Olen sinkkunainen ja voisin vielä alkaa seurustelusuhteen, vaikka ikää on jo 50v. En tupakoi , en kaljoittele , olen säännöllisesti töissä ja ei ylipainoa.
Jotain varmaan pitäisi tehdä, jos miehen haluaa elämäänsä. Nettideittailut kokeilin joskus, baareissa en käy ja harvoin kadulla pysäytetään.
Ehkä se jonain päivänä käy niin kuin ystävälleni eli mies vaan ilmestyy elämään.
Mitä teet saadaksesi parisuhteen?
28
552
Vastaukset
- tosiasia
Ei tuossa iässä kannata sännätä suhteeseen, nauti elämästäsi.
- calzone
Kyllä nautin elämästäni näinkin ja en ole hakemassa mitään asuinkumppania tai olemista 24h. Uskallan myöntää senkin, että haluaisin vielä rakastaa ja olla rakastettu ja elämässä olisi hän, joka on ajatuksissani eniten .
- 0utoa0n
calzone kirjoitti:
Kyllä nautin elämästäni näinkin ja en ole hakemassa mitään asuinkumppania tai olemista 24h. Uskallan myöntää senkin, että haluaisin vielä rakastaa ja olla rakastettu ja elämässä olisi hän, joka on ajatuksissani eniten .
Kyllä 50 naisen markkina-arvo hipoo nollaa. Tietenkin joku epätoivoinen mamari ottaa kenet tahansa, kun ei parempaa saa.
Haku kannattaa panostaa äidin helmoissa asuviin peräkammarinpoikasiin.
Epätoivoiset nynnykit ovat innoissaan kenestä tahansa. - marmori
0utoa0n kirjoitti:
Kyllä 50 naisen markkina-arvo hipoo nollaa. Tietenkin joku epätoivoinen mamari ottaa kenet tahansa, kun ei parempaa saa.
Haku kannattaa panostaa äidin helmoissa asuviin peräkammarinpoikasiin.
Epätoivoiset nynnykit ovat innoissaan kenestä tahansa.Eipä tunnu saman ikäisten miestenkään houkuttelevuus olevan kummoista, ellei sitten ole hynää, joka houkuttelee naisia. Kurttuinen naama ja löpsähtänyt olemus vetää muuten lähinnä kärpäsiä puoleensa.
Tiedän useita 50 ja risat-miehiä, jotka ovat olleet 20-30v avioliitossa, eronneet ja nauttivat nykyään vapaasta elämästä. Jokaisella on omat arvopohjansa eli harrastaako sitten vapaata seksiä ja missä mittakaavassa, osa ei sitten lainkaan ole naisten kansssa tekemisissä edes tilapäisesti.
Parhaat vuodet ovat jokaisella takana ennen 40 ikävuotta. Moni ei uskalla erota 5-kymppisenä, vaikka liitto on hankala. Pelko jäädä yksin on niin paha kuvitelma.
Ei minulla ole valittamista.
- Taapero53
Ota ihan iisisti vaan, kyllä se siitä. Itse olen sinua muutaman vuoden vanhempi, eronnut 2,5 vuotta sitten. Parisuhteen voisin haluta mutta kotileikit on leikitty ja molemmalla pitää sitten olla oma koti, vierailla voi kuinka paljon vaan. Jostain syystä nyt on käynyt niin että vedän puoleeni 10-12 vuotta nuorempia naisia. En tiedä miksi näin koska minä en lähesty heitä vaan he minua. Tietysti mietityttää onko jo vähän liikaa ikäeroa vaikkakin väitetään että ikä on vain numeroita. Noh, en ole ryhtynyt mihinkään...ainakaan vielä.
- calzone
Ei tässä mikään pakko ole mitään saavuttaa, kun elämän perusasiat ovat kunnossa. Samoin, ei ole toivetta pitää jalkoja saman pöydän alla, vaan kahden itsenäisen aikuisen välinen suhde. Ajatusten, ajan ja yhdessä tekemisen jakamista, joka perustuu --ei yhtään vähempään kuin rakkauteen.
- heppuli
Tuttu kuvio.
Lapset murrosiässä tai sen kynnyksellä ja aisuria vailla. Pysy loitolla. - ristopr
Sulle tahvo53 ei mikään kelpaa tai sitten haluat miehen.
