Annetaan Pertille virtuaalinen ryhmähali :)

Olen vähän huolestuneena seurannut palstatoverin kirjoituksia. Tässä näitä muutamia tuoreimpia esimerkiksi:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15220088/atmit-on-vasemmistokonservatiiveja

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15221863/isa-laasanen-ja-soidintaidot

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15223019/puritaaniveljeskunnan-virhearviot

Luulen nyt tietäväni mistä kenkä puristaa. Pertti selvästikin tuntee itsensä palstalla ikäänkuin ulkopuoliseksi ja siksi kirjoitukset sisältävät kovasti ätmittelyä, toki valkoritaroinnissa voi olla jotain oman edun tavoitteluakin takana mutta enimmäkseen varmaan Pertti haluaisi kovasti päästä ryhmään mukaan niin että tuntisi itsensä palstan täysivaltaiseksi jäseneksi nykyisen ulkopuolisuuden tunteen sijaan.

Koska meillä palstalaisilla on suuri sydän eikä ketään saisi jättää ulkopuolelle periaatteideni vastaisesti ehdsotan että annetaan Pertsalle kunnon virtuaalinen ryhmähali ja taputetaan olalle, kyllä se siitä. Itsehän en tosiaan ymmärrä miesten keskeisiä halimisia ollenkaan edes kännissä mutta virtuaalisesti voin tehdä poikkeuksen jotta saadaan mies oikeille urille, haukkumaan naisia niin kuin kaikki muutkin tervepäiset miehet palstalla koska naisissahan se vika aina on.

57

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavihatipunen

      Halaa sinä Perttiä niin siinä on jaxuhali neitsytsedältä toiselle.

    • Mikä tekee Palstamäestä valkoritarin?

      "Keskustelupalstoilla esiintyvä henkilö, joka puolustaa heikompia ja jakaa ns. "oman käden oikeutta" internetin välityksellä."

      Eikö ätmit olekaan näitä heikoimpia, kutsuvatkin itseään alempitasoisiksi...ja entäs tämä oman käden oikeus? Nähdäkseni ätmit tätä enimmäkseen tekevät, siis sen lisäksi, että valkoritaroivat toisia ätmejä.

      • Minä luulen ettei moni kanssani vääntänyt palstanainen pidä minua yhtään enempää valkoritarina kuin mitä palstaätmitkään ovat heidän silmissään valkoritareita.

        Mulla on oma puolue, eikä mitään kiinnostusta liittoutua muiden kanssa mitenkään tiiviimmin.


      • perttifaniz
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Minä luulen ettei moni kanssani vääntänyt palstanainen pidä minua yhtään enempää valkoritarina kuin mitä palstaätmitkään ovat heidän silmissään valkoritareita.

        Mulla on oma puolue, eikä mitään kiinnostusta liittoutua muiden kanssa mitenkään tiiviimmin.

        Kun palstalla miesten juttujen taso on se mikä on, niin siinä erottuu helposti edukseen. Olet parasta, mitä palstalle on viime aikoina tapahtunut ja huvittaa vieläkin, miten jo alussa osuit Harmista hermoon.


      • perttifaniz kirjoitti:

        Kun palstalla miesten juttujen taso on se mikä on, niin siinä erottuu helposti edukseen. Olet parasta, mitä palstalle on viime aikoina tapahtunut ja huvittaa vieläkin, miten jo alussa osuit Harmista hermoon.

        Kyllä minä huomaan näitä miesten juttuja lukiessani ettei täällä hirveän kauniisti tarvitse naisille kirjoitella kun erottuu jo edukseen.


      • kiitospanoksestasi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Kyllä minä huomaan näitä miesten juttuja lukiessani ettei täällä hirveän kauniisti tarvitse naisille kirjoitella kun erottuu jo edukseen.

        Jokainen ketju, joka on muuta kuin ennalta-arvattavaa ätmilorea, on plussaa palstalle.


      • kiitospanoksestasi kirjoitti:

        Jokainen ketju, joka on muuta kuin ennalta-arvattavaa ätmilorea, on plussaa palstalle.

        Onhan minunkin näkökulmani jossain suhteessa ennalta-arvattavaa, mutta eipä minun tyylisiäni avauksia hirveästi ole.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Onhan minunkin näkökulmani jossain suhteessa ennalta-arvattavaa, mutta eipä minun tyylisiäni avauksia hirveästi ole.

