Mitä mieltä huulitäytteistä

Naisten huulet voivat joissakin tapauksissa herättää halun päästä suutelemaan niitä, ja ainakin itse myönnän katselevani niitä salaa ja väliin tarkoituksellisestikin niin että nainen huomaa katseeni. Myönnän että pidän huulista.

On kuitenkin yksi asia mitä en voi sietää yhtään, ja se on keinotekoisesti tehdyt huulet. Huuli-implantteihin kaiketi törmää harvoin, mutta erilaisia pistoksia saa nykyään käsittääkseni niin halvalla että siihen on varaa jo lähes jokaisella pissiksellä. Kaunis nainen silikonirinnoilla on vielä hyväksyttävyyden rajoissa, mutta keinotekoisesti turpeat huulet on totaalinen turn off.

Mitä mieltä palstalaiset "tekohuulista", sopiiko naisille?

152

6268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Olisiko neitsyt?

Anaalista en uskalla sanoa, mutta miehellehän kait tehdään naisen sukupuolielin immenkalvoineen. Varmaan kuuluu poks...

• Kokkelin_Kivettäjä
        A.Palstamäki kirjoitti:

Olisiko neitsyt?

Anaalista en uskalla sanoa, mutta miehellehän kait tehdään naisen sukupuolielin immenkalvoineen. Varmaan kuuluu poks...

Kysymys kuuluu: Kuka palstaätmeistä pääsee poksauttamaan?

Palstan MGTOW-miehet on pois laskuista. Ne on panolakossa vastaiskuna sille etteivät saa fjöösaa.

• Kokkelin_Kivettäjä kirjoitti:

Kysymys kuuluu: Kuka palstaätmeistä pääsee poksauttamaan?

Palstan MGTOW-miehet on pois laskuista. Ne on panolakossa vastaiskuna sille etteivät saa fjöösaa.

Onko palstalla yhtäkään MGTOW:ta? Käsittääkseni pojat leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa jotta naiset kiinnostuisivat heistä. Toistaiseksi kiinnostus lienee ollut vähäistä.

Veikkaan että tuo "daami" olisi Periksen makuun.

• Kokkelin_Kivettäjä
        A.Palstamäki kirjoitti:

Onko palstalla yhtäkään MGTOW:ta? Käsittääkseni pojat leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa jotta naiset kiinnostuisivat heistä. Toistaiseksi kiinnostus lienee ollut vähäistä.

Veikkaan että tuo "daami" olisi Periksen makuun.

Peris haki tänään uudet dropit lekurilta. Toivottavasti sivupersoonat pysyy taka-alalla niin ei tuu kolmiodraamaa....

• Kokkelin_Kivettäjä kirjoitti:

Peris haki tänään uudet dropit lekurilta. Toivottavasti sivupersoonat pysyy taka-alalla niin ei tuu kolmiodraamaa....

Jos Periksen lääkitys epäonnistuu, niin tuskin homma pysyy kolmiodraamana.

Periksellä on hahmoja kenties enemmän kuin meitä muita palstalaisia yhteensäkään. Voimme nähdä mitä vain jos lääkitys ei toimi toivotulla tavalla.

• Anonyymi

En tosiaankaan tykkää kauheat turbohuulet. Ei voi oikein suudella riittää kun muslimeilla on turbohuulia. Sitten vielä suu auki kävelevät kun huulet on isot ja luonnottomat. Hyvät naurut saa kun täyteaine menee pieleen. Ajattelen siitäs sait. Hihh hehhh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tosiaankaan tykkää kauheat turbohuulet. Ei voi oikein suudella riittää kun muslimeilla on turbohuulia. Sitten vielä suu auki kävelevät kun huulet on isot ja luonnottomat. Hyvät naurut saa kun täyteaine menee pieleen. Ajattelen siitäs sait. Hihh hehhh

Kohta joka toinen on teko teko teko. Luonnollisuus ei enää kelpaa. Sitä en ymmärrä kun persekannikat pitää olla iiiissssoooot. Kammottavan näköisiä isoperseiset. Yyyäääääkkk

• Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

Olisiko neitsyt?

Kalvoihin voisi palautusleikkauksessa laittaa vaikka jonkun kertaherätteisen signaalinallin että ei jää epäselväksi.

• No noista meikkaamisista ja erikoistehoisteista on ollutkun täällä aikaisemminkin juttua.

Jotkut naiset on sanoneetkin, että milloin edes tiedän kuka on meikattu ja tehosteltu keinotekoisesti... enkä varmaan aina tiedäkään. Voi olla värjätyt kulmat, nypityt, väriä hiuksissa ja vaikka ne botox-huuletkin.

Mutta mulle on vaan tärkeintä, että nainen on itseensä tyytyväinen ja sinut itsensä kanssa ja miellyttää myös minua.

En oikeastaan lähtisi moraalisoimaan tavoista saavuttaa se.

Mainittakoot, että olen tavannut naisen, jolla oli silikonit, kun syöpäriskin takia oli rinnat poistettu. Hauskallehan ne tuntui, kun täyttökorkki tuntui ihon läpi. Mutta naiselle ne olivat miellyttävät. Ei järkyttänyt. Ja toinen oli pienentänyt rintojaan. Arvet näkyivät. Eikä haitannut minua, tai naista.

Tärkeintä kai, että kumpikin kokisi vaikka ne töröhuulet yhdessä ookooksi. Muuten ei kannata edes miettiä jos vaan toinen tykkää...

• Jos huulet on saatu pistoksilla törrötettyä niin ettei ne näytä luonnottomilta, niin menee läpi kuin väärä raha eikä haittaa vaikka tekisi mulle huulillaan mitä tahansa.

Jos homma on tehty tökerösti, niin se on ihan hirvittävän näköistä. Olen nähnyt sellaisia tekeleitä että vain vaivoin olen kyennyt pitämään mölyt mahassani ja ollut kehoittamatta säkkiä päähän.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Jos huulet on saatu pistoksilla törrötettyä niin ettei ne näytä luonnottomilta, niin menee läpi kuin väärä raha eikä haittaa vaikka tekisi mulle huulillaan mitä tahansa.

Jos homma on tehty tökerösti, niin se on ihan hirvittävän näköistä. Olen nähnyt sellaisia tekeleitä että vain vaivoin olen kyennyt pitämään mölyt mahassani ja ollut kehoittamatta säkkiä päähän.

Joo. No mä oon ravistellut päästäni ajatukset siitä, mitä ihmiset tekee itselleen... ihan sillä, kun ei kuulu mulle.

Onhan näitä muitakin tempauksia monella. Lävistyksiä naama täyteen, tatuointeja kroppa täyteen. Mutta jos joku saa siitä kiksit itse, niin eikun vaan. Ja jos sellaisia haluaa tehdä sen takia, että joku muu tykkää, niin se on voivoi vaan...

Oikea itsevarmuushan kumpuaa itsensä hyväksymisestä ja se on enemmän ajatus ja tunne, kuin oikeanmalliset huulet tai istumalihakset. Mutta kyllä sen huomaa jo jalkaterien asennosta, kuka on itseensä tyytyväinen oikeasti ja hyväksyy itse itsensä.

• Dissident kirjoitti:

Joo. No mä oon ravistellut päästäni ajatukset siitä, mitä ihmiset tekee itselleen... ihan sillä, kun ei kuulu mulle.

Onhan näitä muitakin tempauksia monella. Lävistyksiä naama täyteen, tatuointeja kroppa täyteen. Mutta jos joku saa siitä kiksit itse, niin eikun vaan. Ja jos sellaisia haluaa tehdä sen takia, että joku muu tykkää, niin se on voivoi vaan...

Oikea itsevarmuushan kumpuaa itsensä hyväksymisestä ja se on enemmän ajatus ja tunne, kuin oikeanmalliset huulet tai istumalihakset. Mutta kyllä sen huomaa jo jalkaterien asennosta, kuka on itseensä tyytyväinen oikeasti ja hyväksyy itse itsensä.

Ei se minun asiani olekaan jos joku hakee pistoksia huuliinsa kuvitellen muuttuvansa täydellisemmäksi, sanon silti että se on mielestäni hirveän näköistä.

Ei se minun asiani olekaan jos joku hakee pistoksia huuliinsa kuvitellen muuttuvansa täydellisemmäksi, sanon silti että se on mielestäni hirveän näköistä.

Niin. Niin minustakin. Minusta on myös kamalia jonnekin naamaan tällätyt imblantit...

https://goo.gl/images/3qi1R2

Esimerkiksi rinkeli-imblantti! Ei helkatti...milloinkahan joku laittaa kirkkovene-imblantin otsaansa?

• Höh! Ei toimi linkki...

Otatko uusiks...

• dfjsljsdljflaskcm

• dfjsljsdljflaskcm kirjoitti:

pinterest

https://fi.pinterest.com/pin/381891243372491398/

lol

Nonnii... siinäpä on täti?

Mutta mä veikkaan, että tuollaset tosiaan teettää noi jo vaan itsensä takia.
        Ei varmaan oleta, että joku kiinnostuisi juuri hänen uuden ulkomuotonsa takia hänestä.

• Nicitönnä kirjoitti:

MARIA JOSE CRISTERNA, on tuo vampyyri nainen. :)

Kuvia ennen ja jälkeen, aikamoinen muutos...

http://famousplastic.net/2013/03/23/the-shocking-transformation-of-the-worlds-most-modified-woman/

https://www.google.fi/search?q=MARIA JOSE CRISTERNA&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjUkqTG3o_aAhWRPFAKHck9CY4Q_AUICigB&biw=1280&bih=646#imgrc=c8DcjwWdf6DUcM:

Pläp Pläp...

Joo. Jotkut ne vaan uskaltaa pistää kropan ja ulkonäön ihan tuosta vaan vaikka minkälaiseksi...

Mutta onpahan meillä muilla ihmeteltävää...se voi olla yksi syy...huomio...how knows?

• Dissident kirjoitti:

Nonnii... siinäpä on täti?

Mutta mä veikkaan, että tuollaset tosiaan teettää noi jo vaan itsensä takia.
        Ei varmaan oleta, että joku kiinnostuisi juuri hänen uuden ulkomuotonsa takia hänestä.

Jep. Tuokin varmasti tietää itsekin että on kohtuutonta odottaa että joku rakastuisi ulkomuotoon.

• Dissident kirjoitti:

Joo. Jotkut ne vaan uskaltaa pistää kropan ja ulkonäön ihan tuosta vaan vaikka minkälaiseksi...

Mutta onpahan meillä muilla ihmeteltävää...se voi olla yksi syy...huomio...how knows?

Kehonmuokkaus lähtee aina tyytymättömyydestä tilanteeseen siinä mitä se on, kunnes muokkaus on valmis. Niin tiiä sitten mikä on lopullinen tavoite ja syy. Huomio on ainakin taattu. :)

• Nicitönnä kirjoitti:

Kehonmuokkaus lähtee aina tyytymättömyydestä tilanteeseen siinä mitä se on, kunnes muokkaus on valmis. Niin tiiä sitten mikä on lopullinen tavoite ja syy. Huomio on ainakin taattu. :)

No ei se välttämättä ole tyytymättömyyttäkään. Ehkä se on vaan halua näyttää joltakin ja sillä siisti.

Gootithan tykkäävät näyttää synkännäköisiltä ja kuuntelevat synkkää musiikkia, mutta muutaman tunnen ja tosi lupsakkaa ja fiksua väkeä. Eikä ne minusta ole puhuneet, että olisivat inhonneet entistä ulkonäköään ennen goottiutta.

Tuollainen voi olla eräänkainen elämäntapa lähinnä...

Jep. Tuokin varmasti tietää itsekin että on kohtuutonta odottaa että joku rakastuisi ulkomuotoon.

Jep. Mutta joku voi silti pitää tuostskin ja tykästyä ihmiseen silti.

• Dissident kirjoitti:

Jep. Mutta joku voi silti pitää tuostskin ja tykästyä ihmiseen silti.

Tottakai, ja joku voi rakastua jopa ulkomuotoon. Tosin aika epätodennäköisesti...

• Dissident kirjoitti:

No ei se välttämättä ole tyytymättömyyttäkään. Ehkä se on vaan halua näyttää joltakin ja sillä siisti.

Gootithan tykkäävät näyttää synkännäköisiltä ja kuuntelevat synkkää musiikkia, mutta muutaman tunnen ja tosi lupsakkaa ja fiksua väkeä. Eikä ne minusta ole puhuneet, että olisivat inhonneet entistä ulkonäköään ennen goottiutta.

Tuollainen voi olla eräänkainen elämäntapa lähinnä...

Heh, tyytymättömyys ei tarkoita että inhois entistä ulkonäköä. Mutta semmosena se ei oo vielä fine. Kun ne saa ne goottirytkyt ja meikit ylleen se on fine.

Muutos voi olla pysyvää. 😊

Silleen mä ajattelin tyytymättömyyden, tarvetta muokata jotain. Pysyvästi tai väliaikaisesti.

• Nicitönnä kirjoitti:

Heh, tyytymättömyys ei tarkoita että inhois entistä ulkonäköä. Mutta semmosena se ei oo vielä fine. Kun ne saa ne goottirytkyt ja meikit ylleen se on fine.

Muutos voi olla pysyvää. 😊

Silleen mä ajattelin tyytymättömyyden, tarvetta muokata jotain. Pysyvästi tai väliaikaisesti.

Okei. Niin... no mulle se kalskahti hyväksymättömyytenä itseensä. Mutta siis joillekin itsensä muokkaaminen ulkoisesti voi olla sellainen juttu, että siihen ei liity sellaista dramatiikkaa kuin yleensä ajatellaan.

Meitä on vaan joka lähtöön. Ja onneksi on.

Tottakai, ja joku voi rakastua jopa ulkomuotoon. Tosin aika epätodennäköisesti...

No siis tarkoitin, että jotakuta ulkomuoto miellyttää ja rakastuahan pitää ihmiseen...ei mieheen tai naiseen..

Kaikkea on vaikea itse ymmärtää, kun ajattelee asiaa niin toisin kuin muut voi ajatella, kokea tai nähdä. Mutta pääasiahan on, että tuokin naikkonen on tyytyväinen.

• Dissident kirjoitti:

No siis tarkoitin, että jotakuta ulkomuoto miellyttää ja rakastuahan pitää ihmiseen...ei mieheen tai naiseen..

Kaikkea on vaikea itse ymmärtää, kun ajattelee asiaa niin toisin kuin muut voi ajatella, kokea tai nähdä. Mutta pääasiahan on, että tuokin naikkonen on tyytyväinen.

Nyt tarkkana Dissi!!!

Jänispadastakin voi pitää, mutta heteromies rakastuilee naisiin.

Nyt tarkkana Dissi!!!

Jänispadastakin voi pitää, mutta heteromies rakastuilee naisiin.

No jos en olisi hetero, voisin rakastua yhtähyvin mieheenkin ihmisenä. Seksuaalisuus säätelee sukupuolen mistä kiinnostuu.

Bi-seksuaalihan vois rakastua kumpaan vaan...

• Dissident kirjoitti:

No jos en olisi hetero, voisin rakastua yhtähyvin mieheenkin ihmisenä. Seksuaalisuus säätelee sukupuolen mistä kiinnostuu.

Bi-seksuaalihan vois rakastua kumpaan vaan...

Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta en ole tekemässä suvaitsevaisuusvalistusta vaan esineellistämässä naisia.

Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta en ole tekemässä suvaitsevaisuusvalistusta vaan esineellistämässä naisia.

Esineellistämässä?

Eli tarkoitat, että tekevät itsestään muokkauksilla esineen?

• Dissident kirjoitti:

Esineellistämässä?

Eli tarkoitat, että tekevät itsestään muokkauksilla esineen?

Naiset on naisia, ja siksi ne on luotukin.

Naiset on naisia, ja siksi ne on luotukin.

Naiset on ihmisiä ja ihmisiä on monenlaisia. Nykymaaima antaa mahdollisuuden olla sellainen kun haluaa kukakin olla ja se on oikeastaan hyvä asia.

Mutta nyt taasen unihommiin. Öitä.

• Dissident kirjoitti:

Naiset on ihmisiä ja ihmisiä on monenlaisia. Nykymaaima antaa mahdollisuuden olla sellainen kun haluaa kukakin olla ja se on oikeastaan hyvä asia.

Mutta nyt taasen unihommiin. Öitä.

Öitä öitä.

• Dissident kirjoitti:

Okei. Niin... no mulle se kalskahti hyväksymättömyytenä itseensä. Mutta siis joillekin itsensä muokkaaminen ulkoisesti voi olla sellainen juttu, että siihen ei liity sellaista dramatiikkaa kuin yleensä ajatellaan.

Meitä on vaan joka lähtöön. Ja onneksi on.

Niin, lähtökohta voi olla ihan hyvä ja mieleinen, mutta kaipaa ikään kuin vähän jotakin muutosta. Tai haluaa erottua jonkun tyylin tai aatteen kannattajaksi. Rock, punk, gootit jne.

Ihmisillä on monesti tarve kuulua johonkin kategoriaan tai heijastella ulospäin sisintään? Ja itekin kyllä leikkuutan hiukseni sen mukaan mikä mun silmään näyttää hyvälle, eri asia onko se mun päässä sitten hyvännäköistä. Mutta sen pohjalta se valinta tapahtuu...

Joku vaate on mun mielestä nätti, vaikuttaa hyvälle päällä jne. niin sen mä valitsen. Jotenkin niin se muodostuu, oma tyyli.

• Nicitönnä kirjoitti:

Niin, lähtökohta voi olla ihan hyvä ja mieleinen, mutta kaipaa ikään kuin vähän jotakin muutosta. Tai haluaa erottua jonkun tyylin tai aatteen kannattajaksi. Rock, punk, gootit jne.

Ihmisillä on monesti tarve kuulua johonkin kategoriaan tai heijastella ulospäin sisintään? Ja itekin kyllä leikkuutan hiukseni sen mukaan mikä mun silmään näyttää hyvälle, eri asia onko se mun päässä sitten hyvännäköistä. Mutta sen pohjalta se valinta tapahtuu...

Joku vaate on mun mielestä nätti, vaikuttaa hyvälle päällä jne. niin sen mä valitsen. Jotenkin niin se muodostuu, oma tyyli.

Juuri tuollaista se on..

Kirkastit taas ajatuksen kirjalliseen muotoon täydellisesti. Ei lisättävää..

Vielä yksi työpäivä ja sit vapaata pidempään...kivakiva....

• Dissident kirjoitti:

Juuri tuollaista se on..

Kirkastit taas ajatuksen kirjalliseen muotoon täydellisesti. Ei lisättävää..

Vielä yksi työpäivä ja sit vapaata pidempään...kivakiva....

Jotakin semmosta luulisin, mitenkäs se sinä itsesi näet? Oletko rock, pop vai punk...tavallinen superkapuan käyttäjä tai jotain muuta?

Mä nään itseni keski-ikäisenä naisena ja perheen äitinä. Ulkoisesti varsin tavallinen ja arkinen, tuskin erotun mitenkään kaupan jonossa muista jonossa olijoista ellei paikalla ole jotain jotka erottuu ns. rivikansalaisista. Mun mielipide itsestäni on aika neutraali. :D

• Nicitönnä kirjoitti:

Jotakin semmosta luulisin, mitenkäs se sinä itsesi näet? Oletko rock, pop vai punk...tavallinen superkapuan käyttäjä tai jotain muuta?

Mä nään itseni keski-ikäisenä naisena ja perheen äitinä. Ulkoisesti varsin tavallinen ja arkinen, tuskin erotun mitenkään kaupan jonossa muista jonossa olijoista ellei paikalla ole jotain jotka erottuu ns. rivikansalaisista. Mun mielipide itsestäni on aika neutraali. :D

Ulkonäöltäni olen ihan massaan katoava tavan talliainen.. mitä nyt joskus innostun jotain hiushömpötyksiä itseni piristykseksi laitattamaan.

Enkä kyllä halua erottuakaan massasta kyllä.

• Dissident kirjoitti:

Ulkonäöltäni olen ihan massaan katoava tavan talliainen.. mitä nyt joskus innostun jotain hiushömpötyksiä itseni piristykseksi laitattamaan.

Samma här, ulkoisesti massaan hukkuvana saa olla aika rauhassa. :)

• Nicitönnä kirjoitti:

Samma här, ulkoisesti massaan hukkuvana saa olla aika rauhassa. :)

Toisaalta on sitten kiva erottua ajatuksiltaan massasta...ainakin täällä...

• Dissident kirjoitti:

Toisaalta on sitten kiva erottua ajatuksiltaan massasta...ainakin täällä...

Tierä nyt siitä erottumisesta, heh. Mukavaa pääsiäistä! :)

• Nicitönnä kirjoitti:

Tierä nyt siitä erottumisesta, heh. Mukavaa pääsiäistä! :)

No sulle voi toivottaa munarikasta pääsiäistä. Hehheh..

• Profiilissa

• Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

Jos huulet on saatu pistoksilla törrötettyä niin ettei ne näytä luonnottomilta, niin menee läpi kuin väärä raha eikä haittaa vaikka tekisi mulle huulillaan mitä tahansa.

Litkuvaaputtimet on kullin makuun!

• Anonyymi
        Dissident kirjoitti:

Onko tollolla ja hampuusilla eroo?
        Miettii joutuu

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tollolla ja hampuusilla eroo?
        Miettii joutuu

Minusta on... tollo on hidasälyinen ja hampuusi taas vaan muuten hidas tai välinpitämätön mitä tahaansa kohtaan.

Joskus on hyvä miettii.

• Olen heikkona ihaniin huuliin.
      Haluan kosketella.

• Mutta en pidä luonnottomasta

• pitkätukka-68

Mä en kestäis olla akan kanssa, jolla päällimmäisenä mielessä olis aina oma ulkonäkö. Koska pitää taas mennä botoxille, koska meen suurentamaan tissit, koska sitä ja tätä.
      Liiallinen ajan käyttö meikkaamiseenkin on helposti liikaa. Tarkoitan siis liiallinen.
      Ei mua haittaa senttiäkään jos nainen on arkisin ihan ilman meikkiäkin.

• aika.maatiainen

Pikkasen kuvaa käsitelty.

Saralla on oikeasti huomattavasti pienemmät silmät kuin tuossa kuvassa. Ne sijaitsevat myös verrattain syvällä päässä. Lisäksi leuka on ihan eri mallinen oikeasti livenä.

Todella huonosti muokattu kuva.

Ja huomatkaa tekoripset :D

• aika.maatiainen kirjoitti:

Saralla on oikeasti huomattavasti pienemmät silmät kuin tuossa kuvassa. Ne sijaitsevat myös verrattain syvällä päässä. Lisäksi leuka on ihan eri mallinen oikeasti livenä.

Että asiantuntija paikalla..Mä huomasin vain terävän leuan pään.

• aika.maatiainen kirjoitti:

Ihan noin tarkkoja huomioita en ole tehnyt. Pidän Sara Sieppiä kaunottarena, mutta nuo huulten "parantamiset" huonontavat tilannetta.

Tiedän ettei Sara tee sitä minun vuokseni, eikä mielipiteelläni ole hänelle väliä. Sääli silti.

• Ei niitä täytteitä mun käsittääkseni näe ellei ne mene överiksi.

Tuskin naisilla ja miehillä mitään ero huulten paksuuden suhteen on..? Joillain on pusuhuulet, joillakin viivahuulet.

• Noissakin kaiketi menetelmät kehittyy ja palstamäkiä voi huijata, mutta jos yhtään epäilen vilppiä niin tulee sellainen inhoreaktio.

Joskus aikoinaan piikitettiin huuliin ainetta joka teki niistä muhkuraiset. Daamin piti pysytellä neljän seinän sisällä pari päivää jotta tuo turvotus olisi tasaantunut ja huulet olisi näyttäneet tasaisen täyteläisiltä. Yööök, näin joskus yhden daamin sellaisella hetkellä jolloin ei olisi saanut nähdä. Pakko myöntää että oman lapsen synnytyksen näkeminen oli aika kesy tapahtuma tuohon verrattuna.

• itsekeskeiset.bimbot

Täytteet todellakin näkee, vaikka eivät olisi överit.

Ne pistetään kahdelle puolelle, jolloin hillittykin täyte muodostaa ylähuuleen "kaksi osiota". Näkyy, kun täytetty avaa suunsa. Luonnollisissa huulissa sellaista jakoa ei ole koskaan.

Toinen juttu on se, että huulten iho venyy täytteistä. Kun ne täytteet pikkuhiljaa liukenevat, alkaa huulissa tyhjenevän ilmapallon efekti, eli huulten iho alkaa lörpöttää... Kierre on valmis, ja määrä on oltava isompi kuin aiemmin.

Kyllä mä niin nauran, kun kuluu 20 vuotta aikaa! Odotettavissa monenlaisia pellenaamoja :D

• itsekeskeiset.bimbot kirjoitti:

Täytteet todellakin näkee, vaikka eivät olisi överit.

Ne pistetään kahdelle puolelle, jolloin hillittykin täyte muodostaa ylähuuleen "kaksi osiota". Näkyy, kun täytetty avaa suunsa. Luonnollisissa huulissa sellaista jakoa ei ole koskaan.

Toinen juttu on se, että huulten iho venyy täytteistä. Kun ne täytteet pikkuhiljaa liukenevat, alkaa huulissa tyhjenevän ilmapallon efekti, eli huulten iho alkaa lörpöttää... Kierre on valmis, ja määrä on oltava isompi kuin aiemmin.

Kyllä mä niin nauran, kun kuluu 20 vuotta aikaa! Odotettavissa monenlaisia pellenaamoja :D

Aha, no kiitos kuule tiedosta.. Jostain syystä tommosia huulia julkisuuteen nyt kaivataan.

Ei se mua naurata.

• Wwuwuw kirjoitti:

Aha, no kiitos kuule tiedosta.. Jostain syystä tommosia huulia julkisuuteen nyt kaivataan.

Ei se mua naurata.

Olisikohan jotain tekemistä pornon kanssa?

En minä tiedä.

Jos mä laitan huulipunaa, niin hetken päästä mä olen syönyt sen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei se mua naurata.

Muoti-ilmiöstä todellakin kyse. Niin surullista, luonnollisuus on parasta naisissa, joka suhteessa.

Muoti-ilmiöstä todellakin kyse. Niin surullista, luonnollisuus on parasta naisissa, joka suhteessa.

Jaa..

Jotkut ihmiset muuten katselevat huulin kun toinen puhuu..

Esim. minä. Suuhan siinä liikkuu.

• Wwuwuw kirjoitti:

Jaa..

Jotkut ihmiset muuten katselevat huulin kun toinen puhuu..

Esim. minä. Suuhan siinä liikkuu.

Ehkä naiset voi katsoa huuliin ja kuunnella tarkkaavaisesti, mutta multa se ei onnistu.

Jos minä katson naista huuliin hänen puhuessaan, korvani ovat jo kiinni ja ajatukseni ovat keskittyneet muuhun kuin puheeseen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Siis toi eka inkki, meni persiilleen. Ihan sama... what evöö.

Mä meen nukkuun..

Meinasi jäädä huomaamatta. Öitä ja kauniita unia.

Ehkä naiset voi katsoa huuliin ja kuunnella tarkkaavaisesti, mutta multa se ei onnistu.

Jos minä katson naista huuliin hänen puhuessaan, korvani ovat jo kiinni ja ajatukseni ovat keskittyneet muuhun kuin puheeseen.

Tostahan tulii mieleen joku leffakohtaus.. tai useampikin..Kaikki mustavalkoisia.

Huulitäytteistä tuli mieleen myös persetäytteet.. ja niistä taas Rapmusiikki ja rapvideot..

Olisiko niin, että valkoisia naisia yritetään saada muistuttamaan mustia naisia, kun ei ole niin sopivaa himoita suoraan mustaihoisia naisia?

En minä tiedä. Hyvä oivallus silti.

Meinasi jäädä huomaamatta. Öitä ja kauniita unia.

No öitä.. Nyt oikeesti.. ja laite latuumaan. Samoin minä.

Zzzzzzz.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tostahan tulii mieleen joku leffakohtaus.. tai useampikin..Kaikki mustavalkoisia.

Huulitäytteistä tuli mieleen myös persetäytteet.. ja niistä taas Rapmusiikki ja rapvideot..

Olisiko niin, että valkoisia naisia yritetään saada muistuttamaan mustia naisia, kun ei ole niin sopivaa himoita suoraan mustaihoisia naisia?

En minä tiedä. Hyvä oivallus silti.

Voihan se olla tosi että jokin asia on toiminut esimerkkinä kun noita täytteitä ja toppauksia tungetaan ihmisiin.

Olen niitä vastaan, ne ovat luonnottomia. Jopa liian treenattu naisen perse näyttää huonolta silmääni. Luulen että naisista tehdään nykyisin tarkoituksella sellaisia joista en pidä.

• mansikkakakkua

Myönnän käyttäväni huulipunaa tai huulikiiltoa, joskus luomiväriäkin ja silmäripseni ovat usein kestovärjätty tummiksi, siks ettei tarvitse ripsivärin kanssa puljata...työpäivisin ainakaan.

Mutt ett suostuisin botoxia naamaani laitatuttamaan... ei ikinä! Se on hermomyrkkyä!
      Samoin on niiden täytteiden laita... jotain silikoonia, joka kaulkeutuu ties minne.
      Kyllä naisen pitää olla turhamainen ja tyhmä, jos oman terveytensä uhalla moisia juttuja käyttää.

Mä kyllä ymmärrän kasvoleikkaukset ja kasvojen kohentelut silloin; kun parannellaan jonkun onnettemuuden jälkeisiä vammoja... tai synnynnäisiä epämuodostumia ...kitalaki-, huulihalkioita... palovammoja... ym.

Mutt esimerkkinä vaikka Tukiaisen kasvojen ja hiusten muokkaukset... en jaksa uskoa todeksi mitä sen ihmisen päässä on liikkunut...???
      Kyllä pitäisi noiden "töiden" tekijälläkin jokin vastuuntunto löytyä... ihan lain puitteissa!HUI!

Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!

• Öitä sullekin, ja käytä niitä meikkejä kohtuudella.

• oksennan.huulipunaaaa
        A.Palstamäki kirjoitti:

Öitä sullekin, ja käytä niitä meikkejä kohtuudella.

Kylläpä nauratti moinen holhoava kommentti keski-ikäisen patun näppäimiltä :D

Mikähän se kohtuus keskiverron miehen mielestä on? Keskiverto ukkeli ostaa naisseuraa Aasiassa, ja kauhistuu kun tytöllä onkin mulkku housuissaan..Oli niin kivan näköinen nainen, kohtuullisesti meikkiä ja muutenkin nätti :D

Sitten on transut, jotka meikkaa kuin mielipuoliset huononäköiset kurtisaanit...hohhoijaa...

Te miehet ette tiedä meikeistä mitään, joten kohtuudesta puhuminen on turhaa.

Ihan sama kuin minä kehottaisin mopopoikia virittämään kulkupelejään kohtuudella... En ymmärrä moottorin virityksestä mitään, en kohtuudesta enkä ylilyönneistä. Lopputuloksen toki tuntee ajaessaan.

• pitkätukka-68
        oksennan.huulipunaaaa kirjoitti:

Kylläpä nauratti moinen holhoava kommentti keski-ikäisen patun näppäimiltä :D

Mikähän se kohtuus keskiverron miehen mielestä on? Keskiverto ukkeli ostaa naisseuraa Aasiassa, ja kauhistuu kun tytöllä onkin mulkku housuissaan..Oli niin kivan näköinen nainen, kohtuullisesti meikkiä ja muutenkin nätti :D

Sitten on transut, jotka meikkaa kuin mielipuoliset huononäköiset kurtisaanit...hohhoijaa...

Te miehet ette tiedä meikeistä mitään, joten kohtuudesta puhuminen on turhaa.

Ihan sama kuin minä kehottaisin mopopoikia virittämään kulkupelejään kohtuudella... En ymmärrä moottorin virityksestä mitään, en kohtuudesta enkä ylilyönneistä. Lopputuloksen toki tuntee ajaessaan.

Me miehet...
        No tunnustan etten ymmärrä meikeistä mitään ja mua ei haittaa vaikka nainen käyttäis meikkiä saman verran kuin minä.

• .. Noh, Eiköhän sellainen kerro Yksilöstä yhtä, jos toista, jos/kun tämäntapaisia juttuja "harrastaa".. ;P

.. Toki asia on enemmän tai vähemmän eri, jos näitä toimenpiteitä tehdään sairauden tai tapaturman takia.. ;P

• pitkätukka-68

Huulitäytettä tapaturman takia?

No joo, ymmärrän että tarkoitit kauneusleikkauksia ja vastaavaa kirurgiaa onnettomuuden takia. Tai vaikka silikonit rintaleikkauksen jälkeen.

• Että mua ärsyttää sana "teko-". Maailmankaikkeuden ärsyttävimpiä sanoja on esimerkiksi tekonahka. Kun se nyt on vaan niin, että sana keinonahka on huomattavasti parempi.

Mutta joo, asiaan, keinohuulet. Itseäni ei hirveästi hetkauta se, jos joku haluaa tehdä huulensa houkuttelevammaksi, tai minkä tahansa muun ulkonäköön liittyvän seikan. Taitaa olla niin, että enemmistö näistä turbohuulista on kuitenkin naisia, joiden suuteleminen on muutenkin jäänyt vähemmälle. Mutta jos kyseessä olisi mies, jolla olisi turbohuulet, niin oksentaisin jo ajatuksesta. Mitäpä siitä suutelustakaan tulisi kun vastapuoli sen kun vaan yökkäilisi?

Toki niitä huulia voi korostaa erilaisin meikein ja täytevoiteiden avulla. Mutta tuo houkuttelevaisuus...? Huomiotahan et voi määritellä vaan muutut objektiksi, jonka kohde olet kenen tahansa kiinnostuneen mielestä. Ei kuulosta kovin houkuttelevalle. Toisaalta taas, eihän asia poikkea luomunkaan kohdalla. Jokainenhan on julkinen kohde juuri niillä kantamillaan ominaisuuksilla.

Mutta suuteleminen täyttöhuulilla... Onko tunne sama kuin käsittelemättömillä? Olisi kamalaa jos tuntoaisti kärsisi käsittelyssä. Suuteleminenhan on nimenomaan tarkoitettu tuntuvan hyvältä, olipa ne huulet minkämalliset tahansa. Ja siinä hommassa unohtuu täysin miltä ne huulet näyttävät, jos ne vaan TUNTUVAT hyvältä. Nam.

Käytän meikkiä jonkun verran, toisina päivinä enempi ja toisina ei lainkaan. Mutta suuteleminen meikkiä ei houkuttele itseäni ajatuksena. En tiedä minkä verran se miehiä vaivaa, mutta useampi tuntemani on luonnollisuuden kannattaja. Eikä mulla ole tatuointeja tai lävistyksiäkään, keino-osista huolimattakaan, että on sitten kelvattava ihan tälläisenä. Mutta ehkä sitä arvostaa juuri sitä henkilöä, jolle kelpaa juuri itsenän, muuuntautumalla keinojoksikin. Persoonallisuutta voi jokainen korostaa muutenkin, eikä sen tarkoituksena ole välttämättä tehdä vaikutusta tai saada itseä houkuttelevammaksi. Jokaisella on vain se oma tyyli, joka sopii hänelle. Kuten mulla oma tyyli pukeutua ja käsitellä hiukset.

• "Että mua ärsyttää sana "teko-". Maailmankaikkeuden ärsyttävimpiä sanoja on esimerkiksi tekonahka. Kun se nyt on vaan niin, että sana keinonahka on huomattavasti parempi."

-Ehkä etuliitteinä käytettäessä sanoissa "teko" ja "keino" on vivahde-ero, mutta onko sillä väliä puhutaanko keinosiannahasta vai tekosiannahasta? Keksintö on nähdäkseni typerä ilman sille annettua nimitystäkin.

Mielestäni kaikenlaiset kauneuteen liittyvät muoti-ilmiöt muovaavat ihmisten kauneuskäsitystä, ja saavat osan ihmisistä kokemaan jollain tasolla häpeää omasta luonnollisesta ulkonäöstään. Näin siis ihminen joka lähtee näihin "kaunistautumisoperaatioihin" myöntää pahimmassa tapauksessa olevansa jo syntymästään vajavainen, ja haluaa vain päästä samalle viivalle muiden kanssa.

Jos ajatellaan ihmisryhmiä joille nämä "missit" ovat kiinnostuksen kohteena, niin huomaamme että heitä seuraa kaksi ihmisryhmää. Jääkiekkoilijat ja nuoret naiset. Jääkiekkoilijoista en ole kovinkaan huolissani, mutta se on surullista jos nuoret naiset erehtyvät uskomaan että on olemassa joku naispatsas jonka näköiseksi laittautuminen avaa taivaan portit ja saa heidät näyttämään normaalilta.

Surullisinta tuossa on se, etteivät muut kuin jääkiekkoilijat ole niin vitun turhamaisia että haaskaisivat aikaansa luonnottoman näköisiin pissiksiin.

"Että mua ärsyttää sana "teko-". Maailmankaikkeuden ärsyttävimpiä sanoja on esimerkiksi tekonahka. Kun se nyt on vaan niin, että sana keinonahka on huomattavasti parempi."

-Ehkä etuliitteinä käytettäessä sanoissa "teko" ja "keino" on vivahde-ero, mutta onko sillä väliä puhutaanko keinosiannahasta vai tekosiannahasta? Keksintö on nähdäkseni typerä ilman sille annettua nimitystäkin.

Mielestäni kaikenlaiset kauneuteen liittyvät muoti-ilmiöt muovaavat ihmisten kauneuskäsitystä, ja saavat osan ihmisistä kokemaan jollain tasolla häpeää omasta luonnollisesta ulkonäöstään. Näin siis ihminen joka lähtee näihin "kaunistautumisoperaatioihin" myöntää pahimmassa tapauksessa olevansa jo syntymästään vajavainen, ja haluaa vain päästä samalle viivalle muiden kanssa.

Jos ajatellaan ihmisryhmiä joille nämä "missit" ovat kiinnostuksen kohteena, niin huomaamme että heitä seuraa kaksi ihmisryhmää. Jääkiekkoilijat ja nuoret naiset. Jääkiekkoilijoista en ole kovinkaan huolissani, mutta se on surullista jos nuoret naiset erehtyvät uskomaan että on olemassa joku naispatsas jonka näköiseksi laittautuminen avaa taivaan portit ja saa heidät näyttämään normaalilta.

Surullisinta tuossa on se, etteivät muut kuin jääkiekkoilijat ole niin vitun turhamaisia että haaskaisivat aikaansa luonnottoman näköisiin pissiksiin.

Minussa on perfektionismisiä piirteitä. Siksi jotkut asiat ärsyttävät.

Voin kuvitella kuinka saarnaat tyttärillesi noista kauneusihanteista. Pointit olivat hyvät, kuten vertaus turhamaisiin jääkiekkoilijoihin. Mutta nuorten naisten päätä ei käännetä, jos he ovat päättäneet tehdä jotakin. Pakko ne ryssimiset on kuitenkin itse tehtävä, nähtävä ja koettava. Eikä tilannetta auta yhtään se, että jälkeenpäin lohdutellaan mitäs minä sanoin...

Ehkä tärkeintä on vahvistaa itsetunnon muovautumista. Usko itseen, kykyihinsä ja kelpaaminen itsenään on vahva perusta. Useimmat opettelevat sitä koko elämänsä. Siksi näihin turhuuksiin ja tarpeettomuuksiin sorrutaan. Etsimällä sitä itseä.

• elisakettu kirjoitti:

Minussa on perfektionismisiä piirteitä. Siksi jotkut asiat ärsyttävät.

Voin kuvitella kuinka saarnaat tyttärillesi noista kauneusihanteista. Pointit olivat hyvät, kuten vertaus turhamaisiin jääkiekkoilijoihin. Mutta nuorten naisten päätä ei käännetä, jos he ovat päättäneet tehdä jotakin. Pakko ne ryssimiset on kuitenkin itse tehtävä, nähtävä ja koettava. Eikä tilannetta auta yhtään se, että jälkeenpäin lohdutellaan mitäs minä sanoin...

Ehkä tärkeintä on vahvistaa itsetunnon muovautumista. Usko itseen, kykyihinsä ja kelpaaminen itsenään on vahva perusta. Useimmat opettelevat sitä koko elämänsä. Siksi näihin turhuuksiin ja tarpeettomuuksiin sorrutaan. Etsimällä sitä itseä.

Ei ollut tarkoitus tölväistä sinua tuosta pohdinnastasi keino vs teko, olen jopa samaa mieltä siitä että "tekonahka" on karseampi sana kuin "keinonahka".

Minun on oikaistava käsitystäsi minusta. Vaikka minä otan palstalla hyvin voimakkaita kantoja puolesta ja vastaan, ja voin tehdä noin myös oikeassa elämässäni joissain tilanteissa, niin lapsilleni en paasaa koskaan. Minä en tarjoa heille neuvojani ellei niitä minulta erikseen pyydetä.

En kasvata lapsiani, oikeastaan asia menee toisinpäin. Olen hyvin kiinnostunut heidän ajatuksistaan, ja olen onnellinen siitä ettei heistä löydy mitään pissismiin viittaavia piirteitä.

Ei ollut tarkoitus tölväistä sinua tuosta pohdinnastasi keino vs teko, olen jopa samaa mieltä siitä että "tekonahka" on karseampi sana kuin "keinonahka".

Minun on oikaistava käsitystäsi minusta. Vaikka minä otan palstalla hyvin voimakkaita kantoja puolesta ja vastaan, ja voin tehdä noin myös oikeassa elämässäni joissain tilanteissa, niin lapsilleni en paasaa koskaan. Minä en tarjoa heille neuvojani ellei niitä minulta erikseen pyydetä.

En kasvata lapsiani, oikeastaan asia menee toisinpäin. Olen hyvin kiinnostunut heidän ajatuksistaan, ja olen onnellinen siitä ettei heistä löydy mitään pissismiin viittaavia piirteitä.

Kuulostat fiksulta "kasvattajalta". Ja ihanalta isältä. Tyttärilläsi on ollut hyvä kasvualusta ja vanhemmat. Ja kiitän oikaisusta.

• elisakettu kirjoitti:

Kuulostat fiksulta "kasvattajalta". Ja ihanalta isältä. Tyttärilläsi on ollut hyvä kasvualusta ja vanhemmat. Ja kiitän oikaisusta.

Sanotaan että virheistä oppii parhaiten, ja minulla oli onnekseni vanhemmat jotka onnistuivat näyttämään ison liudan niistä virheistä joita kasvatuksessa voi ylipäänsä tehdä.

On varmasti paljon sellaista jota voisin tehdä paremmin, mutta läheisyyteen olen panostanut. Ja tietenkin tyttärillä on erinomainen äiti, menee aina lasten etu edellä.

Sanotaan että virheistä oppii parhaiten, ja minulla oli onnekseni vanhemmat jotka onnistuivat näyttämään ison liudan niistä virheistä joita kasvatuksessa voi ylipäänsä tehdä.

On varmasti paljon sellaista jota voisin tehdä paremmin, mutta läheisyyteen olen panostanut. Ja tietenkin tyttärillä on erinomainen äiti, menee aina lasten etu edellä.

Osaat arvostaa ihmisiä ja tekoja. Sitä harvemmin palstakirjoittajissa muuten tapaa, myönteisten asioiden hakeminen. Ominaisuus, johon itse tulee kiinnitettyä huomiota. Ja ehkä miten se vaikuttaa omaan arvostukseen kenestäkin.

• inVest.ment
        A.Palstamäki kirjoitti:

Siksipä naisten hehkutus? Niin ne kuulema linnakunditkin tatuoivat oikein lastensa nimet käsivarteensa ja vannovat naisten puolustamisen nimeen. Siinäpä toivottava panostus.

• mävoinkylimuroia

Ylistämällä on hyvä alistaa... Kyllä minäkin tiskaripyykkärimiehen ennemmin ottaisin kuin isoegoisen pimpanpuolustajan, joka jättää arjen harteille. En minä haluaisi mitään "perheenpuolustajaa" kodin turvamiestä, kun en käsittääkseni elä yhteiskunnassa johon sellaiseen olisi tarvetta. Jos olisi, niin huonosti yleiset asiat olisikin. Rätti ja moppi se miehen käteen kuuluupi.

• elisakettu kirjoitti:

Osaat arvostaa ihmisiä ja tekoja. Sitä harvemmin palstakirjoittajissa muuten tapaa, myönteisten asioiden hakeminen. Ominaisuus, johon itse tulee kiinnitettyä huomiota. Ja ehkä miten se vaikuttaa omaan arvostukseen kenestäkin.

En toki kehunut vanhempiani, mutta ajattelen että heidän virheensä on saanut minut panostamaan sellaisiin asioihin joita en olisi välttämättä muuten oivaltanut.

Toivoisin ihmisten panostavan palstalla enemmän hyvän palstailmapiirin luomiseen, mutta eihän tämä ole mikään "kauniit ja rohkeat-palsta". Täällä kirjoittelee enimmäkseen miehiä jotka purkavat pettymyksiään, ei se varmastikaan mansikalta maistu.

• mävoinkylimuroia kirjoitti:

Ylistämällä on hyvä alistaa... Kyllä minäkin tiskaripyykkärimiehen ennemmin ottaisin kuin isoegoisen pimpanpuolustajan, joka jättää arjen harteille. En minä haluaisi mitään "perheenpuolustajaa" kodin turvamiestä, kun en käsittääkseni elä yhteiskunnassa johon sellaiseen olisi tarvetta. Jos olisi, niin huonosti yleiset asiat olisikin. Rätti ja moppi se miehen käteen kuuluupi.

Toiset käyttävät ylistystä manipulaatiokeinona, totta. Toiset ovat taas vilpittömiä sanoissaan. Minusta on esimerkiksi arvostettavaa, että mies voi entisestä puolisostaan sanoa olevan erinomainen äiti. Tälläistä myönteisyyttä harvoin näkee.

Siivoushommat nyt on sellaisia, että jokainenhan omat sotkunsa osaa hoitaa, eikö totta? Ja kai ne hommat sopimalla hoituu. Vaikka suomalainen kulttuurimme ei täytä anarkian ehtoja, niin kyllä täällä monet naiset turvaa tarvitsevat. Edelleen. Vanhemmiltaan, kasvattajiltaan, tutuilta ja tuntemattomilta, miehiltä, omilta lapsiltaan. Valitettavasti. On todella hienoa, jos on saanut elää ja olla väkivallattomassa ympäristössä.

En toki kehunut vanhempiani, mutta ajattelen että heidän virheensä on saanut minut panostamaan sellaisiin asioihin joita en olisi välttämättä muuten oivaltanut.

Toivoisin ihmisten panostavan palstalla enemmän hyvän palstailmapiirin luomiseen, mutta eihän tämä ole mikään "kauniit ja rohkeat-palsta". Täällä kirjoittelee enimmäkseen miehiä jotka purkavat pettymyksiään, ei se varmastikaan mansikalta maistu.

Et kehunut, mutta oivallat myönteisen näkökannan vastakkaisista asetelmista. Mutta annoit myös arvon lastesi äidille.

Pettymysten purkaminen on nyt niin suunnatonta. Enempi huolettaa se, jos arvostuksen puute näkyy kaikissa elementeissä. Tai se on kohdistettu johonkin epärealistiseen ei olemaasolevaan asiaan.

• öllöttävää
        elisakettu kirjoitti:

Toiset käyttävät ylistystä manipulaatiokeinona, totta. Toiset ovat taas vilpittömiä sanoissaan. Minusta on esimerkiksi arvostettavaa, että mies voi entisestä puolisostaan sanoa olevan erinomainen äiti. Tälläistä myönteisyyttä harvoin näkee.

Siivoushommat nyt on sellaisia, että jokainenhan omat sotkunsa osaa hoitaa, eikö totta? Ja kai ne hommat sopimalla hoituu. Vaikka suomalainen kulttuurimme ei täytä anarkian ehtoja, niin kyllä täällä monet naiset turvaa tarvitsevat. Edelleen. Vanhemmiltaan, kasvattajiltaan, tutuilta ja tuntemattomilta, miehiltä, omilta lapsiltaan. Valitettavasti. On todella hienoa, jos on saanut elää ja olla väkivallattomassa ympäristössä.

No minä en lapsena saanut. Se on ihan naisen omassa vallassa sietääkö väkivaltaa. Heillä on jopa edellytykset saada tukea yhteiskunnalta, toisin kuin miehillä. Jo asenteiden vuoksi. Asetelma on tietysti vaikea ymmärtää kun kohteena on lapsi, aggressorina nainen ja isä huoltajana.

Edeleen kavahdan suuresti naisten erityistä suosimista täaaisissa kysymyksissä. Ymmärrän että se palvelee enemmistömiesten intressejä parisuhdepreferensseineen. Minulle ehdoton yöks-asetelma.

• elisakettu kirjoitti:

Et kehunut, mutta oivallat myönteisen näkökannan vastakkaisista asetelmista. Mutta annoit myös arvon lastesi äidille.

Pettymysten purkaminen on nyt niin suunnatonta. Enempi huolettaa se, jos arvostuksen puute näkyy kaikissa elementeissä. Tai se on kohdistettu johonkin epärealistiseen ei olemaasolevaan asiaan.

Pettymysten purkaminen on varmasti ihan paikallaan silloin kun ihminen pystyy näkemään myös oman roolinsa tapahtumissa jotka kitkeröittävät mieltä. Valitettavasti aina löytyy ihmisiä, jotka käyttävät toisten tyytymättömyyden tunnetta hyväkseen, ja vielä lietsovat sitä, hakiessaan joko taloudellista hyötyä tai tunnetta omasta vallastaan suhteessa toisiin. Yleensä ihminen joka johdatetaan näkemään muissa syyn omaan tyytymättömyyteensä, unohtaa kätevästi oman vastuunsa.

Tälläkin palstalla on tunnistettavissa kirjoittajia jotka tekevät kirjoitustyötä vain saadakseen tunteen siitä vallasta minkä he uskovat negatiivisilla kirjoituksillaan olevan. Luulen kuitenkin että tuo tunne vallasta on enemmän illuusio, ainoa joka kärsii on hyvähenkinen keskustelu.

Pettymysten purkaminen on varmasti ihan paikallaan silloin kun ihminen pystyy näkemään myös oman roolinsa tapahtumissa jotka kitkeröittävät mieltä. Valitettavasti aina löytyy ihmisiä, jotka käyttävät toisten tyytymättömyyden tunnetta hyväkseen, ja vielä lietsovat sitä, hakiessaan joko taloudellista hyötyä tai tunnetta omasta vallastaan suhteessa toisiin. Yleensä ihminen joka johdatetaan näkemään muissa syyn omaan tyytymättömyyteensä, unohtaa kätevästi oman vastuunsa.

Tälläkin palstalla on tunnistettavissa kirjoittajia jotka tekevät kirjoitustyötä vain saadakseen tunteen siitä vallasta minkä he uskovat negatiivisilla kirjoituksillaan olevan. Luulen kuitenkin että tuo tunne vallasta on enemmän illuusio, ainoa joka kärsii on hyvähenkinen keskustelu.

Väkivallalla tai sen uhkaamalla hankittu valta on aina illuusio.

• öllöttävää kirjoitti:

No minä en lapsena saanut. Se on ihan naisen omassa vallassa sietääkö väkivaltaa. Heillä on jopa edellytykset saada tukea yhteiskunnalta, toisin kuin miehillä. Jo asenteiden vuoksi. Asetelma on tietysti vaikea ymmärtää kun kohteena on lapsi, aggressorina nainen ja isä huoltajana.

Edeleen kavahdan suuresti naisten erityistä suosimista täaaisissa kysymyksissä. Ymmärrän että se palvelee enemmistömiesten intressejä parisuhdepreferensseineen. Minulle ehdoton yöks-asetelma.

Jokainen on oman onnensa seppä, valitettavasti ihminen on kuitenkin lapsuudessa ja nuoruudessa riippuvainen muista.

Jos sulle on jäänyt traumoja, niin valitettavasti niiden käsittely on täysin sinusta itsestäsi kiinni. Menneisyyttäsi ei voi muuttaa, mutta ikävistä muistoista tulisi päästää irti mikäli haluaa päästä elämässään eteenpäin.

• elisakettu kirjoitti:

Väkivallalla tai sen uhkaamalla hankittu valta on aina illuusio.

Tuo on ihan totta. Kommentillani hain eräänlaista opportunismia, siinä joku joka tunnistaa ihmisten tyytymättömyyden, pyrkii manipuloimaan näitä tyytymättömiä syyttämällä siitä tyytymättömyydesta tahoa joka ei ole edes syyllinen asioihin.

Näinhän tälläkin palstalla tapahtuu, syrjäytyneille ihmisille pyritään osoittamaan ongelmien perimmäiseksi syyksi naiset joilla on liian epärealistiset suhdeodotukset, ja miehet joilla on elämänkokemusts osoittaa väite vääräksi, leimataan epäluotettaviksi valkoritareiksi.

• Kirvesrakennemiäs

Ehei asiat niin toimi lapsiuhrien khdalla. Se on yhteiskunta joka muuttuu, ei lapset.

Tuo on ihan totta. Kommentillani hain eräänlaista opportunismia, siinä joku joka tunnistaa ihmisten tyytymättömyyden, pyrkii manipuloimaan näitä tyytymättömiä syyttämällä siitä tyytymättömyydesta tahoa joka ei ole edes syyllinen asioihin.

Näinhän tälläkin palstalla tapahtuu, syrjäytyneille ihmisille pyritään osoittamaan ongelmien perimmäiseksi syyksi naiset joilla on liian epärealistiset suhdeodotukset, ja miehet joilla on elämänkokemusts osoittaa väite vääräksi, leimataan epäluotettaviksi valkoritareiksi.

Olen miettinyt mikä intressi on tehdä miehistä (opportunistit) niin epämiellyttäviä kuin jotkut tahot heistä tahtovat tehdä? Eihän tuo ylimalkainen sorto ketään ylennä, vaan tekee heistä pelkästään... epämiellyttäviä.

• elisakettu kirjoitti:

Olen miettinyt mikä intressi on tehdä miehistä (opportunistit) niin epämiellyttäviä kuin jotkut tahot heistä tahtovat tehdä? Eihän tuo ylimalkainen sorto ketään ylennä, vaan tekee heistä pelkästään... epämiellyttäviä.

Tuossa lienee taustalla halu antaa miehille oikeus tuntea vihaa, tavallaan nämä ns. opportunistit pyrkivät tekemään käytöksestään "uuden normaalin".

Tuossa lienee taustalla halu antaa miehille oikeus tuntea vihaa, tavallaan nämä ns. opportunistit pyrkivät tekemään käytöksestään "uuden normaalin".

Anarkismin kannattajia. Onneksi vielä elämme yhteiskunnassa, jossa on jonkinlainen normi hallita vihaansa ja kanavoittaa se turvallisesti muita vahingoittamatta. Ja tervepäiset tämän ymmärtävät propagandasta huolimatta.

• hlhififiii
        A.Palstamäki kirjoitti:

Se, että joillain miehillä on okemusta olla naisten suosiossa ei vielä oikeuta tekemään lasten kannalta suotuisaa analyysia heidän tilanteestaan tai tosiasiallissta haasteistaan. Myöskään omat kokemukset lastenonnistuneista huoltojärjestelyistä ei oikeuta tähän, saatika ihan oikeasti pulassa olevien lasten osalta, vaan siihen tavitaan jo painavmpaa aineistoa osittaa asioiden laita. Jokainen tapaus on erityinen, mutta voimme havaita tendenssejä, jos vain hauamme. Eikö olisi aika myöntää, että miehet preferoivat naistaan ja naiset lapsiaan (ruke no1.) Sittemmin naisen luovuttaessa tämän preferenssinsä (aikaisemmin kuinyhteiskuntamme edellyttämän ajan) ovat lapset ties minkä armoilla.

• elisakettu kirjoitti:

Anarkismin kannattajia. Onneksi vielä elämme yhteiskunnassa, jossa on jonkinlainen normi hallita vihaansa ja kanavoittaa se turvallisesti muita vahingoittamatta. Ja tervepäiset tämän ymmärtävät propagandasta huolimatta.

Juuri noin, anarkismin kannattajia.

Nämä anarkistit tietävät että maailmasta löytyy tyytymättömyyttä, ja ihmisiä joilta puuttuu käsitys siitä, kuinka järjestäytynyt yhteiskunta toimii ja miksi se toimii kuten se toimii.

Jos joiltakin ihmisiltä puuttuu esim. käsitys siitä, että tiettyjä epätarkoituksenmukaisia hierarkisia valtarakenteita romutetaan jotta maapallolla voisi joskus elää ihmisiä jotka pitävät tasa-arvoa ja toisten kunnioitusta itsestäänselvyytenä, niin kaikki mitä ajassamme tapahtuu, ei voi aueta heille.

Se päätös mikä voi tuntua huomista ajatellen kyseenalaiselta, voi pitkällä aikavälillä muuttua erittäin hyödylliseksi.

• öllöttävää kirjoitti:

Minusta ongelma on silti väkivalta, ei sukupuolisuosinta (naisten kokema väkivalta on enemmistönä, siksi ehkä naisnäkökulma enemmän esillä). Eikö yhteiskunnassa tulisi tehdä kaikkensa väkivaltaa vastaan? Mitkä keinot sitten olisivat parempia?

• hlhififiii kirjoitti:

Se, että joillain miehillä on okemusta olla naisten suosiossa ei vielä oikeuta tekemään lasten kannalta suotuisaa analyysia heidän tilanteestaan tai tosiasiallissta haasteistaan. Myöskään omat kokemukset lastenonnistuneista huoltojärjestelyistä ei oikeuta tähän, saatika ihan oikeasti pulassa olevien lasten osalta, vaan siihen tavitaan jo painavmpaa aineistoa osittaa asioiden laita. Jokainen tapaus on erityinen, mutta voimme havaita tendenssejä, jos vain hauamme. Eikö olisi aika myöntää, että miehet preferoivat naistaan ja naiset lapsiaan (ruke no1.) Sittemmin naisen luovuttaessa tämän preferenssinsä (aikaisemmin kuinyhteiskuntamme edellyttämän ajan) ovat lapset ties minkä armoilla.

Kirjoituksesi ovat höpönlöpöä kunnes pystyt alustamaan aihetta niin että muutkin ymmärtävät mitä ajat takaa.

Tee aiheesta aloitus ja pohjusta juttuasi jotta tätä kannattaa jatkaa.

• elisakettu kirjoitti:

Minusta ongelma on silti väkivalta, ei sukupuolisuosinta (naisten kokema väkivalta on enemmistönä, siksi ehkä naisnäkökulma enemmän esillä). Eikö yhteiskunnassa tulisi tehdä kaikkensa väkivaltaa vastaan? Mitkä keinot sitten olisivat parempia?

Olet ajautunut keskusteluun trollin kanssa.

Se haluaa vain huomiosi, ei muuta.

Olet ajautunut keskusteluun trollin kanssa.

Se haluaa vain huomiosi, ei muuta.

No pitäähän sitä vähän painostaa ja katsoa osaako vastata yksinkertaiseen kysymykseen.

Siksi toisekseen, olenko kertonut sulle mikä trollien tarkoitus on? En vissiin. Heidän tarkoituksena on tuoda tietyt keskustelijat esille, eli tässä tapauksessa sinut ja minut. Oma huomio on sivuosaroolin esittäjä.

• neimofthegeim

Mutku trulli ei sit vastaakaan esitettyihin kysymyksiin? Reiluu?

• elisakettu kirjoitti:

No pitäähän sitä vähän painostaa ja katsoa osaako vastata yksinkertaiseen kysymykseen.

Siksi toisekseen, olenko kertonut sulle mikä trollien tarkoitus on? En vissiin. Heidän tarkoituksena on tuoda tietyt keskustelijat esille, eli tässä tapauksessa sinut ja minut. Oma huomio on sivuosaroolin esittäjä.

Putosin kärryiltä...

Mikä anti tai merkitys trollilla on vaikkapa meidän keskustelussa?

• neimofthegeim kirjoitti:

Trolli jää pian ilman huomiota jos ei kykene tason nostoon.

• neimofthegeim kirjoitti:

Reilusti pitänee todeta, ettei osannut vastata yksinkertaiseen kysymykseen.

Tuohon ilmaisupuoleen kannattaa hieman panostaa. On hyviä trolleja ja huonoja trolleja. Jotkut osaavat keskustellakin ja joissain on potentiaalia paneelikeskustelijoina. Joillakin on aivan älyttömän hyvä tilannekomiikan taju.

• norminarsistinenkupla
        öllöttävää kirjoitti:

Hyvin monet ihmiset eivät näe kovinkaan hyvin ulos narsistisesta kuplastaan, siksi asiat ovat näin ja kuten huomaat tässäkin keskustelussa keskustelukumppanisi pyrkivät mitätöimään sinua ja sanomaasi.

Putosin kärryiltä...

Selkeästi vain käy ilmi, kuka johtaa keskustelua. Asenne. Jämäkkyys. Moraali. Oikeudentaju.

Mutta miksi trolli menee keskustelijoiden väliin, johtuu yleensä mustasukkaisuudesta. Nyt en vain keksi, kumpi on sen kohteena.

• norminarsistinenkupla kirjoitti:

Hyvin monet ihmiset eivät näe kovinkaan hyvin ulos narsistisesta kuplastaan, siksi asiat ovat näin ja kuten huomaat tässäkin keskustelussa keskustelukumppanisi pyrkivät mitätöimään sinua ja sanomaasi.

Paraskin puhumaan mitätöinnistä :-D

• elisakettu kirjoitti:

Selkeästi vain käy ilmi, kuka johtaa keskustelua. Asenne. Jämäkkyys. Moraali. Oikeudentaju.

Mutta miksi trolli menee keskustelijoiden väliin, johtuu yleensä mustasukkaisuudesta. Nyt en vain keksi, kumpi on sen kohteena.

Mustasukkaisuus lienee oikea veikkaus, siitähän tuossa on kyse.

Kohdistuuko mustasukkaisuus sinuun vai minuun, lienee sivuseikka. Trollaajat eivät ole hetkeen saaneet palstalle vetävää trollausketjua, ja pisimmät ketjut ovat lähipäivien aikana pysyneet enemmän ja vähemmän asiapitoisina.

Trolli kaipaisi rapsutusta.

Mustasukkaisuus lienee oikea veikkaus, siitähän tuossa on kyse.

Kohdistuuko mustasukkaisuus sinuun vai minuun, lienee sivuseikka. Trollaajat eivät ole hetkeen saaneet palstalle vetävää trollausketjua, ja pisimmät ketjut ovat lähipäivien aikana pysyneet enemmän ja vähemmän asiapitoisina.

Trolli kaipaisi rapsutusta.

Otetaan trolli väliin ja rapsutellaan sitä kaksin käsin.

*raps, raps, nyt selästä ja sitten kutitellaan leuan alta. No niin, helpottiko?*

• kysymyssynen
        A.Palstamäki kirjoitti:

Putosin kärryiltä...

Et sinäkään aikoinasi vastannut kysymykseeni. Pyrit kyllä esiintymään kind of eduksesi, mutta ei se ole ihan trollin tapaista. Olemme tietysti sinkku-palstalla, jossa levitellään höyheniä oletusarvojen mukaan :)

• kysymyssynen kirjoitti:

Et sinäkään aikoinasi vastannut kysymykseeni. Pyrit kyllä esiintymään kind of eduksesi, mutta ei se ole ihan trollin tapaista. Olemme tietysti sinkku-palstalla, jossa levitellään höyheniä oletusarvojen mukaan :)

Lienee monia trollin esittämiä kysymyksiä joihin on jäänyt vastaamatta. Luokittelen ne ns. ikuisuuskysymyksiin.

• elisakettu kirjoitti:

Otetaan trolli väliin ja rapsutellaan sitä kaksin käsin.

*raps, raps, nyt selästä ja sitten kutitellaan leuan alta. No niin, helpottiko?*

Hehheehh, siinä sai trolli kunnon rapsutukset. Luulisi että tuli hyvä mieli.😆

• kysymyssynen kirjoitti:

Ottaako pattiin? :-D eläs nyt.

Joo, mulla on munaa tunnustaa että jää vastaamatta aika moniin kysymyksiin. Joko en osaa, ei ole kommentoitavaa, ei lisättävää, ei ehdi, joutuu lähtemään tilanteesta yllättäen jne. Ja yleensä en vastaa kommentteihin päivä- tai viikkokausien päästä. Tämän on kokenut jokaikinen palstakirjoittaja kanssani, et siis ole poikkeus.

Älä ota henkilökohtaisesti itseesi.

Jos kysymys on ollut tärkeä, voisitko toistaa sen nyt, kun minulla ei taida olla käsitystä siitä, mistä on ollut kysymys?

Mitä tulee minun trollaamiseeni, niin senkin tietävät kaikki, syy palstailuuni on hämärä ja erittäin henkilökohtainen asia.

*rapsutusta sinullekin, vaikka korvan takaa, noin*

• elisakettu kirjoitti:

Ottaako pattiin? :-D eläs nyt.

Joo, mulla on munaa tunnustaa että jää vastaamatta aika moniin kysymyksiin. Joko en osaa, ei ole kommentoitavaa, ei lisättävää, ei ehdi, joutuu lähtemään tilanteesta yllättäen jne. Ja yleensä en vastaa kommentteihin päivä- tai viikkokausien päästä. Tämän on kokenut jokaikinen palstakirjoittaja kanssani, et siis ole poikkeus.

Älä ota henkilökohtaisesti itseesi.

Jos kysymys on ollut tärkeä, voisitko toistaa sen nyt, kun minulla ei taida olla käsitystä siitä, mistä on ollut kysymys?

Mitä tulee minun trollaamiseeni, niin senkin tietävät kaikki, syy palstailuuni on hämärä ja erittäin henkilökohtainen asia.

*rapsutusta sinullekin, vaikka korvan takaa, noin*

Ai se kommentti olikin Akille. Pahus kun nää tulee ilmoon, ei tule aina tarkistettua. No, olihan siinä vastausta muillekin pariin epäselvään asiaan.

• elisakettu kirjoitti:

Ai se kommentti olikin Akille. Pahus kun nää tulee ilmoon, ei tule aina tarkistettua. No, olihan siinä vastausta muillekin pariin epäselvään asiaan.

Trollilla alkaa olemaan virkavuodet täynnä kun homma ei toimi kuin pitäisi.

Trollilla alkaa olemaan virkavuodet täynnä kun homma ei toimi kuin pitäisi.

Mahtaa ketuttaa. Onhan sekin tietysti jäädä sairaslomalle tai varhaistetulle eläkkeelle.

Itse vaihtaisin duunia, johonkin tuotteliampaan. Mutta toiset tietysti pärjää vähemmällä.

• elisakettu kirjoitti:

Mahtaa ketuttaa. Onhan sekin tietysti jäädä sairaslomalle tai varhaistetulle eläkkeelle.

Itse vaihtaisin duunia, johonkin tuotteliampaan. Mutta toiset tietysti pärjää vähemmällä.

Pitkä sairasloma tai jopa työkyvyttömyyseläke totaaliseen burn outiin vedoten lienevät trollimme vaihtoehdot.

En näe että trollilla olisi edellytyksiä jatkaa virassaan. Sääli sinänsä, mutta maailma menee eteenpäin ja me sen mukana.

Pitkä sairasloma tai jopa työkyvyttömyyseläke totaaliseen burn outiin vedoten lienevät trollimme vaihtoehdot.

En näe että trollilla olisi edellytyksiä jatkaa virassaan. Sääli sinänsä, mutta maailma menee eteenpäin ja me sen mukana.

Liian harvoin tulee toistettua kliseetä; jonkin loppu on toisen alku.

Työntekijänkin on jatkuvasti kouluttauduttava, että pysyy mukana muuttuvassa maailmassa. Eteenpäin ei pääse jämähtämällä paikoilleen. On alati kehityttävä.

*katselee tulevaisuuteen, mitähän sitä tekisi vaikkapa viiden vuoden päästä? Kehitysapuhommiin Madagaskarille? Vai jokin mielekäs uusi sivuammatti?*

• elisakettu kirjoitti:

Liian harvoin tulee toistettua kliseetä; jonkin loppu on toisen alku.

