Mun pitäs vissiin harrastaa, jalat tuntuu olevan aika jumissa
Harrastatteko venyttelyä?
73
932
Vastaukset
Ehkä sulla seurauksena makeiden syömisestä on tullut sokeritauti:
https://www.is.fi/terveys/art-2000005105807.htmlpujotteIija kirjoitti:
Nää jumit kyllä johtuu siitä kun olin kiekkoilemassa perjantaina ja lauantaina
Nehän on sitten semmoisia jumeja jotka lähtee sillä millä on tulleetkin. Venyttely taitaa olla myöhäistä kun eikös se pitäis hoitaa ennen eikä jlken suorituksen?
Harmaaritari kirjoitti:
Nehän on sitten semmoisia jumeja jotka lähtee sillä millä on tulleetkin. Venyttely taitaa olla myöhäistä kun eikös se pitäis hoitaa ennen eikä jlken suorituksen?
Näin vanhempana palautuu paljon hitaammin, nuorena ei tuntuis missään
pujotteIija kirjoitti:
Sitähän se Selännekin siinä dokkarissa taisi valitella. Se taisi myös jossain jääpalapaljussa tms, pulahtaa pelin jälkeen.
pujotteIija kirjoitti:
...ja ikää on?
Et ole koskaan kertonut :)misspönttöuuni kirjoitti:
...ja ikää on?
Et ole koskaan kertonut :)Etkös joskus kattonut treffeistä profiilini?
pujotteIija kirjoitti:
Etkös joskus kattonut treffeistä profiilini?
Mi..mi mitäh? Ettäkö tuota minäkö?
En minä ole mitään katsonut.
Nyt. Ikä tiskiin.
Ei sinulla ole mitään profiilia. Huiputat meitä.pujotteIija kirjoitti:
Etkös joskus kattonut treffeistä profiilini?
Mä olen joskus katsonut. Elä sekoile, ukkohyvä
Wwuwuw kirjoitti:
Siellä se profiili edelleen on..
misspönttöuuni kirjoitti:
Mi..mi mitäh? Ettäkö tuota minäkö?
En minä ole mitään katsonut.
Nyt. Ikä tiskiin.
Ei sinulla ole mitään profiilia. Huiputat meitä.Juu se profiilin katsoja olikin Wwu. Siellähän se hiihtelijä on
Wwuwuw kirjoitti:
Siellä se profiili edelleen on..
Oisit laittanut viestiä, ei se mitään haittaa vaikka sulla oiskin äijä
pujotteIija kirjoitti:
Oisit laittanut viestiä, ei se mitään haittaa vaikka sulla oiskin äijä
Laitanhan mä sulle tässä viestiä..Kas näin.
Wwuwuw kirjoitti:
Laitanhan mä sulle tässä viestiä..Kas näin.
Mjaa, onkohan Pujottelija häntäheikki?
Wwuwuw kirjoitti:
Mjaa, onkohan Pujottelija häntäheikki?
Ei ole, vaikka joskus täällä villiintyykin
Wwuwuw kirjoitti:
No jo mie ajattelin, että alkaako tässä Pöntöllä muisti pettämään.
pujotteIija kirjoitti:
Ei ole, vaikka joskus täällä villiintyykin
Maaliskuu, maaliskuu...
(naurua)
Kylmä/kuumahoitoa! Se auttaa...
Itsellä ei ole jumissa jalat, vaan yksinkertaisesti väsyneet laskettelusta. Ei pystynyt ihan omaa tahtia laskemaan, kun vahdin neitin menoa. Joutui väistelemään ja sompaamaan vauhtia tytön mutkittelun mukaan.
Ja nyt pitäis vielä jaksaa pestä pyykkiä vino pino... ja ripustella kuivamaan. Mutta kyllä oli kivaa mullakin... kun ei muistele reissua tiliote kourassa...haha!pujotteIija kirjoitti:
En oo lasketellut kuin muutaman kerran, vaikka pujottelija olenkin
Niin sä pujottelrt vastustajan pelaajia jäkiksessä! "Elä mee sinne!"
Heh...pujotteIija kirjoitti:
En oo lasketellut kuin muutaman kerran, vaikka pujottelija olenkin
En harrasta venyttelyä, koska elän nyt kaikkien suositusten vastaisesti. En minäkään ole lentäjä, vaikka olen lentänyt kapakasta ulos satoja kertoja. Olisi pitänyt kerätä pisteitä, niin tyylistä kuin maileista.
modelli kirjoitti:
En harrasta venyttelyä, koska elän nyt kaikkien suositusten vastaisesti. En minäkään ole lentäjä, vaikka olen lentänyt kapakasta ulos satoja kertoja. Olisi pitänyt kerätä pisteitä, niin tyylistä kuin maileista.
