Nainen, kuinka paljon miehellä saa olla ylipainoa?

Kaikysyäsaa

Mies, kuinka paljon naisella saa olla ylipainoa?

20

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3,2 kg.

• Olitpa nainen tai mies niin tutkimus väittää ettei max 10 kilon ylipaino ole vielä terveydelle haitallista.

• Buhahaha

Ehkä yksi tutkimus. Sen sijaan useampikin väittää että jo parinkin kilon ylipaino on terveydelle haitallista.

• Buhahaha kirjoitti:

Ehkä yksi tutkimus. Sen sijaan useampikin väittää että jo parinkin kilon ylipaino on terveydelle haitallista.

Mä olen sitten liian höveli..

• Buhahaha kirjoitti:

Se ei ollut mikään vain yksi tutkimus vaan 20 vuoden seuranta johon osallistui tuhansia ihmisiä.

• alma-67-v

Max 45 kg,

• Sinkkumies---

Naisella ei yhtään hähäh

• hähähähähäh

Eikä miehellä

• Riippuu miehen kapasiteetista kantaa kilonsa ja pysyä terveenä. :)

• janaisetkoonnirsoja

Naisilla ei tunnetusti yhtään.

• hienoahienoa

Minä olen mies ja olen sitä mieltä, ettei miehellä saa olla yli 20% rasvaa kehossaan. Painolla ei nyt niin väliä ole. Mutta jos miehellä on liikaa rasvaa, niin ei hän sitten ole mikään mies. Tosin parempi sekin, ettei miehellä olisi alle 10% rasvaa. Siinä välimaastossa on sopiva määrä.

• Iaskin..väärin

Meikäläisen muijalla on sellaset 30 kg ekstraa ;)

• Buhahaha

Mulla on 20 kg ylipainoa ja omasta puolestani voin sanoa että siinä on 25 kg liikaa.

• Läskimies

Olen läski 167cm 90 kg

• Tapauskohtainen asia.

Painoindeksin ylärajallakin voi jo olla melkoisesti löysää lihaa, kun on ns laihaläski.

Toisaalta jos ylipaino sijoittuu lantion alueelle ja rintoihin sitä voi olla aika paljonkin.

Makkara vyötärölllä on kauhea.

• No prkl. luin kysymyksen väärin päin.

• Nainen38-

Luonne on kemia. Olen seukannut isojen miesten kanssa. Minä painan 60 kg, miehet joiden kanssa olen ollut ovat painaneet 114 kilosta alaspäin.

• Itse en ihmettelen lähinnä sitä, että miksi sitä ylipainoa tarvitsee olla yhtään?
      Jotenkin vaikea käsittää miksi ihmiset niin kovin rakastavat sitä läskiä vyötäröllään, että siitä ei malta millään luopua. Etenkään kun läskiä ei voi jännittää. Siitä ei ole kerrassaan mitään hyötyä ellet sitten ole sumopainija...Ihmiset ovat kummallisia ja outoja monessa asiassa.

• Ruma-ätmi

Pillua ei saa normaalipainoisena.

• Ööm, työkaluvyön verran.

Semmonen komee pitää olla.

Se vyö.

Oletteko nähneet esim. kirvesmiehellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4443
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3208
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2874
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      116
      2665
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2529
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2457
    7. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      13
      2334
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2275
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2045
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1717
    Aihe