        Siitä plussaa että otsikosta jo melkein arvaa että sinun tekemä avaus ja sullahan sitten ihan hyvin kyllä tekstiä aina niissä. Siitä taas vähän miinustaisin että sulla on alkanut aika paljon menemään yksipuoliseksi, ätmien ja tasoteorioiden arvosteluksi niin saattaa pikkuhiljaa käydä niin kuin tasoteoreetikoille että paasaat vaan sitten samoja asioita kerta toisensa jälkeen. Sillä minä vähän tuon avauksenkin tein että et rajoittuisi liian yksipuoliseksi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Siitä plussaa että otsikosta jo melkein arvaa että sinun tekemä avaus ja sullahan sitten ihan hyvin kyllä tekstiä aina niissä. Siitä taas vähän miinustaisin että sulla on alkanut aika paljon menemään yksipuoliseksi, ätmien ja tasoteorioiden arvosteluksi niin saattaa pikkuhiljaa käydä niin kuin tasoteoreetikoille että paasaat vaan sitten samoja asioita kerta toisensa jälkeen. Sillä minä vähän tuon avauksenkin tein että et rajoittuisi liian yksipuoliseksi.

        Minä teen yhden avauksen (pitkässä juoksussa alle 0,5) päivässä irvaillakseni tasoteoreetikoille, ja tasoteoreetikot tekevät samaan aikaan 50 avausta piruillakseen naisille.

        Huomaat itsekin että mittasuhteiltaan kyse on ihan eri kokoluokan kosmeettisesta haitasta. En aio potea syyllisyyttä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Siitä plussaa että otsikosta jo melkein arvaa että sinun tekemä avaus ja sullahan sitten ihan hyvin kyllä tekstiä aina niissä. Siitä taas vähän miinustaisin että sulla on alkanut aika paljon menemään yksipuoliseksi, ätmien ja tasoteorioiden arvosteluksi niin saattaa pikkuhiljaa käydä niin kuin tasoteoreetikoille että paasaat vaan sitten samoja asioita kerta toisensa jälkeen. Sillä minä vähän tuon avauksenkin tein että et rajoittuisi liian yksipuoliseksi.

        Höpön pöpön.

        Peiliin katsetta.


      • gbjlmvfbjk35872

        ”....paasaat vaan sitten samoja asioita kerta toisensa jälkeen.”

        Palstamäen paasaukset on itikan paska itämeressä verrattuna teidän ätmien ”antakaapilluamiksikunnollineneikelpaanaisetkatsoovainulkonäköä....”

        Palstamäen paasaukset ovat vain tervetulleita.


      • niin.no
        Harmaaritari kirjoitti:

        Siitä plussaa että otsikosta jo melkein arvaa että sinun tekemä avaus ja sullahan sitten ihan hyvin kyllä tekstiä aina niissä. Siitä taas vähän miinustaisin että sulla on alkanut aika paljon menemään yksipuoliseksi, ätmien ja tasoteorioiden arvosteluksi niin saattaa pikkuhiljaa käydä niin kuin tasoteoreetikoille että paasaat vaan sitten samoja asioita kerta toisensa jälkeen. Sillä minä vähän tuon avauksenkin tein että et rajoittuisi liian yksipuoliseksi.

        No ei ne aloitukset ainakaan sen yksipuolisempia ole, mitä sinun omat aloituksesi.


      • sivustaseuraajat

        Kyllä yksi palstamäki aina 50:tä ätmiä vastaa. Palstamäelle pitäisi antaa palkinto palstan laadun parantamisesta.


      • 12121212121212

        "Keskustelupalstoilla esiintyvä henkilö, joka puolustaa heikompia ja jakaa ns. "oman käden oikeutta" internetin välityksellä."

        Ei. Valkoritari on henkilö (yleensä betamies tai ätmin/ketmin rajoilla pyörivä toiveikas elämänsä naisen odottelija) joka puolustaa "heikoimpia", eli muutenkin hyvissä asemissa olevia naisia, saadakseen heiltä pisteitä tai hyvällä tuurilla palkintoseksiä. Valkoritari voi myös olla pelimies joka puolustaa jatkuvasti kauneimpia naisia, toiveenaan päästä heidän pikkareihinsa. Pertti-setä käyttänee tätä taktiikkaa paljon.

        Uusi ilmiö on valkoritarointi jossa hankkiudutaan naisten suosioon pilkkaamalla miesasiamiehiä tai mitä tahansa liikettä joka kyseenalaistaa naisia suosivia toimintamalleja. Tällä pelkän irtopisteiden keräilyn sijaan valkoritari kertoo olevansa mies joka saa helposti naisia; kyseessä on siis vanha hierarkiapeli jossa mies pyrkii nostamaan itsensä muiden miesten yläpuolelle ("katso noitakin luusereita" = "huomaathan etten minä ole yksi heistä"). Tästä esimerkkinä KoomikkoIlkkaKivi.

        Valkoritari-termillä on negatiivinen kaiku, koska siihen yleensä liittyy oman edun tavoittelu "heikompien puolustamisen" nimissä.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Keskustelupalstoilla esiintyvä henkilö, joka puolustaa heikompia ja jakaa ns. "oman käden oikeutta" internetin välityksellä."

        Ei. Valkoritari on henkilö (yleensä betamies tai ätmin/ketmin rajoilla pyörivä toiveikas elämänsä naisen odottelija) joka puolustaa "heikoimpia", eli muutenkin hyvissä asemissa olevia naisia, saadakseen heiltä pisteitä tai hyvällä tuurilla palkintoseksiä. Valkoritari voi myös olla pelimies joka puolustaa jatkuvasti kauneimpia naisia, toiveenaan päästä heidän pikkareihinsa. Pertti-setä käyttänee tätä taktiikkaa paljon.

        Uusi ilmiö on valkoritarointi jossa hankkiudutaan naisten suosioon pilkkaamalla miesasiamiehiä tai mitä tahansa liikettä joka kyseenalaistaa naisia suosivia toimintamalleja. Tällä pelkän irtopisteiden keräilyn sijaan valkoritari kertoo olevansa mies joka saa helposti naisia; kyseessä on siis vanha hierarkiapeli jossa mies pyrkii nostamaan itsensä muiden miesten yläpuolelle ("katso noitakin luusereita" = "huomaathan etten minä ole yksi heistä"). Tästä esimerkkinä KoomikkoIlkkaKivi.

        Valkoritari-termillä on negatiivinen kaiku, koska siihen yleensä liittyy oman edun tavoittelu "heikompien puolustamisen" nimissä.

        Teepä pikkukakkonen pari tyttölasta tähän maailmaan ja ala pohtimaan minkälaisessa maailmassa he tulevat elämään.

        En todellakaan toivo maailmaan lisää mitään luuseriätmejä joilla on pyrkimys selittää omaa surkeuttaan naisilla.


      • 12121212121212
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Teepä pikkukakkonen pari tyttölasta tähän maailmaan ja ala pohtimaan minkälaisessa maailmassa he tulevat elämään.

        En todellakaan toivo maailmaan lisää mitään luuseriätmejä joilla on pyrkimys selittää omaa surkeuttaan naisilla.

        Toivottavasti sellaisessa jossa heillä on rakastavat vanhemmat jotka pysyvät uskollisina toisilleen.

        Tämä alkaa olemaan harvinaista, koska pitäähän sitä elää.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Toivottavasti sellaisessa jossa heillä on rakastavat vanhemmat jotka pysyvät uskollisina toisilleen.

        Tämä alkaa olemaan harvinaista, koska pitäähän sitä elää.

        Lapset pärjäävät jos vanhemmat rakastavat ja tukevat heitä. Se ei vaadi avioliittoa.


      • 212121erw
        12121212121212 kirjoitti:

        Toivottavasti sellaisessa jossa heillä on rakastavat vanhemmat jotka pysyvät uskollisina toisilleen.

        Tämä alkaa olemaan harvinaista, koska pitäähän sitä elää.

        Tule sitten puhumaan suhteista, avioliitoista ja eroista kun sulla on jotain kokemusta niistä. Siinä on hyvä huudella mitään tietämättä. Vai että erot johtuvat aina siitä, että pitää saada "elää".. hheheh.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Keskustelupalstoilla esiintyvä henkilö, joka puolustaa heikompia ja jakaa ns. "oman käden oikeutta" internetin välityksellä."

        Ei. Valkoritari on henkilö (yleensä betamies tai ätmin/ketmin rajoilla pyörivä toiveikas elämänsä naisen odottelija) joka puolustaa "heikoimpia", eli muutenkin hyvissä asemissa olevia naisia, saadakseen heiltä pisteitä tai hyvällä tuurilla palkintoseksiä. Valkoritari voi myös olla pelimies joka puolustaa jatkuvasti kauneimpia naisia, toiveenaan päästä heidän pikkareihinsa. Pertti-setä käyttänee tätä taktiikkaa paljon.

