Karvaiset miehet?

karvakasa

Mitä ajattelette miehestä, jolla on runsas karvoitus joka puolella kehoa, mutta päälaki vähän kaljuuntuu.

20

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin... odotan kommentteja :)

• Mieltä

Käsittääkseni monet naiset tykkää.
      Naiset on kummallisia.

• 765

Mistä tuollaisen käsityksen olet saanut?

Miehellä kuuluu olla tuuhea tukka ja karvoitusta korkeintaan rinnassa. Selkäkarvat ovat täydellinen turnoff, kuten kämmenselän karvoituskin. Säärien ja käsivarsien karvoitus on vastenmielistä, jos ne ovat runsaita. Runsasta karvoitus saa olla ainoastaan leuassa ja rinnassa, mutta ei niissäkään pakollista.

• Eipäsiinämuuta

No ne karvat on sattunu väärään paikkaan.

• En tiedä, ehkä edestä voisi olla vähän pörröinen, silleen vähän siinä rinnuksilla..
      takaa en tiedä, pitäisi tarkistaa tilanne..

se kai olisi sitten sellainen nallukka tai leijona tms..

(naurua)

Ai niin se päälaki, no sen voi ajaa kokonaan kaljuksi, sillä se ratkeaa.

• Pitkätukka-68

Jos minä kaljuuntuisin, ajaisin varmaan loputkin pois. Nyt annan olla ristiselkään asti.

• misspönttöuuni
        Pitkätukka-68 kirjoitti:

Jos minä kaljuuntuisin, ajaisin varmaan loputkin pois. Nyt annan olla ristiselkään asti.

Heviletti? Se voi kertoa musiikkimausta..

• pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

Heviletti? Se voi kertoa musiikkimausta..

Enkä IKINÄ kuuntele heviä.
        (Se on jotain mummomusiikkia, tai ainakin mun 75-vuotias mutsi diggaa hevistä.)

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Enkä IKINÄ kuuntele heviä.
        (Se on jotain mummomusiikkia, tai ainakin mun 75-vuotias mutsi diggaa hevistä.)

No miksi on niin pitkät hiukset?

Sakseni syyhyävät jo, klip, klip.. :D

• pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

No miksi on niin pitkät hiukset?

Sakseni syyhyävät jo, klip, klip.. :D

Letit on kivat :)

Letit on kivat :)

Eeeiiikä...eiii

jos tulisi oikein kiva tyttö, niin antaisitko napsaista pois poikkeen?
        Naisille hiukset ovat kruunu ja jos miehellä on komeampi letti, niin siinähän voi tulla vaikka kateelliseksi mokomalle.

Älä nyt sano, että se on vielä punainen.

• ratkaisun.avain

Eikö niitä karvoja voisi siirtää perseestä päälaelle?

• RumaÄtmi

Enemmän ja tuuheampaa karvaa kasvaa miehellä navan alapuolella.
        Eikö vois tehdä sitä kautta karvan siito operaation, paitsi, että onhan se vähän erilaista karvalaatua, kuin hiukset.

• rumuuden_coctail

Siis ron jeremy tyyli. karvainen, ruokkoamaton, kaljuuntuva, plösö. Naiset rakastavat ja huullantuvat sellaisesta miehestä.

• Mieltä

Naiset ON kummallisia.

• vai.niin

Naiset ei siis olekaan komeiden miesten perään, kuten täällä usein väitetään.

• Jos olisin mies ja alkaisin kaljuuntua, ajaisin pääni kokokaljuksi. Etenkin jos päälaki olisi kaljuuntumassa. Kokokalju pää on seksikäs, kuten myös siili. Toki myös pidemmät hiukset. Karvat ovat ok, samoin vähäkarvaisuus, mutta jos miehellä on pelkästään tuuhea tukka ja muuten on karvaton, niin se ei oikein iske. Ehkä tämä on ikäkysymys, mutta miesten muu kuin naamasheivaus tuntuu vieraalle.
      Kerran olen uimarannalla nähnyt makuuni liian karvaisen miehen. Selkä oli paksun tuuhean karvan peitossa niskasta nilkkaan. Ihan suomalainen mies silti kyseessä. Vaan eihän tuolle mitään voi, kauhea työ sitä turkkia olis ajella alvariinsa. Etupuolella silti miellyttävämmän näköistä. Mutta rintakarvat sinänsä ei ole mikään must.
      Parroista mua tällä hetkellä miellyttää lyhyt siisti parta tai sänki. Mutta maku vaihtelee.

• pitkätukka-68

Toi on muuten jännä juttu, miten naiset yleensä kertovat pitävänsä sängestä. Se vaan ei saa pistellä.
        Tää on varmaan sitä naisten logiikkaa.

Toi on muuten jännä juttu, miten naiset yleensä kertovat pitävänsä sängestä. Se vaan ei saa pistellä.
        Tää on varmaan sitä naisten logiikkaa.

Sänki miellyttää silmää, mutta ei välttämättä tunnu hyvältä, tietyissä tilanteissa.. Ihanne olisikin, että just tietyssä tilanteessa parta olisi joku just ajettu, tai hiukan pidemmäksi venähtänyt.. On nää aikamoista viilausta :D

• apinamiehentyttö

Mies ja lemmikki samassa paketissa! Yeah!

Kanna minut metsään apinamies! / Suojaan oksan haaraan kantaa saisit naaraan / Oisit mulle suurin apinamies, kenties! / Suurin apinamies ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4190
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      32
      2282
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2084
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1194
    Aihe