Tuollaisia naiset ovat

Kaisanoasaa

25

783

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dynaaminenduoavuksi

      Nyt DarkFEARR ja Outsider heti avuksi! Se sanoi naista mällirievuksi! Onko parisuhteessa oleva mies vajonnut atm:ien tasolle, kun kutsuu naista mällirievuksi.

      YKSIKÄÄN NAINEN EI OLE MÄLLIRIEPU! Nainen joka laittaa kondomin suullaan vieraan miehen munaan, vaikka onkin parisuhteessa, on vain voimakas ja itsellinen nainen, eikä mikään mälliriepu. Sammy siis pelkää naisen seksuaalisuutta, kutsuessaan avopuolisoaan mällirievuksi, kuten palstalaiset darkfearr ja outsider voivat todistaa.

    • vanhajuttuu

      Sellaisia miehet on. Paskoja jännämiehiä.
      Muuallakin kun noissa käsikirjoitetuissa saduissa.

      • ihmetulkinta

        Varattu nainen otti toisen miehen vehkeen suuhun ja se ei ole naisen oma vika?


      • vanhajuttuu
        ihmetulkinta kirjoitti:

        Varattu nainen otti toisen miehen vehkeen suuhun ja se ei ole naisen oma vika?

        Totesinpahan vaan että miehet on jännämiehiä joille kelpaa pillu kun pillu.


    • syy_vai_seuraus

      Varattu nainen otti toisen miehen VELTON vehkeen suuhun ja se ei ole naisen oma vika jos ei saa miestä jäykäksi, vai ONKO??

      • Mieskin

        Jokainen vastaa itse omasta orgasmistaan.


    • EdesUnissa

      Hauska uutisointi. "Minnan suuseksileikillä karut seuraukset.." Eiköhän nuo seuraukset lienneet itsestään selvät. Eivät ne olleet odottamattoman karut.

    • En minä ole

      • mutta sillä ei ole mitään väliä toivoisin vain muidenkin tajuavan kuinka toisen ja itsensä elämä menee pilalle hurvittelemalla


    • Kurppa-nainen

      Kateellisia on ätmit

    • Minna kuulostaa jännänäiselta. Tommosten perässä miehet aina juoksee..

    • Yleistäminen on kivaa, varsinkin jos ei jaksa ajatella että joku on aina poikkeus. :D

    • TIS

      Tietääkö joku Minnan sukunimeä?

    • tkeywrjmwryjwjwry

      En tuollaista paskaa katso mutta onhan se nyt itsestään selvää että sinne pyrkii, ja valitaan, tyypit joilla on heikko moraali. Ei olisi myyvää viihdettä jos kaikki olisivat suoraselkäisiä ja näin ollen "tylsiä".

    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      Siinä ohjelmassa on vain sekopäisiä naisia ja miehiä jotka eivät tiedä mitään rakkaudesta. Pelkkiä lutkia ja miehet jännäpaskoja.

    • Miksiköhän minun asiallinen viesti poistettiin, taisi kiteyttää liikaa 2000-luvun naisia?

      En jaksa enää etsiä linkkiä mutta minnahan kuvitteli kyseeessä olleen pelkän hauskanpidon ja seuraleikin, v..u mikä akka :D

      • Sinkkunainenn

        Tai 2000- luvun miehiä.
        Ei kiinnosta 2000-kuvun miehet. Huoripukkeja.


      • Joooojooo
        Sinkkunainenn kirjoitti:

        Tai 2000- luvun miehiä.
        Ei kiinnosta 2000-kuvun miehet. Huoripukkeja.

        Niinkö. On. Kaikkiko on. Miehet.


    • Lars100

      En ota yleisellä tasolla kantaa siihen, millaisia naiset tai miehet ovat. Olen katsonut temptation saaren jokaisen vuoden pääpiirteissään. Enpä ole nähnyt näiden vuosien aikana enemmän luotaantyöntävää naista kuin Minna. En koskisi pitkällä tikullakaan!!!! Onneksi Minna tuli selittelemään sanojaan & tekemisiään mediaan, niin käsitykseni hänestä vahvistui. Hirmuinen myötähäpeä kaikkien insinöörien puolesta.

    • pitkätukka-68

      Millaiset ääliöt ylipäätään tuollaisia ohjelmia katsovat?

      • pitkätukka-68

        Ja ketkä tuollaisia lehtiä lukevat?


    • Mä jo luulin, et oli hampaillaan tai jollain kielikorulla satuttanu pahasti.

      • Siis kuka helvetti laittaa kieleesä jonkun saatanan korun? Ja ei penikseenkään pidä mitään renkaita laittaa tai sitte ainaki seksin ajaks ottaa pois!


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Siis kuka helvetti laittaa kieleesä jonkun saatanan korun? Ja ei penikseenkään pidä mitään renkaita laittaa tai sitte ainaki seksin ajaks ottaa pois!

        Siis sellase ei korun vaan ympärille laitettavan renksun saa laittaa :=DDD)


    • nyhtulee

      Naisen kannataa ottaa hammasproteesit pois aktin ajaxi

      ettei pure heppiä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      189
      3638
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2892
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2732
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2209
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2017
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1657
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1615
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1568
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1419
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1321
    Aihe