Työntekijänkin on jatkuvasti kouluttauduttava, että pysyy mukana muuttuvassa maailmassa. Eteenpäin ei pääse jämähtämällä paikoilleen. On alati kehityttävä.

*katselee tulevaisuuteen, mitähän sitä tekisi vaikkapa viiden vuoden päästä? Kehitysapuhommiin Madagaskarille? Vai jokin mielekäs uusi sivuammatti?*

Paha mennä sanomaan mitä tuo sitten tuo mukanaan, mutta kriisi voi lopulta johtaa myös isompaan menestykseen.

Muistakaamme kotimaisen puhelinjätti Nokian kohtalon. Moni oli valmis ripottelemaan tuhkat Keilaniemen pääkonttorin paikoitusalueelle kun Stephen Elopin strategia yhteistyöstä Microsoftin kanssa karahti kiville ja matkapuhelinyksikkö myytiin Microsoftille monien mielestä pilkkahintaan.

Nyt Nokia ei enää askartele luurien kanssa, vaan toimii verkkoinfrastruktuurin parissa. Näkymät ovat hyvät, ja on mahdollista että jollain aikavälillä Nokiasta tulee jälleen kansallisylpeytemme.

Ehkäpä meidänkin trollimme unohtaa keskustelupalstoilla trollaamiseen ja siirtyy isompiin kuvioihin. Ehkäpä yrittää kaataa internetin...

• Ballet
        A.Palstamäki kirjoitti:

Trollin funktio on vähän kuin miehen tässä ajassa. Pallo hukassa?

Sallinette

https://www.youtube.com/watch?v=_ONvMfKEcZg

• Ballet kirjoitti:

Trollin funktio on vähän kuin miehen tässä ajassa. Pallo hukassa?

Sallinette

https://www.youtube.com/watch?v=_ONvMfKEcZg

Trolli kyllä näyttää eksyneen lopullisesti, mutta miehillä sitävastoin menee lujaa. Siis niillä jotka eivät ole syrjäytyneet.

• PIRUetti

Pienellä osalla menee. Eliitilä menee tietysti aina. Ajasta ja paikasta riippumatta.

• PIRUetti kirjoitti:

Pienellä osalla menee. Eliitilä menee tietysti aina. Ajasta ja paikasta riippumatta.

Se, meneekö hyvin vai huonosti, on suhteellista.

Jos verrataan nyt niitä kansalaisiamme joilla menee huonosti, niihin joilla meni satakunta vuotta sitten huonosti, voimme todeta että jopa osattomat elävät nykyään paratiisissa.

Kateus, se on luonnonvoima joka saa ihmisen takkatulen loisteessa ja maha täynnä jauhelihakeittoa tuntemaan piston rinnassaan kun naapuri lentää pääsiäiseksi Bahamasaarille ottamaan pikarusketuksen

• suhteellist

Juu ei haittaa jos joku arvostaa itsensä grillaamista bahamoissa. Semmoinen ehta oikea vääryys kärvistää kyl sielua sen sijaan. Semmoinen laatuaan josta kukaan ei mitään halua kuulla, niin että ei ole ees paikallisbussikyytiin kovin usein asiaa.

• PhD_

Työpaikan naiskollegoita nämä minun huulitäytteet tuntuvat ärsyttävän. Voi voi. Omalla rahalla hankittu. :D

Ps. Miehet tykkää. Myös oma puoliso.

• Mistä lähtien teillä työttömillä ätmeillä on alkanut olemaan naiskollegoita?

• pitkätukka-68

Kai tekohuulisillekin on kannattajansa. Minä en kuulu heihin.
        Ei mua muiden kehonmuokkaukset silti ärsytä, ennemminkin huvittaa.

Ootko ajatellut ottaa silikonilihakset?

• Stheman

Mulle ei kelpaa muijat täytteillä ollenkaan. Huulet on aivan sairaan tyhmän näköiset täytettyinä. Ei voi käsittää miten joku diggaa niistä, hyi helvetti. Luomu on paras.

• Lemmenkäinen

On se vaa ihanaa ku naisen alapäässä huulet törröttää :-*

• Joo no ihan sama, ei kun vaan per*seen täytettä ja joka kohtaan...

Mitä väliä.

Onhan se karmeaa, mut jos ei oo sitä älyä ymmärtää, niin antaa mennä vaan. Jokainen päättää, mitä turpaansa työntää.

• PSCkuvat-insta
    • Ilmaiskierroksia

Ilmaiskierroksia ilman talletusta. www.netti.poker/ilmaiskierrokset

• Anonyymi

Minulle tuli kerran nuorempi mies sanomaan kun tungoksessa jokilaivalla oltiin, että jostai syystä hänen tekee mieli suudella minua. Olin hämilläni enkä vastannut mitään vaan käännyin pois. Eikä ole huulitäytteitä. Eikä ollut ainut jolta olen kuullut samantapaista.

• Anonyymi

Nykyäänhän monet miehetkin tuuttaavat naamaansa täytteitä. Esim. Putin ja Berlusconi.

• Huulitäytteet ovat iljettävin koristautumisen tapa, heti toisena tatuoinnit, kolmantena silikonit ja muut kauneusleikkaukset. 🌹👀

• Anonyymi

Miksi jotkut haluavat pilata luonnollisen kauniit kasvonsa, en ymmärrä sitä.

• Anonyymi

Huulitäytteet voivat olla todella kauniita - tai sitten todella rumia. Yksi aivan kamala esimerkki on Ronja Mannerheimo. Miten nuori tyttö voi pilata ulkonäkönsä ja huulensa noin mauttomalla tavalla? Kasvot olisivat todella paljon kauniimmat pienemmillä huulilla. Toinen karmaiseva esimerkki on Sonja Aiello, jolle näyttää kasvaneen huulitäytteiden myötä viikset. Siltä näyttää kun liian isot huulet aiheuttavat varjon suun ja nenän välille.

• Anonyymi

Minulla on luonnostani täyteläiset huulet. Nuoruudessani sain osakseni pilkkaavia kommentteja ja opin ajattelemaan, että huuleni ovat rumat. Kun pääsin tuppukylästä opiskelemaan ja tutustuin uusiin ihmisiin, aloinkin saada positiivisia kommentteja huulistani ja nykyään pulleat huulet ovatkin jopa tavoiteltuja. En silti edelleenkään näe huuliani erityisen kauniina, mutta kiva niillä on silti suudella.

En koskaan laittaisi itselleni huulitäytteitä. En vaikka huuleni olisivat luontaisesti ohuemmat. Saan meikin avulla tehtyä huulistani halutessani todella pullat, se riittää. En kuitenkaan tuomitse muita, jokainen muokatkoon kehoaan miten tuntuu itsestä hyvältä. Minä pitäydyn hyvin luonnollisessa lookissa. Minulla ei ole ripsien pidennyksiä ei hiuslisäkkeitä, ei tekokynsiä.. Mielestäni olen ihan hyvä omana itsenäni. Jollei se riitä, niin sillehän minä en mitään voi, mutta minä käytän rahani mieluummin johonkin ihan muuhun kuin ulkoisiin härpäkkeisin.

• Anonyymi

Aivan hirveitähän noi on, ne on niin epäluonnollisen näköset, kyllä täytyy heikko itsetunto olla jos tarvi huuliin täytettä työntää. Omakohtasesti tinderiä/badoota käyttävänä miehenä kaikki huulitäytteet omaavat naiset ei pääse jatkoon vaikka muuten miellyttäis silmää tai esittelyteksti kolahtais. Tuleeko naiset sokeeks omalle peilikuvalleen vai mikä helv..siinä on et sen ekan kerran jälkeen otetaan vaan lisää ja lisää pistoksia ja kuvitellaan et näytetään kauniilta, hyi saat....

• Anonyymi

Vaikuttaa vähän siltä että on pakkeja tullut ropisemalla ja on jotain henkilökohtaista ulkonäön perusteella vastaan 😁

• Anonyymi

Seuraava muotioikku lienee paviaanikulmat sitten.

• Anonyymi

Typerintä ikinä on huulitäytteet ja etenki sellasella joka on jo ennestään nätti ilman, on monia esimerkkejä jos käyttää silmiään.
      Ja toinen on tämä "ylileveekuljetus" takalisto!
      Treenaa kyykkyy tai jotain muuta mutta "iso kun talo" takalisto pienessä kropassa ei ole kaunista ihan niiku twerkkaus,kuvottaa.Ainoastaa jos on afrikkalainen jos sillokaa,joo vedä porot sieraimeen ihan vapaasti.😂
      Ei ole eikä tule olemaan.Ketkä näitä yleensä pitää kauniina? Mikä vika on normaali kehossa?
      Ihan sekopäistä touhua...

• Anonyymi

Typerää. Nainen näyttää itseään myyvältä naiselta.

• Anonyymi

Aikuisille naisille näitä juttuja tehdään sen verran hienovaraisesti, että kukaan ei arvaa, eteenkään miehet.

• En rupeaisi syyllistämään ketään yksilöitä asiassa. Halutessaan huuliaan voi täyttää, eikä siinä pitäisi olla muilla vastaan sanomista.

Sen sijaan se on minusta ikävää, että nykyään on olemassa ihanne, joka saa niin monet huuliaan täyttämään. Minusta se kertoo ongelmalliset suhteesta omaan ulkonäköön, riittämättömyyden tunteesta. Rajanvedot ovat tietenkin hankalia, kyllähän meikkaaminenkin voi olla samassa mielessä ongelmallinen seikka joillekin.

Joissain tapauksissa korostetut, hiukan täytetyt huulet voivat olla kaunistus. Välillä niiden efekti on kyseenalainen.

• Anonyymi

Tarkoittaako tää niitä pulleita töröhuulia eri muodoissaan?

Automaattinen ei-kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2213
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1534
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      954
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe