siis jos loogisesti alkaa miettimään nii onko ihmisen\minkä tahansa muun uloste parempaa kypsänä vai raakana eli periaatteessa otatko sen paskan suuhun heti tuoreena (koska sillonha se on vielä lämmintä eli teoriassa kypsää) vai annatko sen lilluilla hetken jossain jolloin se kylmettyy ja on raaka? vai pitääkö sitä jotennin valmistaa vaikka ei se kyllä muuta ole ku vitamiinimössöä?
iha näi etukäteen pakko jo sanoa että kaikki jotka tulee sanoo hyi mitä helevettiä voisivat ite alkaa miettimään että mitä jos vaikka kolmas maailmansota käynnistyy (ei kyllä yllätys olisi kun maapallon toisella laidalla on johtajakyvytön palanut appelsiinikökäle on päässyt valtaan syystä tai toisesta) ja suomi joutuu mukaan ja tänne tulee täysi fiasko ja ruokaa ei oo mistä jakaa mitä te sitten aijotte syödä? eikö koulussa juuri opeteta kierrättämään joten miksei tätä käytäntöä voisi harjoittaa myös ihmispaskan kanssa? minusta tämä on vain loogista ajattelua jota kaikkien pitäisi kyllä harkita ei se paska niin pahaa edes ole☺️
parempi kypsänä vai raakana?
unelmakääretorttu
1
1438
Vastaukset
Kypsänä parempi. Muutaman kerran olen mieheni kanssa kokeillut. Raakana uloste ei ollut niin hyvää mutta kun paistoimme pannulla ja lisäsimme vähän mausteita. Toimii myös jauhelihan korvikkeena samalla tavalla kuin soijarouhe esim. makaroonilaatikossa. Kannattaa kokeille vaikka alussa epäileekin ja tulevaisuudessa tarvittava taito (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174