Haluatko miljonääriksi?

Jos kilpailija ei tiedä, niin on kerran mahdollisuus soittaa jollekin kolmesta kilpailijan ennalta valitsemasta henkilöstä. Ja sitten se varsinaineen kysymys:

Miksi suurin osa kilpailijoista valitsee enemmän miehiä kuin naisia niiden joukkon, joille voi soittaa? Eikä naisiin luoteta vai onko kilpailun kysymykset jotenkin sellaisia, että ne on miehille?

Julkkiskysymyksiä pitäisi olla joku nainen, jolle soittaa.

25

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisanoasaa

      Naiset on tyhmiä, ei kai miehet ainakaan naiselle uskalla soittaa.

    • Toissa jaksossaha oli mies, joka sanoi, että vaimosa valinnu (kilautettavaks, tuskin alunperin vaimokseen valinnu) sen perusteella, että tietää kaiken mikä Mirror-Magazinessa on.

      • Ja sit se soitti sille, siinä Ikitie, Tommi Korpela kysymyksessä ja se arveli et se ois ollu se mutta ei ollu iha varma ja sit se ukko arvas sen ja se oli oikein.


    • Se mua mietityttää, et onko ne kilautettavat oikeesti missä ne on? Eiks niitte nyt kannattas olla tietsikan äärellä ainaskii et jos kerkeis Googlaamaan.

      • Varmasti jossain pehmustetussa kopissa pitävät oikeesti niitä!


      • fhbfd

        On joskus käynyt niinkin ettei kaveria ole tavoitettu. "Valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä"


    • gooooooooogle

      Kilauttaisin anopille--tietää kaiken

    • Miehiä on helpompi syyttää kun homma k*see kumminkin.

      • Jaha, miesvihaaja palstalla.

        Tyypillinen palstanainen.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Jaha, miesvihaaja palstalla.

        Tyypillinen palstanainen.

        Hyi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyi.

        Miehiä ei pitäisi laskea miljonäärikisaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyi.

        En mene "haluatko miljonääriksi" kisaan, mutta jos menisin, niin tuohon kilautusvinkkiin puhuisin vaihtoehdoksi kysyä vinkkiä misspönttöuunilta sinkut-palstalta.

        Voitais lyödä rahoiksi.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        En mene "haluatko miljonääriksi" kisaan, mutta jos menisin, niin tuohon kilautusvinkkiin puhuisin vaihtoehdoksi kysyä vinkkiä misspönttöuunilta sinkut-palstalta.

        Voitais lyödä rahoiksi.

        Minä pitäisin rahat.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä pitäisin rahat.

        Koska sitähän tulee.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä pitäisin rahat.

        Palstatotuuksien valossa ainakin havittelisit niistä minunkin osuuttani.

        Tehtävä ei tulisi olemaan sulle kuitenkaan helppo. Isolla työllä ja intohimolla se on kuitenkin mahdollista.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Palstatotuuksien valossa ainakin havittelisit niistä minunkin osuuttani.

        Tehtävä ei tulisi olemaan sulle kuitenkaan helppo. Isolla työllä ja intohimolla se on kuitenkin mahdollista.

        Tietysti. Pyytämällä saisit vähän käyttöön.

        Paas joku kysymys, tiedän vastaukset.

        (prkl, että v*tuttaa taas v*tusti...miten voi ihmisellä olla hermo näin pinnassa, puhinaa ja sanomalehden sivun repimistä)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tietysti. Pyytämällä saisit vähän käyttöön.

        Paas joku kysymys, tiedän vastaukset.

        (prkl, että v*tuttaa taas v*tusti...miten voi ihmisellä olla hermo näin pinnassa, puhinaa ja sanomalehden sivun repimistä)

        Mikä on veden kiehumispiste?

        A) 10°C
        B) 77°C
        C) 100°C
        D 273°C

        Mikäs sua nyt hermoustuttaa? (rapsutusta)


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Mikä on veden kiehumispiste?

        A) 10°C
        B) 77°C
        C) 100°C
        D 273°C

        Mikäs sua nyt hermoustuttaa? (rapsutusta)

        Eikö se ole täydet sata?

        Toista itseeni liittyvää en tiedä. Kiukuttaa. Aaarrgh (murinaa)
        Kaikki vastaantulijatkin ovat jo eilisestä lähtien ärsyttäneet.

        Saako huutaa, niin että koko pitäjä kuulee.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eikö se ole täydet sata?

        Toista itseeni liittyvää en tiedä. Kiukuttaa. Aaarrgh (murinaa)
        Kaikki vastaantulijatkin ovat jo eilisestä lähtien ärsyttäneet.

        Saako huutaa, niin että koko pitäjä kuulee.

        Enkä prkl guuglannut (sitähän kumminkin mietitään).
        Se tuli vasemmalta lonkalta, se vastaus.

        Miksi muuten juontajakin on mies? Se tukkamies siinä? (miten hel**tissä ne sen tukan siellä maskissa tärkkää?).

        Ensikaudelle vaadin Samulinin Airaa juontajan hanikoihin
        (naisenergiaa ja punaiset hiukset & rytmi veressä).


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eikö se ole täydet sata?

        Toista itseeni liittyvää en tiedä. Kiukuttaa. Aaarrgh (murinaa)
        Kaikki vastaantulijatkin ovat jo eilisestä lähtien ärsyttäneet.

        Saako huutaa, niin että koko pitäjä kuulee.

        Se on täysi sata, mutta itse kisassa sun pitää olla vakuuttavampi. Kysyn sulta vain silloin jos en itse tiedä, ja silloin on tärkeää että kerrot tietäväsi vastauksen, tai sanot ettet tiedä. Näin voidaan päästä käsiksi niihin rahoihin.

        "Toista itseeni liittyvää en tiedä."

        -Puhut vertauskuvin joita en ymmärrä.

        Voi sinua pientä, sulla on selkeästi paha mieli. Huuda pois jos se auttaa, ja minäkin voin mennä parvekkeelleni ulvomaan tueksesi jos arvelet että se lohduttaisi...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Enkä prkl guuglannut (sitähän kumminkin mietitään).
        Se tuli vasemmalta lonkalta, se vastaus.

        Miksi muuten juontajakin on mies? Se tukkamies siinä? (miten hel**tissä ne sen tukan siellä maskissa tärkkää?).

        Ensikaudelle vaadin Samulinin Airaa juontajan hanikoihin
        (naisenergiaa ja punaiset hiukset & rytmi veressä).

        Vastaus oli esitettynä kysymysmuodossa, joten en ensimmäiseksi ajatellut sun luntanneen.

        Se Jaajon tukka on aika haastava laitettava, mies on joskus itsekin siitä puhunut radiossa. Alunperin hän onkin radioääni, siinähän hiuskuontalolla ei ole niin väliä.

        Samaa mieltä siitä että miehiä on liikaa jokapaikassa, naiset on kuiteski ihanampia.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Se on täysi sata, mutta itse kisassa sun pitää olla vakuuttavampi. Kysyn sulta vain silloin jos en itse tiedä, ja silloin on tärkeää että kerrot tietäväsi vastauksen, tai sanot ettet tiedä. Näin voidaan päästä käsiksi niihin rahoihin.

        "Toista itseeni liittyvää en tiedä."

        -Puhut vertauskuvin joita en ymmärrä.

        Voi sinua pientä, sulla on selkeästi paha mieli. Huuda pois jos se auttaa, ja minäkin voin mennä parvekkeelleni ulvomaan tueksesi jos arvelet että se lohduttaisi...

        Korjataan, korjataan. Nyanssivirhe..
        lupaan vastata kun kysytään, ja kysyä kun ei vastata.

        Mene toki. Minkä levikkialueen lehdestä saan sitten lukea sen,
        kuinka lainvalvojat poistivat parvekkeella ulvoneen myllärin.

        Ei. Jos olet kaupungissa, ole hiljaa. Buddy, rahoja ei hankita jos toinen istuu sellissä, sieltäkin on sallittu vain yksi soitto ja aika hemmetin pätevälle kaverille.

        (naurua)


      • misspönttöuuni
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Vastaus oli esitettynä kysymysmuodossa, joten en ensimmäiseksi ajatellut sun luntanneen.

        Se Jaajon tukka on aika haastava laitettava, mies on joskus itsekin siitä puhunut radiossa. Alunperin hän onkin radioääni, siinähän hiuskuontalolla ei ole niin väliä.

        Samaa mieltä siitä että miehiä on liikaa jokapaikassa, naiset on kuiteski ihanampia.

        "Samaa mieltä siitä että miehiä on liikaa jokapaikassa, naiset on kuiteski ihanampia."

        Näin puhuu aikuinen viisas mies.
        Ainakin nyt oikeaan kohtaan heitit sen lainin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Korjataan, korjataan. Nyanssivirhe..
        lupaan vastata kun kysytään, ja kysyä kun ei vastata.

        Mene toki. Minkä levikkialueen lehdestä saan sitten lukea sen,
        kuinka lainvalvojat poistivat parvekkeella ulvoneen myllärin.

        Ei. Jos olet kaupungissa, ole hiljaa. Buddy, rahoja ei hankita jos toinen istuu sellissä, sieltäkin on sallittu vain yksi soitto ja aika hemmetin pätevälle kaverille.

        (naurua)

        Nyt puhutaan samaa kieltä, varmoja vastauksia ja ilmaistaan myös selkeästi jos ei tiedetä. Näin toimimalla saadaan isot rahat.

        Länsiväylä ainakin uutisoi tällaiset jutut, enkä yllättyisi vaikka asia uutisoitaisiin hesarissakin. Myös maikkarin pääuutisten loppukevennykseen voisin päätyä.

        Luulen että olen hiljaa jos koet että hiljainen myötätuntoni riittää ahdistuksesi lieventämiseen. Jos oikeasti joutuisin poliisin pidättämäksi ja mulla olisi se yksi puhelu, todennäköisesti soittaisin sulle toivottaakseni hyvää yötä. Samalla tuhoaisin mahdollisuudet tienata rutosti rahaa meille.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Mikä on veden kiehumispiste?

        A) 10°C
        B) 77°C
        C) 100°C
        D 273°C

        Mikäs sua nyt hermoustuttaa? (rapsutusta)

        Sata NTP;ssä! Korkeus meren pinnasta tai psine nostaa kiehumispistettä. Siksihän auton jäähdytysjärjestelmässäkin on hitusen painetta.
        Alipaineellahan veden taas saisi porpattamaan alle sadassa asteessa.

        Sivuhuomautuksena näsäilen....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      227
      4897
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3084
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2802
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2249
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2067
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1707
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1655
    8. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      46
      1620
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1618
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1459
    Aihe