Uskotko horoskooppiin?

horokauris

Tai horo skooppiin? Teleskooppiin?

18

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluseon

      näin unta jossa kauris-horo vietti joulua ja synttäreitään 70-kynttilän kanssa.jutteli ja opasti "oikein äidillisesti" kynttilöitään,neuvoja antoi asiasta kuin asiasta.sitten kimpaantui ja alkoi sättimään kynttilöitään haukkuen "tyhmä,tyhmä,tyhmä...." ja sitä jatkui pitkään.yks'kaks lopetti sen ja soitti puhelun pahvisella Ericson-puhelimella Belgiaan,puhui muka englantia mutta jauhoi vain samoja sanoja jotka olivat "siansaksaa",ja sai kauheita naurupuuskia kun niiiin hauskaa puhelimessa,ja kieliä kun puhui,mitä kieltä sen ei välii kun hauskaa oli kuin putte-possun nimipäivillä Pirkkalassa perkiöntiellä...käsipeilin huomasi ja piteli käsissään huutaen peilikuvalleen "rotta,rotta,rotta..." välillä kuiskaten,välillä itki ja välillä nauroi "rotta,rotta..." kunnes "rotta"-sanan hokeminen muuttui reetta,reetta,reetta-mandran toistamiseen ja samalla hajoitti peilin lyömällä sen korulippaaseen josta lensi lattialle hopeinen risti,risti suli siihen lattialle ja hävisi parketin väliin... ELI MITÄKÖHÄN TÄÄKIN TIETÄÄ,voiko joku kertoa,joku joka tietää asioista...

    • Mikroskooppinen mahdollisuus, että totta ovat. Mutta joskus sekin pitää ottaa.

    • Kukapa ei Oinaaseen uskoisi.

    • .. Ensimmäinen on enemmän tai vähemmän HuuHaata (Pseudoa).. Toisen tarkkuus riippuu ihan "Skooppaajan" SydämenSivistyksestä.. Ja Kolmanteen asiaan ei liity Usko mitenkään, kun se on KonkReettinen Kapistus/Ominaisuus.. ;P

      • Ja kuka sinä olet,

        siis mikä merkiltäsi? Rapurallaa(ko)?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja kuka sinä olet,

        siis mikä merkiltäsi? Rapurallaa(ko)?

        Kolmeen Rapumieheen olen törmännyt (selvinnyt 'tuotemerkki' vasta myöhemmin),
        ja kaikki meni **tuiks.

        Mikä siinä mättää. Ei käy Oinaalle vaikken näihin uskokaan.

        KyLLä On HuONo PäivÄ TÄnäÄN. Hästäkki..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja kuka sinä olet,

        siis mikä merkiltäsi? Rapurallaa(ko)?

        .. Nope.. Uskaltaiskohan antaa noin Identifioivaa tietoa?.. Hmmm.. ;D

        .. Harkitsen asiaa.. =).. Ehkä.. ;D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kolmeen Rapumieheen olen törmännyt (selvinnyt 'tuotemerkki' vasta myöhemmin),
        ja kaikki meni **tuiks.

        Mikä siinä mättää. Ei käy Oinaalle vaikken näihin uskokaan.

        KyLLä On HuONo PäivÄ TÄnäÄN. Hästäkki..

        .. Noh, Miten tuo nyt Muhun liittyy?.. =)

        "Mikä siinä mättää."

        .. En Mä muusta tiedä.. Kuin että YksiAsia on pysynyt samana noissa Kohtaamisissa.. Mikähän se vois olla"?".. =)

        Btw. Et ole vieläkään oppinut Kirjoittamaan Keijua&Menninkäistä ja/tai olet unohtanut sen IhmisMaailma Retkiesi aikana.. ;D

        .. EhTottaisin Seuraavaa.. ;P

        https://www.youtube.com/watch?v=dVUmQUhw-eA

        .. Lääkkeeksi Vaivaasi.. =)


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nope.. Uskaltaiskohan antaa noin Identifioivaa tietoa?.. Hmmm.. ;D

        .. Harkitsen asiaa.. =).. Ehkä.. ;D

        Harkitse...; )

        Voisit ehkä pelastaa yhden naisen päivän
        sellaisella piristävällä pikku tiedotteeella...

        ...joo, olisin iloinen kuin leppäkerttu..Kurn.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Miten tuo nyt Muhun liittyy?.. =)

        "Mikä siinä mättää."

        .. En Mä muusta tiedä.. Kuin että YksiAsia on pysynyt samana noissa Kohtaamisissa.. Mikähän se vois olla"?".. =)

        Btw. Et ole vieläkään oppinut Kirjoittamaan Keijua&Menninkäistä ja/tai olet unohtanut sen IhmisMaailma Retkiesi aikana.. ;D

        .. EhTottaisin Seuraavaa.. ;P

        https://www.youtube.com/watch?v=dVUmQUhw-eA

        .. Lääkkeeksi Vaivaasi.. =)

        Kuuntelin.
        Meinasin perhana tulla iloiseksi.
        Hyvähän tuo on...Kiits. :D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Miten tuo nyt Muhun liittyy?.. =)

        "Mikä siinä mättää."

        .. En Mä muusta tiedä.. Kuin että YksiAsia on pysynyt samana noissa Kohtaamisissa.. Mikähän se vois olla"?".. =)

        Btw. Et ole vieläkään oppinut Kirjoittamaan Keijua&Menninkäistä ja/tai olet unohtanut sen IhmisMaailma Retkiesi aikana.. ;D

        .. EhTottaisin Seuraavaa.. ;P

        https://www.youtube.com/watch?v=dVUmQUhw-eA

        .. Lääkkeeksi Vaivaasi.. =)

        Et sinä ainakaan nyt uskalla mennä sanomaan, että olet Rapu.
        (naurua)

        Jännällä veikkailen ja odotan iltaan...hui. Etkä tee nyt ohareita.

        "Kuin että yksi asia on pysynyt samana noissa kohtaamisissa"

        -Mitä olen tehnyt väärin 'suhteissa'? Vaatinut hirsimökkiä joka ukolta? Sano ihmeessä jos tiedät jo...ainakin tuon tekstityksen, en minä osaa sitä...se menee aina peikkojen kieleksi tai udmurtiksi (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Et sinä ainakaan nyt uskalla mennä sanomaan, että olet Rapu.
        (naurua)

        Jännällä veikkailen ja odotan iltaan...hui. Etkä tee nyt ohareita.

        "Kuin että yksi asia on pysynyt samana noissa kohtaamisissa"

        -Mitä olen tehnyt väärin 'suhteissa'? Vaatinut hirsimökkiä joka ukolta? Sano ihmeessä jos tiedät jo...ainakin tuon tekstityksen, en minä osaa sitä...se menee aina peikkojen kieleksi tai udmurtiksi (naurua)

        .. Miks en Uskaltais, jos olisin?.. ;P

        .. Ja eipäs yritetä ManiPuloida mun Kiltteyttä toimimaan mua vastaan.. Ei se ole mikään Ohari, jos ei ole kerran edes luvannut mitään.. =)

        .. Noh, enhän Mä voi tietää, mitä kaikkea olet tehnyt ja/tai jättänyt tekemättä.. Mä tiedän vain sen, että Yhtälön ainoa Vakio olet Sä.. Ja Valinnat(kin) on näemmä pysynyt AikaLailla MuuttuMattomina, jos/kun kerran SamanTapaisia on tullut valittua Useampikin.. ;P

        .."Viisas oppii omista Virheistä, Tyhmä ei opi edes muiden virheistä".. ;P

        .. MaxMuutama kerta voi mennä Kokemattomuuden&Naiviuden piikkiin, jos ne eivät ole oikein pahoja.. Pahemmasta jutusta luulis oppivan jo kerrasta Max. Parista.. Sen jälkeen se on kyllä TodLappionPuuMaisuutta ja/tai jotain muuta, kuin "vahinko"/"erehdys" tjmv.. ;P

        .. Ja Btw. Mä en ole mikään Rapu.. En edes HorosKoopiltani.. ;D

        Eikä sitten anneta PalkoKasvin vieriä HengitysElimeen.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Miks en Uskaltais, jos olisin?.. ;P

        .. Ja eipäs yritetä ManiPuloida mun Kiltteyttä toimimaan mua vastaan.. Ei se ole mikään Ohari, jos ei ole kerran edes luvannut mitään.. =)

        .. Noh, enhän Mä voi tietää, mitä kaikkea olet tehnyt ja/tai jättänyt tekemättä.. Mä tiedän vain sen, että Yhtälön ainoa Vakio olet Sä.. Ja Valinnat(kin) on näemmä pysynyt AikaLailla MuuttuMattomina, jos/kun kerran SamanTapaisia on tullut valittua Useampikin.. ;P

        .."Viisas oppii omista Virheistä, Tyhmä ei opi edes muiden virheistä".. ;P

        .. MaxMuutama kerta voi mennä Kokemattomuuden&Naiviuden piikkiin, jos ne eivät ole oikein pahoja.. Pahemmasta jutusta luulis oppivan jo kerrasta Max. Parista.. Sen jälkeen se on kyllä TodLappionPuuMaisuutta ja/tai jotain muuta, kuin "vahinko"/"erehdys" tjmv.. ;P

        .. Ja Btw. Mä en ole mikään Rapu.. En edes HorosKoopiltani.. ;D

        Eikä sitten anneta PalkoKasvin vieriä HengitysElimeen.. ;P

        Oharit!

        Missä on selkäranka.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Miks en Uskaltais, jos olisin?.. ;P

        .. Ja eipäs yritetä ManiPuloida mun Kiltteyttä toimimaan mua vastaan.. Ei se ole mikään Ohari, jos ei ole kerran edes luvannut mitään.. =)

        .. Noh, enhän Mä voi tietää, mitä kaikkea olet tehnyt ja/tai jättänyt tekemättä.. Mä tiedän vain sen, että Yhtälön ainoa Vakio olet Sä.. Ja Valinnat(kin) on näemmä pysynyt AikaLailla MuuttuMattomina, jos/kun kerran SamanTapaisia on tullut valittua Useampikin.. ;P

        .."Viisas oppii omista Virheistä, Tyhmä ei opi edes muiden virheistä".. ;P

        .. MaxMuutama kerta voi mennä Kokemattomuuden&Naiviuden piikkiin, jos ne eivät ole oikein pahoja.. Pahemmasta jutusta luulis oppivan jo kerrasta Max. Parista.. Sen jälkeen se on kyllä TodLappionPuuMaisuutta ja/tai jotain muuta, kuin "vahinko"/"erehdys" tjmv.. ;P

        .. Ja Btw. Mä en ole mikään Rapu.. En edes HorosKoopiltani.. ;D

        Eikä sitten anneta PalkoKasvin vieriä HengitysElimeen.. ;P

        "Valinnat pysyneet näemmä muuttumattomina"?

        Nyt on Nuuska miun ihan pakko nauraa :'D
        Sun mielestä mä olen ollut tyhmä mun miesvalinnoissa..?

        Nyt se horoskooppi tiskiin.
        Ole mies.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Valinnat pysyneet näemmä muuttumattomina"?

        Nyt on Nuuska miun ihan pakko nauraa :'D
        Sun mielestä mä olen ollut tyhmä mun miesvalinnoissa..?

        Nyt se horoskooppi tiskiin.
        Ole mies.

        .. En Mä niin sanonut, mutta en myöskään sanonut, etteikö niissä(kin) ole voinut mennä jotain pieleen.. Voihan se myös olla, että olet saanut Just Sitä mitä Olet Tilannut, mutta Syystä tai Toisesta, et sitä pysty itselles(kään) Myöntämään.. Vastauksen tiedät vain sinä itse.. ;P

        .. Ja Lopetaas nyt tuollainen ManiPulointi ja Vääristely.. Mitään Ohareita ei ole tapahtunut.. Ettäs Tiiät.. Ja SelkäRanka(kin) näyttäisi olevan Edelleen ihan Oikeassa Paikassa.. ;D


    • uskotkosilmiisi

      Entä jos uskoo silmälaseihin, monokkeleihin, tai peräti luupilla katselee tähtien silmiä,

      Jos kuvittelee vielä että kaikki taivaalla loistavat tähdet ovat silmiä jotka itseäsi tuijottelevat :D:D

    • 2plus2

      Uskon että super-atm on oinas koska se on jatkuvasti huonolla tuulella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe