Mies, kuinka paljon naisella saa olla ylipainoa?
Nainen, kuinka paljon miehellä saa olla ylipainoa?
20
475
Vastaukset
3,2 kg.
Olitpa nainen tai mies niin tutkimus väittää ettei max 10 kilon ylipaino ole vielä terveydelle haitallista.
- Buhahaha
Ehkä yksi tutkimus. Sen sijaan useampikin väittää että jo parinkin kilon ylipaino on terveydelle haitallista.
Buhahaha kirjoitti:
Ehkä yksi tutkimus. Sen sijaan useampikin väittää että jo parinkin kilon ylipaino on terveydelle haitallista.
Mä olen sitten liian höveli..
Buhahaha kirjoitti:
Se ei ollut mikään vain yksi tutkimus vaan 20 vuoden seuranta johon osallistui tuhansia ihmisiä.
- alma-67-v
Max 45 kg,
- Sinkkumies---
Naisella ei yhtään hähäh
- hähähähähäh
Eikä miehellä
Riippuu miehen kapasiteetista kantaa kilonsa ja pysyä terveenä. :)
- janaisetkoonnirsoja
Naisilla ei tunnetusti yhtään.
- hienoahienoa
Minä olen mies ja olen sitä mieltä, ettei miehellä saa olla yli 20% rasvaa kehossaan. Painolla ei nyt niin väliä ole. Mutta jos miehellä on liikaa rasvaa, niin ei hän sitten ole mikään mies. Tosin parempi sekin, ettei miehellä olisi alle 10% rasvaa. Siinä välimaastossa on sopiva määrä.
- Iaskin..väärin
Meikäläisen muijalla on sellaset 30 kg ekstraa ;)
- Buhahaha
Mulla on 20 kg ylipainoa ja omasta puolestani voin sanoa että siinä on 25 kg liikaa.
- Läskimies
Olen läski 167cm 90 kg
Tapauskohtainen asia.
Painoindeksin ylärajallakin voi jo olla melkoisesti löysää lihaa, kun on ns laihaläski.
Toisaalta jos ylipaino sijoittuu lantion alueelle ja rintoihin sitä voi olla aika paljonkin.
Makkara vyötärölllä on kauhea.- Nainen38-
Luonne on kemia. Olen seukannut isojen miesten kanssa. Minä painan 60 kg, miehet joiden kanssa olen ollut ovat painaneet 114 kilosta alaspäin.
Itse en ihmettelen lähinnä sitä, että miksi sitä ylipainoa tarvitsee olla yhtään?
Jotenkin vaikea käsittää miksi ihmiset niin kovin rakastavat sitä läskiä vyötäröllään, että siitä ei malta millään luopua. Etenkään kun läskiä ei voi jännittää. Siitä ei ole kerrassaan mitään hyötyä ellet sitten ole sumopainija...Ihmiset ovat kummallisia ja outoja monessa asiassa.- Ruma-ätmi
Pillua ei saa normaalipainoisena.
Ööm, työkaluvyön verran.
Semmonen komee pitää olla.
Se vyö.
Oletteko nähneet esim. kirvesmiehellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2084623- 1882596
- 671522
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071130- 1251129
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91082- 711071
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1321030- 109989