Studiossa Pekka Sartola!
Laittakaas tv7 nyt auki!
32
379
Vastaukset
En kyllä avaa tuota kanavaa enää koskaan. Aivan älytön kanava.
Tämä on hyvä ohjelma!
Mielenkiintoisia nuo TV7 Israel-aiheiset ohjelmat.
usko.vainen kirjoitti:
Juu, tässä muuten on jo arkistossa
http://www.tv7.fi/vod/player/59615/Kiitos. Selvensi paljon.
Israelin valtion perustaminen aikoinaan vei maat palestiinalaisilta. Heidät siirrettiin muille alueille, mutta kaipuu entisille paikolle ei ole laantunut. Tätä nyt sitten tämä on.
Miten olisikaan, jos Israelin valtiota ei olisi. Se on tavallaan keinotekoinen, sillä juutalaisia oli 1880-luvulla vähemmistö noin 15 000. Sen jälkeen masinoitiin juutalaisten kuljetus Venäjältä ns. Israelin alueelle. Siitä sitten alettiin kehitellä omaa valtiota YK:n avulla.
- Eikiitosjeesus
Paljon on ihmiskunnalle riesaa muinaisista uskonnoista.
Kuka on Pekka Sartola?
usko.vainen kirjoitti:
Etkö tunne vapaakirkon pasroria😳❓
Miksi pitäisi tietää jonkun vapaakirkon pastori? En puutu kirjoitusvirheeseen.
usko.vainen kirjoitti:
Etkö tunne vapaakirkon pasroria😳❓
En tunne kaikkia Vapaakirkon pastoreita, heitä on aika paljon. Toki minulle tulee se kirjanen, jossa kaikkien nimet ja yhteystiedot ovat, en kuitenkaan opiskele sitä ulkoa, opiskeletko sinä?
Eerikatässämoi kirjoitti:
En tunne kaikkia Vapaakirkon pastoreita, heitä on aika paljon. Toki minulle tulee se kirjanen, jossa kaikkien nimet ja yhteystiedot ovat, en kuitenkaan opiskele sitä ulkoa, opiskeletko sinä?
No, sitten kannattaa googlata eikä kysellä täällä 🤓
usko.vainen kirjoitti:
Kuules nyt usko.vainen, sinä et ole pomo täällä, joten lopeta pomottelu. Jos haluan kysyä jotain, kysyn ihan sata varmasti, oli minulla sinun lupasi tai ei. Voit vaikka pomotella koiraasi, jos sinulla sellainen on, mutta täällä me jokainen teemme ihan itsenäisiä päätöksiä ihan ilman sinun lupiasi.
Kuules nyt usko.vainen, sinä et ole pomo täällä, joten lopeta pomottelu. Jos haluan kysyä jotain, kysyn ihan sata varmasti, oli minulla sinun lupasi tai ei. Voit vaikka pomotella koiraasi, jos sinulla sellainen on, mutta täällä me jokainen teemme ihan itsenäisiä päätöksiä ihan ilman sinun lupiasi.
Älä rähjää vaan googlaa Pekka Sartola ja tutustu fiksuun vapislaiseen 😂
usko.vainen kirjoitti:
Älä rähjää vaan googlaa Pekka Sartola ja tutustu fiksuun vapislaiseen 😂
Meistä kahdesta se rähjääjä olet sinä. Ja kuten jo sanoin, pomota jotakuta muuta. Minun pomoni sinä et ole.
usko.vainen kirjoitti:
Heh. Paraskin kyselijä!
Meistä kahdesta se rähjääjä olet sinä. Ja kuten jo sanoin, pomota jotakuta muuta. Minun pomoni sinä et ole.
Mitä jäkätät😳❓
usko.vainen kirjoitti:
Mitä jäkätät😳❓
Haluatko taas näyttää meille esimerkin siitä kuinka uskovainen puhuttelee sävyisästi toisia?
Haluatko taas näyttää meille esimerkin siitä kuinka uskovainen puhuttelee sävyisästi toisia?
Sinä jäkätät ja se on ihan sinun oma häpeäsi😂‼️
usko.vainen kirjoitti:
Sinä jäkätät ja se on ihan sinun oma häpeäsi😂‼️
Tämä sävyisyys ja ystävällisyys, josta Jeesus Vuorisaarnassa puhuu, eivät ole sinun vahvuuksiasi.
Kiitos. Emmehän me tietenkään täydelliseksi tässä ajassa tule ja huomaan, että tämä ystävällisyys on sinulla hiukan kortilla. Yksi kompastelee yhdessä asiassa ja toinen toisessa asiassa.
- EiSyntihyväksynnälle
Kiitos. Emmehän me tietenkään täydelliseksi tässä ajassa tule ja huomaan, että tämä ystävällisyys on sinulla hiukan kortilla. Yksi kompastelee yhdessä asiassa ja toinen toisessa asiassa.
Liberaali syntihyväksyntäisyyskö rassaa hermoissa? Syntihyväksyjä tulee homostelun synnistä osalliseksi.
EiSyntihyväksynnälle kirjoitti:
Liberaali syntihyväksyntäisyyskö rassaa hermoissa? Syntihyväksyjä tulee homostelun synnistä osalliseksi.
Ei rassaa. Kun en ole syntihyväksyjä, yritin tässä kertoa usko.vaiselle kielen synnistä, josta Raamatussakin mainitaan.
- homottajalle
Ei rassaa. Kun en ole syntihyväksyjä, yritin tässä kertoa usko.vaiselle kielen synnistä, josta Raamatussakin mainitaan.
Mistä synnistä yrität kertoa homoille?
homottajalle kirjoitti:
Mistä synnistä yrität kertoa homoille?
Onko usko.vainen homo? Tulipa yllätyksenä, olen luullut hänen olevan umpihetero.
Hän on mm. Israel-asiantuntija. Ihan fiksun oloinen mies.
Eikö ole muuten mielenkiintoista, että jos esittää yksinkertaisen kysymyksen, niin sen sijaan että vastaisi, joillekin tulee tarve alkaa höpöttää kaikkea muuta?Kuusenjuuret kirjoitti:
Hän on mm. Israel-asiantuntija. Ihan fiksun oloinen mies.
Eikö ole muuten mielenkiintoista, että jos esittää yksinkertaisen kysymyksen, niin sen sijaan että vastaisi, joillekin tulee tarve alkaa höpöttää kaikkea muuta?Kiitos Kuusenjuuret vastauksestasi.
On todellakin mielenkiintoista tuo tarve höpöttää kaikkea muuta ja syyllistää kysyjä :)Eerikatässämoi kirjoitti:
>Voit vaikka pomotella koiraasi, jos sinulla sellainen on
Rukoilkaamme että yhdenkään koiran osaksi ei ole koitunut niin kovaa kohtaloa. 😕Eerikatässämoi kirjoitti:
Onko usko.vainen homo? Tulipa yllätyksenä, olen luullut hänen olevan umpihetero.
Ei kai yksikään normihetero voi olla niin sairaalloisen pakkomielteenomaisesti kiinnostunut homostelusta kuin Räyhis on.
- LammaslaumassaMääkivä
Halelu, halleluja, Halelu halleluja!
https://www.youtube.com/watch?v=A4INfQ_z9BA - SeeIsrael
Jep, kiitos einiinihanistauutisista teevee7:e. Mieluummin hulluna kuin hulluttelijana.
- kaasua_lissää
Oltiin israelin matkalla Eilatissa. bussikuski ajeli liian hiljaa, joten päätin yllyttää hsitä ajamaan kovempaa, joten huusin MORE GAS! No arvaas odottiko perillä jutku poliisit. Täysin huumorintajuttomia. Vihaavat saatanat kristittyjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612