- Seljaa
ristopr kirjoitti:
Sulle tahvo53 ei mikään kelpaa tai sitten haluat miehen.
Osaa kehua itseään 53
- Naisasialuuserisi
Kiinnostaako 45 vuotias mgtow-mies?
- ei.ymmärrä
Onko mgtow joku ammattinimike???
- Naisasialuuserisi
ei.ymmärrä kirjoitti:
Onko mgtow joku ammattinimike???
Kuljen omia miehisiä polkujani ja en tarvitse naista, mutta kitisen naisten hypergamiasta, väitän että naiset kurppaantuu ja miehet komistuu. Fantisioin siitä ja provoilen tällä palstalla siitä. Otaksun, että saan p.llua kun käännytän koko Suomen. Helppo homma.
- Pillujen--asiantuntija
Miksi viesti poistettiin jossa kysyin että eikö 50 vuotias ätmi kelpaa?
- enyhtikäsmitään
En ole koskaan käynyt treffeillä. En ole pyytänyt ketään, eikä kukaan ole pyytänyt minua. En aio jatkossakaan tehdä mitään. Jos sielunkumppanuutta ei ole olemassa, se ei ole sen arvoista. Sarjapariutujat ja pettäjät paritelkoot keskenään.
- panisin-mies
Ostan naisell kukkia ja vien päivälliselle sekä juttelen mukavia. Olen kiinnostunut naisen asioista ja kun se kertoi työstään niin kyselin kaikkea ja nainen selitti intona ja olin kiinnostunut ja petasin paikkaa seksille siten. Kannattaa kysellä naiselta kaikkea ja nainen tykkää puhua ja välillä kehut naista söpöksi kun se hymyilee kauniisti niin saat naisen nauramaan ja stten suutelet naista.
- Normaalinainen-
Siinäpä vasta kunnollinen mies. Antaisin kyllä heti noin kiinnostuneelle.
- Ananias
Mitä teen saadakseni suhteen.
Rukoilen joka ilta. - 12121212121212
"Ehkä se jonain päivänä käy niin kuin ystävälleni eli mies vaan ilmestyy elämään."
Käännetään asia toisin päin ja mietitään että jossain on mies jolle sinä olisit Se Oikea.
Miten tarkalleen ottaen sinä "vain ilmestyt" hänen elämäänsä?
Aivan. Et mitenkään. Jotta asiat "vain tapahtuisivat" miehelle, sinun on laitettava ne vain tapahtumaan. Jo fysiikan lakien mukaan mikään ei tapahdu itsestään, tai "vain tapahdu", jos käytetään naisten kieltä.
Näen kaksi vaihtoehtoa. Joko teet itsesi sellaiseksi että vedät aloitteellisia miehiä puoleesi (arvannet kyllä mitä tämä tarkoittaa), tai alat itse aloitteelliseksi. - oletmaho
Sähän olet niin vanha ettet voi enää saada edes lapsia.
- calzone
Hyvin oivallettu :) Ei ole tarkoituskaan saada enää lapsia, koska ovat jo aikuisia. Siksi juuri olisi paras mahdollinen vaihe seurustella miehen kanssa, joka on samassa tilanteessa ja on aikaa liikuntaharrastuksiin ja matkailuun. Konsertit muutaman kerran vuodessa ja kaikkea muuta kivaa.
Ja kiitos tuosta aiemmasta vastauksesta eli aloitteellisuus. Kyllä minua lähestyy miehet, puolituttavat lähinnä. Jos on takana työtoveruus ta opiskeluajan toveruus, niin en ajattele heistä kuin hyvänä kaverina.
Toinen ryhmä on itseäni 10v nuoremmat miehet, mutta en voisi ajatellakaan.
Kuten sanoin aiemmin, ei ole kiire mihinkään.
Asiat tapahtuu, jos on niin käydäkseen.
- MiesIältään55
En tee, en sitten yhtään mitään saadakseni parisuhdetta. Koko elämäni aikana en ole laittanut minkäänlaista vaivaa löytääkseni naista elämääni. Silti olen koko ajan kusessa tavalla tai toisella naisten kanssa jotka alkavat ripustautua liikaa. Miksi ei nainen voi käsittää että todellista Miestä ei kiinnosta olla vain yhden kanssa, ja satunnainen seksi useamman naisen kanssa ei merkitse mitään. Miksi naisen pitää aina haluta yhtä miestä kokonaan itselleen.
Miehille kuuluisi jo velvoitteeksi "auttaa" useampia "pulassa olevia" naisia, koska naisia on niin paljon enemmän kuin miehiä, ja moni nainen kärvistelee yksinäisyydessään.- calzone
Vastaan vain omasta puolestani. Rakkaussuhteessa ei ole ripustautumista tai olemista kusessa. Siinä haluaa olla sen yhden ihmisen kanssa -molemmat osapuolet. Ja tahtoa tehdä se toinen ihminen onnelliseksi molempien taholta.
Sitten on kaikkea muuta suhteilua ja jokainen aikuinen tekee valintansa, millaisissa elää.
- mirha
En ilmeisesti kovin tosissani mitään, koska huomatessani miehen kiinnostuksen ilmoitan sittenkin viihtyväni sinkkuna. Siis jo ennen tapaamisia. Jos joskus harvoin erehdyn treffeille, olen helpottunut päästyäni kotiin.
- mikkko
Ystävällesi jolle vain mies ilmestyi elämään, jospa ilmestyi kuitenkin netistä mutta ei tunnusta sitä.
Rehellisesti täytyy todeta että tällä hetkellä en paljoakaan. No ehkä sen verran että ulko-ovea en vielä pistänyt lukkoon eli jos joku nyt sieltä tulee niin voin keittää iltakahvit ja keskustella mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudestamme. Toivottavasti tajuaa ottaa kuitenkin kengät pois sillä pesin juuri lattiat.
Elämäntilanteeni vain nyt on siihen että työ, opiskelu ja harrastukset ottavat elämästä sellaisen siivun joka kuormittaa varsinkin ajallisesti mutta myös henkisesti sen verran että keskityn nyt tarkoituksella niihin asioihin.
Toki välillä on kausia jolloin deitti-ilmoituksia on sekä ilmaisilla sivustoilla sekä maksullisilla sivustoilla ja silloin yritän kyllä panostaa sekä profiiliini kuin vastauksiinkin. Tinderikin oli välillä mutta miehellä jolle jo synnytyslaitoksella ihmeteltiin että pitäisikö tälle antaa sotu ja antaa äidille vai korvamerkitä ja pistää luontoon kasvamaan ei siellä oikein ole mahdollisuuksia.
Toki sitten parisuhteeseen varmasti panostaisin kaikkeni mutta realistinen toive tällaiselle puolen vuosisadan korvilla olevalle miehelle on päästä saman naisen kanssa edes toisille treffeille.- mies_86__
"Panosta parisuhteeseen"
"Noinhan se meni meilläkin"
Fingerpori. Enpä tällä hetkellä tee paljoa. Tinderiä tykkään selata mielenkiinnosta. Joskus on tullut osumiakin mutta ajan saatossa olen tajunnut olevani ns sitoutumiskammoinen. Iästäni huolimatta en tunne olevani valmis mihinkään vakavaan juttuun. Kaipa jossain vaiheessa. Jos nyt jaksaisin käydä kauppakorkean loppuun ja työllistyä niin oma itsetuntoni potentiaalisena seurustelukumppanina nousisi varmaankin ihan toiselle tasolle. - TheRealDarkFear
Turhaan sä sitä pariutumista tuossa iässä stressaat kun sulla sitä on vielä ne parhaat seniorivuodet edessäpäin ja ihan hyvin ehdit vielä siinä seitsemänkymppisenäkin käydä Tukholman risteilyllä ilman että kukaan siitä ajattelee siitä mitään negatiivista.
- essi
Kun on ollut vuosia yksin ja voinut elää oman mielen mukaan, ei ajatus yhteisestä kodista ole mahdollinen. Elämä täyttyy töistä, vapaalla harrastan liikuntaa tai uppoudun kirjojen maailmaan.
Jos kohdalle osuu mies, joka nauraa samoille hulluille jutuille kuin itse ja on henkisesti vakaa, ulkoisesti sopusuhtainen, kuluttaisin mieluusti aikaa hänen kanssaan.
Puoli vuosisataa täyttyi jo, mutta tämähän on silti tai siksi oikein hyvä vaihe elämässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354563- 553145
- 302853
- 552748
- 62360
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151569
- 171564
- 161494
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71474