Minä joskus harrastin, ei siitä kyllä mitään hyötyä ollut
- jäykkiss
Joskus on pakko venytellä.
pujotteIija kirjoitti:
Teetkö sinäkin juuri noin?
Kummatkin kädet pitää olla käytössä..
https://omyoga.fi/wp-content/uploads/2014/03/web_pic9695_vari1000.jpg
Lihasmuisti pätee myös tiettyihin asentoihin, olenpa huomannut.Wwuwuw kirjoitti:
Lihasmuisti pätee myös tiettyihin asentoihin, olenpa huomannut.Tuossa taitaa nainen olla venytyksen ääriasennossa
Wwuwuw kirjoitti:
Lihasmuisti pätee myös tiettyihin asentoihin, olenpa huomannut.Jaa, no kyllä tuo multa onnistuu..
pujotteIija kirjoitti:
Jaa, enpä taida uskoa
Etkö?
:D
Ei tuo ole edes vaikeaa..Toisin kuin se ensimmäinen kuva, siihen ei mun lihasvoima riittäisi.
No niin.
Hienoa.
Miten saadaan jalka niskan takaa pois?
Että pitikin.Röllit teit sit?
https://youtu.be/nPNw-OnzeE0
Pyydä naapuri taljan ja ruokaöljypurkin kanssa auttamaan.pujotteIija kirjoitti:
Onko jo lähtenyt?
Zen-asennossahan se ilta livahti.
Varmaan joudutaan vaihtamaan lonkkanivel.- mansikkakakkua
Wwuwuw kirjoitti:
Kutittamalla..
Saippuavedellä, niska on saippuoitava... jalka tulee niskan takaa muuten silloin pois ilman minkäänlaista kipua. Taisin silloin olla n.10-12 vuotias, kun vasen jalka jäi jumiin yhtenä kauniina kesäpäivänä nurtsilla venytellessäni.
Emo saippuavedellä antoi liukkautta niskaan ja kantapäähän... kun hädissäni huusin apua, puoli kylää sen varmaan kuuli. Toisen kerran se tapahtui saunassa... enää en yritä edes vasenta jalkaani olkapäälle nostaa... saati sitten niskan taakse.
Eikä mulla ole ongelmia ollut oikean puoleisen jalan kanssa. Spagatti menee tänäpäivänäkin vielä...viikottain harjoitan sen tekoa, ainakin muutaman kerran... muuten se taito saattaa kadota ja kankeutta tulee iän myötä hiljalleen.
Nuo jutut opin nuorena, permantovoimistelussa ja puomilla spagatti on osattava, jos kilpailla aikoo. Dissident kirjoitti:
Röllit teit sit?
https://youtu.be/nPNw-OnzeE0
Pyydä naapuri taljan ja ruokaöljypurkin kanssa auttamaan.Hih hih. Ihan justhiisa nuin ikkään, etenkin veto henkselin alta. Ihana Rölli :D
En minä voi ottaa ruokaöljyä, liian kovaa ainetta.
Kokeilepa ite tuon laulun tahtiin. Het uamulla. (naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Hih hih. Ihan justhiisa nuin ikkään, etenkin veto henkselin alta. Ihana Rölli :D
En minä voi ottaa ruokaöljyä, liian kovaa ainetta.
Kokeilepa ite tuon laulun tahtiin. Het uamulla. (naurua)Ei kehtaa...saattaa penskat myöhästyy koulusta ja ei opet usko sitä, että isi meni umpisolmuun aamujumpassa...
Mutta tuo mansikkakakku on kyllä hassu viuhake...mennyt jumiin kunnolla...ja voin uskoo siitä. Sellainen vintiö se on...mansikkakakkua kirjoitti:
Saippuavedellä, niska on saippuoitava... jalka tulee niskan takaa muuten silloin pois ilman minkäänlaista kipua. Taisin silloin olla n.10-12 vuotias, kun vasen jalka jäi jumiin yhtenä kauniina kesäpäivänä nurtsilla venytellessäni.
Emo saippuavedellä antoi liukkautta niskaan ja kantapäähän... kun hädissäni huusin apua, puoli kylää sen varmaan kuuli. Toisen kerran se tapahtui saunassa... enää en yritä edes vasenta jalkaani olkapäälle nostaa... saati sitten niskan taakse.
Eikä mulla ole ongelmia ollut oikean puoleisen jalan kanssa. Spagatti menee tänäpäivänäkin vielä...viikottain harjoitan sen tekoa, ainakin muutaman kerran... muuten se taito saattaa kadota ja kankeutta tulee iän myötä hiljalleen.
Nuo jutut opin nuorena, permantovoimistelussa ja puomilla spagatti on osattava, jos kilpailla aikoo.Voin vaan kuvitella tuonkin liikkeen...ja vielä saunassa toisen kerran...
Ai juma sun kanssas...kunnon vintiö...
Heh...mansikkakakkua kirjoitti:
Nuo jutut opin nuorena, permantovoimistelussa ja puomilla spagatti on osattava, jos kilpailla aikoo.Apua, kamalaa..
Mulla on yks kaveri, joka myös harrasti nuoruudessaan jotain telinevoimistelua ja vieläkin heittää spagaatin milloin vain. Sitä mä sanoinkin tuosta lihasmuistista...Dissident kirjoitti:
Ei kehtaa...saattaa penskat myöhästyy koulusta ja ei opet usko sitä, että isi meni umpisolmuun aamujumpassa...
Mutta tuo mansikkakakku on kyllä hassu viuhake...mennyt jumiin kunnolla...ja voin uskoo siitä. Sellainen vintiö se on...Äläpäs nyt.
Yy kaa koo, aamulla venytellään virtuaalisti yhdessä. Het kuudelta alotettaan.
Kahdeksalta alkaa vasta koulut. :D
Minä määrään liikkeet.mansikkakakkua kirjoitti:
Nuo jutut opin nuorena, permantovoimistelussa ja puomilla spagatti on osattava, jos kilpailla aikoo.On muuten kamala se permantovoimistelun ponnahduslauta ennen puomia; siitä voi saada aikaan pirunmoisen loikan tyyliin mennään suon yli, että heilahtaa.
Mä en nähnyt koko puomia. Se meni nopeesti ohi.
Joskus etittiin jotain tyyppiä patjojen välistä puol päivää. HC-kamaa tollaset treenivälineet. Liekö sallittuja enää?misspönttöuuni kirjoitti:
Äläpäs nyt.
Yy kaa koo, aamulla venytellään virtuaalisti yhdessä. Het kuudelta alotettaan.
Kahdeksalta alkaa vasta koulut. :D
Minä määrään liikkeet.No nyt mä aloin tirskumaan, kun aattelin teitä kaikkia alastomana..jalat niskan takana...
Wwuwuw kirjoitti:
No nyt mä aloin tirskumaan, kun aattelin teitä kaikkia alastomana..jalat niskan takana...
Siis housuthan pitää olla, come on.
Unohdinko mä sanoa...
Treenitrikoot. Kello kuuden kurssille ei ole muuten asiaa.Wwuwuw kirjoitti:
No nyt mä aloin tirskumaan, kun aattelin teitä kaikkia alastomana..jalat niskan takana...
Mä olen kerran nähnyt lammenrannassa sellaisen sammakon.
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Unohdinko mä sanoa...
Treenitrikoot. Kello kuuden kurssille ei ole muuten asiaa.Minähän en mitä trikoita vejä päälle!
Jotain rotia!
Ja kuudelta käännä kylkeä ja pieraisen korkeintaan...
Kyllä se kylmä/kuuma auttaa jumiloihin...misspönttöuuni kirjoitti:
Unohdinko mä sanoa...
Treenitrikoot. Kello kuuden kurssille ei ole muuten asiaa.Saunassa? Kuka puhui saunasta ja mitä?
Nyt tuo mielikuva teistä imeytyi mun verkkokalvoon ja toivon vain ettei se siirry mun uniin..IIK..Dissident kirjoitti:
Minähän en mitä trikoita vejä päälle!
Jotain rotia!
Kyllä se kylmä/kuuma auttaa jumiloihin...Nonii..alasti! Iik.
Dissident kirjoitti:
Jotain rotia!
Kyllä se kylmä/kuuma auttaa jumiloihin...Hevossalvaa kun vetää jumiutuneeseen pakaraan, niin eipä enää pieretäkään.
(naurua)
Kankku rentoutuu, suoli kiinteytyy.
Hyi tuhma, ikkunat auki. :D
Nukut kummiskin Jane Fonda-tyyppisissä 80-lukulaisissa unitrikoissa dude.Wwuwuw kirjoitti:
Saunassa? Kuka puhui saunasta ja mitä?
Nyt tuo mielikuva teistä imeytyi mun verkkokalvoon ja toivon vain ettei se siirry mun uniin..IIK..No tän kerran sitten.
(naurua)
Alastihan tänne ollaan tultukin eikä tikkitoppatakissa (siis maailmaan, ei palstalle).misspönttöuuni kirjoitti:
No tän kerran sitten.
(naurua)
Alastihan tänne ollaan tultukin eikä tikkitoppatakissa (siis maailmaan, ei palstalle).Juu niinpä, sama nahka se on nenpäässä kuin ...
Tsihhihii..Dissident kirjoitti:
Jotain rotia!
Kyllä se kylmä/kuuma auttaa jumiloihin...Aamulla vedätte kaikki puperoiset Aurinkotervehdyksen sängyn vieressä.
Kas näin.
Näettekö.
Au. K*ttu.Wwuwuw kirjoitti:
Juu niinpä, sama nahka se on nenpäässä kuin ...
Tsihhihii..Tästä on tullut tällänen tsihhihhihhittelijä nykyään...
Iha mahoton...misspönttöuuni kirjoitti:
Hevossalvaa kun vetää jumiutuneeseen pakaraan, niin eipä enää pieretäkään.
(naurua)
Kankku rentoutuu, suoli kiinteytyy.
Hyi tuhma, ikkunat auki. :D
Nukut kummiskin Jane Fonda-tyyppisissä 80-lukulaisissa unitrikoissa dude.Saan pierutella omassa sängyssä ihan rauhassa.... ja nukun kyllä tuohon sikaan vielä niin että ikkunaruutu helisee kuorsauksesta.
Ja hevoslinimentit käyttöön sitten jos ei dängystä pääse pois kuin irvistämällä ja pyörimällä.
Näi o!Dissident kirjoitti:
Tästä on tullut tällänen tsihhihhihhittelijä nykyään...
Iha mahoton...Mulla lupsahtaa just nää nahkalaput näköelinten päälle..
TsiihiiizzzzzWwuwuw kirjoitti:
Nonii..alasti! Iik.
Iik ja tsihihihi...
Mitähän unia oikein oot jo nähnyt tihihihittelijä?Wwuwuw kirjoitti:
Mulla lupsahtaa just nää nahkalaput näköelinten päälle..
TsiihiiizzzzzKorvatko?
Kuule mullakin meinaa näkökenttä hävitä ja alaleuvasta vetää suonta...
Pitänee lähteä tekemään peiton alle sukellus. Ja etsiä oma tyyny omasta sängystä, omasta huoneesta omasta talosta...
Kyllä täällä saa lupsakimmat unoiset vaan.
Öitä Wuppis, my friend.....misspönttöuuni kirjoitti:
Aamulla vedätte kaikki puperoiset Aurinkotervehdyksen sängyn vieressä.
Kas näin.
Näettekö.
Au. K*ttu.Ja hyvää yötä hupsu pönttiskin.
Sun muuten pitää kirjoitella lisää niitä kuvaelmia. Ne on huikeita.
Näkyillään taas...Dissident kirjoitti:
Ja hyvää yötä hupsu pönttiskin.
Sun muuten pitää kirjoitella lisää niitä kuvaelmia. Ne on huikeita.
Näkyillään taas...Hyvväätä yötä myötä sullehhii.... :D
Joo, taiteilijoilla on joskus flow.
Mä olen täällä unohdettujen runoilijoiden korpimökissä. Tai unohdettujen...ei mua oo löydettykään (naurua).
Nähhään.misspönttöuuni kirjoitti:
Hyvväätä yötä myötä sullehhii.... :D
Joo, taiteilijoilla on joskus flow.
Mä olen täällä unohdettujen runoilijoiden korpimökissä. Tai unohdettujen...ei mua oo löydettykään (naurua).
Nähhään.Mulle tulee mieleen joku karjalaisukkeli tms. tuosta sullehhii-sanasta...se alkaa tanssia ripaskaa ja ja laulaa sullehhii, mullehhii, jonkantii, jonkantaa...haha!
Dissident kirjoitti:
Mulle tulee mieleen joku karjalaisukkeli tms. tuosta sullehhii-sanasta...se alkaa tanssia ripaskaa ja ja laulaa sullehhii, mullehhii, jonkantii, jonkantaa...haha!
No sieltähän se vähän niin kuin kajahtaakin ettei se nyt niin kauas heitä...sullehhii, mullehhii, tuollehhii, noillehhii, meillehhii, HIIIIIIIII! hOOOOOO :D
Ai sori, sie olit kumminkin seiskan pintaan jumppaamassa ja mie vaan makasin.
(naurua)
- enemmänpitäisi
Liian vähän, kun siitä on kuitenkin apua.
Muistan kerrankin kun olin sellaisilla, noh, katosta roikkuvilla käsirenkailla, vai mitä ne on.
No ne rinkulat kumminkin. Niillä piti tehdä sellainen taaksepäin kerien kieppi. Hetken aikaa olin kuin lepakon ja Notre Damen kellonsoittajan risteytys.
En voi kertoa loppua, mitä tapahtui.
(polvillaan naurua)
Hev*ttiin venyttelyt. Ei oo ihmisen hommaa.- Tosipönttö
Tuo ei kuulota venyttelyltä eikä viisaalta eikä turvalliselta. Jos ei aihe muuten aukea, niin seuraa jossain vaikka kissoja, venyttelyn mestareita, siksi notkeita eivätkä kuole putoamalla.
Tosipönttö kirjoitti:
Tuo ei kuulota venyttelyltä eikä viisaalta eikä turvalliselta. Jos ei aihe muuten aukea, niin seuraa jossain vaikka kissoja, venyttelyn mestareita, siksi notkeita eivätkä kuole putoamalla.
Siis loppuvastaustahan sinä vaan halusit;
multa tippui housut. Hel*tin huono kuminauha.
Eipä kait siinä muuta vaarallista käynyt.
Kissoja? Ne tasapainottaa menoaan hännällä, ja sehän multa puuttuu.misspönttöuuni kirjoitti:
Siis loppuvastaustahan sinä vaan halusit;
multa tippui housut. Hel*tin huono kuminauha.
Eipä kait siinä muuta vaarallista käynyt.
Kissoja? Ne tasapainottaa menoaan hännällä, ja sehän multa puuttuu....siihen aikaan ei onneksi ollut Selfie-keppejä.
- mansikkakakkua
Taaksepäin kerien... renkailla... ja heittää spagaatin milloin vain.? Mä en kyllä nyt ymmärtänyt!
Kyllä mä nykyään laskeudun spagattiin... joskus ennen uskalsin siihen hypystäkin laskeutua, pelkäämättä ett loukkaisin itseni. Nykyään riittää ett annan rauhallisesti liukuen mennä spagatiin.
Renkaissa nykyään vain venyttelen selkääni ja käsivarsia tai kiskon muutaman leuanvedon tapaisen... kun nojapuut mulla ovat käytössä lähinnä käsitukina nykyään liikuntavammaisille
n.80cm korkeudella. mansikkakakkua kirjoitti:
Taaksepäin kerien... renkailla... ja heittää spagaatin milloin vain.? Mä en kyllä nyt ymmärtänyt!
Kyllä mä nykyään laskeudun spagattiin... joskus ennen uskalsin siihen hypystäkin laskeutua, pelkäämättä ett loukkaisin itseni. Nykyään riittää ett annan rauhallisesti liukuen mennä spagatiin.
Renkaissa nykyään vain venyttelen selkääni ja käsivarsia tai kiskon muutaman leuanvedon tapaisen... kun nojapuut mulla ovat käytössä lähinnä käsitukina nykyään liikuntavammaisille
n.80cm korkeudella.No silleen, että otat niistä renkaista kiinni ja potkaset itsesi siitä ylös alaisin taaksepäin -ja toivottavasti takaisin, koska muuten käsi irtoaa.
Silleen. Meillä oli kovat opetusmetodit. Ulkona keinussa kiikkuminen ja kikattaminen oli heikkoutta. Siinä missä pojat, tytötkin vetivät leukoja puolapuilla. Ja kuperkeikat, ne tehtiin kovalla lattialla, ei missään patjoilla.
Se on tullut tavaksi kun suorituksen tekee, sitä venyttelee lopuksi.
pujotteIija kirjoitti:
Millaisia suorituksia teet?
Kyllä ne suoritukset on ihan perus juttuja eli jumppa venytys Ja eilen ukkokin venytti minua illan lopuksi.😅 sit väliin koko päivän jaloillaan olon jälkeen venytystä tai kuntosalin , kävely tai tanssipelin yleensä sellaisten asioiden jälkeen että tuntuu niin kunnon venytykset auttaa.
Mitä hemmettiä on hotjooga?
Saunaanko siinä mennään vai mitä pitää tehdä?
Kerran työterveystohtori suositteli, mutta en uskaltanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082503
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402168Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461781Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4631749- 1011729
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91624Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384