Olen vastannut muutaman kerran ROT:n avauksiin vaatimattomalla Raamatun tuntemuksella ja Raamattuun perustuvilla argumenteilla. Nimimerkistä ’RaamattuOnTotuus’ päätellen hänelle pitäisi olla helppoa ja miellyttävää keskustella Raamattuun perustuvalla argumentoinnilla. Jostain syystä hänellä menee aina jauhot suuhun ja ketju poistuu jostain syystä. Poistaako hän itse aloittamansa ketjut?
Poistaako ROT itse pieleen menneet aloituksensa?
6
172
Vastaukset
- Kretut.kieroilee
Tottakai poistaa. ROT on epärehellinen kreationisti.
Tänäänkin olen jo kahteen otteeseen joutunut tekemään saman aloituksen uudelleen, koska ateisit paniikissa niitä poistavat, ettei vaan totuus paljastuisi. En ole koskaan poistanut ainuttakaan aloitustani tai kommenttiani. Enkä tule poistamaan. Koska Raamatusta löytyy totuus.
- wannabetroll
Miksi kukaan ateisti tai kristitty evoluution myöntäjä poistattaisi aloituksiasi? Niistähän sitä parhaiten näkee, miten tyhmä olet.
wannabetroll kirjoitti:
Miksi kukaan ateisti tai kristitty evoluution myöntäjä poistattaisi aloituksiasi? Niistähän sitä parhaiten näkee, miten tyhmä olet.
Jep, kyllä noissa ROT:n avauksissa hän itse on ainoa, joka on paniikissa.
- tieteenharrastaja
Ja sinähän ROT olet suorastaan kuuluisa siitä, miten lausumasi aina ovat täysin totuudenmukaisia (siis ironinen vitsi, ellet muuten huomaa).
Rot lähinnä karrikoi uskonnollisten lahkojen mielettömyyttä valehtelullaan. Yhtäkkiä luulis koko veijaria trolliksi mutta lienee tosissaa missionsa kanssa. Ja perinteiseen uskovais tyyliin jättää vastaamatta jokaiseen hankalaan asiaa, edes sitä ei suvaitse paljastaa mitä uskonnollista yhteisöä edustaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429485T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332151Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271840- 1361633
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951194Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast91160- 711107
- 92962
- 79868
- 49865