Nimetkää komeita

supisirpa

supi suomalaisia miehiä, kuvia saa laittaa.

33

647

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm, no ainakin tulee mieleen Peter Franzen, Samuli Edelmann, Santeri Kinnunen, Juha Veijonen, Jasper Pääkkönen, Niko Saarela, Samuli Vauramo....on varmaan muitakin vaan enpä nyt jaksa kaikkia muistaa. :)

      Hyvät pääsiäiset!

      • Mistä kaivoit noin karsean kuvan? Tulee walking dead mieleen.

        Meillä on ihan erilainen miesmaku. Oikeastaan pidän enemän ns karismaattisista puolista, ruman kauniista piirteistä. En nyt osaa nimetä ketään.

        Hyvää pääsiäistä myös sinulle/teille!


      • Kuuluisuus tekee ihmisistä kauniita ja komeita.

        Olen nähnyt livenä Samuli Vauramoa lukuunottamatta kaikki muut listaamasi miehet, ja vaikka nuo ovat varmastikin komeita miehiä, niin oikeasti samaa tasoa olevia miehiä on suomenniemi väärällään.

        Saman voi sanoa naisistakin, ei ne julkisuuden kaunottaret eroa rivissä ollessaan tavallisista kauniista naisista mitenkään.


      • sanompavaatottuuven

        yh, kaikki epäkomeita. Tauno palo, esko salminen, taneli mäkelä, speedo pasanen, simo salminen, mauno koivisto ja se joku laulaja...tauri lähkä


      • elisakettu kirjoitti:

        Mistä kaivoit noin karsean kuvan? Tulee walking dead mieleen.

        Meillä on ihan erilainen miesmaku. Oikeastaan pidän enemän ns karismaattisista puolista, ruman kauniista piirteistä. En nyt osaa nimetä ketään.

        Hyvää pääsiäistä myös sinulle/teille!

        Netistä köysin hakusanalla noita. Pääsiäisen kunniaksi. Ja olen ollut elämäni flunssassa, iha hirnee olotila ollut jo viikon. En ole jaksanut hengästymättä edes postilaatikolle mennä. Sitten jo on pakko rojahtaa istumaan. Huippaa...Kuumetta ei ole, mutta lanttu kipee ja röörit ummessa. Yleisesti ihan kökkö olotila. :/

        Maailma on pullollaan toinen toistaan ja toistaan toinen komeita miehiä, ei oo pulaa komeista miehistä tässä maailmassa eikä edes kotimaassa. Aina näkee kun ihmisten ilmoille menee monia semmosia, joiden ulkonäkö miellyttää tavalla tai toisella. Huomattavasti vähemmän niitä näkee, joiden ei miellyttäs ollenkaan, mitenkään mistään kohtaa ihmistä.

        Kyllä meillä on minusta ihan hyvä mies arsenaali täällä pohjolassa.

        Joo ei se nimeäminen kai ookkaan välttämättä tarpeen, tuli vaan niin nopsaan nuo mieleen, niin heitin ihan vippaamalla blancolle. Oli liian helppo kysymys...heh.

        Samoten, tuijotan tota sohvaa jo sillä silmällä, että kohta loikkaan sinne ja kiskasen viltin korviin ja alan kuorsaamaan. s :D


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kuuluisuus tekee ihmisistä kauniita ja komeita.

        Olen nähnyt livenä Samuli Vauramoa lukuunottamatta kaikki muut listaamasi miehet, ja vaikka nuo ovat varmastikin komeita miehiä, niin oikeasti samaa tasoa olevia miehiä on suomenniemi väärällään.

        Saman voi sanoa naisistakin, ei ne julkisuuden kaunottaret eroa rivissä ollessaan tavallisista kauniista naisista mitenkään.

        Kuuluisuus tekee ihmisistä kauniita ja komeita.


        - Itseasiassa ei tee, ihmisiä ne on ne kuluuisuudetkin. Mulla ei oo kyllä tota julkkis palvontaa verissä. Jokusen tunnenkin ihan aika hyvinkin ( en heistä mainituista). Ja ihan samanlaisia tallaajia kun me muutkin. Ne on vaan helppoja nimetä, kun kaikki ne tuntee ja taas omien tuttavien nimiä ja kuvia ei viitsi julkaista, ihan vaan kun eivät varmaan tykkäis. Niin helpointa on noi julkisuuden henkilöt nimetä sitten senkin takia. Tittelit ja maine ei kyllä ihan aikusten oikeesti tee kestään parempaa ihmistä. :)

        Mua ei kyllä statuksilla lumota, on koiettu joskus ja uskallan sanoa.


      • sanompavaatottuuven kirjoitti:

        yh, kaikki epäkomeita. Tauno palo, esko salminen, taneli mäkelä, speedo pasanen, simo salminen, mauno koivisto ja se joku laulaja...tauri lähkä

        Makuasioita joista ei viisasta kiistellä. :)


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Netistä köysin hakusanalla noita. Pääsiäisen kunniaksi. Ja olen ollut elämäni flunssassa, iha hirnee olotila ollut jo viikon. En ole jaksanut hengästymättä edes postilaatikolle mennä. Sitten jo on pakko rojahtaa istumaan. Huippaa...Kuumetta ei ole, mutta lanttu kipee ja röörit ummessa. Yleisesti ihan kökkö olotila. :/

        Maailma on pullollaan toinen toistaan ja toistaan toinen komeita miehiä, ei oo pulaa komeista miehistä tässä maailmassa eikä edes kotimaassa. Aina näkee kun ihmisten ilmoille menee monia semmosia, joiden ulkonäkö miellyttää tavalla tai toisella. Huomattavasti vähemmän niitä näkee, joiden ei miellyttäs ollenkaan, mitenkään mistään kohtaa ihmistä.

        Kyllä meillä on minusta ihan hyvä mies arsenaali täällä pohjolassa.

        Joo ei se nimeäminen kai ookkaan välttämättä tarpeen, tuli vaan niin nopsaan nuo mieleen, niin heitin ihan vippaamalla blancolle. Oli liian helppo kysymys...heh.

        Samoten, tuijotan tota sohvaa jo sillä silmällä, että kohta loikkaan sinne ja kiskasen viltin korviin ja alan kuorsaamaan. s :D

        Ikävä kuulla sairastumisesta. Nää nykyiset flunssavirukset on muuntautuneita. Ei meinaa tauti lähtee millään. Mutta jos tuo hengenahdistus ei ala mennä ohi, hopihopi lääkäriin. Sun pitäisi saada enemmän pitää huolta itsestäsi. Myönteiset kemialliset hormonit laskevat stressitasoa ja vahvistavat vastustuskykyä.

        Lepää Niccis. Toipumista.


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Kuuluisuus tekee ihmisistä kauniita ja komeita.


        - Itseasiassa ei tee, ihmisiä ne on ne kuluuisuudetkin. Mulla ei oo kyllä tota julkkis palvontaa verissä. Jokusen tunnenkin ihan aika hyvinkin ( en heistä mainituista). Ja ihan samanlaisia tallaajia kun me muutkin. Ne on vaan helppoja nimetä, kun kaikki ne tuntee ja taas omien tuttavien nimiä ja kuvia ei viitsi julkaista, ihan vaan kun eivät varmaan tykkäis. Niin helpointa on noi julkisuuden henkilöt nimetä sitten senkin takia. Tittelit ja maine ei kyllä ihan aikusten oikeesti tee kestään parempaa ihmistä. :)

        Mua ei kyllä statuksilla lumota, on koiettu joskus ja uskallan sanoa.

        Jep, onhan se helpompi poimia esimerkit julkisuudesta kuin puhua naapurin erkistä josta ei ole ehkä kuvaakaan.

        En ole saanutkaan sinusta sellaista kuvaa että olisit julkkisten perään, mutta kyllähän niitäkin kai palvotaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ikävä kuulla sairastumisesta. Nää nykyiset flunssavirukset on muuntautuneita. Ei meinaa tauti lähtee millään. Mutta jos tuo hengenahdistus ei ala mennä ohi, hopihopi lääkäriin. Sun pitäisi saada enemmän pitää huolta itsestäsi. Myönteiset kemialliset hormonit laskevat stressitasoa ja vahvistavat vastustuskykyä.

        Lepää Niccis. Toipumista.

        Tuntuu olevan sitkeitä pöpöjä. Nyt pääsen nukkumaan, mies tuli töistä. Tunnin tirsat tekee hyvää. On taas kun uus ihminen levättyään. Ainakin hetken. ☺️

        Kiitos, huilimaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mistä kaivoit noin karsean kuvan? Tulee walking dead mieleen.

        Meillä on ihan erilainen miesmaku. Oikeastaan pidän enemän ns karismaattisista puolista, ruman kauniista piirteistä. En nyt osaa nimetä ketään.

        Hyvää pääsiäistä myös sinulle/teille!

        Tommi Korpela? Åke Lindman?


      • Dissident kirjoitti:

        Tommi Korpela? Åke Lindman?

        Älähän hupsuttele. Pelkkä naaman näkeminen ruudusta tai lehdeltä ei tee minusta kenestäkään erityisen puoleensavetävää. Täytyy nähdä ilmeet, värit, eloisuus jne. Kehonkieli, ääni, tapa keskustella, tuoksu ja miltä kosketus tuntuu. Kaikki yhdessä tekee komeksi ja kauniiksi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Älähän hupsuttele. Pelkkä naaman näkeminen ruudusta tai lehdeltä ei tee minusta kenestäkään erityisen puoleensavetävää. Täytyy nähdä ilmeet, värit, eloisuus jne. Kehonkieli, ääni, tapa keskustella, tuoksu ja miltä kosketus tuntuu. Kaikki yhdessä tekee komeksi ja kauniiksi.

        Njää... kirjoitit, ettet osaa nimetä....

        No ei muut tunne jossain Lahden Lahnakujalla asuvaa Jorkkia...siks julkimoita ehdotin.

        Kävinpä säbäilemässä taas välillä. Kivat läpsyttelyt oli.


    • Sugar12

      Onhan noita ja jokainen katsoo ihmistä eri tavalla..Lauri Tilkanen Härmä elokuvasta..karismaattinen ja seksikäs,myöskin mielestäni Peter Franzen, Kai Vaine ym..

    • Pillujen--asiantuntija

      axl smith on naisten ihannemies.

      • ihannemiess

        Äitisikin.


    • ihansupisuomalainen

      Kuka tai mikä on supi suomalainen?

    • Mjaa-has mjaa

      Tommi Taurula, Antti Reini & Lauri Tähkä. Samuli Edelmann, Eric Bana...

      Metsuri...

      • Ai niin 112-ohjelman paloesimies S. Sohkanen...


      • Statusäijiä siis vailla.

        Tuntuu siltä että olet ihan tavan palstanarttu.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Statusäijiä siis vailla.

        Tuntuu siltä että olet ihan tavan palstanarttu.

        Anteeksi kuinka??

        Ootsä kännissä?

        Mikä on "status"?
        Lähinnä perustan tuohon puheääneen...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Anteeksi kuinka??

        Ootsä kännissä?

        Mikä on "status"?
        Lähinnä perustan tuohon puheääneen...

        Järkytinkö? Tuohan on normaalia palstapuhetta ja perustuu naisten yleisesti tunnustettuihin käyttäytymismalleihin. Siis tällä palstalla tunnustettuihin.

        En usko että olen enää kännissä, join viimeksi eilen töiden jälkeen tölkin IV-olutta, yhden. Sitä ennen olin 2 viikkoa juomatta.

        Mutta joo, tykkäät vähän karkeammista miehistä.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Järkytinkö? Tuohan on normaalia palstapuhetta ja perustuu naisten yleisesti tunnustettuihin käyttäytymismalleihin. Siis tällä palstalla tunnustettuihin.

        En usko että olen enää kännissä, join viimeksi eilen töiden jälkeen tölkin IV-olutta, yhden. Sitä ennen olin 2 viikkoa juomatta.

        Mutta joo, tykkäät vähän karkeammista miehistä.

        Ei nyt kannata mulle vittuilla tänään.

        Muutenkin kyrpiintynyt koko päivästä.

        Mikä helvetti noissakin nyt on "karkeaa".


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Järkytinkö? Tuohan on normaalia palstapuhetta ja perustuu naisten yleisesti tunnustettuihin käyttäytymismalleihin. Siis tällä palstalla tunnustettuihin.

        En usko että olen enää kännissä, join viimeksi eilen töiden jälkeen tölkin IV-olutta, yhden. Sitä ennen olin 2 viikkoa juomatta.

        Mutta joo, tykkäät vähän karkeammista miehistä.

        No mee ja ota lisää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei nyt kannata mulle vittuilla tänään.

        Muutenkin kyrpiintynyt koko päivästä.

        Mikä helvetti noissakin nyt on "karkeaa".

        Tuskin nuo tulisivat mihinkään treffeille pehmeässä egyptinpuuvillaisessa paidassaan tyylikkäänä kuin palstan salkunhoitaja. Sorry vaan.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Tuskin nuo tulisivat mihinkään treffeille pehmeässä egyptinpuuvillaisessa paidassaan tyylikkäänä kuin palstan salkunhoitaja. Sorry vaan.

        No sekin on ihan v*tun sama.

        Ei huvittais nähdä yhden yhtä länkyttävää turpaa mailla halmeilla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No sekin on ihan v*tun sama.

        Ei huvittais nähdä yhden yhtä länkyttävää turpaa mailla halmeilla.

        No ohhoh, sulla on joko ollut hirveä päivä taikka tervehdyskommenttini epäonnistui totaalisesti.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No mee ja ota lisää.

        Lauantaina voisin ottaa tölkin kun käyn kaupassa.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        No ohhoh, sulla on joko ollut hirveä päivä taikka tervehdyskommenttini epäonnistui totaalisesti.

        No sun kommenttis oli piste siihen v'tun i:in päälle.

        Päivä on kiitos kysymästä ollu ihan per*eestä. Kyllä kai se v*tuttaa ku pientä eläintä jos olet tuntisotalla vääntänyt samoja asioita rautalangasta ku vastapuolella on kuullun ymmärtämisessä vikaa.

        Jossain se raja menee. Satut vaan nyt huonoon saumaan siinä.
        Jos oot viisas, niin hit the road Jack. Katotaan parempi päivä kun saan huumorintajun takaisin.


    • Komeinmies

      Jörn Donner.

    • kirkasmieli

      Jaha on taas loppunut aivonesteet ja pitänyt ottaa taas alusta kaikki.
      Voin esittää jatkokysymyksen laittakaa myös tänne lista naisista joita panisitte yötä päivää väsymättä hetkeksikään vaikka kolme viikkoa putkeen. Jos siihen pystytte olette parinne löytäneet ja jos ette olette silti voittaja. Olette pannut naista niin kauan kuin olette jaksaneet.
      Videokuvaa voi laittaa tapahtumista tänne myös.
      Päästään vertaamaan sitä kenellä on suurimmat pallit kenellä kovettuu nopeiten ja kuka saa orkut näyttävämmin. Siitä voi sitten vetää vertailevia johtopäätöksiä omaan hiljaiseen mutta tapahtumia vailla olevaan nettideittielämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      170
      3400
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2822
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2692
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2157
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1997
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1617
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1595
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1538
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1409
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1301
    Aihe