FINSEX-tutkimuksen mukaan naisella on suurin houkutus pettää, jos hän ei ole tyytyväinen seksin laatuun nykyisessä suhteessaan. Miehellä on suurin houkutus pettää, jos hän ei saa seksiä riittävästi. Naisilla korostuu siis laatu, miehillä määrä.
Koko juttu:
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201801042200644955_rk.shtml
Tutkimus: Vaimot pettävät huonon seksin takia
18
135
Vastaukset
- säälittävättekeenoin
Kuitenkin hyvä muistaa että nämä tutkimukset eivät ole ensinäkään kaikki suomalaiset kun ei varmaan 6 miljoonaa haastatella, sitten sellanen näissä kans huono kun osa saattaa valehdella, ei uskalla sanoa mitä oikeesti miettii. Ehkä suuntaa antavia mutta ei tarkota että kaikki naiset ja kaikki miehet, esim itse en petä enkä tule pettämään enkä ole pettänyt, mua on ja se sattu mutta en ees kostoksi tekis, ja ihan hyvää seksiä oli ja hyvä suhde vaan tekosyy naisella, "olin humalassa" pliis ota mut takasin rakastan sua, että sellasta, en ottanu takas, eikä sillä tullut senkään kans mitään jonka kans mua petti.
- terveisinreiska
"Kysymyksiin vastasi 137 miestä ja 102 naista, jotka olivat olleet nykyiselle kumppanilleen uskottomia."
35 halukasta miestä näytti jääneen ilman. - Normaalinainen
Miehiä kiinnostaa vain oma nautinto, eivät ajattele naista ollenkaan.
- näinsevaanmenee
parisuhteen alussa ajattelemme kyllä, emme enää parisuhteen myöhäisemmässä vaiheessa emmekä yhden yön satunnaispanon aikana.
- selvisikin
kyllä täytyy myöntää että varsinkin nuodenpana meni vähän omaksi iloksi niin vaki kumppani lopuksi ilmaisi jäävänsä ilman kun seksi ei maistunut hänelle ,naisten pitäisi sanoa suoraa mikä hommassa mättää hyvissä ajoin.
- mieskertoo
Nainen on liian työläs ja nihkeä tyydytettävä. Kun se orgasmi ei vain tule niin se ei tule. Turha siitä on miehiä syyttää. Näin miehenä voin todeta, että aika pian, itseasiassa hyvinkin pian sitä lakkaa edes yrittämästä, kun toteaa tilanteen toivottomuuden, eli saada nainen tulemaan. Sitä hoitaa esileikit ja sitten pannaan. Naiset jää aina saamatta orgasmin. Minkäs minä sille teen. Panot kestää usein sen esileikit 15min pano 20minuuttia, mutta ei ne naiset orgasmia tuossa ajassa saa ja pidempään eivät edes halua panna.
- Gnuk
mieskertoo kirjoitti:
Nainen on liian työläs ja nihkeä tyydytettävä. Kun se orgasmi ei vain tule niin se ei tule. Turha siitä on miehiä syyttää. Näin miehenä voin todeta, että aika pian, itseasiassa hyvinkin pian sitä lakkaa edes yrittämästä, kun toteaa tilanteen toivottomuuden, eli saada nainen tulemaan. Sitä hoitaa esileikit ja sitten pannaan. Naiset jää aina saamatta orgasmin. Minkäs minä sille teen. Panot kestää usein sen esileikit 15min pano 20minuuttia, mutta ei ne naiset orgasmia tuossa ajassa saa ja pidempään eivät edes halua panna.
Pojat, pojat...
Parasta esileikkiä on naisen rakastaminen. Se esileikki alkaa jo ennen ensimmäistä kosketusta. Silloin kun siinä onnistutte, on naisen tyydyttäminen lastenleikkiä... :) - mikäsantilooppitämä
Gnuk kirjoitti:
Pojat, pojat...
Parasta esileikkiä on naisen rakastaminen. Se esileikki alkaa jo ennen ensimmäistä kosketusta. Silloin kun siinä onnistutte, on naisen tyydyttäminen lastenleikkiä... :)Oijoi. Oijoijoi... no nyt. Krhm..
- Pillujen--asiantuntija
Seksiä pitää harjoitella joka päivä. Turha mussuttaa jos kumppani pettää jos ei edes yritä.
- 45Nainenkertoo
Nämä tutkimukset ovat usein yleistyksiä. Minun mieheni haluaa antaa laatua, mutta kun ei seiso, niin ei saada aikaan actionia juuri koskaan, laadukasta tantraamista kyllä melkein joka päivä. Eli minä tarvitsen määrää ja kunnon panemista. Haluni on varmasti keskivertonaisia voimakkaampaa. En tiedä olenko poikkeus, mutta varmaan noissa tutkimuksissa on sellainen hypoteesi tutkijalla jo valmiiksi olemassa, joka vain sitten toteutuu jännästi, kun asiaa puidaan...
- EdesUnissa
Tuo laatu kysymyshän on joustava. Laatua on toimittaa sitä mitä toinen haluaa. Me vain oletamme että naisen kokema laatu olisi loputonta tantraamista. Se hypoteesi on tutkijoilla, tutkittavilla ja lukijoilla.
- mitäkin
kai suomalainen puhumattomuus vaikeista asioista tulee tässäkin esiin, kun voisi kysyä mistä toinen pitää kun kaikki ollaan yksilöitä ja matkan varrella tarpeet voi muuttua,
Seksi on huonoa silloinkun nainen ei ole tarpeeksi haluttava..
Ei tee miehellä mieli panna kunnolla.- pihtaaja
Ei ne kaikki miehetkään ole haluttavia...
- lätinät
ehkä, mutta hyvää jos vasta puolikin panee ei ole yksityis yrittäjä silloin,,
- Sinkkunainen--
Miehet pettää vaikka saisivat seksiä joka päivä. Siksi en huoli minkäänlaista miestä koskaan.
Paljonkohan pettämistä sitten aiheuttaa se kun kaikenlaiset "parisuhdeasiantuntijat" eri medioissa lyövät kilpaa löylyä kiukaalle selittäessään mitä on hyvä seksi? yleensähän niissä jutuissa ei jurikaan kyseenalaisteta naisia mutta miehen pitäisi taipua vaikka minkälaiselle mutkalle pitääkseen naisen tyytyväisenä.
Arkisin töiden jälkeen hoitaa puolet naisten töistä miehen työt, , hoitaa yhteyksiä kouluun, päivähoitoon ja muualle, kuljettaa lapsia harrastuksiin, touhuta kaikenlaista ja sitten vielä joskus myöhällä kun lapset ovat jo nukkumassa jutella naisen kanssa kaikenlaista parisuhdesoopaa ja ottaa moitteita siitä kun ei puhu ja juttele, viikonlopuksi täytyy varata kylpylästä huone jotta pääsee viettämään parisuhdeaikaa jossa sitten pitää jaksaa panna aammusta iltaan ja suorittaa kaikki naisen vaatimat toimet juuri niin kuin se haluaa, töissä pitää hankkia ylennystä ja rakentaa koko ajan jotain jotta naapuritkin näkee että menee hyvin, sukulaissa pitää ehtiä käymään ja harrastamaan jottei vaimo ala pitämään sohvaperunana, pitää olla paikallisen purjehduskerhon jäsen ja mukana kunnallispolitiikassa jne. raskasta elämää. Ei ihme että siinä mies menee niin hiljaiseksi ja puhumattomiin että naisesta alkaa tuntumaan ettei sitä huomioida ja sen mielestä ainoa vaihtoehto on ottaa ero kun mies on niin muuttunut kovasti siitä mitä se oli seurusteluaikoina.- lurpahta
On se miehen elämä kovaa. On. Kannattaa pysyä ätminä ja kaukana naisista. 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403047- 772704
- 1762363
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362125- 181466
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 131269
- 101264
- 221241