        Uusi ilmiö on valkoritarointi jossa hankkiudutaan naisten suosioon pilkkaamalla miesasiamiehiä tai mitä tahansa liikettä joka kyseenalaistaa naisia suosivia toimintamalleja. Tällä pelkän irtopisteiden keräilyn sijaan valkoritari kertoo olevansa mies joka saa helposti naisia; kyseessä on siis vanha hierarkiapeli jossa mies pyrkii nostamaan itsensä muiden miesten yläpuolelle ("katso noitakin luusereita" = "huomaathan etten minä ole yksi heistä"). Tästä esimerkkinä KoomikkoIlkkaKivi.

        Valkoritari-termillä on negatiivinen kaiku, koska siihen yleensä liittyy oman edun tavoittelu "heikompien puolustamisen" nimissä.

        Mä olen olen törmännyt tähän termiin vain tällä palstalla,( kun en muualla ole) ja tuo mun lainaus on ainoa määritelmä minkä siitä nyt löysin, joka on muualkakin kuin jossain keskustelupalstalla. Ei sanojen tarkoituksia voi muunnella mielensä mukaan, muuten kukaan ei tiedä mistä keskustellaan. Mutta sitähän täällä usein kyllä tehdään: maalataan mustaa valkoiseksi ja käännetään takkia aina tilanteen mukaan...Loppujen lopuksi kukaan ei oikein tiedä mistä on kyse.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Keskustelupalstoilla esiintyvä henkilö, joka puolustaa heikompia ja jakaa ns. "oman käden oikeutta" internetin välityksellä."

        Ei. Valkoritari on henkilö (yleensä betamies tai ätmin/ketmin rajoilla pyörivä toiveikas elämänsä naisen odottelija) joka puolustaa "heikoimpia", eli muutenkin hyvissä asemissa olevia naisia, saadakseen heiltä pisteitä tai hyvällä tuurilla palkintoseksiä. Valkoritari voi myös olla pelimies joka puolustaa jatkuvasti kauneimpia naisia, toiveenaan päästä heidän pikkareihinsa. Pertti-setä käyttänee tätä taktiikkaa paljon.

        Uusi ilmiö on valkoritarointi jossa hankkiudutaan naisten suosioon pilkkaamalla miesasiamiehiä tai mitä tahansa liikettä joka kyseenalaistaa naisia suosivia toimintamalleja. Tällä pelkän irtopisteiden keräilyn sijaan valkoritari kertoo olevansa mies joka saa helposti naisia; kyseessä on siis vanha hierarkiapeli jossa mies pyrkii nostamaan itsensä muiden miesten yläpuolelle ("katso noitakin luusereita" = "huomaathan etten minä ole yksi heistä"). Tästä esimerkkinä KoomikkoIlkkaKivi.

        Valkoritari-termillä on negatiivinen kaiku, koska siihen yleensä liittyy oman edun tavoittelu "heikompien puolustamisen" nimissä.

        .. Kannattaa myös ottaa huomioon, että PleijeriBonoBoille tämä nykyinen tilanne pariutumis ja parisuhde markkinoilla ymv. on Ihanne.. Ja onkin selvästi havaittavissa, että Opportunisti NarsuMarsut alkavat myös heittämään LeimaKirveitä, jos/kun "jotkut" KritiSoivat sellaisia asioita, jotka ovat heidän intressiensä mukaista.. ;P

        .. Meinaa.. Mitä useammat naiset toimivat ja/tai alkavat toimimaan vastoin heidän intressejään, niin.. ;D


      • 12121212121212
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen olen törmännyt tähän termiin vain tällä palstalla,( kun en muualla ole) ja tuo mun lainaus on ainoa määritelmä minkä siitä nyt löysin, joka on muualkakin kuin jossain keskustelupalstalla. Ei sanojen tarkoituksia voi muunnella mielensä mukaan, muuten kukaan ei tiedä mistä keskustellaan. Mutta sitähän täällä usein kyllä tehdään: maalataan mustaa valkoiseksi ja käännetään takkia aina tilanteen mukaan...Loppujen lopuksi kukaan ei oikein tiedä mistä on kyse.

        Tässä pari hyvää kuvausta:

        "White Knight

        - A man who Promotes gender equality but practices special privilege for women.
        - A guy that sells out his own male gender to earn some extra " brownie " points with the ladies"

        Termiin liittyy vahvasti seuraavat asiat:
        - naisten palveleminen ja palvominen, samanaikainen usko tasa-arvoon ja vanhan ajan tapa hyväksyä erityisoikeudet naisille
        - muiden miesten mahdollisuuksien heikentäminen irtopisteiden toivossa
        - valheelliset motiivit (esim. suuri osa valkoritareista auttaa ensisijaisesti kauniita/suosittuja naisia jotka tarvitsevat vähiten apua)


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Tässä pari hyvää kuvausta:

        "White Knight

        - A man who Promotes gender equality but practices special privilege for women.
        - A guy that sells out his own male gender to earn some extra " brownie " points with the ladies"

        Termiin liittyy vahvasti seuraavat asiat:
        - naisten palveleminen ja palvominen, samanaikainen usko tasa-arvoon ja vanhan ajan tapa hyväksyä erityisoikeudet naisille
        - muiden miesten mahdollisuuksien heikentäminen irtopisteiden toivossa
        - valheelliset motiivit (esim. suuri osa valkoritareista auttaa ensisijaisesti kauniita/suosittuja naisia jotka tarvitsevat vähiten apua)

        Olen tältä palstalta saanut kuvan, että valkoritari on kuka tahansa mies, joka on eri mieltä ätmien kansssa.


      • peliteoriiaaa
        Wwuwuw kirjoitti:

        Olen tältä palstalta saanut kuvan, että valkoritari on kuka tahansa mies, joka on eri mieltä ätmien kansssa.

        Todellakin. Valkoiritari on yksi niistä haukkumasanoista, joilla ätmit yrittävät pelotella naisille mukavia miehiä. Ätmit haluavat, että koska hekään eivät "saa" (eli osaa ja yleensä myöskään uskalla mennä mukaan pariutumispeliin), niin kukaan mies ei saisi olla mukava kenellekään naiselle, jotta naiset eivät osoittaisi niille positiivista huomiota. Pohjimmiltaan ätmi siis yrittää häätää muut miehet pelikentältä, kun ei itse uskalla pelata.


      • fbfdfdbz
        peliteoriiaaa kirjoitti:

        Todellakin. Valkoiritari on yksi niistä haukkumasanoista, joilla ätmit yrittävät pelotella naisille mukavia miehiä. Ätmit haluavat, että koska hekään eivät "saa" (eli osaa ja yleensä myöskään uskalla mennä mukaan pariutumispeliin), niin kukaan mies ei saisi olla mukava kenellekään naiselle, jotta naiset eivät osoittaisi niille positiivista huomiota. Pohjimmiltaan ätmi siis yrittää häätää muut miehet pelikentältä, kun ei itse uskalla pelata.

        Aivan. Ätmit katsovat pahalla silmällä sitä miestä joka tulee naisten kanssa toimeen. Tällä palstalla ätmit mieltävät aivan normaalin naisen kanssa keskustelun miellyttämiseksi, yms.


    • huomioita

      Pertti on iskenyt hermoon ja saanut ätmit vauhkoiksi. Ei siihen paljon tarvittu.

    • Eikai sinua haittaa kirjoitukseni?

      Teen aika vähän kuitenkin noita aloituksia, harvoin enempää kuin yhden päivässä. En pidä ketjuista joihin alkaa kertymään yli sata kommenttia, ei niitä lue enää kukaan, joten jo siksikin teen palstaillessani yleensä uuden aloituksen kun vanha venyy liian pitkäksi. En myöskään tykkää kirjoitella usempana päivänä samaan ketjuun ja harvoin täällä on muiden avaamana ketjuja joiden tulokulma on asioihin sellainen mitä haluaisin.

      En kuitenkaan ota kritiikkiäsi vastaan niin että aikoisin muuttaa kommentointityyliäni miltään osin, avaamiini ketjuihin tulee riittävästi kommenttia jotta pääsen keskustelemaan.

      Virtuaalihalauksiin liittyy seksuaalisesta hyväksikäytöstä unelmoinnin mahdollisuus, joten toivon että siitä pidättäydyttäisiin näissä piireissä.

      • Ei tietenkään kun ne on ihan viihdyttäviä minusta nuo sinun kirjoitukset.

        Samaa mieltä tuosta että jos venyy liian pitkäksi hankala seurata, ei jaksa enää avata.

