kuvat epäselviä ja tunnistamattomia tai kuvia pelkästään maisemista tai lemmikeistään. Hymyllä ja positiivista asennetta huokuvilla kuvilla tärppää kyllä.


      • Anonyymi

        Hei! Olen nainen yli 60v ja nyt ollut tinderissä viikon verran. Yks kuva selästä on ja pari riviä viestiä. Osumia tulee koko ajan.😁
        On oikeita Suomen miehiä osa, joiden kanssa on mukava jutella. Ei nekään kaikki rehellisiä ole.

        Sitte on myös ulkomaan tinderhuijarit. Koko ajan toinen toistaan ihanampia yliopiston käyneitä miehiä. Useimmilla on yksi tyttö, iso tai pieni. Ehkä tyttärentytär vielä, öljy- ja kaasualalla voivat olla. Hienot harrastukset, kuvia omaisuuksista ja ulkomaanmatkoilta. Etsivät vakituista naista itselleen.
        .Melkein koko päivä on mennyt nauraessa. Yhdelle sanoin äsken että minusta tuntuu että, oot rehellinen mies ja sano vaan, jos voin auttaa sinua, kirkkoasi tai tytärtäsi. Se ilahtu ja pyysi whatsappiin . Laitoin nauruhymiön ja poistuin. Siis mitään osoitetta niille ei kannata antaa.
        Kuinka kauan oikea amerikan yliopisto, bisnesmies kuuntelis mun höperöintiä😁.
        Tinderiin vain naiset, yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta, ei anneta niiden huijata ketään. Älkää maksako rahaa!!
        Miehille on tietenki siellä tarjolla omat huijauksensa,


    • Anonyymi

      Noh, ne jotka kiireesti haluavat tavata ovat puutteessa ja pyrkivät kiireellä pöksyihin. Ne jotka roikottavat vastaillen vain lyhyesti viesteihin olematta aidosti kiinnostuneita pitävät vain jonossa ilman tarkoitusta edes koskaan tavatakaan.

      Parisuhteen muodostaminen on ihan mahdotonta tuollaisella toiminnalla. Ainoat miehet, jotka ilmoittavat profiilissaan reilusti haluavansa loppuelämän suhteen ovat huomattavan ylipainoisia ja itsestään huoltapitämättömiä. Etsivät varmaan huolehtijaa, joka hoitaa omaishoitajana heidän vaivojaan..

    • Anonyymi

      Itse oon ollu tinderissä 2 vuotta jo ja mätsei on tullu aika suppeesti. Oon panostanut kuviin ja tekstiin ja parhaimmas tapaukses oon puhunu jonku kaa viikon verran ja sit ehdottanu näkemistä naamatusten mut sit tulee viestii et ei vielä uskalla tavata kun haluaa tutustua paremmin kun voin olla joku murhaaja raiskaaja 🙄 tai sit ei vaan kuulu enää mitää ja sama mätsi on vielkin olemassa ja esellisestä,viestistä hänen puoleltaan on 2kk takaa ja itse yrittänyt kysyä kuulumisia tai että mikä mättää ja profiilit on aktiivisa kun niihin lisätään kuvia ja päivotetään tekstiä ja mitäämei kuulu ja sit joudun poistaa sen parituksen ja sit niit kans löytyy jotka sopii tapaamisen mut poistaa mätsin kun eivät tuukkaan tapaamiseen ja viikko vierähtää ja kysyn et mikä meni mönkää ja hyvin oon tullu juttuu naisten kans. Sit must kans tuntuu et ne niaset jotks infoo tekstissään että eivät halua yhen illan juttuja tai pelkkää seksi yms niin ne just haluaa sitä kun niiden kans tulee juttuu niin ne alkaa kyselee ja selittää kui semmoset seksi jutut ei onnistu ja syyttääet itse oon vaan pillun perässä ja kun sanon et se pillu on viimenen mikä on mielessä niin sit poistetaan parit vaikka toimeen ollaan tultu. En oo 2 vuoden aikana tavannu livenä yhtäkään naista, numerot oon vaihtanu joidenki kaa mut ketää en oo tavannu ja rahaa siihen on palanu et saa ostettua supe liket ja näytettyä kiinnostus muita kohtaan.

      AR

    • Anonyymi

      Taitaa olla vakiopiirre monille naisille mutta kenties myös miehille, että siinä vaiheessa kun pitäisi sopia tapaamisesta / tavata niin kadotaan kuin tuhkatuuleen.

    • Anonyymi

      Hyvä olet liittynyt oikeaan paikkaan. Homma toimii siten että lähetät viestin sitten toinen lähettää viestin ja sitten sinä vastaat että lähetään nussimaan johon toinen että lähetään vaan. kun olette hommanne hoitaneet niin sitten kadotaan ja lähetteään uusia viestejä. Kun sitten ollaan tarpeeksi monta kertaa se tehty sitten kyllästytään ja kysytään täällä miksi ei löydy ketään.
      Ja kun ollaan sekin nähty niin sitten mennään naapuriin ja löydetään oikea.
      Kun sekin on sitten löytynyt niin jätetään se ja muutetaan ulkomaille. Tavataan siellä se ainut ja oikea joka sitten myöhemmin paljastuu huijariksi, siitä sitten ponnahdetaan tositv tähdeksi ja kierretään kaikki mahdolliset parinhakuohjelmat.
      Ollaan yhdessä ja erikseen ja sitten taas yhdessä, ollaan sitten koettu jo niin plajon ettei enää jaksa kokea pitää vain olla.
      ja kun sitten ollaan oltu vain tarpeeksi pitkään otetaan se joka jää takkiin kiinni ja sitten onkin jo kuoleman vuoro tai ennen sitä voi kirjoittaa elämänkerran tai esiintyä radiossa muille kuinka niitä pareja oikein löytyy.
      MNutta kyllä Tinderistä kannattaa aloittaa, joku on löytänyt sieltä useampiakin kerralla ja erikseen. Jotkut kestää enemmän kertoja jotkut vähemmän, joillakin on se ja joillakin tämä. kaikille on jotain ja jos ei satu olemaan niin sitten on ainakin oma itse.
      Jos jokin jäi epäselväksi niin kierrä naapurosto ensin vastapäivään ja sitten myötäpäivään sano vastapäivään vastaan tulleille huomenta ja myötäpäivään vastaantulleille näkemiin. Se joka reagoi parhaiten käy sen kanssa trefeillä älä anna yhteystietoja vaan pidä jännityksessä.
      Siksi nämä kierrot ettei kukaan arvaa missä asut.
      Käytä pelikenttänä läheisiä pensaikkoja. Ser ei pelkästään luo jännitystä vaan se luo parisuhteen alun ja lopun.
      Se alkaa pusikkoon mentäessä ja loppuu sieltä pois tullessa.
      Kiitos ja näkemiin

    • Ihan normi Tinderiä ja normi elämää.

      Iso osa ihmisistä haahuilee siellä ja Tinder on heille seuran etsimisen lisäksi myös ajanviete.

      Kaikessa treffailussa on se sama ilmiö, että fantasioidaan siitä tapaamisesta, mutta kun tosikoitos tulee, niin menee sisu kaulaan.

      Ole onnellinen, että kuitenkin saat mätsejä.

    • Anonyymi

      Hupaisaa luettavaa. Nimim. Ei koskaan tinderissä ollut eikä koskaan sinne mene.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Tuntuu olevan huvittavaa peliä koko homma. Kuinka jotkut jaksaa haaskata aikaansa ja energiaansa tuollaiseen? Kun koko ajan tuolla ulkona liikkuu valtava määrä ihan oikeita eläviä ihmisiä ja mahdollisuuksia pilvin pimein!
        Sieltä minä olen seurani saanut, hakematta. Juttuseuraa saa kyllä kun ei ole hapan rusina. Kokeilkaa! On johtanut myös avioliittoon; nimim. mieheni löysin kaupan näyteikkunaa katsoessani, ja tässä ollaan!


    • Anonyymi

      Kunnolla tarpeelliset ei tuollaisiin ryhdy ja siten ei näy. Toomuch.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe