Kuvitellaanpa tilanne: olet ihastunut vastakkaisen sukupuolen edustajaan (tai voihan hän toki olla samaakin sukupuolta, jos se on enemmän sinun heiniäsi), olette käyneet muutamilla treffeillä kahvilassa, leffassa jne. Nyt haluaisit kutsua ihastuksenkohteesi kotiisi syömään, toiveena, että suhde syvenisi entisestään. Mitä ruokaa laittaisit? Olisiko kolmen se ruokalajin illallinen viineineen, vai ihan vaan kotitekoista pizzaa? Laittaisitko kynttilöitä ja romanttista musiikkia, vai olisiko se mielestäsi vähän kornia? Jne. jne.. kiinnostaa kuulla, mitä nyt aiheesta mieleen juolahtaakaan! :)
Mitä ruokaa laittaisit mielitietyllesi?
163
1378
Vastaukset
- Per-kel
Siitä on niin kauan mutta nyt hakisin Kebabpizzan ja puhuisin mukavia ;-*
Ei mitään kolmea ruokalajia mutta kuitenkin vähän normia monimutkaisempaa. varmaan jonkin salaatin veivaisin ja sitten seuraksi jotain uunilohta tms.
- Totuus-
Pitää tietenkin luoda tunnelmaa kynttilöillä illalliselle. Laittaisin naiselle kalakeittoa.
- ilman_kynttilöitä
Ahah,
nää on taas näitä teidän sisäpiirin saamattomien sisäisiä juttuja...
Viimeksi keskiviikkona aamulla tarjouduin keittämään vieraalle miehelle kahvia, mutta hänellä oli kiire töihin.
Illalla kyllä kysyin, haluaako hän syödä jotain? Halusi syödä vain minua, minusta aika kauniisti sanottu! - nykynaiset
ilman_kynttilöitä kirjoitti:
Ahah,
nää on taas näitä teidän sisäpiirin saamattomien sisäisiä juttuja...
Viimeksi keskiviikkona aamulla tarjouduin keittämään vieraalle miehelle kahvia, mutta hänellä oli kiire töihin.
Illalla kyllä kysyin, haluaako hän syödä jotain? Halusi syödä vain minua, minusta aika kauniisti sanottu!"keittämään vieraalle miehelle kahvia"
Lohkoperunoita. Creme fraisheen joku cream pepper-maku . Ja naudan sisäfileepihvi punaviini/pippuri marinadissa kypsänä siihen. Ja viiniks el tiempo. Punkkuna.
Eiköhän tuolla ihastuksen pehmitä.
Jälkkäriä en kerro...alkaa marina kuitenkin...- vatsankautta
Oli niin salamyhkäistä että... Ensin suklaata naamaan ja tunnelman myötä elävän tulen edessä iholta...?
vatsankautta kirjoitti:
Oli niin salamyhkäistä että... Ensin suklaata naamaan ja tunnelman myötä elävän tulen edessä iholta...?
Niin. Mielikuvituksella saa jälkkäristä pitkän ja ikimuistoisen...
Dissident kirjoitti:
Niin. Mielikuvituksella saa jälkkäristä pitkän ja ikimuistoisen...
Dissis asettelee tietty siloiseksi ajellulle vartalolleen kakku- ja suklaapaloja erilaisissa kastikkeessa... Jäätelö vois olla vähän häijy :D
LinerT.2 kirjoitti:
Dissis asettelee tietty siloiseksi ajellulle vartalolleen kakku- ja suklaapaloja erilaisissa kastikkeessa... Jäätelö vois olla vähän häijy :D
Heh, treffaajanaiselle varmaan ikimuistoinen jälkkäri kun saisi nuolla suklaakastikitteet dissen sheivatuista kasseista mutta tietysti jos on sisäfileet mässyttänyt ja kalliit el tiempot (6,99, laadullisesti vaatimaton sanoo viini-lehti :D) ryyppinyt niin kai se on ihan oiikein että joutuu korvaukseksi vähjän kärsimään :D
Harmaaritari kirjoitti:
Heh, treffaajanaiselle varmaan ikimuistoinen jälkkäri kun saisi nuolla suklaakastikitteet dissen sheivatuista kasseista mutta tietysti jos on sisäfileet mässyttänyt ja kalliit el tiempot (6,99, laadullisesti vaatimaton sanoo viini-lehti :D) ryyppinyt niin kai se on ihan oiikein että joutuu korvaukseksi vähjän kärsimään :D
Hmm.. mielenkiintoinen näkemys että suuseksi olisi kärsimystä... Vai tarkoititko että se olis ikävää Dissiksestä? Itsehän se kastikkeiden paikan valitsis :D
LinerT.2 kirjoitti:
Hmm.. mielenkiintoinen näkemys että suuseksi olisi kärsimystä... Vai tarkoititko että se olis ikävää Dissiksestä? Itsehän se kastikkeiden paikan valitsis :D
No kun minä en vaan pysty kuvittelemaan että mitään nautinnollista olisi siinä että saa nuolla kasitkkeita dissen hikisistä palleista, jos leikillisesti kuvitellaan että olisin naiseksi syntynyt en siltikään uskoisi siihne kyukeneväni.
Harmaaritari kirjoitti:
No kun minä en vaan pysty kuvittelemaan että mitään nautinnollista olisi siinä että saa nuolla kasitkkeita dissen hikisistä palleista, jos leikillisesti kuvitellaan että olisin naiseksi syntynyt en siltikään uskoisi siihne kyukeneväni.
Ei kai kukaan nyt niin tyhmä ole, että tarjoutuu likaisena nuoltavaksi. Tai ilmeisesti sinä sitten. Et taida tykätä suuseksistä?
LinerT.2 kirjoitti:
Ei kai kukaan nyt niin tyhmä ole, että tarjoutuu likaisena nuoltavaksi. Tai ilmeisesti sinä sitten. Et taida tykätä suuseksistä?
Mistäs tiedät? No sähän voit käydäö ottamassa selvää kun kutsutat vaan itses treffeille dissen kaa, kerrot sitten täällä oliko hyvät kastikkeet :D Sanotaanko nyt niin ettei ole mulle iso juttu että se millään tavalla oikeastaan vaikuttaisi mihinkään niin etten sitä ainakaan vaatimassa olisi.
Harmaaritari kirjoitti:
Mistäs tiedät? No sähän voit käydäö ottamassa selvää kun kutsutat vaan itses treffeille dissen kaa, kerrot sitten täällä oliko hyvät kastikkeet :D Sanotaanko nyt niin ettei ole mulle iso juttu että se millään tavalla oikeastaan vaikuttaisi mihinkään niin etten sitä ainakaan vaatimassa olisi.
En minäkään vaatisi, laittaisin vaan takas radalle sellaisen tyypin jonka kanssa seksipersoonat ei sopis yhteen :) Ennemmin hoitelen itse itseni kun harrastan huonoa seksiä jonkun kanssa.
Mistäs sinä tiedät, etten jo puhu kokemuksesta? ;D
No ei vaan, Dissis ei sitten ota tästä itseensä, eihän?LinerT.2 kirjoitti:
En minäkään vaatisi, laittaisin vaan takas radalle sellaisen tyypin jonka kanssa seksipersoonat ei sopis yhteen :) Ennemmin hoitelen itse itseni kun harrastan huonoa seksiä jonkun kanssa.
Mistäs sinä tiedät, etten jo puhu kokemuksesta? ;D
No ei vaan, Dissis ei sitten ota tästä itseensä, eihän?Enpä tiedäkään. Onko sinuakin jo käynyt vonkaamassa, on se äijä :D
Ei dissis itteensä ota ja vaikka ottaiskin ollaan me niin pal täällä kärsiä saatu herran pikkutuhmista sutkauksista että se on vaain oikeus ja kohtuus jos vähän ottaa :DHarmaaritari kirjoitti:
Sulle oli tärkeintä se että naisystävä leipoo sulle kakkuja ja kattaa ruuat pöytään. Tykkäsit myös pihtaamisesta ja lähetyssaarnaajasta joskus lauantaisin saunan jälkeen pimeässä peiton alla, muistan..
Kaikilla on omat juttunsa :)Harmaaritari kirjoitti:
Enpä tiedäkään. Onko sinuakin jo käynyt vonkaamassa, on se äijä :D
Ei dissis itteensä ota ja vaikka ottaiskin ollaan me niin pal täällä kärsiä saatu herran pikkutuhmista sutkauksista että se on vaain oikeus ja kohtuus jos vähän ottaa :DTai jos mä olen käyny sitä vonkaamassa? Aatteles, käyttänyt törkeästi seksuaalisesti hyväkseni ;)) Tai saanu kylmästi pakit ;((
Palstaelämä on kuin saippuasarjaa :DLinerT.2 kirjoitti:
Sulle oli tärkeintä se että naisystävä leipoo sulle kakkuja ja kattaa ruuat pöytään. Tykkäsit myös pihtaamisesta ja lähetyssaarnaajasta joskus lauantaisin saunan jälkeen pimeässä peiton alla, muistan..
Kaikilla on omat juttunsa :)Kieltämättä se olisi mukavaa :) Tykkään toki jos pihdannut aiemmin kaikilta muilta, minun kaa ei tarviis olla niin tarkkana. Lähetyssaarnaaja on ok., saunan jälkeen tai ennen eikä päivällä niin väliä eikä sillä onko pimeää vai ei, peiton alla on toki hyvä jos on viileää niin ei tuu flunssaa.
LinerT.2 kirjoitti:
Tai jos mä olen käyny sitä vonkaamassa? Aatteles, käyttänyt törkeästi seksuaalisesti hyväkseni ;)) Tai saanu kylmästi pakit ;((
Palstaelämä on kuin saippuasarjaa :DOlisitkohan? veikkaan että ooit yksityisyytes suhteen sen verran tarkka että tuskin mutta sitten jos joku taivuttelee ehkä saattasit joustaa, mistä sen tietää miten esim. disse osaa auervaarailla yksitysiviesteissään :D
No niinhän se vähän on, ois kyllä hauska jos sinäkin jonkun palstadraaman polkaseisit käyntiin, panisit vaikka pujottelijan ja dissen kamppailemaan palstalla verisesti sun suosiosta :DHarmaaritari kirjoitti:
Kieltämättä se olisi mukavaa :) Tykkään toki jos pihdannut aiemmin kaikilta muilta, minun kaa ei tarviis olla niin tarkkana. Lähetyssaarnaaja on ok., saunan jälkeen tai ennen eikä päivällä niin väliä eikä sillä onko pimeää vai ei, peiton alla on toki hyvä jos on viileää niin ei tuu flunssaa.
Mulle tuli aika kaamee mielikuva harmaaritarista. Ähkiiköhän se lähetyssaarnaajassa?
elisakettu kirjoitti:
Mulle tuli aika kaamee mielikuva harmaaritarista. Ähkiiköhän se lähetyssaarnaajassa?
Hehehe... ;D
Onko haarniskoissa muuten joku luukku pikkuveijarin kohdalla?LinerT.2 kirjoitti:
Hehehe... ;D
Onko haarniskoissa muuten joku luukku pikkuveijarin kohdalla?Mietin samaa. HR voi varmaan kertoa? Ja että ähkiikö?
Kääntyi keskustelu jostain syystä taas Diksun kasseihin ja Ritskun asentoihin. Linskullakin on rietas virne naamalla. Ja tän piti olla ruokakeskustelu...
Mutta tuossahan olisi ideaa. Nimittäin jos pujottelija ja disse alkais kilpailemaan sun suosiostas. Ei mitään palstadraamaa ole ollut pitkilleen.elisakettu kirjoitti:
Mietin samaa. HR voi varmaan kertoa? Ja että ähkiikö?
Kääntyi keskustelu jostain syystä taas Diksun kasseihin ja Ritskun asentoihin. Linskullakin on rietas virne naamalla. Ja tän piti olla ruokakeskustelu...
Mutta tuossahan olisi ideaa. Nimittäin jos pujottelija ja disse alkais kilpailemaan sun suosiostas. Ei mitään palstadraamaa ole ollut pitkilleen.Tästä puuttuu enää vain peppukeskustelu, muuten ollaan jo palstan sielussa :)
Syöminen on yksi hienoimmista asiosta mitä voi tehdä ilman housuja. Ei ihme että syömisestä on luontevaa siirtyä keskustelemaan muista housuttomista kivoista.
Eiköhän sitä palstadraamaa saa kehittettyä muistakin aiheista. Harmis on hyvä kalisuttelemaan, odotellaan seuraavaa lutka- ja mamualoitusta. Siksi kolmanneksi, Dissishän voi loukkaantua verisesti tämmösistä kirjoituksista. Jahka se saapuu palstalle.. 8-IOnko tuossa tokassa kierteet, niin kuin pullonkorkissa? Ekassa kuvassa on varmaan ruuveilla kiinni. Aika hankalaa. Eli kun sä ähkit lähetyssaarnaajassa, pitää olla työkalupakki mukana.
LinerT.2 kirjoitti:
Tästä puuttuu enää vain peppukeskustelu, muuten ollaan jo palstan sielussa :)
Syöminen on yksi hienoimmista asiosta mitä voi tehdä ilman housuja. Ei ihme että syömisestä on luontevaa siirtyä keskustelemaan muista housuttomista kivoista.
Eiköhän sitä palstadraamaa saa kehittettyä muistakin aiheista. Harmis on hyvä kalisuttelemaan, odotellaan seuraavaa lutka- ja mamualoitusta. Siksi kolmanneksi, Dissishän voi loukkaantua verisesti tämmösistä kirjoituksista. Jahka se saapuu palstalle.. 8-IEiköhön pikkukakkonen tai pujottelija kohta änkeä mankumaan peppukuvaasi. On sitä Ritskukin mankunut.
Mut aika kauheeta olis tuollaisen metallipainon alla olla. Voisi ähkiä ihan oma-aloitteisesti...
Ääh, Diksu vaan tykkää kun hänestä keskustellaan palstan naissankarina. Pitäähän nyt jokaisella joku rooli olla :)elisakettu kirjoitti:
Eiköhön pikkukakkonen tai pujottelija kohta änkeä mankumaan peppukuvaasi. On sitä Ritskukin mankunut.
Mut aika kauheeta olis tuollaisen metallipainon alla olla. Voisi ähkiä ihan oma-aloitteisesti...
Ääh, Diksu vaan tykkää kun hänestä keskustellaan palstan naissankarina. Pitäähän nyt jokaisella joku rooli olla :)Dissiksellä on jo palstajeesuksen titteli. Se on kai vähän ristiriidassa pimppisankarin kanssa?
Eikä se tykkää yhtään, jos sanotaan että "käytetään törkeästi seksuaalisesti hyväksi". Oon saanu palautetta siltä aikoinaan tuosta, kun käytin sitä jossain keskustelussa kuvaamaan kiihkeää seksiä. :( Montakohan Ave Mariaa tuosta napsahtaa...LinerT.2 kirjoitti:
Dissiksellä on jo palstajeesuksen titteli. Se on kai vähän ristiriidassa pimppisankarin kanssa?
Eikä se tykkää yhtään, jos sanotaan että "käytetään törkeästi seksuaalisesti hyväksi". Oon saanu palautetta siltä aikoinaan tuosta, kun käytin sitä jossain keskustelussa kuvaamaan kiihkeää seksiä. :( Montakohan Ave Mariaa tuosta napsahtaa...Hmm, jeesus tykkää seksistä muttei halua olla objektina?
Ristiriitaista.elisakettu kirjoitti:
Hmm, jeesus tykkää seksistä muttei halua olla objektina?
Ristiriitaista.Dissis on täällä joskus kovastikin painottanut, että haluais olla nimenomaan objekti. Saatoin kyllä onnistua ärsyttämään sitä muutenkin silloin kun se tuosta hyväksikäytöstä mulle napsahti... ;)
Täällä me vaan juorutaan poissaolevista. :)LinerT.2 kirjoitti:
Dissis on täällä joskus kovastikin painottanut, että haluais olla nimenomaan objekti. Saatoin kyllä onnistua ärsyttämään sitä muutenkin silloin kun se tuosta hyväksikäytöstä mulle napsahti... ;)
Täällä me vaan juorutaan poissaolevista. :)Sellainen mielikuva mullekin on tullut. Haluaa olla haluttu.
Omapahan on vikansa kun ovat poissa :)elisakettu kirjoitti:
Sellainen mielikuva mullekin on tullut. Haluaa olla haluttu.
Omapahan on vikansa kun ovat poissa :)Poissaolevista puhutaan aina ;)
Uskotko, sillä on nyt jälkiruuan tarjoilu meneillään. Siksi se ei ehdi palstailemaan.LinerT.2 kirjoitti:
Poissaolevista puhutaan aina ;)
Uskotko, sillä on nyt jälkiruuan tarjoilu meneillään. Siksi se ei ehdi palstailemaan.Ai niin, siellä se sählää kastikkeensa kanssa.
Hirmuinen äksöntäksöni irl. Niin en kerkee kommentoimaan juurikaan. Pikkuisen vaan kerkesin koko kolmikon juttuja lukemaan, että naureskelin itsekseen tuumauksille.
Enkä vejä herneitä nokkaan, kiva nähdä jengi vaan koossa. Heh...
Palaan illemmalla vielä vastaamaan joihinkin...taatusti. Että odottakaas vaan...kiehkieh...elisakettu kirjoitti:
Sellainen mielikuva mullekin on tullut. Haluaa olla haluttu.
Omapahan on vikansa kun ovat poissa :)No siis nimenomaan haluttu. Objektina olohan saa tuntemaan olonsa sellaiseksi. Tietysti ainoastaan sellaisena en malta pitkään olla, mutta idea ja fiilis riittää. Voishan sitä kastikkeitakin siihen lotrata. Hih...makuasioita sanoi koira kun pallejaan nuoli.
Ja palstajeesustittelihän on mulle annettu ja pidän siitä, vaikka nimimerkkikin kertoo, että kyse ei ole tunnetusta "Jehvelistä".
Ja jos oisit aktiivisempi, voisin draamailla sun kaa, niin voisit kunnolla hämmentää draaman mieleisekses.. hähä...LinerT.2 kirjoitti:
Poissaolevista puhutaan aina ;)
Uskotko, sillä on nyt jälkiruuan tarjoilu meneillään. Siksi se ei ehdi palstailemaan.Kovimpas se neiti on ollut huolestunut mun puuttumisesta keskustelusta...
Joo...ihan pehmeä alat olla...
Ja eläpä ala kaikkea lavertelemaan, eikös niin sovittu jo...heh..
Ja aina olen ollut seksuaalisen hyväksikäytön vastustaja...silloin kun kerran väännettiin aiheesta, ei mulla ollut itsetuntemus tätä tasoa, se vaikutti myös ajatuksiin seksistä...juteltiin myö siitä Ellunkin kanssa... että ne oli sitä tutkiskeluaikaa se...moni asia js ajatus on muuttunut siitä.
Mutta en sätkähdä näitä juttuja, että ei hätää. Saa hauskaa vetää näistä munkin kustannuksella...nauran itsekin.LinerT.2 kirjoitti:
Hehehe... ;D
Onko haarniskoissa muuten joku luukku pikkuveijarin kohdalla?Luukku? :D :D Päivän paras (nauraa kippurassa)
Harmaaritari kirjoitti:
Kannattaa luikkia tästä keskustelusta, tässä voi joutua keskuskustelemaan huvikseen harrastettavasta seksistä, joka on muuta kuin penetratiota.
LinerT.2 kirjoitti:
Onko tuossa tokassa kierteet, niin kuin pullonkorkissa? Ekassa kuvassa on varmaan ruuveilla kiinni. Aika hankalaa. Eli kun sä ähkit lähetyssaarnaajassa, pitää olla työkalupakki mukana.
Sinä. Älä viitsi. Mä tikahdun nauruun. :D Kuusioavain? (nauraa kyykyssä)
Ei hitto, kyllä siinä jo kerkeis viilentyä. Ihan kaikki. (naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Ei hitto, kyllä siinä jo kerkeis viilentyä. Ihan kaikki. (naurua)Lineri muistaa kiusata seksiin jäykähkösti suhtautuvaa Harmista.
Nää tälläset "torikokoukset" on hauskoja. Tässä olikin aika ydinjengi kasassa mitä on ollut. Zönkkö/muhku/monnomi vaan puuttuu, kun se on huililla. Kivaa piikittelyä ja varmasti joka vastaanottimen takana hihitellään ristiin.
Parasta palstassa... myöhästyin vaan tästä hetkestä. Harvoin saa kaikki kokoon yhtäaikaa.misspönttöuuni kirjoitti:
Ei hitto, kyllä siinä jo kerkeis viilentyä. Ihan kaikki. (naurua)Mieti jos Harmis on hankkinut haarniskansa Ikeasta, rahasta tarkka kaveri. Ne kalut kasataan niiden omilla kiinnikkeillä, eivät ole vältäämättä minkään normi standardin mukaisia. Sit kun se hukkaa työkalun tai mutterin siitä luukusta, molempi pahempi... Ekassa skenaarioissa ymmärrän hyvin miksi sitä kauhistuttaa kassien nuoleminen. Kauhistuttaa meitäkin... Ja toisessa palstatytöt käyttäis sitä törkeesti hyväkseen, jos se kulkis ilman etuluukkua.
Dissident kirjoitti:
Lineri muistaa kiusata seksiin jäykähkösti suhtautuvaa Harmista.
Nää tälläset "torikokoukset" on hauskoja. Tässä olikin aika ydinjengi kasassa mitä on ollut. Zönkkö/muhku/monnomi vaan puuttuu, kun se on huililla. Kivaa piikittelyä ja varmasti joka vastaanottimen takana hihitellään ristiin.
Parasta palstassa... myöhästyin vaan tästä hetkestä. Harvoin saa kaikki kokoon yhtäaikaa.Mulla kun sitä jäykkää riittääkin ilman erikoistehosteita niin se varmaan lineriä harmittaa , se kun on tottunut steroidipelleihin joilla ei seiso kuin järki :)
Dissident kirjoitti:
Kannattaa luikkia tästä keskustelusta, tässä voi joutua keskuskustelemaan huvikseen harrastettavasta seksistä, joka on muuta kuin penetratiota.
Harmis on tainnut laajentaa huviseksikäsitettään keittiötöihin. Vastaavasti se on supistanut sitä sellaisesta normista, minkä me muut seksiksi käsitämme. Sille voi olla Harmikselle ylin täyttymys, kun leidi pyllistää pellillisen tuoretta pullaa uunista. Tai tiskaa käsin ja peppu vispaa tiskiharjan tahtiin. Me ei vaan ymmärretä. :)
Dissident kirjoitti:
Lineri muistaa kiusata seksiin jäykähkösti suhtautuvaa Harmista.
Parasta palstassa... myöhästyin vaan tästä hetkestä. Harvoin saa kaikki kokoon yhtäaikaa.Niin näyttää ;D (naurua)
Mutta ei saa myöhästyä. Ajoitus on tärkeä (naurua).LinerT.2 kirjoitti:
Mieti jos Harmis on hankkinut haarniskansa Ikeasta, rahasta tarkka kaveri. Ne kalut kasataan niiden omilla kiinnikkeillä, eivät ole vältäämättä minkään normi standardin mukaisia. Sit kun se hukkaa työkalun tai mutterin siitä luukusta, molempi pahempi... Ekassa skenaarioissa ymmärrän hyvin miksi sitä kauhistuttaa kassien nuoleminen. Kauhistuttaa meitäkin... Ja toisessa palstatytöt käyttäis sitä törkeesti hyväkseen, jos se kulkis ilman etuluukkua.
Ni mut kun oikeesti "palstatytöt" ei pääse mun luukkuja ronkkimaan niin ei oo huolta, sit kiltin & kunnollisen naisen seurassahan taas voi haarniskasta luopua kokonaan :)
LinerT.2 kirjoitti:
Mieti jos Harmis on hankkinut haarniskansa Ikeasta, rahasta tarkka kaveri. Ne kalut kasataan niiden omilla kiinnikkeillä, eivät ole vältäämättä minkään normi standardin mukaisia. Sit kun se hukkaa työkalun tai mutterin siitä luukusta, molempi pahempi... Ekassa skenaarioissa ymmärrän hyvin miksi sitä kauhistuttaa kassien nuoleminen. Kauhistuttaa meitäkin... Ja toisessa palstatytöt käyttäis sitä törkeesti hyväkseen, jos se kulkis ilman etuluukkua.
Lukkosulaa ja voisulaa? (naurua).
Harmaaritari kirjoitti:
Mulla kun sitä jäykkää riittääkin ilman erikoistehosteita niin se varmaan lineriä harmittaa , se kun on tottunut steroidipelleihin joilla ei seiso kuin järki :)
Sulla onkin kokovartalopotenssituki, kyllähän sillä jäykistelee. Komisario Janssonia Raidista lainatakseni, ei ole muuta jäykkää kuin käytös.
LinerT.2 kirjoitti:
Harmis on tainnut laajentaa huviseksikäsitettään keittiötöihin. Vastaavasti se on supistanut sitä sellaisesta normista, minkä me muut seksiksi käsitämme. Sille voi olla Harmikselle ylin täyttymys, kun leidi pyllistää pellillisen tuoretta pullaa uunista. Tai tiskaa käsin ja peppu vispaa tiskiharjan tahtiin. Me ei vaan ymmärretä. :)
Niin te ettet ymmärrä kun olette niin perversioidenne mädättämiä. Mikäpä tosiaan olisi seksikkäämpää kuin hoikkauumainen 50-luvun nainen pyllistämässä uunin edessä, vrt. paksu-uumainen 2000-luvun nainen pyllistelemässä jossain seksiasussa kuvitellen olevansa seksikäs, pthyi h...tti. Tai tosiaan se 50-luvun nainen tiskauspuuhissa niin että vaahto roiskuaa kookkaille, luonnollisille rinnoille hoikan uuman yllä, uuuh, kaikki mieht kyllä tajuaa :)
Harmaaritari kirjoitti:
Ni mut kun oikeesti "palstatytöt" ei pääse mun luukkuja ronkkimaan niin ei oo huolta, sit kiltin & kunnollisen naisen seurassahan taas voi haarniskasta luopua kokonaan :)
Et sä voi tietää jos täällä seassa on joku peltiseppä, joka takoo kun rauta/pelti/teräs on kuumaa.
LinerT.2 kirjoitti:
Sulla onkin kokovartalopotenssituki, kyllähän sillä jäykistelee. Komisario Janssonia Raidista lainatakseni, ei ole muuta jäykkää kuin käytös.
Joo, no myölntää täytyy että paksuhko, rivopuheinen 2000-luvun nainen itse jo olemuksellaan toimii usein parhaana mahdollisena ehkäisykeinona.
misspönttöuuni kirjoitti:
Et sä voi tietää jos täällä seassa on joku peltiseppä, joka takoo kun rauta/pelti/teräs on kuumaa.
Tuskin päästän takomaan :)
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, no myölntää täytyy että paksuhko, rivopuheinen 2000-luvun nainen itse jo olemuksellaan toimii usein parhaana mahdollisena ehkäisykeinona.
Hmm, miltähän sä itse näytät. Syöt vain pullaa ja kakkua ja istut keittiössä odottamassa seuravaa ateriaa... :)
Harmaaritari kirjoitti:
Tuskin päästän takomaan :)
Tärkeintä on, että säilyttää rau-hal-li-suu-ten-sa tilanteista huolimatta.
Niin naisten, miesten kuin kastikkeiden kanssa
Keittiössä ei ainakaan saa hötkyillä tai ei hyvin käy, voi lentää vaikka haarniskat ilmaan.
https://www.youtube.com/watch?v=pZm0EkDL734
Tässä tehtiin huolellisesti, pitkään harkiten ja hauduttaen.Harmaaritari kirjoitti:
Mulla kun sitä jäykkää riittääkin ilman erikoistehosteita niin se varmaan lineriä harmittaa , se kun on tottunut steroidipelleihin joilla ei seiso kuin järki :)
Lineri onkin ollut huolissaan jäykkyyksistä tuossamielessä... tiedetään.
Mutta hauska on Linukkaakin kiusata aiheesta, että ei se kukkokaan käskien laula... pelkkä nätti pylly ei loputtomiin riitä. Pitää naisellakin olla jotain..misspönttöuuni kirjoitti:
Niin näyttää ;D (naurua)
Mutta ei saa myöhästyä. Ajoitus on tärkeä (naurua).Ei mahda mitään. Pyykkipäivä ja lämmittää pittää jajaja... voivoi...
No jos tää hellittäs iltaa kohden. Ei sosiaalinen palstaelämä kärsis...heheLinerT.2 kirjoitti:
Hmm, miltähän sä itse näytät. Syöt vain pullaa ja kakkua ja istut keittiössä odottamassa seuravaa ateriaa... :)
BMI on kohdillaan, katsos homman juju ei ole siinä mitä syö vaan miten kohtuudella sÿö noin niin kuin yleensä. 1 lämmin ateria päivässä ja muuten vähän kevyemmillä eväillä niin ei tule paino-ongelmia. Niin joo ja kakkua harvemmin tulee syötyä eikä pullaakan hirveästi, asiahan toki muuttuisi jos joku leipoisi :)
Dissident kirjoitti:
Lineri onkin ollut huolissaan jäykkyyksistä tuossamielessä... tiedetään.
Mutta hauska on Linukkaakin kiusata aiheesta, että ei se kukkokaan käskien laula... pelkkä nätti pylly ei loputtomiin riitä. Pitää naisellakin olla jotain..Liinukalla on varmaan tullut itsetunto-ongelmia kun salikarjut ei millään meinaa saada vehkeitään toimimaan vaikka miten niiden edessä pyllistelisi, linukka-rukka kai syyttää itseään vaikka selvästikin syy lienee salimaken steroidien nauttimisessa...no ihan vähän ehkä linukan ylienen vihamielisyys miehiä kohtaan kai myös laskee motivaatiota.
Harmaaritari kirjoitti:
BMI on kohdillaan, katsos homman juju ei ole siinä mitä syö vaan miten kohtuudella sÿö noin niin kuin yleensä. 1 lämmin ateria päivässä ja muuten vähän kevyemmillä eväillä niin ei tule paino-ongelmia. Niin joo ja kakkua harvemmin tulee syötyä eikä pullaakan hirveästi, asiahan toki muuttuisi jos joku leipoisi :)
BMI ei kerro mitään sun kehonkoostumuksestasi tai kropan mallista. Moni pallovatsainen tikkujalkakin sopii BMI-taulukon rajojen sisälle.
Susta tulee siis valtavan lihava jos onnistut joskus naisen saamaan. Muista kertoa sille leidillesi että tää nykyinen tilanne on vain pyydys.. ;)Harmaaritari kirjoitti:
Liinukalla on varmaan tullut itsetunto-ongelmia kun salikarjut ei millään meinaa saada vehkeitään toimimaan vaikka miten niiden edessä pyllistelisi, linukka-rukka kai syyttää itseään vaikka selvästikin syy lienee salimaken steroidien nauttimisessa...no ihan vähän ehkä linukan ylienen vihamielisyys miehiä kohtaan kai myös laskee motivaatiota.
Kieltämättä huolestuttaa nykymiesten potenssi. Nelikymppiset on jo vanhoja löysiä papparaisia, jolleivät sitten pidä kunnostaan huolta - noi 30-40-vuotiaat NHL-pelaajat ja CrossFittaajat on edelleenkin kovassa kunnossa myös sänkykamarin puolella ;)
Harmaaritari kirjoitti:
Liinukalla on varmaan tullut itsetunto-ongelmia kun salikarjut ei millään meinaa saada vehkeitään toimimaan vaikka miten niiden edessä pyllistelisi, linukka-rukka kai syyttää itseään vaikka selvästikin syy lienee salimaken steroidien nauttimisessa...no ihan vähän ehkä linukan ylienen vihamielisyys miehiä kohtaan kai myös laskee motivaatiota.
No voihan Linukka vähän olla nuupallaan jostain ja kovan itsekurin ja kroppaansa kohdistuvan kriittisyyden nimiin laittaa jotain seksuaalisia hiertymiä.
Mutta itsellä ainakin etuveitikan toimivuus on suoraanverrannollinen kumppanin kanssa yhteistyöhön, että oikeanlainen itsekriittisyys on paikallaankin...mutta ei se niinkään ulkonäkösyistä johdu...varsinkin jos se on jo todettu miellyttäväksi...LinerT.2 kirjoitti:
Kieltämättä huolestuttaa nykymiesten potenssi. Nelikymppiset on jo vanhoja löysiä papparaisia, jolleivät sitten pidä kunnostaan huolta - noi 30-40-vuotiaat NHL-pelaajat ja CrossFittaajat on edelleenkin kovassa kunnossa myös sänkykamarin puolella ;)
Minä en usko potenssiongelmiin fysiikan takia, se tulee korvienvälistä. Tietenkin merkkaahan fysiikkakin, mutta sitten se ei ota eteen muutenkaan.
Jos kerran toimii, aina toimii..fysiikan kohdalla, mutta tilapäiset "nuokahdukset" johtuu korvienvälistä ja siihen vaikuttaa kumpikin sängyssä reuhaaja.
Hitto mä kyllä en oo ihan koko keskustelusta kärryillä...noh...ei se oo ennenkään haitannut...hihLinerT.2 kirjoitti:
Joskushan sanoin, että Harmis on sellainen hihittelijä, joka hämmentää ensin kunnon suukopusen jonnekin ja taas hihitellen jo lähtee seuraavaa väsäämään....
No nyt mulla on mielikuva ritarista, joka vetänyt vyötäisille luukun kiinni harvalla biltema-kuormaliinalla...kipitellessään kiireesti karkuun selkä ketkalla, luukku aukeilee ja kulkuset näkyy...
On se meidän Harmis hassu viheltäjä...Ikea sotisovassaan. Hehheh...Dissident kirjoitti:
Minä en usko potenssiongelmiin fysiikan takia, se tulee korvienvälistä. Tietenkin merkkaahan fysiikkakin, mutta sitten se ei ota eteen muutenkaan.
Jos kerran toimii, aina toimii..fysiikan kohdalla, mutta tilapäiset "nuokahdukset" johtuu korvienvälistä ja siihen vaikuttaa kumpikin sängyssä reuhaaja.
Hitto mä kyllä en oo ihan koko keskustelusta kärryillä...noh...ei se oo ennenkään haitannut...hihAi et usko potenssiongelmiin fysiikan takia? No minä uskon. Naiset puhuu keskenään aika paljon. Huonossa kunnossa oleva ei vaan jaksa painaa :). Hyvässä fyysisessä kunnossa oleva jaksaa monta kertaa. Huono kunto merkkaa usein myös henkistä tylsistymistä ja taas sitä potenssia, kun mikään ei huvita.
Aina vaan parempi, jos on vähän omilla raiteillaan :)
Toki mä tiedän ton henkisen puolen toimivuuden ja paineen. Voi jännittääkin niin että lötkis tai reisille. Naisillahan jännitys ei sillä tavalla näy.Dissident kirjoitti:
Joskushan sanoin, että Harmis on sellainen hihittelijä, joka hämmentää ensin kunnon suukopusen jonnekin ja taas hihitellen jo lähtee seuraavaa väsäämään....
No nyt mulla on mielikuva ritarista, joka vetänyt vyötäisille luukun kiinni harvalla biltema-kuormaliinalla...kipitellessään kiireesti karkuun selkä ketkalla, luukku aukeilee ja kulkuset näkyy...
On se meidän Harmis hassu viheltäjä...Ikea sotisovassaan. Hehheh...Joo se poistuu aina paikalta kun saa sopivasti nenilleen ;)
Voishan sen luukun teipata jesarillakin. Ties vaikka saisi epiloinnin alakertaansa siinä samalla >:-)LinerT.2 kirjoitti:
Ai et usko potenssiongelmiin fysiikan takia? No minä uskon. Naiset puhuu keskenään aika paljon. Huonossa kunnossa oleva ei vaan jaksa painaa :). Hyvässä fyysisessä kunnossa oleva jaksaa monta kertaa. Huono kunto merkkaa usein myös henkistä tylsistymistä ja taas sitä potenssia, kun mikään ei huvita.
Toki mä tiedän ton henkisen puolen toimivuuden ja paineen. Voi jännittääkin niin että lötkis tai reisille. Naisillahan jännitys ei sillä tavalla näy.No siis jos ihan normikunto on, niin ei ole ongelmia, kyllä se veitikka jaksaa fyysisesti ihan seistä tarvittaessa. Ja aina voi vaihtaa asentoa ja "aktiivisempaa" osapuolta.
Se korvienvälijuttu on minusta kaikista suurin syy. Ainakin omallakohdalta voin nostaa käden(kin) pystyyn. Kun tiedän olevani haluttu ja haluan itse, ei veitikan toimintaa tarvitse "sinisillä" lääkitä.
Itsetunto/varmuus on oltava hyvä kummallakin...sit se ja kaikki toimii.LinerT.2 kirjoitti:
Ai et usko potenssiongelmiin fysiikan takia? No minä uskon. Naiset puhuu keskenään aika paljon. Huonossa kunnossa oleva ei vaan jaksa painaa :). Hyvässä fyysisessä kunnossa oleva jaksaa monta kertaa. Huono kunto merkkaa usein myös henkistä tylsistymistä ja taas sitä potenssia, kun mikään ei huvita.
Toki mä tiedän ton henkisen puolen toimivuuden ja paineen. Voi jännittääkin niin että lötkis tai reisille. Naisillahan jännitys ei sillä tavalla näy.LinerT on muuten oikeassa tuossa potenssiasiassa.
Suuri määrä miehiä keski-iästä ylöspäin käyttää sildenafiilia. Ongelmiin taustalla voi toki olla henkiset (kuten masennus, uupumus ja yleisesti ottaen tunne-elämän käsittelemättömät ongelmat). Fyysisen kunnon rapautuminen on myös käyttäjän ongelma. Hengästyminen pienessäkin rasituksessa voi olla esimerkiksi tälläinen oire. Monesti syyt ovat siis verenkierrollisia.
Näkemykseni mukaan potenssiasiaa käsitellään pitkälti tabuna. Ikävä homma käyttäjänkin kannalta, koska niitä ongelmia voidaan ratkaista ennakkoon ja myös niiden tultua.LinerT.2 kirjoitti:
Joo se poistuu aina paikalta kun saa sopivasti nenilleen ;)
Voishan sen luukun teipata jesarillakin. Ties vaikka saisi epiloinnin alakertaansa siinä samalla >:-)Kävi mielessä jesari ekana, mutta rulla ois roikuttava mukana...jos käy kusella väliin, on luukku saatava auki. Siks päädyin kevyt kuormaliinaan. Ekologista....
Dissident kirjoitti:
No siis jos ihan normikunto on, niin ei ole ongelmia, kyllä se veitikka jaksaa fyysisesti ihan seistä tarvittaessa. Ja aina voi vaihtaa asentoa ja "aktiivisempaa" osapuolta.
Se korvienvälijuttu on minusta kaikista suurin syy. Ainakin omallakohdalta voin nostaa käden(kin) pystyyn. Kun tiedän olevani haluttu ja haluan itse, ei veitikan toimintaa tarvitse "sinisillä" lääkitä.
Itsetunto/varmuus on oltava hyvä kummallakin...sit se ja kaikki toimii.Just joo, huonokuntoisille pitäisi aina antaa poskihoito. Aika rajoittunutta hommaa. Sit toiseksi, huonokuntoiset on myös tuossa mainitsemassani iässä sairaita. Ei niitä kiinnosta seksi, kun särkee selkää, polvea, päätä, niskaa, persettä, eturauhasta ja hammasta...
elisakettu kirjoitti:
LinerT on muuten oikeassa tuossa potenssiasiassa.
Suuri määrä miehiä keski-iästä ylöspäin käyttää sildenafiilia. Ongelmiin taustalla voi toki olla henkiset (kuten masennus, uupumus ja yleisesti ottaen tunne-elämän käsittelemättömät ongelmat). Fyysisen kunnon rapautuminen on myös käyttäjän ongelma. Hengästyminen pienessäkin rasituksessa voi olla esimerkiksi tälläinen oire. Monesti syyt ovat siis verenkierrollisia.
Näkemykseni mukaan potenssiasiaa käsitellään pitkälti tabuna. Ikävä homma käyttäjänkin kannalta, koska niitä ongelmia voidaan ratkaista ennakkoon ja myös niiden tultua.No tuo potenssihomma on oikeesti tabu molempien kannalta usein. Mies ei osaa/uskalla puhua oikeista asioista ja jos osais, ei nainen välttämättä osaa niitä käsittää oikein. Moni asia menee liikaa ihon alle.
Pikkuasioilla ja avoimella mielellä saisi monet seksisuhteet paremmiksi.
Minusta tuo potenssi on kummankin osapuolen "vastuu". Ei yksin miehen tai naisen.LinerT.2 kirjoitti:
Just joo, huonokuntoisille pitäisi aina antaa poskihoito. Aika rajoittunutta hommaa. Sit toiseksi, huonokuntoiset on myös tuossa mainitsemassani iässä sairaita. Ei niitä kiinnosta seksi, kun särkee selkää, polvea, päätä, niskaa, persettä, eturauhasta ja hammasta...
No sulle on sattunut kokemuksiin sellaisia, jotka ovat saaneet sut noin kokemaan. Poskihoito on muuten vaan hipaisu sitä miten nainen voi stondikseen vaikuttaa. Mutta sähän varmaankin tiedät, kun paukuttelet aina henkseleitä niin mahtavasti.
Dissident kirjoitti:
No sulle on sattunut kokemuksiin sellaisia, jotka ovat saaneet sut noin kokemaan. Poskihoito on muuten vaan hipaisu sitä miten nainen voi stondikseen vaikuttaa. Mutta sähän varmaankin tiedät, kun paukuttelet aina henkseleitä niin mahtavasti.
Mä en tarkoittanut nyt seisokin hankkimista, vaan sitä että huonokuntoinen mies ei jaksa panna vaikka seisoiskin. Kyllä huono kunto rajoittaa seksielämää.
Dissident kirjoitti:
No tuo potenssihomma on oikeesti tabu molempien kannalta usein. Mies ei osaa/uskalla puhua oikeista asioista ja jos osais, ei nainen välttämättä osaa niitä käsittää oikein. Moni asia menee liikaa ihon alle.
Minusta tuo potenssi on kummankin osapuolen "vastuu". Ei yksin miehen tai naisen.Tässäkin auttaisi tieto. Potenssiongelmiin kun voi varautua ennakkoon. Pidetään kunnosta hyvää huolta, lopetetaan tupakointi, ehkäistään verenkiertosairauksia elintavoilla ja käsitellään henkistä painetta tuovat ongelmat.
Parisuhdeongelmat ovat vain yksi osa tätä kirousta. Potenssiongelmista kärsii myös ei-vakisuhteessa oleva mies yhtälailla.
Tilannetta ei auta lainkaan häpeä eikä syyllistäminen. Tavallisesta asiaa yritetään vain siksi piilottaa maton alle.
Minkälaisia käytännön esimerkkejä voisi olla tästä yhteisvastuusta?LinerT.2 kirjoitti:
Joo se poistuu aina paikalta kun saa sopivasti nenilleen ;)
Voishan sen luukun teipata jesarillakin. Ties vaikka saisi epiloinnin alakertaansa siinä samalla >:-)sitgä kun joutuu välillä hoitrlemaan muitakiin asioita niin ei aina ehdio palsta-akkojen älyvapaisiin mölinöihin vastaamaan :) ai niin, jotain oli tulla ylempänä mussutuswta pallovatsasta, eikös se ole ennemminkin roinabodareiden roidgut mikä on pallo, ei meidän normaalifysiikkaisten ongelma.
LinerT.2 kirjoitti:
Mä en tarkoittanut nyt seisokin hankkimista, vaan sitä että huonokuntoinen mies ei jaksa panna vaikka seisoiskin. Kyllä huono kunto rajoittaa seksielämää.
No mä kyllä ymmärsin että nyt puhuttiin potenssista just...
Mutta joo. Siinä tarvitaan kestävyyttä. Maratoonari ois parempi kuin bodari tässämielessä.
Crossfitistä en tiedä, mutta änärikiekkoilijakin on tottunut lyhyisiin koviin vetoihin ja sit huilia... että vertasit niihin kunnosta...ne on pitkiin vetoihin kehnoja. Heh..Harmaaritari kirjoitti:
sitgä kun joutuu välillä hoitrlemaan muitakiin asioita niin ei aina ehdio palsta-akkojen älyvapaisiin mölinöihin vastaamaan :) ai niin, jotain oli tulla ylempänä mussutuswta pallovatsasta, eikös se ole ennemminkin roinabodareiden roidgut mikä on pallo, ei meidän normaalifysiikkaisten ongelma.
Ryyppätkö sä? Eiku, sä oot tietty mussuttamassa leivonnaisia niin ei saa puheestakaan selvää.
Ei mua noi bodarit kiinnosta, liian ulkonäkökeskeistä touhua kaikenlainen kehonrakennus.Dissident kirjoitti:
Taitaa lineri olla jonkun paikallisen pappabodarikerhon vakihoito kun noin paljon on ongelmia :D
Dissident kirjoitti:
No mä kyllä ymmärsin että nyt puhuttiin potenssista just...
Mutta joo. Siinä tarvitaan kestävyyttä. Maratoonari ois parempi kuin bodari tässämielessä.
Crossfitistä en tiedä, mutta änärikiekkoilijakin on tottunut lyhyisiin koviin vetoihin ja sit huilia... että vertasit niihin kunnosta...ne on pitkiin vetoihin kehnoja. Heh..Ei ne pitkät vedot ookkaan mistään kotoisin, sitä sanotaan jyystöksi :)
elisakettu kirjoitti:
Tässäkin auttaisi tieto. Potenssiongelmiin kun voi varautua ennakkoon. Pidetään kunnosta hyvää huolta, lopetetaan tupakointi, ehkäistään verenkiertosairauksia elintavoilla ja käsitellään henkistä painetta tuovat ongelmat.
Parisuhdeongelmat ovat vain yksi osa tätä kirousta. Potenssiongelmista kärsii myös ei-vakisuhteessa oleva mies yhtälailla.
Tilannetta ei auta lainkaan häpeä eikä syyllistäminen. Tavallisesta asiaa yritetään vain siksi piilottaa maton alle.
Minkälaisia käytännön esimerkkejä voisi olla tästä yhteisvastuusta?Hei....elä Ellu katoa...pakko mennä saunaan...palaan kohta...
Harmaaritari kirjoitti:
sitgä kun joutuu välillä hoitrlemaan muitakiin asioita niin ei aina ehdio palsta-akkojen älyvapaisiin mölinöihin vastaamaan :) ai niin, jotain oli tulla ylempänä mussutuswta pallovatsasta, eikös se ole ennemminkin roinabodareiden roidgut mikä on pallo, ei meidän normaalifysiikkaisten ongelma.
Ootko humalassa vai mitä kangertelet?
Dissident kirjoitti:
No tuo potenssihomma on oikeesti tabu molempien kannalta usein. Mies ei osaa/uskalla puhua oikeista asioista ja jos osais, ei nainen välttämättä osaa niitä käsittää oikein. Moni asia menee liikaa ihon alle.
Minusta tuo potenssi on kummankin osapuolen "vastuu". Ei yksin miehen tai naisen.Tosiasia lienee tuohon potenssiin on se että jos naisella on tuollainen tiimalasikroppa:
https://www.como.fi/uutiset/mailis-penttila-paljasteli-rinnat-eivat-ole-koskaan-olleet-nain-esilla-ei-perheen-pienemmille/
Ei ongelmia ole mutta jos nainen on päästänyt itsensä rupsahtamaan niitä sinisiä pillereitä tarvitsee tilanteesen ihan syyttömät miehet, niitähän ihan parikymppisetkin jo joutuu nykyään popsimaan kun naiset on pilalla.elisakettu kirjoitti:
Kirjuutin ja katsoin telkkaa toisella silmällä niin ei ihan osunut joka näppäin kohdilleen.
- kevätsipuli18
LinerT.2 kirjoitti:
Kaiken maailman protskupatukoilla ja palautusjuomilla korvataan normaali ravinto. Ei ne toimi.
http://www.kaleva.fi/fingerpori/2016-08-05/ elisakettu kirjoitti:
Tässäkin auttaisi tieto. Potenssiongelmiin kun voi varautua ennakkoon. Pidetään kunnosta hyvää huolta, lopetetaan tupakointi, ehkäistään verenkiertosairauksia elintavoilla ja käsitellään henkistä painetta tuovat ongelmat.
Minkälaisia käytännön esimerkkejä voisi olla tästä yhteisvastuusta?No mä väitän. (Omakohtaisiin kokenuksiin vedoten) että peruskunto on aikamonella huonosta potessista kärsivällä hyvä.
Empiirinen tutkimukseni osoittaa, että muutaman vuorokaudenkin väli yhdynnästä riittää jo palauttamaan himon. Sillä saa paljon virtaa. Mutta että nautintoa olisi pitkäkestoisesti pitempään, jos kumpikin haluaa, niin siinä oltava molemmat aktiivisesti mukana.
Kokenut mieshän hallitsee veijarinsa toimintaa...voi venyttää tulemistaan ja käyttää sitä monipuolisesti. Ja tietenkin kyselee partnerilta mieltymykset ja lisäksi opettelee aistimaan hyvät reaktiot kuten myös omat potenssia nostattavat konstit. Mutta naisellakin on oma osansa. Tässä pitäisi osata heittäytyä ja aistia myös miestä. On vaikea sanoakaan mistä pitää, kun jokainen tekee eritavalla asioita. Luovuutta peliin.... ehkä tuo yllämainittu kastikkeilla lotrailu voi toimia...LinerT.2 kirjoitti:
Ei ne pitkät vedot ookkaan mistään kotoisin, sitä sanotaan jyystöksi :)
Ainiin sä tykkäsitkin panoista.
No sellasiinhan riittää punasilmäkanin tahtiin nyhtävä änäriäijäkin. Hah...Harmaaritari kirjoitti:
Tosiasia lienee tuohon potenssiin on se että jos naisella on tuollainen tiimalasikroppa:
https://www.como.fi/uutiset/mailis-penttila-paljasteli-rinnat-eivat-ole-koskaan-olleet-nain-esilla-ei-perheen-pienemmille/
Ei ongelmia ole mutta jos nainen on päästänyt itsensä rupsahtamaan niitä sinisiä pillereitä tarvitsee tilanteesen ihan syyttömät miehet, niitähän ihan parikymppisetkin jo joutuu nykyään popsimaan kun naiset on pilalla.No ei oo mun tarvinnut ikinä tyytyä sellaiseen naiseen, että ei ois silmääkin miellyttänyt.
Ja pitemmässäkään suhteissa ei ole se ulkonäkö ollut potenssiongelman syynä. Syy on ollut ihan muu haluamattomuus.Dissident kirjoitti:
Ainiin sä tykkäsitkin panoista.
No sellasiinhan riittää punasilmäkanin tahtiin nyhtävä änäriäijäkin. Hah...Nin tosiaan toi "noi 30-40-vuotiaat NHL-pelaajat ja CrossFittaajat on edelleenkin kovassa kunnossa myös sänkykamarin puolella ;)" :D Taitaaapa liner-mummi olla aika sekaisin fantasioissaan, että ihan nhl-pelaajat :D joo, vähän sama kuin me kehua retosteltaisiin jollain hollywood-tähtösillä :D
Linerin änärijätkät ryhmäpotretissa:
https://images.thestar.com/content/dam/thestar/sports/2009/09/08/veryoldtimers_shoot_for_hockey_record/reallyoldtimers.jpeg.size-custom-crop.1086x0.jpg
Ei ihme että on niitä ongelmia :Delisakettu kirjoitti:
Harmiksen ei tartte kun laittaa partavettä leukaan ja luukku kii olla hetki, niin näkee "visioita"! Hah..
Lie ollut just "tripillä"....???Dissident kirjoitti:
No mä väitän. (Omakohtaisiin kokenuksiin vedoten) että peruskunto on aikamonella huonosta potessista kärsivällä hyvä.
Empiirinen tutkimukseni osoittaa, että muutaman vuorokaudenkin väli yhdynnästä riittää jo palauttamaan himon. Sillä saa paljon virtaa. Mutta että nautintoa olisi pitkäkestoisesti pitempään, jos kumpikin haluaa, niin siinä oltava molemmat aktiivisesti mukana.
Kokenut mieshän hallitsee veijarinsa toimintaa...voi venyttää tulemistaan ja käyttää sitä monipuolisesti. Ja tietenkin kyselee partnerilta mieltymykset ja lisäksi opettelee aistimaan hyvät reaktiot kuten myös omat potenssia nostattavat konstit. Mutta naisellakin on oma osansa. Tässä pitäisi osata heittäytyä ja aistia myös miestä. On vaikea sanoakaan mistä pitää, kun jokainen tekee eritavalla asioita. Luovuutta peliin.... ehkä tuo yllämainittu kastikkeilla lotrailu voi toimia...Potenssiin tai haluamiseen vaikuttaa moni tekijä. Lulisin että aina ei osata tehdä eroa erektio-ongelman ja haluttomuuden syistä. Kummassakaan tapauksessa pelkkä käsky ei riitä. Kuten naisen kostumiseenkaan ei pelkkä käsky riitä.
Onko potenssi tai halu ollut samanlainen aina? Vaihteleeko se eri seksipartnereitten kanssa? Onko seksi tyydyttävää molempien osapuolten kannalta? Miten se vaikuttaa seuraavaan kertaan? Käsittääkseni nopea orgasmi ei liity potenssiongelmaan. Sekin voi vaihdella eri aikoina ja riippunee herkkyydestä.
Toisten mielestä normitoimintaa on muutaman päivän välein, toisten kolmesti päivässä. Joillekin riittää kerta kuussa ja jotkut eivät harrasta sitä milläänlailla. Toiset haluaa pitkällistä rakastelua, toiset eivät.
Mun mielestä se toisen huomioonottaminen ja aistiminen tapahtuu vasta pitemmän matkan tuntemisen kautta. Ja toisaalta, asioista pitäsi osata myös keskustella.Harmaaritari kirjoitti:
Nin tosiaan toi "noi 30-40-vuotiaat NHL-pelaajat ja CrossFittaajat on edelleenkin kovassa kunnossa myös sänkykamarin puolella ;)" :D Taitaaapa liner-mummi olla aika sekaisin fantasioissaan, että ihan nhl-pelaajat :D joo, vähän sama kuin me kehua retosteltaisiin jollain hollywood-tähtösillä :D
Linerin änärijätkät ryhmäpotretissa:
https://images.thestar.com/content/dam/thestar/sports/2009/09/08/veryoldtimers_shoot_for_hockey_record/reallyoldtimers.jpeg.size-custom-crop.1086x0.jpg
Ei ihme että on niitä ongelmia :DNo odotas kun kohta kehuu noitakin viriilimmäks kuin meitä... odotettavissa oleva heitto.
Vitsi että on kotosaa... meni tää päivä vaan niin touhutessa...oikeestaan koko viikko. Nyt alkaa kämppä menemään siihen kuntoon, miten haluan mun kämpän olevankin. Turha krääsä pois ja simppeli tilava/tavaraton siisteys vallitsee. Kaikki ovien ja kansien alla...jokaiselle esineelle oma paikka.
Vielä satsaan ensiviikkoa tähän hommaan ja sitten koitan ottaa veneen pihaan. Etsin sen vian vaikka väkisin siitä. Ensikesänä pitäis bensa palaa...LinerT.2 kirjoitti:
Mitä sitten tapahtuu? Putoaako se sängystä? Vaikka seisoiskin? Täh? Missä asennossa miehen pitää olla?
elisakettu kirjoitti:
Potenssiin tai haluamiseen vaikuttaa moni tekijä. Lulisin että aina ei osata tehdä eroa erektio-ongelman ja haluttomuuden syistä. Kummassakaan tapauksessa pelkkä käsky ei riitä. Kuten naisen kostumiseenkaan ei pelkkä käsky riitä.
Onko potenssi tai halu ollut samanlainen aina? Vaihteleeko se eri seksipartnereitten kanssa? Onko seksi tyydyttävää molempien osapuolten kannalta? Miten se vaikuttaa seuraavaan kertaan? Käsittääkseni nopea orgasmi ei liity potenssiongelmaan. Sekin voi vaihdella eri aikoina ja riippunee herkkyydestä.
Toisten mielestä normitoimintaa on muutaman päivän välein, toisten kolmesti päivässä. Joillekin riittää kerta kuussa ja jotkut eivät harrasta sitä milläänlailla. Toiset haluaa pitkällistä rakastelua, toiset eivät.
Mun mielestä se toisen huomioonottaminen ja aistiminen tapahtuu vasta pitemmän matkan tuntemisen kautta. Ja toisaalta, asioista pitäsi osata myös keskustella.Joo. Siis tottakai on erilaisia ihmisiä. Munkin kokemukset ovat kyllä katsastettu yksilöllisesti. Että en vertaa nyt keskenään...
Silleen seksiä ei pitäisikään ajatella suorituksena ja vakavana asiana tietenkään. Siihen vaan kannattaa jotenkin heittäytyä lapsellisen avoimena ja uteliaana ja olla valmis kasvattamaan tietoisuuttaan ja kokemuksia.
Enkä mä taas näe siihen mitään pitkällistä tutusmista tärkeänä. Heti alusta vaan reipas ja avoin linja. Kyllä iloinen ja hassutteleva leikkisä seksi on parasta aina.misspönttöuuni kirjoitti:
Mitä sitten tapahtuu? Putoaako se sängystä? Vaikka seisoiskin? Täh? Missä asennossa miehen pitää olla?
Eiku Linukka tarttee anairobisen rakastajan. 5 min painaa niin että suhina käy ja sit pyyhkäsee verhoon. Käy vetäsemässä banaanin ja tempasee toisen "vaihdon" ja sit ottaa juomapullosta huikan, toisen ja sylkäisee sen menemään, pyyhkii suun hihaan ja taas painamaan.
Linerille pitää olla menoa ja meininkiä...meikäläiset vaan kahtos vierestä huuli pyöreänä. Heh...Dissident kirjoitti:
Joo. Siis tottakai on erilaisia ihmisiä. Munkin kokemukset ovat kyllä katsastettu yksilöllisesti. Että en vertaa nyt keskenään...
Silleen seksiä ei pitäisikään ajatella suorituksena ja vakavana asiana tietenkään. Siihen vaan kannattaa jotenkin heittäytyä lapsellisen avoimena ja uteliaana ja olla valmis kasvattamaan tietoisuuttaan ja kokemuksia.
Enkä mä taas näe siihen mitään pitkällistä tutusmista tärkeänä. Heti alusta vaan reipas ja avoin linja. Kyllä iloinen ja hassutteleva leikkisä seksi on parasta aina.Tavallaan olet oikeassakin tuossa ettei se ole vakava asia. Mutta luot tietämättämäsi suorituspaineita. Tarkoitan siis alkusuhteen tilanteita avoimuudesta ja leikkisyydestä.
Tosielämässä moni kuitenkin ujostelee ja jännittää alussa. Ja siksi kokemukset ei välttämättä ole mitään mullistavia. Tälläinen kokemus taas saattaa luoda lisää niitä suorituspaineita. Molemmat miettii, että eikö hän ole seksuaalisesti haluttava tai oliko jotenkin vastuussa oman tai toisen ei-niin-kaksisesta suorituksesta. Tai pahimmillaan ajattelee toisen olevan kömpelö kun itse on yrittänyt kaikkensa. Näitä jos jää pähkyilemään saattaa seuraava kerta olla vielä hermostuneempi. Mutta kun niitä tunteita siellä pinnan alla ei oikeasti näe eikä ymmärretä, jotka ovat vastuussa pitkälti myös haluamiseen tai kykyyn.
Seksi on yksi niistä elementeistä, joilla se suhde saadaan näkerrettyä palasiksi jo ennenkuin se alkaakaan. Siksi olen enemmän pitkän matkan kannattaja. Mun mielestä ensimmäisillä kerroilla ei ole niinkään tarve hakea hyvää seksiä. Pitää kokeilla pystyykö olemaan toisen vieressä ihan muutenkin. Jos tunneside pääsee muodostumaan, on hyvä seksikin todennäköisempää. Aistimukset kun eivät ole yksin fyysisiä. Yksilökohtaista tietysti tämäkin. Toiset pystyvät nuolemaan suklaakastiketta ensimmäisellä kerralla. Toiset pystyvät siihen vasta pidemmän ajan kuluttua.elisakettu kirjoitti:
Tavallaan olet oikeassakin tuossa ettei se ole vakava asia. Mutta luot tietämättämäsi suorituspaineita. Tarkoitan siis alkusuhteen tilanteita avoimuudesta ja leikkisyydestä.
Tosielämässä moni kuitenkin ujostelee ja jännittää alussa. Ja siksi kokemukset ei välttämättä ole mitään mullistavia. Tälläinen kokemus taas saattaa luoda lisää niitä suorituspaineita. Molemmat miettii, että eikö hän ole seksuaalisesti haluttava tai oliko jotenkin vastuussa oman tai toisen ei-niin-kaksisesta suorituksesta. Tai pahimmillaan ajattelee toisen olevan kömpelö kun itse on yrittänyt kaikkensa. Näitä jos jää pähkyilemään saattaa seuraava kerta olla vielä hermostuneempi. Mutta kun niitä tunteita siellä pinnan alla ei oikeasti näe eikä ymmärretä, jotka ovat vastuussa pitkälti myös haluamiseen tai kykyyn.
Seksi on yksi niistä elementeistä, joilla se suhde saadaan näkerrettyä palasiksi jo ennenkuin se alkaakaan. Siksi olen enemmän pitkän matkan kannattaja. Mun mielestä ensimmäisillä kerroilla ei ole niinkään tarve hakea hyvää seksiä. Pitää kokeilla pystyykö olemaan toisen vieressä ihan muutenkin. Jos tunneside pääsee muodostumaan, on hyvä seksikin todennäköisempää. Aistimukset kun eivät ole yksin fyysisiä. Yksilökohtaista tietysti tämäkin. Toiset pystyvät nuolemaan suklaakastiketta ensimmäisellä kerralla. Toiset pystyvät siihen vasta pidemmän ajan kuluttua.Ymmärrän sun pointin. Mutta silti väännän, että se avoimuus ja leikkisyys vaan heti hommaan mukaan. Sitä uskaltaa paremmin lähteä avartamaan ja sitä kautta rakentamaankin seksielämää. Seksihän on monellatapaa minusta konsti näyttää tunteita, kun sanat loppuu...
Joskus puhuttiin siitä lapsenmielisyydestä. Vilpittömyydestä. Sitä tähänkin. Ei minusta parisuhde ja seksisuhde ole erikseen, vaan se on kokonaisuus. Sama vilpitön lapsenmielisen utelias ja suora linja koko pakettiin.
Minusta jos seksin jotenkin erottelee liikaa erityiseksi osasekseen, siitä tulee sellainen liian herkkä asia suhteeseen. Silti se ei tarkoita hoppuilua...Dissident kirjoitti:
Ymmärrän sun pointin. Mutta silti väännän, että se avoimuus ja leikkisyys vaan heti hommaan mukaan. Sitä uskaltaa paremmin lähteä avartamaan ja sitä kautta rakentamaankin seksielämää. Seksihän on monellatapaa minusta konsti näyttää tunteita, kun sanat loppuu...
Joskus puhuttiin siitä lapsenmielisyydestä. Vilpittömyydestä. Sitä tähänkin. Ei minusta parisuhde ja seksisuhde ole erikseen, vaan se on kokonaisuus. Sama vilpitön lapsenmielisen utelias ja suora linja koko pakettiin.
Minusta jos seksin jotenkin erottelee liikaa erityiseksi osasekseen, siitä tulee sellainen liian herkkä asia suhteeseen. Silti se ei tarkoita hoppuilua...Kannatan leikkisyyttä, en siis sillä. Korostan vain ihmisten erilaisuutta kohdata tilanne.
Kerropa mistä suorituspaineet tavallisimmin tulevat miehelle? Ja mistä arvelet naiselle tulevan?elisakettu kirjoitti:
Kannatan leikkisyyttä, en siis sillä. Korostan vain ihmisten erilaisuutta kohdata tilanne.
Kerropa mistä suorituspaineet tavallisimmin tulevat miehelle? Ja mistä arvelet naiselle tulevan?Leikeissähän erilaisuus on leikin suola. Se lapsenmielisyys pitää pysyä. Vrt. Vieraita lapsia hiekkalaatikolla. Rohkeampi antaa ämpärin lainaan rohkaistakseen....esim.
Minusta kummallekin siinä, että kelpaako toiselle. Onko riittävä. Siksi toimiva seksi tarvitseekin pohjalle sen vapaan liikkuvuuden ja avoimen antautumisen "leikkiin". Ja kannustamista.... leikkihän on sitäkin. Jee...tää on kivaa...lisää tätä...hiphei. Ei seksissä monikaan satuta toista.Dissident kirjoitti:
Leikeissähän erilaisuus on leikin suola. Se lapsenmielisyys pitää pysyä. Vrt. Vieraita lapsia hiekkalaatikolla. Rohkeampi antaa ämpärin lainaan rohkaistakseen....esim.
Minusta kummallekin siinä, että kelpaako toiselle. Onko riittävä. Siksi toimiva seksi tarvitseekin pohjalle sen vapaan liikkuvuuden ja avoimen antautumisen "leikkiin". Ja kannustamista.... leikkihän on sitäkin. Jee...tää on kivaa...lisää tätä...hiphei. Ei seksissä monikaan satuta toista.Kelpaaminen on pahuksen hyvä lähtökohta. No se satuttaminen on helppoa, sellaiselle, joka haluaa jostain syystä nakertaa toisen itsetuntoa. Tälläiselle pitää laittaa stoppii justiinsa, että mistähän moinen käytös mahtaa johtua?
Hiphei! :-Delisakettu kirjoitti:
Kelpaaminen on pahuksen hyvä lähtökohta. No se satuttaminen on helppoa, sellaiselle, joka haluaa jostain syystä nakertaa toisen itsetuntoa. Tälläiselle pitää laittaa stoppii justiinsa, että mistähän moinen käytös mahtaa johtua?
Hiphei! :-DSatuttaminen lienee harvinaista, alkuunhan se tökkäis just siihen paikkaan... vois olla vaikeaa ottaa uusiks. Mutta sen jälkeen toisen tietoinen alistaminen ja satuttaminen johtuu oman itsetunnon ja varmuuden puutteesta. Miks pelokas koirakin murisee?
Hipheipä hyvinkin... mieti mikä voima olisi noilla sanoilla jatkaa telmimistä lakanoissa? Hihii ja hähää ja nilkat vaan vilkkuis ja peitot ja tyynyt lentelis seinille. Alkais kilpailu, kuka eniten saa hipheitä aikaan.Dissident kirjoitti:
Satuttaminen lienee harvinaista, alkuunhan se tökkäis just siihen paikkaan... vois olla vaikeaa ottaa uusiks. Mutta sen jälkeen toisen tietoinen alistaminen ja satuttaminen johtuu oman itsetunnon ja varmuuden puutteesta. Miks pelokas koirakin murisee?
Hipheipä hyvinkin... mieti mikä voima olisi noilla sanoilla jatkaa telmimistä lakanoissa? Hihii ja hähää ja nilkat vaan vilkkuis ja peitot ja tyynyt lentelis seinille. Alkais kilpailu, kuka eniten saa hipheitä aikaan.Olet sisäistänyt asian hyvin.
Jos olisin politiikko sotessa, laittaisin pakollisen hiphei-päivän kaikille parillisille. Vaikka edes kerran kuussa. Ehkä moni ongelma lieventyisi. Ennaltaehkäisevää työtä se tuokin olisi. Veikkaan että ongelmia tuo enemmän parillisten kuin sinkkujen seksittömyys.elisakettu kirjoitti:
Olet sisäistänyt asian hyvin.
Jos olisin politiikko sotessa, laittaisin pakollisen hiphei-päivän kaikille parillisille. Vaikka edes kerran kuussa. Ehkä moni ongelma lieventyisi. Ennaltaehkäisevää työtä se tuokin olisi. Veikkaan että ongelmia tuo enemmän parillisten kuin sinkkujen seksittömyys.No "töitä" on tehty tuonkin sisäistämisen eteen. Mutta vielä enemmän joutuu tekemään sen eteen "töitä", että uskaltaa kokeilla jotain uutta ja tuoda se sinne seksiin mukaan. Sellainen heittäytyminen vaatii uskoa myös itseensä.
Nyt ehkä mun "malenisti" nostaa päätään ja vetoan naisiin ottamaan rohkeammin juuri tässä itseään esille. Ei pidä pelätä epäonnistumista, vaan uteliaana hypätä leikkiin mukaan. Tyhjänhän saa pyytämättäkin. Rohkea rokan syö. Uutta kokee vaan tekemällä jotain uutta.
No sinkkujen seksittömyys voi johtua samoista asioista. Minua ei kiinnosta satunnainen seksi tosin enää niin, että lähtisin sitä jostain etsimään...ja karseen harvoin tulee kukaan sitä ovelle ehdottamaan. Mutta totta turiset. Kyllä mun tuleva parisuhde perustuu leikkisään ja viriiliin seksiin. Muutes tulee noutaja väkisin...tai no...tapauskohtaisesti. voihan sattua joku onnettomuuskin...en tarkoita siis tällästä...mutta tarkoitan, että pilke silmäkulmassa pitää säilyä...ja seksihän on muutakin kuin yhdyntä. Se on jopa katse...awink!Dissident kirjoitti:
No "töitä" on tehty tuonkin sisäistämisen eteen. Mutta vielä enemmän joutuu tekemään sen eteen "töitä", että uskaltaa kokeilla jotain uutta ja tuoda se sinne seksiin mukaan. Sellainen heittäytyminen vaatii uskoa myös itseensä.
Nyt ehkä mun "malenisti" nostaa päätään ja vetoan naisiin ottamaan rohkeammin juuri tässä itseään esille. Ei pidä pelätä epäonnistumista, vaan uteliaana hypätä leikkiin mukaan. Tyhjänhän saa pyytämättäkin. Rohkea rokan syö. Uutta kokee vaan tekemällä jotain uutta.
No sinkkujen seksittömyys voi johtua samoista asioista. Minua ei kiinnosta satunnainen seksi tosin enää niin, että lähtisin sitä jostain etsimään...ja karseen harvoin tulee kukaan sitä ovelle ehdottamaan. Mutta totta turiset. Kyllä mun tuleva parisuhde perustuu leikkisään ja viriiliin seksiin. Muutes tulee noutaja väkisin...tai no...tapauskohtaisesti. voihan sattua joku onnettomuuskin...en tarkoita siis tällästä...mutta tarkoitan, että pilke silmäkulmassa pitää säilyä...ja seksihän on muutakin kuin yhdyntä. Se on jopa katse...awink!Katseessa voi olla enemmän voimaa ja vaikutusta kuin koko puuhastelulla koskaan.
Mikään ei ole innostavampaa kuin tietty katse. Tietää olevansa haluttu, hyväksytty ja rakastettu.
Katseella helposti myös tapetaan jo se olemassaoleva. Viittaan siis tuohon aiemmin mainittuun satuttamiseen. Sillä voidaan tehdä eunukki kenestä hyvänsä.elisakettu kirjoitti:
Katseessa voi olla enemmän voimaa ja vaikutusta kuin koko puuhastelulla koskaan.
Mikään ei ole innostavampaa kuin tietty katse. Tietää olevansa haluttu, hyväksytty ja rakastettu.
Katseella helposti myös tapetaan jo se olemassaoleva. Viittaan siis tuohon aiemmin mainittuun satuttamiseen. Sillä voidaan tehdä eunukki kenestä hyvänsä.Täysin samaa mieltä. Ei lisättävää...
Eikun ompas... silmistä näkee sielun. Tietty hetki ja jokin syvyys löytyy ja sinne voi sukeltaa....silmänräpäyksen ajan. Fantastista.LinerT.2 kirjoitti:
Tästä puuttuu enää vain peppukeskustelu, muuten ollaan jo palstan sielussa :)
Eiköhän sitä palstadraamaa saa kehittettyä muistakin aiheista. Harmis on hyvä kalisuttelemaan, odotellaan seuraavaa lutka- ja mamualoitusta. Siksi kolmanneksi, Dissishän voi loukkaantua verisesti tämmösistä kirjoituksista. Jahka se saapuu palstalle.. 8-ITäällähän on vakavahenkistä pohdintaa..
Ainakin tämän linkin mukaan jo tuolloin on otettu myös seksuaalivähemmistöt huomioon. Ei muuta kuin nostaa peppuläpät ylös.
https://i.pinimg.com/736x/9b/be/60/9bbe602c7e235b44e4237aa16edd0d33--halloween--diy-halloween-costumes.jpg
Se on muuten ymmärrettää miten nää ruokajutut siirtyy aina peppujuttuihin, kun ottaa huomioon ruuan kiertokulun ihmiselimistössä...- mansikkakakkua
Harmaaritari kirjoitti:
Nyt kyllä oot ollu baarikaapilla, jollet peräti "kylän liha bubissa" puheesi alkavat olla siks levottomia... sun puheiksi!
Mutt ihan oikeesti mukava kuulla ett sultakin kevyempi "huuli lentää" etkä ole ihan kaavoihisi ruostunut rautaniskainen haarniska.
Puheet kun ovat vain puheita... kaveriporukassakin löysät puheet pitää osata tulkita oikein, ei kaikki aina ole sitä miltä se... sivullisesta ehkä näyttää!
Hymyä huuleen Harmis, tällä kertaa mä en sua persuuksiin potki. Kyllä muakin nauratti teidän keskustelunne... harmi etten eilen illalla ollut netissä. mansikkakakkua kirjoitti:
Nyt kyllä oot ollu baarikaapilla, jollet peräti "kylän liha bubissa" puheesi alkavat olla siks levottomia... sun puheiksi!
Mutt ihan oikeesti mukava kuulla ett sultakin kevyempi "huuli lentää" etkä ole ihan kaavoihisi ruostunut rautaniskainen haarniska.
Puheet kun ovat vain puheita... kaveriporukassakin löysät puheet pitää osata tulkita oikein, ei kaikki aina ole sitä miltä se... sivullisesta ehkä näyttää!
Hymyä huuleen Harmis, tällä kertaa mä en sua persuuksiin potki. Kyllä muakin nauratti teidän keskustelunne... harmi etten eilen illalla ollut netissä.Noup, näppis vaan sellainen että tekee noita virhelyöntejä. Ainahan mulla on kevyt linja, vaikken tokikaan yleensä lähde noihin alatyylisiin rietasteluihin julkisesti kun tuntuu että se on vähän semmoista sivistymättöminen moukkien hupia noin niin kuin yleisesti ottaen :)
- mansikkakakkua
Harmaaritari kirjoitti:
Noup, näppis vaan sellainen että tekee noita virhelyöntejä. Ainahan mulla on kevyt linja, vaikken tokikaan yleensä lähde noihin alatyylisiin rietasteluihin julkisesti kun tuntuu että se on vähän semmoista sivistymättöminen moukkien hupia noin niin kuin yleisesti ottaen :)
En oman mittapuuni mukaan vielä oikeesti moukkamaisia heittoja löytänyt... eri asia millaisella mieli ku vituksella ihminen on varustettu. =))
Mä en ole moralisti, sanan varsinaisessa merkityksessä, mulla vaan on erilaiset perustelut... ihan oman omituisen henkilökohtaisen luonteeni takia. Ei ole mun asiani puuttua toisten tapaan elää, se mikä sopii joillekin ei sovi kaikille... moni asia menee elämässä niin.
Onhan täällä niitäkin nillittäjiä, jotka ovat aina toisten yläpuolella... eikä muunlaisia mielipiteitä saisi olla... ja silloin mä astun "ylituomariksi" ja taatusti potkin polveen ja sorrun niihin henkilöhyökkäyksiin asti ulottuviin ns. iskuihini.
Illanjatkoja... mansikkakakkua kirjoitti:
En oman mittapuuni mukaan vielä oikeesti moukkamaisia heittoja löytänyt... eri asia millaisella mieli ku vituksella ihminen on varustettu. =))
Mä en ole moralisti, sanan varsinaisessa merkityksessä, mulla vaan on erilaiset perustelut... ihan oman omituisen henkilökohtaisen luonteeni takia. Ei ole mun asiani puuttua toisten tapaan elää, se mikä sopii joillekin ei sovi kaikille... moni asia menee elämässä niin.
Onhan täällä niitäkin nillittäjiä, jotka ovat aina toisten yläpuolella... eikä muunlaisia mielipiteitä saisi olla... ja silloin mä astun "ylituomariksi" ja taatusti potkin polveen ja sorrun niihin henkilöhyökkäyksiin asti ulottuviin ns. iskuihini.
Illanjatkoja...Juu, eikähän täällä itsekullakin ole oma tapansa esittää asioita, itse kieltämättä joskus kaipaa vähän sitä ettei ihan niin kirjaimellisesti kaikkea otettaisi. Vakkarit yleensä kykenee sietämään toisiaan ja ymmärtää paremmin ettei kaikkea ihan tosissaan tänne kirjata mutta tulokkaat on usein semmoisia että ne on vähän pihalla ja alkavat vähän liiankin tosissaan neuvomaan muita:D Joo, sulla on kipakka tyyli toisinaan mutta siihen on jo totuttu :) Joku Lineri esmes, sehän enimmäkseen vaan esittää ja joskus huvittaa sivusta seurata kun saa jonkun raivostumaan ihan läpän heitolla, minusta taas Linerin kaa on hauska kommunikoida kun tietää ettei siinä syviä haavoja tuu kenellekään vaikka oudompi vois luulla että siellä loukkaannutaan puolin taikka toisin :)
- Kaisanoasaa
Maksalaatikkoa lämmittäisin naiselle. Rusinaton versio vieläpä.
No jos ihan perusteista lähdetään ja hän haluaa tulla kylään niin
ensin kysyn että tehdäänkö ruokaa yhdessä vai haluaako valmiiseen pöytään.
Yhdessä tekeminenhän on sitä parasta tutustumista. Keittiössä kun ne katseet
voivat vaihvihkaa kohdata kun siinä puuhastellaan. Samoin kaikki käsien vahinkohipaisut
kertovat millä mielellä ollaan liikkeellä.
Jos valmiiseen pöytään haluaa eikä ole ruokalajirajoitteinen niin alkuun voisin
tarjota jonkun avokado-pohjaisen salaatin. Pääruokana olisi tumma olutpihvi kerma-
perunoiden kanssa.
Tällä naamalla kun ei ole toivoa päästä fyysiseen läheisyyteen niin korvikkeena naiselle
voisin tarjota jälkkärinä suklaista vadelmapiirakkaa.- Elluhalloyb
Mä tuun sun kanssa laittaa ruokaa...
Koska puhut asiaa...
Etkä mitää siirappii....hyvä...
Jos mä kutsuisin syömään ehkä laittaisin tavallista ruokaa..
Lohkoperunoita....kalaa...salaattia...
Vettä tai vain maitoa..en oikke tykkää viineistä...
Mut maku. Sehän tärkeintä..ja hyvä seura...😯
- e-täti
Tarjottava ruoka riippuu vuodenajasta, tykkään suunnitella sesonkien mukaan.
Ruokalajien määrä riippuu seurasta ja teemasta. Voi niitä olla neljäkin ruokalajia, jos vaikka vietetään iltaa italialaisittain (antipasti, primo, sekundi, dolci). Toisaalta ruokalajeja voi olla vain yksikin, jos suunnitelmissa on ehtiä illan aikana tekemään illastamisen lisäksi muutakin. - estotpois
Linssejä, kaalia tai makaronilaatikkoa.
Ne kaikki turvottaa ja pierettää mahdollisimman paljon,
siinäpä yrittää pitää pakarat yhdessä
eikä se sitten voi syyttää mua lihavaksi ja "ilmavaksi"- e-täti
Enpä ole koskaan kuullut, että makaronilaatikko turvottais tai pierettäis.
Linssien ja kaalin aiheuttamat vatsavaivat ovat kypsennyksestä johtuvia: linssit pitää kypsentää kunnolla, ja kaalta ei saa ylikypsentää (moni tekee kaalin kanssa sen virheen, että kypsentää sen kuoliaaksi). - nytkuulit
e-täti kirjoitti:
Enpä ole koskaan kuullut, että makaronilaatikko turvottais tai pierettäis.
Linssien ja kaalin aiheuttamat vatsavaivat ovat kypsennyksestä johtuvia: linssit pitää kypsentää kunnolla, ja kaalta ei saa ylikypsentää (moni tekee kaalin kanssa sen virheen, että kypsentää sen kuoliaaksi).taas näitä yhden totuuden kokkeja
nykyinen perusmakarooni on jätevenhnästä (sementistä) ja lattiatomusta tehtyä ravinnearvotonta höttöä
se ei sula kun alligiaattorin mahassa
ja ne linssit: toisten mahassa ne kehittää vaan kaasua, kuten herneet. Osa siitä on kuin bambun oksaa - toisille sopii, toisille ei.
et ole tavannut ihmisiä riittävästi, jossa sulla on yksi ja ainoa vastaus "oikeaan kypsennykseen"
On nimittäin ihmisiä, joille ei sovi raskaat uunissa haudutetut ruoat, ei liha, ei juurekset eikä muukaan.
Kaalin kypsennykseen on monia eri niksejä,
mutta pitikö sun nyt tarttua mun provoon?
- qwery
Kokonaisen kalkkunan laittaisin. Rasvatonta ja proteiinipitoista! Sen kanssa uunijuureksia. Salaattia. Jälkkäriksi suklaa moussea :)P
Tai ihan pottuja, leivitettyä pihviä sienikastikkeella ( valkoisista kärpässienistä tulee pikantti) Salaattia. Kahvia ja kääretorttua :)P
Minun luona ei tarvi kuolla nälkään. En pihtaile tarjottavissa ;)P Lasangea. En tiedä mitään parempaa kuin lasagne, ai tuli nälkä pelkästä ajatuksesta.
Jotain yksinkertaista. En itsekään tykkäisi, jos olisi liian hienoa, tulisi vain vaivautunut olo ja toinen vaikuttaisi pisteitä keräilevältä mielistelijältä.
Riippuu siitä mitä toinen voi syödä. Kermainen kanakeitto vaikka, tai purkkihernesoppa lisäjauhelihalla ja pannaria jälkkäriksi :) Jokin ruokaisa salaattikin vois mennä.Laittaisin sellaista, mikä tuntuu itsestä hyvältä ja jossa tiedän onnistuvani parhaiten. En lähtisi kokeilemaan mitään kovin uusia ja monimutkaisia reseptejä. Tykkään itse lohesta. Siitä saa hyvän uunilohen, tarjoilen sen pottujeen ja raikkan vihannessalaatin kera.
Tässä vaiheessa on hyvä mainita, etten ole mikään hellapoliisi. On muutamia bravuureita, jotka onnistuu ja niitä suostun tekemään. Muuten en ole kovinkaan motivoitunut kokeilija, eikä keittiössä touhuaminen ole mun mielipuuhaa.Laitoin kanapiirakkaa, appelsiinihyytelökakkua ja termarikahvit.
Hyvinhän nuo näytti maistuvan.- Gnuk
No sitä samaa mitä itsellekin.
Joskus nuorena hölmöilin ja pyrin tekemään ruokia joiden arvelin olevan daamin mieleen.
Onnistuuhan se niinkin, mutta parempi etsiä daamia joka tykkää minun lempiruuistani. Lapsekkaasti siis pottumuusia ja lihapullat.Et muuten vaikuta pottumuusi ja lihapullat -tyypiltä.
Mulla on mielikuva, että tykkäät lihasta ja osaat valmistaa monimutkaisiakin aterioita.elisakettu kirjoitti:
Et muuten vaikuta pottumuusi ja lihapullat -tyypiltä.
Mulla on mielikuva, että tykkäät lihasta ja osaat valmistaa monimutkaisiakin aterioita.En suosi monimutkaisia aterioita vaikka pystyisin taitojeni puolesta tekemään sellaisiakin.
Avioliittossani totuin tekemään perheen ruuat, ja se vähän muokkasi minua "kokkina". Simppelit perusruuat syntyvät käden käänteessä, ja ne ovat takuuvarmoja lasten ruokintaan. Lihapullat, karjalanpaisti, itsetehty hernekeitto, makaronilaatikko, poronkäristys, hirvenlihakäristys, lihakeitto, paistetut pihvit...oikea arkiruoka on parasta.A.Palstamäki kirjoitti:
En suosi monimutkaisia aterioita vaikka pystyisin taitojeni puolesta tekemään sellaisiakin.
Avioliittossani totuin tekemään perheen ruuat, ja se vähän muokkasi minua "kokkina". Simppelit perusruuat syntyvät käden käänteessä, ja ne ovat takuuvarmoja lasten ruokintaan. Lihapullat, karjalanpaisti, itsetehty hernekeitto, makaronilaatikko, poronkäristys, hirvenlihakäristys, lihakeitto, paistetut pihvit...oikea arkiruoka on parasta.Juuri niin. Teet tyypillistä isi-kotiruokaa.
Ei millään muotoa huono homma.
Mielenkiintoista onkin, että miksi haluaisit tehdä vaikutuksen isi-ruualla, kun et kuitenkaan ole sitoutumishaluinen.elisakettu kirjoitti:
Juuri niin. Teet tyypillistä isi-kotiruokaa.
Ei millään muotoa huono homma.
Mielenkiintoista onkin, että miksi haluaisit tehdä vaikutuksen isi-ruualla, kun et kuitenkaan ole sitoutumishaluinen.Vastaukseni kysymykseen on tietenkin teoreettinen, oikeasti en näe että ajautuisin tilanteeseen jossa kokkailisin jollekin naisihmiselle tehdäkseni vaikutuksen.
Nuo "isi-ruuat", kuten nimesit mainitsemani ruuat, on mulle tärkeitä ruokia koska teen niitä silloin kun lapseni ovat luonani. Ehkä noilla ruuilla kertoisin enemmän itsestäni kuin laittamalla jotakin fiinimpää ruokaa ensi kertaa eläessäni. Jos nainen ei tykkäisi samoista ruuista, niin suhde ei toimisi.A.Palstamäki kirjoitti:
Vastaukseni kysymykseen on tietenkin teoreettinen, oikeasti en näe että ajautuisin tilanteeseen jossa kokkailisin jollekin naisihmiselle tehdäkseni vaikutuksen.
Nuo "isi-ruuat", kuten nimesit mainitsemani ruuat, on mulle tärkeitä ruokia koska teen niitä silloin kun lapseni ovat luonani. Ehkä noilla ruuilla kertoisin enemmän itsestäni kuin laittamalla jotakin fiinimpää ruokaa ensi kertaa eläessäni. Jos nainen ei tykkäisi samoista ruuista, niin suhde ei toimisi." Ehkä noilla ruuilla kertoisin enemmän itsestäni kuin laittamalla jotakin fiinimpää ruokaa ensi kertaa eläessäni."
Ei lisättävää :)- ei.jatkoon
elisakettu kirjoitti:
" Ehkä noilla ruuilla kertoisin enemmän itsestäni kuin laittamalla jotakin fiinimpää ruokaa ensi kertaa eläessäni."
Ei lisättävää :)Ei lisättävää... tulis mielen ettei toi jaksa edes spesiaalissa tilanteessa panostaa, koko loppuelämä olis ehkä "lihapullia ja pottumuusia".
ei.jatkoon kirjoitti:
Ei lisättävää... tulis mielen ettei toi jaksa edes spesiaalissa tilanteessa panostaa, koko loppuelämä olis ehkä "lihapullia ja pottumuusia".
Hmm, itse ajattelin että mies halusi näyttää arvonsa. Siihen mihin uskoo ja että mitkä asiat ovat tärkeitä. Kuten sellaisten ruokien laittaminen, joka on mieluista itselle ja lapsille.
Miksi tuhlata aikaa sellaiseen, joka ei tuossa yhtälössä toimi?
- toisinpäin
Hän saisi kokata minulle.
Mikä ketju tämä on?? Täällä on kukkakaalit, hernekeitot ja suklaamousset kaikki sekasin ( vatsa sitä myöten), keittiö hujan hajan, ja jotkut on jo heittäneet housut pois kokonaan ja tunkeneet kastiketta minne sattuu?! :O
Mun vastaus ois, että kokki laittais...
mutta ei enää illalla sitten (naurua) ;D- RAKASTAAA
INTIALAISTA. GRILLIKYLKEÄ. KANAA JNE
- REINOJORMALAINEN
LISTA 1
GRILLIKYLKEÄ
KANAA
ITALIAN PATAA
JOSKUS TILATTAIS PIZZAA - Teknodonna
Mjoo
No siis tässä on aika lavea tuo setti, koska se laveaksi miellettiin.
Katselin joskus sivusilmällä Jari Tervon kirjoittamaa dekkaria töllöstä, jossa Kai Lehtinen oli pääosassa (esitti jotain kirjoitustaidotonta jamppaa).
No siis tämä jamppa käveli bensikselle ja tilasi itselleen oluen, sekä huoralle puuron.
Olin hetken siis niin, että mitä vittua, mutta sitten sain hillittömän naurukohtauksen.
(Naurua Tervolle)- Teknodonna
Se oli se "Tämä on röstö" -leffa.
(Hihitystä) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Se oli se "Tämä on röstö" -leffa.
(Hihitystä)Mjaa
Olikohan se sittenkään bensis. Kyllä on paljon mahdollista että se oli jotain muuta.
Perho se ei ollut. Kaikkihan teistä Perhon nyt tietää?
(Hirn) - Huoralle_puuroa
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
Olikohan se sittenkään bensis. Kyllä on paljon mahdollista että se oli jotain muuta.
Perho se ei ollut. Kaikkihan teistä Perhon nyt tietää?
(Hirn)Joo, Jari Perho on tuttu mies.
- Teknodonna
Huoralle_puuroa kirjoitti:
Joo, Jari Perho on tuttu mies.
Perho toimii Mechelininkadulla harjoitusravintolana, jossa voi käydä kätevästi hakemassa eritasoisia vatsaoireita, salmonellaa ja muita lievempiä pöpöjä.
Ihan kävelymatkan päässä hautausmaalta.
(Reps) - Huoralle_puuroa
Teknodonna kirjoitti:
Perho toimii Mechelininkadulla harjoitusravintolana, jossa voi käydä kätevästi hakemassa eritasoisia vatsaoireita, salmonellaa ja muita lievempiä pöpöjä.
Ihan kävelymatkan päässä hautausmaalta.
(Reps)Aijaa, luulin sitä siksi kirjailijaksi.🦉🐝🍂🧀🍡🍭🥇🏈🏋️♂️🎲🏪🎢🚚🛶🚁🌚🌠🎼💡✉🖌🖇💉♿🔜
- Teknodonna
Huoralle_puuroa kirjoitti:
Aijaa, luulin sitä siksi kirjailijaksi.🦉🐝🍂🧀🍡🍭🥇🏈🏋️♂️🎲🏪🎢🚚🛶🚁🌚🌠🎼💡✉🖌🖇💉♿🔜
Emo ja J
En tiedä, mutta mun mielestä modernin kirjallisuuden ylin taso on hymiökirjallisuus. Jos joku joskus pokkaa hymiö-Nobelin, niin minä voin vain hykerrellä omissa sfääreissäni sulkuineni.
Pienitissiset naiset näyttävät peilissä alastomana koomisilta, jos heissä on omituisia värieroja.
(Hihitystä)
- Huoralle_puuroa
Kävin joskus pikkujouluaterialla Perhossa. Ruoka oli aika mitäänsanomatonta, ainoa mitä siitä muistan, oli mauton valkokastike lipeäkalalle.
Myöhemmin kuulin että valkokastike kuuluu maustaa itse valkopippurilla.🇫🇮🇸🇪🥁🍷- Teknodonna
Mjoo
Toimii kuin suhteessani Tervon tuotantoon.
Muistan vain tuon yhden lauseenpätkän.
(Naurua)
- PalstaTrolli
Aivan sama.
Ei ole kuulkaas ateriasta kiinni se, että sitä on ätmi-setä.
Että tietäkää te se! - Huoralle_puuroa
KAUKO
Aavistin että aamulla minua taas viedään.
Laalaalalaa.
Ilma oli maailman suurin vaikea esine ympärillä.
Huusin koko illan. Vaatteet vinkuivat.
Ne liittoutuivat ilman kanssa minua vastaan.
Laulu tulee ihmisestä kuin kukka ruukunsuusta.
Mauri ja Mikko ilmeilivät.
Jari Tervo, Tuulikaappimaa
Excuse mua⁉️⁉️⁉️➿🆘️🆘️🏴🏴🏴🏴 - Ätm-30
Laittaisin fugua eli pallokalaa.
Tavallisen mikropitsan sijasta saisi fiiniä grandiosa pitsaa. :D
- epätietoinen.n
Olen tuossa tilanteessa ensi pe. En kyllä ajatellut vielä ruokaa laittaa.
Mitä laittaisitte leivän päälle, jos haluaisitte siitä juhlavan? Tuli mieleen vaan katkarapu- tai anjovisleipä. Niistä tulee ruotsinlaiva mieleen. Netistä löysin lähinnä vaan ohjeita itse leivän tekemiseen.Onko pakko olla kovinkin juhlava? Mutta tsekkaa voileipä ja katso kuvahaulla, kyllä ideoita piisaa.
Kylmissä leivissä itse suosisin jonkinlaista tuhtia kananmunaleipää, lisänä kinkkua, salaattia ja kurkkua. Silli varauksella. Pohjaksi kun käy melkein mikä leipä tahansa.
Lämpimissä leivissä currymajoneesitonnikala, ananasrengas ja sinileimaa. Purkista saa neljä (isoa paahto)leipää.- epätietoinen.n
elisakettu kirjoitti:
Onko pakko olla kovinkin juhlava? Mutta tsekkaa voileipä ja katso kuvahaulla, kyllä ideoita piisaa.
Kylmissä leivissä itse suosisin jonkinlaista tuhtia kananmunaleipää, lisänä kinkkua, salaattia ja kurkkua. Silli varauksella. Pohjaksi kun käy melkein mikä leipä tahansa.
Lämpimissä leivissä currymajoneesitonnikala, ananasrengas ja sinileimaa. Purkista saa neljä (isoa paahto)leipää.Kiitos! Hyviä vinkkejä!
Haluan osoittaa miehelle, että hän on todella erityinen. Toisaalta en halua yliyrittää. Hän saattaa vaan poiketa kahville, joten en tee mitään monimutkaista.
Tiedän vaan sen, että hän pitää suklaasta. Ajattelin tehdä itse rocky roadia. Laitan siihen ruudukon, jossa on 9 ruutua. Jokaiseen päälle pistän eri tyyppistä suklaata.. epätietoinen.n kirjoitti:
Kiitos! Hyviä vinkkejä!
Haluan osoittaa miehelle, että hän on todella erityinen. Toisaalta en halua yliyrittää. Hän saattaa vaan poiketa kahville, joten en tee mitään monimutkaista.
Tiedän vaan sen, että hän pitää suklaasta. Ajattelin tehdä itse rocky roadia. Laitan siihen ruudukon, jossa on 9 ruutua. Jokaiseen päälle pistän eri tyyppistä suklaata..Okei. Arvelin että leipominen ei ole niinkään sun juttu? Puolisoni muistaa vieläkin mainita että oli otettu kun olin vaivautunut leipomaan ensi treffeille. Nähtiin siis puistossa ja aterioitiin siellä.
Otat mieltymykset huomioon. Se on aikas hyvä signaali :)- epätietoinen.n
elisakettu kirjoitti:
Okei. Arvelin että leipominen ei ole niinkään sun juttu? Puolisoni muistaa vieläkin mainita että oli otettu kun olin vaivautunut leipomaan ensi treffeille. Nähtiin siis puistossa ja aterioitiin siellä.
Otat mieltymykset huomioon. Se on aikas hyvä signaali :)Taidot ruostuneet! Osittain siitäkin syystä, että asun yksin. Pitäisi sitten kaikki syödä itse. Ennemmin ostan kaupasta, kuin leivon pienen määrän jotain..
Kuuntelen tarkkaan, kyselen vaivihkaa. :) epätietoinen.n kirjoitti:
Taidot ruostuneet! Osittain siitäkin syystä, että asun yksin. Pitäisi sitten kaikki syödä itse. Ennemmin ostan kaupasta, kuin leivon pienen määrän jotain..
Kuuntelen tarkkaan, kyselen vaivihkaa. :)Jännittävää. Tsemppiä perjantaihin :)
- epätietoinen.n
elisakettu kirjoitti:
Jännittävää. Tsemppiä perjantaihin :)
Kiitos! :)
Ei, ei ja vielä kerran EI.
Tuskin olen ainoa, joka ei voi sietää anjovista ja katkarapuja. Saati silliä ..En hyvällä tahdollakaan pysty semmosia nielemään. Tai sitten ottaisin kohteliaisuudesta palan suuhun ja sitten menisin vessaan " puuteroimaan nenää".Wwuwuw kirjoitti:
Tuskin olen ainoa, joka ei voi sietää anjovista ja katkarapuja. Saati silliä ..En hyvällä tahdollakaan pysty semmosia nielemään. Tai sitten ottaisin kohteliaisuudesta palan suuhun ja sitten menisin vessaan " puuteroimaan nenää".Siis jos ei ole varma mistä toinen tykkää leivän päällä, niin paras pysyä perusjutuissa. Hienoutta voi lisätä asettelulla ja persikalla, jonka voi sitten nakata siihen lautaselle, tai vaikka housun taskuun. Helpompi häädettävä kuin anjovis..
Wwuwuw kirjoitti:
Siis jos ei ole varma mistä toinen tykkää leivän päällä, niin paras pysyä perusjutuissa. Hienoutta voi lisätä asettelulla ja persikalla, jonka voi sitten nakata siihen lautaselle, tai vaikka housun taskuun. Helpompi häädettävä kuin anjovis..
Aha, jäi tuo peppujuttu vissiin niin päälle, että persiljakin muuttui persikaksi.
Wwuwuw kirjoitti:
Tuskin olen ainoa, joka ei voi sietää anjovista ja katkarapuja. Saati silliä ..En hyvällä tahdollakaan pysty semmosia nielemään. Tai sitten ottaisin kohteliaisuudesta palan suuhun ja sitten menisin vessaan " puuteroimaan nenää".Olen vähän samoilla linjoilla. Anjovista voin sietää nippanappa Janssonin kiusauksessa, en muualla. Katkarapuja tosin syön mielelläni, eri tavoin laitettuina. Mutta yllättävän monelle on täysin poissuljettu vaihtoehto. Silli taas melkein aina joko tai, sitä syö tai ei. Vahvojen makujen ja äyriäisten kanssa pitää olla aina tarkkana. Graavi lohi myös kuuluu tähän. Itse olen vääntänyt aika monta settiä tarjoilua eri tilaisuuksiin ja aina siellä on ollut vähintäin pieni tarjotin voileipiä, jossa on ollut jotain edelle mainittuja. Menevät, kun on paljon erilaisia ihmisiä, mutta pienelle porukalle niitä ei kannata laittaa, ellei ole varma menekistä.
Sun persikasta tuli mieleen tummat rypäleet. Nehän suorastaan viettelevät jälkiruokaan. Mansikoilla on sama viesti.
- Nykymalliin
Jokainen peräkammarinpoika osaa nykypäivänä kokata tourdenos rossinit.
Paljon mielenkiintoisempaa ja eksoottisempaa on lähettää naisoletettu kauppaan ja katsoa mitä ostaa ja mitä osaa säveltää valitsemistaan tuotteista. - Kyllä_mies-osaa
Perunat jauhelihapihvit kastikeen onnistun laittamaan naiselleni. Ja juomaksi osaan tehdä kotikaljaa. Jälkiruuaksi vatkattu marjapuuro maidon kera. Sitten kahvit wienerin kanssa ja vielä juomaksi voin hankkia tiettyä erinomaisen hyvän makuista limonaadia (Festival). Suklaakonvehteja myös.
Pari kynttilää voin laittaa palamaan, ja sitten naatitaan. - UseinKokkaavaMies
Naiselle varmaan tekisin ihan vaikka uunissa kypsytettyjä broilerinfilepihvejä, jonkun maukkaan kasvislisäkkeen (esim. paistettua paprikaa, herkkusieniä ja pinaattia yrttimausteilla) sekä kevyen sitruunaiselta maistuvan kastikkeen. Perunamuusia tai riisiä lisukkeeksi. Tai vaihtoehtoisesti kalaa sille sopivin lisäkkein. Jälkiruoaksi voisi jo edellisinä päivinä leipoa esimerkiksi torttuja tai piirakkaa, jonka sitten voisi pakkasesta sulattaa treffipäivänä. Juomaksi lasillinen valkoviiniä tai likööriä, jos oikein vaikutuksen haluaisin tehdä, muuten ihan tyyliin vettä ja maitoa. Tämä siis olettaen, että en tietäisi paljonkaan treffikaverin makumieltymyksistä. Eli kaikki olisi maukasta, mutta sopivan kevyttä ja neutraalia.
Näin miehenä tykkäisin taas vaikka pihvistä keitettyjen kasvisten ja paistettujen perunoiden kanssa tai savukalasta. Joka tapauksessa jotain sellaista, mikä ei vaadi pitkää keittiössä puuhaamista itse tilanteessa. Ideaalina, että uuniin/hautumaan ja seurustelemaan siksi aikaa kun valmistuu. Se yhdessäolohan siinä tärkeintä on ja se, että ruoka maistuu, eikä gastronomisella mestaruudella leuhkiminen. - sisarhentosininen
Kuulostelisin ennakkoon, mistä mies pitää tai mitä ei ole koskaan maistanut, mutta haluaisi. Sitten kokoaisin aterian kaikkine lisukkeineen ja koristeluineen sen ympärille. Onnistuu kokkaus sisällä tai ulkona, piknik-tyylisestä juhlavaan ateriaan. Miksipä en laittaisi tärkeälle ihmiselle jotain hänen toivomaansa omalla tavallani. Harrastelijakokkailija olen ja tienaan elantoni aivan muulla alueella. Kiinnostus kokkailuun kyllä on.
- kbvvbbbbbbbb
No kyllä saisi muija tulla mukaan kokkaamaan sitä mistä tykkää, jos kynttilöitä haluaa niin kyllä jostain jonkun tuikun voin kaivaa.
- pelottaa
En söisi teidän yhdenkään pöperöjä.
Kultaseni teki ensi kerroilla kanakastike riisiä se oli herkkua. Olin otettu tästä yllätyksestä💕
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642