        Joo, ei kai sitä tarvii jos ei halua, arvelin vaan että kun näyttää olevan niissä tuollainen Pertti vastaan ätmit asetelma niin jos tuntisit itsesi täällä vähän ulkopuoliseksim kun kuitenkin silloin kun palstalle tulit olia tyyli vähän erilainen. No voihan sitä ihminen toki muuttua.

        Minun mielestä ei virtuaalihalaukseen liity mitenkään, en minäkään miestä alkaisi livenä halaamaan mutta täällä netissä virtuaalisen jaxuhalin voi n toki antaa :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei tietenkään kun ne on ihan viihdyttäviä minusta nuo sinun kirjoitukset.

        Samaa mieltä tuosta että jos venyy liian pitkäksi hankala seurata, ei jaksa enää avata.

        Joo, ei kai sitä tarvii jos ei halua, arvelin vaan että kun näyttää olevan niissä tuollainen Pertti vastaan ätmit asetelma niin jos tuntisit itsesi täällä vähän ulkopuoliseksim kun kuitenkin silloin kun palstalle tulit olia tyyli vähän erilainen. No voihan sitä ihminen toki muuttua.

        Minun mielestä ei virtuaalihalaukseen liity mitenkään, en minäkään miestä alkaisi livenä halaamaan mutta täällä netissä virtuaalisen jaxuhalin voi n toki antaa :)

        Kyllähän minä tietenkin olisin valmis käymään keskustelua naistenkin negatiivisista piirteistä, mutta kuitenkin asialinjalla.

        Ätmit ovat tuhonneet mahdollisuuden miesten ja naisten väliseen asiapohjaiseen dialogiin, se on vähän sääli. Yleinen naisviha häiritsee palstalla, reaalimaailmassa naisten ja miesten väliset "skismat" pysyttelevät aina terveen kunnioituksen rajoissa.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kyllähän minä tietenkin olisin valmis käymään keskustelua naistenkin negatiivisista piirteistä, mutta kuitenkin asialinjalla.

        Ätmit ovat tuhonneet mahdollisuuden miesten ja naisten väliseen asiapohjaiseen dialogiin, se on vähän sääli. Yleinen naisviha häiritsee palstalla, reaalimaailmassa naisten ja miesten väliset "skismat" pysyttelevät aina terveen kunnioituksen rajoissa.

        Kyllä sun palstalle tulovaiheessa ainakin kirjoitukset taisi olla naisvihaisimpia pitkiin aikoihin, ehkä sulla oli sitten silloin sellainen vaihe päällä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä sun palstalle tulovaiheessa ainakin kirjoitukset taisi olla naisvihaisimpia pitkiin aikoihin, ehkä sulla oli sitten silloin sellainen vaihe päällä.

        Ei ne olleet mitään verrattuna tasoteoreetikkojen naisvihaan, mutta mulla on kyllä taito osata ilmaista asiani voimakkaasti.


      • paslnjdwnv

        Tästä voi päätellä, että Pertti pystyy siihen mihin harmis haluaisi, saamaan naisten positiivisen huomion. ja siksi yrittää mustamaalata perttiä minkä kykenee.

        Ei tosiaan tarvii kummoinenkaan ketmi olla , kun jo täällä erottuu edukseen.


      • älyhoiälä
        paslnjdwnv kirjoitti:

        Tästä voi päätellä, että Pertti pystyy siihen mihin harmis haluaisi, saamaan naisten positiivisen huomion. ja siksi yrittää mustamaalata perttiä minkä kykenee.

        Ei tosiaan tarvii kummoinenkaan ketmi olla , kun jo täällä erottuu edukseen.

        Täällä ollaan keskustelemassa niistä asioista mistä ei livenä viitsi, ei hakemassa mitään naisten huomiota. Voit toki nähdä asiat miten itse parhaaksi katsot.


      • ätmeillenauraaharakatkin
        älyhoiälä kirjoitti:

        Täällä ollaan keskustelemassa niistä asioista mistä ei livenä viitsi, ei hakemassa mitään naisten huomiota. Voit toki nähdä asiat miten itse parhaaksi katsot.

        Livenä ei kehtaa, kun näyttäis idiootilta.

        Tasoteoria menis vielä läppänä jossain insinööripiireissä, mutta miettikää harmiksen 50-lukua (vielä jos on vanhempia ihmisiä paikalla jotka oikeesti muistaa) tai periksen koko mielikuvitusmaailmaa! :D


      • oiuoiuoiuoioiuo
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei tietenkään kun ne on ihan viihdyttäviä minusta nuo sinun kirjoitukset.

        Samaa mieltä tuosta että jos venyy liian pitkäksi hankala seurata, ei jaksa enää avata.

        Joo, ei kai sitä tarvii jos ei halua, arvelin vaan että kun näyttää olevan niissä tuollainen Pertti vastaan ätmit asetelma niin jos tuntisit itsesi täällä vähän ulkopuoliseksim kun kuitenkin silloin kun palstalle tulit olia tyyli vähän erilainen. No voihan sitä ihminen toki muuttua.

        Minun mielestä ei virtuaalihalaukseen liity mitenkään, en minäkään miestä alkaisi livenä halaamaan mutta täällä netissä virtuaalisen jaxuhalin voi n toki antaa :)

        Miten voi tuntea itsensä ulkopuoliseksi, jos kaikki naiset pitävät, ja miehistä kaikki täysjärkiset?


      • väärinväärin
        oiuoiuoiuoioiuo kirjoitti:

        Miten voi tuntea itsensä ulkopuoliseksi, jos kaikki naiset pitävät, ja miehistä kaikki täysjärkiset?

        Vain sä tunnut pitävän jotenkin erityisesti Pertistä, muut naiset ei ole kehuneet. Älä oleta että kaikki tykkää ;)


      • oiuyoiuyoiuyo
        väärinväärin kirjoitti:

        Vain sä tunnut pitävän jotenkin erityisesti Pertistä, muut naiset ei ole kehuneet. Älä oleta että kaikki tykkää ;)

        "Aika" monelta näköjään myönteistä palautetta. Joo, toki pidän.


    • perttifani

      Ai Pertiltä oli taas uusi ketju. Kiitos, että linkkasit, muuten olisikin mennyt ohi.

    • 12121212121212

      Pertti on yksi palstan parhaista kirjoittajista, etenkin silloin kun on maniavaihe päällä.

      Ketjuja riittää ja perttifanit/perttifanizit komppaavat kuorossa. Ehdottoman laadukasta palstailua.

      Kaverihali minultakin Pertille, keep up the good work!

      • Maniasta en niin tiedä, mutta autourheilupiireistä tuttu termi "maximum attack" kuvaa toimintatapaani silloin kun keskityn asiaan.


      • 12121212121212
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Maniasta en niin tiedä, mutta autourheilupiireistä tuttu termi "maximum attack" kuvaa toimintatapaani silloin kun keskityn asiaan.

        En tunne autourheilua kun en omista edes ajokorttia. Mutta tuo kyllä oli varsin osuvasti sanottu.


      • kunhan.ihmettelenn
        12121212121212 kirjoitti:

        En tunne autourheilua kun en omista edes ajokorttia. Mutta tuo kyllä oli varsin osuvasti sanottu.

        Yllättävää! Miksei ole? Olet kuitenkin nähnyt todella paljon vaivaa tasosi nostamiseksi. Auto kuitenkin tärkeä, jos kohderyhmänä ovat nuoret ytnit..


      • 12121212121212
        kunhan.ihmettelenn kirjoitti:

        Yllättävää! Miksei ole? Olet kuitenkin nähnyt todella paljon vaivaa tasosi nostamiseksi. Auto kuitenkin tärkeä, jos kohderyhmänä ovat nuoret ytnit..

        Tsadin keskustassa? Ei ole.

        Täällä on valtavasti menestyneitä ihmisiä jotka eivät omista autoa. Sellainen hankitaan sitten loma-asunnon yhteydessä.

        En ole koskaan tarvinnut autoa mihinkään. Täällä liikkuu mukavammin kävellen tai julkisilla, ja maaseudulla vanhempien luona käyn mieluummin junalla.


    • No siis äijähalihan suoritetaan yhdellä kädellä. Siinä kämmen puristetaan nyrkkiin ja tumpsutetaan vastapuolrn lapoihin maximissaan 1, 5 sekuntia.

      Siis kyllä mä voin äijähalin vaikka antaa molemmalle (Pertsa ja Harmis) , niin jaksatte tuottaa keskusteluketjuja tänne.

      Tuollaisesta tilanteestahan voikin lähtee silleen pois, että tuumaa jotain kelistä ja pistää kädet selän taa, siirtää painoa pari kertaa kantapäiltä päkijöille ja takas. Etsii sopivan biisin ja sitä vihellellen lähtee hiimailemaan muualle.

      Helppo homma...

    • lololololollipop

      "Pertti selvästikin tuntee itsensä palstalla ikäänkuin ulkopuoliseksi "

      Ööh, tunteeko joku muka kuuluvansa johonkin ryhmään ja olevansa osa porukkaa? Lol.

      • Palstan naisethan ainakin tuntuvat olevan hyvinkin samaa porukkaa kun kollektiivisesti kiistävät kaikki palstatotuudet vaikka ne miten usein täällä todeksi on osoitettu. Miehissä on paljon enemmän hajontaa.


      • pieniprosentti
        Harmaaritari kirjoitti:

        Palstan naisethan ainakin tuntuvat olevan hyvinkin samaa porukkaa kun kollektiivisesti kiistävät kaikki palstatotuudet vaikka ne miten usein täällä todeksi on osoitettu. Miehissä on paljon enemmän hajontaa.

        Osa kyllä on myöntänytkin palstatotuudet että ei naisetkaan siinä yhdessä leirissä tunnu olevan.


    • hjhhkhkkjkh

      Pertillä vaan pieni ongelma kun välillä hirttää kiinni. Toisinsanoen, alunperin sain pertistä kuvan ihan fiksuna tyyppinä mutta viimeaikaisten kirjoitusten valossa on älyn valo päässyt kuupassa pahasti himmenemään.

      • Perttihän on fiksu mutta toisinaan itsepäisyys ja usko omien näkemysten oikeellisuuteen estää näkemästä putken ulkopuolelle.


      • hihkhkhkhkhhkh

        Mitä selvemmin ja perustellummin pertsan väite kumotaan, sitä vankkumattomammin hän pitää siitä kiinni.

        Sille on varmaan joku diagnoosikin olemassa.


      • hihkhkhkhkhhkh kirjoitti:

        Mitä selvemmin ja perustellummin pertsan väite kumotaan, sitä vankkumattomammin hän pitää siitä kiinni.

        Sille on varmaan joku diagnoosikin olemassa.

        .. MytoMania.. Kuulunee hänen NarsuMarsu PersHäröön.. ;D.. ParantumisEnnuste Olematon, koska harvoin nämä kokevat sen itse ongelmaksi ja se on vähimmäis edellytys, että sille voisi jotain tehdä.. ;P

        .. Mut joo.. Tuollaisia Yksilöitä on Vaiks Kuink Pal.. Ja se Kantsii Tiedostaa.. Itsehän SiniSilmänä olen Opetellut tämän(kin) KantaPiän kautta SiperianOppikoulussa.. ;D.. Ja vielä oikein kunnolla, kun Omat SiniSilmät ja oma Persoona/Luonne jne. oli sellaiset, että piti oppia tämä(kin) asia pidemmän kaavan kautta.. ;P

        .. Sitä se on, kun ajattelee Ihan Liian Hyvää.. Ihan Liian monesta Yksilöstä.. Aika harva on loppujen lopuksi läheskään sellainen millaiseksi sitä suurinta osaa luuli.. Sellasta se on, kun olettaa suurimman osan olevan edes SinnePäin, kuin itsekin on.. SiniSilmän OptistaHarhaa.. ;D


      • uhhhugjvjv

        onko se mytomaniaa jos pertsa itse uskoo valheisiinsa ja pitää niitä tosina?


      • uhhhugjvjv kirjoitti:

        onko se mytomaniaa jos pertsa itse uskoo valheisiinsa ja pitää niitä tosina?

        .. Kyllä NarsuMarsu MytoMaanit varmaan uskovat moniin juttuihinsa.. Se on silloin Narsistista (ItseKästä) ItsePetosta.. Mutta valehtevat luontaisesti muutenkin ilman OmanTunnonTuskia VaiksKuinkPal, eli niin, että tiedostavat valehtelunsa ihan täysin itsekin.. ;P


    • Kaisanoasaa

      Virtuaalihalaus on sama kun seinää halaisi. Jollei saa naista halata ja tuntea naisen tissejä niin ei kannata halata ollenkaan.

    • Kaato-Pera

      Harmaaritarille jaxuhali <3

    • Tässä nyt ruveta mitään halailemaan.

      Ei saa jäädä tuleen makaamaan!

    • Valtakunnan morkkishali olisi varmasti mieleen oln ollut todella paljon pois ja parhaimpia avauksia on tehnyt.

    • 100-prossaa-hetero-mies

      Minähän en perkele ala homoilemaan edes virtuaalisesti!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe