Miehiä kiinnostaa vaan naisen nuoruus ja kauneus

Nnainnnneuu

Tästä syystä olenkin jättäytynyt rumana naisena pois pariuhdemarkkinoilta. Mies valitsee mieluummin ilkeän vittuumaise nnaisen jos on vaan kaunis kun herttaisen rumemman naisen. Miehiä kiinnostaa van jos nainen on hot ja siihen ne myös rakastuu. Tietty jos mies ei saa kaunista niin ne tyytyy rumaan mutta en halua että kukaan minuun tyytyy. Säälittäviä parisuhteessa elävät miehetkin kenellä ruma nainen,koska miehen luonto on saada itselleen mahdollisimman kaunis nuori nainen(johon varmaan myös kyllästyy kun nainen vanhenee/ulkonäkö muuttuu)
Olisin naisena toivonut että miehet on erilaisia mutta ei kai miehen luonnolle mitään voi. Täytyy vaan jatkaa sinkkuna yksin.

56

1037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää paikkansa, että miehet tavoittelevat naisia, jotka ovat nuoria ja kauniita. Edellinen viittaa suureen jäkeläistuotantoon sen kautta, että kerkiää saada paljon jälkeläisiä, jälkimmäinen sen kautta, että kauneus ja terveys korreloivat vahvasti positiivisesti.

Sen sijaan on erehdys, että mies katsoisi VAIN nuoruutta ja kauneutta. Ne tosin kiinnittävät eniten huomiota silloin, kun ei vielä tunne toista, mutta tutustumisen aikana muut ominaisuudet tulevat tärkeämmiksi, ennen kaikkea herttaisuus.

Tunnemme naistyypin, jonka edustaja on kaunis ja nuori, mutta kivikova, vikoileva, määräilevä, kaikkitietävä, antaa vittua vain, jos itseä sattuu huvittamaan ja laiminlyö lapsia itsensä kustannuksella. Kukaan mies, ei siis KUKAAN, halua puolisokseen tällaista siskoa, jos on saatavana myös herttainen.

Koska ulkonäkö on ensitapaamisella keskeisessä asemassa, pitää vaatimattomamman näköisen olla aktiivisempi ja sitkeämpi kuin kaunottaren, mutta se kannattaa, sillä herttaisuudella on runsaasti kysyntää. Herttainen tyttö antaa heti ja hellästi vittua, sillä hän ajattelee toista, haluaa olla ystävällinen. Älä ihmeessä jätä sikseen. Tsemppiä! :-)

• Riiiiiiiiiii

Tottakai sitä vittua annetaan kun itseä sattuu huvittamaan. Huvistahan seksiä harrastetaan eikä ystävyyden osoituksena.
        Heti ja hellästi vittua, hyi helkkari miten voi olla ällöttävä sananvalinta:). Tuli ruuat kurkkuun.

• Riiiiiiiiiii kirjoitti:

Tottakai sitä vittua annetaan kun itseä sattuu huvittamaan. Huvistahan seksiä harrastetaan eikä ystävyyden osoituksena.
        Heti ja hellästi vittua, hyi helkkari miten voi olla ällöttävä sananvalinta:). Tuli ruuat kurkkuun.

<<Huvistahan seksiä harrastetaan eikä ystävyyden osoituksena.>>

Eikö sinulle rakkaus toista kohtaan merkitse mitään?

• 87879787
        rennostiM kirjoitti:

<<Huvistahan seksiä harrastetaan eikä ystävyyden osoituksena.>>

Eikö sinulle rakkaus toista kohtaan merkitse mitään?

Rakkaudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa, jos ei "vitun antaminen" nappaa. Väkisin ei kannata.
        Niitä sanavalintoja minäkin soisin tämän ikämiehen tarkistavan.

• Kääk, ethän sä tiedä miten joku mies sut näkee. Mikset antaisi miehen itse määritellä oletko sinä hänelle kaunis? Mäkin joskus nuorena mietin, että mä en varmaan ole tarpeeksi nätti, kun kukaan ei kiinnostu minusta. Tai en pukeudu tarpeeksi mielenkiintoisesti tms.

Totuus kuitenkin taisi olla, että seurasin sellaisien miesten huomaamista, jotka ei musta olleet kiinnostuneet ja ehkäpä sivuutin sellaiset jotka olis olleet. Ehkäpä katsoin vaan liian ohuen putken läpi? Ehkä sinäkin jätät huomioimatta ne miehet, jotka susta voisi tykätä ja näät ne jotka ei tykkää.

Mun mielestä tää ajatus, jota sulle kauppaan on ainakin mulla toiminut. Että anna miehen kuin miehen itse määritellä miten hän sinut näkee, älä tuputa mitään ajatusta tai asiaa itsestäsi. Että sun pitäisi nähdä mut näin!! Eikä noin. Tai sä näät vaan noi ja et mua ollenkaan, ne jotka ei sua nää. Ne ei ole sua vartenkaan. Musta aika simppeliä.

Antaa niiden tykätä niistä toisista naisista. Jonkunhan niistäkin tarttee tykätä. ;)

Oot mitä oot ja kyllä se mies sitten, joka susta kiinnostuu kiinnostuu ja osaa itsenäisesti määritellä sut kiinnostavaksi ja kauniiksi. Luota siihen, että miehillä on kyky ja taito huomata heille mieleiset naiset.

Ei se ole meidän naisten tehtävä laittaa miehelle sanoja suuhun, mistä ne tykkää ja kuka mistäkin pitäs tykätä. Ollaan mitä ollaan ja jollekin ollaan sitten ihaniakin. :)

Mukavaa päivää! Mä lähden töihin. :D

• Varmaan heilutit tuon kommentin jäljeen eväskassia kuin täti moonika?

Osuvaa ja todenmukaista tekstiä. Ihminen on omana itsenä olemiseen maailman paras ja luokkaa A1. Ei siihen muuta tarvita....tarvitaampas...se oman itsensä sellaisenaan hyväksyminen, elikkästä arrvostaminen. Ja se näkyy ulospäin jos mikä. Hienona päivänä hymy niin korvasta korvaan, että enemmän jos hymyilee, pää katkiaa.

Näin on kanan pissittimet...

• Dissident kirjoitti:

Varmaan heilutit tuon kommentin jäljeen eväskassia kuin täti moonika?

Osuvaa ja todenmukaista tekstiä. Ihminen on omana itsenä olemiseen maailman paras ja luokkaa A1. Ei siihen muuta tarvita....tarvitaampas...se oman itsensä sellaisenaan hyväksyminen, elikkästä arrvostaminen. Ja se näkyy ulospäin jos mikä. Hienona päivänä hymy niin korvasta korvaan, että enemmän jos hymyilee, pää katkiaa.

Näin on kanan pissittimet...

Itseasiassa en heiluttanut, vaan etsin lenkkarit kaapista ja nostin kanakeiton liedeltä. Tein ruoan valmiiksi, niin ei tarvi lapsenlikan tehdä muksuille ruokaa. ☺️

Kot kot...🐔

• Nicitönnä kirjoitti:

Itseasiassa en heiluttanut, vaan etsin lenkkarit kaapista ja nostin kanakeiton liedeltä. Tein ruoan valmiiksi, niin ei tarvi lapsenlikan tehdä muksuille ruokaa. ☺️

Kot kot...🐔

Ahaaaaaa! Sitäkö ollaan lietsuun lähdössä? Jäitkö kiinni? Lapsenlikka...ahaaa!!!

Kotpa hyvinkin....

Tuli tuosta mieleen vitsi. Espoosta lensi talitintti Kuopioon. Lehahti lajikumppanin viereen ja sanoi nätisti "titityy". Kuopiolaiskolleega vastasi: "titipä hyvinnii ja tyy!".

• Nicitönnä kirjoitti:

Kot kot...🐔

Ahaaaaaa! Sitäkö ollaan lietsuun lähdössä? Jäitkö kiinni? Lapsenlikka...ahaaa!!!

Kotpa hyvinkin....

Tuli tuosta mieleen vitsi. Espoosta lensi talitintti Kuopioon. Lehahti lajikumppanin viereen ja sanoi nätisti "titityy". Kuopiolaiskolleega vastasi: "titipä hyvinnii ja tyy!".

• Dissident kirjoitti:

Kotpa hyvinkin....

Eikun tulin töistä vasta 20 kieppeillä. Iltoja iltoja. Muksuja vahtii muori, kun minä lähden töihin ja kunnes muksujen isä tulee töistä kottiin. Ja mä tuun vasta 20 tai jälkeen, riippuu kuinka pian on työt tehty. Kerkiin nukuttelemaan. 😀

Emmä lietsuun lähde, kotiin on aina kiire töistä. Ehtii iltapuuhiin ja iltapusut ja halit antaa. ☺️

• Nicitönnä kirjoitti:

Eikun tulin töistä vasta 20 kieppeillä. Iltoja iltoja. Muksuja vahtii muori, kun minä lähden töihin ja kunnes muksujen isä tulee töistä kottiin. Ja mä tuun vasta 20 tai jälkeen, riippuu kuinka pian on työt tehty. Kerkiin nukuttelemaan. 😀

Emmä lietsuun lähde, kotiin on aina kiire töistä. Ehtii iltapuuhiin ja iltapusut ja halit antaa. ☺️

Nyt iltapalalle itekkin, kauhea nälkä! Jos ehtis isännänkin kanssa kuulumiset vaihtaa ennen yöpuulle käymistä. Sitten pesulle ja maate. Illan köllyköitä. ☺️

• Nicitönnä kirjoitti:

Nyt iltapalalle itekkin, kauhea nälkä! Jos ehtis isännänkin kanssa kuulumiset vaihtaa ennen yöpuulle käymistä. Sitten pesulle ja maate. Illan köllyköitä. ☺️

Mukavaa iltaa ja yötä vauhtiviikarille.

Älä nyt väsytä ihtees puhki flunssan jälkeen. Kyllä ne mummelit osaa laitella ruokaakin..

• Minun täytyy tunnustaa se, että minulla on kolmen naisen puhelinnumerot, jotka eivät ollakin tavoin liity sukulaisiin. Yksi näistä naisista on nuori n. 26-vuotias, toinen 30-vuotias ja kolmas liki 20 vuotta minua vanhempi. Yksikään näistä naisista ei ole ulkoisesti kaunis. Eli ainakaan minä en ole kiinnostunut nuorista ja kauniista naisista. Teoriassa minulla saattaa olla jotakin sen n. 26-vuotiaan kanssa jotain enemmän, mutta en hänessä sitä nuoruutta etsi vaan hyvää kaverisuhdetta. En siis katso elämässäni tai täällä palstoilla ulkonäkö ja nuoruutta.

Kiitos Sinulle oman näkemyksesi tänne laittamisesta. Minusta miehet eivät katso pelkästään nuoruutta ja kauneutta. Ei ne huonoja ominaisuuksia ole, mutta kuten sanoit nuoruus ja kauneus ei ole kaikki. Edelleen minulla on ystävyyssuhde itseäni n. 20 vuotta vanhempaan naiseen. Ystäviä voi olla eri ikäisten kanssa! Ja nettikaveri palstoilla vaikka minkälaisen vipeltäjänä kanssa.

• selvänäkö
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

Minun täytyy tunnustaa se, että minulla on kolmen naisen puhelinnumerot, jotka eivät ollakin tavoin liity sukulaisiin. Yksi näistä naisista on nuori n. 26-vuotias, toinen 30-vuotias ja kolmas liki 20 vuotta minua vanhempi. Yksikään näistä naisista ei ole ulkoisesti kaunis. Eli ainakaan minä en ole kiinnostunut nuorista ja kauniista naisista. Teoriassa minulla saattaa olla jotakin sen n. 26-vuotiaan kanssa jotain enemmän, mutta en hänessä sitä nuoruutta etsi vaan hyvää kaverisuhdetta. En siis katso elämässäni tai täällä palstoilla ulkonäkö ja nuoruutta.

Kiitos Sinulle oman näkemyksesi tänne laittamisesta. Minusta miehet eivät katso pelkästään nuoruutta ja kauneutta. Ei ne huonoja ominaisuuksia ole, mutta kuten sanoit nuoruus ja kauneus ei ole kaikki. Edelleen minulla on ystävyyssuhde itseäni n. 20 vuotta vanhempaan naiseen. Ystäviä voi olla eri ikäisten kanssa! Ja nettikaveri palstoilla vaikka minkälaisen vipeltäjänä kanssa.

Miten palstoilla voi katsoa ulkonäköä eihän täällä ketään näe.

• selvänäkö kirjoitti:

Miten palstoilla voi katsoa ulkonäköä eihän täällä ketään näe.

Se oli esimerkiksi siitä, että ulkonäkö ei vaikuta. Esimerkiksi minusta täällä "Nicitönnä" on täällä viehättävä, vaikka ei ole mitään tietoa hänen todellisesta ulkonäöstä. Sitä paitsi "luterilaisuus" palstalla täällä keskustelen noin 60-vuotiaitten naisten kanssa. Heillä molemmilla taitaa olla lapsenlapsia ja he eivät ole nuoria, mutta siitä huolimatta pidän kirjoittelusta "Eerikatässmoi":n ja "Mummomuori":n kanssa. Ei se kaikki ole nuoruuttaa ja kauneutta?

• Dissident kirjoitti:

Kotpa hyvinkin....

Talitintit lauloivat ennen titityy, nykyisin useimmat tityy.

• rennostiM kirjoitti:

Talitintit lauloivat ennen titityy, nykyisin useimmat tityy.

Evoluutio pudottaa turhat kotkotukset. Munkin nuoriso vastailee tyyliin.. O=ok, on, selvä. J=Joo, selvä, hyvä on... E= ei, ei käy, en halua. Kvg=kato vittu guuglesta, ig=instagram, sc=snapchat, joku muukin tuollanen vastaava....

• Dissident kirjoitti:

Evoluutio pudottaa turhat kotkotukset. Munkin nuoriso vastailee tyyliin.. O=ok, on, selvä. J=Joo, selvä, hyvä on... E= ei, ei käy, en halua. Kvg=kato vittu guuglesta, ig=instagram, sc=snapchat, joku muukin tuollanen vastaava....

Talitintin ääntelyn muutos johtunee siitä. että nykyisessä äänimaisemassa tityy kuuluu paremmin, joten sitä vastaava geenialleeli tulee useammin valituksi kuin titityyn aiheuttava. Nuorison kummallinen lyhentelytapa taas johtuu kulttuurievoluutiosta.

Aikoinaan Saksan Liittotasavallan ja DDR:n kieli rupesi vahvasti kehittymään eri suuntiin, koska DDR oli aivan ihastunut lyhenteisiin Neukkulan malliin. Vaan osattiin sitä jonkin verran Littotasavallassakin.

• pitkätukka-68
        Dissident kirjoitti:

Minä kielioppinatsina olen huomannut etten ymmärrä nykysuomea kovinkaan kyvi.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Joskus se on hankalaa itsekullekin...

• pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Nöin tabletilla teksti tosin on mitä sattuu. Näppiskin meni hajalle.

• pitkätukka-68

"Miehiä kiinnostaa vaan naisen nuoruus ja kauneus"

Höpö höpö. Tai tottakai sellaisiakin miehiä on.
      Itse en kuulu heihin.

• pitkätukka-68

Tyhmää naista en huolisi, niin puutteessa en sentään ole.
        Enkä vittumaista, näyttää hän sitten ensinäkemältä miten kauniilta tahansa. Se näennäinen kauneus karisee pikavauhtia kun todellinen luonne tulee esiin.

Rakas on aina kaunis, ja tyhmä ja/tai vittumainen ei voisi ikinä olla minulle se Rakas.

• 78798778
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Enkä vittumaista, näyttää hän sitten ensinäkemältä miten kauniilta tahansa. Se näennäinen kauneus karisee pikavauhtia kun todellinen luonne tulee esiin.

Rakas on aina kaunis, ja tyhmä ja/tai vittumainen ei voisi ikinä olla minulle se Rakas.

Olipa kaunis viimeinen virkkeesi. Tuli kyynel silmään.

• näin.arvelen
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Kyllä sinä mieluumin otat vittumaisen naisen kuin vituttoman.

• pitkätukka-68
        näin.arvelen kirjoitti:

Kyllä sinä mieluumin otat vittumaisen naisen kuin vituttoman.

Toisaalta kyllä, vaikken käytäkään kyseistä sanaa kuvaamaan naisen sukupuolielintä.

• Naisasialooser11

Älä huoli, yli 30 vuotiaana ne kauniit naiset ovat yhtä rumia kuin sinäkin ja YTM vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan.

• oletkopuutteessaa

Täällä näkyy olevan toistakin mieltä olevia.

• khggjjggjugg

Suurin osa naisista ovat sen verran tylsää sakkia ettei heissä oikein mitään muutakaan kiinnostavaa ole kuin ulkonäkö, ja/tai mahdollisuus saada seksiä.

• nuorinainen

Itse käytän mieluummin omaa kättä. Sen verran tylsää sakkia miehet on. Muutenkin kun jokainen vastaa omasta orgasmistaan niin sen saanti on taattu omin avuin. Mies nylkyttää naiseen itsensä ja homma on siinä. Tylsä mies tylsä seksi.

• ooouyyyyyyy
        nuorinainen kirjoitti:

Itse käytän mieluummin omaa kättä. Sen verran tylsää sakkia miehet on. Muutenkin kun jokainen vastaa omasta orgasmistaan niin sen saanti on taattu omin avuin. Mies nylkyttää naiseen itsensä ja homma on siinä. Tylsä mies tylsä seksi.

Miksi miehen pitäisi palvella naista jollei hänessä ole mitään muuta kiinnostavaa kuin pano?

• nuorinainen
        ooouyyyyyyy kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi palvella naista jollei hänessä ole mitään muuta kiinnostavaa kuin pano?

Ei tarvitse. En ole väittänytkään. Enhän itsekään palvele miestä koska edes pano ei ole kiinnostava.

• ooouyyyyyyy kirjoitti:

El

pano...?

https://www.youtube.com/watch?v=gu9_m0vm7fM

Kaikista varmin asia on se, että miehen pitää osata tanssia vatkata.
        Tanssilattialle on tultava ryhdikkään itsevarmasti. Noh..kunhan tulee..osasi tai ei.

• pitkätukka-68
        ooouyyyyyyy kirjoitti:

Samoin toisinpäin.

• Naisasialooser11
        nuorinainen kirjoitti:

Hyvä, että myönnät sen minkälaista"seksiä"nuorelle naiselle on tarjolla. Mies nylkyttää minuutin ja laskee kassit tyhjiksi.

Vanha nainen ei saa enää edes tuota.

Täällä monet säälittävät ja nolot naiset änkyttävät saavansa seksiä vaikka se seksi on juuri tuota mitä kuvailit.

• Aloittajalle kysymys;
      Miltä osin pidät itseäsi rumana? Kasvojen? Muun ruumiisi tai sen osan?
      Voisitko myös määritellä vaikka kahdeksan vuoden tarkkuudella, minkä ikäinen olet?

• Totuus-

Älä puhu soopaa. Nainen on se joka valitsee miehen etkä koskaan valitsisi samantasoista rumaa miestä. Rumakin nainen haluaa sen komean top 10 miehen.

• sfagasdfasdfasdfa

Jankuti jankuti, kuinka moni meistä miehistä muka ei haluaisi sitä top 10 naista? Mutta oikeassa elämässä rumilla on ruma kumppani, on sitten mies tai nainen.

• ne5gdfbg67
        sfagasdfasdfasdfa kirjoitti:

Jankuti jankuti, kuinka moni meistä miehistä muka ei haluaisi sitä top 10 naista? Mutta oikeassa elämässä rumilla on ruma kumppani, on sitten mies tai nainen.

Mies haluaa sen top 10 -naisen, mutta hyväksyy top 90 -naisen jos sellainen kohdalle sattuu. Mutta nainen ei luovu top 10 tavoitteestaan vaan on mielummin yksin. Jos oikein hyvätahtoinen ja lempeä on, niin suostuu ehkä top 20 mieheen mutta sen alle ei mennä.

• gsdvasdvasvasdvv
        ne5gdfbg67 kirjoitti:

Mies haluaa sen top 10 -naisen, mutta hyväksyy top 90 -naisen jos sellainen kohdalle sattuu. Mutta nainen ei luovu top 10 tavoitteestaan vaan on mielummin yksin. Jos oikein hyvätahtoinen ja lempeä on, niin suostuu ehkä top 20 mieheen mutta sen alle ei mennä.

Yksinäisiä miehiä kylläkin on enemmän kuin naisia, naisethan juurikaan eivät osaa olla yksin vaan yleensä ottavat jonkun vain sen estääkseen.

• Liianvaivalloista
        gsdvasdvasvasdvv kirjoitti:

Yksinäisiä miehiä kylläkin on enemmän kuin naisia, naisethan juurikaan eivät osaa olla yksin vaan yleensä ottavat jonkun vain sen estääkseen.

En ota. Mieluummin yksin kun miehen kanssa.

• Pitkätukka-68
        sfagasdfasdfasdfa kirjoitti:

Minä en luultavasti huolisi yleisen mielipiteen mukaista top10 naista.

• madamabutterflyy

Minulla oli vähän aikaa ilmoitus s24-treffeillä ja rehellinen kuva ja kuvaus itsestäni. Iso joukko vastanneista miehistä näytti alkoholin suurkuluttajilta ja hoitamattomilta. Ilmeisesti hoikka ja perusnätti nainen säännöllisillä tuloilla ja terveillä elintavoilla olisi hieno juttu. Mutta kuka nainen haluaa vaihtaa edes sitä ensimmäistä viestiä miehen kanssa, joka on jo ulkoisesti siivoton?

• Siinä on vaan semmonen juttu, että jos seksiä meinaa harrastaa, niin mitenkäs se onnistuu, jos kumppani ei sytytä?
      Perusnätti kasvoiltaan riittää, mutta kroppa ei saa olla naisella mikään raskastekoinen tunkki ja siihenhän voi itse kukin vaikuttaa liikkumalla ja katsomalla mitä suuhunsa laittaa.
      Mun mielestä miehiä ei oikeen voi syyttää tässä asiassa...Kyllä miehen pitää syttyä naisestaan, taikka parisuhde on aika heikolla pohjalla ja sillon on parempi olla yksin kuin naisen kanssa, joka ei sytytä.

• wefweasfawefafa

Kuitenkin suurin osa meistä miehistä laukeaa reikään kuin reikään jollei ole impotentti, ja vaikka nainen painaisi pari sataa kiloa niin panijoita kyllä riittäisi.

• fffdsfdfsf

miehet seurustelee vaikka minkänäköiten juoppojen ylipainoisten hirvitysten kanssa. Mites ne tuosta kiihottuu?

• pitkätukka-68

"Siinä on vaan semmonen juttu, että jos seksiä meinaa harrastaa, niin mitenkäs se onnistuu, jos kumppani ei sytytä?"

Kuten tuolla aikaisemmin sanoin: rakas on aina kaunis.
        Ja kyllähän kaunis nainen aina saa miehen syttymään. Ainakin minut.

• fffdsfdfsf kirjoitti:

miehet seurustelee vaikka minkänäköiten juoppojen ylipainoisten hirvitysten kanssa. Mites ne tuosta kiihottuu?

Aloittajan huolihan olikin se, että nämä miehet jotka ottavat ruman naisen, niin ovat joutuneet tyytymään siihen kun eivät ole parempaakaan saaneet....Niin ikävältähän kuin tuo kuulostaakin, niin tottahan tuo on!
        Ehkä nää on niitä juttuja, joita ei vaan kannata ajatella liikaa jos on rumaks syntynyt.
        Toki rumastakin ihmisestä voi sitten aikaa myöden löytyä niitä arvostettavia piirteitä , jotka saa arvostamaan...Se on kuitenkin sitten taas eriasia kuin seksuaalin kiinostavuus...Kyllähän parisuhteita on varmasti tuhottoman paljon ihan suht platonisella pohjalla......ja eihän siinäkään mitään pahaa ole.

• Saanenko_huomauttaa
        CamelBoots kirjoitti:

Aloittajan huolihan olikin se, että nämä miehet jotka ottavat ruman naisen, niin ovat joutuneet tyytymään siihen kun eivät ole parempaakaan saaneet....Niin ikävältähän kuin tuo kuulostaakin, niin tottahan tuo on!
        Ehkä nää on niitä juttuja, joita ei vaan kannata ajatella liikaa jos on rumaks syntynyt.
        Toki rumastakin ihmisestä voi sitten aikaa myöden löytyä niitä arvostettavia piirteitä , jotka saa arvostamaan...Se on kuitenkin sitten taas eriasia kuin seksuaalin kiinostavuus...Kyllähän parisuhteita on varmasti tuhottoman paljon ihan suht platonisella pohjalla......ja eihän siinäkään mitään pahaa ole.

että kauneus on katsojan silmissä.

• Totuus-

Suurin osa yksinäisistä miehistä ottaisi sen tavis naisen jos vains aisi mutta tavis rumat naiset haluaa top 10 miehen joten tavis miehet ei saa edes mahdollisuutta tutustua naisiin. Mies valitsee mielummin herttaisen kiltin ruma naisen mutta naiset valitsee mielummin komean vittumaisen jännämiehen joten eipä miehillä ole paljon sanottavaa kun eivät saa mahdollisuutta.

• ÄlkääjaksakoenääN

Maailmassa ei oo sitten mittään niin tyhmää kuin miehet! 😝

• tavanmieseihalua

Eivät ota. Eivät tunne kemiaa.
        Vittumaista jännämiestä en ole halunnut. Sellaisen voisi saada.

• 4gtrh56yjghgb

• hgjfdhgjfdhgfh

No kuka ottaisi sun tyyppisen ääliön riesakseen?

Miehen täytyy olla MIES, ja omata selkärankaa..

Maman perinnöstä olisi hyötyä, mutta et osaa sitäkään hyödyntää.

Ennemmin vene, kuin nainen. Sitten kehtaat vielä ulista täällä.. Olet perintösi turvin 100x paremmassa asemassa, kuin muut palstan miehet.

• pitkätukka-68
        ÄlkääjaksakoenääN kirjoitti:

Maailmassa ei oo sitten mittään niin tyhmää kuin miehet! 😝

Tai ihmiset, jotka yleistävät tietyn sukupuolen yhteen muottiin.

• Justjustjustjustiinsa
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Tai ihmiset, jotka yleistävät tietyn sukupuolen yhteen muottiin.

Elä nyt sentään turhaan vedä hernettä nennääs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3105
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2193
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1759
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1627
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1361
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1246
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1057
    Aihe